• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо (Паливні пелети з лузги (лушпиння) соняшника)

Торги не відбулися

167 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 835.00 UAH
Період оскарження: 05.02.2025 13:07 - 10.02.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга, що стосується незаконного рішення Замовника

Номер: 0aaffcbbb4db4735ad0dae095ab046a5
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-05-008220-a.b1
Назва: Скарга, що стосується незаконного рішення Замовника
Скарга:
Дата розгляду скарги: 03.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.02.2025 12:35
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 05.03.2025 16:43
Автор: ФОП КРЮЧКОВ АРТУР ГЕННАДІЙОВИЧ, КРЮЧКОВ АРТУР 380508606051 artur-2000@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 3469c34a5de6445cba137ba511a9d45e
Заголовок пункту скарги: Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення своєї Пропозиції
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, 19.02.2025 року Замовником відхилено Пропозицію ФОП Крючкова А.Г.
В електронній системі закупівель Замовником вказано наступну причину дискваліфікації Скаржника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Також, Замовником опубліковано Протокольне рішення (Протокол) № 27/01-01 від 27.01.2025 року (надалі – Протокол), за змістом якого вбачається що причиною відхилення є наступне:
Учасником ФОП КРЮЧКОВ АРТУР ГЕННАДІЙОВИЧ код 2591204894 у складі тендерної пропозиції надано Протокол випробувань виданий ФОП КРЮЧКОВ АРТУР ГЕННАДІЙОВИЧ.
Документів підтверджуючих повноваження ФОП КРЮЧКОВА АРТУРА ГЕННАДІЙОВИЧА проводити такі дослідження Учасником не надані.
У відкритому доступі, в мережі інтернет, дана інформація відсутня.
В реєстрах акредитованих лабораторій на сайті Національного агентства з акредитації України ФОП Крючков Артур Геннадійович не зазначений.
В реєстрах акредитованих лабораторій на сайті Держпродспоживслужби України ФОП Крючков Артур Геннадійович не зазначений.
Учасником ФОП КРЮЧКОВ АРТУР ГЕННАДІЙОВИЧ код 2591204894 у складі тендерної пропозиції надано інформацію та / або документи, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не є невідповідностями у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: Протокол випробувань з таблицею випробувань, виданий уповноваженим органом, на Учасника процедури закупівлі або Виробника товару.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення своєї Пропозиції та вважає, що цим рішенням Замовником порушено вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (надалі – Особливості) та права ФОП Крючкова А.Г., виходячи з наступного.
Згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі), для підтвердження якісних та технічних характеристик, учасник у складі тендерної пропозиції додатково повинен надати зокрема:
3. Протокол випробувань з таблицею випробувань, виданий уповноваженим органом, на Учасника процедури закупівлі або Виробника товару. Дата проведення випробувань не повинна бути раніше 01.01.2024 року.
- Якщо учасник процедури закупівлі є виробником Товару – Протокол повинен бути виданий не раніше 01.01.2024 року саме на Учасника процедури закупівлі , або
- Якщо учасник процедури закупівлі не є виробником Товару, Учасник може надати чинний протокол випробувань, виданий не раніше 01.01.2024 року на Виробника Товару. В такому випадку разом з Протоколом надається лист Доручення від Виробника, де Виробник підтверджує договірні відносини з Учасником, підтверджує, що Товар в Тендерній пропозиції, з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та її ID номера, та у кількості зазначеній в процедурі Закупівлі, у разі визнання Учасника Переможцем буде постачатись саме його виробництва, та Виробник, зазначений в сертифікаті надає дозвіл використовувати його Протокол Учаснику у процедурі закупівлі , з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та її ID номера. У разі надання такого листа Виробник додатково надає інформацію про підтвердження повноважень підписанта такого документу, або
- Якщо учасник процедури закупівлі не є виробником Товару, то Учасник може самостійно ініціювати проведення випробувань в акредитованій установі, та надати Протокол випробувань виданий на Учасника не раніше 01.01.2024 року. Додатково надається лист пояснення від учасника з зазначенням Виробника товару проба якого відбиралась для випробування.
ФОП Крючков А.Г. (який є виробником товару) надав Протокол випробувань № 02/01 від 05.02.2025 року, якій підтверджує відповідність усім якісним та технічним характеристикам, що встановлені Замовником у даних торгах. Надання такого документу повністю підтверджує виконання Скаржником наведених вимог Додатку 1 до тендерної документації.
Даний протокол випробувань виданий уповноваженим органом – виробником і мені (Скаржнику) не зрозуміло, чому Замовник відхиляє мою пропозицію через те, що:
- "Документів підтверджуючих повноваження ФОП Крючкова А.Г. проводити такі дослідження Учасником не надані", так як такі документи не вимагались тендерною документацією.
- "У відкритому доступі, в мережі інтернет, дана інформація відсутня" - не зрозуміло яку саме інформацію шукав Замовник і де в тендерній документації вимагалось розміщення "даної інформації" у відкритому доступі, в мережі інтернет.
- "В реєстрах акредитованих лабораторій на сайті Національного агентства з акредитації України ФОП Крючков Артур Геннадійович не зазначений" - зверну увагу, що вимоги щодо видачі протоколу випробувань акредитованими лабораторіями, що зазначені на сайті Національного агентства з акредитації України або про те, що учасник або виробник повинен бути зазначений на сайті Національного агентства з акредитації України, не встановлювались тендерною документацією.
- "В реєстрах акредитованих лабораторій на сайті Держпродспоживслужби України ФОП Крючков Артур Геннадійович не зазначений" - зазначу, що вимоги щодо видачі протоколу випробувань акредитованою лабораторією на сайті Держпродспоживслужби України або про те, що учасник або виробник повинен бути зазначений на сайті Держпродспоживслужби України, не встановлювались у тендерній документації.
В цілому тендерна документація не містить окремих вимог чи визначень щодо "уповноваженого органу" який видає протокол випробувань, як власне і національний стандарт для даного виду товару - ДСТУ 7124:2009 "Лушпиння соняшникове пресоване гранульоване. Технічні умови" не встановлює окремих вимог до органу (організації, особи), що видає документ про якість.
Згідно пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п'ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Згідно частини 9 статті 29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Порядком проведення торгів чітко передбачено, що замовник має перевіряти пропозицію на відповідність встановленим вимогам у тендерній документації, а не на відповідність своїх міркувань та "особистої думки".
Отже, висновок Замовника про те, що тендерна пропозиція ФОП Крючкова А. Г. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації є неправомірним.
Вбачається, що Замовником незаконно відхилено пропозицію Скаржника з наведених в Протоколі та електронній системі підстав, що вказує про порушення порядку проведення торгів Замовником та порушення права Скаржника, які можуть бути відновлені шляхом зобов'язання Замовника скасувати незаконне рішення Замовника щодо відхилення Пропозиції ФОП Крючкова Артура Геннадійовича.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника