• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з оперативного і технічного обслуговування камер відеоспостереження

Торги відмінено

135 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 675.00 UAH
Період оскарження: 05.02.2025 09:14 - 26.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: c9c1d9a33b4445f6834554bf64865064
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-05-001008-a.b1
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника по процедурі закупівлі «Послуги з оперативного і технічного обслуговування камер відеоспостереження»
Дата розгляду скарги: 18.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.02.2025 16:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.02.2025 13:02
Дата виконання рішення Замовником: 21.02.2025 13:24
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №2478-р/пк-пз від 18.02.2025 Рішенням (Протоколом) Замовника від 21.02.2025 року №21/02/25-01ВТ були внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Автор: ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ», Артамонов Володимир Вадимович +380509998069 fireprotectsis@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 1645999350b24dc8b9da367fc7f6e03f
Заголовок пункту скарги: щодо оцінки тендерної пропозиції
Опис заперечення: Відповідно до пункту 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено: «Учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою (у цьому пункті під терміном “аномально низька ціна тендерної пропозиції” розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, а саме:
інформацію та підтверджуючі документи:
• щодо можливості використання новітніх технологій;
• щодо застосування сучасного технологічного порядку надання послуг;
• щодо підтвердження потужності виробничої бази;
• пояснення та розрахунки рівня заробітної плати;
• калькуляції; розцінки; тарифи; прямі та загальновиробничі витрати;
• інформації та розрахунки стосовно знижки;
• пояснення та розрахунки, що здешевлюють процес виконання робіт/надання послуг, постачання товарів.
• розрахунків заявленої у тендерній пропозиції ціни.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції додатково може містити інформацію про:
досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.».
Крім того, Додатком 7 до тендерної документації вимагається: «Учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою (у цьому пункті під терміном “аномально низька ціна тендерної пропозиції” розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, а саме:
інформацію та підтверджуючі документи:
• щодо можливості використання новітніх технологій;
• щодо застосування сучасного технологічного порядку надання послуг;
• щодо підтвердження потужності виробничої бази;
• пояснення та розрахунки рівня заробітної плати;
• калькуляції; розцінки; тарифи; прямі та загальновиробничі витрати;
• інформації та розрахунки стосовно знижки;
• пояснення та розрахунки, що здешевлюють процес виконання робіт/надання послуг, постачання товарів.
• розрахунків заявленої у тендерній пропозиції ціни.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції додатково може містити інформацію про:
досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.».
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до пункту 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено: «Учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою (у цьому пункті під терміном “аномально низька ціна тендерної пропозиції” розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, а саме:
інформацію та підтверджуючі документи:
• щодо можливості використання новітніх технологій;
• щодо застосування сучасного технологічного порядку надання послуг;
• щодо підтвердження потужності виробничої бази;
• пояснення та розрахунки рівня заробітної плати;
• калькуляції; розцінки; тарифи; прямі та загальновиробничі витрати;
• інформації та розрахунки стосовно знижки;
• пояснення та розрахунки, що здешевлюють процес виконання робіт/надання послуг, постачання товарів.
• розрахунків заявленої у тендерній пропозиції ціни.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції додатково може містити інформацію про:
досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.».
Крім того, Додатком 7 до тендерної документації вимагається: «Учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою (у цьому пункті під терміном “аномально низька ціна тендерної пропозиції” розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, а саме:
інформацію та підтверджуючі документи:
• щодо можливості використання новітніх технологій;
• щодо застосування сучасного технологічного порядку надання послуг;
• щодо підтвердження потужності виробничої бази;
• пояснення та розрахунки рівня заробітної плати;
• калькуляції; розцінки; тарифи; прямі та загальновиробничі витрати;
• інформації та розрахунки стосовно знижки;
• пояснення та розрахунки, що здешевлюють процес виконання робіт/надання послуг, постачання товарів.
• розрахунків заявленої у тендерній пропозиції ціни.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції додатково може містити інформацію про:
досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.».
Дана вимога тендерної документації є для нас, як для Учасника, дискримінаційною та такою, що не узгоджується з нормами чинного законодавства.
Відповідно до п. 37 Особливостей, Учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою (у цьому пункті під терміном “аномально низька ціна тендерної пропозиції” розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.
Згідно з даними частини чотирнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
Пунктом 44 Особливостей встановлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей.
Таким чином, Учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою повинен надати обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 3768c8c0f7384f009d386043d704951d
Заголовок пункту скарги: щодо страхувального приладдя
Опис заперечення: Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
▪ інформації та документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим у Додатку №1 до тендерної документації.
Згідно з пунктом 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено: «Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку №1 до цієї тендерної документації.».
Пунктом 1 Додатку № 1 до тендерної документації вимагається: «Довідка в довільній формі про наявність страхувального приладдя та спеціального сертифікованого обладнання для виконання робіт/надання послуг на висоті, що пройшли спеціальне випробування та придатні до експлуатації.».
Крім того, в п. 1 Додатку № 7 до тендерної документації вимагається: «Довідка в довільній формі про наявність страхувального приладдя та спеціального сертифікованого обладнання для виконання робіт/надання послуг на висоті, що пройшли спеціальне випробування та придатні до експлуатації.».
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
▪ інформації та документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим у Додатку №1 до тендерної документації.
Згідно з пунктом 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено: «Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку №1 до цієї тендерної документації.».
Пунктом 1 Додатку № 1 до тендерної документації вимагається: «Довідка в довільній формі про наявність страхувального приладдя та спеціального сертифікованого обладнання для виконання робіт/надання послуг на висоті, що пройшли спеціальне випробування та придатні до експлуатації.».
Крім того, в п. 1 Додатку № 7 до тендерної документації вимагається: «Довідка в довільній формі про наявність страхувального приладдя та спеціального сертифікованого обладнання для виконання робіт/надання послуг на висоті, що пройшли спеціальне випробування та придатні до експлуатації.».
Дана вимога є для нас, як для Учасника торгів, дискримінаційною, оскільки ми не маємо та не повинні мати таке страхувальне приладдя та спеціальне сертифіковане обладнання для виконання робіт/надання послуг на висоті.
Дане обладнання передбачено для промислового альпінізму.
Промисловий альпінізм – спеціальна технологія виконання висотних робіт на промислових та інших об’єктах, при яких робоче місце досягається за допомогою підйому або спуску по мотузці, або з використанням інших альпіністських методів просування і страховки. Технологія дозволяє працівникові отримати доступ до важкодоступних місць без використання риштування, люльок або підйомних механізмів.
Повідомляємо, що технічним завданням, яке міститься в Додатку № 3 до тендерної документації не передбачено робіт/послуг, для яких необхідно застосовувати страхувальне приладдя та спеціальне сертифіковане обладнання.
Ми маємо акумуляторний дриль-шуруповерт Dnipro-M CD-218Q та беремо у субпідрядника перфоратор GBH 2-28 та дриль електричну GBM 10 RE, яких буде достатньо для надання послуг, які передбачені предметом закупівлі та технічним завданням.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 692ce13cffec47398d77c9d30fefc4fb
Заголовок пункту скарги: щодо надання скану оригіналів або завірені копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або декларації про відповідність та/або сертифікату про експертизу зразка/типу, тощо таких обов’язкових засобів індивідуального захисту: рукавички
Опис заперечення: Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
▪ інформації та документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим у Додатку №1 до тендерної документації.
Згідно з пунктом 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено: «Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку №1 до цієї тендерної документації.».
Пунктом 2 Додатку № 1 до тендерної документації вимагається: «Необхідно обов’язково підтвердити та надати інформацію про використання Учасником медико-санітарних заходів - комплекс організаційних, адміністративних, інженерно-технічних, медичних, нормативних (регуляторних), екологічних, та інших заходів, спрямованих на усунення або зменшення шкідливого впливу на людину факторів середовища життєдіяльності. На підтвердження Учасником надається також гарантійний лист щодо забезпечення працівників відповідними засобами індивідуального захисту та скани оригіналів або завірені копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або декларації про відповідність та/або сертифікату про експертизу зразка/типу, тощо таких обов’язкових засобів індивідуального захисту: рукавички).».
Пунктом 2 Додатку № 7 до тендерної документації вимагається: «Необхідно обов’язково підтвердити та надати інформацію про використання Учасником медико-санітарних заходів - комплекс організаційних, адміністративних, інженерно-технічних, медичних, нормативних (регуляторних), екологічних, та інших заходів, спрямованих на усунення або зменшення шкідливого впливу на людину факторів середовища життєдіяльності. На підтвердження Учасником надається також гарантійний лист щодо забезпечення працівників відповідними засобами індивідуального захисту та скани оригіналів або завірені копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або декларації про відповідність та/або сертифікату про експертизу зразка/типу, тощо таких обов’язкових засобів індивідуального захисту: рукавички).».
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
▪ інформації та документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим у Додатку №1 до тендерної документації.
Згідно з пунктом 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено: «Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку №1 до цієї тендерної документації.».
Пунктом 2 Додатку № 1 до тендерної документації вимагається: «Необхідно обов’язково підтвердити та надати інформацію про використання Учасником медико-санітарних заходів - комплекс організаційних, адміністративних, інженерно-технічних, медичних, нормативних (регуляторних), екологічних, та інших заходів, спрямованих на усунення або зменшення шкідливого впливу на людину факторів середовища життєдіяльності. На підтвердження Учасником надається також гарантійний лист щодо забезпечення працівників відповідними засобами індивідуального захисту та скани оригіналів або завірені копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або декларації про відповідність та/або сертифікату про експертизу зразка/типу, тощо таких обов’язкових засобів індивідуального захисту: рукавички).».
Пунктом 2 Додатку № 7 до тендерної документації вимагається: «Необхідно обов’язково підтвердити та надати інформацію про використання Учасником медико-санітарних заходів - комплекс організаційних, адміністративних, інженерно-технічних, медичних, нормативних (регуляторних), екологічних, та інших заходів, спрямованих на усунення або зменшення шкідливого впливу на людину факторів середовища життєдіяльності. На підтвердження Учасником надається також гарантійний лист щодо забезпечення працівників відповідними засобами індивідуального захисту та скани оригіналів або завірені копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або декларації про відповідність та/або сертифікату про експертизу зразка/типу, тощо таких обов’язкових засобів індивідуального захисту: рукавички).».
Вимога щодо надання копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або декларації про відповідність та/або сертифікату про експертизу зразка/типу, тощо таких обов’язкових засобів індивідуального захисту: рукавички є для нас дискримінаційною, оскільки технічним завданням не передбачено робіт/послуг для яких потрібні рукавички.
Засоби індивідуального захисту – спеціальні засоби, використовувані працівником для відвертання або зменшення дії на організм шкідливих і небезпечних виробничих чинників, а також для захисту від забруднення. Застосовуються в тих випадках, коли безпека робіт не може бути забезпечена конструкцією устаткування, організацією виробничих процесів, архітектурно-планувальними рішеннями і засобами колективного захисту.
Технічним завданням, яке міститься в Додатку № 3 до тендерної документації не передбачено робіт/послуг, для виконання/надання яких необхідні засоби індивідуального захисту, а саме: рукавички, а також документ, який би підтверджував їх якість: висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або декларація про відповідність та/або сертифікат про експертизу зразка/типу.
Ми маємо акумуляторний дриль-шуруповерт Dnipro-M CD-218Q та беремо у субпідрядника перфоратор GBH 2-28 та дриль електричну GBM 10 RE, яких буде достатньо для надання послуг, які передбачені предметом закупівлі та технічним завданням.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: a6380aa93922475088625dd80a5d73ec
Заголовок пункту скарги: щодо наявності знань у відповідальної особи з охорони праці з електробезпеки та Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, наявності відповідальної особи за електрогосподарство та відповідальної особи з питань цивільного захисту (з наданням сканованих копій з оригіналів наказу про покладення відповідних обов’язків), Кодекс цивільного захисту України; НАПБ А.01.001-14 Правила пожежної безпеки в Україні; Правилам техногенної безпеки
Опис заперечення: Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
▪ інформації та документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим у Додатку №1 до тендерної документації.
Згідно з пунктом 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено: «Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку №1 до цієї тендерної документації.».
Пунктом 2 Додатку № 1 до тендерної документації вимагається: «У довідці обов’язково вказати наступну інформацію про наявність у учасника таких відповідальних осіб:
➢ відповідальна особа з охорони праці, яка повинна мати необхідні знання для виконання послуг за договором (з наданням сканованих копій, виготовлених з оригіналів, наказу про покладення відповідних обов’язків)- Закон України "Про охорону праці"; Пожежна безпека; Електробезпека; Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями; Правила охорони праці під час експлуатації обладнання;
➢ відповідальна особа за електрогосподарство (з наданням сканованих копій з оригіналів наказу про покладення відповідних обов’язків).
➢ відповідальної особи (осіб) з питань цивільного захисту, (з наданням сканованих копій з оригіналів наказу про покладення відповідних обов’язків), Кодекс цивільного захисту України; НАПБ А.01.001-14 Правила пожежної безпеки в Україні; Правилам техногенної безпеки.».
Пунктом 2 Додатку № 7 до тендерної документації вимагається: «У довідці обов’язково вказати наступну інформацію про наявність у учасника таких відповідальних осіб:
➢ відповідальна особа з охорони праці, яка повинна мати необхідні знання для виконання послуг за договором (з наданням сканованих копій, виготовлених з оригіналів, наказу про покладення відповідних обов’язків)- Закон України "Про охорону праці"; Пожежна безпека; Електробезпека; Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями; Правила охорони праці під час експлуатації обладнання;
➢ відповідальна особа за електрогосподарство (з наданням сканованих копій з оригіналів наказу про покладення відповідних обов’язків).
➢ відповідальної особи (осіб) з питань цивільного захисту, (з наданням сканованих копій з оригіналів наказу про покладення відповідних обов’язків), Кодекс цивільного захисту України; НАПБ А.01.001-14 Правила пожежної безпеки в Україні; Правилам техногенної безпеки.».
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
▪ інформації та документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим у Додатку №1 до тендерної документації.
Згідно з пунктом 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено: «Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку №1 до цієї тендерної документації.».
Пунктом 2 Додатку № 1 до тендерної документації вимагається: «У довідці обов’язково вказати наступну інформацію про наявність у учасника таких відповідальних осіб:
➢ відповідальна особа з охорони праці, яка повинна мати необхідні знання для виконання послуг за договором (з наданням сканованих копій, виготовлених з оригіналів, наказу про покладення відповідних обов’язків)- Закон України "Про охорону праці"; Пожежна безпека; Електробезпека; Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями; Правила охорони праці під час експлуатації обладнання;
➢ відповідальна особа за електрогосподарство (з наданням сканованих копій з оригіналів наказу про покладення відповідних обов’язків).
➢ відповідальної особи (осіб) з питань цивільного захисту, (з наданням сканованих копій з оригіналів наказу про покладення відповідних обов’язків), Кодекс цивільного захисту України; НАПБ А.01.001-14 Правила пожежної безпеки в Україні; Правилам техногенної безпеки.».
Пунктом 2 Додатку № 7 до тендерної документації вимагається: «У довідці обов’язково вказати наступну інформацію про наявність у учасника таких відповідальних осіб:
➢ відповідальна особа з охорони праці, яка повинна мати необхідні знання для виконання послуг за договором (з наданням сканованих копій, виготовлених з оригіналів, наказу про покладення відповідних обов’язків)- Закон України "Про охорону праці"; Пожежна безпека; Електробезпека; Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями; Правила охорони праці під час експлуатації обладнання;
➢ відповідальна особа за електрогосподарство (з наданням сканованих копій з оригіналів наказу про покладення відповідних обов’язків).
➢ відповідальної особи (осіб) з питань цивільного захисту, (з наданням сканованих копій з оригіналів наказу про покладення відповідних обов’язків), Кодекс цивільного захисту України; НАПБ А.01.001-14 Правила пожежної безпеки в Україні; Правилам техногенної безпеки.».
Вимога щодо наявності знань у відповідальної особи з охорони праці з електробезпеки та Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, наявності відповідальної особи за електрогосподарство та відповідальної особи з питань цивільного захисту (з наданням сканованих копій з оригіналів наказу про покладення відповідних обов’язків), Кодекс цивільного захисту України; НАПБ А.01.001-14 Правила пожежної безпеки в Україні; Правилам техногенної безпеки є для нас, як для Учасника торгів, дискримінаційною та такою, що не узгоджується з технічним завданням Замовника.
Для надання послуг, які є предметом закупівлі, ми плануємо залучити наступних працівників: електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування 3 розряду Ткача Станіслава Вікторовича та налагоджувальника контрольно – вимірювальних приладів та автоматики 4 розряду Чернюка Олександра Вікторовича, яких буде достатньо для надання послуг, які передбачені технічним завданням, яке міститься в Додатку № 3 до тендерної документації.
Технічним завданням (Додаток № 3 до тендерної документації) не передбачено виконання робіт/надання послуг з електробезпеки та з експлуатації обладнання, також не передбачено робіт чи послуг, пов’язаних з електрогосподарством та з питань цивільного захисту.
Таким чином, для надання послуг з оперативного і технічного обслуговування камер відеоспостереження ми маємо достатньо працівників, які можуть виконати дані роботи. Ми не маємо та не повинні мати відповідальну особу, яка має знання з електробезпеки та Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, відповідальну особу за електрогосподарство та відповідальну особу з питань цивільного захисту (з наданням сканованих копій з оригіналів наказу про покладення відповідних обов’язків), Кодекс цивільного захисту України; НАПБ А.01.001-14 Правила пожежної безпеки в Україні; Правилам техногенної безпеки.
Дану вимогу тендерної документації може виконати тільки Учасник, який вже має зазначених вище відповідальних осіб з наявними у них знаннями, що в свою чергу не дає нам, як Учаснику торгів, взяти участь в даній процедурі закупівлі, що значно обмежує потенційне коло Учасників.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації