-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Розчинники в асортименті, ДК 021:2015 44830000-7 Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 6 до ТД).
Торги не відбулися
1 174 874.20
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 11 748.74 UAH
мін. крок: 1% або 11 748.74 UAH
Період оскарження:
05.02.2025 15:02 - 10.02.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель UA-2025-02-05-011978-а.
Номер:
384243794d2d4fbb8d37433369fd6c90
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-05-011978-a.a4
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель UA-2025-02-05-011978-а.
Скарга:
Протокольним рішенням № 01/01/13/10/01/01/39-1-ДК уповноваженої особи, відповідальної за проведення процедур закупівель/ спрощених закупівель товарів, робіт і послуг в ПАТ «Укрнафта» від 20.02.2025 (далі – Рішення), враховуючи наявність підстав для відхилення, відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей вирішено відхилити тендерну пропозицію учасника ПП «ВКФ «ОПТІМА» (ідентифікаційний код 36279079) процедури закупівлі Розчинники в асортименті, ДК 021:2015 44830000-7 Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники (UA-2025-02-05-011978-a).
Рішенням Замовником зазначено:
«Очікувана вартість закупівлі відповідно до інформації, зазначеної в оголошенні в системі електронних закупівель - 1 174 874,20 грн. без ПДВ.
Запропонована учасником в його тендерній пропозиції вартість - 1 390 792,44 грн. без ПДВ».
Вважаємо, що Рішення Замовника є необґрунтованим, таким, що суперечить вимогам статей 5, 29 та 31 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерній документації Замовника, порушує гарантовані законом права ПП ВКФ «ОПТІМА» за наступних обставин.
Пов'язані документи:
Учасник
- Цінова пропозиція 25.02.2025 17:57
- Скарга з КЕП 25.02.2025 17:57
- Скарга 25.02.2025 17:57
- sign.p7s 25.02.2025 17:59
- рішення від 27.02.2025 № 3009.pdf 27.02.2025 15:39
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.03.2025 № 3503.pdf 07.03.2025 15:14
- рішення від 06.03.2025 № 3503.pdf 11.03.2025 16:02
- Пояснення по скарзі.pdf 28.02.2025 15:38
- Пояснення по скарзі.docx 28.02.2025 15:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.02.2025 18:25
Дата розгляду скарги:
06.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.02.2025 15:39
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
11.03.2025 16:02
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
a8d3a3b34a1f4c288b320f3e93587e66
Заголовок пункту скарги:
1
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Протокольним рішенням № 01/01/13/10/01/01/39-1-ДК уповноваженої особи, відповідальної за проведення процедур закупівель/ спрощених закупівель товарів, робіт і послуг в ПАТ «Укрнафта» від 20.02.2025 (далі – Рішення), враховуючи наявність підстав для відхилення, відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей вирішено відхилити тендерну пропозицію учасника ПП «ВКФ «ОПТІМА» (ідентифікаційний код 36279079) процедури закупівлі Розчинники в асортименті, ДК 021:2015 44830000-7 Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники (UA-2025-02-05-011978-a).
Рішенням Замовником зазначено:
«Очікувана вартість закупівлі відповідно до інформації, зазначеної в оголошенні в системі електронних закупівель - 1 174 874,20 грн. без ПДВ.
Запропонована учасником в його тендерній пропозиції вартість - 1 390 792,44 грн. без ПДВ».
Вважаємо, що Рішення Замовника є необґрунтованим, таким, що суперечить вимогам статей 5, 29 та 31 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерній документації Замовника, порушує гарантовані законом права ПП ВКФ «ОПТІМА» за наступних обставин.
Пунктом 4.5 розділу 1 «Загальні положення» ТД передбачено:
Очікувана вартість Закупівлі 1 174 874,20 грн. без ПДВ; 1 409 849,04 грн. з ПДВ. Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Додатком 7 до ТД передбачено надання учасником форми «Цінова пропозиція на участь у відкритих торгах з особливостями», згідно з якою Учасником зазначається вартість Товару без ПДВ, ПДВ та вартість Товару з ПДВ.
ПП ВКФ «ОПТІМА» у складі тендерної пропозиції надано форму «Цінова пропозиція на участь у відкритих торгах (з Особливостями)» від 12.02.2025 № 4_25.О.12, згідно з якою загальна вартість запропонованого Товару становить 1 158 993,70 грн. грн. (без ПДВ) та 1 390 792,44 грн. (з ПДВ).
Водночас, ПП «ВКФ «ОПТІМА» у результаті допущеної механічної описки виконавця та невідповідності форми документа - додаток 7 до ТД (цінова пропозиція) та інформації щодо ціни, яка мала завантажуватися Учасником (платником ПДВ) в електронній формі з Закупівлі, в електронному полі з Закупівлі вартість запропонованого Товару зазначено 1 390 792,44 грн. (запропоновану вартість Товару ПП ВКФ «ОПТІМА» з ПДВ).
Таким чином, тендерна пропозиція ПП ВКФ «ОПТІМА» містила невідповідність:
- в електронному полі з Закупівлі вартість запропонованого Товару зазначено 1 390 792,44 грн. (з ПДВ) замість 1 158 993,70 грн. грн. (без ПДВ);
- у формі «Цінова пропозиція на участь у відкритих торгах (з Особливостями)» від 12.02.2025 № 4_25.О.12 вартість запропонованого Товару зазначено 1 390 792,44 грн. (з ПДВ) та 1 158 993,70 грн. грн. (без ПДВ).
Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 року № 472) (далі – Особливості) встановлені порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Пунктом 43 Особливостей передбачено:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
У зв’язку з тим, що виправлення вищезазначеної невідповідності (помилки) Учасника не призводить до зміни предмету закупівлі – найменування товару, марки, моделі тощо, вони можуть бути усунуті шляхом повідомлення Замовником Учасника з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель (пункт 43 Особливостей).
Таким чином, враховуючи викладене, Замовник, під час розгляду тендерної пропозиції учасника пропозиції - ПП «ВКФ «ОПТІМА», виявивши невідповідності в інформації та в документах, що стосуються цінової пропозиції Учасника, мав розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерної пропозиції, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Рішенням Замовником зазначено:
«Очікувана вартість закупівлі відповідно до інформації, зазначеної в оголошенні в системі електронних закупівель - 1 174 874,20 грн. без ПДВ.
Запропонована учасником в його тендерній пропозиції вартість - 1 390 792,44 грн. без ПДВ».
Вважаємо, що Рішення Замовника є необґрунтованим, таким, що суперечить вимогам статей 5, 29 та 31 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерній документації Замовника, порушує гарантовані законом права ПП ВКФ «ОПТІМА» за наступних обставин.
Пунктом 4.5 розділу 1 «Загальні положення» ТД передбачено:
Очікувана вартість Закупівлі 1 174 874,20 грн. без ПДВ; 1 409 849,04 грн. з ПДВ. Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Додатком 7 до ТД передбачено надання учасником форми «Цінова пропозиція на участь у відкритих торгах з особливостями», згідно з якою Учасником зазначається вартість Товару без ПДВ, ПДВ та вартість Товару з ПДВ.
ПП ВКФ «ОПТІМА» у складі тендерної пропозиції надано форму «Цінова пропозиція на участь у відкритих торгах (з Особливостями)» від 12.02.2025 № 4_25.О.12, згідно з якою загальна вартість запропонованого Товару становить 1 158 993,70 грн. грн. (без ПДВ) та 1 390 792,44 грн. (з ПДВ).
Водночас, ПП «ВКФ «ОПТІМА» у результаті допущеної механічної описки виконавця та невідповідності форми документа - додаток 7 до ТД (цінова пропозиція) та інформації щодо ціни, яка мала завантажуватися Учасником (платником ПДВ) в електронній формі з Закупівлі, в електронному полі з Закупівлі вартість запропонованого Товару зазначено 1 390 792,44 грн. (запропоновану вартість Товару ПП ВКФ «ОПТІМА» з ПДВ).
Таким чином, тендерна пропозиція ПП ВКФ «ОПТІМА» містила невідповідність:
- в електронному полі з Закупівлі вартість запропонованого Товару зазначено 1 390 792,44 грн. (з ПДВ) замість 1 158 993,70 грн. грн. (без ПДВ);
- у формі «Цінова пропозиція на участь у відкритих торгах (з Особливостями)» від 12.02.2025 № 4_25.О.12 вартість запропонованого Товару зазначено 1 390 792,44 грн. (з ПДВ) та 1 158 993,70 грн. грн. (без ПДВ).
Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 року № 472) (далі – Особливості) встановлені порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Пунктом 43 Особливостей передбачено:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
У зв’язку з тим, що виправлення вищезазначеної невідповідності (помилки) Учасника не призводить до зміни предмету закупівлі – найменування товару, марки, моделі тощо, вони можуть бути усунуті шляхом повідомлення Замовником Учасника з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель (пункт 43 Особливостей).
Таким чином, враховуючи викладене, Замовник, під час розгляду тендерної пропозиції учасника пропозиції - ПП «ВКФ «ОПТІМА», виявивши невідповідності в інформації та в документах, що стосуються цінової пропозиції Учасника, мав розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерної пропозиції, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
- прийняти скаргу ПП «ВКФ «ОПТІМА» до розгляду; - встановити наявність порушень при проведенні процедури Закупівлі UA-2025-02-05-011978-а; - зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «ВКФ «ОПТІМА» (ідентифікаційний код 36279079) процедури закупівлі Розчинники в асортименті, ДК 021:2015 44830000-7 Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники (UA-2025-02-05-011978-a)
Скарга
Скасована
КЕП
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель UA-2025-02-05-011978-а.
Номер:
244cedcc29dd454294bdbf2918f01c71
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-05-011978-a.a3
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель UA-2025-02-05-011978-а.
Скарга:
Протокольним рішенням № 01/01/13/10/01/01/39-1-ДК уповноваженої особи, відповідальної за проведення процедур закупівель/ спрощених закупівель товарів, робіт і послуг в ПАТ «Укрнафта» від 20.02.2025 (далі – Рішення), враховуючи наявність підстав для відхилення, відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей вирішено відхилити тендерну пропозицію учасника ПП «ВКФ «ОПТІМА» (ідентифікаційний код 36279079) процедури закупівлі Розчинники в асортименті, ДК 021:2015 44830000-7 Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники (UA-2025-02-05-011978-a).
Рішенням Замовником зазначено:
«Очікувана вартість закупівлі відповідно до інформації, зазначеної в оголошенні в системі електронних закупівель - 1 174 874,20 грн. без ПДВ.
Запропонована учасником в його тендерній пропозиції вартість - 1 390 792,44 грн. без ПДВ».
Вважаємо, що Рішення Замовника є необґрунтованим, таким, що суперечить вимогам статей 5, 29 та 31 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерній документації Замовника, порушує гарантовані законом права ПП ВКФ «ОПТІМА» за наступних обставин.
Пов'язані документи:
Учасник
- 12. цінова пропозиція.pdf 25.02.2025 17:49
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
25.02.2025 17:52
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
0e457eae27f843ab89676856ecb12711
Заголовок пункту скарги:
1
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Протокольним рішенням № 01/01/13/10/01/01/39-1-ДК уповноваженої особи, відповідальної за проведення процедур закупівель/ спрощених закупівель товарів, робіт і послуг в ПАТ «Укрнафта» від 20.02.2025 (далі – Рішення), враховуючи наявність підстав для відхилення, відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей вирішено відхилити тендерну пропозицію учасника ПП «ВКФ «ОПТІМА» (ідентифікаційний код 36279079) процедури закупівлі Розчинники в асортименті, ДК 021:2015 44830000-7 Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники (UA-2025-02-05-011978-a).
Рішенням Замовником зазначено:
«Очікувана вартість закупівлі відповідно до інформації, зазначеної в оголошенні в системі електронних закупівель - 1 174 874,20 грн. без ПДВ.
Запропонована учасником в його тендерній пропозиції вартість - 1 390 792,44 грн. без ПДВ».
Вважаємо, що Рішення Замовника є необґрунтованим, таким, що суперечить вимогам статей 5, 29 та 31 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерній документації Замовника, порушує гарантовані законом права ПП ВКФ «ОПТІМА» за наступних обставин.
Пунктом 4.5 розділу 1 «Загальні положення» ТД передбачено:
Очікувана вартість Закупівлі 1 174 874,20 грн. без ПДВ; 1 409 849,04 грн. з ПДВ. Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Додатком 7 до ТД передбачено надання учасником форми «Цінова пропозиція на участь у відкритих торгах з особливостями», згідно з якою Учасником зазначається вартість Товару без ПДВ, ПДВ та вартість Товару з ПДВ.
ПП ВКФ «ОПТІМА» у складі тендерної пропозиції надано форму «Цінова пропозиція на участь у відкритих торгах (з Особливостями)» від 12.02.2025 № 4_25.О.12, згідно з якою загальна вартість запропонованого Товару становить 1 158 993,70 грн. грн. (без ПДВ) та 1 390 792,44 грн. (з ПДВ).
Водночас, ПП «ВКФ «ОПТІМА» у результаті допущеної механічної описки виконавця та невідповідності форми документа - додаток 7 до ТД (цінова пропозиція) та інформації щодо ціни, яка мала завантажуватися Учасником (платником ПДВ) в електронній формі з Закупівлі, в електронному полі з Закупівлі вартість запропонованого Товару зазначено 1 390 792,44 грн. (запропоновану вартість Товару ПП ВКФ «ОПТІМА» з ПДВ).
Таким чином, тендерна пропозиція ПП ВКФ «ОПТІМА» містила невідповідність:
- в електронному полі з Закупівлі вартість запропонованого Товару зазначено 1 390 792,44 грн. (з ПДВ) замість 1 158 993,70 грн. грн. (без ПДВ);
- у формі «Цінова пропозиція на участь у відкритих торгах (з Особливостями)» від 12.02.2025 № 4_25.О.12 вартість запропонованого Товару зазначено 1 390 792,44 грн. (з ПДВ) та 1 158 993,70 грн. грн. (без ПДВ).
Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 року № 472) (далі – Особливості) встановлені порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Пунктом 43 Особливостей передбачено:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
У зв’язку з тим, що виправлення вищезазначеної невідповідності (помилки) Учасника не призводить до зміни предмету закупівлі – найменування товару, марки, моделі тощо, вони можуть бути усунуті шляхом повідомлення Замовником Учасника з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель (пункт 43 Особливостей).
Таким чином, враховуючи викладене, Замовник, під час розгляду тендерної пропозиції учасника пропозиції - ПП «ВКФ «ОПТІМА», виявивши невідповідності в інформації та в документах, що стосуються цінової пропозиції Учасника, мав розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерної пропозиції, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Рішенням Замовником зазначено:
«Очікувана вартість закупівлі відповідно до інформації, зазначеної в оголошенні в системі електронних закупівель - 1 174 874,20 грн. без ПДВ.
Запропонована учасником в його тендерній пропозиції вартість - 1 390 792,44 грн. без ПДВ».
Вважаємо, що Рішення Замовника є необґрунтованим, таким, що суперечить вимогам статей 5, 29 та 31 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерній документації Замовника, порушує гарантовані законом права ПП ВКФ «ОПТІМА» за наступних обставин.
Пунктом 4.5 розділу 1 «Загальні положення» ТД передбачено:
Очікувана вартість Закупівлі 1 174 874,20 грн. без ПДВ; 1 409 849,04 грн. з ПДВ. Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Додатком 7 до ТД передбачено надання учасником форми «Цінова пропозиція на участь у відкритих торгах з особливостями», згідно з якою Учасником зазначається вартість Товару без ПДВ, ПДВ та вартість Товару з ПДВ.
ПП ВКФ «ОПТІМА» у складі тендерної пропозиції надано форму «Цінова пропозиція на участь у відкритих торгах (з Особливостями)» від 12.02.2025 № 4_25.О.12, згідно з якою загальна вартість запропонованого Товару становить 1 158 993,70 грн. грн. (без ПДВ) та 1 390 792,44 грн. (з ПДВ).
Водночас, ПП «ВКФ «ОПТІМА» у результаті допущеної механічної описки виконавця та невідповідності форми документа - додаток 7 до ТД (цінова пропозиція) та інформації щодо ціни, яка мала завантажуватися Учасником (платником ПДВ) в електронній формі з Закупівлі, в електронному полі з Закупівлі вартість запропонованого Товару зазначено 1 390 792,44 грн. (запропоновану вартість Товару ПП ВКФ «ОПТІМА» з ПДВ).
Таким чином, тендерна пропозиція ПП ВКФ «ОПТІМА» містила невідповідність:
- в електронному полі з Закупівлі вартість запропонованого Товару зазначено 1 390 792,44 грн. (з ПДВ) замість 1 158 993,70 грн. грн. (без ПДВ);
- у формі «Цінова пропозиція на участь у відкритих торгах (з Особливостями)» від 12.02.2025 № 4_25.О.12 вартість запропонованого Товару зазначено 1 390 792,44 грн. (з ПДВ) та 1 158 993,70 грн. грн. (без ПДВ).
Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 року № 472) (далі – Особливості) встановлені порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Пунктом 43 Особливостей передбачено:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
У зв’язку з тим, що виправлення вищезазначеної невідповідності (помилки) Учасника не призводить до зміни предмету закупівлі – найменування товару, марки, моделі тощо, вони можуть бути усунуті шляхом повідомлення Замовником Учасника з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель (пункт 43 Особливостей).
Таким чином, враховуючи викладене, Замовник, під час розгляду тендерної пропозиції учасника пропозиції - ПП «ВКФ «ОПТІМА», виявивши невідповідності в інформації та в документах, що стосуються цінової пропозиції Учасника, мав розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерної пропозиції, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
прийняти скаргу ПП «ВКФ «ОПТІМА» до розгляду; - встановити наявність порушень при проведенні процедури Закупівлі UA-2025-02-05-011978-а; - зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «ВКФ «ОПТІМА» (ідентифікаційний код 36279079) процедури закупівлі Розчинники в асортименті, ДК 021:2015 44830000-7 Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники (UA-2025-02-05-011978-a)
Вимога
Є відповідь
щодо перегляду рішення
Номер:
7ce608c75fdb431484df5fc3e1da64d3
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-05-011978-a.b2
Назва:
щодо перегляду рішення
Вимога:
Уповноваженій особі
ПАТ «УКРНАФТА»
Шановний Замовнику!
Публічним акціонерним товариством «УКРНАФТА» проводилася закупівля UA-2025-02-05-011978-a Розчинники в асортименті, ДК 021:2015 44830000-7 Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники.
Протокольним рішенням від 20.02.2025 №01/01/13/10/01/01/39-1-ДК уповноваженої особи, відповідальної за проведення процедур закупівель/ спрощених закупівель товарів, робіт і послуг в ПАТ «Укрнафта» відхилено тендерну пропозицію Учасника ПП «ВКФ «ОПТІМА» (ідентифікаційний код 36279079) процедури закупівлі Розчинники в асортименті, ДК 021:2015 44830000-7 Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (UA-2025-02-05-011978-a) відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей - тендерна пропозиція учасника є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
ПП ВКФ «Оптіма» єдиний з учасників закупівлі UA-2025-02-05-011978-a.
Запропонована Учасником з Закупівлі цінова пропозиція становить 1 390 792,44 грн. з ПДВ, а без ПДВ - 1 158 993,70 грн., що підтверджується формою «Цінова пропозиція на участь у відкритих торгах (з особливостями)» - додаток 7 до тендерної документації Замовника.
Дана прикра невідповідність (механічна описка) сталася внаслідок неуважності та невідповідності форми документа - додаток 7 до ТД (цінова пропозиція) та інформації щодо ціни, яка мала завантажуватися Учасником (платником ПДВ) в електронній формі з Закупівлі.
Метою Замовника з процедури Закупівлі була закупівля товарів - Розчинники в асортименті, ДК 021:2015 44830000-7 Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, за ціною, яка не перевищує запропоновану ПАТ «УКРНАФТА» - 1 390 792,44 грн. з ПДВ, а без ПДВ - 1 158 993,70 грн.
Ураховуючи викладене, просимо Вас переглянути попереднє протокольне рішення від 20.02.2025 №01/01/13/10/01/01/39-1-ДК уповноваженої особи, відповідальної за проведення процедур закупівель/ спрощених закупівель товарів, робіт і послуг в ПАТ «Укрнафта» щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «ВКФ «ОПТІМА» та скасувати його, ухваливши нове рішення – про визнання переможцем ПП «ВКФ «ОПТІМА».
ПП ВКФ «Оптіма» гарантує укладення договору з Закупівлі якраз за запропонованою ціновою пропозицією 1 390 792,44 грн. з ПДВ, а без ПДВ - 1 158 993,70 грн.
Слід зазначити, що пунктом 43 Особливостей передбачено, що у разі, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Таким чином, у разі застосування Замовником зазначено норми зазначено ПП «ВЕФ «ОПТІМА» була б усунута.
Отже, у результаті ухвалення цього позитивного рішення ПАТ «УКРНАФТА» зможе забезпечити підприємство необхідними Розчинниками в замовленому асортименті за обґрунтованої ціни та буде відсутня потреба в оголошенні повторної Закупівлі.
Із-за відсутності інших Учасників з Закупівлі у разі ухвалення Вами позитивного рішення жодних порушень інтересів суб’єктів господарювання допущено не буде.
З повагою та надією на взаєморозуміння,
Директор Тетяна Ботвина
Пов'язані документи:
Учасник
- лист звернення 21.02.2025 10:28
- Протокол відхилення.docx 21.02.2025 10:43
Дата подачі:
21.02.2025 10:28
Вирішення:
Добрий день, шановний учасник! Пунктом 4.5 розділу 1 тендерної документації встановлено, що замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Якщо замовник не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення, або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації, то замовник відхиляє таку тендерну пропозицію відповідно до абзацу четвертого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Очікувана вартість закупівлі відповідно до інформації, зазначеної в оголошенні в системі електронних закупівель - 1 174 874,20 грн. без ПДВ.
Запропонована учасником в його тендерній пропозиції вартість - 1 390 792,44 грн. без ПДВ.
Таким чином, ціна тендерної пропозиції учасника є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція учасника є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Звернення щодо перегляду рішення
Номер:
fa5761335b6541ec89b5b9143a752a47
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-05-011978-a.a1
Назва:
Звернення щодо перегляду рішення
Вимога:
Уповноваженій особі
ПАТ «УКРНАФТА»
Шановний Замовнику!
Публічним акціонерним товариством «УКРНАФТА» проводилася закупівля UA-2025-02-05-011978-a Розчинники в асортименті, ДК 021:2015 44830000-7 Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники.
Протокольним рішенням від 20.02.2025 №01/01/13/10/01/01/39-1-ДК уповноваженої особи, відповідальної за проведення процедур закупівель/ спрощених закупівель товарів, робіт і послуг в ПАТ «Укрнафта» відхилено тендерну пропозицію Учасника ПП «ВКФ «ОПТІМА» (ідентифікаційний код 36279079) процедури закупівлі Розчинники в асортименті, ДК 021:2015 44830000-7 Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (UA-2025-02-05-011978-a) відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей - тендерна пропозиція учасника є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
ПП ВКФ «Оптіма» єдиний з учасників закупівлі UA-2025-02-05-011978-a.
Запропонована Учасником з Закупівлі цінова пропозиція становить 1 390 792,44 грн. з ПДВ, а без ПДВ - 1 158 993,70 грн., що підтверджується формою «Цінова пропозиція на участь у відкритих торгах (з особливостями)» - додаток 7 до тендерної документації Замовника.
Дана прикра невідповідність (механічна описка) сталася внаслідок неуважності та невідповідності форми документа - додаток 7 до ТД (цінова пропозиція) та інформації щодо ціни, яка мала завантажуватися Учасником (платником ПДВ) в електронній формі з Закупівлі.
Метою Замовника з процедури Закупівлі була закупівля товарів - Розчинники в асортименті, ДК 021:2015 44830000-7 Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, за ціною, яка не перевищує запропоновану ПАТ «УКРНАФТА» - 1 390 792,44 грн. з ПДВ, а без ПДВ - 1 158 993,70 грн.
Ураховуючи викладене, просимо Вас переглянути попереднє протокольне рішення від 20.02.2025 №01/01/13/10/01/01/39-1-ДК уповноваженої особи, відповідальної за проведення процедур закупівель/ спрощених закупівель товарів, робіт і послуг в ПАТ «Укрнафта» щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «ВКФ «ОПТІМА» та скасувати його, ухваливши нове рішення – про визнання переможцем ПП «ВКФ «ОПТІМА».
ПП ВКФ «Оптіма» гарантує укладення договору з Закупівлі якраз за запропонованою ціновою пропозицією 1 390 792,44 грн. з ПДВ, а без ПДВ - 1 158 993,70 грн.
Слід зазначити, що пунктом 43 Особливостей передбачено, що у разі, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Таким чином, у разі застосування Замовником зазначено норми зазначено ПП «ВЕФ «ОПТІМА» була б усунута.
Отже, у результаті ухвалення цього позитивного рішення ПАТ «УКРНАФТА» зможе забезпечити підприємство необхідними Розчинниками в замовленому асортименті за обґрунтованої ціни та буде відсутня потреба в оголошенні повторної Закупівлі.
Із-за відсутності інших Учасників з Закупівлі у разі ухвалення Вами позитивного рішення жодних порушень інтересів суб’єктів господарювання допущено не буде.
З повагою та надією на взаєморозуміння,
Директор Тетяна Ботвина
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол відхилення.docx 21.02.2025 10:42
Дата подачі:
21.02.2025 10:23
Вирішення:
Добрий день, шановний учасник! Пунктом 4.5 розділу 1 тендерної документації встановлено, що замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Якщо замовник не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення, або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації, то замовник відхиляє таку тендерну пропозицію відповідно до абзацу четвертого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Очікувана вартість закупівлі відповідно до інформації, зазначеної в оголошенні в системі електронних закупівель - 1 174 874,20 грн. без ПДВ.
Запропонована учасником в його тендерній пропозиції вартість - 1 390 792,44 грн. без ПДВ.
Таким чином, ціна тендерної пропозиції учасника є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція учасника є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Статус вимоги:
Не задоволено