• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Соки фруктові, овочеві

Завершена

690 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 905.00 UAH
Період оскарження: 03.02.2025 10:01 - 08.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на дії Замовника

Номер: e40f99671c8e430299715659890059ba
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-03-001675-a.a1
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
03.02.25 року в електронній системі закупівель Prozorro Замовником – Ново-Білицький психоневрологічний інтернат для чоловіків( місто Київ), код ЄДРПОУ: 26267255 (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі за предметом: Соки фруктові, овочеві Класифікація за ДК 021:2015: 15320000-7 - Фруктові та овочеві соки. У відповідності до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, для участі в даній закупівлі були подані тендерні пропозиції від наступних учасників: Учасник Початкова пропозиція Остаточна пропозиція ФОП Кошлак Ігор Вікторович 630`595.00 Гривня з ПДВ 615`000.00 Гривня з ПДВ ТОВ "Спарта 2015" 615`363.00 Гривня з ПДВ 608`223.00 Гривня з ПДВ 12.02.2025 року Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ПРО ВІДХИЛЕННЯ УЧАСНИКА № 92 від 12.02.2025 року, відповідно до якого відхилено найбільше економічно вигідну пропозицію учасника ТОВ «СПАРТА 2015». Учасник ТОВ "СПАРТА 2015" (код ЄДРПОУ 39625877) (далі – Скаржник) не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими , що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». По-перше: Замовник у вищевказаному Протоколі від 12.02.2025 року зазначає , цитуємо: « 1.1. згідно п.п.2 п 44 Постанови, п.3 розділу 5 тендерної документації «тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації», а саме: -Відсутні акти виконаних робіт санітарної обробки/дезінфекції авто автотранспорту. 1.2.невідповідності, що могли бути усунені відповідно до п.43 Постанови, а саме: -Відсутні медичні книжки працівників, залучених до виконання договору; -Аналогічний договір надано за 2020 рік, що суперечить вимогам тендерної документації.» Хочемо зауважити , що Замовник всупереч Статті 16 «ЗУ Про публічні закупівлі. Кваліфікаційні критерії», відніс кваліфікаційні документи у Додатку № 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі», а саме: «4.Документальне підтвердження проведення санітарної обробки/дезінфекції автотранспорту, який буде задіяний для постачання, а саме: копію договору, дійсного протягом 2025 року, та актів виконаних робіт за останній місяць відносно дати розкриття пропозицій. В разі, якщо Учасник використовує орендовані або наймані автомобілі, надати такі документи орендодавця або власника.» По-друге: Керуючись постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме в п.40 зазначено: - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник, порушив постанову Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року не надавши Скаржнику можливість у строк передбачений чинним законодавством виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією. Натомість Замовник одразу оприлюднив ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ПРО ВІДХИЛЕННЯ УЧАСНИКА № 92 від 12.02.2025 року, відповідно до якого відхилив нашу пропозицію, як найбільше економічно вигідну. На підтвердження нашої можливості виправити невідповідності , які буле виявлені Замовником під час розгляду нашої пропозиції. Додаємо: -АКТ надання послуг № 47 від 31 січня 2025 року. -Медичні книги працівників (Шеремета С.О.; Гришенкова В.П.; Маранди М.К.) зазначені у Довідці ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ І ДОСВІД ТА БУДУТЬ ЗАЛУЧЕНІ ДЛЯ ПОСТАВКИ ТОВАРУ, Вих. 26/25 від 06.02.2025року (файл- Довідка про працівників (7).pdf). -Аналогічний договір та відгук (Договір постачання № 136 від 30 січня 2023 року та відгук Вих. № 16/10 від 16.10.2023 року.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 27.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.02.2025 15:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.03.2025 17:17
Дата виконання рішення Замовником: 06.03.2025 10:43
Коментар замовника щодо усунення порушень: учасника ТОВ "Спарта 2015" визначено переможцем
Автор: ТОВ "Спарта 2015", Андріасян Михайло 380678040987 Sparta_2015i@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: cb2ebe6a5da9436490077ae0842b74d1
Заголовок пункту скарги: Учасник ТОВ "СПАРТА 2015" (код ЄДРПОУ 39625877) (далі – Скаржник) не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими , що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 03.02.25 року в електронній системі закупівель Prozorro Замовником – Ново-Білицький психоневрологічний інтернат для чоловіків( місто Київ), код ЄДРПОУ: 26267255 (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі за предметом: Соки фруктові, овочеві Класифікація за ДК 021:2015: 15320000-7 - Фруктові та овочеві соки. У відповідності до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, для участі в даній закупівлі були подані тендерні пропозиції від наступних учасників:

Учасник Початкова пропозиція Остаточна пропозиція
ФОП Кошлак Ігор Вікторович 630`595.00 Гривня з ПДВ 615`000.00 Гривня з ПДВ
ТОВ "Спарта 2015" 615`363.00 Гривня з ПДВ 608`223.00 Гривня з ПДВ


12.02.2025 року Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ПРО ВІДХИЛЕННЯ УЧАСНИКА № 92 від 12.02.2025 року, відповідно до якого відхилено найбільше економічно вигідну пропозицію учасника ТОВ «СПАРТА 2015».


Учасник ТОВ "СПАРТА 2015" (код ЄДРПОУ 39625877) (далі – Скаржник) не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими , що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».

По-перше: Замовник у вищевказаному Протоколі від 12.02.2025 року зазначає , цитуємо:
« 1.1. згідно п.п.2 п 44 Постанови, п.3 розділу 5 тендерної документації «тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації», а саме:
-Відсутні акти виконаних робіт санітарної обробки/дезінфекції авто автотранспорту.
1.2.невідповідності, що могли бути усунені відповідно до п.43 Постанови, а саме:
-Відсутні медичні книжки працівників, залучених до виконання договору;
-Аналогічний договір надано за 2020 рік, що суперечить вимогам тендерної документації.»

Хочемо зауважити , що Замовник всупереч Статті 16 «ЗУ Про публічні закупівлі. Кваліфікаційні критерії», відніс кваліфікаційні документи у Додатку № 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі», а саме:

«4.Документальне підтвердження проведення санітарної обробки/дезінфекції автотранспорту, який буде задіяний для постачання, а саме: копію договору, дійсного протягом 2025 року, та актів виконаних робіт за останній місяць відносно дати розкриття пропозицій. В разі, якщо Учасник використовує орендовані або наймані автомобілі, надати такі документи орендодавця або власника.»


По-друге: Керуючись постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме в п.40 зазначено:
- Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.

Замовник, порушив постанову Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року не надавши Скаржнику можливість у строк передбачений чинним законодавством виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією.
Натомість Замовник одразу оприлюднив ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ПРО ВІДХИЛЕННЯ УЧАСНИКА № 92 від 12.02.2025 року, відповідно до якого відхилив нашу пропозицію, як найбільше економічно вигідну.


На підтвердження нашої можливості виправити невідповідності , які буле виявлені Замовником під час розгляду нашої пропозиції.
Додаємо:
-АКТ надання послуг № 47 від 31 січня 2025 року.
-Медичні книги працівників (Шеремета С.О.; Гришенкова В.П.; Маранди М.К.) зазначені у Довідці ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ І ДОСВІД ТА БУДУТЬ ЗАЛУЧЕНІ ДЛЯ ПОСТАВКИ ТОВАРУ, Вих. 26/25 від 06.02.2025року (файл- Довідка про працівників (7).pdf).
-Аналогічний договір та відгук (Договір постачання № 136 від 30 січня 2023 року та відгук Вих. № 16/10 від 16.10.2023 року.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника