-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Кейтерингові послуги (Код ДК 021:2015(CPV): 55520000-1-Кейтерингові послуги)
Завершена
3 104 625.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 524.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 524.00 UAH
Період оскарження:
04.02.2025 16:51 - 15.02.2025 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови
Номер:
2a62953053b8479d9b644855eae8fc2e
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-04-015940-a.b1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови
Скарга:
КЗ Львівської обласної ради "Обласний науковий ліцей" (далі – Замовник торгів) проводить процедуру закупівлі «Відкриті торги», згідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості) - Кейтерингові послуги (Код ДК 021:2015(CPV): 55520000-1-Кейтерингові послуги).
Торги були оголошені 04 лютого 2025 р.
Період оскарження умов закупівлі встановлено до: 09 лютого 2025 00:00
Я, ФОП Очич Марта Ігорівна, маю значний досвід роботи у сфері надання кейтерингових послуг та послуг по забезпеченню харчування та хочу прийняти участь у зазначеній процедурі закупівлі.
Проте, окремі положення Тендерної документації містять вимоги, які ускладнюють мою участь у процедурі закупівлі, оскільки є дискримінаційними, нечіткими та, очевидно, штучно сформульовані для обмеження конкуренції між учасниками.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Кейтеринг кз лор (1).pdf 08.02.2025 12:26
- Додаток 2. Перелік документів та інформації для учасника.docx 08.02.2025 12:26
- перелік зімн.docx 08.02.2025 12:26
- доказ 4. рішення від 25.12.2024 _ 20608.pdf 08.02.2025 12:26
- доказ 3. pdf.pdf 08.02.2025 12:26
- доказ 2.1. відгук до договору 11.pdf 08.02.2025 12:26
- Доказ 2. Договір 11.pdf 08.02.2025 12:26
- доказ 1.1. відгук до договору 5.pdf 08.02.2025 12:26
- доказ 1. Договір 5.pdf 08.02.2025 12:26
- Скарга Кейтеринг кз лор.pdf.zip 08.02.2025 12:26
- sign.p7s 08.02.2025 12:38
- рішення від 11.02.2025 № 1981.pdf 11.02.2025 17:14
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.02.2025 № 2469.pdf 19.02.2025 11:12
- рішення від 18.02.2025 № 2469.pdf 20.02.2025 12:55
- пояснення по скарзі.pdf 13.02.2025 15:52
- перелік зімн - 2.docx 13.02.2025 15:52
- пояснення по скарзі.docx 13.02.2025 15:52
- Додаток 2. Перелік документів та інформації для учасника від 13.02.docx 13.02.2025 15:52
- Тендерна документація кейтеринг - зі змінами 2.docx 13.02.2025 15:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.02.2025 12:50
Дата розгляду скарги:
18.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.02.2025 17:15
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
20.02.2025 12:56
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
20.02.2025 12:56
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
63bd3ed3c1084ba8a4b798933fde8acc
Заголовок пункту скарги:
дискримінаційні умови у встановленому замовником кваліфікаційному критерії "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів)"
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Замовник у примітці встановив, що Аналогічний договір – договір, предметом якого було надання кейтерингових послуг (або за кодом ДК 55520000-1-Кейтерингові послуги), який був укладений не пізніше 2021 року.
Відтак, Замовник зазначив у ТД, що аналогічним вважається договір щодо надання кейтерингових послуг та який укладений НЕ ПІЗНІШЕ 2021 року. Формулювання «укладений не пізніше 2021 року» передбачає подання договору, укладеного до 2021 року, по прикладу, як лінгвістичний вислів: «строк для скарження умов ТД не пізніше 09.02.2025» - що означає, що скаргу потрібно подати до 23:59 08.02.2025.
Тобто для Замовника буде актуальний досвід до 2021 року, що, навпаки, з врахуванням факту відсутності до 2021 року воєнного стану, тривог – спрощувало виконання таких договорів і не свідчать про господарчу стабільність підприємства на даний час. Попри це, Замовник не обґрунтовує, чому аналогічні договори укладенні у 2022-2024 рр. не є підтвердженням кваліфікаційному критерію.
При цьому варто наголосити, що вимога у такій редакції з’явилася 07.02.2025 року, після того, як замовник вніс зміни до тендерної документації. Первісно 04.02.2025 року, при оприлюдненні тендерної документації замовник встановлював, що «Аналогічний договір – договір, предметом якого було надання кейтерингових послуг для навчального закладу, який був укладений та виконувався не раніше 2021 року». На мою думку, зазначене свідчить про умисну дискримінацію та формування вимог під конкретного учасника.
У мене є необхідний досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Зокрема, в якості документального підтвердження наявності досвіду можу надати: Договір №5 від 21.03.2023 року, Договір №11 від 27.03.2023 року, Договір №4 від 08.02.2024 року (копії договорів долучаються до скарги в якості доказів).
Отже, вимога про надання аналогічних договорів (аналогічного договору), який був укладений не пізніше 2021 року є дискримінаційною по відношенню до Скаржника та інших учасників, які мають відповідний досвід надання кейтерингових послуг у 2022-2024 рр. та тих учасників, дата реєстрації яких здійснювалась з 2022 року.
Аналогічна позиція викладена у рішеннях АМКУ № 3900 -р/пк-пз від 29.03.2023 та № 20608-р/пк-пз від 25.12.2024р.
Вважаємо, що замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги у вказаній редакції.
З огляду на вищевикладене, просимо зобов’язати замовника внести зміни до Документації в цій частині.
Відтак, Замовник зазначив у ТД, що аналогічним вважається договір щодо надання кейтерингових послуг та який укладений НЕ ПІЗНІШЕ 2021 року. Формулювання «укладений не пізніше 2021 року» передбачає подання договору, укладеного до 2021 року, по прикладу, як лінгвістичний вислів: «строк для скарження умов ТД не пізніше 09.02.2025» - що означає, що скаргу потрібно подати до 23:59 08.02.2025.
Тобто для Замовника буде актуальний досвід до 2021 року, що, навпаки, з врахуванням факту відсутності до 2021 року воєнного стану, тривог – спрощувало виконання таких договорів і не свідчать про господарчу стабільність підприємства на даний час. Попри це, Замовник не обґрунтовує, чому аналогічні договори укладенні у 2022-2024 рр. не є підтвердженням кваліфікаційному критерію.
При цьому варто наголосити, що вимога у такій редакції з’явилася 07.02.2025 року, після того, як замовник вніс зміни до тендерної документації. Первісно 04.02.2025 року, при оприлюдненні тендерної документації замовник встановлював, що «Аналогічний договір – договір, предметом якого було надання кейтерингових послуг для навчального закладу, який був укладений та виконувався не раніше 2021 року». На мою думку, зазначене свідчить про умисну дискримінацію та формування вимог під конкретного учасника.
У мене є необхідний досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Зокрема, в якості документального підтвердження наявності досвіду можу надати: Договір №5 від 21.03.2023 року, Договір №11 від 27.03.2023 року, Договір №4 від 08.02.2024 року (копії договорів долучаються до скарги в якості доказів).
Отже, вимога про надання аналогічних договорів (аналогічного договору), який був укладений не пізніше 2021 року є дискримінаційною по відношенню до Скаржника та інших учасників, які мають відповідний досвід надання кейтерингових послуг у 2022-2024 рр. та тих учасників, дата реєстрації яких здійснювалась з 2022 року.
Аналогічна позиція викладена у рішеннях АМКУ № 3900 -р/пк-пз від 29.03.2023 та № 20608-р/пк-пз від 25.12.2024р.
Вважаємо, що замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги у вказаній редакції.
З огляду на вищевикладене, просимо зобов’язати замовника внести зміни до Документації в цій частині.
×
-
Назва доказу:
наявний досвід
-
Повʼязаний документ:
доказ 3. pdf.pdf
-
-
Назва доказу:
наявний досвід
-
Повʼязаний документ:
Доказ 2. Договір 11.pdf
-
-
Назва доказу:
наявний досвід
-
Повʼязаний документ:
доказ 1. Договір 5.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Вважаємо, що замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги у вказаній редакції. З огляду на вищевикладене, просимо зобов’язати замовника внести зміни до Документації в цій частині. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також мої законні права та інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вищенаведене, з метою захисту прав та законних інтересів скаржника, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, ПРОШУ: 1) прийняти скаргу до розгляду; 2) зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації, а саме привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, усунути дискримінаційні вимоги згідно з мотивувальною частиною скарги.