-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
С_25Т-138_35120000-1 - Системи та пристрої нагляду та охорони (Комплект відеоспостереження в вибухозахисному виконанні)
Завершена
1 903 999.02
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.6% або 30 000.00 UAH
мін. крок: 1.6% або 30 000.00 UAH
Період оскарження:
04.02.2025 14:18 - 09.02.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
6a3ccdfc8e974c0eb980da5c0d6a5213
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-04-010240-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Перевіривши документи, надані у складі тендерної пропозиції переможця закупівлі – ПП "Олексан", було встановлено, що пропозиція даного учасника не відповідає вимогам та умовам Тендерної документації Замовника і містить невідповідності технічного характеру пропонованого товару, а саме:
1) У II Частині Додатку № 3 до тендерної документації Замовника зазначено, що на підтвердження відповідності запропонованого товару встановленим вимогам Замовника, учасником «Надається скан-копія технічного паспорта або паспорту якості або технічна специфікація, (або інший документ) від фактичного Виробника або уповноваженого представника виробника на запропонований товар (предмет закупівлі), який підтверджує відповідність товару (предмету закупівлі) усім вимогам по позиціям №1.1-1.5». На виконання цієї вимоги, Переможець у складі своєї тендерної пропозиції надав файл ТЕХНІЧНИЙ бюлетень_система відеоспостереження.pdf, у якому відсутнє підтвердження Країни походження та Виробника товару по позиціям №1.1-1.4, як того вимагає Замовник. Так, на вимогу I Частини Додатку № 3 до тендерної документації Замовника, Переможцем було надано файл ПП Олексан_Додаток 3 _комплект відеоспостереження_ver 11_02_25.pdf, у якому зазначено Інформацію про технічні та якісні характеристики товару, що пропонується учасником до постачання, включаючи Країну походження та Виробника товару:
Заповнені Переможцем у файлі ПП Олексан_Додаток 3 _комплект відеоспостереження_ver 11_02_25.pdf значення пропонованого ним товару «Країна походження» та «Виробник товару» мають безпосереднє відношення до параметрів (вимог) товару та мали б бути підтверджені ним разом з іншими параметрами (вимогами) у документі ТЕХНІЧНИЙ бюлетень_система відеоспостереження.pdf.
2) У примітках під таблицею I Частини Додатку № 3 до тендерної документації Замовника вказано: «*у разі наявності діапазонного показника технічно-якісної характеристики предмета закупівлі у вимогах Замовника (наприклад: від….до, не менше…., не більше…. і т.д.) учасник зазначає можливий діапазон такої технічно-якісної характеристики товару, що пропонується таким учасником або недіапазонне значення технічної характеристики, у разі якщо це значення є точним.». Про те, у завантаженому файлі ПП Олексан_Додаток 3 _комплект відеоспостереження_ver 11_02_25.pdf на конкретну та точну вимогу Замовника стосовно параметру «3. Інтерфейс, не гірше: SATA 6 Gb\s» до товару з пункту 1.4 «Жорсткий диску WD Purple або еквівалент...» Переможцем вказано інше значення «SATA III (SATA до 6 Gb\s)». Також, вказане Переможцем значення з виразом «до» є діапазонним та не конкретним (може бути меншим за 6), на відміну від чіткого та конкретного шуканого параметра товару Замовником, таким чином останній, через невідповідність у технічній документації Переможця, не мав змоги напевно встановити, який саме параметр має Жорсткий диск пропонований Переможцем та чи такий товар відповідає встановленим вимогам тендерної документації! Так само Переможець у своїй документації залишив багато діапазонних параметрів та інших невідповідностей, так, у тому ж таки файлі ПП Олексан_Додаток 3 _комплект відеоспостереження_ver 11_02_25.pdf, на вимогу Замовника з п.п. 18 п 1.2 І частини Додатку № 3 стосовно Розмірів відеокамери треба було вказати та підтвердити чіткі та конкретні розміри, натомість Переможець зазначає: «Габаритні розміри згідно схеми 120,5мм X115 мм X115 мм», але у документі ТЕХНІЧНИЙ бюлетень _ система відеоспостереження.pdf Переможець на підтвердження вказує діапазонне значення розмірів: ««Габаритні розміри згідно схеми не більше 120,5мм X115 мм X115 мм»»:
Розміри відеокамери не можуть мати діапазонне значення, та повинні бути чітко вказані
3) На вимогу I Частини Додатку № 3 до тендерної документації Замовника, Переможцем було завантажено файл ПП Олексан_Додаток 3 _комплект відеоспостереження_ver 11_02_25.pdf, у якому відповідно до вимог Замовника, зазначено Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики товару, що пропонується учасником до постачання, але Переможець ніде не вказав саме кількість запропонованих ним відеокамер:
Також Переможцем чітко не вказано інформації про кількість відеокамер в складі комплекту у наданому ним файлі ТЕХНІЧНИЙ бюлетень _ система відеоспостереження.pdf. Виходячи з наведеного вище, можна дійти чіткого висновку, що Переможець, у наданій ним технічній документації (файли ТЕХНІЧНИЙ бюлетень _ система відеоспостереження.pdf та ПП Олексан_Додаток 3 _комплект відеоспостереження_ver 11_02_25.pdf), ніде не конкретизує ключову характеристику – кількість відеокамер. Через цю невідповідність у тендерній пропозиції Переможця Замовник не мав змоги напевно встановити кількість запропонованого товару і чи такий товар відповідає встановленим вимогам тендерної документації. Прошу звернути Вашу увагу, що відповідно до Рішення Комісії АМКУ № 648-р/пк-пз від 15.01.2025 року (абзац 3, сторінка 8), дана невідповідність вже призводила до відхилення пропозиції Переможця!
Пов'язані документи:
Учасник
- ПП Олексан_Додаток 3 _комплект відеоспостереження_ver 11_02_25.pdf 28.02.2025 10:16
- Протокол 113 визн перем С_25Т-138 К-т відеоспост. ПП Олексан.docx 28.02.2025 10:16
- Рішення від АМКУ 15.01.2025 № 648-р пк-пз від 15.01.2025.pdf 28.02.2025 10:16
- ТД С_25Т-138 К-т відеоспостереження (Нова редакція).docx 28.02.2025 10:16
- СКАРГА ФО-П Капустіна О.В на квалификацию ПП Олексан.pdf 28.02.2025 10:16
- СКАРГА ФО-П Капустіна О.В на квалификацию ПП Олексан.pdf.asice 28.02.2025 10:16
- ТЕХНІЧНИЙ бюлетень _ система відеоспостереження.pdf 28.02.2025 10:16
- sign.p7s 28.02.2025 10:17
- рішення від 03.03.2025 № 3179.pdf 03.03.2025 14:34
- інформація про резолютивну частину рішення від 11.03.2025 № 3725.pdf 12.03.2025 13:39
- рішення від 11.03.2025 № 3725.pdf 14.03.2025 16:57
- Пояснення по суті Скарги UA-2025-02-04-010240-a.a1..pdf 05.03.2025 13:53
- Пояснення по суті Скарги UA-2025-02-04-010240-a.a1.docx 05.03.2025 13:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.02.2025 10:19
Дата розгляду скарги:
11.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.03.2025 14:34
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
14.03.2025 16:58
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
65dac949dec245ce81f353e9d2615866
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Перевіривши документи, надані у складі тендерної пропозиції переможця закупівлі – ПП "Олексан", було встановлено, що пропозиція даного учасника не відповідає вимогам та умовам Тендерної документації Замовника і містить невідповідності технічного характеру пропонованого товару, а саме:
1) У II Частині Додатку № 3 до тендерної документації Замовника зазначено, що на підтвердження відповідності запропонованого товару встановленим вимогам Замовника, учасником «Надається скан-копія технічного паспорта або паспорту якості або технічна специфікація, (або інший документ) від фактичного Виробника або уповноваженого представника виробника на запропонований товар (предмет закупівлі), який підтверджує відповідність товару (предмету закупівлі) усім вимогам по позиціям №1.1-1.5». На виконання цієї вимоги, Переможець у складі своєї тендерної пропозиції надав файл ТЕХНІЧНИЙ бюлетень_система відеоспостереження.pdf, у якому відсутнє підтвердження Країни походження та Виробника товару по позиціям №1.1-1.4, як того вимагає Замовник. Так, на вимогу I Частини Додатку № 3 до тендерної документації Замовника, Переможцем було надано файл ПП Олексан_Додаток 3 _комплект відеоспостереження_ver 11_02_25.pdf, у якому зазначено Інформацію про технічні та якісні характеристики товару, що пропонується учасником до постачання, включаючи Країну походження та Виробника товару:
Заповнені Переможцем у файлі ПП Олексан_Додаток 3 _комплект відеоспостереження_ver 11_02_25.pdf значення пропонованого ним товару «Країна походження» та «Виробник товару» мають безпосереднє відношення до параметрів (вимог) товару та мали б бути підтверджені ним разом з іншими параметрами (вимогами) у документі ТЕХНІЧНИЙ бюлетень_система відеоспостереження.pdf.
2) У примітках під таблицею I Частини Додатку № 3 до тендерної документації Замовника вказано: «*у разі наявності діапазонного показника технічно-якісної характеристики предмета закупівлі у вимогах Замовника (наприклад: від….до, не менше…., не більше…. і т.д.) учасник зазначає можливий діапазон такої технічно-якісної характеристики товару, що пропонується таким учасником або недіапазонне значення технічної характеристики, у разі якщо це значення є точним.». Про те, у завантаженому файлі ПП Олексан_Додаток 3 _комплект відеоспостереження_ver 11_02_25.pdf на конкретну та точну вимогу Замовника стосовно параметру «3. Інтерфейс, не гірше: SATA 6 Gb\s» до товару з пункту 1.4 «Жорсткий диску WD Purple або еквівалент...» Переможцем вказано інше значення «SATA III (SATA до 6 Gb\s)». Також, вказане Переможцем значення з виразом «до» є діапазонним та не конкретним (може бути меншим за 6), на відміну від чіткого та конкретного шуканого параметра товару Замовником, таким чином останній, через невідповідність у технічній документації Переможця, не мав змоги напевно встановити, який саме параметр має Жорсткий диск пропонований Переможцем та чи такий товар відповідає встановленим вимогам тендерної документації! Так само Переможець у своїй документації залишив багато діапазонних параметрів та інших невідповідностей, так, у тому ж таки файлі ПП Олексан_Додаток 3 _комплект відеоспостереження_ver 11_02_25.pdf, на вимогу Замовника з п.п. 18 п 1.2 І частини Додатку № 3 стосовно Розмірів відеокамери треба було вказати та підтвердити чіткі та конкретні розміри, натомість Переможець зазначає: «Габаритні розміри згідно схеми 120,5мм X115 мм X115 мм», але у документі ТЕХНІЧНИЙ бюлетень _ система відеоспостереження.pdf Переможець на підтвердження вказує діапазонне значення розмірів: ««Габаритні розміри згідно схеми не більше 120,5мм X115 мм X115 мм»»:
Розміри відеокамери не можуть мати діапазонне значення, та повинні бути чітко вказані
3) На вимогу I Частини Додатку № 3 до тендерної документації Замовника, Переможцем було завантажено файл ПП Олексан_Додаток 3 _комплект відеоспостереження_ver 11_02_25.pdf, у якому відповідно до вимог Замовника, зазначено Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики товару, що пропонується учасником до постачання, але Переможець ніде не вказав саме кількість запропонованих ним відеокамер:
Також Переможцем чітко не вказано інформації про кількість відеокамер в складі комплекту у наданому ним файлі ТЕХНІЧНИЙ бюлетень _ система відеоспостереження.pdf. Виходячи з наведеного вище, можна дійти чіткого висновку, що Переможець, у наданій ним технічній документації (файли ТЕХНІЧНИЙ бюлетень _ система відеоспостереження.pdf та ПП Олексан_Додаток 3 _комплект відеоспостереження_ver 11_02_25.pdf), ніде не конкретизує ключову характеристику – кількість відеокамер. Через цю невідповідність у тендерній пропозиції Переможця Замовник не мав змоги напевно встановити кількість запропонованого товару і чи такий товар відповідає встановленим вимогам тендерної документації. Прошу звернути Вашу увагу, що відповідно до Рішення Комісії АМКУ № 648-р/пк-пз від 15.01.2025 року (абзац 3, сторінка 8), дана невідповідність вже призводила до відхилення пропозиції Переможця!
1) У II Частині Додатку № 3 до тендерної документації Замовника зазначено, що на підтвердження відповідності запропонованого товару встановленим вимогам Замовника, учасником «Надається скан-копія технічного паспорта або паспорту якості або технічна специфікація, (або інший документ) від фактичного Виробника або уповноваженого представника виробника на запропонований товар (предмет закупівлі), який підтверджує відповідність товару (предмету закупівлі) усім вимогам по позиціям №1.1-1.5». На виконання цієї вимоги, Переможець у складі своєї тендерної пропозиції надав файл ТЕХНІЧНИЙ бюлетень_система відеоспостереження.pdf, у якому відсутнє підтвердження Країни походження та Виробника товару по позиціям №1.1-1.4, як того вимагає Замовник. Так, на вимогу I Частини Додатку № 3 до тендерної документації Замовника, Переможцем було надано файл ПП Олексан_Додаток 3 _комплект відеоспостереження_ver 11_02_25.pdf, у якому зазначено Інформацію про технічні та якісні характеристики товару, що пропонується учасником до постачання, включаючи Країну походження та Виробника товару:
Заповнені Переможцем у файлі ПП Олексан_Додаток 3 _комплект відеоспостереження_ver 11_02_25.pdf значення пропонованого ним товару «Країна походження» та «Виробник товару» мають безпосереднє відношення до параметрів (вимог) товару та мали б бути підтверджені ним разом з іншими параметрами (вимогами) у документі ТЕХНІЧНИЙ бюлетень_система відеоспостереження.pdf.
2) У примітках під таблицею I Частини Додатку № 3 до тендерної документації Замовника вказано: «*у разі наявності діапазонного показника технічно-якісної характеристики предмета закупівлі у вимогах Замовника (наприклад: від….до, не менше…., не більше…. і т.д.) учасник зазначає можливий діапазон такої технічно-якісної характеристики товару, що пропонується таким учасником або недіапазонне значення технічної характеристики, у разі якщо це значення є точним.». Про те, у завантаженому файлі ПП Олексан_Додаток 3 _комплект відеоспостереження_ver 11_02_25.pdf на конкретну та точну вимогу Замовника стосовно параметру «3. Інтерфейс, не гірше: SATA 6 Gb\s» до товару з пункту 1.4 «Жорсткий диску WD Purple або еквівалент...» Переможцем вказано інше значення «SATA III (SATA до 6 Gb\s)». Також, вказане Переможцем значення з виразом «до» є діапазонним та не конкретним (може бути меншим за 6), на відміну від чіткого та конкретного шуканого параметра товару Замовником, таким чином останній, через невідповідність у технічній документації Переможця, не мав змоги напевно встановити, який саме параметр має Жорсткий диск пропонований Переможцем та чи такий товар відповідає встановленим вимогам тендерної документації! Так само Переможець у своїй документації залишив багато діапазонних параметрів та інших невідповідностей, так, у тому ж таки файлі ПП Олексан_Додаток 3 _комплект відеоспостереження_ver 11_02_25.pdf, на вимогу Замовника з п.п. 18 п 1.2 І частини Додатку № 3 стосовно Розмірів відеокамери треба було вказати та підтвердити чіткі та конкретні розміри, натомість Переможець зазначає: «Габаритні розміри згідно схеми 120,5мм X115 мм X115 мм», але у документі ТЕХНІЧНИЙ бюлетень _ система відеоспостереження.pdf Переможець на підтвердження вказує діапазонне значення розмірів: ««Габаритні розміри згідно схеми не більше 120,5мм X115 мм X115 мм»»:
Розміри відеокамери не можуть мати діапазонне значення, та повинні бути чітко вказані
3) На вимогу I Частини Додатку № 3 до тендерної документації Замовника, Переможцем було завантажено файл ПП Олексан_Додаток 3 _комплект відеоспостереження_ver 11_02_25.pdf, у якому відповідно до вимог Замовника, зазначено Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики товару, що пропонується учасником до постачання, але Переможець ніде не вказав саме кількість запропонованих ним відеокамер:
Також Переможцем чітко не вказано інформації про кількість відеокамер в складі комплекту у наданому ним файлі ТЕХНІЧНИЙ бюлетень _ система відеоспостереження.pdf. Виходячи з наведеного вище, можна дійти чіткого висновку, що Переможець, у наданій ним технічній документації (файли ТЕХНІЧНИЙ бюлетень _ система відеоспостереження.pdf та ПП Олексан_Додаток 3 _комплект відеоспостереження_ver 11_02_25.pdf), ніде не конкретизує ключову характеристику – кількість відеокамер. Через цю невідповідність у тендерній пропозиції Переможця Замовник не мав змоги напевно встановити кількість запропонованого товару і чи такий товар відповідає встановленим вимогам тендерної документації. Прошу звернути Вашу увагу, що відповідно до Рішення Комісії АМКУ № 648-р/пк-пз від 15.01.2025 року (абзац 3, сторінка 8), дана невідповідність вже призводила до відхилення пропозиції Переможця!
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Таким чином, згідно наведених вище у пунктах 1) - 3) невідповідностей, пропозиція ПП "Олексан" не відповідає умовам технічної специфікації тендерної документації Замовника, іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи наведені доводи, вважаємо, що Замовником під час проведення процедури закупівлі UA-2025-02-04-010240-a грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону. Одночасно, Замовником порушена правова норма п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі. Так, згідно із преамбулою Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до пункту 52 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі Особливості), оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону. Не відхиливши тендерну пропозицію учасника ПП "Олексан", Замовник порушив норми п.2 ст. 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені ст.5 ЗУ «Про Публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене та керуючись Статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» і п. 55-67 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 року, ПРОСИМО: Прийняти скаргу до розкладу та зобов’язати скасувати рішення уповноваженої особи про визнання переможцем закупівлі UA-2025-02-04-010240-a ПП "Олексан", відхилити пропозицію цього учасника у зв’язку з не відповідністю умовах тендерної документації на підставі та керуючись пунктом 55, 56 Особливостей та нормами статей 5, 18, 31, 44 Закону України “Про публічні закупівлі”.