• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

44110000-4 Конструкційні матеріали (Цемент глиноземистий)

Цемент глиноземистий для потреб Зміївської та Трипільської ТЕС. Кількість: 56,0 т;

Завершена

1 896 473.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 18 964.73 UAH
Період оскарження: 05.02.2025 12:07 - 10.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 931cacf224f24f37937b4de2bb5b7ac9
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-05-006822-a.a1
Назва: Скарга
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 28.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.03.2025 15:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.04.2025 13:07
Дата виконання рішення Замовником: 03.04.2025 16:24
Коментар замовника щодо усунення порушень: ВИРІШИВ: 1. Виконати рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №4897-р/пк-пз від 28.03.2025р., та скасувати своє попереднє рішення про відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АГАТ-СЕРВІС" (Код ЄДРПОУ: 31422550) за процедурою закупівлі 44110000-4 Конструкційні матеріали (Цемент глиноземистий) (Протокол №16-РТП/1 від 28.03.2025 р.), оголошення № UA-2025-02-05-006822-a.
Автор: ПП "Агат-Сервис", Александр Мирзоев +380675742995, +380660280767, +380932070666, +380577547848, +380577177292 agatservis@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 9c2f73c3e8d5409f89721feb8dc44314
Заголовок пункту скарги: Скарга щодо неправомірного відхилення пропозиції
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 1.1 Щодо підстав відхилення пропозиції Скаржника:

По перше викликає питання висновок Замовника щодо невідповідності пропозиції Скаржника «всім критеріям та умовам тендерної документації та вимогам Особливостей», також хочемо звернути увагу на те, що жодним з пунктів, та загалом вимогами ТД, Замовником не встановлено обов’язку надання будь якого документу з якості на товар що пропонується до постачання, зокрема паспорту якості на який посилається Замовник у своєму Протоколі.
Скаржник на свій розсуд та розуміючи можливі наслідки, додатково надав відповідний документ, файл «ПАСПОРТ_КАЧЕСТВА_Глиноземистий ДСТУ.pdf».

По друге, як стверджує Замовник «факт підробки» нічим не підтверджено, зокрема відповідь ТОВ «ІФ СПЕЦТЕХСТРОЙ», відповідно до листа вих. №2 від 13.03.2025 р. про це не говорить. У відповіді зазначено, що нібито лише ТОВ «НВП УКРІЗОЛ» (код ЄДРПОУ 36640096) надавав запит на отримання наведеного вище сертифікату якості №35 від 10.02.2025 р. від ТОВ «ІФ СПЕЦТЕХСТРОЙ» та є його диллером, і це досить дивно та одночасно очікувано, тому що ТОВ «НВП УКРІЗОЛ» - це учасник з найбільшою ціною пропозиції у закупівлі.
В свою чергу Скаржник, звернувшись через контактні данні ТОВ «ІФ СПЕЦТЕХСТРОЙ» які знаходяться у відкритому доступі https://speccem.business-guide.com.ua, телефон: +38 (057) 7147004, +38 (067) 9737120, та був направлений до співробітника компанії, з яким і будував далі комунікацію, а саме: Наталія Луньова, nluneva86@ukr.net, від якої зокрема отримував договір з ТОВ «НВП УКРІЗОЛ» за №0301 від 03 січня 2025 року підписаний з їх сторони, додаємо знімки з екрану у скарзі.
Також з цієї пошти було отримано наведений вище паспорт якості №35 від 10.02.2025 року:
Для розгляду даного питання, за потреби, Скаржник готовий надати будь яку інформацію якою володіє, щодо встановлення походження наведеного вище паспорту якості, оскільки звинувачення Замовника у підробці документів є абсолютно не припустимим!
Проте хочемо ще раз підкреслити, що жодним з пунктів вимог ТД не встановлено надання будь якого документу з якості у складі пропозиції учасника. Отже вважаємо що і посилатися на такі документи, їх невідповідність/не справжність Замовник не може, оскільки вони не можуть вважатися частиною пропозиції.
Виходячи з наведеного вважаємо, що пропозиція Скаржника була відхилена незаконно.

Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1) Протокол №16-РТП/1 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.03.2025 р
2) Паспорт якості №35 від 10.02.2025 р.
3) Договір №0301 від 03 січня 2025 року
4) Запит ПАТ Центренерго
4) Відповідь ТОВ «ІФ СПЕЦТЕХСТРОЙ»
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є учасником відповідної процедури та реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі його пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АГАТ-СЕРВИС"
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника