-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Технічне обслуговування систем газопостачання, газовикористовувальних установок та вузлів обліку газу (ДК 021:2015 - 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)
Завершена
255 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 275.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 275.00 UAH
Період оскарження:
03.02.2025 16:25 - 06.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови
Номер:
b5ce9ae913e04b9386036cc728cdc2f2
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-03-014383-a.b1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови
Скарга:
Скарга на дискримінаційні умови
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2025-02-03-014383-a.docx 07.02.2025 21:42
- Звіт до договору 89.pdf 07.02.2025 21:42
- Договір № 89.PDF 07.02.2025 21:42
- Додаток 4 Технічні характеристики.docx 07.02.2025 21:42
- Протокол перевірки знань.pdf 07.02.2025 21:42
- Запит Protherm.pdf 07.02.2025 21:42
- Договір № 53.pdf 07.02.2025 21:42
- Звіт до договору 53.pdf 07.02.2025 21:42
- Тендерна документація (тех.обсл. та ремонт систем газопостачання).docx 07.02.2025 21:42
- sign.p7s 07.02.2025 21:54
- Рішення від 11.02.2025 № 2005.pdf 11.02.2025 16:12
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.02.2025 № 2577.pdf 20.02.2025 10:44
- Рішення від 19.02.2025 № 2577.pdf 21.02.2025 14:53
- Акт надання послуг.PDF 13.02.2025 17:27
- Пояснення.docx 13.02.2025 17:27
- Договір та дод. угода.PDF 13.02.2025 17:27
- Пояснення.pdf 13.02.2025 17:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.02.2025 22:00
Дата розгляду скарги:
19.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.02.2025 16:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.02.2025 14:53
Дата виконання рішення Замовником:
03.03.2025 16:24
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення від 19.02.2025 № 2577-Р/ПК-ПЗ були внесені відповідні зміни до тендерної документації та усунуто порушення:
1. Замовник з Додатку 4 до ТД прибирає пункти 4 та 5 :
«4. Учасник має надати підтверджуючий документ, що товариство (підприємство тощо) визначено критично важливим для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період
5. Учасник має бути офіційним представником Protherm та здійснювати сервісне обслуговування.»
2. У розділі ІV. Подання та розкриття тендерних пропозицій пункті 1 «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій» Замовник продовжує кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 09.03.2025 року.
3. Крім внесених змін до тендерної документації необхідно внести зміни до оголошення про Закупівлю та змінити кінцевий строк подання тендерних пропозицій 09.03.2025 року.
4. Замовник з власної ініціативи вносить зміні до Додатку 4 до ТД, а саме:
«3. Термін надання Послуг: до 15.12.2025 року включно.»
Крім внесених змін до Додатку 4 до ТД необхідно внести зміни до оголошення про Закупівлю та змінити строк надання послуг до 15.12.2025
5. Замовник з власної ініціативи вносить зміні до до ТД, а саме:
Розділ I. Загальні положення п. 4 п.п. 4.4 «строк поставки товарів (надання послуг,
виконання робіт)» зменшуємо до 15.12.2025.
6. Замовник з власної ініціативи вносить зміні до Додатку 5 до ТД Проєкту договору, а саме до Додатку 1 до Договору:
Змінює ГРАФІК проведення планового технічного обслуговування об’єктів
лютий березень квітень серпень жовтень листопад грудень
01-15* 1-15* 01-20* 01-15* 01-15* 01-15* 01-15*
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
e336457f3f8843cebac14da9057155f6
Заголовок пункту скарги:
Скарга на дискримінаційні умови
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до п. 4 Додатку 4 до тендерної документації учасник має надати підтверджуючий документ, що товариство (підприємство тощо) визначено критично важливим для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період.
ТОВ «ЕТГ СЕРВІС» повідомляє, що чинне законодавство не вимагає обов’язкової належності суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність у сфері технічного обслуговування систем газопостачання, до підприємств критично важливого для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період.
Також незрозуміло, яким чином належність до підприємств критично важливих для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період впливає на можливість виконання договору про закупівлю.
Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до Скаржника та створює обмеження конкуренції серед учасників.
Вона створює нерівні умови для учасників, оскільки перевага надається лише тим підприємствам, які офіційно визнані критично важливими. Це обмежує участь інших компаній, що можуть бути не менш ефективними чи професійними, але не мають такого статусу, в тому числі Скаржника. Не всі підприємства мають можливість отримати статус критично важливого, оскільки це залежить від державних рішень, що не завжди об'єктивно враховують реальні можливості чи внесок компанії в економіку.
Жоден з профільних документів у сфері технічного обслуговування систем газопостачання не обмежує та не зобов’язує учасник отримувати статус критично важливого для функціонування економіки та забезпечення населення в особливий період згідно критеріїв Постанови КМУ 76.
Статус «критично важливе підприємство» не дає підтвердження того, що договір буде виконаний належним чином, тому що підприємство може отримувати дохід зовсім з іншої галузі, може встановити працівникам високу зарплату, але може не мати працівників потрібної кваліфікації; може не мати досвіду саме сфері технічного обслуговування систем газопостачання; може не мати фахівців, які зможуть відповідним чином організувати надання послуг тощо.
Скаржник має всі потрібні ресурси та забезпечений усім потрібним згідно чинного законодавства, має досвід надання у сфері технічного обслуговування систем газопостачання, однак, через встановлення даної вимоги, Скаржник не може взяти участь в закупівлі Замовника, бо не має документа, що товариство (підприємство тощо) визначено критично важливим для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період.
В якості доказу наявного досвіду Скаржника в період воєнного стану щодо надання аналогічних послуг надаємо виконаний договір № 53 від 06.03.2024 року з Комунальним підприємством «Прилукитепловодопостачання» Прилуцької міської ради Чернігівської області.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають підтверджуючий документ, що товариство (підприємство тощо) визначено критично важливим для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Для виконання вимог ч. 2 та ч. 5 ст. 18 Закону та п. 56 Особливостей, для підтвердження зазначеного в п. 2 Скарги надаємо наступні документальні підтвердження/докази:
1. Тендерна документація, що затверджена Протоколом прийняття рішення уповноваженою особою № 37 від 03.02.2025 року;
2. Договір № 53 від 06.03.2024 року з Комунальним підприємством «Прилукитепловодопостачання» Прилуцької міської ради Чернігівської області.
3. Звіт по виконаний Договір № 53 від 06.03.2024 року з Комунальним підприємством «Прилукитепловодопостачання» Прилуцької міської ради Чернігівської області.
ТОВ «ЕТГ СЕРВІС» повідомляє, що чинне законодавство не вимагає обов’язкової належності суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність у сфері технічного обслуговування систем газопостачання, до підприємств критично важливого для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період.
Також незрозуміло, яким чином належність до підприємств критично важливих для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період впливає на можливість виконання договору про закупівлю.
Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до Скаржника та створює обмеження конкуренції серед учасників.
Вона створює нерівні умови для учасників, оскільки перевага надається лише тим підприємствам, які офіційно визнані критично важливими. Це обмежує участь інших компаній, що можуть бути не менш ефективними чи професійними, але не мають такого статусу, в тому числі Скаржника. Не всі підприємства мають можливість отримати статус критично важливого, оскільки це залежить від державних рішень, що не завжди об'єктивно враховують реальні можливості чи внесок компанії в економіку.
Жоден з профільних документів у сфері технічного обслуговування систем газопостачання не обмежує та не зобов’язує учасник отримувати статус критично важливого для функціонування економіки та забезпечення населення в особливий період згідно критеріїв Постанови КМУ 76.
Статус «критично важливе підприємство» не дає підтвердження того, що договір буде виконаний належним чином, тому що підприємство може отримувати дохід зовсім з іншої галузі, може встановити працівникам високу зарплату, але може не мати працівників потрібної кваліфікації; може не мати досвіду саме сфері технічного обслуговування систем газопостачання; може не мати фахівців, які зможуть відповідним чином організувати надання послуг тощо.
Скаржник має всі потрібні ресурси та забезпечений усім потрібним згідно чинного законодавства, має досвід надання у сфері технічного обслуговування систем газопостачання, однак, через встановлення даної вимоги, Скаржник не може взяти участь в закупівлі Замовника, бо не має документа, що товариство (підприємство тощо) визначено критично важливим для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період.
В якості доказу наявного досвіду Скаржника в період воєнного стану щодо надання аналогічних послуг надаємо виконаний договір № 53 від 06.03.2024 року з Комунальним підприємством «Прилукитепловодопостачання» Прилуцької міської ради Чернігівської області.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають підтверджуючий документ, що товариство (підприємство тощо) визначено критично важливим для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Для виконання вимог ч. 2 та ч. 5 ст. 18 Закону та п. 56 Особливостей, для підтвердження зазначеного в п. 2 Скарги надаємо наступні документальні підтвердження/докази:
1. Тендерна документація, що затверджена Протоколом прийняття рішення уповноваженою особою № 37 від 03.02.2025 року;
2. Договір № 53 від 06.03.2024 року з Комунальним підприємством «Прилукитепловодопостачання» Прилуцької міської ради Чернігівської області.
3. Звіт по виконаний Договір № 53 від 06.03.2024 року з Комунальним підприємством «Прилукитепловодопостачання» Прилуцької міської ради Чернігівської області.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
3) Зобов’язати Замовника – ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВГОРОД-СІВЕРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ – привести тендерну документацію у відповідність нормам чинного законодавства шляхом внесення відповідних зміни до тендерної документації.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
5033eee8acb1453285ca723afd083827
Заголовок пункту скарги:
Скарга на дискримінаційні умови
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до п. 5 Додатку 4 до тендерної документації учасник має бути офіційним представником Protherm та здійснювати сервісне обслуговування.
№ п/п Назва об’єкту Газове обладнання
Технічне обслуговування систем газопостачання та газокористувальних установок та вузлів обліку газу 7 разів на рік по кожному об’єкту, а саме: лютий, березень, квітень, серпень, жовтень, листопад, грудень 2025 року, пуск газового обладнання на початку опалювального сезону
1. 16000, Чернігівська область, м. Новгород-Сіверський,
вул. Б. Майстренка, 8а
(Позашкільний навчальний заклад «Новгород-Сіверська комплексна дитячо-юнацька спортивна школа Новгород-Сіверської міської ради Чернігівської області) Котел: АОГВ 100Е -2шт.
ВОГ: ЛГ-Elster BK-G16M, Засіб з дистанційної передачі даних –«ФЛОУТЕК-ТМ»-2-3-4 Т
2. 16000, Чернігівська область, м. Новгород-Сіверський, вул. Покровська, 2
(Новгород-Сіверська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 2 Новгород-Сіверської міської ради Чернігівської області) Котел: Колві-Термона КТН 100Т -1 шт.,
ВОГ: G- 10 Рietro Fiorentini
3 16000, Чернігівська область, м. Новгород-Сіверський провул. Шевченка, 6 Новгород-Сіверський заклад дошкільної освіти (ясла-садок)«Ластівка»
Новгород-Сіверської міської ради Чернігівської області Котел: Protherm 85 KLO -2шт.,
ВОГ: ЛГ-Elster ВК-G16Т
Засіб з дистанційної передачі даних-«ФЛОУТЕК-ТМ»-2-3-4 Т
4. 16000, Чернігівська область, м. Новгород-Сіверський, вул. Покровська, 2 (Новгород-Сіверська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 2 Новгород-Сіверської міської ради Чернігівської області) Котел:Елексія 23-ЗК – 2шт.
ВОГ:ЛГ-G-6Pл
5. 16040, Чернігівська область, Новгород-Сіверський р-он, с. Печенюги, вул. Центральна, 73а (Печенюгівський навчально-виховний комплекс Новгород-Сіверської міської ради Чернігівської області) Котел: Protherm 120 СОО -4шт.,
ВОГ: ЛГ GMS-G-65-40-1.0-У2-Н4,
Засіб з дистанційної передачі даних-іMоd-Vega з GPRS
6. 16014,Чернігівська область, Новгород-Сіверський р-он,
с. Чайкине, вул. Кучми, 41 Чайкинський навчально-виховний комплекс Новгород-Сіверської міської ради Чернігівської області Котел: Protherm 120 СОО -6шт.,
ВОГ: ЛГ-GMS-G-65-80-1.0-У31-Н4,
Засіб з дистанційної передачі даних-iMоd-Vega з GPRS
7 16014,Чернігівська область, Новгород-Сіверський р-он, с. Чайкине, вул. Кучми, 41 Чайкинський навчально-виховний комплекс Новгород-Сіверської міської ради Чернігівської області Котел: АОГВ 50 «Атон»-2 шт
ВОГ: ЛГ-Elster BKG6МТ, Засіб з дистанційної передачі даних-іМоd-Vega з GPRS
8 16000, Чернігівська область, м. Новгород - Сіверський, вул. В. Шинкаренка, 9 А (Новгород - Сіверська початкова школа «Дзвіночок») Котел: «Факел-Г» 1 МВт – 2 ш.,
ВОГ: лг – РГ-К-100-0,1-01-Ч-5-68, коректор об’єму газу ОЕ-VPT 0,2/60
Скаржник зазначає, що законодавство України не вимагає, щоб обслуговування газових систем здійснювалося виключно офіційними представниками конкретного бренду.
Головна вимога — відповідність компанії нормам безпеки, наявність сертифікованих фахівців і дозвільних документів.
ТОВ «ЕТГ СЕРВІС» зазначає, що має в штаті кваліфікованих слюсарів з експлуатації та ремонту газового устаткування, які в тому числі пройшли відповідні навчання з охорони праці, пожежної безпеки та постійно вдосконалюють свої знання.
Обслуговування газових систем повинно вимагати наявності у спеціалістів відповідної технічної освіти, сертифікації з обслуговування газового обладнання, дотримання стандартів безпеки та правил технічної експлуатації.
Досвід і компетенція фахівців часто важливіші за статус офіційного представника.
При цьому, не зрозуміло, чому саме Замовник вимагає від учасника бути саме офіційним представником Protherm, якщо з 8 котлів лише 3 цього виробника.
ТОВ «ЕТГ СЕРВІС» листом № вих/5-ECE від 07.02.2025 року здійснило запит представнику компанії Protherm провести навчання працівників з технічного обслуговування газоспоживаючого обладнання (котлів) для отримання статусу офіційного представника Protherm, регіони України де саме здійснюється діяльність ТОВ «ЕТГ CEPBIC».
Однак станом на момент написання даної скарги відповіді від Protherm ТОВ «ЕТГ СЕРВІС» не отримало. Крім того, ТОВ «ЕТГ СЕРВІС» жодним чином не може повпливати на Protherm щодо отримання статусу офіційного представника, отже, ставить нас в ситуацію залежності від волі та дій третіх осіб.
Крім того, ТОВ «ЕТГ СЕРВІС» має досвід обслуговування газовикористовувальних установок Protherm без статусу офіційного представника. На підтвердження надаємо Договір № 89 від 15.03.2024 року з ВІДДІЛОМ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВГОРОД-СІВЕРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
Таким чином, взяти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які матимуть статус офіційного представника Protherm та здійснюватиме сервісне обслуговування, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника.
Для виконання вимог ч. 2 та ч. 5 ст. 18 Закону та п. 56 Особливостей, для підтвердження зазначеного в п. 2 Скарги надаємо наступні документальні підтвердження/докази:
1. Тендерна документація, що затверджена Протоколом прийняття рішення уповноваженою особою № 37 від 03.02.2025 року;
2. Запит № вих/5-ECE від 07.02.2025 року
3. Протоколи перевірки знань працівників
4. Договір № 89 від 15.03.2024 року з ВІДДІЛОМ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВГОРОД-СІВЕРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
5. Звіт про виконаний Договір № 89 від 15.03.2024 року з ВІДДІЛОМ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВГОРОД-СІВЕРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
№ п/п Назва об’єкту Газове обладнання
Технічне обслуговування систем газопостачання та газокористувальних установок та вузлів обліку газу 7 разів на рік по кожному об’єкту, а саме: лютий, березень, квітень, серпень, жовтень, листопад, грудень 2025 року, пуск газового обладнання на початку опалювального сезону
1. 16000, Чернігівська область, м. Новгород-Сіверський,
вул. Б. Майстренка, 8а
(Позашкільний навчальний заклад «Новгород-Сіверська комплексна дитячо-юнацька спортивна школа Новгород-Сіверської міської ради Чернігівської області) Котел: АОГВ 100Е -2шт.
ВОГ: ЛГ-Elster BK-G16M, Засіб з дистанційної передачі даних –«ФЛОУТЕК-ТМ»-2-3-4 Т
2. 16000, Чернігівська область, м. Новгород-Сіверський, вул. Покровська, 2
(Новгород-Сіверська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 2 Новгород-Сіверської міської ради Чернігівської області) Котел: Колві-Термона КТН 100Т -1 шт.,
ВОГ: G- 10 Рietro Fiorentini
3 16000, Чернігівська область, м. Новгород-Сіверський провул. Шевченка, 6 Новгород-Сіверський заклад дошкільної освіти (ясла-садок)«Ластівка»
Новгород-Сіверської міської ради Чернігівської області Котел: Protherm 85 KLO -2шт.,
ВОГ: ЛГ-Elster ВК-G16Т
Засіб з дистанційної передачі даних-«ФЛОУТЕК-ТМ»-2-3-4 Т
4. 16000, Чернігівська область, м. Новгород-Сіверський, вул. Покровська, 2 (Новгород-Сіверська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 2 Новгород-Сіверської міської ради Чернігівської області) Котел:Елексія 23-ЗК – 2шт.
ВОГ:ЛГ-G-6Pл
5. 16040, Чернігівська область, Новгород-Сіверський р-он, с. Печенюги, вул. Центральна, 73а (Печенюгівський навчально-виховний комплекс Новгород-Сіверської міської ради Чернігівської області) Котел: Protherm 120 СОО -4шт.,
ВОГ: ЛГ GMS-G-65-40-1.0-У2-Н4,
Засіб з дистанційної передачі даних-іMоd-Vega з GPRS
6. 16014,Чернігівська область, Новгород-Сіверський р-он,
с. Чайкине, вул. Кучми, 41 Чайкинський навчально-виховний комплекс Новгород-Сіверської міської ради Чернігівської області Котел: Protherm 120 СОО -6шт.,
ВОГ: ЛГ-GMS-G-65-80-1.0-У31-Н4,
Засіб з дистанційної передачі даних-iMоd-Vega з GPRS
7 16014,Чернігівська область, Новгород-Сіверський р-он, с. Чайкине, вул. Кучми, 41 Чайкинський навчально-виховний комплекс Новгород-Сіверської міської ради Чернігівської області Котел: АОГВ 50 «Атон»-2 шт
ВОГ: ЛГ-Elster BKG6МТ, Засіб з дистанційної передачі даних-іМоd-Vega з GPRS
8 16000, Чернігівська область, м. Новгород - Сіверський, вул. В. Шинкаренка, 9 А (Новгород - Сіверська початкова школа «Дзвіночок») Котел: «Факел-Г» 1 МВт – 2 ш.,
ВОГ: лг – РГ-К-100-0,1-01-Ч-5-68, коректор об’єму газу ОЕ-VPT 0,2/60
Скаржник зазначає, що законодавство України не вимагає, щоб обслуговування газових систем здійснювалося виключно офіційними представниками конкретного бренду.
Головна вимога — відповідність компанії нормам безпеки, наявність сертифікованих фахівців і дозвільних документів.
ТОВ «ЕТГ СЕРВІС» зазначає, що має в штаті кваліфікованих слюсарів з експлуатації та ремонту газового устаткування, які в тому числі пройшли відповідні навчання з охорони праці, пожежної безпеки та постійно вдосконалюють свої знання.
Обслуговування газових систем повинно вимагати наявності у спеціалістів відповідної технічної освіти, сертифікації з обслуговування газового обладнання, дотримання стандартів безпеки та правил технічної експлуатації.
Досвід і компетенція фахівців часто важливіші за статус офіційного представника.
При цьому, не зрозуміло, чому саме Замовник вимагає від учасника бути саме офіційним представником Protherm, якщо з 8 котлів лише 3 цього виробника.
ТОВ «ЕТГ СЕРВІС» листом № вих/5-ECE від 07.02.2025 року здійснило запит представнику компанії Protherm провести навчання працівників з технічного обслуговування газоспоживаючого обладнання (котлів) для отримання статусу офіційного представника Protherm, регіони України де саме здійснюється діяльність ТОВ «ЕТГ CEPBIC».
Однак станом на момент написання даної скарги відповіді від Protherm ТОВ «ЕТГ СЕРВІС» не отримало. Крім того, ТОВ «ЕТГ СЕРВІС» жодним чином не може повпливати на Protherm щодо отримання статусу офіційного представника, отже, ставить нас в ситуацію залежності від волі та дій третіх осіб.
Крім того, ТОВ «ЕТГ СЕРВІС» має досвід обслуговування газовикористовувальних установок Protherm без статусу офіційного представника. На підтвердження надаємо Договір № 89 від 15.03.2024 року з ВІДДІЛОМ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВГОРОД-СІВЕРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
Таким чином, взяти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які матимуть статус офіційного представника Protherm та здійснюватиме сервісне обслуговування, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника.
Для виконання вимог ч. 2 та ч. 5 ст. 18 Закону та п. 56 Особливостей, для підтвердження зазначеного в п. 2 Скарги надаємо наступні документальні підтвердження/докази:
1. Тендерна документація, що затверджена Протоколом прийняття рішення уповноваженою особою № 37 від 03.02.2025 року;
2. Запит № вих/5-ECE від 07.02.2025 року
3. Протоколи перевірки знань працівників
4. Договір № 89 від 15.03.2024 року з ВІДДІЛОМ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВГОРОД-СІВЕРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
5. Звіт про виконаний Договір № 89 від 15.03.2024 року з ВІДДІЛОМ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВГОРОД-СІВЕРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
3) Зобов’язати Замовника – ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВГОРОД-СІВЕРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ – привести тендерну документацію у відповідність нормам чинного законодавства шляхом внесення відповідних зміни до тендерної документації.