-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
набори продуктів харчування для харчування донорів
Завершена
1 910 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 100.00 UAH
мін. крок: 1% або 19 100.00 UAH
Період оскарження:
04.02.2025 23:58 - 12.02.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ОЧЕРЕДЬКО ТАМАРИ МИКОЛАЇВНИ
Номер:
675db148e5b8415bb00cd8e8587c4860
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-04-018235-a.a3
Назва:
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ОЧЕРЕДЬКО ТАМАРИ МИКОЛАЇВНИ
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 13. Розрахунок вартості набору.pdf 28.02.2025 19:08
- Розрахунок вартості набору.pdf 28.02.2025 19:08
- 2802-1А ФОП Стефанов.pdf 28.02.2025 19:08
- 2802-1А ФОП Стефанов.pdf 28.02.2025 19:16
- 1. Скарга_продуктові набори_ОЦСК.doc 28.02.2025 19:16
- 13. Розрахунок вартості набору.pdf 28.02.2025 19:16
- 1. Скарга_продуктові набори_ОЦСК.pdf.p7s 28.02.2025 19:16
- 1. Скарга_продуктові набори_ОЦСК.pdf 28.02.2025 19:16
- 1. Скарга_продуктові набори_ОЦСК.doc.p7s 28.02.2025 19:16
- Лист-пояснення.pdf 28.02.2025 19:16
- Копія Атестату.pdf 28.02.2025 19:16
- Лист-пояснення.pdf.p7s 28.02.2025 19:16
- Протокол відх Очередько.pdf 28.02.2025 19:16
- Розрахунок вартості набору відповідно до наказу.pdf 28.02.2025 19:16
- ТД.rar 28.02.2025 19:16
- Розрахунок вартості набору.pdf.p7s 28.02.2025 19:16
- ТПП.PDF 28.02.2025 19:16
- Копія Сертифікату ISO 9001.pdf 28.02.2025 19:16
- Розрахунок вартості набору.pdf 28.02.2025 19:16
- Розрахунок вартості набору відповідно до наказу.pdf.p7s 28.02.2025 19:16
- sign.p7s 28.02.2025 19:18
- рішення від 04.03.2025 № 3284.pdf 04.03.2025 15:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.03.2025 № 3844.pdf 13.03.2025 16:51
- рішення від 12.03.2025 № 3844.pdf 16.03.2025 13:27
- ІНФОРМАЦІЯ ЗАМОВНИКА набори.docx 06.03.2025 21:10
- ІНФОРМАЦІЯ ЗАМОВНИКА набори.pdf.asice 06.03.2025 21:10
- ІНФОРМАЦІЯ ЗАМОВНИКА набори.pdf 06.03.2025 21:10
- ІНФОРМАЦІЯ ЗАМОВНИКА набори_Validation_Report.pdf 06.03.2025 21:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.02.2025 19:38
Дата розгляду скарги:
12.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.03.2025 15:22
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
16.03.2025 13:27
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2ef327bf3e1a444fa9518fcf6573d794
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції
ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ОЧЕРЕДЬКО ТАМАРИ МИКОЛАЇВНИ
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
№ 1 від 28.02.2025 р.
Антимонопольний комітет України
(Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель)
Код ЄДРПОУ 00032767
Адреса: 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Суб’єкта оскарження: Фізична особа-підприємець Очередько Тамара Миколаївна
Код ЄДРПОУ 3172306560
Місцезнаходження: вулиця Чуйківська, будинок 121-А, Харків, Харківська область, Україна, 61107
Телефон: +380934193314
Електронна пошта: Tomarochered@meta.ua
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ"
код ЄДРПОУ 02001699
Місцезнаходження: 61201, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Клочківська, будинок 366
електронна пошта: goncharic87@gmail.com
телефон: +38 (068) 892 16 67
Номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-02-04-018235-a
Посилання на закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-02-04-018235-a
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції
ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ОЧЕРЕДЬКО ТАМАРИ МИКОЛАЇВНИ
04.02.2025 року КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ" (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було розпочато проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю по предмету: ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (набори продуктів харчування для харчування донорів), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-02-04-018235-a та оприлюднено тендерну документацію по вказаному предмету (далі – тендерна документація).
Зазначена закупівля здійснюється у порядку визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року (далі – Особливості).
Кінцевий строк для подання тендерних пропозицій було встановлено на 15.02.2025 року до 00:00 год. Аукціон був призначений 17.02.2025року о 15 год. 59 хв.
За результатом проведення аукціону, було встановлено, що для участі у даній процедурі закупівлі свої тендерні пропозиції подали наступні учасники:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ТОВ "ІНТРЕЙД МІКС"
(Код ЄДРПОУ 40002253) 1`722`000.00 1`521`000.00
Фізична особа-підприємець Очередько Тамара Миколаївна
(Код ЄДРПОУ 3172306560) 1`797`500.00 1`522`000.00
ФОП "ІЛІЕВ БІСЕР СТЕФАНОВ"
(Код ЄДРПОУ 2723723135) 1`910`000.00 1`910`000.00
За результатами аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією стала ТОВ "ІНТРЕЙД МІКС". Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ІНТРЕЙД МІКС" уповноваженою особою Андрієм ГОНЧАРОВИМ було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ІНТРЕЙД МІКС", що було оформлене протокольним рішенням (протоколом) № 21/02-1А від 21.02.2025 року.
Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією стала тендерна пропозиція ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ОЧЕРЕДЬКО ТАМАРИ МИКОЛАЇВНИ (далі – СКАРЖНИК, УЧАСНИК). 21 лютого 2025 о 20:32 Замовник опублікував вимогу про усунення невідповідностей. 22 лютого 2025 року о 14:43 все що вимагав Замовник було надано. Однак, Замовник 24 лютого 2025 року опублікував протокольне рішення (протокол) № 24/02-1А від 24.02.2025, відповідно до якого уповноважена особа КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ» Андрій ГОНЧАРОВ прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ОЧЕРЕДЬКО ТАМАРИ МИКОЛАЇВНИ
Однак, СКАРЖНИК не погоджується з рішенням Замовника щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ФОП ОЧЕРЕДЬКО ТАМАРИ МИКОЛАЇВНИ.
При цьому, оскаржуване рішення Замовника порушує право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, а також на справедливий розгляд тендерних пропозицій та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Також, СКАРЖНИК вважає, що неправомірне рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП ОЧЕРЕДЬКО ТАМАРИ МИКОЛАЇВНИ.
Вважаємо, що невідповідності, які були зазначені у протокольному рішенні (протоколі) № 24/02-1А від 24.02.2025 (далі – Протокол), що був підписаний уповноваженою особою КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ» Андрієм ГОНЧАРОВИМ і були визначені як підставами для відхилення є неправомірними, незаконними, безпідставними та такими, що порушують законні права та інтереси СКАРЖНИКА.
З приводу невідповідностей, що визначив Замовник повідомляємо наступне.
І НЕВІДПОВІДНІСТЬ. Перелік виявлених невідповідностей: на виконання вимог Додатку 6 та п. 4 Додатку № 8 тендерної документації учасником надано Розрахунок вартості продуктового набору, де зазначено вартість набору продуктів харчування для харчування донорів. Відповідно до п. 1.1. Проекту договору Додатку 3 до тендерної документації закупівля проводиться з метою виконання наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.07.2022 № 1359 «Про затвердження норм харчування та вартості однієї порції харчування донорів у день безоплатної донації крові та/або компонентів крові зі змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства охорони здоров’я № 1163 від 05.07.2024. Враховуючи вищезазначене Учасник має надати розрахунок з урахуванням наказу наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.07.2022 № 1359 «Про затвердження норм харчування та вартості однієї порції харчування донорів у день безоплатної донації крові та/або компонентів крові зі змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства охорони здоров’я № 1163 від 05.07.2024. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.1.1 Проекту договору (Додаток 4 до тендерної документації), додаток п. 4. Додатку 8 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати розрахунок вартості з урахуванням наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.07.2022 № 1359 Про затвердження норм харчування та вартості однієї порції харчування донорів у день безоплатної донації крові та/або компонентів крові зі змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства охорони здоров'я № 1163 від 05.07.2024.
Учасником надано файл «Розрахунок вартості набору відповідно до наказу. pdf»
Учасником надано розрахунок, який не узгоджується з вимогами наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.07.2022 № 1359 Про затвердження норм харчування та вартості однієї порції харчування донорів у день безоплатної донації крові та/або компонентів крові зі змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства охорони здоров'я № 1163 від 05.07.2024, в якому в Додатку 2 встановлені норми харчування після донації крові та/або компонентів крові, у т.ч. на 2025 рік.
З ПРИВОДУ І НЕВІДПОВІДНОСТІ ПОВІДОМЛЯЄМО НАСТУПНЕ.
Відповідно до п. 4 Додатку 8 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», учасник повинен був надати тендерну пропозицію, складену за формою Додатку 6, а також розрахунок вартості. В примітках до цього пункту було зазначено, що «Згідно умов п.1 Розділу 3 Тендерної документації». Однак, в п. 1 розділу 3 ТД зазначено лише виключно про тендерну пропозицію, що повинна бути складена за формою у Додатку 6 до ТД. Щодо розрахунку вартості безпосередньо нічого не зазначено. Також, Замовник посилався на Додаток 6 до ТД, де зазначена форма тендерної пропозиції. І в самій формі зазначено «*Учасник має надати у складі тендерної пропозиції розрахунок вартості набору з зазначенням вартості кожного найменування товару, що входить до набору.». Однак, зазначена вимога не міститься у Додатку 8 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Тобто, в Додатку 6 до ТД вимога ця є, а в Додатку 8 до ТД вона зазначена як «розрахунок вартості».
Відповідно п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Отже, в нашому випадку, перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що зазначені у Додатку 8 до ТД мають основне значення. У разі якщо вимоги до учасників в частині надання документів/інформації зазначені в інших частинах ТД, але в Додатку до ТД, де перелічений увесь перелік документів/інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції» ця вимога відсутня, вважаємо, що така вимога відсутня взагалі.
Отже те, що Замовник зазначив вимогу до учасника у Додатку 6 до ТД, але не зазначив її повністю у Додатку 8 до ТД, вирішальне значення має інформація, що зазначена у Додатку 8 до ТД, а саме: п. 4 «Тендерну пропозицію, складену за формою Додатку 6, а також розрахунок вартості».
З приводу того, що Замовник робить посилання у протоколі на п. 1.1. Проєкту договору, що викладений у Додатку 4 до ТД, є взагалі дивним.
Відповідно до п. 1.1. Проєкту договору, закупівля проводиться з метою виконання наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.07.2022 № 1359 Про затвердження норм харчування та вартості однієї порції харчування донорів у день безоплатної донації крові та/або компонентів крові зі змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства охорони здоров'я № 1163 від 05.07.2024, в порядку та на умовах даного Договору Постачальник зобов'язується передати у власність Покупця, а Покупець зобов'язується прийняти та оплатити товар за кодом ДК 021:2015: 15890000-3 «Продукти харчування та сушені продукти різні» (набори продуктів харчування для харчування донорів) (надалі – Товар). Те що в Проєкті договору зазначено, що закупівля проводиться з метою виконання наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.07.2022 № 1359 Про затвердження норм харчування та вартості однієї порції харчування донорів у день безоплатної донації крові та/або компонентів крові зі змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства охорони здоров'я № 1163 від 05.07.2024, не означає, що учасник повинен надавати розрахунок вартості відповідно до вищезазначеного наказу.
Замовник вимагав надати розрахунок вартості. СКАРЖНИКОМ у складі тендерної пропозиції було надано документ «13. Розрахунок вартості набору.pdf». Найменування документу «Розрахунок вартості продуктового набору». Незважаючи на те що вимога Замовника була виконана, Замовник все одно вирішив надати 24 години на виправлення невідповідності. 22 лютого 2025 року СКАРЖНИКОМ було завантажено 2 документи:
- файл «Розрахунок вартості набору відповідно до наказу.pdf». Найменування документу: «Розрахунок вартості продуктового набору відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.07.2022 № 1359 Про затвердження норм харчування та вартості однієї порції харчування донорів у день безоплатної донації крові та/або компонентів крові зі змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства охорони здоров'я № 1163 від 05.07.2024.»
- файл «Розрахунок вартості набору.pdf». Найменування документу: «Розрахунок вартості продуктового набору (Під час подання тендерної пропозиції, до аукціону) та Розрахунок вартості продуктового набору (Після проведеного аукціону)». Також, додатково було завантажено файл «Лист-пояснення. pdf»., де додатково пояснювалась вся вищезазначені обставини.
Отже, СКАРЖНИК виконав вимоги Замовника в повному об’ємі. Думка Замовника, що Розрахунок вартості повинен відповідати наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.07.2022 № 1359 Про затвердження норм харчування та вартості однієї порції харчування донорів у день безоплатної донації крові та/або компонентів крові зі змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства охорони здоров'я № 1163 від 05.07.2024 (далі – Наказ) є безпідставною, оскільки ніде в ТД це не зазначено. У ТД взагалі відсутні якісь вимоги до Розрахунку вартості, що саме повинно бути в цьому розрахунку, які показники, форма, якім показникам повинен дорівнювати розрахунок тощо. Неможливо відхилити учасника за вимогу якої не існує. Те що закупівля повинна проводиться з метою виконання Наказу не означає, що учасник повинен надати розрахунок вартості з урахуванням зазначеного наказу. Те що Розрахунок повинен проводитись з урахуванням наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.07.2022 № 1359 Про затвердження норм харчування та вартості однієї порції харчування донорів у день безоплатної донації крові та/або компонентів крові зі змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства охорони здоров'я № 1163 від 05.07.2024 взагалі в тендерній документації не зазначено.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо відхилення за вищезазначеною невідповідністю безпідставною та неправомірною.
ІІ НЕВІДПОВІДНІСТЬ. Перелік виявлених невідповідностей: згідно Додатку 3 до тендерної документації, п.15 Додатку 8 до тендерної документації учасник має надати документ, виданий на ім’я Учасника торгів, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) товару (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів (статистика, торгово-промислова палата та/або ДП «Держзовнішінформ», та/або біржа, та/або інші компетентні органи про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів), не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. До даного документу учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015. Вказаний документ повинен мати посилання на номер закупівлі в системі електронних закупівель. Учасником надано цінову довідку №147/25 від 13.02.2025 року, що видана Харківської торгово-промисловою палатою. До даного документу учасником надано оригінал сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ІSO 9001:2015, IDT) органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку, що не є копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 3 до тендерної документації, п.15 Додатку 8 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015.
Учасником не надано копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Необхідно зазначити, що ISO – це міжнародна організація із стандартизації, метою якої є ратифікація розроблених стандартів. Міжнародною організацією із стандартизації затверджено міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Quality management systems – Requirements (Системи менеджменту якості. Вимоги)», який прийнятий Міжнародною Організацією зі стандартизації (International Organization for Standardization, ISO), а саме – технічним комітетом ISO/ТС 176/SC 2 Quality systems. У свою чергу, в Україні завтерджено як національний стандарт ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT), який прийнятий Наказом Науково-дослідним інститутом метрології вимірювальних і управляючих систем (ДП «НДІ «Система») від 31.12.2015 № 221 (Про внесення змін до наказу № 203 від 21.12.2015). З наданих документів вбачається, що даний орган з сертифікації акредитований у сфері, зокрема, що містить такі вимоги до системи менеджменту: ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015, IDT). За таких обставин , враховуючи відсутність в атестаті інформації про акредитацію саме ISO 9001:2015, наявні підстави вважати, що учасником не усунуто вищевказані невідповідності.
З ПРИВОДУ ІІ НЕВІДПОВІДНОСТІ ПОВІДОМЛЯЄМО НАСТУПНЕ.
Відповідно до п. 15 Додатку 8 до ТД, учасник повинен був надати документ, виданий на ім’я Учасника торгів, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) товару (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів (статистика, торгово-промислова палата та/або ДП «Держзовнішінформ», та/або біржа, та/або інші компетентні органи про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів), не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. До даного документу учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015. Вказаний документ повинен мати посилання на номер закупівлі в системі електронних закупівель.
У складі тендерної пропозиції було надано копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), що видана Харківській торгово-промисловій палаті, які і видала документ СКАРЖНИКУ, що підтверджує діапазон цін, що заявлена в межах ринкових ціни. (файл «25. Документи ТП.pdf» стор. 39-43). Також, додатково було надано лист ТОВ «Сертифікаційний експертний центр АСУ» (орган із сертифікації, що видав Харківській торгово-промисловій палаті сертифікат на систему управління ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) (атестат про акредитацію наданий у складі тендерної пропозиції)), де зазначено, що ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», є ідентичним ISO 9001:2015 «Quality management systems – Requirements» (про що говорить абревіатура «IDT» в назві стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). (файл «25. Документи ТП.pdf» стор. 39-43).
Незважаючи на те, що зазначені документи були вже надані, Замовник все одно надав 24 години для виправлення невідповідностей. СКАРЖНИКОМ у встановлені строки були завантажені наступні документи:
- Атестат про акредитацію ТОВ «СЕРТИФІКАЦІЙНИЙ ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР АСУ»;
- Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), видана Харківській торгово-промисловій палаті;
- Лист-роз’яснення;
- Цінова довідка;
- Копія Сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), видана Харківській торгово-промисловій палаті;
- Копія атестату про акредитацію ТОВ «СЕРТИФІКАЦІЙНИЙ ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР АСУ»;
Отже, СКАРЖНИКОМ було повторно виконані вимоги Замовника.
З приводу, того, що Замовник розглядав документ, який не вимагав у ТД, а саме атестат про акредитацію і на підставі цього робив висновки взагалі є дивним. Безпідставно відхилити учасника за те що не вимагалось умовами тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку було надано. Вважаємо відхилення за вищезазначеною невідповідністю безпідставною та неправомірною.
Таким чином, протокольне рішення (протокол) № 24/02-1А від 24.02.2025 щодо прийняття рішення уповноваженою особою є таким, що підлягає скасуванню.
Неправомірно відхиливши ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЦЯ ОЧЕРЕДЬКО ТАМАРУ МИКОЛАЇВНУ Замовник порушив принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, на підставі статей 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 44, 55-67 Особливостей –
На підставі положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати уповноважену особу КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ» Андрія ГОНЧАРОВА повністю скасувати своє рішення, оформлене протокольним рішенням (протоколом) № 24/02-1А від 24.02.2025 щодо відхилення тендерної пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ОЧЕРЕДЬКО ТАМАРИ МИКОЛАЇВНИ.
3. Зобов’язати уповноважену особу КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ» Андрія ГОНЧАРОВА повністю скасувати своє рішення, оформлене протокольним рішенням (протоколом) № 28/02-1А від 28.02.2025 щодо визначення переможця закупівлі ФОП "ІЛІЕВ БІСЕР СТЕФАНОВ"
ДОДАТКИ:.
1. Протокольне рішення (протокол) № 24/02-1А від 24.02.2025
2. Протокольне рішення (протокол) № 28/02-1А від 28.02.2025
3. Розрахунок вартості продуктового набору (файл «13. Розрахунок вартості набору.pdf»)
4. Копія Атестату про акредитацію ТОВ «СЕЦ АСУ», файл «Копія Атестату.pdf»)
5.Копія Сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) (файл «Копія Сертифікату ISO 9001.pdf»)
6. Тендерна документація
7. ТПП
8. Розрахунок вартості набору (файл «Розрахунок вартості набору.pdf»)
9. Розрахунок вартості продуктового набору відповідно до наказу (файл «Розрахунок вартості набору відповідно до наказу.pdf»)
10. Лист-пояснення (файл «лист-пояснення.pdf»)
КЕП
ФОП ОЧЕРЕДЬКО Т.М. ____________________________________
Підписано за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП)
Антимонопольний комітет України
(Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель)
Код ЄДРПОУ 00032767
Адреса: 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Суб’єкта оскарження: Фізична особа-підприємець Очередько Тамара Миколаївна
Код ЄДРПОУ 3172306560
Місцезнаходження: вулиця Чуйківська, будинок 121-А, Харків, Харківська область, Україна, 61107
Телефон: +380934193314
Електронна пошта: Tomarochered@meta.ua
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ"
код ЄДРПОУ 02001699
Місцезнаходження: 61201, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Клочківська, будинок 366
електронна пошта: goncharic87@gmail.com
телефон: +38 (068) 892 16 67
Номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-02-04-018235-a
Посилання на закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-02-04-018235-a
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції
ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ОЧЕРЕДЬКО ТАМАРИ МИКОЛАЇВНИ
04.02.2025 року КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ" (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було розпочато проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю по предмету: ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (набори продуктів харчування для харчування донорів), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-02-04-018235-a та оприлюднено тендерну документацію по вказаному предмету (далі – тендерна документація).
Зазначена закупівля здійснюється у порядку визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року (далі – Особливості).
Кінцевий строк для подання тендерних пропозицій було встановлено на 15.02.2025 року до 00:00 год. Аукціон був призначений 17.02.2025року о 15 год. 59 хв.
За результатом проведення аукціону, було встановлено, що для участі у даній процедурі закупівлі свої тендерні пропозиції подали наступні учасники:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ТОВ "ІНТРЕЙД МІКС"
(Код ЄДРПОУ 40002253) 1`722`000.00 1`521`000.00
Фізична особа-підприємець Очередько Тамара Миколаївна
(Код ЄДРПОУ 3172306560) 1`797`500.00 1`522`000.00
ФОП "ІЛІЕВ БІСЕР СТЕФАНОВ"
(Код ЄДРПОУ 2723723135) 1`910`000.00 1`910`000.00
За результатами аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією стала ТОВ "ІНТРЕЙД МІКС". Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ІНТРЕЙД МІКС" уповноваженою особою Андрієм ГОНЧАРОВИМ було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ІНТРЕЙД МІКС", що було оформлене протокольним рішенням (протоколом) № 21/02-1А від 21.02.2025 року.
Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією стала тендерна пропозиція ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ОЧЕРЕДЬКО ТАМАРИ МИКОЛАЇВНИ (далі – СКАРЖНИК, УЧАСНИК). 21 лютого 2025 о 20:32 Замовник опублікував вимогу про усунення невідповідностей. 22 лютого 2025 року о 14:43 все що вимагав Замовник було надано. Однак, Замовник 24 лютого 2025 року опублікував протокольне рішення (протокол) № 24/02-1А від 24.02.2025, відповідно до якого уповноважена особа КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ» Андрій ГОНЧАРОВ прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ОЧЕРЕДЬКО ТАМАРИ МИКОЛАЇВНИ
Однак, СКАРЖНИК не погоджується з рішенням Замовника щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ФОП ОЧЕРЕДЬКО ТАМАРИ МИКОЛАЇВНИ.
При цьому, оскаржуване рішення Замовника порушує право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, а також на справедливий розгляд тендерних пропозицій та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Також, СКАРЖНИК вважає, що неправомірне рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП ОЧЕРЕДЬКО ТАМАРИ МИКОЛАЇВНИ.
Вважаємо, що невідповідності, які були зазначені у протокольному рішенні (протоколі) № 24/02-1А від 24.02.2025 (далі – Протокол), що був підписаний уповноваженою особою КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ» Андрієм ГОНЧАРОВИМ і були визначені як підставами для відхилення є неправомірними, незаконними, безпідставними та такими, що порушують законні права та інтереси СКАРЖНИКА.
З приводу невідповідностей, що визначив Замовник повідомляємо наступне.
І НЕВІДПОВІДНІСТЬ. Перелік виявлених невідповідностей: на виконання вимог Додатку 6 та п. 4 Додатку № 8 тендерної документації учасником надано Розрахунок вартості продуктового набору, де зазначено вартість набору продуктів харчування для харчування донорів. Відповідно до п. 1.1. Проекту договору Додатку 3 до тендерної документації закупівля проводиться з метою виконання наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.07.2022 № 1359 «Про затвердження норм харчування та вартості однієї порції харчування донорів у день безоплатної донації крові та/або компонентів крові зі змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства охорони здоров’я № 1163 від 05.07.2024. Враховуючи вищезазначене Учасник має надати розрахунок з урахуванням наказу наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.07.2022 № 1359 «Про затвердження норм харчування та вартості однієї порції харчування донорів у день безоплатної донації крові та/або компонентів крові зі змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства охорони здоров’я № 1163 від 05.07.2024. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.1.1 Проекту договору (Додаток 4 до тендерної документації), додаток п. 4. Додатку 8 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати розрахунок вартості з урахуванням наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.07.2022 № 1359 Про затвердження норм харчування та вартості однієї порції харчування донорів у день безоплатної донації крові та/або компонентів крові зі змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства охорони здоров'я № 1163 від 05.07.2024.
Учасником надано файл «Розрахунок вартості набору відповідно до наказу. pdf»
Учасником надано розрахунок, який не узгоджується з вимогами наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.07.2022 № 1359 Про затвердження норм харчування та вартості однієї порції харчування донорів у день безоплатної донації крові та/або компонентів крові зі змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства охорони здоров'я № 1163 від 05.07.2024, в якому в Додатку 2 встановлені норми харчування після донації крові та/або компонентів крові, у т.ч. на 2025 рік.
З ПРИВОДУ І НЕВІДПОВІДНОСТІ ПОВІДОМЛЯЄМО НАСТУПНЕ.
Відповідно до п. 4 Додатку 8 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», учасник повинен був надати тендерну пропозицію, складену за формою Додатку 6, а також розрахунок вартості. В примітках до цього пункту було зазначено, що «Згідно умов п.1 Розділу 3 Тендерної документації». Однак, в п. 1 розділу 3 ТД зазначено лише виключно про тендерну пропозицію, що повинна бути складена за формою у Додатку 6 до ТД. Щодо розрахунку вартості безпосередньо нічого не зазначено. Також, Замовник посилався на Додаток 6 до ТД, де зазначена форма тендерної пропозиції. І в самій формі зазначено «*Учасник має надати у складі тендерної пропозиції розрахунок вартості набору з зазначенням вартості кожного найменування товару, що входить до набору.». Однак, зазначена вимога не міститься у Додатку 8 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Тобто, в Додатку 6 до ТД вимога ця є, а в Додатку 8 до ТД вона зазначена як «розрахунок вартості».
Відповідно п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Отже, в нашому випадку, перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що зазначені у Додатку 8 до ТД мають основне значення. У разі якщо вимоги до учасників в частині надання документів/інформації зазначені в інших частинах ТД, але в Додатку до ТД, де перелічений увесь перелік документів/інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції» ця вимога відсутня, вважаємо, що така вимога відсутня взагалі.
Отже те, що Замовник зазначив вимогу до учасника у Додатку 6 до ТД, але не зазначив її повністю у Додатку 8 до ТД, вирішальне значення має інформація, що зазначена у Додатку 8 до ТД, а саме: п. 4 «Тендерну пропозицію, складену за формою Додатку 6, а також розрахунок вартості».
З приводу того, що Замовник робить посилання у протоколі на п. 1.1. Проєкту договору, що викладений у Додатку 4 до ТД, є взагалі дивним.
Відповідно до п. 1.1. Проєкту договору, закупівля проводиться з метою виконання наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.07.2022 № 1359 Про затвердження норм харчування та вартості однієї порції харчування донорів у день безоплатної донації крові та/або компонентів крові зі змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства охорони здоров'я № 1163 від 05.07.2024, в порядку та на умовах даного Договору Постачальник зобов'язується передати у власність Покупця, а Покупець зобов'язується прийняти та оплатити товар за кодом ДК 021:2015: 15890000-3 «Продукти харчування та сушені продукти різні» (набори продуктів харчування для харчування донорів) (надалі – Товар). Те що в Проєкті договору зазначено, що закупівля проводиться з метою виконання наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.07.2022 № 1359 Про затвердження норм харчування та вартості однієї порції харчування донорів у день безоплатної донації крові та/або компонентів крові зі змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства охорони здоров'я № 1163 від 05.07.2024, не означає, що учасник повинен надавати розрахунок вартості відповідно до вищезазначеного наказу.
Замовник вимагав надати розрахунок вартості. СКАРЖНИКОМ у складі тендерної пропозиції було надано документ «13. Розрахунок вартості набору.pdf». Найменування документу «Розрахунок вартості продуктового набору». Незважаючи на те що вимога Замовника була виконана, Замовник все одно вирішив надати 24 години на виправлення невідповідності. 22 лютого 2025 року СКАРЖНИКОМ було завантажено 2 документи:
- файл «Розрахунок вартості набору відповідно до наказу.pdf». Найменування документу: «Розрахунок вартості продуктового набору відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.07.2022 № 1359 Про затвердження норм харчування та вартості однієї порції харчування донорів у день безоплатної донації крові та/або компонентів крові зі змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства охорони здоров'я № 1163 від 05.07.2024.»
- файл «Розрахунок вартості набору.pdf». Найменування документу: «Розрахунок вартості продуктового набору (Під час подання тендерної пропозиції, до аукціону) та Розрахунок вартості продуктового набору (Після проведеного аукціону)». Також, додатково було завантажено файл «Лист-пояснення. pdf»., де додатково пояснювалась вся вищезазначені обставини.
Отже, СКАРЖНИК виконав вимоги Замовника в повному об’ємі. Думка Замовника, що Розрахунок вартості повинен відповідати наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.07.2022 № 1359 Про затвердження норм харчування та вартості однієї порції харчування донорів у день безоплатної донації крові та/або компонентів крові зі змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства охорони здоров'я № 1163 від 05.07.2024 (далі – Наказ) є безпідставною, оскільки ніде в ТД це не зазначено. У ТД взагалі відсутні якісь вимоги до Розрахунку вартості, що саме повинно бути в цьому розрахунку, які показники, форма, якім показникам повинен дорівнювати розрахунок тощо. Неможливо відхилити учасника за вимогу якої не існує. Те що закупівля повинна проводиться з метою виконання Наказу не означає, що учасник повинен надати розрахунок вартості з урахуванням зазначеного наказу. Те що Розрахунок повинен проводитись з урахуванням наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.07.2022 № 1359 Про затвердження норм харчування та вартості однієї порції харчування донорів у день безоплатної донації крові та/або компонентів крові зі змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства охорони здоров'я № 1163 від 05.07.2024 взагалі в тендерній документації не зазначено.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо відхилення за вищезазначеною невідповідністю безпідставною та неправомірною.
ІІ НЕВІДПОВІДНІСТЬ. Перелік виявлених невідповідностей: згідно Додатку 3 до тендерної документації, п.15 Додатку 8 до тендерної документації учасник має надати документ, виданий на ім’я Учасника торгів, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) товару (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів (статистика, торгово-промислова палата та/або ДП «Держзовнішінформ», та/або біржа, та/або інші компетентні органи про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів), не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. До даного документу учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015. Вказаний документ повинен мати посилання на номер закупівлі в системі електронних закупівель. Учасником надано цінову довідку №147/25 від 13.02.2025 року, що видана Харківської торгово-промисловою палатою. До даного документу учасником надано оригінал сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ІSO 9001:2015, IDT) органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку, що не є копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 3 до тендерної документації, п.15 Додатку 8 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015.
Учасником не надано копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Необхідно зазначити, що ISO – це міжнародна організація із стандартизації, метою якої є ратифікація розроблених стандартів. Міжнародною організацією із стандартизації затверджено міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Quality management systems – Requirements (Системи менеджменту якості. Вимоги)», який прийнятий Міжнародною Організацією зі стандартизації (International Organization for Standardization, ISO), а саме – технічним комітетом ISO/ТС 176/SC 2 Quality systems. У свою чергу, в Україні завтерджено як національний стандарт ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT), який прийнятий Наказом Науково-дослідним інститутом метрології вимірювальних і управляючих систем (ДП «НДІ «Система») від 31.12.2015 № 221 (Про внесення змін до наказу № 203 від 21.12.2015). З наданих документів вбачається, що даний орган з сертифікації акредитований у сфері, зокрема, що містить такі вимоги до системи менеджменту: ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015, IDT). За таких обставин , враховуючи відсутність в атестаті інформації про акредитацію саме ISO 9001:2015, наявні підстави вважати, що учасником не усунуто вищевказані невідповідності.
З ПРИВОДУ ІІ НЕВІДПОВІДНОСТІ ПОВІДОМЛЯЄМО НАСТУПНЕ.
Відповідно до п. 15 Додатку 8 до ТД, учасник повинен був надати документ, виданий на ім’я Учасника торгів, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) товару (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів (статистика, торгово-промислова палата та/або ДП «Держзовнішінформ», та/або біржа, та/або інші компетентні органи про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів), не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. До даного документу учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015. Вказаний документ повинен мати посилання на номер закупівлі в системі електронних закупівель.
У складі тендерної пропозиції було надано копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), що видана Харківській торгово-промисловій палаті, які і видала документ СКАРЖНИКУ, що підтверджує діапазон цін, що заявлена в межах ринкових ціни. (файл «25. Документи ТП.pdf» стор. 39-43). Також, додатково було надано лист ТОВ «Сертифікаційний експертний центр АСУ» (орган із сертифікації, що видав Харківській торгово-промисловій палаті сертифікат на систему управління ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) (атестат про акредитацію наданий у складі тендерної пропозиції)), де зазначено, що ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», є ідентичним ISO 9001:2015 «Quality management systems – Requirements» (про що говорить абревіатура «IDT» в назві стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). (файл «25. Документи ТП.pdf» стор. 39-43).
Незважаючи на те, що зазначені документи були вже надані, Замовник все одно надав 24 години для виправлення невідповідностей. СКАРЖНИКОМ у встановлені строки були завантажені наступні документи:
- Атестат про акредитацію ТОВ «СЕРТИФІКАЦІЙНИЙ ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР АСУ»;
- Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), видана Харківській торгово-промисловій палаті;
- Лист-роз’яснення;
- Цінова довідка;
- Копія Сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), видана Харківській торгово-промисловій палаті;
- Копія атестату про акредитацію ТОВ «СЕРТИФІКАЦІЙНИЙ ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР АСУ»;
Отже, СКАРЖНИКОМ було повторно виконані вимоги Замовника.
З приводу, того, що Замовник розглядав документ, який не вимагав у ТД, а саме атестат про акредитацію і на підставі цього робив висновки взагалі є дивним. Безпідставно відхилити учасника за те що не вимагалось умовами тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку було надано. Вважаємо відхилення за вищезазначеною невідповідністю безпідставною та неправомірною.
Таким чином, протокольне рішення (протокол) № 24/02-1А від 24.02.2025 щодо прийняття рішення уповноваженою особою є таким, що підлягає скасуванню.
Неправомірно відхиливши ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЦЯ ОЧЕРЕДЬКО ТАМАРУ МИКОЛАЇВНУ Замовник порушив принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, на підставі статей 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 44, 55-67 Особливостей –
На підставі положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати уповноважену особу КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ» Андрія ГОНЧАРОВА повністю скасувати своє рішення, оформлене протокольним рішенням (протоколом) № 24/02-1А від 24.02.2025 щодо відхилення тендерної пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ОЧЕРЕДЬКО ТАМАРИ МИКОЛАЇВНИ.
3. Зобов’язати уповноважену особу КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ» Андрія ГОНЧАРОВА повністю скасувати своє рішення, оформлене протокольним рішенням (протоколом) № 28/02-1А від 28.02.2025 щодо визначення переможця закупівлі ФОП "ІЛІЕВ БІСЕР СТЕФАНОВ"
ДОДАТКИ:.
1. Протокольне рішення (протокол) № 24/02-1А від 24.02.2025
2. Протокольне рішення (протокол) № 28/02-1А від 28.02.2025
3. Розрахунок вартості продуктового набору (файл «13. Розрахунок вартості набору.pdf»)
4. Копія Атестату про акредитацію ТОВ «СЕЦ АСУ», файл «Копія Атестату.pdf»)
5.Копія Сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) (файл «Копія Сертифікату ISO 9001.pdf»)
6. Тендерна документація
7. ТПП
8. Розрахунок вартості набору (файл «Розрахунок вартості набору.pdf»)
9. Розрахунок вартості продуктового набору відповідно до наказу (файл «Розрахунок вартості набору відповідно до наказу.pdf»)
10. Лист-пояснення (файл «лист-пояснення.pdf»)
КЕП
ФОП ОЧЕРЕДЬКО Т.М. ____________________________________
Підписано за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП)
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати уповноважену особу КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ» Андрія ГОНЧАРОВА повністю скасувати своє рішення, оформлене протокольним рішенням (протоколом) № 24/02-1А від 24.02.2025 щодо відхилення тендерної пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ОЧЕРЕДЬКО ТАМАРИ МИКОЛАЇВНИ. 3. Зобов’язати уповноважену особу КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ» Андрія ГОНЧАРОВА повністю скасувати своє рішення, оформлене протокольним рішенням (протоколом) № 28/02-1А від 28.02.2025 щодо визначення переможця закупівлі ФОП "ІЛІЕВ БІСЕР СТЕФАНОВ"
Скарга
Скасована
КЕП
Дискримінаційна вимога
Номер:
6bf8e7e6f27f4353a63223ee4887b3fa
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-04-018235-a.a2
Назва:
Дискримінаційна вимога
Скарга:
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
11.02.2025 23:32
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
27118097c76b4678afcca2e20048c258
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимога
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Шановний Замовник!
Відповідно до пп. 1.1. п. 1 розділу ІІІ тендерної документації (далі – ТД) та п. 7 Додатку № 8 до ТД, повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується:
- довідка щодо особи (осіб), уповноваженої (их) на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю;
- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Ця вимога є дискримінаційною за наступних підстав.
По-перше, Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є відкритим, незважаючи на воєнний стан у державі. Кожна людина, представник установи, організації та підприємства за допомогою електронного цифрового підпису, може отримати інформацію з цього реєстру. Оскільки, цей реєстр є відкритим, то навіщо вам вимагати інформацію, яка є у відкритому доступі та ви можете самостійно без ускладнень ії отримати.
Згідно із ч. 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Відповідно до абз. 15 п. 47 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
По-друге, ви вимагаєте отримати Витяг у відповідні календарні строки, тобто учасник повинен спеціально під вас замовляти цей документ, який є ще платним. Ви внесли зміни до тендерної документації 10.02.2025 року, а кінцевий строк подання тендерної пропозиції 15.02.2025 00:00. Тобто, у будь-якого учасника є всього декілька днів для отримання цього Витягу. А якщо за ці дні знову буде хакерська атака з боку Російської Федерації і всі реєстрі не будуть працювати як це було в грудні 2024 року, то тоді учасники не зможуть брати участь у цій закупівлі???? Ви звужуєте конкуренцію і за це передбачена адміністративна та кримінальна відповідальність.
Мало того, що ви порушуєте чинне законодавство України у воєнний час так і ви ще змушуєте витрачати додаткові гроші підприємців на відкриту інформацію, яку ви можете самі перевірити.
Навсяк випадок повідомляємо, якщо ви це про це не знаєте, вимоги у тендерній документації щодо надання інформації яка є у відкритому та публічному доступі є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей. І це не тільки підпадає під юрисдикцію Антимонопольного комітету, а і підпадає під юрисдикцію Державної аудиторської служби України. Тобто, навіть якщо ніхто не подасть скаргу в АМКУ, обов’язково подамо скаргу до ДАСУ, що призведе до проведення моніторингу та 100 % до відміни закупівлі/розірвання договору та накладення штрафу на уповноважену особу. А оскільки, договір буде у подальшому буде визнаний нікчемним, до Вас буде питання щодо законності використання коштів.
Тому, щоб потім не платити адміністративні штрафи та не відповідати на запитання компетентним органам, наполегливо просимо прибрати зазначену вимогу.
Відповідно до пп. 1.1. п. 1 розділу ІІІ тендерної документації (далі – ТД) та п. 7 Додатку № 8 до ТД, повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується:
- довідка щодо особи (осіб), уповноваженої (их) на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю;
- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Ця вимога є дискримінаційною за наступних підстав.
По-перше, Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є відкритим, незважаючи на воєнний стан у державі. Кожна людина, представник установи, організації та підприємства за допомогою електронного цифрового підпису, може отримати інформацію з цього реєстру. Оскільки, цей реєстр є відкритим, то навіщо вам вимагати інформацію, яка є у відкритому доступі та ви можете самостійно без ускладнень ії отримати.
Згідно із ч. 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Відповідно до абз. 15 п. 47 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
По-друге, ви вимагаєте отримати Витяг у відповідні календарні строки, тобто учасник повинен спеціально під вас замовляти цей документ, який є ще платним. Ви внесли зміни до тендерної документації 10.02.2025 року, а кінцевий строк подання тендерної пропозиції 15.02.2025 00:00. Тобто, у будь-якого учасника є всього декілька днів для отримання цього Витягу. А якщо за ці дні знову буде хакерська атака з боку Російської Федерації і всі реєстрі не будуть працювати як це було в грудні 2024 року, то тоді учасники не зможуть брати участь у цій закупівлі???? Ви звужуєте конкуренцію і за це передбачена адміністративна та кримінальна відповідальність.
Мало того, що ви порушуєте чинне законодавство України у воєнний час так і ви ще змушуєте витрачати додаткові гроші підприємців на відкриту інформацію, яку ви можете самі перевірити.
Навсяк випадок повідомляємо, якщо ви це про це не знаєте, вимоги у тендерній документації щодо надання інформації яка є у відкритому та публічному доступі є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей. І це не тільки підпадає під юрисдикцію Антимонопольного комітету, а і підпадає під юрисдикцію Державної аудиторської служби України. Тобто, навіть якщо ніхто не подасть скаргу в АМКУ, обов’язково подамо скаргу до ДАСУ, що призведе до проведення моніторингу та 100 % до відміни закупівлі/розірвання договору та накладення штрафу на уповноважену особу. А оскільки, договір буде у подальшому буде визнаний нікчемним, до Вас буде питання щодо законності використання коштів.
Тому, щоб потім не платити адміністративні штрафи та не відповідати на запитання компетентним органам, наполегливо просимо прибрати зазначену вимогу.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Шановний Замовник! Відповідно до пп. 1.1. п. 1 розділу ІІІ тендерної документації (далі – ТД) та п. 7 Додатку № 8 до ТД, повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується: - довідка щодо особи (осіб), уповноваженої (их) на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю; - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Ця вимога є дискримінаційною за наступних підстав. По-перше, Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є відкритим, незважаючи на воєнний стан у державі. Кожна людина, представник установи, організації та підприємства за допомогою електронного цифрового підпису, може отримати інформацію з цього реєстру. Оскільки, цей реєстр є відкритим, то навіщо вам вимагати інформацію, яка є у відкритому доступі та ви можете самостійно без ускладнень ії отримати. Згідно із ч. 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Відповідно до абз. 15 п. 47 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. По-друге, ви вимагаєте отримати Витяг у відповідні календарні строки, тобто учасник повинен спеціально під вас замовляти цей документ, який є ще платним. Ви внесли зміни до тендерної документації 10.02.2025 року, а кінцевий строк подання тендерної пропозиції 15.02.2025 00:00. Тобто, у будь-якого учасника є всього декілька днів для отримання цього Витягу. А якщо за ці дні знову буде хакерська атака з боку Російської Федерації і всі реєстрі не будуть працювати як це було в грудні 2024 року, то тоді учасники не зможуть брати участь у цій закупівлі???? Ви звужуєте конкуренцію і за це передбачена адміністративна та кримінальна відповідальність. Мало того, що ви порушуєте чинне законодавство України у воєнний час так і ви ще змушуєте витрачати додаткові гроші підприємців на відкриту інформацію, яку ви можете самі перевірити. Навсяк випадок повідомляємо, якщо ви це про це не знаєте, вимоги у тендерній документації щодо надання інформації яка є у відкритому та публічному доступі є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей. І це не тільки підпадає під юрисдикцію Антимонопольного комітету, а і підпадає під юрисдикцію Державної аудиторської служби України. Тобто, навіть якщо ніхто не подасть скаргу в АМКУ, обов’язково подамо скаргу до ДАСУ, що призведе до проведення моніторингу та 100 % до відміни закупівлі/розірвання договору та накладення штрафу на уповноважену особу. А оскільки, договір буде у подальшому буде визнаний нікчемним, до Вас буде питання щодо законності використання коштів. Тому, щоб потім не платити адміністративні штрафи та не відповідати на запитання компетентним органам, наполегливо просимо прибрати зазначену вимогу.
Скарга
Скасована
КЕП
Дискримінаційна вимога
Номер:
94a9e5b39a024ec39a9defe180ab93c8
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-04-018235-a.b1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Скарга:
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
11.02.2025 23:26
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
90ab902c24af41edafe815cf68a331ed
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимога
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Шановний Замовник!
Відповідно до пп. 1.1. п. 1 розділу ІІІ тендерної документації (далі – ТД) та п. 7 Додатку № 8 до ТД, повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується:
- довідка щодо особи (осіб), уповноваженої (их) на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю;
- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Ця вимога є дискримінаційною за наступних підстав.
По-перше, Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є відкритим, незважаючи на воєнний стан у державі. Кожна людина, представник установи, організації та підприємства за допомогою електронного цифрового підпису, може отримати інформацію з цього реєстру. Оскільки, цей реєстр є відкритим, то навіщо вам вимагати інформацію, яка є у відкритому доступі та ви можете самостійно без ускладнень ії отримати.
Згідно із ч. 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Відповідно до абз. 15 п. 47 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
По-друге, ви вимагаєте отримати Витяг у відповідні календарні строки, тобто учасник повинен спеціально під вас замовляти цей документ, який є ще платним. Ви внесли зміни до тендерної документації 10.02.2025 року, а кінцевий строк подання тендерної пропозиції 15.02.2025 00:00. Тобто, у будь-якого учасника є всього декілька днів для отримання цього Витягу. А якщо за ці дні знову буде хакерська атака з боку Російської Федерації і всі реєстрі не будуть працювати як це було в грудні 2024 року, то тоді учасники не зможуть брати участь у цій закупівлі???? Ви звужуєте конкуренцію і за це передбачена адміністративна та кримінальна відповідальність.
Мало того, що ви порушуєте чинне законодавство України у воєнний час так і ви ще змушуєте витрачати додаткові гроші підприємців на відкриту інформацію, яку ви можете самі перевірити.
Навсяк випадок повідомляємо, якщо ви це про це не знаєте, вимоги у тендерній документації щодо надання інформації яка є у відкритому та публічному доступі є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей. І це не тільки підпадає під юрисдикцію Антимонопольного комітету, а і підпадає під юрисдикцію Державної аудиторської служби України. Тобто, навіть якщо ніхто не подасть скаргу в АМКУ, обов’язково подамо скаргу до ДАСУ, що призведе до проведення моніторингу та 100 % до відміни закупівлі/розірвання договору та накладення штрафу на уповноважену особу. А оскільки, договір буде у подальшому буде визнаний нікчемним, до Вас буде питання щодо законності використання коштів.
Тому, щоб потім не платити адміністративні штрафи та не відповідати на запитання компетентним органам, наполегливо просимо прибрати зазначену вимогу.
Відповідно до пп. 1.1. п. 1 розділу ІІІ тендерної документації (далі – ТД) та п. 7 Додатку № 8 до ТД, повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується:
- довідка щодо особи (осіб), уповноваженої (их) на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю;
- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Ця вимога є дискримінаційною за наступних підстав.
По-перше, Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є відкритим, незважаючи на воєнний стан у державі. Кожна людина, представник установи, організації та підприємства за допомогою електронного цифрового підпису, може отримати інформацію з цього реєстру. Оскільки, цей реєстр є відкритим, то навіщо вам вимагати інформацію, яка є у відкритому доступі та ви можете самостійно без ускладнень ії отримати.
Згідно із ч. 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Відповідно до абз. 15 п. 47 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
По-друге, ви вимагаєте отримати Витяг у відповідні календарні строки, тобто учасник повинен спеціально під вас замовляти цей документ, який є ще платним. Ви внесли зміни до тендерної документації 10.02.2025 року, а кінцевий строк подання тендерної пропозиції 15.02.2025 00:00. Тобто, у будь-якого учасника є всього декілька днів для отримання цього Витягу. А якщо за ці дні знову буде хакерська атака з боку Російської Федерації і всі реєстрі не будуть працювати як це було в грудні 2024 року, то тоді учасники не зможуть брати участь у цій закупівлі???? Ви звужуєте конкуренцію і за це передбачена адміністративна та кримінальна відповідальність.
Мало того, що ви порушуєте чинне законодавство України у воєнний час так і ви ще змушуєте витрачати додаткові гроші підприємців на відкриту інформацію, яку ви можете самі перевірити.
Навсяк випадок повідомляємо, якщо ви це про це не знаєте, вимоги у тендерній документації щодо надання інформації яка є у відкритому та публічному доступі є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей. І це не тільки підпадає під юрисдикцію Антимонопольного комітету, а і підпадає під юрисдикцію Державної аудиторської служби України. Тобто, навіть якщо ніхто не подасть скаргу в АМКУ, обов’язково подамо скаргу до ДАСУ, що призведе до проведення моніторингу та 100 % до відміни закупівлі/розірвання договору та накладення штрафу на уповноважену особу. А оскільки, договір буде у подальшому буде визнаний нікчемним, до Вас буде питання щодо законності використання коштів.
Тому, щоб потім не платити адміністративні штрафи та не відповідати на запитання компетентним органам, наполегливо просимо прибрати зазначену вимогу.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
По-друге, ви вимагаєте отримати Витяг у відповідні календарні строки, тобто учасник повинен спеціально під вас замовляти цей документ, який є ще платним. Ви внесли зміни до тендерної документації 10.02.2025 року, а кінцевий строк подання тендерної пропозиції 15.02.2025 00:00. Тобто, у будь-якого учасника є всього декілька днів для отримання цього Витягу. А якщо за ці дні знову буде хакерська атака з боку Російської Федерації і всі реєстрі не будуть працювати як це було в грудні 2024 року, то тоді учасники не зможуть брати участь у цій закупівлі???? Ви звужуєте конкуренцію і за це передбачена адміністративна та кримінальна відповідальність.