-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Щебнево-піщана суміш фракції 0-40 мм «ДК: 021: 2015- 14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Завершена
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
05.02.2025 10:53 - 10.02.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції, порушення законодавства про публічні закупівлі.
Номер:
e5e28df6bd184131b11171f55b008a9c
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-05-004034-a.c1
Назва:
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції, порушення законодавства про публічні закупівлі.
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.doc 19.02.2025 11:24
- Скарга.pdf 19.02.2025 11:24
- sign.p7s 19.02.2025 11:28
- рішення від 21.02.2025 № 2690.pdf 21.02.2025 16:29
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.03.2025 № 3201.pdf 04.03.2025 13:02
- рішення від 03.03.2025 № 3201.pdf 05.03.2025 16:32
- Інформація по суті скарги на запит АМКУ 25.02.2025 13:53
- Протокол про затвердження ТД 25.02.2025 13:53
- Тендерна документація 25.02.2025 13:53
- Протокол про надання відповіді на запит АМКУ 25.02.2025 13:53
- Протокол про відхилення тендерної пропозиції 25.02.2025 13:53
- Інформація по суті скарги на запит АМКУ 25.02.2025 13:53
- Тендерна документація 25.02.2025 13:53
- Протокол про затвердження ТД 25.02.2025 13:53
- Протокол відхилення тендерної пропозиції 25.02.2025 13:53
- Протокол про визначення переможця та намір укласти договір 25.02.2025 13:53
- Протокол про надання відповіді на запит АМКУ 25.02.2025 13:53
- Протокол про визначення переможця та намір укласти договір 25.02.2025 13:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.02.2025 12:18
Дата розгляду скарги:
03.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.02.2025 16:29
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
05.03.2025 16:32
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
1b723b64a84d4567b120478e1ab3ea42
Заголовок пункту скарги:
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції, порушення законодавства про публічні закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
- інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації;
- заповнену та завірену належним чином форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», згідно Додатку №4 до тендерної документації;
- інформацією щодо відсутності підстав, установлених у пункті 47 Особливостей – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації;
- документ (документи) та/або інформацію, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі – згідно з умовами Тендерної документації;- згідно Додатку 2 до тендерної документації;
- інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в Додатку 2), — згідно з Додатком 2 до тендерної документації;
- документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
- у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.
- для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 47 Особливостей,
- згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації;
іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї
Хочемо зазначити, що у відповідності до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Обґрунтовано вважаємо, що зазначена у протоколі про відхилення підстави Замовника, відноситься до кваліфікаційних та/або цінових критеріїв, отже, замовник був зобов’язаний звернутись до учасника з вимогою про усунення невідповідностей, в порядку, визначеному пунктом 43 Особливостей.
За таких обставин, відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, та не надавши йому вимогу про усунення невідповідностей, в порядку визначеному пунктом 43 Особливостей Замовник своїми діями порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до скаржника та порушують норми ст. 5 Закону, а також норму Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 5,7,9,18,28,31 Закону, та пунктами 44, 52-64 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року.
- інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації;
- заповнену та завірену належним чином форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», згідно Додатку №4 до тендерної документації;
- інформацією щодо відсутності підстав, установлених у пункті 47 Особливостей – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації;
- документ (документи) та/або інформацію, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі – згідно з умовами Тендерної документації;- згідно Додатку 2 до тендерної документації;
- інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в Додатку 2), — згідно з Додатком 2 до тендерної документації;
- документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
- у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.
- для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 47 Особливостей,
- згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації;
іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї
Хочемо зазначити, що у відповідності до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Обґрунтовано вважаємо, що зазначена у протоколі про відхилення підстави Замовника, відноситься до кваліфікаційних та/або цінових критеріїв, отже, замовник був зобов’язаний звернутись до учасника з вимогою про усунення невідповідностей, в порядку, визначеному пунктом 43 Особливостей.
За таких обставин, відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, та не надавши йому вимогу про усунення невідповідностей, в порядку визначеному пунктом 43 Особливостей Замовник своїми діями порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до скаржника та порушують норми ст. 5 Закону, а також норму Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 5,7,9,18,28,31 Закону, та пунктами 44, 52-64 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року.
×
-
Назва доказу:
Обгрунтування
-
Повʼязаний документ:
Скарга.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: - інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації; - заповнену та завірену належним чином форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», згідно Додатку №4 до тендерної документації; - інформацією щодо відсутності підстав, установлених у пункті 47 Особливостей – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації; - документ (документи) та/або інформацію, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі – згідно з умовами Тендерної документації;- згідно Додатку 2 до тендерної документації; - інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в Додатку 2), — згідно з Додатком 2 до тендерної документації; - документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; - у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання. - для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 47 Особливостей, - згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї Хочемо зазначити, що у відповідності до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Обґрунтовано вважаємо, що зазначена у протоколі про відхилення підстави Замовника, відноситься до кваліфікаційних та/або цінових критеріїв, отже, замовник був зобов’язаний звернутись до учасника з вимогою про усунення невідповідностей, в порядку, визначеному пунктом 43 Особливостей. За таких обставин, відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, та не надавши йому вимогу про усунення невідповідностей, в порядку визначеному пунктом 43 Особливостей Замовник своїми діями порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до скаржника та порушують норми ст. 5 Закону, а також норму Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця. Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 5,7,9,18,28,31 Закону, та пунктами 44, 52-64 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року.