-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Фармацевтична продукція (для лікування хвороб нервової системи)
Торги не відбулися
91 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 209.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 209.00 UAH
Період оскарження:
17.09.2018 09:34 - 28.09.2018 00:00
Вимога
Вирішена
Запит на зміни
Номер:
fd6df8dd014047c0bca6745b526251b9
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-17-000030-b.c1
Назва:
Запит на зміни
Вимога:
Вих. № 125/09 від 21.09.2018 р. Голові тендерного комітету
ТОВ «БаДМ» висловлює Вам свою пошану та уважно вивчивши тендерну документацію (далі – ТД) на закупівлю: Фармацевтична продукція (для лікування хвороб нервової системи) (код ДК 021:2015-33600000-6 Фармацевтична продукція), ідентифікатор закупівлі UA-2018-09-17-000030-b, просимо Вас виділити окремим лотом препарати зазначені в додатку 2 , а саме п. 3, 5, 11.
Згідно міжнародної непатентованої назви, яка зазначена в ТД: Chlorpromazine 100 мг №10 -АМІНАЗИН-ЗДОРОВ`Я Таблетки, вкриті плівковою оболонкою, по 100 мг № 10 (10*1),
п. 5 Chlorpromazine 25 мг №20 - АМІНАЗИН-ЗДОРОВ`Я. Таблетки, вкриті оболонкою, 25 мг № 20 (20х1) у контурних чарункових упаковках* , п. 11 Trifluoperazine 0.005 №50 - ТРИФТАЗИН-ЗДОРОВ`Я . Таблетки, вкриті плівковою оболонкою, по 5 мг № 50 (50х1).
Ці препарати є ексклюзивами ТОВ "Фармацевтична компанія "Здоров'я", м. Харків,Україна, , що підтверджується даними Державного реєстру лікарських засобів України за посиланням http://www.drlz.com.ua/.
Так, в один предмет закупівлі об’єднані товари різних виробників – як іноземних так і вітчизняних, тоді як вітчизняні виробник потенційно можуть прийняти участь у торгах самостійно, що призводить до обмеження конкуренції та унеможливлює створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, унеможливлює запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері, розвитку добросовісної конкуренції та здешевлення предмету закупівлі.
Таким чином визначенні Замовником у медико-технічному завданні можливість представлення еквівалента до товарів, що закуповуються, є суто формальним виконанням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», адже товари, які є еквівалентами тому, що є предметом закупівлі та будуть зареєстрованими в Україні згідно реєстру лікарських засобів МОЗ України, відсутні.
Повідомляємо, що дані положення документації є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), а саме: недискримінації учасників конкурсних торгів та добросовісної конкуренція серед учасників.
Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення ДКТ до вимог Закону, а саме:
1. Внести зміни до тендерної документації шляхом поділу предмета закупівлі на окремі лоти, що підвищить вільну конкуренцію серед учасників, нівелює можливу корупційну складову і як наслідок, дозволить більш ефективно та раціонально використати державні кошти.
З повагою, представник ТОВ «БаДМ» О.М. Коваленко
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.09.2018 16:09
Вирішення:
Представнику ТОВ "БаДМ" О.М. Коваленко.
Відповідно до наказу № 2092 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника, із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу( далі-МНН)». У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках визначається МНН кожного лікарського засобу.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти ) за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та /або за місцем поставки лікарських засобів."
Статус вимоги:
Задоволено