• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Цукор

Цукор

Завершена

7 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 38.00 UAH
Період оскарження: 31.08.2018 15:01 - 03.09.2018 15:05
Вимога
Відкликано скаржником

ВИМОГА про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі

Номер: f72dc2fc9cba47ec89215303e0c88758
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-31-000800-c.b1
Назва: ВИМОГА про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
На офіційному сайті PROZORRO.GOV.UA 31.08.2018 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі (код CPV 021-2015: 15831000-2 Цукор, ДК 021:2015, код 15831000-2 Цукор) зі строком поставки до 31.12.2018 року на очікувану вартість 7600,00 грн. (сім тисяч шістсот грн. 00 коп.) з ПДВ. Замовником процедури закупівлі є Комунальний заклад освіти «Перещепинський НВК «Родина» «Загальноосвітний навчальний заклад-дошкільний навчальний заклад І-ІІ ступенів з інтернатним відділенням для дітей -сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, для дітей з кризових сімей» Новомосковської Районної Ради Дніпропетровської області (далі - КЗО «Перещепинський НВК «Родина»). Оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель, яке позначено як Тендерна документація (ДК 021:2015, код 15831000-2 Цукор), далі «Оголошення», із додатками. 05 вересня 2018 року на електронному майданчику PROZORRO.GOV.UA було проведено аукціон з питання закупівлі Замовником зі строком поставки до 31.12.2018 року. До участі у аукціоні було допущено наступних учасників: Фізичну особу-підприємця Коваленко Валентину Пелипівну, код 1638105689; Фізичну особу-підприємця Білоконь Альону Олександрівну, код 3096804000; Товариство з обмеженою відповідальністю «Крайт», код 24601394. Після проведення електронного аукціону учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції: Фізична особа-підприємець Білоконь Альона Олександрівна - із ціною - 4676 грн. з ПДВ; Фізична особа-підприємець Коваленко Валентину Пелипівна - із ціною - 4680 грн. з ПДВ; Товариство з обмеженою відповідальністю «Крайт», код 24601394 – 5759,99 грн. з ПДВ; 11 вересня 2018 року на електронному майданчику закупівель було розміщено рішення Замовника №58 про визначення переможця – Фізичну особу-підприємця Коваленко Валентину Пелипівну, код 1638105689. Але після ознайомлення із документами, які були додані до тендерної пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Коваленко Валентини Пелипівни (код 1638105689), Товариство з обмеженою відповідальністю «Крайт» вважає, що вони містять чисельні порушення, на які Замовник не звернув уваги, та визначив переможцем саме ФОП Коваленко В.П.. Згідно п.7 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель Замовником встановлено вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження, а саме Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції такі документи: - копія виписки (свідоцтва) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців; - копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про право сплати єдиного податку; - документи, що підтверджують правомочність представника учасника на укладання договору про закупівлю (копія протоколу загальних зборів засновника(ів) або копію наказу про призначення керівника підприємства на посаду, копія довіреності, або інший документ). - копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб); - копія паспорту (для фізичних осіб); - сертифікат якості (копія) або інший документ, який підтверджує якість предмету закупівлі. - контактну інформацію учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон) - цінова пропозиція відповідно до Додатку №2 - погоджений проект договору згідно Додатку №1; - графік поставки згідно Додатку №4. Додатково копії зазначених документів надаються переможцем у друкованому вигляді, завірені належним чином, під час укладання договору про закупівлю. Відповідно до ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» цей Закон застосовується зокрема до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. У відповідності до п.6.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. №35 (далі - Порядок), під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимутися у пропозиціях Учасників (п.6.4. Порядку). Відповідно до п.6.6. Порядку подати пропозицію може будь-який Учасник, зареєстрований у Системі. Інформація, зазначена Учасником в електронних документах та документах, що додаються до пропозиції, повинна відповідати інформації, зазначеній ним в екранних формах Системи при подачі пропозиції. У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена в екранних формах Системи. Для участі в Закупівлі Учасник подає пропозицію шляхом заповнення екранної форми в Системі, доступ до якої здійснюється через Авторизовані електронні майданчики, і, за потреби, завантаження в Систему електронних документів та документів у електронному вигляді (п.6.7. Порядку). В той же час, ФОП Коваленко В.П. у складі тендерної пропозиції надано лише Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осібпідприємців та громадських організацій та Інформацію про учасника. Всі інші документи, надання яких передбачалося оголошенням, не надані, а саме: - копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про право сплати єдиного податку; - документи, що підтверджують правомочність представника учасника на укладання договору про закупівлю (копія протоколу загальних зборів засновника(ів) або копію наказу про призначення керівника підприємства на посаду, копія довіреності, або інший документ). - копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб); - копія паспорту (для фізичних осіб); - сертифікат якості (копія) або інший документ, який підтверджує якість предмету закупівлі. - контактну інформацію учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон) - цінова пропозиція відповідно до Додатку №2 - погоджений проект договору згідно Додатку №1; - графік поставки згідно Додатку №4. Таким чином, учасником - ФОП Коваленко В.П. надано документи у складі тендерної пропозиції, які не відповідають вимогам Замовника, зазначеним у Оголошенні (Тендерній документації). Пунктом 9.1. Порядку встановлено, що Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. У разі дискваліфікації Учасника, який запропонував найменшу ціну, Замовник публікує в Системі сканкопію документа з відповідним аргументованим рішенням. Виключними підставами дискваліфікації є: пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору. У випадку дискваліфікації Система автоматично визначає наступного Учасника Аукціону з наступною за величиною ціновою пропозицією, а у разі однакових за величиною цінових пропозицій – поданою раніше, як Учасника з найкращою пропозицією, яка має розглядатися Замовником (п.9.2 Порядку). Подання учасником - ФОП Коваленко В.П. документів у складі тендерної пропозиції, які не відповідають вимогам Замовника, зазначеним у Оголошенні (Тендерній документації), є підставою для відхилення тендерної пропозиції цього учасника згідно із пунктом 9.1. Порядку. Оскільки учасника закупівлі - Фізичну особу-підприємця Білоконь Альону Олександрівну (код 3096804000) згідно рішення Замовника від 11.09.2018 р. №57 дискваліфиковано, наступною за ціною тендерної пропозиції є тендерна пропозиція Товариства- ТОВ «КРАЙТ», а тому саме це Товариство повинно отримати повідомлення про визначення переможця. Відповідно до п.14.1. порядку у випадку виявлення порушення протягом періоду уточнень та на рішення Замовника по кваліфікації. Вимога на рішення по кваліфікації може бути подана протягом 2-ох робочих днів. Для проведення повторної оцінки достатньо факту подачі вимоги, після чого Замовник може скасувати своє рішення по відповідному учаснику. На підставі всього вищевикладеного та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», п.14.1 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. №35, ВИМАГАЄМО: 1. Скасувати рішення Комунального закладу освіти «Перещепинський НВК «Родина» «Загальноосвітний навчальний заклад-дошкільний навчальний заклад І-ІІ ступенів з інтернатним відділенням для дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, для дітей з кризових сімей» Новомосковської Районної Ради Дніпропетровської області від 11 вересня 2018 року №58 про визначення переможця – Фізичну особу-підприємця Коваленко Валентину Пелипівну, код 1638105689. 2. Дискваліфікувати Учасника закупівлі - фізичну особу-підприємця Коваленко Валентину Пелипівну, код 1638105689, оскільки його пропозиція не відповідає умовам Закупівлі. Генеральний директор Кізенко О.І.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 14.09.2018 12:22