-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Торги не відбулися
3 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 37 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 37 000.00 UAH
Період оскарження:
31.01.2025 20:08 - 06.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
23db8ded4cee420f930a721e93c5a864
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-31-014433-a.b1
Назва:
Скарга щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 19. Договори охорони.pdf 14.02.2025 14:22
- 12. A-Blast паспорт.pdf 14.02.2025 14:22
- 1. ЛЮТИЙ ПРОТОКОЛ ПЕРЕМОЖЕЦЬ 2025_winscan_to_pdf.pdf 14.02.2025 14:22
- 13. Договір оренди Шкурей.pdf 14.02.2025 14:22
- 11. 48. Довідка щодо надання ліцензії.pdf 14.02.2025 14:22
- 5. 47. Кошторис.pdf.asice.zip 14.02.2025 14:22
- Скарга щодо порушення Законодавства.docx 14.02.2025 14:22
- 16. Технічний паспорт розвалу сходження.pdf 14.02.2025 14:22
- 5. 30. Гарантійний про виконання всіх найменувань.pdf 14.02.2025 14:22
- 8. 40. МТБ.pdf 14.02.2025 14:22
- 2. 44. Додаток 8 технічні, якісні та кількісні характеристики.pdf 14.02.2025 14:22
- 6. 20. Гарантійний строк не менше 12 міс.pdf 14.02.2025 14:22
- 7. 21. Гарантійний про країну походження товару.pdf 14.02.2025 14:22
- 10. Витяг ліцензії пального.pdf 14.02.2025 14:22
- Скарга щодо порушення Законодавства_Validation_Report.pdf 14.02.2025 14:22
- Скарга щодо порушення Законодавства.docx.p7s 14.02.2025 14:22
- 4. 47. Кошторис.pdf 14.02.2025 14:22
- 15. Договір поставки обладнання Вакарюк-Шкурей гідроабразивна обробка.pdf 14.02.2025 14:22
- 9. ОБОРОТНО-САЛЬДОВА ВІДОМІСТЬ станом на 13.01.2025.pdf 14.02.2025 14:22
- 17. ПАСПОРТ компресора Keshidi KSD.pdf 14.02.2025 14:22
- 18. 11. Довідка про надання послуг охорони.pdf 14.02.2025 14:22
- 5.1. Гарантійний товар не з РФ.pdf 14.02.2025 14:22
- 3. 44. Додаток 8 технічні, якісні та кількісні характеристики.pdf.asice.zip 14.02.2025 14:22
- 14. видаткові накладні.pdf 14.02.2025 14:22
- sign.p7s 14.02.2025 14:23
- АМКУ ПОЯСНЕННЯ ЩОДО ОСКАРЖЕННЯ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ 2025_Validation_Report (1).pdf 17.02.2025 17:30
- АМКУ ПОЯСНЕННЯ ЩОДО ОСКАРЖЕННЯ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ 2025.doc.asice (1).zip 17.02.2025 17:30
- НОВА РЕДАКЦІЯ - 2 ДКТ РЕМОНТ АВТОТРАНСПОРТУ 2025.doc 17.02.2025 17:30
- АМКУ ПОЯСНЕННЯ ЩОДО ОСКАРЖЕННЯ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ 2025.doc 17.02.2025 17:30
- НОВА РЕДАКЦІЯ Додаток 8 до ДКТ Технічні якісні кількісні характеристики 2025....xlsx 17.02.2025 17:30
- НОВА РЕДАКЦІЯ ДКТ РЕМОНТ АВТОТРАНСПОРТУ 2025.doc 17.02.2025 17:30
- НОВА РЕДАКЦІЯ Додаток 4 до ДКТ Документи переможця 2025.docx 17.02.2025 17:30
- ЗМІНИ (1).docx 17.02.2025 17:30
- ЗМІНИ - 2 (1).docx 17.02.2025 17:30
- НОВА РЕДАКЦІЯ Додаток 5 до ДКТ Інформація про технічні якісні кількісні характеристики 2025....xlsx 17.02.2025 17:30
- НОВА РЕДАКЦІЯ ДОДАТОК 3 до ДКТ Проєкт договору 2025..docx 17.02.2025 17:30
- НОВА РЕДАКЦІЯ - 2 ДКТ РЕМОНТ АВТОТРАНСПОРТУ 2025 (1).doc 17.02.2025 17:30
- 25. Довідка про працівників_ відповідальних за попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів.pdf 17.02.2025 17:30
- Договори охорони.pdf 17.02.2025 17:30
- Certificate Домніцак.pdf 17.02.2025 17:30
- Certificate Вівчар.pdf 17.02.2025 17:30
- 9. Гарантійний про матеріальну відповідальність.pdf 17.02.2025 17:30
- 11. Довідка про надання послуг охорони.pdf 17.02.2025 17:30
- ПАСПОРТ компресора Keshidi KSD.pdf 17.02.2025 17:30
- 40. МТБ.pdf 17.02.2025 17:30
- видаткові накладні.pdf 17.02.2025 17:30
- ОБОРОТНО-САЛЬДОВА ВІДОМІСТЬ станом на 13.01.2025.pdf 17.02.2025 17:30
- 38. Довідка щодо відповідності технічним_ якісним та кількісним характеристикам (1).pdf 17.02.2025 17:30
- 21. Гарантійний про країну походження товару.pdf 17.02.2025 17:30
- 18. Гарантійний товар не з РФ.pdf 17.02.2025 17:30
- 44. Додаток 8 технічні_ якісні та кількісні характеристики.pdf 17.02.2025 17:30
- 31. Гарантійний про надання послуг включно з запчастинами.pdf 17.02.2025 17:30
- 33. Довідка підтвердження технічних_ якісних та кількісних характеристик.pdf 17.02.2025 17:30
- 6. 20. Гарантійний строк не менше 12 міс.pdf 17.02.2025 17:30
- АМКУ ПОЯСНЕННЯ ЩОДО ОСКАРЖЕННЯ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ 2025.doc 19.02.2025 10:51
- АМКУ ПОЯСНЕННЯ ЩОДО ОСКАРЖЕННЯ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ 2025_Validation_Report (2).pdf 19.02.2025 10:51
- АМКУ ПОЯСНЕННЯ ЩОДО ОСКАРЖЕННЯ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ 2025.doc.asice (2).zip 19.02.2025 10:51
- ЗМІНИ - 2 (1).docx 19.02.2025 10:51
- НОВА РЕДАКЦІЯ - 2 ДКТ РЕМОНТ АВТОТРАНСПОРТУ 2025 (1).doc 19.02.2025 10:51
- НОВА РЕДАКЦІЯ ДОДАТОК 3 до ДКТ Проєкт договору 2025..docx 19.02.2025 10:51
- НОВА РЕДАКЦІЯ Додаток 8 до ДКТ Технічні якісні кількісні характеристики 2025....xlsx 19.02.2025 10:51
- НОВА РЕДАКЦІЯ Додаток 5 до ДКТ Інформація про технічні якісні кількісні характеристики 2025....xlsx 19.02.2025 10:51
- ЗМІНИ (1).docx 19.02.2025 10:51
- НОВА РЕДАКЦІЯ Додаток 4 до ДКТ Документи переможця 2025.docx 19.02.2025 10:51
- НОВА РЕДАКЦІЯ ДКТ РЕМОНТ АВТОТРАНСПОРТУ 2025.doc 19.02.2025 10:51
- НОВА РЕДАКЦІЯ - 2 ДКТ РЕМОНТ АВТОТРАНСПОРТУ 2025.doc 19.02.2025 10:51
- Certificate Вівчар.pdf 19.02.2025 10:51
- 25. Довідка про працівників_ відповідальних за попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів.pdf 19.02.2025 10:51
- видаткові накладні.pdf 19.02.2025 10:51
- Договори охорони.pdf 19.02.2025 10:51
- Certificate Домніцак.pdf 19.02.2025 10:51
- 21. Гарантійний про країну походження товару.pdf 19.02.2025 10:51
- 40. МТБ.pdf 19.02.2025 10:51
- 11. Довідка про надання послуг охорони.pdf 19.02.2025 10:51
- 38. Довідка щодо відповідності технічним_ якісним та кількісним характеристикам (1).pdf 19.02.2025 10:51
- 9. Гарантійний про матеріальну відповідальність.pdf 19.02.2025 10:51
- ОБОРОТНО-САЛЬДОВА ВІДОМІСТЬ станом на 13.01.2025.pdf 19.02.2025 10:51
- ПАСПОРТ компресора Keshidi KSD.pdf 19.02.2025 10:51
- 31. Гарантійний про надання послуг включно з запчастинами.pdf 19.02.2025 10:51
- 7. 21. Гарантійний про країну походження товару.pdf 19.02.2025 10:51
- 6. 20. Гарантійний строк не менше 12 міс.pdf 19.02.2025 10:51
- 18. Гарантійний товар не з РФ.pdf 19.02.2025 10:52
- 44. Додаток 8 технічні_ якісні та кількісні характеристики.pdf 19.02.2025 10:52
- 33. Довідка підтвердження технічних_ якісних та кількісних характеристик.pdf 19.02.2025 10:52
- Протокол відміна рішення 2025_winscan_to_pdf.pdf 05.03.2025 09:20
- рішення від 18.02.2025 № 2374.pdf 18.02.2025 14:17
- інформація про резолютивну частину рішення від 26.02.2025 № 2962.pdf 27.02.2025 12:38
- рішення від 26.02.2025 № 2962.pdf 28.02.2025 16:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.02.2025 14:30
Дата розгляду скарги:
26.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.02.2025 14:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.02.2025 16:43
Дата виконання рішення Замовником:
05.03.2025 09:22
Коментар замовника щодо усунення порушень:
1. Рішенням уповноваженої особи Управління поліції охорони в Чернівецькій області від 05.03.2025 року прийнято рішення скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Шкурей Олени Валеріївни (код ЄДРПОУ: 3355608582) переможцем процедури закупівлі — "Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-31-014433-a..
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
7e013a9fb6bd490e9449dd1c54b14758
Заголовок пункту скарги:
Порушення вимог тендерної документації щодо відповідності тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Під час аналізу тендерної пропозиції переможця на відповідність вимогам тендерної документації , нами були виявлені наступні невідповідності:
1. Порушення вимог тендерної документації щодо відповідності тендерної пропозиції
Пунктом 3 Додатком 8 до тендерної документації передбачено, що учасники мають надати у складі своєї пропозиції:
1. Дані технічні вимоги (технічне завдання) виставлені Замовником) на фірмовому бланку Учасника (при наявності) з написом «згідні з технічним вимогами (технічним завданням)» на кожній сторінці технічних вимог (технічного завдання).
2. Кошторисна документація підписана керівником Учасника.
3. Документи мають також бути подані Учасником в складі тендерної пропозиції шляхом завантаження в систему у вигляді окремого електронного файлу
4. Гарантійний лист про виконання всіх найменувань Послуг передбачених документацією конкурсних торгів та відповідно необхідної кількості Послуг, згідно заявок Замовника.
5. Гарантійний лист Учасника із зазначенням строку (не менше 12 місяців з моменту введення в експлуатацію) гарантійного обслуговування обладнання та матеріалів, надання таких послуг.
6. Гарантійний лист із зазначенням, що матеріали, які будуть встановленні під час надання послуг, не є вироблені РФ чи на її замовлення, чи країнами які підтримують агресора РФ.
Також у пункті 1 цього ж Додатку Замовником передбачено що якщо пропозиція учасника містить не весь перелік робіт з надання послуги або зміну обсягів та складу робіт з надання послуги (та/або не враховані в ціні пропозиції усі пункти технічного завдання), або Учасник не надав хоча б один із документів, що вимагається даним додатком, то подана ним пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам закупівлі та відхиляється Замовником.
У складі пропозиції переможець надав наступні документи:
44. Додаток 8 технічні, якісні та кількісні характеристики
44. Додаток 8 технічні, якісні та кількісні характеристики.pdf.asice
47. Кошторис
47. Кошторис.pdf.asice
30. Гарантійний про виконання всіх найменувань
20. Гарантійний строк не менше 12 міс
21. Гарантійний про країну походження товару
Гарантійний товар не з РФ
Виявлені невідповідності:
• Файл «44. Додаток 8 технічні, якісні та кількісні характеристики» не відповідає інформації Додатку 8 тендерної документації, так як переможцем внесено зміни по всіх позиціях в графи « ТМ виробника, виробник».
• Файл «20. Гарантійний строк не менше 12 міс» не відповідає вимогам пункту 3 Додатку 8 до тендерної документації, адже замовник вимагає зазначення гарантійного строку, переможцем вказано, що гарантійний строк має становити не менше 12 місяців. Також зміст гарантійного листа не відповідає підпункту 5 пункту 3 Додатку 8 до тендерної документації
• Зміст Файлів «.21.Гарантійний про країну походження товару», «Гарантійний товар не з РФ» не відповідає вимогам підпункту 6 пункту 3 Додатку 8 до тендерної документації
Враховуючи викладене, пропозиція Переможця підлягає відхиленню, а дії Замовника суперечать вимогам Закону та Особливостей.
1. Порушення вимог тендерної документації щодо відповідності тендерної пропозиції
Пунктом 3 Додатком 8 до тендерної документації передбачено, що учасники мають надати у складі своєї пропозиції:
1. Дані технічні вимоги (технічне завдання) виставлені Замовником) на фірмовому бланку Учасника (при наявності) з написом «згідні з технічним вимогами (технічним завданням)» на кожній сторінці технічних вимог (технічного завдання).
2. Кошторисна документація підписана керівником Учасника.
3. Документи мають також бути подані Учасником в складі тендерної пропозиції шляхом завантаження в систему у вигляді окремого електронного файлу
4. Гарантійний лист про виконання всіх найменувань Послуг передбачених документацією конкурсних торгів та відповідно необхідної кількості Послуг, згідно заявок Замовника.
5. Гарантійний лист Учасника із зазначенням строку (не менше 12 місяців з моменту введення в експлуатацію) гарантійного обслуговування обладнання та матеріалів, надання таких послуг.
6. Гарантійний лист із зазначенням, що матеріали, які будуть встановленні під час надання послуг, не є вироблені РФ чи на її замовлення, чи країнами які підтримують агресора РФ.
Також у пункті 1 цього ж Додатку Замовником передбачено що якщо пропозиція учасника містить не весь перелік робіт з надання послуги або зміну обсягів та складу робіт з надання послуги (та/або не враховані в ціні пропозиції усі пункти технічного завдання), або Учасник не надав хоча б один із документів, що вимагається даним додатком, то подана ним пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам закупівлі та відхиляється Замовником.
У складі пропозиції переможець надав наступні документи:
44. Додаток 8 технічні, якісні та кількісні характеристики
44. Додаток 8 технічні, якісні та кількісні характеристики.pdf.asice
47. Кошторис
47. Кошторис.pdf.asice
30. Гарантійний про виконання всіх найменувань
20. Гарантійний строк не менше 12 міс
21. Гарантійний про країну походження товару
Гарантійний товар не з РФ
Виявлені невідповідності:
• Файл «44. Додаток 8 технічні, якісні та кількісні характеристики» не відповідає інформації Додатку 8 тендерної документації, так як переможцем внесено зміни по всіх позиціях в графи « ТМ виробника, виробник».
• Файл «20. Гарантійний строк не менше 12 міс» не відповідає вимогам пункту 3 Додатку 8 до тендерної документації, адже замовник вимагає зазначення гарантійного строку, переможцем вказано, що гарантійний строк має становити не менше 12 місяців. Також зміст гарантійного листа не відповідає підпункту 5 пункту 3 Додатку 8 до тендерної документації
• Зміст Файлів «.21.Гарантійний про країну походження товару», «Гарантійний товар не з РФ» не відповідає вимогам підпункту 6 пункту 3 Додатку 8 до тендерної документації
Враховуючи викладене, пропозиція Переможця підлягає відхиленню, а дії Замовника суперечать вимогам Закону та Особливостей.
×
-
Назва доказу:
Гарантійний товар не з РФ
-
Повʼязаний документ:
5.1. Гарантійний товар не з РФ.pdf
-
-
Назва доказу:
21. Гарантійний про країну походження товару
-
Повʼязаний документ:
7. 21. Гарантійний про країну походження товару.pdf
-
-
Назва доказу:
20. Гарантійний строк не менше 12 міс
-
Повʼязаний документ:
6. 20. Гарантійний строк не менше 12 міс.pdf
-
-
Назва доказу:
30. Гарантійний про виконання всіх найменувань
-
Повʼязаний документ:
5. 30. Гарантійний про виконання всіх найменувань.pdf
-
-
Назва доказу:
47. Кошторис.pdf.asice
-
Повʼязаний документ:
5. 47. Кошторис.pdf.asice.zip
-
-
Назва доказу:
47. Кошторис
-
Повʼязаний документ:
4. 47. Кошторис.pdf
-
-
Назва доказу:
44. Додаток 8 технічні, якісні та кількісні характеристики.pdf.asice
-
Повʼязаний документ:
3. 44. Додаток 8 технічні, якісні та кількісні характеристики.pdf.asice.zip
-
-
Назва доказу:
44. Додаток 8 технічні, якісні та кількісні характеристики
-
Повʼязаний документ:
2. 44. Додаток 8 технічні, якісні та кількісні характеристики.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Управління поліції охорони в Чернівецькій області скасувати рішення про визначення переможця ФОП "ШКУРЕЙ ОЛЕНА ВАЛЕРІЇВНА", зафіксоване у Протоколі № 030/УО/П/2025 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11 лютого 2025 року.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
17f6ecdd4ba94600b6a1e66f38763f2e
Заголовок пункту скарги:
2. Порушення вимог щодо підтвердження матеріально-технічної бази (Додаток 1, пункт 2)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації Учасникам необхідно надати довідку про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням рухомого та нерухомого майна, яке знаходиться у власності (користуванні) учасника, та яке буде використовуватися ним для виконання договору про закупівлю послуг, разом з документальним підтвердженням (скан-копіями документів на право власності або користування таким майном та обладнанням.
Цим же пунктом передбачено, що:
- для підтвердження наявності всього іншого обладнання надати оборотньо-сальдові відомості в яких зазначено саме те найменування, яке Учасник зазначив в попередній довідці та/або договора купівлі продажу, актів прийому-передачі обладнання, технічних паспортів, видаткові накладні).
-для підтвердження наявності обладнання напірного типу обробки поверхні шляхом прискорення повітряного потоку суміші води з абразивом та гвинтового компресора надати сканкопію паспорту із зазначеними технічними характеристиками обладнання з описом процесу роботи, сканкопію оригіналу видаткової накладної та договору поставки.
У складі пропозиції переможець надав наступні документи:
40. МТБ
ОБОРОТНО-САЛЬДОВА ВІДОМІСТЬ станом на 13.01.2025
Витяг ліцензії пального
48. Довідка щодо надання ліцензії
A-Blast паспорт
видаткові накладні
Договір оренди Шкурей
Договір поставки обладнання Вакарюк-Шкурей гідроабразивна обробка
Технічний паспорт розвалу сходження
ПАСПОРТ компресора Keshidi KSD
Виявлені невідповідності:
• В пункті 12 довідки «40. МТБ» найменування обладнання – Балансувальний стенд для автомобільних коліс BRIGHT CB68 220V не відповідає найменуванню в оборотно-сальдовій відомості - Балансувальний стенд автомат BRIGHT CB68 220V.
• У складі пропозиції переможця відсутній договір поставки на гвинтовий компресор.
Замовник проігнорував зазначені невідповідності і в супереч Закону та Особливостей оголосив переможця закупівлі учасника, документація якого не відповідає всім вимогам.
Цим же пунктом передбачено, що:
- для підтвердження наявності всього іншого обладнання надати оборотньо-сальдові відомості в яких зазначено саме те найменування, яке Учасник зазначив в попередній довідці та/або договора купівлі продажу, актів прийому-передачі обладнання, технічних паспортів, видаткові накладні).
-для підтвердження наявності обладнання напірного типу обробки поверхні шляхом прискорення повітряного потоку суміші води з абразивом та гвинтового компресора надати сканкопію паспорту із зазначеними технічними характеристиками обладнання з описом процесу роботи, сканкопію оригіналу видаткової накладної та договору поставки.
У складі пропозиції переможець надав наступні документи:
40. МТБ
ОБОРОТНО-САЛЬДОВА ВІДОМІСТЬ станом на 13.01.2025
Витяг ліцензії пального
48. Довідка щодо надання ліцензії
A-Blast паспорт
видаткові накладні
Договір оренди Шкурей
Договір поставки обладнання Вакарюк-Шкурей гідроабразивна обробка
Технічний паспорт розвалу сходження
ПАСПОРТ компресора Keshidi KSD
Виявлені невідповідності:
• В пункті 12 довідки «40. МТБ» найменування обладнання – Балансувальний стенд для автомобільних коліс BRIGHT CB68 220V не відповідає найменуванню в оборотно-сальдовій відомості - Балансувальний стенд автомат BRIGHT CB68 220V.
• У складі пропозиції переможця відсутній договір поставки на гвинтовий компресор.
Замовник проігнорував зазначені невідповідності і в супереч Закону та Особливостей оголосив переможця закупівлі учасника, документація якого не відповідає всім вимогам.
×
-
Назва доказу:
ОБОРОТНО-САЛЬДОВА ВІДОМІСТЬ станом на 13.01.2025
-
Повʼязаний документ:
9. ОБОРОТНО-САЛЬДОВА ВІДОМІСТЬ станом на 13.01.2025.pdf
-
-
Назва доказу:
40. МТБ
-
Повʼязаний документ:
8. 40. МТБ.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Управління поліції охорони в Чернівецькій області скасувати рішення про визначення переможця ФОП "ШКУРЕЙ ОЛЕНА ВАЛЕРІЇВНА", зафіксоване у Протоколі № 030/УО/П/2025 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11 лютого 2025 року.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
9b4f952569164431b09812217bea93e5
Заголовок пункту скарги:
3. Відсутність підтвердження цілодобової охорони майна (Додаток 1, пункт 6, підпункт 3)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до підпункту 3 пункту 6 Додатка 1 до тендерної документації:
Зважаючи на введення воєнного стану на території України та збільшення посягань на майно громадян, установ та інше майно, для збереження автотранспорту (Державного майна Замовника) Учасник закупівлі повинен гарантувати повну матеріальну відповідальність (цілісне збереження майна) службового автотранспорту Замовника, який буде знаходитись на обслуговуванні (СТО). (Надати гарантійний лист на дану вимогу). В разі пошкодження чи нанесення матеріальних збитків Замовнику Учасник повинен гарантувати повне відшкодування в найкоротший термін (Пошкодження та сума нанесених збитків встановлюється комісією із числа Замовника та Учасника, відповідно до складеного ними акту та діючої цінової політики на момент відшкодування). Для підтвердження даних вимог надати в складі пропозиції довідку про цілодобове надання послуг з охорони майна на об’єкті з реагуванням груп реагування, послуг реагувань на тривожні повідомлення з об’єкта на якому знаходиться майно Замовника, послуг зі цілодобового спостереження за станом пожежної сигналізації, встановленої на сервісному центрі, СТО з реагуванням нарядів реагування та скан-копії Договорів про наявність отримання вказаних вище послуг (а саме охоронних послуг (зі здачею сервісного центру, СТО на пульт Виконавця таких послуг, реагувань на тривожні повідомлення Виконавцем таких послуг, послуг пожежної охорони з підключенням на пульт Виконавця таких послуг, (Договора повинні бути чинними на весь період надання послуг Замовнику Учасником закупівлі)
У складі пропозиції переможець надав наступні документи:
11. Довідка про надання послуг охорони
Договори охорони
Виявлені невідповідності:
• Згідно пункту 1.2 Договору № 2559 на централізовану охорону майна на об’єкті з реагуванням наряду поліції охорони від 01.01.2025р. охорона майна, що знаходиться на Об’єкті здійснюється Виконавцем у дні і години, вказані у дислокації ( Додаток 1 до договору).
В Додатку 1 до договору № 2559 на централізовану охорону майна на об’єкті з реагуванням наряду поліції охорони від 01.01.2025р. відсутня інформація про дні та години коли здійснюється охорона майна.
• В договорах пожежної охорони та охорони майна відсутня інформація про те, що охорона здійснюється цілодобово
• Відсутнє підтвердження здачі сервісного центру, СТО на пульт Виконавця таких послуг, реагувань на тривожні повідомлення Виконавцем таких послуг, послуг пожежної охорони з підключенням на пульт Виконавця таких послуг
Зауважимо, що Замовником чітко вказано «про цілодобове надання послуг з охорони майна на об’єкті з реагуванням груп реагування».
Замовник проігнорував зазначену невідповідність і в супереч Закону та Особливостей оголосив переможця закупівлі учасника, документація якого не відповідає всім вимогам
Зважаючи на введення воєнного стану на території України та збільшення посягань на майно громадян, установ та інше майно, для збереження автотранспорту (Державного майна Замовника) Учасник закупівлі повинен гарантувати повну матеріальну відповідальність (цілісне збереження майна) службового автотранспорту Замовника, який буде знаходитись на обслуговуванні (СТО). (Надати гарантійний лист на дану вимогу). В разі пошкодження чи нанесення матеріальних збитків Замовнику Учасник повинен гарантувати повне відшкодування в найкоротший термін (Пошкодження та сума нанесених збитків встановлюється комісією із числа Замовника та Учасника, відповідно до складеного ними акту та діючої цінової політики на момент відшкодування). Для підтвердження даних вимог надати в складі пропозиції довідку про цілодобове надання послуг з охорони майна на об’єкті з реагуванням груп реагування, послуг реагувань на тривожні повідомлення з об’єкта на якому знаходиться майно Замовника, послуг зі цілодобового спостереження за станом пожежної сигналізації, встановленої на сервісному центрі, СТО з реагуванням нарядів реагування та скан-копії Договорів про наявність отримання вказаних вище послуг (а саме охоронних послуг (зі здачею сервісного центру, СТО на пульт Виконавця таких послуг, реагувань на тривожні повідомлення Виконавцем таких послуг, послуг пожежної охорони з підключенням на пульт Виконавця таких послуг, (Договора повинні бути чинними на весь період надання послуг Замовнику Учасником закупівлі)
У складі пропозиції переможець надав наступні документи:
11. Довідка про надання послуг охорони
Договори охорони
Виявлені невідповідності:
• Згідно пункту 1.2 Договору № 2559 на централізовану охорону майна на об’єкті з реагуванням наряду поліції охорони від 01.01.2025р. охорона майна, що знаходиться на Об’єкті здійснюється Виконавцем у дні і години, вказані у дислокації ( Додаток 1 до договору).
В Додатку 1 до договору № 2559 на централізовану охорону майна на об’єкті з реагуванням наряду поліції охорони від 01.01.2025р. відсутня інформація про дні та години коли здійснюється охорона майна.
• В договорах пожежної охорони та охорони майна відсутня інформація про те, що охорона здійснюється цілодобово
• Відсутнє підтвердження здачі сервісного центру, СТО на пульт Виконавця таких послуг, реагувань на тривожні повідомлення Виконавцем таких послуг, послуг пожежної охорони з підключенням на пульт Виконавця таких послуг
Зауважимо, що Замовником чітко вказано «про цілодобове надання послуг з охорони майна на об’єкті з реагуванням груп реагування».
Замовник проігнорував зазначену невідповідність і в супереч Закону та Особливостей оголосив переможця закупівлі учасника, документація якого не відповідає всім вимогам
×
-
Назва доказу:
Договори охорони
-
Повʼязаний документ:
19. Договори охорони.pdf
-
-
Назва доказу:
11. Довідка про надання послуг охорони
-
Повʼязаний документ:
18. 11. Довідка про надання послуг охорони.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Управління поліції охорони в Чернівецькій області скасувати рішення про визначення переможця ФОП "ШКУРЕЙ ОЛЕНА ВАЛЕРІЇВНА", зафіксоване у Протоколі № 030/УО/П/2025 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11 лютого 2025 року.