• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів, з урахуванням абзацу другого пункту 28 Особливостей. До розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Зміни до річного плану від 04.02.2025 року Протокол №8.

Завершена

32 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 320.00 UAH
Період оскарження: 04.02.2025 14:03 - 09.02.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога скасувати рішення про визнання переможця закупівлі

Номер: 9c4c8a10dd2e4aafab0aab7afec30c29
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-04-009629-a.c1
Назва: Вимога скасувати рішення про визнання переможця закупівлі
Вимога:
Замовником відповідно до Протокольного рішення (Протоколу) уповноваженої особи № 2 від 17.02.2025 переможцем процедури (ідентифікатор UA-2025-02-04-009629-a, предмет закупівлі: послуги з повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, включно: лічильники холодної та гарячої води, лічильники газу, теплові лічильники) неправомірно визнаний ФОП Грицюк Андрій Іванович (далі – Учасник) із ціновою пропозицією 17 330 грн з ПДВ. Просимо скасувати рішення про визнання переможця закупівлі. Звертаємо увагу Замовника, про те, що: 1. Учасник не надав підтвердження, що: - надає пропозицію з ціною, яка включає ПДВ і те, що Учасник є платником ПДВ: витяг з реєстру платників податків на додану вартість / свідоцтво платника ПДВ та - здійснює діяльність згідно КВЕД, в т.ч. надання послуг відповідно предмету закупівлі. 2. Вартість послуг, яка міститься у пропозиції Учасником, не була розрахована відповідно Порядку оплати робіт з проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та визначення вартості таких робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.10.2015 №865 та на підставі законодавчо затверджених норм часу згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.12.2015 № 1719 «Про затвердження Норм часу, необхідного для проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації». 3. Відповідно до пункту 2.Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДОДАТКУ 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» передбачено, що Виконавець повинен мати чинну ліцензію, якщо отримання ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, а також забезпечити надання послуг кваліфікованими фахівцями, які пройшли відповідне навчання та перевірку знань правил проведення метрологічних робіт. Відповідно до Закону України "Про ліцензування видів діяльності" (із змінами і доповненнями) роботи (послуги) з повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, не підлягають ліцензуванню та відносяться до робіт, для виконання яких потрібен документ дозвільного характеру. Згідно ст. 18 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» для проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації виконавці метрологічних послуг: наукові метрологічні центри, метрологічні центри та повірочні лабораторії зобов’язані одержати свідоцтво про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології (далі - свідоцтво про уповноваження), яке видається уповноваженим органом (Міністерством економіки України (далі - МЕУ). Уповноважений орган на сайті МЕУ оприлюднює «Базу даних про наукові метрологічні центри, метрологічні центри і повірочні лабораторії, уповноважені на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації» та свідоцтва про уповноваження з галуззями уповноваження. Інформація про Учасника відсутня на сайті МЕУ. Довідка про ліцензію та дозвільні документи, надана Учасником не містить інформацію про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології. Просимо прийняти до розгляду вищенаведені Вимоги.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до частини 3 статті 31 Закону передбачено, що в разі, якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Також відповідно до частини 4 статті 33 Закону учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі / спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції / пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію / пропозицію переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією / пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Проаналізувавши зазначені вище вимоги, можемо дійти висновку, що звернутися до замовника може той учасник, тендерна пропозиція / пропозиція якого була оцінена та розглянута замовником або ж відхилена. Нагадаємо, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Отже, звернутися до замовника відповідно до Закону не може учасник, тендерну пропозицію / пропозицію якого замовник не розглядав. Проте в електронній системі закупівель такий функціонал доступний. Варто зазначити, що звертатися до замовника або ні, учасник вирішує самостійно, але оскільки законодавчо не передбачено можливості звернення учасника, тендерна пропозиція / пропозиція якого не розглядалася, замовник і не має обов’язку надавати відповідь на таке звернення. 19 лютого 2025 року в електронній системі закупівель оприлюднено Звернення з вимогою такого змісту: «Замовником відповідно до Протокольного рішення (Протоколу) уповноваженої особи № 2 від 17.02.2025 переможцем процедури (ідентифікатор UA-2025-02-04-009629-a, предмет закупівлі: послуги з повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, включно: лічильники холодної та гарячої води, лічильники газу, теплові лічильники) неправомірно визнаний ФОП Грицюк Андрій Іванович (далі – Учасник) із ціновою пропозицією 17 330 грн з ПДВ. Просимо скасувати рішення про визнання переможця закупівлі. Звертаємо увагу Замовника, про те, що: 1. Учасник не надав підтвердження, що: - надає пропозицію з ціною, яка включає ПДВ і те, що Учасник є платником ПДВ: витяг з реєстру платників податків на додану вартість / свідоцтво платника ПДВ та - здійснює діяльність згідно КВЕД, в т.ч. надання послуг відповідно предмету закупівлі. 2. Вартість послуг, яка міститься у пропозиції Учасником, не була розрахована відповідно Порядку оплати робіт з проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та визначення вартості таких робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.10.2015 №865 та на підставі законодавчо затверджених норм часу згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.12.2015 № 1719 «Про затвердження Норм часу, необхідного для проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації». 3. Відповідно до пункту 2.Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДОДАТКУ 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» передбачено, що Виконавець повинен мати чинну ліцензію, якщо отримання ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, а також забезпечити надання послуг кваліфікованими фахівцями, які пройшли відповідне навчання та перевірку знань правил проведення метрологічних робіт. Відповідно до Закону України "Про ліцензування видів діяльності" (із змінами і доповненнями) роботи (послуги) з повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, не підлягають ліцензуванню та відносяться до робіт, для виконання яких потрібен документ дозвільного характеру. Згідно ст. 18 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» для проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації виконавці метрологічних послуг: наукові метрологічні центри, метрологічні центри та повірочні лабораторії зобов’язані одержати свідоцтво про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології (далі - свідоцтво про уповноваження), яке видається уповноваженим органом (Міністерством економіки України (далі - МЕУ). Уповноважений орган на сайті МЕУ оприлюднює «Базу даних про наукові метрологічні центри, метрологічні центри і повірочні лабораторії, уповноважені на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації» та свідоцтва про уповноваження з галуззями уповноваження. Інформація про Учасника відсутня на сайті МЕУ. Довідка про ліцензію та дозвільні документи, надана Учасником не містить інформацію про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології. Просимо прийняти до розгляду вищенаведені Вимоги.». Виходячи зі змісту Звернення з вимогою та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, вимога підлягає незадоволенню, оскільки Переможець торгів надав всі необхідні документи згідно вимог тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено