• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги із збирання, транспортування та утилізації відходів, фармацевтичної продукції, ламп люмінесцентних), Номенклатурна позиція ДК 021:2015 код 90524000-6 - Послуги у сфері поводження з медичними відходами.

ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднено на сайті Кагарлицької міської ради Київської області. Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики – послуги надаються у порядку, встановленому законодавством України (із дотриманням вимог підзаконних актів, стандартів та інших документів, що регламентують процес надання таких послуг), детальніше згідно умов документації. Критерій оцінки – 100 % ціна.

Завершена

233 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 330.00 UAH
Період оскарження: 04.02.2025 09:08 - 09.02.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга

Номер: 4c47fc81959c427d921e991a456298c6
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-04-000885-a.b1
Назва: Скарга
Скарга:
на рішення Замовника щодо відхилення пропозиції Скаржника
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 03.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.02.2025 12:41
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 06.03.2025 13:16
Автор: ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, Коханов Руслан 380979114498 RUSLANTARKOM@GMAIL.COM http://www.tarkom.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 2896de17e48446ec95fbf66cad28bb93
Заголовок пункту скарги: Заголовок
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 04.02.2025 року КНП КМР "Кагарлицька багатопрофільна лікарня" (далі-Замовник) опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «ДК 021:2015 код 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги із збирання, транспортування та утилізації відходів, фармацевтичної продукції, ламп люмінесцентних), Номенклатурна позиція ДК 021:2015 код 90524000-6 - Послуги у сфері поводження з медичними відходами.» з очікуваною вартістю 233 000 грн з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:

• ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС».
• ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
• ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ».
• ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».




19.02.2025 року відповідно до Протоколом Уповноваженої особи КНП КМУ "Кагарлицька багатопрофільна лікарня" № 114 19.02.2025 року Замовником було прийнято рішення було прийнято рішення відхилити пропозицію Скаржника.
Аругментуючи необхідність відхилення в Протоколі Замовник зазначив:
Учасник НЕ виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерні пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення частині завантаження у електронну систему закупівель Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів від уповноваженого органу видавати відповідні дозволи (надається у складі пропозиції учасника, документ має містити дату початку дії дозволу) (згідно вимог Додатку 1 та Додатку 2 до тендерної документації)". При цьому тендерною документацією щодо закупівлі, а також вимогою про усунення порушення НЕ передбачено надання аналогів вказаного Дозволу.
При тому що в своїй вимозі протягом 24 годин в електронній системі закупівель Замовник вказав:
Вимога про усунення порушення
×
Створено: 17.02.25, 17:58
Діє до: 18.02.25, 17:57
Опис:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей:
1) Перелік виявлених невідповідностей:
1.1. Тендерна пропозиція учасника підписана електронним цифровим підписом (УЕП), а не кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
1.2. У складі тендерної пропозиції учасника відсутній Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від уповноваженого органу видавати відповідні дозволи (надається у складі пропозиції учасника, документ має містити дату початку дії дозволу).
2)Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
2.1.Згідно п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»:
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП);
3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
2.2. Згідно п.6 Додатку 1 до тендерної документації:
Учасник (та субпідрядник у разі залучення) повинен мати Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від уповноваженого органу видавати відповідні дозволи (надається у складі пропозиції учасника, документ має містити дату початку дії дозволу).

3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
3.1.Тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
3.2. Завантажити у електронну систему закупівель Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від уповноваженого органу видавати відповідні дозволи (надається у складі пропозиції учасника, документ має містити дату початку дії дозволу) (згідно вимог Додатку 1 та Додатку 2 до тендерної документації).

Скаржник не погоджується з прийнятим рішенням Замовника щодо відхилення своєї пропозиції та вважає його безпідставним з огляду на наступне.



Згідно вимог Додатку 1 та Додатку 2 до тендерної документації від учасників вимагалось надати:

Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.
(Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом).

Учасник (та субпідрядник у разі залучення) повинен мати Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від уповноваженого органу видавати відповідні дозволи (надається у складі пропозиції учасника, документ має містити дату початку дії дозволу).


На виконання вказаних вимог Скаржником було надано у складі пропозиції:

Довідку вих. №5 від 11.02.2025 року про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру.

Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від уповноваженого органу видавати відповідні дозволи.

Лист-пояснення вих. №23 від 11.02.2025 р.

Лист-пояснення вих. №12 від 11.02.2025 року

Пояснювальну записку У вих. №1 від 18.02.2025 року


Слід зазначити що тенедрна документація не містила вимог до форми такого документа як Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів. Надані Скаржником декларації про провадження господарської діяльності містять Дозвільний документ: Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, що виданий Єдиним державним вебпорталом електронним послуг (що є уповноваженим органом). Вказана дата в декларації є датою початку дії дозволу.

Таким чином, шляхом надання вказаних документів, Скаржником були виконані вимоги тендерної документації.

З огляду на це пропозиція Скаржника була безпідставно відхилена з підстав які наведені в Протоколі.


Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника