• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Комплект енергозберігаючого обладнання (інвертори 4 шт, акумуляторні батареї 2 шт)

Торги не відбулися

250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 500.00 UAH
Період оскарження: 05.02.2025 16:38 - 11.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Щодо скасування неправомірного рішення про визначення переможця закупівлі

Номер: d0bd8af617ec42e18c18eb95f76170ad
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-05-015596-a.c2
Назва: Щодо скасування неправомірного рішення про визначення переможця закупівлі
Скарга:
ТОВ «ДНІПРО-Техноцентр» взяло участь у процедурі закупівлі-відкритих торгах «31154000-0 Джерела безперебійного живлення». Номер у ЦБД UA-2025-02-05-015596-a. За результатами проведеного аукціону найнижча за ціною стала пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКАБЕЛЬПРОЕКТ" (надалі «Переможець»). Своїм рішенням, ухваленим у формі Протоколу № 21 Уповноваженої особи від 20.02.2025 р. Замовник в особі Уповноваженої особи Тетяни Ничипорук неправомірно вирішив визначити переможцем закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКАБЕЛЬПРОЕКТ" та ухвалити рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю. Додатком 2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» Замовник встановив певні технічні вимоги до предмету закупівлі. П. 8 Додатку 2 Замовник визначив, що у разі надання еквіваленту (аналогу) товару, учасник надає порівняльну таблицю (зразок додається) запропонованого товару, в якій надає чіткий опис та параметри запропонованого товару, відомості про виробника або торгову марку на запропонований товар. Всі технічні характеристики запропонованого товару мають відповідати технічним вимогам замовленого товару або бути кращими. Уважно вивчивши надані в складі пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКАБЕЛЬПРОЕКТ" технічні документи стосовно запропонованого ним товару, зокрема, № 04/02-2025 від 13.02.2025 р. та № 05/02-2025 від 13.02.2025 р., Інструкцію з експлуатації запропонованого інвертору (файл 6.2kW Sako SUNON. Інструкція користувача.pdf), та Технічний паспорт (файл 6.2kW Sako SUNON. Технічний паспорт.pdf), документи на акумуляторну батарею (файл Акумуляторна батарея Voltsmile V5_V10 Classic. Технічний паспорт (2).pdf та файл Акумуляторна батарея Voltsmile V10 Classic. Інструкція користувача (2).pdf), ми бачимо такі значні невідповідності пропозиції учасника, визначеного переможцем, вимогам, які визначені Додатком 2 до Тендерної документації: 1. Запропонований Переможцем інвертор підтримує меншу максимальну потужність фотоелектричного масиву – 6000 Вт замість 6500 Вт; 2. Запропонований Переможцем інвертор не підтримує Можливості паралельного підключення до 9-и пристроїв та 1-3 фазні конфігурації (синхрон/асинхрон); 3. Запропонована Переможцем акумуляторна батарея має максимальний струм розряду 100 А замість визначених Замовником вимог в 125 А. Це, зокрема, призведе до технічної неможливості використати повну потужність інвертору в 6000 Вт, оскільки батарея здатна віддавати електричну потужність за номінаільною напругою 51,2 та струмом в 100 А, а це лише 5120 Вт в той час коли інвертор здатний віддавати 6000 Вт. Отже, за такою характеристикою батареї Замовник міг суттєво заощадити кошти, придбавши інвертор потужність 5000 Вт, і не витрачати дарма різницю в вартості таких інверторів. 4. Запропонована Переможцем акумуляторна батарея має ступінь захисту від впливу навколишнього середовища ІР20 замість визначених в Тендерній документації ІР35, що є суттєвою експлуатаційною відмінністю. 5. Запропонована Переможцем акумуляторна батарея не має інтегрованого екрану LCD, що суттєво зменшує її експлуатаційні характеристики. 6. До комплектації запропонованої Переможцем акумуляторної батареї не входять силові кабелі (Дроти постійного струму (червоний/чорний) - 2 шт). Запропоноване Переможцем обладнання є менш функціональним, ніж зазначено в технічних вимогах Тендерної документації, тож, більш дешевим. Деякі з перелічених невідповідностей Переможець навіть сам позначив як такі, що не відповідають технічним вимогам (Документ Порівняльна таблиця № 05/02-2025 від 13.02.2025 р., файл 05 Порівняльня таблиця 015596.pdf). Рішення Замовника про визнання переможцем закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКАБЕЛЬПРОЕКТ" є дискримінаційним для учасників, пропозиції яких відповідають всім вимогам Тендерної документації, порушує принципи добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінація та рівного ставлення до учасників, суперечить принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. П. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації. За зазначених умов Замовник мав відхилити пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКАБЕЛЬПРОЕКТ" та продовжити розгляд пропозицій інших учасників. На наше переконання в разі правомірного відхилення пропозиції Переможця ми Скажник мав би велику ймовірність бути визнаний переможцем, що призвело б до отримання нами прибутку від виконання господарського договору з Замовником. Але внаслідок неправомірного визнання переможцем ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКАБЕЛЬПРОЕКТ" Скаржник позбавлений законної можливості отримати такий прибуток. Ми вважаємо рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКАБЕЛЬПРОЕКТ" неправомірним та таким, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, ст. ст. 5, 22, 29, 31, 32, 33. На підставі зазначеного Прошу: 1. Скасувати неправомірне рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКАБЕЛЬПРОЕКТ, ухвалене у формі Протоколу № 21 Уповноваженої особи від 20.02.2025 р. 2. Зобов’язати Замовника повернутися до розгляду пропозицій учасників. Всі документи, згадані Скаржником в цій Скарзі, знаходяться на сторінці закупівлі https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-02-05-015596-a , а також додані до цієї скарги Додатки: 1. Порівняльна таблиця № 05/02-2025 від 13.02.2025 р. 2. Документ 6.2kW Sako SUNON. Інструкція користувача.pdf 3. Документ 6.2kW Sako SUNON. Технічний паспорт.pdf 4. Документ Акумуляторна батарея Voltsmile V5_V10 Classic. Технічний паспорт (2).pdf 5. Документ Акумуляторна батарея Voltsmile V10 Classic. Інструкція користувача (2).pdf 6. Додаток 2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ».
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 06.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.02.2025 13:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.03.2025 15:14
Дата виконання рішення Замовником: 12.03.2025 16:36
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати Рішення від 20.02.2025р. №21.
Автор: ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР", Слободяник Владислав Віталійович 0567870540 vs@dtcenter.com.ua http://dtcenter.com.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 7e562df5a6474319ae8492308773963a
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: ТОВ «ДНІПРО-Техноцентр» взяло участь у процедурі закупівлі-відкритих торгах «31154000-0 Джерела безперебійного живлення». Номер у ЦБД UA-2025-02-05-015596-a.

За результатами проведеного аукціону найнижча за ціною стала пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКАБЕЛЬПРОЕКТ" (надалі «Переможець»).

Своїм рішенням, ухваленим у формі Протоколу № 21 Уповноваженої особи від 20.02.2025 р. Замовник в особі Уповноваженої особи Тетяни Ничипорук неправомірно вирішив визначити переможцем закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКАБЕЛЬПРОЕКТ" та ухвалити рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю.

Додатком 2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» Замовник встановив певні технічні вимоги до предмету закупівлі.

П. 8 Додатку 2 Замовник визначив, що у разі надання еквіваленту (аналогу) товару, учасник надає порівняльну таблицю (зразок додається) запропонованого товару, в якій надає чіткий опис та параметри запропонованого товару, відомості про виробника або торгову марку на запропонований товар. Всі технічні характеристики запропонованого товару мають відповідати технічним вимогам замовленого товару або бути кращими.

Уважно вивчивши надані в складі пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКАБЕЛЬПРОЕКТ" технічні документи стосовно запропонованого ним товару, зокрема, № 04/02-2025 від 13.02.2025 р. та № 05/02-2025 від 13.02.2025 р., Інструкцію з експлуатації запропонованого інвертору (файл 6.2kW Sako SUNON. Інструкція користувача.pdf), та Технічний паспорт (файл 6.2kW Sako SUNON. Технічний паспорт.pdf), документи на акумуляторну батарею (файл Акумуляторна батарея Voltsmile V5_V10 Classic. Технічний паспорт (2).pdf та файл Акумуляторна батарея Voltsmile V10 Classic. Інструкція користувача (2).pdf), ми бачимо такі значні невідповідності пропозиції учасника, визначеного переможцем, вимогам, які визначені Додатком 2 до Тендерної документації:

1. Запропонований Переможцем інвертор підтримує меншу максимальну потужність фотоелектричного масиву – 6000 Вт замість 6500 Вт;
2. Запропонований Переможцем інвертор не підтримує Можливості паралельного підключення до 9-и пристроїв та 1-3 фазні конфігурації (синхрон/асинхрон);
3. Запропонована Переможцем акумуляторна батарея має максимальний струм розряду 100 А замість визначених Замовником вимог в 125 А. Це, зокрема, призведе до технічної неможливості використати повну потужність інвертору в 6000 Вт, оскільки батарея здатна віддавати електричну потужність за номінаільною напругою 51,2 та струмом в 100 А, а це лише 5120 Вт в той час коли інвертор здатний віддавати 6000 Вт. Отже, за такою характеристикою батареї Замовник міг суттєво заощадити кошти, придбавши інвертор потужність 5000 Вт, і не витрачати дарма різницю в вартості таких інверторів.
4. Запропонована Переможцем акумуляторна батарея має ступінь захисту від впливу навколишнього середовища ІР20 замість визначених в Тендерній документації ІР35, що є суттєвою експлуатаційною відмінністю.
5. Запропонована Переможцем акумуляторна батарея не має інтегрованого екрану LCD, що суттєво зменшує її експлуатаційні характеристики.
6. До комплектації запропонованої Переможцем акумуляторної батареї не входять силові кабелі (Дроти постійного струму (червоний/чорний) - 2 шт).

Запропоноване Переможцем обладнання є менш функціональним, ніж зазначено в технічних вимогах Тендерної документації, тож, більш дешевим.

Деякі з перелічених невідповідностей Переможець навіть сам позначив як такі, що не відповідають технічним вимогам (Документ Порівняльна таблиця № 05/02-2025 від 13.02.2025 р., файл 05 Порівняльня таблиця 015596.pdf).

Рішення Замовника про визнання переможцем закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКАБЕЛЬПРОЕКТ" є дискримінаційним для учасників, пропозиції яких відповідають всім вимогам Тендерної документації, порушує принципи добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінація та рівного ставлення до учасників, суперечить принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.

П. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації.

За зазначених умов Замовник мав відхилити пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКАБЕЛЬПРОЕКТ" та продовжити розгляд пропозицій інших учасників. На наше переконання в разі правомірного відхилення пропозиції Переможця ми Скажник мав би велику ймовірність бути визнаний переможцем, що призвело б до отримання нами прибутку від виконання господарського договору з Замовником. Але внаслідок неправомірного визнання переможцем ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКАБЕЛЬПРОЕКТ" Скаржник позбавлений законної можливості отримати такий прибуток.

Ми вважаємо рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКАБЕЛЬПРОЕКТ" неправомірним та таким, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, ст. ст. 5, 22, 29, 31, 32, 33.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Без відповіді

Щодо скасування неправомірного рішення про визнання переможця

Номер: fa10181d6c1043099448fc3cbdc5c752
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-05-015596-a.a1
Назва: Щодо скасування неправомірного рішення про визнання переможця
Вимога:
Вих. № 2102-1 від 20 лютого 2025 р. Замовникові торгів КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ "ЛУЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ №27 ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" 43000, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вулиця Олеся Гончара, 5 Код ЄДРПОУ 42353228 Контактний телефон: +380988840593 електронна адреса: zakupivli@lyceum27lutsk.org Скаржник ТОВ «ДНІПРО-Техноцентр» Україна, 49128, м. Дніпро, вул. Ю. Кондратюка, б. 1, кв. 320 адреса для листування: 49027, м. Дніпро, вул. І. Акінфієва, 18 Код ЄДРПОУ 19089304 Контактний телефон: (056) 787-05-40 inbox@dtcenter.com.ua Стосовно 31154000-0 Джерела безперебійного живлення Номер у ЦБД UA-2025-02-05-015596-a Скарга ТОВ «ДНІПРО-Техноцентр» взяло участь у процедурі закупівлі-відкритих торгах «31154000-0 Джерела безперебійного живлення». Номер у ЦБД UA-2025-02-05-015596-a. За результатами проведеного аукціону найнижча за ціною стала пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКАБЕЛЬПРОЕКТ" (надалі «Переможець»). Своїм рішенням, ухваленим у формі Протоколу № 21 Уповноваженої особи від 20.02.2025 р. Замовник в особі Уповноваженої особи Тетяни Ничипорук неправомірно вирішив визначити переможцем закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКАБЕЛЬПРОЕКТ" та ухвалити рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю. Додатком 2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» Замовник встановив певні технічні вимоги до предмету закупівлі. П. 8 Додатку 2 Замовник визначив, що у разі надання еквіваленту (аналогу) товару, учасник надає порівняльну таблицю (зразок додається) запропонованого товару, в якій надає чіткий опис та параметри запропонованого товару, відомості про виробника або торгову марку на запропонований товар. Всі технічні характеристики запропонованого товару мають відповідати технічним вимогам замовленого товару або бути кращими. Уважно вивчивши надані в складі пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКАБЕЛЬПРОЕКТ" технічні документи стосовно запропонованого ним товару, зокрема, № 04/02-2025 від 13.02.2025 р. та № 05/02-2025 від 13.02.2025 р., Інструкцію з експлуатації запропонованого інвертору (файл 6.2kW Sako SUNON. Інструкція користувача (1).pdf), та Технічний паспорт (файл 6.2kW Sako SUNON. Технічний паспорт (1).pdf), документи на акумуляторну батарею (файл Акумуляторна батарея Voltsmile V5_V10 Classic. Технічний паспорт (2).pdf та файл Акумуляторна батарея Voltsmile V10 Classic. Інструкція користувача (2).pdf), ми бачимо такі значні невідповідності пропозиції учасника, визначеного переможцем, вимогам, які визначені Додатком 2 до Тендерної документації: 1. Запропонований Переможцем інвертор підтримує меншу максимальну потужність фотоелектричного масиву – 6000 Вт замість 6500 Вт; 2. Запропонований Переможцем інвертор не підтримує Можливості паралельного підключення до 9-и пристроїв та 1-3 фазні конфігурації (синхрон/асинхрон); 3. Запропонована Переможцем акумуляторна батарея має максимальний струм розряду 100 А замість визначених Замовником вимог в 125 А. Це, зокрема, призведе до технічної неможливості використати повну потужність інвертору в 6000 Вт, оскільки батарея здатна віддавати електричну потужність за номінаільною напругою 51,2 та струмом в 100 А, а це лише 5120 Вт. Отже, за такою характеристикою батареї Замовник міг суттєво заощадити кошти, придбавши інвертор потужність 5000 Вт, і не витрачати дарма різницю в вартості таких інверторів. 4. Запропонована Переможцем акумуляторна батарея має ступінь захисту від впливу навколишнього середовища ІР20 замість визначених в Тендерній документації ІР35, що є суттєвою експлуатаційною відмінністю. 5. Запропонована Переможцем акумуляторна батарея не має інтегрованого екрану LCD, що суттєво зменшує її експлуатаційні характеристики. 6. До комплектації запропонованої Переможцем акумуляторної батареї не входять силові кабелі (Дроти постійного струму (червоний/чорний) - 2 шт). П. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації. За зазначених умов Замовник мав відхилити пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКАБЕЛЬПРОЕКТ" та продовжити розгляд пропозицій інших учасників. Ми вважаємо рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКАБЕЛЬПРОЕКТ" неправомірним та таким, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, ст. ст. 5, 22, 29, 31, 32, 33. На підставі зазначеного Прошу: 1. Скасувати неправомірне рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКАБЕЛЬПРОЕКТ, ухвалене у формі Протоколу № 21 Уповноваженої особи від 20.02.2025 р. 2. Повернутися до розгляду пропозицій учасників. 3. В разі неможливості виконання наших вимог 1 та 2 на підставі п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» відминити закупівлю. В разі відхилення цих вимог діятимемо в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі». З повагою, Директор ТОВ Дніпро-Техноцентр В. В. Слободяник
Пов'язані документи: Учасник
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скасування незаконного рішення про відміну торгів

Номер: 156ed99326d4429a84058e026cde493b
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-05-015596-a.c3
Назва: Скасування незаконного рішення про відміну торгів
Скарга:
Вих. № 1303-2 від 13 березня 2025 р. До Антимонопольного комітету України 03035, м. Київ, МСП-03680, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 телефон: (044) 251-62-62 факс: (044) 520-03-25 канцелярія: (044) 251-62-40 http://www.amc.gov.ua e-mail: slg@amcu.gov.ua Замовник торгів КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ "ЛУЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ №27 ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" 43000, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вулиця Олеся Гончара, 5 Код ЄДРПОУ 42353228 Контактний телефон: +380988840593 електронна адреса: zakupivli@lyceum27lutsk.org Скаржник ТОВ «ДНІПРО-Техноцентр» Україна, 49128, м. Дніпро, вул. Ю. Кондратюка, б. 1, кв. 320 адреса для листування: 49027, м. Дніпро, вул. І. Акінфієва, 18 Код ЄДРПОУ 19089304 Контактний телефон: (056) 787-05-40 inbox@dtcenter.com.ua Стосовно 31154000-0 Джерела безперебійного живлення Номер у ЦБД UA-2025-02-05-015596-a Скарга ТОВ «ДНІПРО-Техноцентр» взяло участь у процедурі закупівлі-відкритих торгах «31154000-0 Джерела безперебійного живлення». Номер у ЦБД UA-2025-02-05-015596-a. За результатами проведеного аукціону найнижча за ціною стала пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКАБЕЛЬПРОЕКТ", Замовник визначив його переможцем. Скаржник успішно оскаржив таке рішення до АМКУ, рішенням №3481-р/пк-пз від 06.03.2025 Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобов'язала Замовника скасувати рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "УКРКАБЕЛЬПРОЕКТ". Замовник виконав рішення органу оскарження та скасував рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "УКРКАБЕЛЬПРОЕКТ". Однак в подальшому своїм рішенням, оформленим у вигляді Протоколу № 26 від 12.03.2025 р. Замовник вирішив відмінити закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей. В якості обгрунтування свого рішення Замовник зазначив, що під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: в тендерній документації було внесено некоректні технічні характеристики предмету закупівлі, що суперечать технічним вимогам замовленого товару, зазначені порушення на цьому етапі закупівлі, за твердженням Замовника, неможливо усунути чи виправити. Скаржник вважає, що рішення у вигляді Протоколу № 26 від 12.03.2025 р. є необгрунтованим та безпідставним, таким, що не відповідає вимогам підпункту 2 пункту 50 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та п. 2) ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», тому підлягає скасуванню на підставі ст. 18 Закону. Зазначеними нормами встановлено, що в разі відміни торгів Замовник має надати опис порушень, які неможливо усунути. Протоколом № 26 від 12.03.2025 р. зазначено, що «в тендерній документації було внесено некоректні технічні характеристики предмету закупівлі, що суперечать технічним вимогам замовленого товару», але не вказано, які самі технічні характеристики предмету закупівлі є некоректними та суперечать технічним вимогам. Також цілком незрозуміло, що саме має на увазі Замовник під визначенням «замовлений товар». Натомість Скаржник переконаний, що Додатком 2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» технічні характеристики предмету закупівлі описано детально та вичерпно, навіть, з зазначенням певних моделей обладнання, які відповідають саме таким вимогам, та можливості запропонування еквіваленту відповідно до вимог Закону. В разі неухвалення неправомірного рішення про відміну торгів Скаржник мав би велику ймовірність бути визнаний переможцем, що призвело б до отримання нами прибутку від виконання господарського договору з Замовником. Але внаслідок неправомірної відміни торгів Скаржник позбавлений законної можливості отримати такий прибуток. Отже, Скаржник вважає рішення про відміну торгів, оформлене у вигляді Протоколу № 26 від 12.03.2025 р. на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей неправомірним та таким, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, ст. ст. 5, 18, 22, 29, 31, 32, 33 та підпункту 2 пункту 50 Особливостей. На підставі зазначеного Прошу: 1. Скасувати неправомірне рішення Замовника про відміну торгів, оформлене у вигляді Протоколу № 26 від 12.03.2025 р. Всі документи, згадані Скаржником в цій Скарзі, знаходяться на сторінці закупівлі https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-02-05-015596-a . Додатки: 1. Копія Протоколу № 26 уповноваженої особи КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ «ЛУЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 27 ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» .
Дата розгляду скарги: 24.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.03.2025 15:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.03.2025 14:24
Дата виконання рішення Замовником: 31.03.2025 21:55
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1. Скасувати Рішення про відміну закупівлі (UA-2025-02-05-015596-a) від 12.03.2025р. №26.
Автор: ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР", Слободяник Владислав Віталійович 0567870540 vs@dtcenter.com.ua http://dtcenter.com.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 7758b6999a1a41888c85d98badf85aa1
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірну відміну закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Вих. № 1303-2
від 13 березня 2025 р.
До Антимонопольного комітету України
03035, м. Київ, МСП-03680,
вул. Митрополита Василя Липківського, 45
телефон: (044) 251-62-62
факс: (044) 520-03-25
канцелярія: (044) 251-62-40
http://www.amc.gov.ua
e-mail: slg@amcu.gov.ua

Замовник торгів
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ "ЛУЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ №27 ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
43000, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вулиця Олеся Гончара, 5
Код ЄДРПОУ 42353228
Контактний телефон: +380988840593
електронна адреса: zakupivli@lyceum27lutsk.org

Скаржник
ТОВ «ДНІПРО-Техноцентр»
Україна, 49128, м. Дніпро, вул. Ю. Кондратюка, б. 1, кв. 320
адреса для листування:
49027, м. Дніпро, вул. І. Акінфієва, 18
Код ЄДРПОУ 19089304
Контактний телефон: (056) 787-05-40
inbox@dtcenter.com.ua

Стосовно
31154000-0 Джерела безперебійного живлення
Номер у ЦБД UA-2025-02-05-015596-a

Скарга

ТОВ «ДНІПРО-Техноцентр» взяло участь у процедурі закупівлі-відкритих торгах «31154000-0 Джерела безперебійного живлення». Номер у ЦБД UA-2025-02-05-015596-a.
За результатами проведеного аукціону найнижча за ціною стала пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКАБЕЛЬПРОЕКТ", Замовник визначив його переможцем.
Скаржник успішно оскаржив таке рішення до АМКУ, рішенням №3481-р/пк-пз від 06.03.2025 Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобов'язала Замовника скасувати рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "УКРКАБЕЛЬПРОЕКТ".
Замовник виконав рішення органу оскарження та скасував рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "УКРКАБЕЛЬПРОЕКТ".
Однак в подальшому своїм рішенням, оформленим у вигляді Протоколу № 26 від 12.03.2025 р. Замовник вирішив відмінити закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
В якості обгрунтування свого рішення Замовник зазначив, що під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: в тендерній документації було внесено некоректні технічні характеристики предмету закупівлі, що суперечать технічним вимогам замовленого товару, зазначені порушення на цьому етапі закупівлі, за твердженням Замовника, неможливо усунути чи виправити.
Скаржник вважає, що рішення у вигляді Протоколу № 26 від 12.03.2025 р. є необгрунтованим та безпідставним, таким, що не відповідає вимогам підпункту 2 пункту 50 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та п. 2) ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», тому підлягає скасуванню на підставі ст. 18 Закону.
Зазначеними нормами встановлено, що в разі відміни торгів Замовник має надати опис порушень, які неможливо усунути.
Протоколом № 26 від 12.03.2025 р. зазначено, що «в тендерній документації було внесено некоректні технічні характеристики предмету закупівлі, що суперечать технічним вимогам замовленого товару», але не вказано, які самі технічні характеристики предмету закупівлі є некоректними та суперечать технічним вимогам. Також цілком незрозуміло, що саме має на увазі Замовник під визначенням «замовлений товар».
Натомість Скаржник переконаний, що Додатком 2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» технічні характеристики предмету закупівлі описано детально та вичерпно, навіть, з зазначенням певних моделей обладнання, які відповідають саме таким вимогам, та можливості запропонування еквіваленту відповідно до вимог Закону.
В разі неухвалення неправомірного рішення про відміну торгів Скаржник мав би велику ймовірність бути визнаний переможцем, що призвело б до отримання нами прибутку від виконання господарського договору з Замовником. Але внаслідок неправомірної відміни торгів Скаржник позбавлений законної можливості отримати такий прибуток.

Отже, Скаржник вважає рішення про відміну торгів, оформлене у вигляді Протоколу № 26 від 12.03.2025 р. на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей неправомірним та таким, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, ст. ст. 5, 18, 22, 29, 31, 32, 33 та підпункту 2 пункту 50 Особливостей.

На підставі зазначеного
Прошу:

1. Скасувати неправомірне рішення Замовника про відміну торгів, оформлене у вигляді Протоколу № 26 від 12.03.2025 р.

Всі документи, згадані Скаржником в цій Скарзі, знаходяться на сторінці закупівлі https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-02-05-015596-a .

Додатки:
1. Копія Протоколу № 26 уповноваженої особи КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ «ЛУЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 27 ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» .
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)