-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Послуга з ремонту та відновлення працездатності системи протипожежного захисту газотурбінної установки
Завершена
2 554 012.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 770.06 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 770.06 UAH
Період оскарження:
05.02.2025 13:05 - 07.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
1b99f4348f5843fea548c1bb5b9d01ba
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-05-008196-a.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника по процедурі закупівлі «Послуга з ремонту та відновлення працездатності системи протипожежного захисту газотурбінної установки»
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Наказ ДСНС щодо видачі ліцензії.pdf 07.02.2025 16:23
- 2. Особливості.pdf 07.02.2025 16:23
- Скарга в АМКУ UA-2025-02-05-008196-a.docx 07.02.2025 16:23
- Скарга в АМКУ UA-2025-02-05-008196-a.pdf 07.02.2025 16:24
- sign.p7s 07.02.2025 16:32
- рішення від 11.02.2025 №2038.pdf 11.02.2025 17:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.02.2025 №2509.pdf 19.02.2025 11:47
- рішення від 18.02.2025 № 2509.pdf 20.02.2025 18:00
- 7.Додаток 2_Технчні вимоги (28).docx 14.02.2025 14:31
- 4.Додаток 1_Кваліфікаційні критерії (10).docx 14.02.2025 14:31
- 9.НПАОП 0.00-1.81-18 Правила під тиском.docx 14.02.2025 14:31
- 12.ПКМУ №27 (ТР обладнання, що працює під тиском).docx 14.02.2025 14:31
- 6.Додаток 2.1_Технічні вимоги_u_264_ДЦ_ДФ_02-01-01(ОМЕГА) (1).rtf 14.02.2025 14:31
- 1. Відповідь на скаргу.doc 14.02.2025 14:31
- 8.ЗУ Про охорону праці.docx 14.02.2025 14:31
- 5.Додаток 2.1_Технічні вимоги_u_263_ДЦ_ДФ_02-01-01(АЛТО) (1).rtf 14.02.2025 14:31
- 3.u_264_ДЦ_ВОБ.xls 14.02.2025 14:31
- 2.u_263_ДЦ_ВОБ.xls 14.02.2025 14:31
- 10.ПКМУ 77 (Перелік машин, механізмів, устатков. підв. небез.).docx 14.02.2025 14:31
- 15.Про публічні закупівлі - Закон № 922-VIII від 25.12.2015 - d453145-20241023.docx 14.02.2025 14:31
- 1. Відповідьна скаргу.pdf 14.02.2025 14:31
- 13.ПКМУ №1025 (ТР простих посудин високого тиску).docx 14.02.2025 14:31
- 11.ПКМУ 1107 (Порядок видачі дозволів).docx 14.02.2025 14:31
- 14.Про затвердження особливостей здійснення публічних закупів… - Постанова № 1178 від 12.10.2022 - d519975-20240919.docx 14.02.2025 14:31
- 1711.6-ПУО-25 Протокол виконання рішення АМКУ.pdf 04.03.2025 14:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.02.2025 16:45
Дата розгляду скарги:
18.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.02.2025 17:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.02.2025 18:00
Дата виконання рішення Замовником:
04.03.2025 14:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ТОВ "НАФТОГАЗ ТЕПЛО" (код ЄДРПОУ: 42399765) відповідно до рішення Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення
законодавства у сфері публічних закупівель № 2509-р/пк-пз від 18.02.2025 були внесенні зміни до тендерної документації.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2a4955e7db4a44c5a7a7ab209a333bc7
Заголовок пункту скарги:
щодо дозвілу
Опис заперечення:
Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається Учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну пропозиції, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей, та з завантаженням наступних документів:
• інформації, що підтверджує відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації.
Згідно з даними пункту 3.6.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: «Замовник вимагає від Учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам, що зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації.».
Пунктом 2.1.2 Додатку 1 до тендерної документації вимагається: «Дозвіл державної служби України з питань праці на виконання робіт підвищеної небезпеки: технічний огляд, випробування (гідравлічне) посудин, що працюють під тиском понад 0,05 МПа: балони місткістю до 400 л. для двоокису вуглецю з робочим тиском до 400 кГс/см2).».
Пунктом 2.1.3 Додатку 1 до тендерної документації вимагається: «Дозвіл державної служби України з питань праці на монтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування устаткування підвищеної небезпеки: посудини, що працюють під тиском понад 0,05 МПа.».
Пунктом 2.1.4 Додатку 1 до тендерної документації вимагається: «Дозвіл державної служби України з питань праці на зберігання балонів, контейнерів, та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх заповнення, спорожнення і ремонт.».
Пунктом 3 Додатку 1 до тендерної документації вимагається: «Перелік інших документів, які надаються Учасником-Переможцем перед початком виконання робіт:
- дозвіл державної служби України з питань праці на зберігання балонів, контейнерів, та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх заповнення, спорожнення і ремонт.».
Крім того, підпунктом 1.2 пункту 13 Додатку 8 до тендерної документації вимагається: «Дозвіл державної служби України з питань праці на виконання робіт підвищеної небезпеки: технічний огляд, випробування (гідравлічне) посудин, що працюють під тиском понад 0,05 МПа: балони місткістю до 400 л. для двоокису вуглецю з робочим тиском до 400 кГс/см2).».
Підпунктом 1.3 пункту 13 Додатку 8 до тендерної документації вимагається: «Дозвіл державної служби України з питань праці на монтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування устаткування підвищеної небезпеки: посудини, що працюють під тиском понад 0,05 МПа.».
Підпунктом 1.4 пункту 13 Додатку 8 до тендерної документації вимагається: «Дозвіл державної служби України з питань праці на зберігання балонів, контейнерів, та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх заповнення, спорожнення і ремонт.».
Підпунктом 1 пункту 14 Додатку 8 до тендерної документації вимагається: «Дозвіл державної служби України з питань праці на зберігання балонів, контейнерів, та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх заповнення, спорожнення і ремонт.».
• інформації, що підтверджує відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації.
Згідно з даними пункту 3.6.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: «Замовник вимагає від Учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам, що зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації.».
Пунктом 2.1.2 Додатку 1 до тендерної документації вимагається: «Дозвіл державної служби України з питань праці на виконання робіт підвищеної небезпеки: технічний огляд, випробування (гідравлічне) посудин, що працюють під тиском понад 0,05 МПа: балони місткістю до 400 л. для двоокису вуглецю з робочим тиском до 400 кГс/см2).».
Пунктом 2.1.3 Додатку 1 до тендерної документації вимагається: «Дозвіл державної служби України з питань праці на монтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування устаткування підвищеної небезпеки: посудини, що працюють під тиском понад 0,05 МПа.».
Пунктом 2.1.4 Додатку 1 до тендерної документації вимагається: «Дозвіл державної служби України з питань праці на зберігання балонів, контейнерів, та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх заповнення, спорожнення і ремонт.».
Пунктом 3 Додатку 1 до тендерної документації вимагається: «Перелік інших документів, які надаються Учасником-Переможцем перед початком виконання робіт:
- дозвіл державної служби України з питань праці на зберігання балонів, контейнерів, та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх заповнення, спорожнення і ремонт.».
Крім того, підпунктом 1.2 пункту 13 Додатку 8 до тендерної документації вимагається: «Дозвіл державної служби України з питань праці на виконання робіт підвищеної небезпеки: технічний огляд, випробування (гідравлічне) посудин, що працюють під тиском понад 0,05 МПа: балони місткістю до 400 л. для двоокису вуглецю з робочим тиском до 400 кГс/см2).».
Підпунктом 1.3 пункту 13 Додатку 8 до тендерної документації вимагається: «Дозвіл державної служби України з питань праці на монтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування устаткування підвищеної небезпеки: посудини, що працюють під тиском понад 0,05 МПа.».
Підпунктом 1.4 пункту 13 Додатку 8 до тендерної документації вимагається: «Дозвіл державної служби України з питань праці на зберігання балонів, контейнерів, та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх заповнення, спорожнення і ремонт.».
Підпунктом 1 пункту 14 Додатку 8 до тендерної документації вимагається: «Дозвіл державної служби України з питань праці на зберігання балонів, контейнерів, та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх заповнення, спорожнення і ремонт.».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається Учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну пропозиції, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей, та з завантаженням наступних документів:
• інформації, що підтверджує відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації.
Згідно з даними пункту 3.6.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: «Замовник вимагає від Учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам, що зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації.».
Пунктом 2.1.2 Додатку 1 до тендерної документації вимагається: «Дозвіл державної служби України з питань праці на виконання робіт підвищеної небезпеки: технічний огляд, випробування (гідравлічне) посудин, що працюють під тиском понад 0,05 МПа: балони місткістю до 400 л. для двоокису вуглецю з робочим тиском до 400 кГс/см2).».
Пунктом 2.1.3 Додатку 1 до тендерної документації вимагається: «Дозвіл державної служби України з питань праці на монтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування устаткування підвищеної небезпеки: посудини, що працюють під тиском понад 0,05 МПа.».
Пунктом 2.1.4 Додатку 1 до тендерної документації вимагається: «Дозвіл державної служби України з питань праці на зберігання балонів, контейнерів, та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх заповнення, спорожнення і ремонт.».
Пунктом 3 Додатку 1 до тендерної документації вимагається: «Перелік інших документів, які надаються Учасником-Переможцем перед початком виконання робіт:
- дозвіл державної служби України з питань праці на зберігання балонів, контейнерів, та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх заповнення, спорожнення і ремонт.».
Крім того, підпунктом 1.2 пункту 13 Додатку 8 до тендерної документації вимагається: «Дозвіл державної служби України з питань праці на виконання робіт підвищеної небезпеки: технічний огляд, випробування (гідравлічне) посудин, що працюють під тиском понад 0,05 МПа: балони місткістю до 400 л. для двоокису вуглецю з робочим тиском до 400 кГс/см2).».
Підпунктом 1.3 пункту 13 Додатку 8 до тендерної документації вимагається: «Дозвіл державної служби України з питань праці на монтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування устаткування підвищеної небезпеки: посудини, що працюють під тиском понад 0,05 МПа.».
Підпунктом 1.4 пункту 13 Додатку 8 до тендерної документації вимагається: «Дозвіл державної служби України з питань праці на зберігання балонів, контейнерів, та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх заповнення, спорожнення і ремонт.».
Підпунктом 1 пункту 14 Додатку 8 до тендерної документації вимагається: «Дозвіл державної служби України з питань праці на зберігання балонів, контейнерів, та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх заповнення, спорожнення і ремонт.».
Вимоги тендерної документації щодо надання вищезазначених дозволів є дискримінаційними та такими, що не узгоджуються з предметом закупівлі.
Роботи з посудинами, що працюють під тиском регламентуються Правилами охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском, затвердженими наказом Міністерства соціальної політики України 05.03.2018 № 333 та зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 10 квітня 2018 р. за № 433/31885 (далі – Правила).
Ці Правила поширюються на суб’єктів господарювання незалежно від форм власності та організаційно-правових форм, що займаються монтажем, демонтажем, експлуатацією (використання за призначенням, технічне обслуговування, ремонт), модифікацією (реконструкція чи модернізація), перевіркою технічного стану (технічний огляд, експертне обстеження) обладнання, що працює під тиском, вищим 0,5 бар.
Ці Правила обов’язкові для виконання всіма працівниками, що займаються модифікацією (модернізацією, реконструкцією), монтажем, демонтажем, налагодженням, технічним обслуговуванням, ремонтом, технічним оглядом та експлуатацією обладнання, що працює під тиском, вищим 0,5 бар (далі - обладнання під тиском), а саме:
опалювальні котли теплопродуктивністю більше 0,1 МВт;
парові, водогрійні і пароводогрійні котли;
котли-бойлери, а також автономні пароперегрівачі і економайзери;
бойлери;
енерготехнологічні котли (парові та водогрійні, в тому числі содорегенераційні котли (далі - СРК));
котли-утилізатори (парові та водогрійні);
котельні мобільні установки (пересувні і транспортабельні) та енергопоїзди;
котли парові та рідинні, які працюють з високотемпературними органічними теплоносіями (далі - ВОТ);
посудини, що працюють під тиском води з температурою вище 110 °C або іншої рідини з температурою, що перевищує температуру кипіння при тиску 0,5 бар, без урахування гідростатичного тиску;
посудини, що працюють під тиском пари або газу, вищим 0,5 бар;
балони, призначені для транспортування і зберігання зріджених, стиснутих і розчинених газів під тиском, вищим 0,5 бар;
цистерни та бочки для транспортування і зберігання зріджених газів, тиск пари яких за температури до 50 °C перевищує тиск понад 0,5 бар;
цистерни і посудини для транспортування і збереження зріджених, стиснутих газів, рідин і сипких тіл, у яких тиск вище 0,5 бар утворюється періодично для їх спорожнення;
барокамери;
трубопроводи пари та гарячої води в межах котла;
трубопроводи пари з робочим тиском пари, вищим 0,5 бар;
трубопроводи гарячої води з температурою вище 110 °C;
редукційно-охолоджувальні пристрої і колектори, що є складовою частиною трубопроводів пари з робочим тиском пари, вищим 0,5 бар, і гарячої води з температурою води вище 110 °C.
Ці Правила не поширюються на:
котли, автономні пароперегрівачі та економайзери, призначені для використання у транспортних засобах;
опалювальні котли залізничного рухомого транспорту;
котли з електричним обігрівом;
котли з об’ємом парового і водяного простору 10 л і менше, у яких добуток робочого тиску в барах на об’єм в літрах не перевищує 200;
теплоенергетичне устаткування, спеціально сконструйоване для застосування на підприємствах ядерної енергетики;
пароперегрівачі трубних печей підприємств хімічної, нафтогазопереробної і нафтохімічної промисловості;
проточні газові водонагрівачі;
змійовики для нагріву води в квартирних плитах;
опалювальні котли теплопродуктивністю не більше 0,1 МВт;
посудини, що працюють з радіоактивним середовищем;
посудини місткістю не більше 25 л незалежно від тиску, що використовуються для науково-експериментальних цілей. При визначенні місткості із загальної ємності посудини виключається об’єм, який займають футерівка, труби та інші внутрішні пристрої. Група посудин, а також посудини, що складаються з окремих корпусів і з’єднуються між собою трубами з внутрішнім діаметром понад 100 мм, розглядаються як одна посудина;
посудини і балони місткістю не більше 25 л, в яких добуток тиску в барах на місткість в літрах не перевищує 200;
посудини, що працюють під тиском, який виникає внаслідок вибуху в самих посудинах відповідно до технологічного процесу;
посудини, що працюють під вакуумом;
посудини, що встановлені на морських, річкових суднах та інших плавучих засобах, у тому числі на морських бурових установках;
посудини, встановлені на літаках та інших літальних апаратах;
повітряні резервуари гальмівного обладнання рухомого складу залізничного транспорту, автомобілів та інших засобів пересування;
посудини спеціального військового призначення;
прилади парового і водяного опалення;
трубчаті печі;
частини машин, які не є самостійними посудинами (корпуси насосів або турбін, циліндри двигунів парових, гідравлічних, повітряних машин та компресорів), що не відключаються, конструктивно вбудовані (встановлені на одному фундаменті з компресором) проміжні холодильники та масловолого-віддільники компресорних установок, повітряні ковпаки насосів;
посудини, що складаються з труб із внутрішнім діаметром не більше 150 мм без колекторів, а також із колекторами, виготовленими з труб із внутрішнім діаметром не більше 150 мм;
трубопроводи у межах котла, турбіни, насоса, теплообмінника;
посудини, що входять до системи трубопроводів і є їх невід’ємною частиною (водовідокремлювачі, брудовіддільники);
трубопроводи, встановлені на морських і річкових пароплавах та інших плавучих засобах, а також на морських пересувних установках і об’єктах підводного призначення;
трубопроводи, встановлені на рухомому залізничному, автомобільному та гусеничному транспорті;
трубопроводи I категорії із зовнішнім діаметром менш як 51 мм і трубопроводи II-IV категорій із зовнішнім діаметром менше 76 мм;
зливні, продувальні та випускні трубопроводи котлів, трубопроводів пари та гарячої води, посудин, редукційно-охолоджувальних та інших пристроїв, з’єднаних з атмосферою;
трубопроводи атомних електростанцій та установок;
трубопроводи спеціальних установок військових об’єктів;
трубопроводи із неметалевих матеріалів.
Зазначаємо, що ні технічним завданням, яке міститься в Додатку 2 тендерної документації, ні дефектними актами не передбачено робіт/послуг, пов’язаних з технічним оглядом, випробуванням (гідравлічне) посудин, що працюють під тиском понад 0,05 МПа: балони місткістю до 400 л для двоокису вуглецю з робочим тиском до 400 кГс/см2, робіт/послуг з монтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування устаткування підвищеної небезпеки: посудини, що працюють під тиском понад 0,05 МПа, робіт/послуг зі зберігання балонів, контейнерів та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх заповнення, спорожнення і ремонт.
Предметом даної закупівлі є: «Послуга з ремонту та відновлення працездатності системи протипожежного захисту газотурбінної установки».
Даний вид послуг виконується на підставі ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (далі – Ліцензійні умови).
Ми отримали ліцензію на підставі наказу Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 27.03.2018 № 195 «Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», відповідно до якого ми маємо можливість надавати послуги, які є предметом закупівлі.
Таким чином, ми не маємо та не повинні мати наведених вище дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки, оскільки технічним завданням та предметом закупівлі не передбачено виконання робіт/надання послуг, які вказані в дозволах на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Як доказ надаємо наказ Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 27.03.2018 № 195 «Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
• інформації, що підтверджує відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації.
Згідно з даними пункту 3.6.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: «Замовник вимагає від Учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам, що зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації.».
Пунктом 2.1.2 Додатку 1 до тендерної документації вимагається: «Дозвіл державної служби України з питань праці на виконання робіт підвищеної небезпеки: технічний огляд, випробування (гідравлічне) посудин, що працюють під тиском понад 0,05 МПа: балони місткістю до 400 л. для двоокису вуглецю з робочим тиском до 400 кГс/см2).».
Пунктом 2.1.3 Додатку 1 до тендерної документації вимагається: «Дозвіл державної служби України з питань праці на монтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування устаткування підвищеної небезпеки: посудини, що працюють під тиском понад 0,05 МПа.».
Пунктом 2.1.4 Додатку 1 до тендерної документації вимагається: «Дозвіл державної служби України з питань праці на зберігання балонів, контейнерів, та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх заповнення, спорожнення і ремонт.».
Пунктом 3 Додатку 1 до тендерної документації вимагається: «Перелік інших документів, які надаються Учасником-Переможцем перед початком виконання робіт:
- дозвіл державної служби України з питань праці на зберігання балонів, контейнерів, та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх заповнення, спорожнення і ремонт.».
Крім того, підпунктом 1.2 пункту 13 Додатку 8 до тендерної документації вимагається: «Дозвіл державної служби України з питань праці на виконання робіт підвищеної небезпеки: технічний огляд, випробування (гідравлічне) посудин, що працюють під тиском понад 0,05 МПа: балони місткістю до 400 л. для двоокису вуглецю з робочим тиском до 400 кГс/см2).».
Підпунктом 1.3 пункту 13 Додатку 8 до тендерної документації вимагається: «Дозвіл державної служби України з питань праці на монтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування устаткування підвищеної небезпеки: посудини, що працюють під тиском понад 0,05 МПа.».
Підпунктом 1.4 пункту 13 Додатку 8 до тендерної документації вимагається: «Дозвіл державної служби України з питань праці на зберігання балонів, контейнерів, та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх заповнення, спорожнення і ремонт.».
Підпунктом 1 пункту 14 Додатку 8 до тендерної документації вимагається: «Дозвіл державної служби України з питань праці на зберігання балонів, контейнерів, та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх заповнення, спорожнення і ремонт.».
Вимоги тендерної документації щодо надання вищезазначених дозволів є дискримінаційними та такими, що не узгоджуються з предметом закупівлі.
Роботи з посудинами, що працюють під тиском регламентуються Правилами охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском, затвердженими наказом Міністерства соціальної політики України 05.03.2018 № 333 та зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 10 квітня 2018 р. за № 433/31885 (далі – Правила).
Ці Правила поширюються на суб’єктів господарювання незалежно від форм власності та організаційно-правових форм, що займаються монтажем, демонтажем, експлуатацією (використання за призначенням, технічне обслуговування, ремонт), модифікацією (реконструкція чи модернізація), перевіркою технічного стану (технічний огляд, експертне обстеження) обладнання, що працює під тиском, вищим 0,5 бар.
Ці Правила обов’язкові для виконання всіма працівниками, що займаються модифікацією (модернізацією, реконструкцією), монтажем, демонтажем, налагодженням, технічним обслуговуванням, ремонтом, технічним оглядом та експлуатацією обладнання, що працює під тиском, вищим 0,5 бар (далі - обладнання під тиском), а саме:
опалювальні котли теплопродуктивністю більше 0,1 МВт;
парові, водогрійні і пароводогрійні котли;
котли-бойлери, а також автономні пароперегрівачі і економайзери;
бойлери;
енерготехнологічні котли (парові та водогрійні, в тому числі содорегенераційні котли (далі - СРК));
котли-утилізатори (парові та водогрійні);
котельні мобільні установки (пересувні і транспортабельні) та енергопоїзди;
котли парові та рідинні, які працюють з високотемпературними органічними теплоносіями (далі - ВОТ);
посудини, що працюють під тиском води з температурою вище 110 °C або іншої рідини з температурою, що перевищує температуру кипіння при тиску 0,5 бар, без урахування гідростатичного тиску;
посудини, що працюють під тиском пари або газу, вищим 0,5 бар;
балони, призначені для транспортування і зберігання зріджених, стиснутих і розчинених газів під тиском, вищим 0,5 бар;
цистерни та бочки для транспортування і зберігання зріджених газів, тиск пари яких за температури до 50 °C перевищує тиск понад 0,5 бар;
цистерни і посудини для транспортування і збереження зріджених, стиснутих газів, рідин і сипких тіл, у яких тиск вище 0,5 бар утворюється періодично для їх спорожнення;
барокамери;
трубопроводи пари та гарячої води в межах котла;
трубопроводи пари з робочим тиском пари, вищим 0,5 бар;
трубопроводи гарячої води з температурою вище 110 °C;
редукційно-охолоджувальні пристрої і колектори, що є складовою частиною трубопроводів пари з робочим тиском пари, вищим 0,5 бар, і гарячої води з температурою води вище 110 °C.
Ці Правила не поширюються на:
котли, автономні пароперегрівачі та економайзери, призначені для використання у транспортних засобах;
опалювальні котли залізничного рухомого транспорту;
котли з електричним обігрівом;
котли з об’ємом парового і водяного простору 10 л і менше, у яких добуток робочого тиску в барах на об’єм в літрах не перевищує 200;
теплоенергетичне устаткування, спеціально сконструйоване для застосування на підприємствах ядерної енергетики;
пароперегрівачі трубних печей підприємств хімічної, нафтогазопереробної і нафтохімічної промисловості;
проточні газові водонагрівачі;
змійовики для нагріву води в квартирних плитах;
опалювальні котли теплопродуктивністю не більше 0,1 МВт;
посудини, що працюють з радіоактивним середовищем;
посудини місткістю не більше 25 л незалежно від тиску, що використовуються для науково-експериментальних цілей. При визначенні місткості із загальної ємності посудини виключається об’єм, який займають футерівка, труби та інші внутрішні пристрої. Група посудин, а також посудини, що складаються з окремих корпусів і з’єднуються між собою трубами з внутрішнім діаметром понад 100 мм, розглядаються як одна посудина;
посудини і балони місткістю не більше 25 л, в яких добуток тиску в барах на місткість в літрах не перевищує 200;
посудини, що працюють під тиском, який виникає внаслідок вибуху в самих посудинах відповідно до технологічного процесу;
посудини, що працюють під вакуумом;
посудини, що встановлені на морських, річкових суднах та інших плавучих засобах, у тому числі на морських бурових установках;
посудини, встановлені на літаках та інших літальних апаратах;
повітряні резервуари гальмівного обладнання рухомого складу залізничного транспорту, автомобілів та інших засобів пересування;
посудини спеціального військового призначення;
прилади парового і водяного опалення;
трубчаті печі;
частини машин, які не є самостійними посудинами (корпуси насосів або турбін, циліндри двигунів парових, гідравлічних, повітряних машин та компресорів), що не відключаються, конструктивно вбудовані (встановлені на одному фундаменті з компресором) проміжні холодильники та масловолого-віддільники компресорних установок, повітряні ковпаки насосів;
посудини, що складаються з труб із внутрішнім діаметром не більше 150 мм без колекторів, а також із колекторами, виготовленими з труб із внутрішнім діаметром не більше 150 мм;
трубопроводи у межах котла, турбіни, насоса, теплообмінника;
посудини, що входять до системи трубопроводів і є їх невід’ємною частиною (водовідокремлювачі, брудовіддільники);
трубопроводи, встановлені на морських і річкових пароплавах та інших плавучих засобах, а також на морських пересувних установках і об’єктах підводного призначення;
трубопроводи, встановлені на рухомому залізничному, автомобільному та гусеничному транспорті;
трубопроводи I категорії із зовнішнім діаметром менш як 51 мм і трубопроводи II-IV категорій із зовнішнім діаметром менше 76 мм;
зливні, продувальні та випускні трубопроводи котлів, трубопроводів пари та гарячої води, посудин, редукційно-охолоджувальних та інших пристроїв, з’єднаних з атмосферою;
трубопроводи атомних електростанцій та установок;
трубопроводи спеціальних установок військових об’єктів;
трубопроводи із неметалевих матеріалів.
Зазначаємо, що ні технічним завданням, яке міститься в Додатку 2 тендерної документації, ні дефектними актами не передбачено робіт/послуг, пов’язаних з технічним оглядом, випробуванням (гідравлічне) посудин, що працюють під тиском понад 0,05 МПа: балони місткістю до 400 л для двоокису вуглецю з робочим тиском до 400 кГс/см2, робіт/послуг з монтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування устаткування підвищеної небезпеки: посудини, що працюють під тиском понад 0,05 МПа, робіт/послуг зі зберігання балонів, контейнерів та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх заповнення, спорожнення і ремонт.
Предметом даної закупівлі є: «Послуга з ремонту та відновлення працездатності системи протипожежного захисту газотурбінної установки».
Даний вид послуг виконується на підставі ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (далі – Ліцензійні умови).
Ми отримали ліцензію на підставі наказу Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 27.03.2018 № 195 «Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», відповідно до якого ми маємо можливість надавати послуги, які є предметом закупівлі.
Таким чином, ми не маємо та не повинні мати наведених вище дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки, оскільки технічним завданням та предметом закупівлі не передбачено виконання робіт/надання послуг, які вказані в дозволах на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Як доказ надаємо наказ Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 27.03.2018 № 195 «Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
×
-
Назва доказу:
Наказ
-
Опис доказу:
Наказ
-
Повʼязаний документ:
1. Наказ ДСНС щодо видачі ліцензії.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
4e433d63769841f2ba21b38ca9a053da
Заголовок пункту скарги:
щодо відхилення пропозиції
Опис заперечення:
Відповідно до п. 5.3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) Учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку Замовником, виявлено за результатами звернення до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції згідно з умовами абзацу першого пункту 42 Особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону , абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 Особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176).
надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою;
не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із ТОВ «Нафтогаз тепло», що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена.
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена Учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося Замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку Замовником виявлено згідно з пунктом 42 Особливостей.».
1) Учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку Замовником, виявлено за результатами звернення до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції згідно з умовами абзацу першого пункту 42 Особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону , абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 Особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176).
надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою;
не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із ТОВ «Нафтогаз тепло», що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена.
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена Учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося Замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку Замовником виявлено згідно з пунктом 42 Особливостей.».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 5.3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) Учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку Замовником, виявлено за результатами звернення до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції згідно з умовами абзацу першого пункту 42 Особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону , абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 Особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176).
надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою;
не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із ТОВ «Нафтогаз тепло», що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена.
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена Учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося Замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку Замовником виявлено згідно з пунктом 42 Особливостей.».
Дана вимога є для нас дискримінаційною та такою, що не узгоджується з нормами чинного законодавства України.
Відповідно до пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Вимога є дискримінаційною та незаконною для нас, оскільки замовник може відхилити нашу тендерну пропозицію з підстави, яка не відповідає нормам чинного законодавства, зокрема пункту 44 Особливостей, чим порушує наше право на добросовісну конкуренцію, що в свою чергу може призвести до обмеження конкуренції та до відхилення тендерної пропозиції з підстав, які відсутні в пункті 44 Особливостей.
1) Учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку Замовником, виявлено за результатами звернення до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції згідно з умовами абзацу першого пункту 42 Особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону , абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 Особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176).
надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою;
не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із ТОВ «Нафтогаз тепло», що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена.
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена Учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося Замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку Замовником виявлено згідно з пунктом 42 Особливостей.».
Дана вимога є для нас дискримінаційною та такою, що не узгоджується з нормами чинного законодавства України.
Відповідно до пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Вимога є дискримінаційною та незаконною для нас, оскільки замовник може відхилити нашу тендерну пропозицію з підстави, яка не відповідає нормам чинного законодавства, зокрема пункту 44 Особливостей, чим порушує наше право на добросовісну конкуренцію, що в свою чергу може призвести до обмеження конкуренції та до відхилення тендерної пропозиції з підстав, які відсутні в пункті 44 Особливостей.
×
-
Назва доказу:
Особливості
-
Опис доказу:
Особливості
-
Повʼязаний документ:
2. Особливості.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації