-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Бронежилет 6-го класу захисту
Завершена
321 610 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 3 216 100.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 216 100.00 UAH
Період оскарження:
04.02.2025 10:21 - 08.02.2025 10:00
Вимога
Відхилено
Оскарження рішення
Номер:
13ae6a5639a74b1289588f87dbefe210
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-04-002919-a.c1
Назва:
Оскарження рішення
Вимога:
На веб - порталі уповноваженого органу було розміщено оголошення про проведення спрощеної закупівлі №UA-2025-02-04-002919-a на закупівлю бронежилетів 6-го класу захисту, код ДК 021:2015: 35810000-5 Індивідуальне обмундирування (35812300-2- Бойове спорядження).
Наше підприємство є учасником вищевказаної закупівлі.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципом добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням.
14 лютого 2025 року Замовником було опубліковано Проткол щодо прийняття рішення уповноваженою особою, відповідно до якого переможцем проуцедури визнано ТОВ “УКРТАК.ЮА”, в цю ж дату опубліковано повідомлення про намір укласти договір.
ТОВ “Харківський завод засобів індивідуального захисту” вважає рішення про визнання переможцем ТОВ “УКРТАК.ЮА”, таким що порушують принципи проведення закупівель, прийнято з дискримінацією інших учасників та нерівне ставлення до них, а пропозицію ТОВ “УКРТАК.ЮА” такою, що не відповідає технічним, якісним вимогам Замовника, а саме:
Відповідно до п. 3 Оголошення Замовника - Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Додатку 1 та Додатку 2.
Відповідно до п. 13 Додатку №1 до Оголошення Замовника Учасник надає протоколи лаболаторних випробувань на товар який постачатиметься до ТД, у яких міститься інформація щодо відповідності товару «конструктивному виконанню», «захисним властивостям», «маси та габаритних розмірів», «маркуванню», «комплектності».
Відповідно до п. 3 ТС Замовника (Додаток №2 до Оголошення) визначено наступні вимоги до захисних властивостей бронежилета:
Бронежилети мають зберігати свої захисні властивості (відповідно до класу захисту) за таких умов експлуатування:
діапазон температур навколишнього повітря: від мінус 40 °С до 40 °С;
у разі атмосферних опадів з інтенсивністю (3 ± 1) мм/хв. або занурення у воду за температури 10 °С до 25 °С на глибину не більше ніж 1 м від поверхні.
У складі пропозиції ТОВ «УКРТАК.ЮА» було надано протокол №5016/2024 від 24.10.2024 року, відповідно до якого (п. 5.6 табл. 7, 5.7 табл. 8 та 5.8. табл. 9 протоколу) зазначено про проведення випробувань на занурення у воду наступних частин бронежилета:
- п. 5.6. Спинна частина (м’яких захисних елементів разом з жорстким бронеелементом), без зазначення температури води та глибини від поверхні,
- п. 5.7. М’які захисні елементи, без зазначення елементів та без зазначення температури води та глибини від поверхні,
- п. 5.8. М’які захисні елементи, без зазначення елементів та без зазначення температури води та глибини від поверхні.
У наданому ТОВ «УКРТАК.ЮА» протоколі відсутні випробування жорстких елементів захисту грудей, знімного протектора захисту паху, знімних плечових накладок, знімного елементу захисту шиї на умови експлуатації - занурення у воду за температури 10 °С до 25 °С на глибину не більше ніж 1 м від поверхні.
Також зазначене у протоколі (п. 5.2.), щодо проведення випробувань лише на одному елементі грудної чи спинної частини , у зв’язку із їх візуальною однаковістю, не відповідає ТС Замовника, відповідно до п. 3 якої передбачено збереження своїх захисних властивостей за певних умов експлуатації саме для виробу – бронежилет, а не його окремих частин. Також ТС не передбачено можливість проведення випробувань лише частини бронежилета у зв’язку із візуальною однаковістю його частин.
Таким чином запропонований до постачання ТОВ «УКРТАК.ЮА» бронежилет не відповідає технічним, якісним вимогам наведеним у пункті 3 Додатку №2 Замовника. У зв’язку із чим Замовник повинен був відхилити пропозицію ТОВ «УКРТАК.ЮА», як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, на підставі п.1 ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», чого Замовником не було зроблено, чим застосовано дискримінаційний підхід до оцінки пропозиції учасників та нерівне ставлення до них.
Відповідно до п. 5 ТС Замовника (Додаток №2 до Оголошення) визначено наступні вимоги до маркування:
5.1. Кожний бронежилет і кожний захисний елемент повинні мати маркування. Маркування має бути чітким, розбірливим та зберігатися впродовж терміну експлуатування.
5.2. Маркування чохла бронежилета має бути нанесено на внутрішню частину зовнішніх чохлів усіх складових частин бронежилета та містити такі відомості:
а) знак для товарів і послуг та назву підприємства-виробника;
б) назву моделі бронежилета;
в) клас захисту бронежилета та позначення національного стандарту, якому відповідає цей клас захисту;
г) розмір і зріст бронежилета чи умовний розмірозріст;
д) номер партії та номер чохла бронежилета в партії;
е) дату виготовлення (місяць та дві останні цифри року);
є) правила догляду за чохлом;
ж) попереджувальний напис: «Під час чищення чи прання чохла бронежилета захисні елементи треба виймати»;
з) напис «Вироблено в Україні»;
и) умови зберігання;
і) напис «ВЛАСНІСТЬ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ»;
ї) номенклатурний номер НАТО (NSN).
Примітка. Номенклатурний номер НАТО (NSN) вибирають згідно з ДК 020:2016 де «Засоби індивідуального бронезахисту» мають код — 8470.
5.3. Маркування захисних елементів бронежилету має містити:
а) знак для товарів і послуг та назву підприємства-виробника;
б) назву країни-виробника захисного елемента;
в) клас захисту захисного елемента (без використанням захисної структури бронежилету) та позначення національного стандарту, якому цей клас захисту відповідає;
г) розмір захисного елемента;
д) номер партії та номер захисного елемента в партії;
е) дату виготовлення (місяць та дві останні цифри року);
є) спеціальні правила поводження із захисним елементом (за необхідності);
ж) позначення зовнішньої/внутрішньої сторони захисного елемента;
з) умови зберігання;
и) напис «ВЛАСНІСТЬ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ».
5.4. Маркування має бути чітким, розбірливим та зберігатися впродовж терміну експлуатації.
5.5. Транспортне маркування наноситься відповідно до ГОСТ 14192.
5.6. Бронежилету має бути надано номенклатурний номер НАТО (NSN).
У складі пропозиції ТОВ «УКРТАК.ЮА» було надано протокол №5016/2024 від 24.10.2024 року, відповідно до якого (п. 5.1.2. таблиця 3 протоколу) зазначено про результати обстеження бронежилета на комплектність, маркування та пакування. Відповідно до результатів обстеження наведених у таблиці 3, у бронежилеті запропонованому до постачання ТОВ «УКРТАК.ЮА» відсутнє наступне маркування:
Маркування чохла бронежилета не містить:
- номенклатурний номер НАТО (NSN).
Маркування захисного елемента не містить:
- розмір захисного елемента;
- умови зберігання;
- напис «ВЛАСНІСТЬ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ».
Також відсутнє у протоколі щодо відповідності бронежилета п. 5.5. та п. 5.6. Додатку №2 Оголошення, а саме:
- що транспортне маркування нанесене відповідно до ГОСТ 14192.
- що бронежилет має номенклатурний номер НАТО (NSN).
Таким чином запропонований до постачання ТОВ «УКРТАК.ЮА» бронежилет не відповідає технічним, якісним вимогам до маркування наведеним у Додатку №2 Замовника. У зв’язку із чим Замовник повинен був відхилити пропозицію ТОВ «УКРТАК.ЮА», як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, на підставі п.1 ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», чого Замовником не було зроблено, чим застосовано дискримінаційний підхід до оцінки пропозиції учасників та нерівне ставлення до них.
Відповідно до п. 6.2 ТС Замовника (Додаток №2 до Оголошення) визначено наступні вимоги до комплектності бронежилета:
В комплект постачання кожного бронежилета має входити, як мінімум:
бронежилет – 1 од.;
кишеня (модуль) на 3 секції для 6 магазинів АК – 1 од.;
кишеня (модуль) для гранат – 2 од.;
кишеня (модуль) для порожніх магазинів або для патронів розсипом – 1 од.;
кишеня (модуль) для кровоспинного засобу (турнікету) – 1 од.;
кишеня (модуль) для перенесення радіостанції (типу Motorola 4400/4800) – 1 од.;
паспорт на виріб.
У складі пропозиції ТОВ «УКРТАК.ЮА» було надано протокол №5016/2024 від 24.10.2024 року, відповідно до якого (п. 5.1.2. таблиця 3 протоколу) зазначено про результати обстеження бронежилета на комплектність, маркування та пакування. Відповідно до результатів обстеження наведених у таблиці 3, у бронежилеті запропонованому до постачання ТОВ «УКРТАК.ЮА» відсутнє опис комплектності та наявність у комплекті зазначеного у п.6 ТС Замовника.
Таким чином запропонований до постачання ТОВ «УКРТАК.ЮА» бронежилет не відповідає технічним, якісним вимогам наведеним у пункті 6.2. (комплектність) Додатку №2 Замовника. У зв’язку із чим Замовник повинен був відхилити пропозицію ТОВ «УКРТАК.ЮА», як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, на підставі п.1 ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», чого Замовником не було зроблено, чим застосовано дискримінаційний підхід до оцінки пропозиції учасників та нерівне ставлення до них.
Відповідно до п. 1.2 та п. 1.3. ТС Замовника (Додаток №2 до Оголошення) визначено наступні вимоги до конструктивного виконання бронежилета:
Бронежилет повинен мати модульну структуру та включати:
базовий чохол бронежилету, який повинен забезпечувати розміщення жорстких бронеелементів, бути оснащений системою швидкого скидання, евакуаційним пристосуванням та кліматично-амортизаційним підпором. Також має бути оснащений системою модульного полегшеного розвантажувального спорядження типу MOLLE (en: Modular Lightweight Loadcarrying Equipment), системою кріплення протектора паху, елементів захисту шиї та плечей;
У складі пропозиції ТОВ «УКРТАК.ЮА» було надано протокол №5016/2024 від 24.10.2024 року, у якому відсутнє підтвердження відповідності запропонованого до постачання бронежилета п. 1.2. та п. 1.3. ТС Замовника.
Таким чином запропонований до постачання ТОВ «УКРТАК.ЮА» бронежилет не відповідає технічним, якісним вимогам наведеним у пункті 1.2. та 1.3. (конструктивне виконання) Додатку №2 Замовника. У зв’язку із чим Замовник повинен був відхилити пропозицію ТОВ «УКРТАК.ЮА», як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, на підставі п.1 ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», чого Замовником не було зроблено, чим застосовано дискримінаційний підхід до оцінки пропозиції учасників та нерівне ставлення до них.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.docx 18.02.2025 09:48
Дата подачі:
14.02.2025 13:52
Вирішення:
відсутня будь яка дискримінація Учасників
Статус вимоги:
Відхилено