-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021-2015: 24455000-8 Дезинфекційні засоби (Амісепт 1000 мл – 10фл., Санітаб – 10 шт.)
Детальніше в додатках
Завершена
5 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 25.00 UAH
Період оскарження:
14.09.2018 15:21 - 17.09.2018 16:00
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога!
Номер:
3d4dcaee1aed4a7286c43e74d14ded16
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-14-002370-c.a2
Назва:
Вимога!
Вимога:
Шановний! Така аргументація відхилення економічно найвигіднішої пропозиції свідчить про корупційні відносини з заздалегідь запланованим у переможці Учасником! Ви знаєте з яким. Зазначимо, що наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель (далі - Порядок). Згідно п. 6.4 даного Порядку "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників". Тобто, Ви дійсно "можете вказувати", "можете не вказувати", але дозволу на не допущення до розгляду саме еквівалентів цей Наказ не дає. Натомість, не допущення до торгів учасників із еквівалентами - обмеження конкурентного середовища і пряме порушення принципу "максимальної економії та ефективності". Ознайомившись з документацією даних торгів, стає зрозуміло, що Технічні (якісні) характеристики викладені таким чином, що максимально унеможливлюють надання альтернативних пропозицій (аналогічних,єквівалентних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними!!! На ринку України зареєстровано і дозволено до використання в ЛПЗ безліч аналогічних засобів, які мають теж саме призначення, але можуть не відповідати всім тим прописаним в оголошенні не обов?язковим для замовника ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ технічним вимогам! Не існує двох однакових засобів за складом, але є безліч засобів які мають спільні, а деколи й зовсім різні основні діючі речовини, але при цьому мають інші однакові основні та загально прийняті показники: призначення, спектр антимікробної дії, фізико-хімічні властивості, токсичність та безпечність, які підтверджуються в офіційних документах (Свідоцтво про реєстрацію, Висновок санітарно-єпідеміологічної експертизи, Паспорт якості, Методичні вказівки) . Це стосується і дезінфікуючих засобів. По-перше, прописаний склад діючих речовин в засобах в технічному завданні зроблено таким чином, що НЕМОЖЛИВО підібрати еквіваленти! Їх не існує в Україні, крім певного виробника ! Наприклад, безглуздо прописані обмеження щодо масової долі активно-діючих речовин в засобах! Ці обмеження зроблено спеціально для того, щоб певні учасники не змогли запропонувати еквіваленти. Не існує жодного наказу де регламентується яка діюча чи допоміжна речовина повинна чи не повинна міститись у засобі, адже дезінфекція – знищення патогенних і умовно-патогенних мікроорганізмів, тому засоби повинні виконувати саме цю функцію. Згідно наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 пункт 6. Оголошення Закупівлі, період уточнень та подання пропозицій 6.1. Закупівлі проводяться з метою відбору постачальників товарів,( а не заздалегідь обраних) виконавців робіт і надавачів послуг для потреб Замовника та укладення з ними відповідних договорів. 6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. максимальна економія та ефективність; 3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. недискримінація учасників; 5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій 6. 6.запобігання корупційним діям і зловживанням Отже, вимоги які прписані під конкретного виробника та його представників лише говорять про можливий корупційний зговір посадових осіб Замовника із заздалегідь запланованим переможцем та представником. Ще раз зауважую, медико-технічні вимоги до предмету закупівлі документації , не є описом технічних, кількісних, якісних або функціональних характеристик предмета закупівлі, а є, скоріше, описом окремо взятої марки Товару виробника – за його специфічними та технічними особливостями. Ваші медико-технічні вимоги до предмету закупівлі документації дезінфікуючих засобів, які майстерно підготував для вас "заздалегідь обраний Вами переможець", містять перелік особливих характеристик. Може він вам сам і підказав, як краще прописати технічні вимоги, щоб уникнути конкуренції? В слід чого ви отримаєте не тільки засоби низької якості та і «подяку» від Переможця у грошовому еквіваленті. Отже, виходячи з наведеного вище вимоги МТВ встановленні Замовником у Документації, суперечать головним принципам здійснення закупівель визначених статтею 3 Закону, що може призвести до не об’єктивної і упередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів і, як наслідок, – до зловживань, корупційних дій та не ефективного використання бюджетних коштів. Зазначаєме, що враховуючи профіль вашого закладу ніяка активність деззасобів щодо ОНІ не потрібна. Стосовно вимоги щодо температурного режиму зберігання- це зовсім наглість з вашого боку Що значить не нижче 0 градусів??? Це чому? А не вважаєте ви, що температура зберігання нижче 0 говорить про значно кращу якість деззасобів? Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.09.2018 12:17
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
24.09.2018 10:23
Вимога
Відкликано скаржником
Скарга
Номер:
6ed4ebfd22c7440aa1c3313c988102b8
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-14-002370-c.c1
Назва:
Скарга
Вимога:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- МП2 Дніпро.pdf 21.09.2018 08:35
Дата подачі:
21.09.2018 08:35
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
21.09.2018 15:21