• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

(ПК-25Т_024_ВО) Засіб миючий універсальний для внутрішнього прибирання салонів вагонів

ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2025-02-03-011060-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25Т_024_ВО) ДК 021:2015 - 39830000-9 Продукція для чищення (Засіб миючий універсальний для внутрішнього прибирання салонів вагонів) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 39830000-9 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 055 700,00 грн без ПДВ (один мільйон п’ятдесят п’ять тисяч сімсот гривень 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025 року (до 31.12.2025 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11.02.2025 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 31 671,00 грн. (тридцять одна тисяча шістсот сімдесят одна гривня 00 копійок) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку 5 до тендерної документації 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олексій ЧОРНИЙ

Завершена

1 055 700.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 10 557.00 UAH
Період оскарження: 03.02.2025 14:46 - 08.02.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

оскарження рішення про визначення переможця процедури закупівлі

Номер: 70c2b667adbf4abc8a19f73116f6bccf
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-03-010475-a.b1
Назва: оскарження рішення про визначення переможця процедури закупівлі
Скарга:
Скаржник не погоджується з даним рішенням Замовника, щодо визначення переможцем учасника ТОВ «Українські Хімічні Технології ЛТД» (код ЄДРПОУ 34426212), оскільки це порушує вимоги ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, з наступних підстав: 1. Підстава перша відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Українські Хімічні Технології ЛТД» Пунктом 3.7. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в ТД передбачено: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником та зазначених у Додатку 1 та пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначені з урахуванням вимог частини четвертої статті 5 Закону з урахуванням Особливостей.». Відповідно тендерна пропозиція учасника має відповідати усім умовам та вимогам встановленим у тендерній документації. Як передбачено Додатком 1 до тендерної документації замовник зазначив у технічній специфікації наступну інформацію: ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ № п/п Код ресурсу (код МТР УЗ) Найменування товару або еквівалент* Посилання на нормативно- технічний документ або еквівалент** Од. виміру Кількість 1 1005225 Засіб миючий універсальний 5 л Форма Додатку А л 102000 000,0 * посилання є необхідним та обґрунтованим ** технічні параметри та характеристики еквівалента повинні повністю задовільняти вимоги, зазначені в тендерній документації. Замовник підтвердив намір купити саме засіб миючий універсальний 5л з можливістю надання еквіваленту. Учасник, що надає еквівалент повинен врахувати ссилку на *, щодо обгрунтованої вимоги надання саме засобу миючого універсального 5л. Натомість учасник ТОВ «Українські Хімічні Технології ЛТД» у складі документів тендерної пропозиції пропонує еквівалент, а саме: Універсальний засіб для миття підлоги БАЛУ Профі, 5 літрів, підтверджено паспортом якості БАЛУ Профі.pdf (додається до скарги), що не відповідає вимогам Замовника викладеним у технічній специфікації. Доречно зауважити, що у відповідності до наданих учасником документів у складі тендерної пропозиції, а саме: ТУ 007_2011.pdf учасник виробляє різновиди засобів універсальних саме для підлоги, що мають різні призначення до застосування. Також учасник ТОВ «Українські Хімічні Технології ЛТД» має змогу виробляти універсальний засіб для миття підлоги та інших поверхонь, але чомусь не запропонував цей засіб у своїй тендерній пропозиції. Відповідно до п.5.4 Відхилення тендерних пропозицій Розділ 5. Розгляд та оцінка тендерної пропозиції ТД Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель відповідно до пунктів 44-47 Особливостей. Друга частина п. 44 Особливостей визначає підстави для відхилення, що стосуються поданої учасником тендерної пропозиції, а саме – тендерна пропозиція відхиляється, якщо вона: – не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до п. 43 цих Особливостей. Тобто, невідповідність технічним умовам, вимогам щодо предмета закупівлі, якщо ці невідповідності не підлягають виправленню є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Тому, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Українські Хімічні Технології ЛТД» мала бути відхилена Замовником торгів відповідно до статті 31 Закону та пункту 41 та 44 Особливостей. 2. Друга підстава відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Українські Хімічні Технології ЛТД» Пунктом 3.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в ТД передбачено: «Тендерна пропозиція учасника має відповідати таким вимогам: 1) кожен документ повинен бути завантажений до електронної системи закупівель окремим файлом. Багатосторінкові документи завантажуються одним файлом. Документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді електронних документів та/або скан-копій, придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.» тощо) зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно з якими виготовляються такі скан-копії; 2) зображення відсканованих документів повинні бути чіткими та повнорозмірними (без обрізань будь-яких сторін документів, у т.ч. прізвища та підпису уповноваженої особи учасника, його печатки, номера, тощо); 3) будь-який текст на усіх відсканованих зображеннях має бути розбірливим та повинен вільно читатися; 4) кольорове сканування документів можливе як з оригіналів, так і з їх копій, завірених нотаріально або учасником у разі, якщо відносно конкретного документа не встановлено інші вимоги до його оформлення; 5) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП). У випадку надання електронних документів учасник накладає КЕП/УЕП на кожен з таких документів (якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учасник може не накладати на нього свій КЕП/УЕП).». Учасником ТОВ «Українські Хімічні Технології ЛТД» у складі документів тендерної пропозиції було надано документ ТУ 007_2011.pdf, що не відповідає пп.2,3 п.3.1. Розділу 3 ТД Інформацію зазначену в документі неможливо розібрати та прочитати. Пунктом 40 Особливостей передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов'язаних з виконанням рішення органу оскарження.». Доречно зауважити, що направлення учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – це ОБОВ'ЯЗОК Замовника, а не його право. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведеному вище документі та не надавши учаснику можливість виправити наведену вище невідповідність, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Тому, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Українські Хімічні Технології ЛТД» мала бути відхилена Замовником відповідно до статті 31 Закону та пункту 40, 41 та 44 Особливостей, як така що не відповідає умовам та вимогам встановленими тендерною документацією. Скаржник категорично не погоджується з цими порушеннями та вважає рішення уповноваженої особи Замовника щодо визначення переможця незаконним та таким, що підлягає скасуванню з наступних підстав. Згідно ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. З огляду на нижчезазначене, Замовник торгів діяв не на підставі та не у спосіб передбачений законами України. Про порушення Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» свідчить наступне. Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Вважаємо, що рішення і дії Замовника спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників та порушують принципи здійснення публічних закупівель, закріплені статтею 5 Закону, зокрема – недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Наявність порушених прав суб’єкта оскарження обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є учасником відповідної процедури закупівлі, претендує на неупереджений розгляд його тендерної пропозиції, об’єктивне визначення переможця та укладення договору з Замовником, оскільки є реальним та добросовісним учасником ринку. Такі незаконні дії Замовника не відповідають принципам здійснення публічних закупівель, визначеним у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та порушують, ст. 22 «Тендерна документація», ст. 29 «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій» Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищенаведене та у відповідності до вимог статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Скаржник вимушений звернутись до Антимонопольного комітету України зі скаргою на дії Замовника та просити зобов’язати Замовника усунути порушення законодавства про публічні закупівлі, прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі та скасування усіх рішень, які прийняті з порушенням чинного законодавства України. Так, засвідчуємо, що рішенням, яке є прийнятим з порушенням чинного законодавства України - це Протокол № 4-18/02-25 Рішення Уповноваженої особи Філія "Пасажирська компанія" АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» від 18.02.2025 року та підлягає скасуванню як незаконний. На підставі викладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «СЕРВІС ПРО» до розгляду по процедурі публічних закупівель за ідентифікатором UA-2025-02-03-010475-а Засіб миючий універсальний для внутрішнього прибирання салонів вагонів код за ДК 021:2015 – 39830000-9 Продукція для чищення. 2. Визнати Протокол № 4-18/02-25 Рішення Уповноваженої особи Філія "Пасажирська компанія" АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» від 18.02.2025 року таким, що порушує законодавство про публічні закупівлі, а саме ст. 5 та ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Зобов’язати Замовника усунути порушення законодавства про публічні закупівлі шляхом приведення їх у відповідність до вимог чинного законодавства України, а саме скасувати, Протокол № 4-18/02-25 Рішення Уповноваженої особи Філія "Пасажирська компанія" АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» від 18.02.2025 року та закінчити процедуру закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата розгляду скарги: 04.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.02.2025 12:53
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 07.03.2025 16:06
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС ПРО", Ирина Стафийчук 380679582386 i.stafiychuk@biosphere-corp.com http://pro-service.com.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 1d6ad1544b5647588ad6b273d3c84008
Заголовок пункту скарги: тендерна пропозиція учасника не відповідає усім умовам та вимогам встановленим у тендерній документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Пунктом 3.7. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в ТД передбачено:
«Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником та зазначених у Додатку 1 та пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначені з урахуванням вимог частини четвертої статті 5 Закону з урахуванням Особливостей.».
Відповідно тендерна пропозиція учасника має відповідати усім умовам та вимогам встановленим у тендерній документації.
Як передбачено Додатком 1 до тендерної документації замовник зазначив у технічній специфікації наступну інформацію:

ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
№ п/п Код ресурсу
(код МТР УЗ) Найменування товару або еквівалент* Посилання на нормативно- технічний документ або еквівалент** Од.
виміру Кількість
1
1005225 Засіб миючий універсальний 5 л Форма Додатку А л
102000 000,0


* посилання є необхідним та обґрунтованим
** технічні параметри та характеристики еквівалента повинні повністю задовільняти вимоги, зазначені в тендерній документації.

Замовник підтвердив намір купити саме засіб миючий універсальний 5л з можливістю надання еквіваленту. Учасник, що надає еквівалент повинен врахувати ссилку на *, щодо обгрунтованої вимоги надання саме засобу миючого універсального 5л.
Натомість учасник ТОВ «Українські Хімічні Технології ЛТД» у складі документів тендерної пропозиції пропонує еквівалент, а саме: Універсальний засіб для миття підлоги БАЛУ Профі, 5 літрів, підтверджено паспортом якості БАЛУ Профі.pdf (додається до скарги), що не відповідає вимогам Замовника викладеним у технічній специфікації.
Доречно зауважити, що у відповідності до наданих учасником документів у складі тендерної пропозиції, а саме: ТУ 007_2011.pdf учасник виробляє різновиди засобів універсальних саме для підлоги, що мають різні призначення до застосування. Також учасник ТОВ «Українські Хімічні Технології ЛТД» має змогу виробляти універсальний засіб для миття підлоги та інших поверхонь, але чомусь не запропонував цей засіб у своїй тендерній пропозиції.




Відповідно до п.5.4 Відхилення тендерних пропозицій Розділ 5. Розгляд та оцінка тендерної пропозиції ТД Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель відповідно до пунктів 44-47 Особливостей.
Друга частина п. 44 Особливостей визначає підстави для відхилення, що стосуються поданої учасником тендерної пропозиції, а саме – тендерна пропозиція відхиляється, якщо вона:
– не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до п. 43 цих Особливостей.
Тобто, невідповідність технічним умовам, вимогам щодо предмета закупівлі, якщо ці невідповідності не підлягають виправленню є підставою для відхилення тендерної пропозиції.

Тому, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Українські Хімічні Технології ЛТД» мала бути відхилена Замовником торгів відповідно до статті 31 Закону та пункту 41 та 44 Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 988acf91de714d17b2c0e10e03b9be7d
Заголовок пункту скарги: Інформацію зазначену в документі неможливо розібрати та прочитати
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Пунктом 3.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в ТД передбачено:
«Тендерна пропозиція учасника має відповідати таким вимогам:
1) кожен документ повинен бути завантажений до електронної системи закупівель окремим файлом. Багатосторінкові документи завантажуються одним файлом. Документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді електронних документів та/або скан-копій, придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.» тощо) зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно з якими виготовляються такі скан-копії;
2) зображення відсканованих документів повинні бути чіткими та повнорозмірними (без обрізань будь-яких сторін документів, у т.ч. прізвища та підпису уповноваженої особи учасника, його печатки, номера, тощо);
3) будь-який текст на усіх відсканованих зображеннях має бути розбірливим та повинен вільно читатися;
4) кольорове сканування документів можливе як з оригіналів, так і з їх копій, завірених нотаріально або учасником у разі, якщо відносно конкретного документа не встановлено інші вимоги до його оформлення;
5) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП). У випадку надання електронних документів учасник накладає КЕП/УЕП на кожен з таких документів (якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учасник може не накладати на нього свій КЕП/УЕП).».
Учасником ТОВ «Українські Хімічні Технології ЛТД» у складі документів тендерної пропозиції було надано документ ТУ 007_2011.pdf, що не відповідає пп.2,3 п.3.1. Розділу 3 ТД



Інформацію зазначену в документі неможливо розібрати та прочитати.

Пунктом 40 Особливостей передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов'язаних з виконанням рішення органу оскарження.».
Доречно зауважити, що направлення учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – це ОБОВ'ЯЗОК Замовника, а не його право.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведеному вище документі та не надавши учаснику можливість виправити наведену вище невідповідність, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір