-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Безпілотний авіаційний комплекс з керуванням на оптоволокні
Завершена
1 395 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 13 950.00 UAH
мін. крок: 1% або 13 950.00 UAH
Період оскарження:
04.02.2025 09:18 - 09.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Неправоміре рішення ЗАМОВНИКА щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВАЙБ ХАУС"
Номер:
8af4ccd0b495429eb41a55f4677c4b70
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-04-001109-a.b3
Назва:
Неправоміре рішення ЗАМОВНИКА щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВАЙБ ХАУС"
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 3.2 Паспорт товару.docx 23.02.2025 22:15
- 3.1 Технічна специфікація.docx 23.02.2025 22:15
- ТД 2025 БпЛА на оптоволокні.docx 23.02.2025 22:15
- 3.2 Декларація про відповідність.docx 23.02.2025 22:19
- Скарга на відхилення ТОВ ВАЙБ ХАУС 23.02.2025.pdf 23.02.2025 22:23
- Скарга на відхилення ТОВ ВАЙБ ХАУС 23.02.2025.pdf.asice 23.02.2025 22:23
- Скарга на відхилення ТОВ ВАЙБ ХАУС 23.02.2025.docx 23.02.2025 22:24
- sign.p7s 23.02.2025 22:26
- рішення від 25.02.2025 №2884.pdf 25.02.2025 17:36
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.03.2025 №3433.pdf 06.03.2025 12:56
- рішення від 05.03.2025 №3433.pdf 10.03.2025 17:11
- Інформація 27.02.2025 12:11
- інформація 27.02.2025 12:11
- протокол відхилення 27.02.2025 12:11
- протокол відхилення 27.02.2025 12:11
- протокол пояснення 27.02.2025 12:11
- протокол пояснення 27.02.2025 12:12
- протокол 30 10.03.2025 11:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.02.2025 22:29
Дата розгляду скарги:
05.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.02.2025 17:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.03.2025 17:11
Дата виконання рішення Замовником:
11.03.2025 08:52
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №3433-р/пк-пз від 05.03.2025 стосовно скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ВАЙБ ХАУС" Чернеччинська сільська рада скасувала рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ВАЙБ ХАУС" за процедурою закупівлі "Безпілотний авіаційний комплекс з керуванням на оптоволокні", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-04-001109-а (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №30 від 10.03.2025).
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
65b26c4ceca64a93ad990813f12646b4
Заголовок пункту скарги:
Щодо неправомірного рішення ЗАМОВНИКА щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Тендерної документації передбачено вимогу до предмету закупівлі: “3.1. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених у додатку 2 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію у вигляді таблиці (Таблиця 1), де порівняльним способом зазначені основні технічні та якісні характеристики товару, що вимагаються Замовником, до основних технічних та якісних характеристик товару, що пропонується Учасником.
При цьому опис запропонованого товару має підтверджувати, що заявлена продукція відповідає технічній специфікації Замовника або є кращою. Таблиця повинна містити точну назву товару, який пропонується Учасником, а також найменування виробника із зазначенням організаційно-правової форми (товариство з обмеженою відповідальністю, приватне підприємство тощо) та країну походження товару (країною походження товару вважається країна, у якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці відповідно до Митного кодексу України).
3.2. Відповідність запропонованого предмета закупівлі встановленим вимогам Замовника має бути підтверджена копіями сертифікатів та/або деклараціями виробника та/або посвідченнями про якість та/або складовими з технічного документа виробника (експлуатаційною документацією: інструкцією з експлуатації, технічним описом чи технічними умовами, або іншими документами).”
Замовником, у протоколі №23 від 18 лютого 2025 року про відхилення встановлена наступна інформація про підстави відхилення:
“На виконання вимог тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надав технічну специфікацію у вигляді таблиці, яка у порівняльному вигляді містить основні технічні та якісні характеристики товару, що вимагаються Замовником, до основних технічних та якісних характеристик товару, що пропонується Учасником.
Однак у наданих документах Учасник не зазначив, що запропонований товар є еквівалентом, не надав детального опису обладнання та відповідності основним технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі.“
Скаржник не погоджується із таким рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції та вважає таке рішення Замовника безпідставним, неправомірним та таким, що порушує його права, з огляду на наступне:
Скаржник надав усі необхідні документи, що підтверджують відповідність товару. Відповідно до п. 43 Особливостей, тендерні пропозиції повинні бути оцінені з точки зору відповідності всім технічним, якісним і кількісним характеристикам, зазначеним у Документації, а саме було надано:
3.2 Декларація про відповідність.docx
3.2 Паспорт товару.docx
3.2 Технічні умови БпЛК.pdf
що підтверджує, що запропонований товар Скаржника відповідає повністю всім технічним характеристикам Замовника.
Скаржник надав технічну специфікацію у вигляді таблиці де порівняльним способом зазначені основні технічні та якісні характеристики товару, що вимагаються Замовником, до основних технічних та якісних характеристик товару, що пропонується Учасником. Де зазначена інформація про те що певні технічні характеристики є кращими або технічні характеристики є такими самими і повністю відповідають характеристикам замовника. Також технічна специфікація Скаржника містить інформацію щодо назви товару, найменування виробника із зазначенням організаційно-правової форми.
Порушення принципу рівності та недискримінації учасників:
Замовник порушив принципи публічних закупівель, зокрема рівності учасників та недискримінації, передбачені ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Відхилення пропозиції на підставі вимог, не передбачених тендерною документацією, є дискримінаційним по відношенню до Скаржника і суперечить законодавству. Усі учасники процедури закупівель повинні мати рівні права та можливості.
Замовник, вимагаючи надання товару конкретної марки/ без чітких підстав у тендерній документації, порушив принцип рівного ставлення до учасників, оскільки учасники, що пропонують еквіваленти, були фактично дискваліфіковані на користь виробників конкретного товару. Це призвело до порушення рівності учасників і порушує п. 5 Особливостей, що регулюють недопущення дискримінації.
Невідповідність процедури відхилення тендерної пропозиції вимогам законодавства
Відповідно до п. 44 Особливостей, відхилення тендерної пропозиції повинно бути чітко обґрунтованим та відповідати нормам тендерної документації. Протокол відхилення тендерної пропозиції Скаржника не містить чітких і обґрунтованих аргументів, що свідчить про недотримання вимог щодо процедури відхилення.
Замовник не надав конкретних доказів того, що товар Скаржника не відповідає технічним характеристикам або що надані документи є недостатніми для підтвердження відповідності товару. Відповідно до п. 43 Особливостей, замовник зобов'язаний детально аргументувати своє рішення, чого зроблено не було, що є підставою для визнання цього рішення незаконним.
Тобто Замовник не вивчив належним чином тендерну пропозицію Скаржника, і не встановив вищу наявну інформацію, або Замовник намагається здійснити відхилення пропозиції учасника із найкращою ціновою пропозицію без наявних на те об’єктивних підстав.
Враховуючи наведене, у тому числі, зазначені вище документи, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена з наведеної Замовником підстави.
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі.
Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей.
Оскільки базовим документом для оцінки пропозицій учасників є Тендерна документація, замовник має діяти виключно в рамках Закону та вимагати від учасників подання лише тієї інформації та документів, які передбачені тендерною документацією, а також в повному обсягу вивчати документи, що надані в тендерній пропозиції.
Твердження протоколу про те що Учасник не надав детального опису обладнання та відповідності основним технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі. – є недоведеною, незаконною, та не об’єктивною. Як результат, Замовника таким протокол спотворює результат закупівлі, завдає економічної шкоди бюджету, суперечить як Тендерній документації, так і законодавству України.
Отже, на підставі норм законодавства що наведені вище, якщо учасник дотримався вимог Закону та тендерної документації при підготовці тендерної пропозиції та в разі, якщо виконав вимоги технічного завдання - замовник не має підстав для відхилення пропозиції такого учасника.
При цьому опис запропонованого товару має підтверджувати, що заявлена продукція відповідає технічній специфікації Замовника або є кращою. Таблиця повинна містити точну назву товару, який пропонується Учасником, а також найменування виробника із зазначенням організаційно-правової форми (товариство з обмеженою відповідальністю, приватне підприємство тощо) та країну походження товару (країною походження товару вважається країна, у якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці відповідно до Митного кодексу України).
3.2. Відповідність запропонованого предмета закупівлі встановленим вимогам Замовника має бути підтверджена копіями сертифікатів та/або деклараціями виробника та/або посвідченнями про якість та/або складовими з технічного документа виробника (експлуатаційною документацією: інструкцією з експлуатації, технічним описом чи технічними умовами, або іншими документами).”
Замовником, у протоколі №23 від 18 лютого 2025 року про відхилення встановлена наступна інформація про підстави відхилення:
“На виконання вимог тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надав технічну специфікацію у вигляді таблиці, яка у порівняльному вигляді містить основні технічні та якісні характеристики товару, що вимагаються Замовником, до основних технічних та якісних характеристик товару, що пропонується Учасником.
Однак у наданих документах Учасник не зазначив, що запропонований товар є еквівалентом, не надав детального опису обладнання та відповідності основним технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі.“
Скаржник не погоджується із таким рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції та вважає таке рішення Замовника безпідставним, неправомірним та таким, що порушує його права, з огляду на наступне:
Скаржник надав усі необхідні документи, що підтверджують відповідність товару. Відповідно до п. 43 Особливостей, тендерні пропозиції повинні бути оцінені з точки зору відповідності всім технічним, якісним і кількісним характеристикам, зазначеним у Документації, а саме було надано:
3.2 Декларація про відповідність.docx
3.2 Паспорт товару.docx
3.2 Технічні умови БпЛК.pdf
що підтверджує, що запропонований товар Скаржника відповідає повністю всім технічним характеристикам Замовника.
Скаржник надав технічну специфікацію у вигляді таблиці де порівняльним способом зазначені основні технічні та якісні характеристики товару, що вимагаються Замовником, до основних технічних та якісних характеристик товару, що пропонується Учасником. Де зазначена інформація про те що певні технічні характеристики є кращими або технічні характеристики є такими самими і повністю відповідають характеристикам замовника. Також технічна специфікація Скаржника містить інформацію щодо назви товару, найменування виробника із зазначенням організаційно-правової форми.
Порушення принципу рівності та недискримінації учасників:
Замовник порушив принципи публічних закупівель, зокрема рівності учасників та недискримінації, передбачені ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Відхилення пропозиції на підставі вимог, не передбачених тендерною документацією, є дискримінаційним по відношенню до Скаржника і суперечить законодавству. Усі учасники процедури закупівель повинні мати рівні права та можливості.
Замовник, вимагаючи надання товару конкретної марки/ без чітких підстав у тендерній документації, порушив принцип рівного ставлення до учасників, оскільки учасники, що пропонують еквіваленти, були фактично дискваліфіковані на користь виробників конкретного товару. Це призвело до порушення рівності учасників і порушує п. 5 Особливостей, що регулюють недопущення дискримінації.
Невідповідність процедури відхилення тендерної пропозиції вимогам законодавства
Відповідно до п. 44 Особливостей, відхилення тендерної пропозиції повинно бути чітко обґрунтованим та відповідати нормам тендерної документації. Протокол відхилення тендерної пропозиції Скаржника не містить чітких і обґрунтованих аргументів, що свідчить про недотримання вимог щодо процедури відхилення.
Замовник не надав конкретних доказів того, що товар Скаржника не відповідає технічним характеристикам або що надані документи є недостатніми для підтвердження відповідності товару. Відповідно до п. 43 Особливостей, замовник зобов'язаний детально аргументувати своє рішення, чого зроблено не було, що є підставою для визнання цього рішення незаконним.
Тобто Замовник не вивчив належним чином тендерну пропозицію Скаржника, і не встановив вищу наявну інформацію, або Замовник намагається здійснити відхилення пропозиції учасника із найкращою ціновою пропозицію без наявних на те об’єктивних підстав.
Враховуючи наведене, у тому числі, зазначені вище документи, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена з наведеної Замовником підстави.
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі.
Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей.
Оскільки базовим документом для оцінки пропозицій учасників є Тендерна документація, замовник має діяти виключно в рамках Закону та вимагати від учасників подання лише тієї інформації та документів, які передбачені тендерною документацією, а також в повному обсягу вивчати документи, що надані в тендерній пропозиції.
Твердження протоколу про те що Учасник не надав детального опису обладнання та відповідності основним технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі. – є недоведеною, незаконною, та не об’єктивною. Як результат, Замовника таким протокол спотворює результат закупівлі, завдає економічної шкоди бюджету, суперечить як Тендерній документації, так і законодавству України.
Отже, на підставі норм законодавства що наведені вище, якщо учасник дотримався вимог Закону та тендерної документації при підготовці тендерної пропозиції та в разі, якщо виконав вимоги технічного завдання - замовник не має підстав для відхилення пропозиції такого учасника.
×
-
Назва доказу:
Декларація про відповідність
-
Повʼязаний документ:
3.2 Декларація про відповідність.docx
-
-
Назва доказу:
Паспорт товару
-
Повʼязаний документ:
3.2 Паспорт товару.docx
-
-
Назва доказу:
Порівняльна таблиця
-
Повʼязаний документ:
3.1 Технічна специфікація.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Прийняти скаргу до розгляду. Визнати рішення Замовника у вигляді протоколу №23 від 18 лютого 2025 року про відхилення тендерної пропозиції неправомірним та необґрунтованим, прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель із наступних підстав: Скаржником належним чином надано інформацію та параметри про товари до вимог Технічного завдання і вони є достовірними; Замовник із підстав не передбачених Тендерною документацію та без об’єктивних підстав встановив «недостовірність» тендерної пропозиції; Зобов’язати Замовника скасувати рішення у вигляді протоколу №23 від 18 лютого 2025 року про відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Зобов’язати Замовника повернутися до розгляду пропозицію Скаржника в законному порядку
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
a64cd7a41a3c43f38dbfa0e1e77ada76
Заголовок пункту скарги:
Порушення принципів статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються із дотримання встановлених принципів та недискримінація учасників, а саме закупівлі повинні здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, але підстави для такого відхилення відсутні на підставі наведеного вище.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій Скаржника, а саме – безпідставно відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Також, учасник - Скаржник запропонував найкращу ціну під час аукціону для предмету закупівлі, при цьому безпідставно відхиливши пропозицію Замовник порушує принцип максимальної економії відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення його пропозиції.
Враховуючи наведену вище інформацію, Скаржник вважає, що наявні підстави для задоволення його скарги в повному обсязі із метою захисту його порушених інтересів в зазначеній закупівлі.
Враховуючи викладене, прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника порушують права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії.
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, але підстави для такого відхилення відсутні на підставі наведеного вище.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій Скаржника, а саме – безпідставно відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Також, учасник - Скаржник запропонував найкращу ціну під час аукціону для предмету закупівлі, при цьому безпідставно відхиливши пропозицію Замовник порушує принцип максимальної економії відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення його пропозиції.
Враховуючи наведену вище інформацію, Скаржник вважає, що наявні підстави для задоволення його скарги в повному обсязі із метою захисту його порушених інтересів в зазначеній закупівлі.
Враховуючи викладене, прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника порушують права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії.
×
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
ТД 2025 БпЛА на оптоволокні.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
обов’язати Замовника скасувати рішення у вигляді протоколу №23 від 18 лютого 2025 року про відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Вимога
Є відповідь
Технічні характеристики
Номер:
42ffaadf3aac4d56b9b943714de6a872
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-04-001109-a.a2
Назва:
Технічні характеристики
Вимога:
Подана Учасником таблиця не містить колонки чи інших позначок повної відповідності Пропозиції до Запиту, та основних технічних та якісних характеристик запропонованого товару; - «якість запропонованого товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника, або бути кращою» - цей пункт Замовником не може бути оцінений, так, як то не вказано Учасником в пропозиції;
Де замовником зазначено в тендерній документації, що таблиця має містити колонку де зазначено відповідність так чи ні???????
замовником встановлено зразок таблиці за яким і було заповнено технічні характеристики з нашої сторони.
Оцінювать відповідність має замовник, а не учасник, відповідно до наданих характеристик. Якщо він не може цього зробити це не вина учасника, а не компетентність відповідальної особи.
Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником, а також найменування виробника із зазначенням організаційно-правової форми (товариство з обмеженою відповідальністю, приватне підприємство тощо) та країна походження товару (країною походження товару вважається країна, у якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці відповідно до критеріїв, встановлених Митним кодексом України) – не виконано
Учасником зазначено
Назва: БпЛК з керуванням на оптоволокні Виробник: ТОВ “ВАЙБ ХАУС” Країна походження: Україна
Тендерної документації вказано: «Відповідність запропонованого предмету закупівлі встановленим вимогам замовника повинна бути підтверджена копіями сертифікатів та/або деклараціями виробника та/або посвідченнями про якість та/або сканкопіями з технічного документу виробника (експлуатаційної документації: настанови (інструкції) з експлуатації (застосування), або технічного опису чи технічних умов, або інших документів.» - ця вимога Замовника повністю не виконана, не наданий в складі тендерної пропозиції жодний документ (копіями сертифікатів та/або деклараціями виробника та/або посвідченнями про якість та/або сканкопіями з технічного документу виробника (експлуатаційної документації: настанови (інструкції) з експлуатації (застосування), або технічного опису чи технічних умов, або інших документів), що робить НЕ МОЖЛИВИМ провести порівняння характеристик запропонованих комплектуючих до комплектуючих Запиту.
Нами надано необіхідні документи, а саме:
3.2 Декларація про відповідність.docx
3.2 Паспорт товару.docx
3.2 Технічні умови БпЛК.pdf
В яких є інформаціє, що підтверджує всі технічні характеристики, що вимагаються Замовника.
Чию ви документацію переглядаєте?
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій, а саме – безпідставно відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Якщо Замовник самостійно не виправить порушення в сфері публічних закупівель, будем вимушені звернутися в АМКУ для захисту своїх прав.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.02.2025 15:38
Вирішення:
Шановний Учаснику, Замовником вже надано інформацію на Вашу скаргу.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Відхилення пропозиції ТОВ ВАЙБ ХАУС
Номер:
decf5b01cf8647a1a7cbc33e8f459ce0
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-04-001109-a.b1
Назва:
Відхилення пропозиції ТОВ ВАЙБ ХАУС
Вимога:
Замовником, у протоколі №23 від 18 лютого 2025 року про відхилення встановлена наступна інформація про підстави відхилення:
"В наданих документах учасник не зазначає, що надано еквівалент, не надає детального опису обладнання та відомостей щодо основних технічних та якісних характеристик"
Скаржник не погоджується із таким рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції та вважає таке рішення Замовника безпідставним, неправомірним та таким, що порушує його права, з огляду на наступне:
Учасником (ТОВ ВАЙБ ХАУС) було зазначено всі технічні характеристики ті які вимагались Замовником,
Тендерні пропозиції повинні бути оцінені з точки зору відповідності всім технічним, якісним і кількісним характеристикам, зазначеним у Документації,
Учасник не зобовязаний надавати більше чим вимагається в технічній специфікації Замовника та надавати документів більше чим вимагає тендерна документація.
Також Скаржником зазначено, що надається еквівалент, поруч з характеристиками навіть зазначено (краще) де характеристики є кращими.
Відповідно до п. 44 Особливостей, відхилення тендерної пропозиції повинно бути чітко обґрунтованим та відповідати нормам тендерної документації. Протокол відхилення тендерної пропозиції Скаржника не містить чітких і обґрунтованих аргументів, що свідчить про недотримання вимог щодо процедури відхилення.
Замовник не надав конкретних доказів того, що товар Скаржника не відповідає технічним характеристикам або що надані документи є недостатніми для підтвердження відповідності товару. Відповідно до п. 43 Особливостей, замовник зобов'язаний детально аргументувати своє рішення, чого зроблено не було, що є підставою для визнання цього рішення незаконним.
Вимагаємо скасувати рішення, що до відхилення тендерної пропозиції.
У разі відхилення вимоги Скарга буде передана до АМКУ.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 24 20.02.2025 11:16
Дата подачі:
19.02.2025 10:18
Вирішення:
Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель необхідно надати додаткову інформацію на Вимогу наступного змісту:
Технічна специфікація Замовника містить вимоги до технічних характеристик та комплектації предмета закупівлі з посиланням на комплектуючі конкретного виробника, оскільки таке посилання є необхідним для здійснення закупівлі даного товару, який за своїми унікальними якісними та технічними характеристиками оптимально відповідає вимогам та потребам Замовника.
Учасником/Скаржником надана пропозиція де в Технічній специфікації надані, частково, комплектуючі інших виробників. Надавати еквіваленти Законом дозволяється, але при цьому згідно до п.3.1 Тендерної документації, Учасник повинен надати порівняльну таблицю, яка НЕ БУЛА подана згідно до вимог п.3.1., а саме:
П.3.1.: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію у вигляді таблиці (Таблиця 1), яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником, до основних технічних та якісних характеристик товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника, або бути кращою. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником, а також найменування виробника із зазначенням організаційно-правової форми (товариство з обмеженою відповідальністю, приватне підприємство тощо) та країна походження товару (країною походження товару вважається країна, у якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці відповідно до критеріїв, встановлених Митним кодексом України).»
Згідно п.3.1. не виконано:
- Подана Учасником таблиця не містить колонки чи інших позначок повної відповідності Пропозиції до Запиту, та основних технічних та якісних характеристик запропонованого товару;
- «якість запропонованого товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника, або бути кращою» - цей пункт Замовником не може бути оцінений, так, як то не вказано Учасником в пропозиції;
- Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником, а також найменування виробника із зазначенням організаційно-правової форми (товариство з обмеженою відповідальністю, приватне підприємство тощо) та країна походження товару (країною походження товару вважається країна, у якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці відповідно до критеріїв, встановлених Митним кодексом України) – не виконано Учасником.
Вимоги до технічних характеристик
та комплектації предмета закупівлі Технічні характеристики товару запропонованого учасником
(заповнюються учасником при поданні тендерної пропозиції)
ТАК/НІ/ еквівалент
Крейсерська швидкість - 15 м/с Крейсерська швидкість - 15 м/с ТАК
Максимальна допустима швидкість -22 м/с Максимальна допустима швидкість - 22 м/с ТАК
Максимальна висота польоту - 1000 м Максимальна висота польоту - 1000 м ТАК
Дальність - 5 км Дальність - 5 км ТАК
Тактичний радіус - 5 км Тактичний радіус - 5 км ТАК
Час польоту -15 хвилин Час польоту -15 хвилин ТАК
Маса цільового навантаження -2 кг Маса цільового навантаження -2 кг ТАК
Максимальна злітна маса -4 кг Максимальна злітна маса - 4 кг ТАК
Батарея живлення - 15000 mAh; Батарея живлення - 15000 mAh; ТАК
Технічна специфікація та комплектуючі:
Рама: Mark4 V2 10 дюймів карбонова Рама HAOYERC 10 дюймів карбонова еквівалент
Польотний контролер FC: SpeadyBee f405 Польотний контролер PandaRC F405 еквівалент
Регулятор електромоторів ESC: SpeadyBee BLS 55A Регулятор електромоторів PandaRC 60A (краще) еквівалент
Двигуни безколекторні (комплект 4 шт.): Brother Hobbe SE 3115 900KV Двигуни безколекторні (комплект 4 шт.): Двигун HAOYERC 3115 900 KV еквівалент
Аналогова камера: CADDX Ratel Pro 1500TVL Аналогова камера: CADDX Ratel Pro 1500TVL ТАК
Гвинти трилопатеві (комплект 4шт): Gemfan 1050 Гвинти трилопатеві (комплект 4шт): Gemfan 1050 ТАК
Батарея живлення: на високотокових елементах LG 58T- 6s3p - 15000 Mah. (Постійний струм розряду 120А). Батарея живлення: Акумулятор 6s3p 15000 mAh (на високотокових елементах)
Ємність: 15000 mAh.
Постійний струм розряду: 120А еквівалент
Плата ініціації підриву – FPV initiator V2. Плата ініціації підриву – VTG Spark еквівалент
Повітряний блок оптоволокна на 5 км – з товщиною волокна не менше 0,5 мм. Повітряний блок оптоволокна на 5 км – з товщиною волокна 0,5 мм. ТАК
Система кріплення блоку оптоволокна до FPV дрону що забезпечує нахил блоку під кутом 45 градусів до дрону. Система кріплення блоку оптоволокна до FPV дрону що забезпечує нахил блоку під кутом 45 градусів до дрону. ТАК
Наземний блок керування оптоволокна у складі:
Блок керування оптоволокна – 1 шт. Блок керування оптоволокна – 1 шт. ТАК
Відео передавач VTX: Rush Max Solo 5.8G 2.5W – 1 шт. Відеопередавач PandaRC BAT PRO 5.8G 2.8W – 1 шт. (краще) еквівалент
Приймач керування: ELRS Diversity 915MHz – 1 шт. Приймач керування: ELRS Diversity 915MHz – 1 шт. ТАК
Згідно п.3.2. Тендерної документації вказано: «Відповідність запропонованого предмету закупівлі встановленим вимогам замовника повинна бути підтверджена копіями сертифікатів та/або деклараціями виробника та/або посвідченнями про якість та/або сканкопіями з технічного документу виробника (експлуатаційної документації: настанови (інструкції) з експлуатації (застосування), або технічного опису чи технічних умов, або інших документів.» - ця вимога Замовника повністю не виконана, не наданий в складі тендерної пропозиції жодний документ (копіями сертифікатів та/або деклараціями виробника та/або посвідченнями про якість та/або сканкопіями з технічного документу виробника (експлуатаційної документації: настанови (інструкції) з експлуатації (застосування), або технічного опису чи технічних умов, або інших документів), що робить НЕ МОЖЛИВИМ провести порівняння характеристик запропонованих комплектуючих до комплектуючих Запиту.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено