-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони території лікувального закладу 15,2332 га
Завершена
3 612 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 060.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 060.00 UAH
Період оскарження:
04.02.2025 16:39 - 22.03.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга щодо визначення переможця
Номер:
193b0a5939f54865af4780fd878fc6cb
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-04-015587-a.c3
Назва:
Скарга щодо визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга щодо визначення переможця.docx 06.04.2025 18:59
- Скарга щодо визначення переможця.docx.p7s 06.04.2025 18:59
- Додаток 6 (документи переможця) .docx 06.04.2025 18:59
- Наказ НААУ ISO 17021-1 2015.pdf 06.04.2025 18:59
- Додаток_1_квал.крит.нова_редакція_20.03.2025.docx 06.04.2025 18:59
- Наказ МВС № 375 від 18.04.2013.pdf 06.04.2025 18:59
- Сертифікат на ПЦС.pdf 06.04.2025 18:59
- ПРОТОКОЛ № 15.pdf 06.04.2025 18:59
- Авто Крук 3 шт.pdf 06.04.2025 18:59
- Сертифікат відповідності 50518 2019.pdf 06.04.2025 18:59
- ТД НОВА РЕДАКЦІЯ 20.03.2025 docx.docx 06.04.2025 18:59
- Договір оренди авто АК_ЦЗ 2024.pdf 06.04.2025 18:59
- Додаток_3_технічні_характеристики_нова_редакція.docx 06.04.2025 18:59
- sign.p7s 06.04.2025 19:01
- рішення від 08.04.2025 №5475.pdf 08.04.2025 16:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.04.2025 №6049.pdf 17.04.2025 12:24
- рішення від 16.04.2025 №6049.pdf 18.04.2025 17:07
- Авто Крук 3 шт.pdf 09.04.2025 09:57
- Сертифікат відповідності ПЦС 50518.pdf 09.04.2025 09:57
- f377615n15.pdf 09.04.2025 09:57
- ЗАПЕРЕЧЕННЯ НА СКАРГУ .docx 09.04.2025 09:57
- Довідка про ПЦС.pdf 09.04.2025 09:57
- ЗАПЕРЕЧЕННЯ НА СКАРГУ .pdf 09.04.2025 09:57
- Сертифікат на ПЦС.pdf 09.04.2025 09:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.04.2025 19:04
Дата розгляду скарги:
16.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.04.2025 16:22
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
18.04.2025 17:08
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ce146dd8ead544ee9f202dfe267658b2
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до пункту 1.3. Розділу 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» «Документи, що мають бути надані Учасником для підтвердження кваліфікації» Додатку 1 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
ТОВ «ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ» у складі своє тендерної пропозиції, виявлено недостовірну інформацію, а саме - договір оренди транспортних засобів № 25 від 01 жовтня 2024 року між ТОВ «АГЕНТСТВО «КРУК» та ТОВ «ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ» укладений та підписаний раніше (приблизно на місяць) дати за якою транспортні засоби, вказані у договорі, зареєстровані як спеціалізований транспорт суб’єкта охоронної діяльності та раніше дати отримання дозволів на встановлення та використання на транспорті реагування спеціальних світлових сигнальних пристроїв.
×
-
Назва доказу:
Додаток_1_квал.крит.нова_редакція_20.03.2025
-
Повʼязаний документ:
Додаток_1_квал.крит.нова_редакція_20.03.2025.docx
-
-
Назва доказу:
Наказ МВС № 375 від 18.04.2013
-
Повʼязаний документ:
Наказ МВС № 375 від 18.04.2013.pdf
-
-
Назва доказу:
Авто Крук 3 шт
-
Повʼязаний документ:
Авто Крук 3 шт.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір оренди авто АК_ЦЗ 2024
-
Повʼязаний документ:
Договір оренди авто АК_ЦЗ 2024.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов'язати Замовника скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі (Послуги з охорони території лікувального закладу 15,2332 га ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги.) - ТОВ «ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ»
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
32094c2a0aad4e838e2fb0a6da27188c
Заголовок пункту скарги:
Пунктом 1.3. Розділу 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» «Документи, що мають бути надані Учасником для підтвердження кваліфікації» Додатку 1 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до запису у свідоцтві про реєстрацію даних транспортних засобів, власником останніх є організація ТОВ «АГЕНТСТВО «КРУК», що у свою чергу не відповідає кольорографічним схемам (написам) на транспорті реагування, які ідентифікують іншому суб’єкту господарювання (ОХОРОНА КРУК).
×
-
Назва доказу:
Додаток_1_квал.крит.нова_редакція_20.03.2025
-
Повʼязаний документ:
Додаток_1_квал.крит.нова_редакція_20.03.2025.docx
-
-
Назва доказу:
Договір оренди авто АК_ЦЗ 2024
-
Повʼязаний документ:
Договір оренди авто АК_ЦЗ 2024.pdf
-
-
Назва доказу:
Авто Крук 3 шт
-
Повʼязаний документ:
Авто Крук 3 шт.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов'язати Замовника скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі (Послуги з охорони території лікувального закладу 15,2332 га ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги.) - ТОВ «ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ»
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
6e7982f54f654685a3a39db543956dc3
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до пункту 7 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 3 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Сертифікат відповідності виданий ТОВ «Аудит та Сертифікація» жодним чином не охоплюються змістом та не відповідає вимогам стандарту ДСТУ EN 50518:2019.
×
-
Назва доказу:
Додаток_3_технічні_характеристики_нова_редакція
-
Повʼязаний документ:
Додаток_3_технічні_характеристики_нова_редакція.docx
-
-
Назва доказу:
Сертифікат відповідності 50518 2019
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат відповідності 50518 2019.pdf
-
-
Назва доказу:
Наказ НААУ ISO 17021-1 2015
-
Повʼязаний документ:
Наказ НААУ ISO 17021-1 2015.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат на ПЦС
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат на ПЦС.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов'язати Замовника скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі (Послуги з охорони території лікувального закладу 15,2332 га ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги.) - ТОВ «ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ»
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
c85b2c9c70ed40ef8a313bbbe7be2e7c
Заголовок пункту скарги:
Пунктом 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 6 до тендерної документації Замовником визначено - банківська гарантія, відповідно до пункту 2 розділу 3 цієї документації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ» відсутній договір про надання гарантії № 628/25 – ТГ від 24 березня 2025 року, на який є посилання у змісті гарантії.
×
-
Назва доказу:
ТД НОВА РЕДАКЦІЯ 20.03.2025
-
Повʼязаний документ:
ТД НОВА РЕДАКЦІЯ 20.03.2025 docx.docx
-
-
Назва доказу:
Додаток 6 (документи переможця)
-
Повʼязаний документ:
Додаток 6 (документи переможця) .docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов'язати Замовника скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі (Послуги з охорони території лікувального закладу 15,2332 га ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги.) - ТОВ «ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ»
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
1b8fb929819745b88a6e4210b8988cf0
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-04-015587-a.a2
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення від 19.02.2025 № 2585.pdf 01.03.2025 17:32
- Перелік змін .pdf 01.03.2025 17:32
- 50518 Сертифікат.pdf 01.03.2025 17:32
- Наказ МОЗ № 246 від 21.05.2007.pdf 01.03.2025 17:32
- ЗУ Про охоронну діяльність.pdf 01.03.2025 17:32
- Додаток_1_кваліфікац_критерії_нова_редакція.docx 01.03.2025 17:32
- ЗУ Про стандартизацію.pdf 01.03.2025 17:32
- Рішення від 26.12.2024 № 20702.pdf 01.03.2025 17:32
- Сертифікат відповідності ПЦС Орлан.pdf 01.03.2025 17:32
- Протокол № 4.pdf 01.03.2025 17:32
- ТД НОВА РЕДАКЦІЯ docx.docx 01.03.2025 17:32
- Рішення від 29.01.2025 № 1364.pdf 01.03.2025 17:32
- Рішення від 29.01.2025 № 1363.pdf 01.03.2025 17:32
- Медична довідка.pdf 01.03.2025 17:32
- Додаток до Сертифікату ПЦС Орлан.pdf 01.03.2025 17:32
- Транспорт реагування 8542.pdf 01.03.2025 17:32
- ЗУ Про публічні закупівлі.pdf 01.03.2025 17:32
- Рішення від 15.02.2023 № 1794.pdf 01.03.2025 17:32
- Пульт Орлан.pdf 01.03.2025 17:32
- Положення про військово-транспортний обов'язок.pdf 01.03.2025 17:32
- Рішення від 01.09.2023 № 13895.pdf 01.03.2025 17:32
- Додаток_3_технічні_характеристики_нова_редакція.docx 01.03.2025 17:32
- Договір реагування.pdf 01.03.2025 17:32
- Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації.docx 01.03.2025 17:32
- Постанова КМУ № 960 Ліцензійні умови.pdf 01.03.2025 17:32
- Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації.docx.p7s 01.03.2025 17:32
- sign.p7s 01.03.2025 17:33
- рішення від 04.03.2025 №3280.pdf 04.03.2025 15:07
- інформація про резолютивну частину рішення від 12.03.2025 №3859.pdf 13.03.2025 15:02
- рішення від 12.03.2025 №3859.pdf 17.03.2025 11:27
- ЗАПЕРЕЧЕННЯ НА СКАРГУ docx.docx 05.03.2025 15:21
- рішення від 27.03.2024 №5544.pdf 05.03.2025 15:21
- рішення від 20.01.2025 №811.pdf 05.03.2025 15:21
- ЗАПЕРЕЧЕННЯ НА СКАРГУ .pdf 05.03.2025 15:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.03.2025 17:39
Дата розгляду скарги:
12.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.03.2025 15:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.03.2025 11:27
Дата виконання рішення Замовником:
20.03.2025 15:44
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконано рішення АМКУ від 12.03.2025 №3859-р/пк-пз , а саме: Замовником внесено зміни до тендерної документації
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
469496b3a0fb4c8eb003071be6b06f36
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до пункту 1.1. Розділу 1. «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій» «Документи, що мають бути надані Учасником для підтвердження кваліфікації» Додатку 1 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Учасники надають сертифікат відповідності пункту централізованого спостереження і послуг з централізованого спостереження за підохоронними об’єктами вимогам ДСТУ EN 50518:2019, виданий власнику такого пункту. Додатково надається атестат про акредитацію органу з оцінки відповідності, який видав зазначений сертифікат.
×
-
Назва доказу:
Додаток до Сертифікату ПЦС Орлан
-
Повʼязаний документ:
Додаток до Сертифікату ПЦС Орлан.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат відповідності ПЦС Орлан
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат відповідності ПЦС Орлан.pdf
-
-
Назва доказу:
Пульт Орлан
-
Повʼязаний документ:
Пульт Орлан.pdf
-
-
Назва доказу:
Постанова КМУ № 960 Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
Постанова КМУ № 960 Ліцензійні умови.pdf
-
-
Назва доказу:
ЗУ Про стандартизацію
-
Повʼязаний документ:
ЗУ Про стандартизацію.pdf
-
-
Назва доказу:
50518 Сертифікат
-
Повʼязаний документ:
50518 Сертифікат.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника внести зміни у тендерну документацію прибравши дискримінаційну вимогу, а саме: - учасники надають сертифікат відповідності пункту централізованого спостереження і послуг з централізованого спостереження за підохоронними об’єктами вимогам ДСТУ EN 50518:2019, виданий власнику такого пункту. Додатково надається атестат про акредитацію органу з оцінки відповідності, який видав зазначений сертифікат.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
0ce9b419d06d43c4a0b6c146f5301307
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до пункту 1.3. Розділу 1. «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій» «Документи, що мають бути надані Учасником для підтвердження кваліфікації» Додатку 1 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Довідки про перебування транспорту реагування на військовому обліку, видану органом/підрозділом Міністерства оборони України, уповноваженим на видачу цих документів. Довідки повинні бути видані не раніше 2024 року.
×
-
Назва доказу:
Рішення від 15.02.2023 № 1794
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 15.02.2023 № 1794.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення від 26.12.2024 № 20702
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 26.12.2024 № 20702.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення від 19.02.2025 № 2585
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 19.02.2025 № 2585.pdf
-
-
Назва доказу:
Транспорт реагування 8542
-
Повʼязаний документ:
Транспорт реагування 8542.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір реагування
-
Повʼязаний документ:
Договір реагування.pdf
-
-
Назва доказу:
Положення про військово-транспортний обов'язок
-
Повʼязаний документ:
Положення про військово-транспортний обов'язок.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника привести у відповідність зазначені пункти тендерної документації, а саме: викласти в наступній редакції: - довідки про перебування транспорту реагування на військовому обліку, видану органом/підрозділом Міністерства оборони України, уповноваженим на видачу цих документів.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
46fbffc11f1b44e1b7c5a2ed06fe22df
Заголовок пункту скарги:
Пунктом 2.1. Розділу 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» «Документи, що мають бути надані Учасником для підтвердження кваліфікації» Додатку 1 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Надать чинні документи встановленого зразка про проходження працівниками Учасника обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246). Документи повинні бути чинними протягом строку надання послуг, визначеного в Додатку 3, Додатку 5 до тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Рішення від 29.01.2025 № 1364
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 29.01.2025 № 1364.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення від 29.01.2025 № 1363
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 29.01.2025 № 1363.pdf
-
-
Назва доказу:
Постанова КМУ № 960 Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
Постанова КМУ № 960 Ліцензійні умови.pdf
-
-
Назва доказу:
ЗУ Про охоронну діяльність
-
Повʼязаний документ:
ЗУ Про охоронну діяльність.pdf
-
-
Назва доказу:
Медична довідка
-
Повʼязаний документ:
Медична довідка.pdf
-
-
Назва доказу:
Наказ МОЗ № 246 від 21.05.2007
-
Повʼязаний документ:
Наказ МОЗ № 246 від 21.05.2007.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника привести у відповідність зазначені пункти тендерної документації, а саме викласти в наступній редакції: - чинні документи встановленого зразка про проходження працівниками Учасника обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246). Дійсність документів продовжується на строку надання послуг, визначеного в Додатку 3, Додатку 5 до тендерної документації.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
d7a812c3083544e0a40c766f03a348ee
Заголовок пункту скарги:
Пунктом 2.3. Розділу 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» «Документи, що мають бути надані Учасником для підтвердження кваліфікації» Додатку 1 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Скаржник повідомляє, шо вказана вимога пункту 2.3. Розділу 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» «Документи, що мають бути надані Учасником для підтвердження кваліфікації» Додатку 1 до тендерної документації Замовника, а саме: документ виданий не раніше 30 днів до дати оголошення закупівлі була предметом розгляду Колегії за результатами якого було прийнято відповідне рішення від 19.02.2025 № 2585-р/пк-пз.
×
-
Назва доказу:
Додаток_1_кваліфікац_критерії_нова_редакція
-
Повʼязаний документ:
Додаток_1_кваліфікац_критерії_нова_редакція.docx
-
-
Назва доказу:
Протокол № 4
-
Повʼязаний документ:
Протокол № 4.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення від 19.02.2025 № 2585
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 19.02.2025 № 2585.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника виконати рішення Колегії 19.02.2025 № 2585-р/пк-пз та прибрати дану дискримінаційну та необґрунтовану вимоги з пункту 2.3. Розділу 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» «Документи, що мають бути надані Учасником для підтвердження кваліфікації» Додатку 1 до тендерної документації, відповідно до вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні вимоги ТД
Номер:
af139e4b81da48bea4127d3e9232b0f5
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-04-015587-a.c1
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги ТД
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Транспорт реагування.pdf 07.02.2025 15:16
- Договір надання послуг-реагування.pdf 07.02.2025 15:16
- Договір оренди обладнання.pdf 07.02.2025 15:16
- Рішення від 09.02.2023 № 1522.pdf 07.02.2025 15:16
- Рішення від 27.12.2023 № 21030.pdf 07.02.2025 15:16
- Ліцензія ПП Антей.pdf 07.02.2025 15:16
- Рішення від 04.07.2024 № 11616.pdf 07.02.2025 15:16
- Рішення від 03.09.2024 №14736.pdf 07.02.2025 15:16
- Рішення від 15.02.2021 №2662.pdf 07.02.2025 15:16
- Рішення від 29.01.2025 № 1364.pdf 07.02.2025 15:16
- Рішення від 15.02.2023 № 1794.pdf 07.02.2025 15:16
- Рішення від 15.01.2025 № 659.pdf 07.02.2025 15:16
- Рішення від 13.12.2023 № 20115.pdf 07.02.2025 15:16
- Медична довідка.pdf 07.02.2025 15:16
- Постанова КМУ № 960 Ліцензійні умови.pdf 07.02.2025 15:16
- Рішення від 20.01.2024 № 793.pdf 07.02.2025 15:16
- ЗУ Про охоронну діяльність.pdf 07.02.2025 15:16
- Документи радіозв'язок.pdf 07.02.2025 15:16
- Рішення від 30.01.2024 № 1858.pdf 07.02.2025 15:16
- Рішення від 29.01.2025 № 1363.pdf 07.02.2025 15:16
- Наказ МОЗ № 246 від 21.05.2007.pdf 07.02.2025 15:16
- Скарга на вимоги тендерної документації.docx 07.02.2025 15:17
- Скарга на вимоги тендерної документації.docx.p7s 07.02.2025 15:17
- ЗУ Про публічні закупівлі.pdf 07.02.2025 15:17
- Рішення від 26.12.2024 № 20702.pdf 07.02.2025 15:17
- sign.p7s 07.02.2025 15:19
- рішення від 11.02.2025 № 2021.pdf 11.02.2025 16:03
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.02.2025 № 2585.pdf 20.02.2025 10:47
- рішення від 19.02.2025 № 2585.pdf 21.02.2025 14:36
- Договір оренди обладнання.pdf 13.02.2025 16:24
- Медична довідка.pdf 13.02.2025 16:24
- Заперечення на скаргу.docx 13.02.2025 16:24
- рішення від 22.01.2025 №998.pdf 13.02.2025 16:24
- Технічна специфікація радіостанцій.pdf 13.02.2025 16:24
- Заперечення на скаргу.pdf 13.02.2025 16:24
- Рішення від 25.01.2022 № 1539.pdf 13.02.2025 16:24
- рішення від 13.12.2023 № 20115.pdf 13.02.2025 16:24
- Документи радіозв'язок.pdf 13.02.2025 16:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.02.2025 16:05
Дата розгляду скарги:
19.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.02.2025 16:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.02.2025 14:37
Дата виконання рішення Замовником:
28.02.2025 16:16
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконано рішення АМКУ від 19.02.2025 №2585-р/пк-пз , а саме: Замовником внесено зміни до тендерної документації
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5d6f24e7e4f742e1b2c5f7cebb1a6e7c
Заголовок пункту скарги:
1.1. Розділу 1. «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій» «Документи, що мають бути надані Учасником для підтвердження кваліфікації» Додатку 1 до тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Наявність пульта централізованого спостереження та наявність захищених корпоративних мереж (основної та резервної) з виділеною APN (Access Point Name) (з обмеженням виходу пакетного трафіку за межі корпоративної мережі та проникнення трафіку у мережу ззовні) для здійснення безпечної передачі даних від об’єктового обладнання до пульта централізованої охорони, з кількістю вільних (не задіяних) статичних ІР адрес не меншою, ніж кількість постів охорони (надати в складі тендерної пропозиції листи не менше двох різних операторів стільникового зв’язку про наявність у власника пульта централізованого спостереження захищеної корпоративної мережі з виділеною APN (із зазначенням назви APN та кількості вільних статичних ІР адрес).
×
-
Назва доказу:
Рішення від 20.01.2024 № 793
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 20.01.2024 № 793.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення від 03.09.2024 №14736
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 03.09.2024 №14736.pdf
-
-
Назва доказу:
Ліцензія ПП Антей
-
Повʼязаний документ:
Ліцензія ПП Антей.pdf
-
-
Назва доказу:
Постанова КМУ № 960 Ліцензійні умови.
-
Повʼязаний документ:
Постанова КМУ № 960 Ліцензійні умови.pdf
-
-
Назва доказу:
ЗУ Про охоронну діяльність
-
Повʼязаний документ:
ЗУ Про охоронну діяльність.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника внести зміни у тендерну документацію прибравши дискримінаційну вимогу, а саме: наявність захищених корпоративних мереж (основної та резервної) з виділеною APN (Access Point Name) (з обмеженням виходу пакетного трафіку за межі корпоративної мережі та проникнення трафіку у мережу ззовні) для здійснення безпечної передачі даних від об’єктового обладнання до пульта централізованої охорони, з кількістю вільних (не задіяних) статичних ІР адрес не меншою, ніж кількість постів охорони (надати в складі тендерної пропозиції листи не менше двох різних операторів стільникового зв’язку про наявність у власника пульта централізованого спостереження захищеної корпоративної мережі з виділеною APN (із зазначенням назви APN та кількості вільних статичних ІР адрес).
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
25d61a10f14142768f68c6d5c5d944ac
Заголовок пункту скарги:
1.3. Розділу 1. «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій» «Документи, що мають бути надані Учасником для підтвердження кваліфікації» Додатку 1 до тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Надати довідки про перебування транспорту реагування на військовому обліку, видану органом/підрозділом Міністерства оборони України, уповноваженим на видачу цих документів. Довідки повинні бути видані не раніше 4 кварталу 2024 року.
×
-
Назва доказу:
Рішення від 15.02.2023 № 1794
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 15.02.2023 № 1794.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення від 26.12.2024 № 20702
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 26.12.2024 № 20702.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення від 09.02.2023 № 1522
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 09.02.2023 № 1522.pdf
-
-
Назва доказу:
Транспорт реагування.
-
Повʼязаний документ:
Транспорт реагування.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір надання послуг - реагування.
-
Повʼязаний документ:
Договір надання послуг-реагування.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника привести у відповідність зазначені пункти тендерної документації, а саме: викласти в наступній редакції: - довідки про перебування транспорту реагування на військовому обліку, видану органом/підрозділом Міністерства оборони України, уповноваженим на видачу цих документів.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
0c31fd6ad8ca4d86ae3e88e40ef955f6
Заголовок пункту скарги:
1.4. Розділу 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій» «Документи, що мають бути надані Учасником для підтвердження кваліфікації» Додатку 1 до тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Документ, виданий саме учаснику уповноваженим органом на право експлуатації в регіоні надання послуг (м. Київ) зазначених засобів в кількості не менше 4 (чотирьох) та документ, виданий саме учаснику уповноваженим органом на право експлуатації в регіоні надання послуг (м. Київ) зв’язаної базової станції.
×
-
Назва доказу:
Рішення від 03.09.2024 №14736
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 03.09.2024 №14736.pdf
-
-
Назва доказу:
Документи радіозв'язок.
-
Повʼязаний документ:
Документи радіозв'язок.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір оренди обладнання.
-
Повʼязаний документ:
Договір оренди обладнання.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника привести у відповідність зазначені пункти тендерної документації, а саме викласти в наступній редакції: - довідку про наявність радіоелектронних засобів (переносних рацій) потужністю не менше 5 Вт, документ, виданий учаснику уповноваженим органом на право експлуатації в регіоні надання послуг (м. Київ) зазначених засобів в кількості не менше 4 (чотирьох) та документ, виданий учаснику уповноваженим органом на право експлуатації в регіоні надання послуг (м. Київ) зв’язаної базової станції. У разі, якщо засоби радіозв’язку не належить учаснику на праві власності, додатково надати договір оренди, з усіма документами що дозволяють їх експлуатацію в м. Києві.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
e8a8a89dd14c474abad9486b906c31f8
Заголовок пункту скарги:
1.4. Розділу 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій» «Документи, що мають бути надані Учасником для підтвердження кваліфікації» Додатку 1 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Можливість використовувати при надання послуг охорони, різноманітними засобами зв’язку на вибір суб’єкта охоронної діяльності, а не конкретний вид радіоелектронних засобів, який чомусь вимагається Замовником від потенційних учасників Закупівлі, а тим більше з конкретними характеристиками та зв’язаною з базовою станцію.
×
-
Назва доказу:
Рішення від 15.02.2021 №2662
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 15.02.2021 №2662.pdf
-
-
Назва доказу:
ЗУ Про охоронну діяльність
-
Повʼязаний документ:
ЗУ Про охоронну діяльність.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника внести зміни у тендерну документацію прибравши дану дискримінаційну вимогу.
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
a01125b3b5fb4a719c9c776e2787d1fb
Заголовок пункту скарги:
1.5. Розділу 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій» «Документи, що мають бути надані Учасником для підтвердження кваліфікації» Додатку 1 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
У разі відсутності в учасника або власника груп швидкого реагування кімнати зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, надаються дозволи на право придбання, зберігання та носіння пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, видані охоронникам груп швидкого реагування.
×
-
Назва доказу:
Рішення від 30.01.2024 № 1858
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 30.01.2024 № 1858.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення від 27.12.2023 № 21030
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 27.12.2023 № 21030.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення від 13.12.2023 № 20115
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 13.12.2023 № 20115.pdf
-
-
Назва доказу:
Постанова КМУ № 960 Ліцензійні умови.
-
Повʼязаний документ:
Постанова КМУ № 960 Ліцензійні умови.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
зобов’язати Замовника прибрати не передбачену діючим законодавством України вимогу визначену в пункті 1.5. Розділу 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій» «Документи, що мають бути надані Учасником для підтвердження кваліфікації» Додатку 1 до тендерної документації, а саме: - У разі відсутності в учасника або власника груп швидкого реагування кімнати зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, надаються дозволи на право придбання, зберігання та носіння пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, видані охоронникам груп швидкого реагування.
Порядковий номер пункту скарги:
6
Номер:
a5dd767580f34c259ee8820637f267c5
Заголовок пункту скарги:
2.1. Розділу 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» «Документи, що мають бути надані Учасником для підтвердження кваліфікації» Додатку 1 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
- чинні документи встановленого зразка про проходження працівниками Учасника обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246). Документи повинні бути видані не раніше 30 днів до дати оголошення закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Рішення від 29.01.2025 № 1364
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 29.01.2025 № 1364.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення від 29.01.2025 № 1363
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 29.01.2025 № 1363.pdf
-
-
Назва доказу:
Медична довідка.
-
Повʼязаний документ:
Медична довідка.pdf
-
-
Назва доказу:
Наказ МОЗ № 246 від 21.05.2007
-
Повʼязаний документ:
Наказ МОЗ № 246 від 21.05.2007.pdf
-
-
Назва доказу:
Постанова КМУ № 960 Ліцензійні умови.
-
Повʼязаний документ:
Постанова КМУ № 960 Ліцензійні умови.pdf
-
-
Назва доказу:
ЗУ Про охоронну діяльність.
-
Повʼязаний документ:
ЗУ Про охоронну діяльність.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника внести зміни у тендерну документацію прибравши дискримінаційну вимогу, а саме: - Документи повинні бути видані не раніше 30 днів до дати оголошення закупівлі.
Порядковий номер пункту скарги:
7
Номер:
2250527ff2fd48e8ac66b34284cf0dc5
Заголовок пункту скарги:
Пунктом 8 «Технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівель» Додатку 3 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Співробітники охорони, безпосередньо залучені до фізичної охорони об’єкту, зобов’язані:
- пройти навчання та перевірку знань з питань охорони праці, а саме:
1. електробезпека;
2. caнiтарне та гiгiєнiчне забезпечення;
3. пожежна та техногенна безпека;
4. надзвичайнi ситyацiї на виробництвi;
5. надання домедичної допомоги потерпiлим у разi нещасного випадку;
6. захист населення вiд iнфекцiйних хвороб;
7. правила безпечної експлyатацiї житлових i громадських будiвель.
На підтвердження надати витяг з протоколу та посвідчення на охоронників, які будуть залучені безпосередньо до фізичної охорони об’єкту. Також надати витяг та протокол перевірки знань з охорони праці кожного члена комісії, що виданий відповідним навчальним центром, уповноваженим на проведення перевірки з питань охорони праці, у разі якщо перевірка проводилась комісією на підприємстві. У разі проведення перевірки знань з охорони праці навчальним центром – надати відповідний дозвіл/ліцензію, видану уповноваженим органом.
- пройти навчання та перевірку знань з питань охорони праці, а саме:
1. електробезпека;
2. caнiтарне та гiгiєнiчне забезпечення;
3. пожежна та техногенна безпека;
4. надзвичайнi ситyацiї на виробництвi;
5. надання домедичної допомоги потерпiлим у разi нещасного випадку;
6. захист населення вiд iнфекцiйних хвороб;
7. правила безпечної експлyатацiї житлових i громадських будiвель.
На підтвердження надати витяг з протоколу та посвідчення на охоронників, які будуть залучені безпосередньо до фізичної охорони об’єкту. Також надати витяг та протокол перевірки знань з охорони праці кожного члена комісії, що виданий відповідним навчальним центром, уповноваженим на проведення перевірки з питань охорони праці, у разі якщо перевірка проводилась комісією на підприємстві. У разі проведення перевірки знань з охорони праці навчальним центром – надати відповідний дозвіл/ліцензію, видану уповноваженим органом.
×
-
Назва доказу:
Рішення від 15.01.2025 № 659.
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 15.01.2025 № 659.pdf
-
-
Назва доказу:
Постанова КМУ № 960 Ліцензійні умови.
-
Повʼязаний документ:
Постанова КМУ № 960 Ліцензійні умови.pdf
-
-
Назва доказу:
ЗУ Про охоронну діяльність.
-
Повʼязаний документ:
ЗУ Про охоронну діяльність.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника внести зміни в Документацію та виключити дану вимогу про те, що охоронники учасника повинні пройти навчання та перевірку знань з питань охорони праці, а саме: - з електробезпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, пожежної та техногенної безпеки, надзвичайних ситуацій на виробництві, надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку, захисту населення від інфекційних хвороб та правил безпечної експлуатації житлових і громадських будівель.
Порядковий номер пункту скарги:
8
Номер:
c2fe09bea5b7478380645d4fdd8dd8e1
Заголовок пункту скарги:
Пунктом 9 «Технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівель» Додатку 3 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Усі працівники, які будуть залучатись до надання послуг за договором, повинні бути застрахованими від нещасних випадків. На підтвердження, учасник повинен надати чинні на момент розкриття пропозицій договори добровільного страхування від нещасних випадків.
×
-
Назва доказу:
ЗУ Про публічні закупівлі.
-
Повʼязаний документ:
ЗУ Про публічні закупівлі.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення від 29.01.2025 № 1363
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 29.01.2025 № 1363.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення від 29.01.2025 № 1364
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 29.01.2025 № 1364.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення від 04.07.2024 № 11616
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 04.07.2024 № 11616.pdf
-
-
Назва доказу:
Постанова КМУ № 960 Ліцензійні умови.
-
Повʼязаний документ:
Постанова КМУ № 960 Ліцензійні умови.pdf
-
-
Назва доказу:
ЗУ Про охоронну діяльність.
-
Повʼязаний документ:
ЗУ Про охоронну діяльність.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом виключення такої вимоги з Тендерної документації.