-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів
Торги не відбулися
200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
05.02.2025 16:42 - 10.02.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на рішення Замовника
Номер:
0f2d260f35dc491f9f7d4bc6c802c926
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-05-015723-a.a1
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол_відхилення_42_від_13_02_2025.pdf 18.02.2025 23:31
- 24 Таблиця 1.pdf 18.02.2025 23:31
- СКАРГА.pdf.p7s.zip 18.02.2025 23:31
- Договір ТОВ Аудатекс - ТОВ АВТОШИНИ ПРОЗОРО.pdf 18.02.2025 23:31
- Договір ТОВ Аудатекс - ТОВ АВТОШИНИ ПРОЗОРО підписаний.pdf 18.02.2025 23:31
- sign.p7s 18.02.2025 23:31
- рішення від 20.02.2025 №2610.pdf 20.02.2025 15:26
- інформація про резолютивну частину рішення від 27.02.2025 №3051.pdf 28.02.2025 12:04
- рішення від 27.02.2025 №3051.pdf 03.03.2025 15:46
- Відповідь по суті скарги на запит АМКУ pdf 21.02.2025 11:42
- Відповідь по суті скарги на запит АМКУ doc 21.02.2025 11:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.02.2025 23:36
Дата розгляду скарги:
27.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.02.2025 15:26
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
03.03.2025 15:46
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
84060d4bf0554d5f9fa4985e7114fa8b
Заголовок пункту скарги:
Скарга на рішення Замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Далі надаю обґрунтування:
Пункт 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначає:
ДОДАТОК 2
до тендерної документації
Обсяг надання послуг-- з сумарного обсягу послуг з технічного обслуговування і поточного ремонту транспортних засобів, який становить 110 нормо-годин;
Трудомісткість послуг**, людино-годин (нормо-годин)
4.5. Розрахунок вартості наданих послуг здійснюється шляхом застосування нормативів трудомісткості (нормо/година або людино/година). Розрахункова кількість нормо/годин, необхідних для виконання кожного виду послуг, не повинна перевищувати кількість нормо/годин, рекомендованих заводом-виробником транспортного засобу та підтведжується розрахунком, виконаним з використанням інструменту автосервісу для ремонту та діагностики транспортних засобів Autodata чи його аналогом.
Колонка 3 Таблиці 1 «Трудомісткість послуг**, людино-годин (нормо-годин)» не містить окремої графи для заповнення по кожному найменуванню послуги та і тендерною документацією не передбачено розподілу нормо-годин а лише зазначено що «Розрахункова кількість нормо/годин, необхідних для виконання кожного виду послуг, не повинна перевищувати кількість нормо/годин, рекомендованих заводом-виробником транспортного засобу для виконання цього виду послуг та бути підтведжена розрахунком, виконаним з використанням інструменту автосервісу для ремонту та діагностики транспортних засобів Autodata чи його аналогом. Надати у складі пропозиції скан-копію договору про надання послуг з надання доступу до програмної платформи/договір про надання послуг технічного обслуговування чи інший документ, що свідчить про право користування інструментом з офіційним надавачем таких послуг.»
На виконання вище вказаних вимог в складі пропозиції скаржником надано документ “24 Таблиця l.pdf’, у якому міститься таблиця 1. У стовпці 3 “Трудомісткість послуг**, людино-годин (нормо-годин)” внесено дані згідно вимог додатку 2, а саме: зазначено загальну кількість людино-годин (нормо-годин), як передбачено умовами додатку 2 до тендерної документації.
Також на вимогу: Пункт 5.5. розділу 5 Додатку 1 до тендерної документації «Учасником у складі тендернох пропозиції надається скан-копія договору про надання послуг з надання доступу до програмної платформи/договір про надання послуг технічного обслуговування чи інший документ, що свідчить про право користування інструментом
Autodata з офіційним надавачем таких послуг. Додатком 2 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати у складі пропозиції скан-копію договору про надання послуг з надання доступу до програмної платформи/договір про надання послуг технічного обслуговування чи інший документ, що свідчить про право користування інструментом з офіційним надавачем таких послуг.» в складі пропозиції надано документ “Договір ТОВ Аудатекс - ТОВ АВТОШИНИ IIPO3OPO.pdf’, який містить ліцензійну угоду і договір про надання послуг технічного обслуговування № GA0783972 від 29.01.2025, додаток № 1 до ліцензійної угоди № GA0783972 від 29.01.2025 та додаток № 2 до ліцензійної угоди № GA0783972 від 29.01.2025.
Далі надаємо більш розгорнуте пояснення:
1. Щодо нормо-годин для кожного виду робіт
Тендерна документація (зокрема Додаток 2) не містить жодної вимоги щодо обов’язкового зазначення нормо-годин (н/г) для кожного окремого виду робіт. Замовник, обґрунтовуючи відхилення пропозиції, посилається на відсутність такого зазначення, однак така вимога прямо не передбачена тендерною документацією. Відповідно, її відсутність у пропозиції не може бути підставою для її відхилення.
Окрім цього, загальна кількість нормо-годин на кожну конкретну послугу в нашій пропозиції не перевищує рекомендовані виробником значення, що підтверджується відповідними розрахунками. Таким чином, наша пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації, а аргументи замовника є необґрунтованими.
2. Щодо договору з постачальником спеціалізованого програмного забезпечення (Autodata)
Замовник посилається на відсутність підпису нашої сторони на договорі з Autodata як на підставу для відхилення тендерної пропозиції. Однак відсутність підпису не свідчить про відсутність договірних відносин між сторонами. Даний недолік є формальною невідповідністю, яка підлягає усуненню протягом 24 годин. (Дана невідповідність усунута та до скарги додано підписаний договір.)
Виправлення цих недоліків не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно п. 43 Особливостей Законодавцем встановлено наступну імперативну вимогу:
43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таким чином Замовником порушено вимоги п. 43 Особливостей щодо розміщення вимоги про усунення невідповідностей та порушено право Скаржника виправити невідповідності у своїй тендерні документації шляхом завантаження відповідних документів.
Відхилення тендерної пропозиції на цій підставі є неправомірним, оскільки замовник зобов’язаний був надати можливість виправити дану неточність у встановлений законодавством строк. Натомість замовник ухвалив рішення про негайне відхилення без надання такого права, що є порушенням принципів відкритості та добросовісної конкуренції.
3. Щодо кваліфікаційних критеріїв
Наявність спеціалізованого програмного забезпечення та договору на його використання є кваліфікаційним критерієм, а не технічним. Навіть якщо в технічних вимогах зазначена необхідність використання певного програмного забезпечення, це не змінює його статусу як кваліфікаційного критерію. Відповідно, відсутність певних документів на момент подання пропозиції могла б бути підставою лише для вимоги про їх уточнення чи виправлення, а не для негайного відхилення.
Таким чином, відхилення тендерної пропозиції нашої компанії було здійснене з порушенням законодавства та принципів публічних закупівель.
Скаржник зазначає, що Замовник навмисно шукає підставу відхилення, порушуючи законодавчі норми, спотворює інформацію та права надані йому Законом України «Про публічні закупівлі», для незаконного відхилення пропозиції Скаржника, на думку Учасника – Скаржника підстава відхилення Учасника-Скаржника, це тільки привід відхилити пропозицію учасника, а не реальне порушення умов документації.
Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними, надуманими та такі, що порушують права Скаржника.
Далі надаю обґрунтування:
Пункт 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначає:
ДОДАТОК 2
до тендерної документації
Обсяг надання послуг-- з сумарного обсягу послуг з технічного обслуговування і поточного ремонту транспортних засобів, який становить 110 нормо-годин;
Трудомісткість послуг**, людино-годин (нормо-годин)
4.5. Розрахунок вартості наданих послуг здійснюється шляхом застосування нормативів трудомісткості (нормо/година або людино/година). Розрахункова кількість нормо/годин, необхідних для виконання кожного виду послуг, не повинна перевищувати кількість нормо/годин, рекомендованих заводом-виробником транспортного засобу та підтведжується розрахунком, виконаним з використанням інструменту автосервісу для ремонту та діагностики транспортних засобів Autodata чи його аналогом.
Колонка 3 Таблиці 1 «Трудомісткість послуг**, людино-годин (нормо-годин)» не містить окремої графи для заповнення по кожному найменуванню послуги та і тендерною документацією не передбачено розподілу нормо-годин а лише зазначено що «Розрахункова кількість нормо/годин, необхідних для виконання кожного виду послуг, не повинна перевищувати кількість нормо/годин, рекомендованих заводом-виробником транспортного засобу для виконання цього виду послуг та бути підтведжена розрахунком, виконаним з використанням інструменту автосервісу для ремонту та діагностики транспортних засобів Autodata чи його аналогом. Надати у складі пропозиції скан-копію договору про надання послуг з надання доступу до програмної платформи/договір про надання послуг технічного обслуговування чи інший документ, що свідчить про право користування інструментом з офіційним надавачем таких послуг.»
На виконання вище вказаних вимог в складі пропозиції скаржником надано документ “24 Таблиця l.pdf’, у якому міститься таблиця 1. У стовпці 3 “Трудомісткість послуг**, людино-годин (нормо-годин)” внесено дані згідно вимог додатку 2, а саме: зазначено загальну кількість людино-годин (нормо-годин), як передбачено умовами додатку 2 до тендерної документації.
Також на вимогу: Пункт 5.5. розділу 5 Додатку 1 до тендерної документації «Учасником у складі тендернох пропозиції надається скан-копія договору про надання послуг з надання доступу до програмної платформи/договір про надання послуг технічного обслуговування чи інший документ, що свідчить про право користування інструментом
Autodata з офіційним надавачем таких послуг. Додатком 2 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати у складі пропозиції скан-копію договору про надання послуг з надання доступу до програмної платформи/договір про надання послуг технічного обслуговування чи інший документ, що свідчить про право користування інструментом з офіційним надавачем таких послуг.» в складі пропозиції надано документ “Договір ТОВ Аудатекс - ТОВ АВТОШИНИ IIPO3OPO.pdf’, який містить ліцензійну угоду і договір про надання послуг технічного обслуговування № GA0783972 від 29.01.2025, додаток № 1 до ліцензійної угоди № GA0783972 від 29.01.2025 та додаток № 2 до ліцензійної угоди № GA0783972 від 29.01.2025.
Далі надаємо більш розгорнуте пояснення:
1. Щодо нормо-годин для кожного виду робіт
Тендерна документація (зокрема Додаток 2) не містить жодної вимоги щодо обов’язкового зазначення нормо-годин (н/г) для кожного окремого виду робіт. Замовник, обґрунтовуючи відхилення пропозиції, посилається на відсутність такого зазначення, однак така вимога прямо не передбачена тендерною документацією. Відповідно, її відсутність у пропозиції не може бути підставою для її відхилення.
Окрім цього, загальна кількість нормо-годин на кожну конкретну послугу в нашій пропозиції не перевищує рекомендовані виробником значення, що підтверджується відповідними розрахунками. Таким чином, наша пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації, а аргументи замовника є необґрунтованими.
2. Щодо договору з постачальником спеціалізованого програмного забезпечення (Autodata)
Замовник посилається на відсутність підпису нашої сторони на договорі з Autodata як на підставу для відхилення тендерної пропозиції. Однак відсутність підпису не свідчить про відсутність договірних відносин між сторонами. Даний недолік є формальною невідповідністю, яка підлягає усуненню протягом 24 годин. (Дана невідповідність усунута та до скарги додано підписаний договір.)
Виправлення цих недоліків не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно п. 43 Особливостей Законодавцем встановлено наступну імперативну вимогу:
43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таким чином Замовником порушено вимоги п. 43 Особливостей щодо розміщення вимоги про усунення невідповідностей та порушено право Скаржника виправити невідповідності у своїй тендерні документації шляхом завантаження відповідних документів.
Відхилення тендерної пропозиції на цій підставі є неправомірним, оскільки замовник зобов’язаний був надати можливість виправити дану неточність у встановлений законодавством строк. Натомість замовник ухвалив рішення про негайне відхилення без надання такого права, що є порушенням принципів відкритості та добросовісної конкуренції.
3. Щодо кваліфікаційних критеріїв
Наявність спеціалізованого програмного забезпечення та договору на його використання є кваліфікаційним критерієм, а не технічним. Навіть якщо в технічних вимогах зазначена необхідність використання певного програмного забезпечення, це не змінює його статусу як кваліфікаційного критерію. Відповідно, відсутність певних документів на момент подання пропозиції могла б бути підставою лише для вимоги про їх уточнення чи виправлення, а не для негайного відхилення.
Таким чином, відхилення тендерної пропозиції нашої компанії було здійснене з порушенням законодавства та принципів публічних закупівель.
Скаржник зазначає, що Замовник навмисно шукає підставу відхилення, порушуючи законодавчі норми, спотворює інформацію та права надані йому Законом України «Про публічні закупівлі», для незаконного відхилення пропозиції Скаржника, на думку Учасника – Скаржника підстава відхилення Учасника-Скаржника, це тільки привід відхилити пропозицію учасника, а не реальне порушення умов документації.
Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними, надуманими та такі, що порушують права Скаржника.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Скаржника - ТОВ АВТОШИНИ ПРОЗОРО зазначене у ПРОТОКОЛ уповноваженої особи №42 від 13.02.2025 року.