-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Бензин А-95 (картка, талон); Дизельне паливо (Євро 5) (картка, талон) (ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти)
Торги не відбулися
154 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 771.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 771.00 UAH
Період оскарження:
05.02.2025 16:05 - 16.02.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
скарга на дискримінаційні умови у тендерній документації
Номер:
88cd217facd74756865eda54feef93f6
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-05-014513-a.b1
Назва:
скарга на дискримінаційні умови у тендерній документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf 10.02.2025 14:58
- Скарга_10_02_2025_на умови ТД Замовника_ОЛЕКСАНДРІЙСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА.pdf 10.02.2025 14:58
- Ліцензія ІФС (1).pdf 10.02.2025 14:58
- Скарга_10_02_2025_на умови ТД Замовника_UA-2025-02-05-014513-a.docx 10.02.2025 14:58
- Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf 10.02.2025 14:58
- sign.p7s 10.02.2025 14:59
- рішення від 12.02.2025 № 2097.pdf 12.02.2025 15:53
- інформація про резолютивну частину рішення від 19.02.2025 № 2570.pdf 20.02.2025 12:10
- рішення від 19.02.2025 № 2570.pdf 21.02.2025 12:07
- Додаток 2 до ТД технічні вимоги до предмета закупівлі нова редакція - копия.pdf 14.02.2025 08:59
- Додаток 2 до ТД технічні вимоги до предмета закупівлі нова редакція.docx 14.02.2025 08:59
- IMG_0001.pdf 14.02.2025 08:59
- ОЛЕКСАНДРІЙСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА лист (1) новий.docx 14.02.2025 08:59
- ЗМІНИ.pdf 14.02.2025 08:59
- ЗМІНИ.docx 14.02.2025 08:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.02.2025 15:09
Дата розгляду скарги:
19.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.02.2025 15:53
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
21.02.2025 12:08
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
225a408c6df7413f9a16d3e4fa08cbf3
Заголовок пункту скарги:
1. Вилучити із тендерної документації вимогу щодо наявності у учасників партнерських договорів саме на право користування АЗС, які містять при цьому перелік АЗС.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.1. В Додатку 2 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу щодо наявності у учасників партнерських договорів саме на право користування АЗС, які містять при цьому перелік АЗС:
«У разі наявності партнерських договорів щодо користування АЗС та організації здійснення відпуску пального, шляхом надання талонів, що пропонуються Учасником, – надаються копії партнерських договорів, укладених між Учасником та власником або орендарем АЗС/АЗК, з оригіналом листа від власника/орендаря/управителя про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, що зазначені у довідці, протягом 2025 року. Лист повинен бути виданий Учаснику та повинен містити назву та місцезнаходження кожної АЗС/АЗК, на яких буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника, ідентифікатор закупівлі. Копія партнерських договорів щодо користування АЗС повинна містити перелік АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива, наданим в складі тендерної пропозиції.»
Дискримінаційна вимога в частині надання учасниками партнерських договорів щодо користування АЗС
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Замовник встановив обмежувальні умови в частині наявності у учасників обмежений перелік документального підтвердження наявності у учасника можливості здійснення відпуску Товару на АЗС:
- Учасник є власником АЗС/АЗК (в нормативно правовому полі – наявність АЗС/АЗК у оренді/суборенді у учасника);
АБО
- наявності в Учасника договорів оренди/суборенди на АЗС/АЗК (в нормативно правовому полі – наявність АЗС/АЗК у оренді/суборенді у учасника);
АБО
- наявності партнерських договорів щодо користування АЗС та організації здійснення відпуску пального, шляхом надання талонів, що пропонуються Учасником (в нормативно правовому полі – наявність АЗС у праві користуванні у учасника та та організації здійснення відпуску пального, шляхом надання талонів, що пропонуються Учасником).
Вимагаючи від учасників наявність АЗС у праві оренди/власності/користуванні - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасника, які мають АЗС у праві користуванні.
В галузі майнового права "власник", "орендар" та "користувач" має однакові ознаки – та відносяться до видів права власності (право користування, володіння та розпорядження, які і є дискримінаційні). Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо права усіх видів "права власності" (належні конкретному власнику правомочності володіння, користування та розпорядження своїм майном - ця тріада правомочностей належить у сукупності тільки власнику) та дозволити брати участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів та власниками АЗС, але такі договори не можуть підтверджувати право користування, зберігання пального або обслуговування талонів зразка учасника, оскільки предметом є – купівля-продаж ПММ у вигляді талонів на паливо, а не право користування матеріально-технічною базою АЗС, що є правомочністю власника на рівні з володінням і розпорядженням.
Зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через АЗС на праві користування, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати АЗС у власності/оренді/суборенді або з правом користування учасником АЗС - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерську мережу АЗС.
Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише власники/орендарі мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС ( так як право користування – це один із видів права власності). Учасники які не мають АЗС у праві користуванні/власності/оренді, та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів, - фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
Також, звертаємо увагу на той факт, що Скаржник не емітент талонів мережі БРСМ-нафта, а отже вимога щодо можливого надання патнерського договору, але при цьому такий договір повинен передбачати обслуговування талонів Учасника – є дискримінаційною вимогою по відношенню до Скаржника, оскільки умовами укладеного договору партнерства з мережею БРСМ-нафта є купівля-продаж ПММ у вигляді талонів на паливо, а не користування матеріально-технічної базою – об’єктів автозаправних станцій.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Дискримінаційна вимога в частині наявності переліку АЗС у партнерському договорі
Вимагаючи від учасників наявність партнерських договорів з переліком АЗС (Копія партнерських договорів щодо користування АЗС повинна містити перелік АЗС,) - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників".
Стаття 627 Цивільного кодексу України передбачає, що сторони є вільними в укладені договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього вищезазначеного кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Укладені між нами та партнерами Договори поставки містять умови, що були визначені сторонами під час його укладання та вони в повній мірі відповідають умовам чинного законодавства України та вимогам документації Замовника, а отже мати перелік АЗС у Партнерському договорі – є дискримінаційною умовою Замовника.
Варто звернути увагу на той факт, що умова партнерського договору укладеного між Скаржником та його Партнером, не передбачено визначений перелік АЗС у Договорі, при цьому договір містить посилання на сайт з переліком АЗС зазначеної мережі: www.brsm-nafta.com .
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
«У разі наявності партнерських договорів щодо користування АЗС та організації здійснення відпуску пального, шляхом надання талонів, що пропонуються Учасником, – надаються копії партнерських договорів, укладених між Учасником та власником або орендарем АЗС/АЗК, з оригіналом листа від власника/орендаря/управителя про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, що зазначені у довідці, протягом 2025 року. Лист повинен бути виданий Учаснику та повинен містити назву та місцезнаходження кожної АЗС/АЗК, на яких буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника, ідентифікатор закупівлі. Копія партнерських договорів щодо користування АЗС повинна містити перелік АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива, наданим в складі тендерної пропозиції.»
Дискримінаційна вимога в частині надання учасниками партнерських договорів щодо користування АЗС
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Замовник встановив обмежувальні умови в частині наявності у учасників обмежений перелік документального підтвердження наявності у учасника можливості здійснення відпуску Товару на АЗС:
- Учасник є власником АЗС/АЗК (в нормативно правовому полі – наявність АЗС/АЗК у оренді/суборенді у учасника);
АБО
- наявності в Учасника договорів оренди/суборенди на АЗС/АЗК (в нормативно правовому полі – наявність АЗС/АЗК у оренді/суборенді у учасника);
АБО
- наявності партнерських договорів щодо користування АЗС та організації здійснення відпуску пального, шляхом надання талонів, що пропонуються Учасником (в нормативно правовому полі – наявність АЗС у праві користуванні у учасника та та організації здійснення відпуску пального, шляхом надання талонів, що пропонуються Учасником).
Вимагаючи від учасників наявність АЗС у праві оренди/власності/користуванні - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасника, які мають АЗС у праві користуванні.
В галузі майнового права "власник", "орендар" та "користувач" має однакові ознаки – та відносяться до видів права власності (право користування, володіння та розпорядження, які і є дискримінаційні). Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо права усіх видів "права власності" (належні конкретному власнику правомочності володіння, користування та розпорядження своїм майном - ця тріада правомочностей належить у сукупності тільки власнику) та дозволити брати участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів та власниками АЗС, але такі договори не можуть підтверджувати право користування, зберігання пального або обслуговування талонів зразка учасника, оскільки предметом є – купівля-продаж ПММ у вигляді талонів на паливо, а не право користування матеріально-технічною базою АЗС, що є правомочністю власника на рівні з володінням і розпорядженням.
Зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через АЗС на праві користування, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати АЗС у власності/оренді/суборенді або з правом користування учасником АЗС - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерську мережу АЗС.
Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише власники/орендарі мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС ( так як право користування – це один із видів права власності). Учасники які не мають АЗС у праві користуванні/власності/оренді, та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів, - фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
Також, звертаємо увагу на той факт, що Скаржник не емітент талонів мережі БРСМ-нафта, а отже вимога щодо можливого надання патнерського договору, але при цьому такий договір повинен передбачати обслуговування талонів Учасника – є дискримінаційною вимогою по відношенню до Скаржника, оскільки умовами укладеного договору партнерства з мережею БРСМ-нафта є купівля-продаж ПММ у вигляді талонів на паливо, а не користування матеріально-технічної базою – об’єктів автозаправних станцій.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Дискримінаційна вимога в частині наявності переліку АЗС у партнерському договорі
Вимагаючи від учасників наявність партнерських договорів з переліком АЗС (Копія партнерських договорів щодо користування АЗС повинна містити перелік АЗС,) - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників".
Стаття 627 Цивільного кодексу України передбачає, що сторони є вільними в укладені договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього вищезазначеного кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Укладені між нами та партнерами Договори поставки містять умови, що були визначені сторонами під час його укладання та вони в повній мірі відповідають умовам чинного законодавства України та вимогам документації Замовника, а отже мати перелік АЗС у Партнерському договорі – є дискримінаційною умовою Замовника.
Варто звернути увагу на той факт, що умова партнерського договору укладеного між Скаржником та його Партнером, не передбачено визначений перелік АЗС у Договорі, при цьому договір містить посилання на сайт з переліком АЗС зазначеної мережі: www.brsm-nafta.com .
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника ОЛЕКСАНДРІЙСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом «Бензин А-95 (картка, талон); Дизельне паливо (Євро 5) (картка, талон) (ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-05-014513-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації вимогу щодо наявності у учасників партнерських договорів саме на право користування АЗС, які містять при цьому перелік АЗС.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
e9798837c8c940dc9ea8dad71ecdb368
Заголовок пункту скарги:
2. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати не менше ніж п’яти АЗС/АЗК у м. Рівне та не менше ніж три АЗС/АЗК у Рівненському районі.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.2. В Додатку № 2 до ТД Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати не менше ніж п’яти АЗС/АЗК у м. Рівне та не менше ніж три АЗС/АЗК у Рівненському районі:
«Учасник повинен надати довідку у довільній формі з переліком власних або орендованих, або партнерських АЗС/АЗК у Рівненській області (не менше ніж п’ять АЗС/АЗК у м. Рівне та не менше ніж три АЗС/АЗК у Рівненському районі, з адресами, номерами телефонів та зазначенням всіх видів та марок пального, що зазначені у технічній специфікації.»
Дискримінаційна вимога в частині наявності у учасника МТБ, а саме окремо визначену Замовником кількість АЗС/АЗК
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності АЗС учасника не менше ніж п’яти АЗС/АЗК у м. Рівне та не менше ніж три АЗС/АЗК у Рівненському районі та не менше ніж три АЗС/АЗК у Рівненському районі – що зможе задовільнити лише окремо визначена кількість мереж АЗС, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих партнером Скаржника, у мережі АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір,
При цьому, зазначена мережа АЗС не має саме: не менше ніж п’яти АЗС/АЗК у м. Рівне та не менше ніж три АЗС/АЗК у Рівненському районі та не менше ніж три АЗС/АЗК у Рівненському районі, але при цьому має АЗС з наступним місцерозташуванням:
1) БРСМ-нафта: Рівненська обл., м. Рівне, вул. Костромська, 42 – на виконання вимоги в частині місцерозташування у АЗС/АЗК у м. Рівне.
2) БРСМ-нафта: Рівненська обл., Дубенський р-н. с. Молодаво Друге, вул. Широка, 36 – на виконання вимоги в частині місцерозташування АЗС/АЗК у Рівненському районі.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановлює вимогу наявності АЗС матеріально-технічної бази у учасника, зокрема наявності не менше ніж п’яти АЗС/АЗК у м. Рівне та не менше ніж три АЗС/АЗК у Рівненському районі та не менше ніж три АЗС/АЗК у Рівненському районі.
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС, Скаржник планує запропонувати АЗС мережі БРСМ-нафта, яка розповсюджена по всій території України, але при цьому не має не менше 3 АЗС/АЗК САМЕ в адміністративно-територіальних межах м. Рівне (Скаржник може запропонувати 1 АЗС/АЗК) та АЗС/АЗК у Рівненському районі (Скаржник може запропонувати 1 АЗС/АЗК у Дубенський районі).
З наявністю мережі БРСМ-нафта у місті Рівному та у Дубенському районі, а також по всій території України можливо ознайомитись згідно карти АЗС на офіційному сайті мережі https://brsm-nafta.com/map
Також, варто звернути увагу, що В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються, а отже вищезазначені вимоги, визначені Замовником, визначають наявність матеріально-технічної бази учасників, що суперечить п. 29 Особливостей та нівелюють дотримання ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником.
1.2. В Додатку № 2 до ТД Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати не менше ніж п’яти АЗС/АЗК у м. Рівне та не менше ніж три АЗС/АЗК у Рівненському районі:
«Учасник повинен надати довідку у довільній формі з переліком власних або орендованих, або партнерських АЗС/АЗК у Рівненській області (не менше ніж п’ять АЗС/АЗК у м. Рівне та не менше ніж три АЗС/АЗК у Рівненському районі, з адресами, номерами телефонів та зазначенням всіх видів та марок пального, що зазначені у технічній специфікації.»
Дискримінаційна вимога в частині наявності у учасника МТБ, а саме окремо визначену Замовником кількість АЗС/АЗК
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності АЗС учасника не менше ніж п’яти АЗС/АЗК у м. Рівне та не менше ніж три АЗС/АЗК у Рівненському районі та не менше ніж три АЗС/АЗК у Рівненському районі – що зможе задовільнити лише окремо визначена кількість мереж АЗС, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих партнером Скаржника, у мережі АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір,
При цьому, зазначена мережа АЗС не має саме: не менше ніж п’яти АЗС/АЗК у м. Рівне та не менше ніж три АЗС/АЗК у Рівненському районі та не менше ніж три АЗС/АЗК у Рівненському районі, але при цьому має АЗС з наступним місцерозташуванням:
1) БРСМ-нафта: Рівненська обл., м. Рівне, вул. Костромська, 42 – на виконання вимоги в частині місцерозташування у АЗС/АЗК у м. Рівне.
2) БРСМ-нафта: Рівненська обл., Дубенський р-н. с. Молодаво Друге, вул. Широка, 36 – на виконання вимоги в частині місцерозташування АЗС/АЗК у Рівненському районі.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановлює вимогу наявності АЗС матеріально-технічної бази у учасника, зокрема наявності не менше ніж п’яти АЗС/АЗК у м. Рівне та не менше ніж три АЗС/АЗК у Рівненському районі та не менше ніж три АЗС/АЗК у Рівненському районі.
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС, Скаржник планує запропонувати АЗС мережі БРСМ-нафта, яка розповсюджена по всій території України, але при цьому не має не менше 3 АЗС/АЗК САМЕ в адміністративно-територіальних межах м. Рівне (Скаржник може запропонувати 1 АЗС/АЗК) та АЗС/АЗК у Рівненському районі (Скаржник може запропонувати 1 АЗС/АЗК у Дубенський районі).
З наявністю мережі БРСМ-нафта у місті Рівному та у Дубенському районі, а також по всій території України можливо ознайомитись згідно карти АЗС на офіційному сайті мережі https://brsm-nafta.com/map
Також, варто звернути увагу, що В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються, а отже вищезазначені вимоги, визначені Замовником, визначають наявність матеріально-технічної бази учасників, що суперечить п. 29 Особливостей та нівелюють дотримання ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником.
×
-
Назва доказу:
Сайт мережі АЗС БРСМ-нафта з зображенням та зазначенням адреси АЗК/АЗС у м. Рівне та у Дубенському районі Рівненської області, які може запропонувати Скаржник: https://brsm-nafta.com/map , але при цьому АЗС зазначеної мережі відсутня в кількості не менше ніж п’ять АЗС/АЗК у м. Рівне та не менше ніж три АЗС/АЗК у Рівненському районі
-
Повʼязаний документ:
Скарга_10_02_2025_на умови ТД Замовника_ОЛЕКСАНДРІЙСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА.pdf
-
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника ОЛЕКСАНДРІЙСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом «Бензин А-95 (картка, талон); Дизельне паливо (Євро 5) (картка, талон) (ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-05-014513-a, зокрема: 2. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати не менше ніж п’яти АЗС/АЗК у м. Рівне та не менше ніж три АЗС/АЗК у Рівненському районі.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
1c70a5ce077c47849fa153b195e9a23a
Заголовок пункту скарги:
3. Вилучити із тендерної документації вимогу в частині наявності та надання у складі пропозиції ліцензії на право зберігання пального та ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
В Додатку № 2 до ТД Замовник встановив вимогу в частині наявності та надання у складі пропозиції ліцензії на право зберігання пального та ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним:
«Пропозиція Учасника повинна містити ліцензію на зберігання, палива-нафтопродуктів (лист-пояснення у разі коли отримання такої ліцензії є необов’язковим) та Ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним, а також сертифікати відповідності товару.»
Дискримінаційна вимога в частині надання ліцензії на зберігання палива-нафтопродуктів
Варто звернути увагу на той факт, що пунктом 6.2 Додатку № 3 до тендерної документації (Проєкту договору) Місце та умови поставки товару – згідно довірчих документів (талонів) через мережу АЗС/АЗК, перелік, яких встановлено в додатку №2 до Договору (далі – АЗС).
6.2.1. Після погодження Сторонами асортименту та кількості Товару (товарної партії), Постачальник надає за видатковою накладною Замовнику талони встановленої форми. Передача Замовнику Товару за цим Договором здійснюється Постачальником на АЗС/АЗК шляхом заправки автомобілів Замовника при пред’явленні довіреними особами Замовника талонів.
6.2.2. Талон є підставою для видачі (заправки) з АЗС/АЗК вказаного у ньому об’єму і марки Товару, після чого всі обов’язки сторін по отоварених талонах вважаються виконаними, а Товар вважається переданим Постачальником – з моменту фактичної заправки автомобіля Замовника певною кількістю Товару, яка зазначена у талоні, при цьому Постачальник не може передати Замовнику Товар іншої марки чи в кількості меншій, ніж зазначено в талоні..
Замовником встановлена дискримінаційна умова у тендерній документації щодо надання в складі тендерної пропозиції ліцензії на право зберігання пального.
Відповідно до Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального»:
Стаття 1:
місце роздрібної торгівлі пальним - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для роздрібної торгівлі та/або зберігання пального на праві власності або користування;
Стаття 15:
Суб’єкт господарювання (у тому числі іноземний суб’єкт господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) має право зберігати пальне без отримання ліцензії на право зберігання пального в місцях виробництва пального або місцях оптової торгівлі пальним чи місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримані відповідні ліцензії. Ліцензії на право зберігання пального видаються уповноваженими органами ліцензування за місцем розташування місць зберігання пального.
Тобто, Скаржник, не маючи права на використання об’єктів АЗС, оскільки здійснює свою діяльність з реалізації палива на умовах партнерських відносин, не має права на отримання ліцензії на право зберігання пального на АЗС партнера.
Більш того, партнер Скаржника є суб’єктом господарювання - власником АЗС, який отримав ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним, отримання якої передбачено вимогами чинного законодавства.
За таких умов, Замовник, встановивши вимоги в частині: «Пропозиція Учасника повинна містити ліцензію на зберігання, палива-нафтопродуктів (лист-пояснення у разі коли отримання такої ліцензії є необов’язковим)», порушив положення пункту 29 Особливостей, оскільки Скаржник не є суб’єктом господарювання, який має ліцензію на право зберігання пального, оскільки не має власних/орендованих АЗС та резервуарів для зберігання палива, а Партнер Скаржника отримав Ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним.
Дискримінаційна вимога в частині надання Ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним
Згідно вимог Замовника учасники закупівлі повинні надати ліцензію на роздрібну торгівлю пальним на кожну АЗС, що є дискримінаційною, обмежувальною та суперечить п. 29 Особливостей, в частині наявності МТБ учасників.
Вимагаючи від учасників наявність ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасники, які мають ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним, що передбачена законодавством для власників/орендарів АЗС, оскільки видається на кожне місце роздрібної торгівлі (згідно положень ЗУ «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального»).
Відповідно до статті 15 зазначеного Закону - Для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:
документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об’єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об’єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення;
акт вводу в експлуатацію об’єкта або акт готовності об’єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об’єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об’єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;
дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального.
Відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник.
У разі якщо зазначені документи видані (оформлені) іншій особі, ніж заявник, такий заявник додатково подає документи, що підтверджують його право на використання відповідного об’єкта.
Тобто, Скаржник, не маючи права на використання об’єктів АЗС, не має права на отримання ліцензії на роздрібну торгівлю пальним з АЗС партнера.
Відповідно до ст.15 Закону № 418 - суб'єкти господарювання отримують ліцензії на право оптової торгівлі та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним – одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб'єкта господарювання або місцезнаходження постійного представництва.
Відповідно до Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального" здійснення господарської діяльності з роздрібної торгівлі пальним передбачає продаж або відпуск пального з автозаправної станції / автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції / газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки.
Зазначена умова тендерної документації носить обмежувальний характер, в тому числі, враховуючи у ІНДИВІДУАЛЬНУ ПОДАТКОВУ КОНСУЛЬТАЦІЮ від 24.07.2019 № 3422/6/99-99-12-02-02-15/ІПК – в якій податковий орган підтвердив, що діяльність з продажу талонів на пальне не потребує отримання ліцензії на роздрібну торгівлю пальним.
У разі, якщо суб’єкт господарювання здійснює операції лише з талонами та/або смарт-картками на пальне, без реалізації пального в розумінні п. п. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 ПКУ, при цьому договором передбачено постачання талонів (карток), як торгівельної послуги на отримання палива, то за такими операціями суб’єкту господарювання не потрібно реєструватись платником акцизного податку з реалізації пального, об’єкт оподаткування акцизним податком при цьому не виникатиме. (https://dp.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/491049.html).
Варто звернути увагу, що предметом даної закупівлі є: ««Бензин А-95 (картка, талон); Дизельне паливо (Євро 5) (картка, талон) (ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти)»»
Також, умовами Проекту договору передбаченими Додатком № 3 до ТД визначено:
п. 6.2. Місце та умови поставки товару – згідно довірчих документів (талонів) через мережу АЗС/АЗК, перелік, яких встановлено в додатку №2 до Договору (далі – АЗС).
6.2.1. Після погодження Сторонами асортименту та кількості Товару (товарної партії), Постачальник надає за видатковою накладною Замовнику талони встановленої форми. Передача Замовнику Товару за цим Договором здійснюється Постачальником на АЗС/АЗК шляхом заправки автомобілів Замовника при пред’явленні довіреними особами Замовника талонів.
6.2.2. Талон є підставою для видачі (заправки) з АЗС/АЗК вказаного у ньому об’єму і марки Товару, після чого всі обов’язки сторін по отоварених талонах вважаються виконаними, а Товар вважається переданим Постачальником – з моменту фактичної заправки автомобіля Замовника певною кількістю Товару, яка зазначена у талоні, при цьому Постачальник не може передати Замовнику Товар іншої марки чи в кількості меншій, ніж зазначено в талоні.
6.2.3. Термін дії довірчих документів (талонів, скретч-карток) становить не менше 12 (дванадцяти) місяців з дати підписання цього Договору. Постачальник зобов’язується приймати талони старого зразка або обміняти на талони нового зразка, без їх заміни чи перевипуску окрім планової заміни на талони нового зразка без зміни ціни на паливо..
Продаж талонів (скретч-карток), відповідно до процитованих вище норм законодавства, не передбачає отримання ліцензій на роздрібну торгівлю пальним.
Скаржник для ведення господарської діяльності підприємства отримав Ліцензію на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих партнером Скаржника, у мережі АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Також, варто звернути увагу, що В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині:
- ліцензії на зберігання, палива-нафтопродуктів;
- ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним.
«Пропозиція Учасника повинна містити ліцензію на зберігання, палива-нафтопродуктів (лист-пояснення у разі коли отримання такої ліцензії є необов’язковим) та Ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним, а також сертифікати відповідності товару.»
Дискримінаційна вимога в частині надання ліцензії на зберігання палива-нафтопродуктів
Варто звернути увагу на той факт, що пунктом 6.2 Додатку № 3 до тендерної документації (Проєкту договору) Місце та умови поставки товару – згідно довірчих документів (талонів) через мережу АЗС/АЗК, перелік, яких встановлено в додатку №2 до Договору (далі – АЗС).
6.2.1. Після погодження Сторонами асортименту та кількості Товару (товарної партії), Постачальник надає за видатковою накладною Замовнику талони встановленої форми. Передача Замовнику Товару за цим Договором здійснюється Постачальником на АЗС/АЗК шляхом заправки автомобілів Замовника при пред’явленні довіреними особами Замовника талонів.
6.2.2. Талон є підставою для видачі (заправки) з АЗС/АЗК вказаного у ньому об’єму і марки Товару, після чого всі обов’язки сторін по отоварених талонах вважаються виконаними, а Товар вважається переданим Постачальником – з моменту фактичної заправки автомобіля Замовника певною кількістю Товару, яка зазначена у талоні, при цьому Постачальник не може передати Замовнику Товар іншої марки чи в кількості меншій, ніж зазначено в талоні..
Замовником встановлена дискримінаційна умова у тендерній документації щодо надання в складі тендерної пропозиції ліцензії на право зберігання пального.
Відповідно до Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального»:
Стаття 1:
місце роздрібної торгівлі пальним - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для роздрібної торгівлі та/або зберігання пального на праві власності або користування;
Стаття 15:
Суб’єкт господарювання (у тому числі іноземний суб’єкт господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) має право зберігати пальне без отримання ліцензії на право зберігання пального в місцях виробництва пального або місцях оптової торгівлі пальним чи місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримані відповідні ліцензії. Ліцензії на право зберігання пального видаються уповноваженими органами ліцензування за місцем розташування місць зберігання пального.
Тобто, Скаржник, не маючи права на використання об’єктів АЗС, оскільки здійснює свою діяльність з реалізації палива на умовах партнерських відносин, не має права на отримання ліцензії на право зберігання пального на АЗС партнера.
Більш того, партнер Скаржника є суб’єктом господарювання - власником АЗС, який отримав ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним, отримання якої передбачено вимогами чинного законодавства.
За таких умов, Замовник, встановивши вимоги в частині: «Пропозиція Учасника повинна містити ліцензію на зберігання, палива-нафтопродуктів (лист-пояснення у разі коли отримання такої ліцензії є необов’язковим)», порушив положення пункту 29 Особливостей, оскільки Скаржник не є суб’єктом господарювання, який має ліцензію на право зберігання пального, оскільки не має власних/орендованих АЗС та резервуарів для зберігання палива, а Партнер Скаржника отримав Ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним.
Дискримінаційна вимога в частині надання Ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним
Згідно вимог Замовника учасники закупівлі повинні надати ліцензію на роздрібну торгівлю пальним на кожну АЗС, що є дискримінаційною, обмежувальною та суперечить п. 29 Особливостей, в частині наявності МТБ учасників.
Вимагаючи від учасників наявність ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасники, які мають ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним, що передбачена законодавством для власників/орендарів АЗС, оскільки видається на кожне місце роздрібної торгівлі (згідно положень ЗУ «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального»).
Відповідно до статті 15 зазначеного Закону - Для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:
документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об’єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об’єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення;
акт вводу в експлуатацію об’єкта або акт готовності об’єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об’єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об’єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;
дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального.
Відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник.
У разі якщо зазначені документи видані (оформлені) іншій особі, ніж заявник, такий заявник додатково подає документи, що підтверджують його право на використання відповідного об’єкта.
Тобто, Скаржник, не маючи права на використання об’єктів АЗС, не має права на отримання ліцензії на роздрібну торгівлю пальним з АЗС партнера.
Відповідно до ст.15 Закону № 418 - суб'єкти господарювання отримують ліцензії на право оптової торгівлі та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним – одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб'єкта господарювання або місцезнаходження постійного представництва.
Відповідно до Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального" здійснення господарської діяльності з роздрібної торгівлі пальним передбачає продаж або відпуск пального з автозаправної станції / автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції / газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки.
Зазначена умова тендерної документації носить обмежувальний характер, в тому числі, враховуючи у ІНДИВІДУАЛЬНУ ПОДАТКОВУ КОНСУЛЬТАЦІЮ від 24.07.2019 № 3422/6/99-99-12-02-02-15/ІПК – в якій податковий орган підтвердив, що діяльність з продажу талонів на пальне не потребує отримання ліцензії на роздрібну торгівлю пальним.
У разі, якщо суб’єкт господарювання здійснює операції лише з талонами та/або смарт-картками на пальне, без реалізації пального в розумінні п. п. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 ПКУ, при цьому договором передбачено постачання талонів (карток), як торгівельної послуги на отримання палива, то за такими операціями суб’єкту господарювання не потрібно реєструватись платником акцизного податку з реалізації пального, об’єкт оподаткування акцизним податком при цьому не виникатиме. (https://dp.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/491049.html).
Варто звернути увагу, що предметом даної закупівлі є: ««Бензин А-95 (картка, талон); Дизельне паливо (Євро 5) (картка, талон) (ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти)»»
Також, умовами Проекту договору передбаченими Додатком № 3 до ТД визначено:
п. 6.2. Місце та умови поставки товару – згідно довірчих документів (талонів) через мережу АЗС/АЗК, перелік, яких встановлено в додатку №2 до Договору (далі – АЗС).
6.2.1. Після погодження Сторонами асортименту та кількості Товару (товарної партії), Постачальник надає за видатковою накладною Замовнику талони встановленої форми. Передача Замовнику Товару за цим Договором здійснюється Постачальником на АЗС/АЗК шляхом заправки автомобілів Замовника при пред’явленні довіреними особами Замовника талонів.
6.2.2. Талон є підставою для видачі (заправки) з АЗС/АЗК вказаного у ньому об’єму і марки Товару, після чого всі обов’язки сторін по отоварених талонах вважаються виконаними, а Товар вважається переданим Постачальником – з моменту фактичної заправки автомобіля Замовника певною кількістю Товару, яка зазначена у талоні, при цьому Постачальник не може передати Замовнику Товар іншої марки чи в кількості меншій, ніж зазначено в талоні.
6.2.3. Термін дії довірчих документів (талонів, скретч-карток) становить не менше 12 (дванадцяти) місяців з дати підписання цього Договору. Постачальник зобов’язується приймати талони старого зразка або обміняти на талони нового зразка, без їх заміни чи перевипуску окрім планової заміни на талони нового зразка без зміни ціни на паливо..
Продаж талонів (скретч-карток), відповідно до процитованих вище норм законодавства, не передбачає отримання ліцензій на роздрібну торгівлю пальним.
Скаржник для ведення господарської діяльності підприємства отримав Ліцензію на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих партнером Скаржника, у мережі АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Також, варто звернути увагу, що В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині:
- ліцензії на зберігання, палива-нафтопродуктів;
- ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним.
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf
-
-
Назва доказу:
Ліцензія Скаржник на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі
-
Повʼязаний документ:
Ліцензія ІФС (1).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника ОЛЕКСАНДРІЙСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом «Бензин А-95 (картка, талон); Дизельне паливо (Євро 5) (картка, талон) (ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-05-014513-a, зокрема: 3. Вилучити із тендерної документації вимогу в частині наявності та надання у складі пропозиції ліцензії на право зберігання пального та ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним.