• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Лампи світлодіодні 20W E27 6400K (Код ДК 021:2015 - 31531000-7- Лампи)

Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Закону України «Про санкції», Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями)

Торги відмінено

228 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 140.00 UAH
Період оскарження: 03.02.2025 11:42 - 08.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення Замовника щодо неправомірної дискваліфікації Учасника

Номер: 82a0ea47550340e98796253bf3976204
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-03-005143-a.c1
Назва: Скарга на рішення Замовника щодо неправомірної дискваліфікації Учасника
Скарга:
Товариством з обмеженою відповідальністю «Науково виробниче підприємство «ВІАН» було прийнято участь, а саме подано тендерну пропозицію, по закупівлі UA-2025-02-03-005143-a, предмет закупівлі: за кодом ДК 021:2015 - 31531000-Лампи, яка була оголошена Замовником ХРИСТИНІВСЬКОГО ВИРОБНИЧОГО УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА. За результатами проведення вищевказаної закупівлі, ТОВ «НВП «ВІАН» було запропоновано найнижчу ціну, проте відповідно до Протоколу 1302/2025 від 13.02.2025 року, ТОВ «НВП «ВІАН» було дискваліфіковано. Вважаємо рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВП «ВІАН» незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси суб’єкта оскарження та норми законодавства, умови тендерної документації, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «НВП «ВІАН» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Фактичні обставини Протоколом № 1302/2025 від 13.02.2025 року було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВП «ВІАН» на підставі 1 абзацу 2 підпункту пункту 44 Особливостей (не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей). Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення своєї пропозиції через порушення Замовником вимог Закону, Особливостей та умов Тендерної документації. Скаржник бажає скасування рішення Замовника про відхилення своєї пропозиції через невідповідність цього рішення вимогам ТД та подає цю Скаргу до Постійнодіючої Колегії АМКУ. Підстава для оскарження Протоколом № 1302/2025 від 13.02.2025 року було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВП «ВІАН», на підставі 1 абзацу 2 підпункту пункту 44 Особливостей (не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей), а саме: як зазначає Замовник: «Учасником процедури закупівлі було подано два документа технічних вимог до закупівлі (Технічна специфікація Додаток 3 (пропозиція Учасника) Bиx.№ 28 від 10.02.2025p. та Технічні вимоги Замовника Додаток 2 згода. Bиx.№ 17 від 10.02.2025p.). Замовником у Додатку 2 Технічні вимоги до закупівлі вимагалось, що найменування предмета закупівлі має назву «Лампи світлодіодні 20W Е27 6400K» та країна виробник: Туреччина. Однак, учасником у поданій Технічній специфікації Додаток 3 (пропозиція Учасника) Bиx.№ 28 від 10.02.2025p.) Технічні вимоги до закупівлі зазначається назва «LED лампа колба Т 20Вт» та країна виробник: Китай. В поданому учасником ТОВ «HBП «BІAH» файлі (Гарантійний лист зобов’язань 2 Вих. №3 від 10.02.2025p.) вказано країна виробник: Туреччина, що суперечить поданій учасником Технічній специфікації Додаток 3 (пропозиція Учасника) Bиx. №28 від 10.02.2025p.) вказано країна виробник: Китай. А також, учасником ТОВ «HBП «BIAH» був поданий Паспорт якості №03/02 LED лампа колба Т (світлодіодна). У паспорті наданому учасником, вказано: Представник в Україні: ТОВ «HBП «BIAH» Виробник: «Нінгбо Сіянг Оптоелектронік Лайтінг Сайнс & Технолоджі Ко., ЛТД» Адреса виробництва: №9 Шаоджун Роад, Чендун Індастрі Парк, Юяо, Нінгбо, 315000, Провінція Чжецян, Китай, що відповідно суперечить поданому учасником ТОВ «HBП «BIAH» файлу (Гарантійний лист зобов'язань 2) Вих.№ 3 від 10.02.2025p.) вказано країна виробник: Туреччина. Згідно вище зазначеного пропозиція учасника ТОВ «HBП «ВIAH» не відповідас технічним та якісним характеристи кам предмету закупівлі.». З такими доводами Замовника Учасник не погоджується з наступних підстав: По-перше: Абзацем 2 Пункту 6 розділу 3 Тендерної документації передбачено: «Усі посилання у даній тендерній документації та Додатку № 2 до тендерної документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент". Враховуючи вищезазначений абзац, а також той факт, що закупівля проводилась за процедурою «відкриті торги з особливостями», для якої є обов’язковим надання можливості пропонувати еквівалент товару, вважаємо що пропозиція Учасником товару, країна походження якого є Китай, а не Туреччина, за умови відповідності запропонованого товару всім іншим технічним та якісним вимогам, встановленим Тендерною документацією, не є порушенням з боку Учасника, відповідно не є підставою для дискваліфікації Учасника. По-друге: Пунктом 6 Додатку 2 Тендерної документації передбачено, що Продукція повинна бути підтверджена технічною документацією (технічним паспортом та, що надається Учасником на підтвердження параметрів/характеристик товару) на партію. Пунктом 7 Додатку 2 Тендерної документації передбачено, що Для підтвердження високої якості продукції, учасник повинен надати копію Декларації(ій) або Сертифікату(ів) про відповідність на пропоновану продукцію, завірену печаткою учасника. На виконання зазначених вимог, Учасник у складі своєї Тендерної пропозиції надав документ «Паспорт Лампа Т» (паспорт якості), документ «лампи LED 1067 до 2026р.» (Декларація про відповідність), в яких зазначений виробник товару та країна виробництва (походження). По-третє: Учасник у складі своєї Тендерної пропозиції надав документ «Технічна специфікація Додаток 3 (пропозиція Учасника)», де зазначено найменування, характеристики та країну виготовлення товару (Китай), який пропонує Учасник. По-четверте: Пунктом 9 Додатку 2 Тендерної документації передбачено: «Якщо постачальник не є виробником товару, дані параметри та гарантійні зобов’язання підтвердити гарантійним листом (з вказаним ідентифікатором закупівлі) від Виробника, або уповноваженого представника в Україні.». У зв’язку з тим, що Замовником не було зазначено, в якій саме формі треба надати підтвердження параметрів та гарантійний зобов’язань (параметри та зобов’язання щодо товару, який фактично пропонує Учасник чи погодження з вимогами Замовника в редакції Замовника), Учасником на виконання вищезазначеної вимоги на власний розсуд у довільній формі у складі тендерної пропозиції було надано документ під назвою «Гарантійний лист гарантія зобовьязань» та документ під назвою «Гарантійний лист гарантія зобовьязань 2». В документі під назвою «Гарантійний лист гарантія зобовьязань 2» зазначено, що: «Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче підприємство «ВІАН» (далі – Учасник), є офіційним представником виробника Нінгбо Сіянг Оптоелектронік Лайтінг Сайнс & Технолоджі Ко., ЛТД на території України (свідоцтво на торгівельну марку № 285077, сертифікат представника від 10.04.2024р., додаються у складі тендерної пропозиції).Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче підприємство «ВІАН» гарантує всі параметри, визначені Замовником та виконання усіх зобов’язань, передбачених Додатком 2 Тендерної документації та всіх інших умов та зобов’язань, передбачених тендерною документацією в межах закупівлі UA-2025-02-03-005143-a» та скопійовано Додаток 2 Тендерної документації в редакції Замовника, на підтвердження згоди з усіма вимогами Замовника, визначеними в цьому додатку, з урахуванням інших вимог Тендерної документації, в т.ч. встановлених Абзацем 2 Пункту 6 розділу 3 Тендерної документації та гарантування їх виконання. Враховуючи все вищезазначене, Інформація щодо товару, який пропонує Учасник відображена Учасником у таких документах як: «Технічна специфікація Додаток 3 (пропозиція Учасника)», «Паспорт Лампа Т» (паспорт якості), документ «лампи LED 1067 до 2026р.» (Декларація про відповідність), а документ «Гарантійний лист гарантія зобовьязань 2», як і документ «Технічні вимоги Замовника Додаток 2 згода», є, по суті, погодженням з усіма вимогами, встановленими Замовником в Додатку 2 та інших документах Тендерної документації, та гарантуванням можливості їх виконання, з урахуванням усіх вимог Тендерної документації, в т.ч. можливості надання еквіваленту товару, тому зазначення в документі «Гарантійний лист гарантія зобовьязань 2» країни виробника – Туреччина не є протиріччям або помилкою, оскільки в даному документі Учасник вказав не товар, який він фактично пропонує до постачання, а вимоги Замовника. Враховуючи все вищезазначене, вважаємо рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВП «ВІАН» незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси суб’єкта оскарження та норми законодавства, умови тендерної документації, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «НВП «ВІАН» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. У відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), з урахуванням правової норми абзацу першого пункту 56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Особливості) скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. Пунктом 52 Особливостей визначено, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно п. 17 ч. 1 ст. 1 Закону передбачено, що «Орган оскарження – це Антимонопольний комітет України». Відповідно до п. 30 ч.1 ст.1 Закону суб’єкт оскарження в органі оскарження – це фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. До органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електрону систему закупівель згідно ч. 1 п. 53 Особливостей. Частиною другою пунктом 52 Особливостей встановлено, що у разі, якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази. Враховуюче вище наведене, що Замовником при проведенні цієї процедури закупівлі Замовник грубо порушив принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до учасників; принцип добросовісної конкуренції серед учасників; принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель; принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Відповідно до частини 4 статті 5 Закону, Замовник не мають права встановлювати будь-які дискримінаційні вимоги до учасників. Водночас, згідно з частиною 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити умови, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому вважаємо, що замовник порушив правові норми статей 5 та 22 Закону та правові норми підпункту 4 пункту 10 статті 11 Закону, який зобов'язує замовника забезпечити рівний, об'єктивний та чесний відбір учасників процедур закупівель, встановивши в цій документації дискримінаційні умови для Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково -виробниче підприємство «ВІАН». Приймаючи до уваги, що вищевказані порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечить законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси, у відповідності до статті 40 Конституції України та абзацу 4 статті 55 Конституції України, п.3 ст. 8, ст. 18 Закону враховуючи вищезазначене Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «НВП «ВІАН» просить: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВІАН» в межах закупівлі UA-2025-02-03-005143-a.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 27.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.02.2025 16:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.03.2025 16:34
Дата виконання рішення Замовником: 05.03.2025 14:05
Коментар замовника щодо усунення порушень: Згідно Рішення Комісії Антимонопольного комітету України №3069-р/пк-пз від 27.02.2025, Христинівським виробничим управлінням житлово-комунального господарства було скасовано рішення від 13.02.2025 №1302/2025, згідно з яким було вирішено відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «НВП «ВІАН».
Автор: ТОВ «НВП «ВІАН», Чадов Віктор Олександрович 380689811578 vian-zp@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 0e5edac7dbb646b3bbb4f3459b294166
Заголовок пункту скарги: Скарга на рішення Замовника щодо неправомірної дискваліфікації Учасника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: По-перше: Абзацем 2 Пункту 6 розділу 3 Тендерної документації передбачено: «Усі посилання у даній тендерній документації та Додатку № 2 до тендерної документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент".
Враховуючи вищезазначений абзац, а також той факт, що закупівля проводилась за процедурою «відкриті торги з особливостями», для якої є обов’язковим надання можливості пропонувати еквівалент товару, вважаємо що пропозиція Учасником товару, країна походження якого є Китай, а не Туреччина, за умови відповідності запропонованого товару всім іншим технічним та якісним вимогам, встановленим Тендерною документацією, не є порушенням з боку Учасника, відповідно не є підставою для дискваліфікації Учасника.

По-друге: Пунктом 6 Додатку 2 Тендерної документації передбачено, що Продукція повинна бути підтверджена технічною документацією (технічним паспортом та, що надається Учасником на підтвердження параметрів/характеристик товару) на партію. Пунктом 7 Додатку 2 Тендерної документації передбачено, що Для підтвердження високої якості продукції, учасник повинен надати копію Декларації(ій) або Сертифікату(ів) про відповідність на пропоновану продукцію, завірену печаткою учасника.
На виконання зазначених вимог, Учасник у складі своєї Тендерної пропозиції надав документ «Паспорт Лампа Т» (паспорт якості), документ «лампи LED 1067 до 2026р.» (Декларація про відповідність), в яких зазначений виробник товару та країна виробництва (походження).

По-третє: Учасник у складі своєї Тендерної пропозиції надав документ «Технічна специфікація Додаток 3 (пропозиція Учасника)», де зазначено найменування, характеристики та країну виготовлення товару (Китай), який пропонує Учасник.

По-четверте: Пунктом 9 Додатку 2 Тендерної документації передбачено: «Якщо постачальник не є виробником товару, дані параметри та гарантійні зобов’язання підтвердити гарантійним листом (з вказаним ідентифікатором закупівлі) від Виробника, або уповноваженого представника в Україні.».
У зв’язку з тим, що Замовником не було зазначено, в якій саме формі треба надати підтвердження параметрів та гарантійний зобов’язань (параметри та зобов’язання щодо товару, який фактично пропонує Учасник чи погодження з вимогами Замовника в редакції Замовника), Учасником на виконання вищезазначеної вимоги на власний розсуд у довільній формі у складі тендерної пропозиції було надано документ під назвою «Гарантійний лист гарантія зобовьязань» та документ під назвою «Гарантійний лист гарантія зобовьязань 2».
В документі під назвою «Гарантійний лист гарантія зобовьязань 2» зазначено, що: «Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче підприємство «ВІАН» (далі – Учасник), є офіційним представником виробника Нінгбо Сіянг Оптоелектронік Лайтінг Сайнс & Технолоджі Ко., ЛТД на території України (свідоцтво на торгівельну марку № 285077, сертифікат представника від 10.04.2024р., додаються у складі тендерної пропозиції).Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче підприємство «ВІАН» гарантує всі параметри, визначені Замовником та виконання усіх зобов’язань, передбачених Додатком 2 Тендерної документації та всіх інших умов та зобов’язань, передбачених тендерною документацією в межах закупівлі UA-2025-02-03-005143-a» та скопійовано Додаток 2 Тендерної документації в редакції Замовника, на підтвердження згоди з усіма вимогами Замовника, визначеними в цьому додатку, з урахуванням інших вимог Тендерної документації, в т.ч. встановлених Абзацем 2 Пункту 6 розділу 3 Тендерної документації та гарантування їх виконання.





Враховуючи все вищезазначене, Інформація щодо товару, який пропонує Учасник відображена Учасником у таких документах як: «Технічна специфікація Додаток 3 (пропозиція Учасника)», «Паспорт Лампа Т» (паспорт якості), документ «лампи LED 1067 до 2026р.» (Декларація про відповідність), а документ «Гарантійний лист гарантія зобовьязань 2», як і документ «Технічні вимоги Замовника Додаток 2 згода», є, по суті, погодженням з усіма вимогами, встановленими Замовником в Додатку 2 та інших документах Тендерної документації, та гарантуванням можливості їх виконання, з урахуванням усіх вимог Тендерної документації, в т.ч. можливості надання еквіваленту товару, тому зазначення в документі «Гарантійний лист гарантія зобовьязань 2» країни виробника – Туреччина не є протиріччям або помилкою, оскільки в даному документі Учасник вказав не товар, який він фактично пропонує до постачання, а вимоги Замовника.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника