-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження з токсичними, медичними та небезпечними відходами
Завершена
196 872.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 984.36 UAH
мін. крок: 0.5% або 984.36 UAH
Період оскарження:
31.01.2025 16:19 - 06.02.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга
Номер:
282d4a0b328745abaa5ae4c15ac4dc7d
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-31-012928-a.b3
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Документи співвиконавця.pdf 26.03.2025 11:20
- Скарга на рішення Замовника.pdf.p7s 26.03.2025 11:20
- Рішення № 22 від 21.03.2025.doc 26.03.2025 11:20
- Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів.pdf 26.03.2025 11:20
- Лист - пояснення до документів співвиконавця.pdf 26.03.2025 11:20
- Скарга на рішення Замовника.doc 26.03.2025 11:20
- ТД.doc 26.03.2025 11:20
- Довідка підряд.pdf 26.03.2025 11:20
- Скарга на рішення Замовника.pdf 26.03.2025 11:20
- Додаток 2 Технічна специфікація, нова ред..docx 26.03.2025 11:20
- sign.p7s 26.03.2025 11:27
- рішення від 28.03.2025 № 4856.pdf 28.03.2025 14:50
- інформація про резолютивну частину рішення від 04.04.2025 № 5334.pdf 07.04.2025 11:50
- рішення від 04.04.2025 № 5334.pdf 08.04.2025 17:30
- 4.Документи співвиконавця.pdf 01.04.2025 14:39
- 3.Лист - пояснення до документів співвиконавця.pdf 01.04.2025 14:39
- 2.Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів №4253 24.pdf 01.04.2025 14:39
- Пояснення.pdf 01.04.2025 14:39
- 8. Рішення АМКУ № 3559 рпк пз від 07.03.2025 року.pdf 01.04.2025 14:39
- Пояснення.doc 01.04.2025 14:39
- 1.Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів №3913 24.pdf 01.04.2025 14:39
- 5.Довідка згода технічні Додаток №2.pdf 01.04.2025 14:39
- 6.Лист - гарантії Додаток 2.pdf 01.04.2025 14:39
- 7.Додаток 2 Технічна специфікація, нова ред..docx 01.04.2025 14:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.03.2025 12:08
Дата розгляду скарги:
04.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.03.2025 14:50
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
08.04.2025 17:30
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c990912d66f2490a8c64b2eaa37bbe53
Заголовок пункту скарги:
Скарга на прийняте протокольне рішення уповноваженою особою Замовника № 22 від 21.03.2025 про відхилення пропозиції учасника – ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, ОБЛАСНИМ КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ КАРДІОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» (надалі - Замовник) були проведені відкриті торги з особливостями (ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-31-012928-a) Послуги у сфері поводження з токсичними, медичними та небезпечними відходами, ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Пропозиції до участі у даній закупівлі були подані від:
- ТОВ "ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС " з ціною 139 900,00 грн. з ПДВ;
- ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" з ціною 140 000,00 грн. з ПДВ;
- ТОВ " НВК "УКРЕКОПРОМ " з ціною 153 900,00 грн. з ПДВ.
21.03.2025 згідно Протокольного рішення щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 22 було прийняте рішення про відхилення пропозиції учасника – ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» (надалі- Рішення).
ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» як учасник даної процедури закупівлі категорично не погоджується з рішенням Замовника, та вважає його протиправним та незаконним, та таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника (суб’єкта оскарження) на перемогу даній закупівлі на підставі нижчевикладеного.
ОБГРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА ПО СУТІ СКАРГИ:
Замовник передбачив у пункті 5 частини II додатку 2 (технічні вимоги до предмета закупівлі) до тендерної документації вимогу:
ІІ. Учасник зобов’язаний надати в складі тендерної пропозиції:
«5. Оригінал або копію дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів виданий уповноваженим органом, який містить коди згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі».
Відповідно статті 44 Закону України «Про управління відходами».
1. Господарська діяльність з управління небезпечними відходами здійснюється суб’єктами господарювання на підставі ліцензії, що видається в порядку, встановленому Законом України "Про ліцензування видів господарської діяльності", з урахуванням особливостей, визначених цим Законом, та відповідно до ліцензійних умов здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами. До господарської діяльності з управління небезпечними відходами належить:
1) комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів;
2) збирання та зберігання небезпечних відходів для подальшого їх експорту з метою їх оброблення або видалення.
Отримання ліцензії виключно на операцію збирання відходів або на операцію зберігання відходів можливе, за умови наявності нотаріально посвідченого договору між експортером та особою, що відповідає за оброблення відходів, в якому визначено методи екологічно обґрунтованого управління відходами.
Учаснику уповноваженим органом ― Міндовкілля видана ліцензія на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів, та включений код 18 01 03* що є предметом закупівлі. Відповідно за включеною операцією оброблення у ліцензії, учасник отримав дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів.
Учасником у складі своєї пропозиції наданий відповідний дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів за назвою файлу: «Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів».
Замовник пунктом 11 додатку 2 до тендерної документації встановив вимогу:
11. У разі якщо Учасник планує залучати до виконання умов договору іншого суб’єкта господарювання/співвиконавця у сфері управління відходами, Учасник повинен надати документи, що підтверджують співпрацю Учасника та іншого суб’єкта господарювання/співвиконавця у сфері управління відходами з доданням дозвільних документів на ім’я співвиконавця відповідно до цих технічних вимог.
Учасник скориставшись своїм правом за пунктом 11 додатку 2 до тендерної документації надав у своїй пропозиції документи дозвільного характеру ― ліцензію співвиконавця – ТОВ «АБМ РЕЦИКЛІНГ» (далі – співвиконавець) на управління відходами категорії за кодом 20 01 21* Люмінесцентні лампи, що є предметом закупівлі, за назвою «Документи співвиконавця». Окремо у зазначеному файлі учасником наданий дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів співвиконавця за відповідними операціями та кодами відходів відповідно до Національного переліку відходів.
Наказом Міндовкілля від 15.08.2024 № 1039 співвиконавцю видана ліцензія на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами A1180 20 01 21* - 20 01 21* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи, за операціями збирання та зберігання небезпечних відходів для подальшого їх експорту з метою їх оброблення або видалення.
Відповідно до пункту 3 «Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 грудня 2023 р. № 1328.
3. Суб’єкти господарювання, які мають намір або здійснюють операції з оброблення відходів відповідно до Закону України “Про управління відходами” (далі - суб’єкт господарювання), зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів (далі - дозвіл) до початку своєї діяльності.
Дозвіл видається суб’єкту господарювання, який здійснює операції з оброблення відходів на одному чи кількох об’єктах оброблення відходів.
Звертаємо увагу, що зазначена ліцензія є окремим видом ліцензії за статтею 44 Закону України «Про управління відходами», що видається саме на здійснення операції збирання та зберігання небезпечних відходів для подальшого їх експорту з метою їх оброблення або видалення.
Тобто співвиконавець – ТОВ «АБМ РЕЦИКЛІНГ» за виданою йому ліцензією не має наміру здійснювати операцію оброблення відходів, а лише збирання та зберігання, та подальший експорт відходів.
Операцію оброблення або видалення небезпечних відходів категорії за кодом 20 01 21* Люмінесцентні лампи здійснює відповідальна особа нерезидент - особа іноземної держави.
Зазначене погодженого та підтверджене фактом видачі ліцензії співвиконавцю – ТОВ «АБМ РЕЦИКЛІНГ» уповноваженим органом ― Міндовкілля., адже відповідно до підпункту 9 пункту 6 «Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» затверджених з постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 до заяви на отримання даної ліцензії додається копія нотаріально посвідченого договору між експортером та особою, що відповідає за оброблення небезпечних відходів, в якому визначено методи екологічно обґрунтованого управління відходами.
Враховуючи, що відповідальна особа за здійснення операції оброблення або видалення небезпечних відходів категорії за кодом 20 01 21* Люмінесцентні лампи є нерезидент - особа іноземної держави, вона підпорядковується передбаченим законодавством країни реєстрації нерезидента. Вона не підпорядковується чинному законодавству України, у тому числі в частині отримання дозволу за здійснення операції з оброблення відходів.
Єдиним документом, який передбачений у сфері управління відходів та який надається до уповноваженого органу ― Міндовкілля це договір між експортером та особою, що відповідає за оброблення небезпечних відходів, що підтверджує зазначені взаємовідносини співвиконавця.
Договір між ТОВ «АБМ РЕЦИКЛІНГ»-експортером та особою-нерезидентом, що відповідає за оброблення відходів учасник не може надати, адже він містить конфіденційну та комерційну інформацію, а також учасник не є стороною договору.
Просимо Комісію звернути увагу, що дозвільний документ – ліцензія видана уповноваженим органом ― Міндовкілля співвиконавцю – ТОВ «АБМ РЕЦИКЛІНГ» не передбачає здійснення операції оброблення відходів безпосередньо співвиконавцем, та відповідно отримання дозволу на операцію оброблення за наданою ліцензією.
Більше того співвиконавцю – ТОВ «АБМ РЕЦИКЛІНГ» виданий дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів уповноваженим органом ― Міндовкілля, з урахуванням операцій та відповідних кодів відходів за якими буде проводитися операція оброблення особисто співвиконавцем – ТОВ «АБМ РЕЦИКЛІНГ». Зазначений дозвіл міститься у наданому учасником файлі – «Документи співвиконавця».
Інформація щодо виданих дозволів учаснику та співвиконавцю також міститься у відкритому реєстрі: https://my.eco.gov.ua/eco/registry?keyId=195
Зазначене рішення уповноваженого органу ― Міндовкілля не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника, адже всі дозвільні документи, у тому числі співвиконавця учасником надані у своїй пропозиції, у тому числі окремо дозволи.
Скаржником з урахуванням пункту 43 Особливостей надано усі документи, за вимогами передбаченими пунктами 5, 11 додатку 2 до тендерної документації за співвиконавцем та додатково надав відповідне пояснення до документів співвиконавця – ТОВ «АБМ РЕЦИКЛІНГ». Скаржник виконав всі вимоги тендерної документації та вимоги Замовника.
Просимо врахувати Комісію, що скаржник постійно приймає участь у публічних закупівлях і це питання буде виникати постійно.
З метою об’єктивного розгляду скарги та неупередженого прийнятого рішення просимо Комісію направити запит до уповноваженого органу ― Міндовкілля з метою підтвердження зазначеної інформації Скаржником.
З огляду на вищезазначене, Замовник не розібравшись в наданих документах учасника неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, чим порушив п.44 Особливостей та право Скаржника бути переможцем Процедури закупівлі.
Скаржник вбачає у діях Замовника порушення базових принципів закупівлі, адже Замовник зобов’язаний дотримуватися відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників.
Зазначеним вище рішенням Замовника, порушує права та охоронювані законом інтереси Скаржника.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостями:
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) З метою об’єктивного розгляду скарги та неупередженого прийнятого рішення просимо Комісію направити запит до уповноваженого органу ― Міндовкілля з метою підтвердження зазначеної інформації Скаржником.
3) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за № UA-2025-01-31-012928-a замовником ОБЛАСНИМ КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ КАРДІОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР».
3) Зобов'язати ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ КАРДІОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» скасувати Протокольне рішення від 21.03.2025 № 22 про відхилення пропозиції учасника – ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ».
Пропозиції до участі у даній закупівлі були подані від:
- ТОВ "ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС " з ціною 139 900,00 грн. з ПДВ;
- ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" з ціною 140 000,00 грн. з ПДВ;
- ТОВ " НВК "УКРЕКОПРОМ " з ціною 153 900,00 грн. з ПДВ.
21.03.2025 згідно Протокольного рішення щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 22 було прийняте рішення про відхилення пропозиції учасника – ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» (надалі- Рішення).
ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» як учасник даної процедури закупівлі категорично не погоджується з рішенням Замовника, та вважає його протиправним та незаконним, та таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника (суб’єкта оскарження) на перемогу даній закупівлі на підставі нижчевикладеного.
ОБГРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА ПО СУТІ СКАРГИ:
Замовник передбачив у пункті 5 частини II додатку 2 (технічні вимоги до предмета закупівлі) до тендерної документації вимогу:
ІІ. Учасник зобов’язаний надати в складі тендерної пропозиції:
«5. Оригінал або копію дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів виданий уповноваженим органом, який містить коди згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі».
Відповідно статті 44 Закону України «Про управління відходами».
1. Господарська діяльність з управління небезпечними відходами здійснюється суб’єктами господарювання на підставі ліцензії, що видається в порядку, встановленому Законом України "Про ліцензування видів господарської діяльності", з урахуванням особливостей, визначених цим Законом, та відповідно до ліцензійних умов здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами. До господарської діяльності з управління небезпечними відходами належить:
1) комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів;
2) збирання та зберігання небезпечних відходів для подальшого їх експорту з метою їх оброблення або видалення.
Отримання ліцензії виключно на операцію збирання відходів або на операцію зберігання відходів можливе, за умови наявності нотаріально посвідченого договору між експортером та особою, що відповідає за оброблення відходів, в якому визначено методи екологічно обґрунтованого управління відходами.
Учаснику уповноваженим органом ― Міндовкілля видана ліцензія на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів, та включений код 18 01 03* що є предметом закупівлі. Відповідно за включеною операцією оброблення у ліцензії, учасник отримав дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів.
Учасником у складі своєї пропозиції наданий відповідний дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів за назвою файлу: «Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів».
Замовник пунктом 11 додатку 2 до тендерної документації встановив вимогу:
11. У разі якщо Учасник планує залучати до виконання умов договору іншого суб’єкта господарювання/співвиконавця у сфері управління відходами, Учасник повинен надати документи, що підтверджують співпрацю Учасника та іншого суб’єкта господарювання/співвиконавця у сфері управління відходами з доданням дозвільних документів на ім’я співвиконавця відповідно до цих технічних вимог.
Учасник скориставшись своїм правом за пунктом 11 додатку 2 до тендерної документації надав у своїй пропозиції документи дозвільного характеру ― ліцензію співвиконавця – ТОВ «АБМ РЕЦИКЛІНГ» (далі – співвиконавець) на управління відходами категорії за кодом 20 01 21* Люмінесцентні лампи, що є предметом закупівлі, за назвою «Документи співвиконавця». Окремо у зазначеному файлі учасником наданий дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів співвиконавця за відповідними операціями та кодами відходів відповідно до Національного переліку відходів.
Наказом Міндовкілля від 15.08.2024 № 1039 співвиконавцю видана ліцензія на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами A1180 20 01 21* - 20 01 21* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи, за операціями збирання та зберігання небезпечних відходів для подальшого їх експорту з метою їх оброблення або видалення.
Відповідно до пункту 3 «Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 грудня 2023 р. № 1328.
3. Суб’єкти господарювання, які мають намір або здійснюють операції з оброблення відходів відповідно до Закону України “Про управління відходами” (далі - суб’єкт господарювання), зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів (далі - дозвіл) до початку своєї діяльності.
Дозвіл видається суб’єкту господарювання, який здійснює операції з оброблення відходів на одному чи кількох об’єктах оброблення відходів.
Звертаємо увагу, що зазначена ліцензія є окремим видом ліцензії за статтею 44 Закону України «Про управління відходами», що видається саме на здійснення операції збирання та зберігання небезпечних відходів для подальшого їх експорту з метою їх оброблення або видалення.
Тобто співвиконавець – ТОВ «АБМ РЕЦИКЛІНГ» за виданою йому ліцензією не має наміру здійснювати операцію оброблення відходів, а лише збирання та зберігання, та подальший експорт відходів.
Операцію оброблення або видалення небезпечних відходів категорії за кодом 20 01 21* Люмінесцентні лампи здійснює відповідальна особа нерезидент - особа іноземної держави.
Зазначене погодженого та підтверджене фактом видачі ліцензії співвиконавцю – ТОВ «АБМ РЕЦИКЛІНГ» уповноваженим органом ― Міндовкілля., адже відповідно до підпункту 9 пункту 6 «Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» затверджених з постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 до заяви на отримання даної ліцензії додається копія нотаріально посвідченого договору між експортером та особою, що відповідає за оброблення небезпечних відходів, в якому визначено методи екологічно обґрунтованого управління відходами.
Враховуючи, що відповідальна особа за здійснення операції оброблення або видалення небезпечних відходів категорії за кодом 20 01 21* Люмінесцентні лампи є нерезидент - особа іноземної держави, вона підпорядковується передбаченим законодавством країни реєстрації нерезидента. Вона не підпорядковується чинному законодавству України, у тому числі в частині отримання дозволу за здійснення операції з оброблення відходів.
Єдиним документом, який передбачений у сфері управління відходів та який надається до уповноваженого органу ― Міндовкілля це договір між експортером та особою, що відповідає за оброблення небезпечних відходів, що підтверджує зазначені взаємовідносини співвиконавця.
Договір між ТОВ «АБМ РЕЦИКЛІНГ»-експортером та особою-нерезидентом, що відповідає за оброблення відходів учасник не може надати, адже він містить конфіденційну та комерційну інформацію, а також учасник не є стороною договору.
Просимо Комісію звернути увагу, що дозвільний документ – ліцензія видана уповноваженим органом ― Міндовкілля співвиконавцю – ТОВ «АБМ РЕЦИКЛІНГ» не передбачає здійснення операції оброблення відходів безпосередньо співвиконавцем, та відповідно отримання дозволу на операцію оброблення за наданою ліцензією.
Більше того співвиконавцю – ТОВ «АБМ РЕЦИКЛІНГ» виданий дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів уповноваженим органом ― Міндовкілля, з урахуванням операцій та відповідних кодів відходів за якими буде проводитися операція оброблення особисто співвиконавцем – ТОВ «АБМ РЕЦИКЛІНГ». Зазначений дозвіл міститься у наданому учасником файлі – «Документи співвиконавця».
Інформація щодо виданих дозволів учаснику та співвиконавцю також міститься у відкритому реєстрі: https://my.eco.gov.ua/eco/registry?keyId=195
Зазначене рішення уповноваженого органу ― Міндовкілля не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника, адже всі дозвільні документи, у тому числі співвиконавця учасником надані у своїй пропозиції, у тому числі окремо дозволи.
Скаржником з урахуванням пункту 43 Особливостей надано усі документи, за вимогами передбаченими пунктами 5, 11 додатку 2 до тендерної документації за співвиконавцем та додатково надав відповідне пояснення до документів співвиконавця – ТОВ «АБМ РЕЦИКЛІНГ». Скаржник виконав всі вимоги тендерної документації та вимоги Замовника.
Просимо врахувати Комісію, що скаржник постійно приймає участь у публічних закупівлях і це питання буде виникати постійно.
З метою об’єктивного розгляду скарги та неупередженого прийнятого рішення просимо Комісію направити запит до уповноваженого органу ― Міндовкілля з метою підтвердження зазначеної інформації Скаржником.
З огляду на вищезазначене, Замовник не розібравшись в наданих документах учасника неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, чим порушив п.44 Особливостей та право Скаржника бути переможцем Процедури закупівлі.
Скаржник вбачає у діях Замовника порушення базових принципів закупівлі, адже Замовник зобов’язаний дотримуватися відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників.
Зазначеним вище рішенням Замовника, порушує права та охоронювані законом інтереси Скаржника.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостями:
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) З метою об’єктивного розгляду скарги та неупередженого прийнятого рішення просимо Комісію направити запит до уповноваженого органу ― Міндовкілля з метою підтвердження зазначеної інформації Скаржником.
3) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за № UA-2025-01-31-012928-a замовником ОБЛАСНИМ КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ КАРДІОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР».
3) Зобов'язати ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ КАРДІОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» скасувати Протокольне рішення від 21.03.2025 № 22 про відхилення пропозиції учасника – ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ».
×
-
Назва доказу:
Додаток 2 Технічна специфікація, нова ред.
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 Технічна специфікація, нова ред..docx
-
-
Назва доказу:
Рішення № 22 від 21.03.2025
-
Повʼязаний документ:
Рішення № 22 від 21.03.2025.doc
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов'язати ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ КАРДІОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» скасувати Протокольне рішення від 21.03.2025 № 22 про відхилення пропозиції учасника – ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ».
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
62be11fd7b39444dbe034843c687447f
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-31-012928-a.b2
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на рішення Замовника про визначення переможця.doc 25.02.2025 15:55
- ТД.doc 25.02.2025 15:55
- Скарга на рішення Замовника про визначення переможця.pdf.p7s 25.02.2025 15:55
- Реєстр пошуку.png 25.02.2025 15:55
- Реєстр Дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів.xlsx 25.02.2025 15:55
- Скарга на рішення Замовника про визначення переможця.pdf 25.02.2025 15:55
- Додаток 2 Технічна специфікація, нова ред..docx 25.02.2025 15:56
- Рішення № 14 від 21.02.2025 року.doc 25.02.2025 15:56
- sign.p7s 25.02.2025 16:01
- Лист-звернення.pdf.p7s 06.03.2025 14:47
- Лист-звернення.pdf 06.03.2025 14:47
- рішення від 03.03.2025 № 3232.pdf 06.03.2025 14:47
- Рішення від 27.02.2025 № 3029.pdf 27.02.2025 15:04
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.03.2025 № 3559.pdf 10.03.2025 14:52
- Рішення від 07.03.2025 № 3559.pdf 12.03.2025 18:47
- 6.Документальне_підтвердження_наявності_дозволу_на_здійснення_операцій.pdf 03.03.2025 15:55
- 5.dozvil_na_zdiysnennya_operaciy_z_obroblennya_vidhodiv_vid_15_10.pdf.p7s 03.03.2025 15:55
- 1.ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА.pdf.p7s 03.03.2025 15:55
- 7.Екоцентр Декларація про провадження господарської діяльності (1).pdf.p7s 03.03.2025 15:55
- 2. Наказ_про_видачу_ліцензії.pdf 03.03.2025 15:55
- 4.Zareyestrovanyj-nakaz-TOV-NVF-EKOTSENTR.pdf (1).p7s 03.03.2025 15:55
- 4. Dodatok-TOV-NVF-Ekotsentr-pryhovana-adresa.pdf 03.03.2025 15:55
- 7.Екоцентр Декларація про провадження господарської діяльності (1).pdf 03.03.2025 15:55
- 10. Додаток 3 Цінова пропозиція.doc 03.03.2025 15:55
- 2. Наказ_про_видачу_ліцензії.pdf.p7s 03.03.2025 15:55
- 6.Документальне_підтвердження_наявності_дозволу_на_здійснення_операцій.pdf.p7s 03.03.2025 15:55
- 8.ТД.doc 03.03.2025 15:55
- 3.Договір_ТОВ_ТАРКОМ_ЕКОСЕРВІС_ТОВ_НВФ_ЕКОЦЕНТР_30_08_2024_2.pdf 03.03.2025 15:55
- 1. ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА.pdf 03.03.2025 15:55
- 4.Dodatok-TOV-NVF-Ekotsentr-pryhovana-adresa.pdf.p7s 03.03.2025 15:55
- 9. Додаток 2 Технічна специфікація, нова ред..docx 03.03.2025 15:55
- Пояснення щодо скарги.doc 03.03.2025 15:55
- 3.Договір_ТОВ_ТАРКОМ_ЕКОСЕРВІС_ТОВ_НВФ_ЕКОЦЕНТР_30_08_2024_2.pdf.p7s 03.03.2025 15:55
- 5. dozvil_na_zdiysnennya_operaciy_z_obroblennya_vidhodiv_vid_15_10.pdf 03.03.2025 15:55
- 4.Zareyestrovanyj-nakaz-TOV-NVF-EKOTSENTR.pdf 03.03.2025 15:55
- Пояснення щодо скарги.pdf 03.03.2025 16:46
- рішення від 26.02.2025 № 2981.pdf 03.03.2025 17:03
- Рішення № 18 від 17.03.2025 року.doc 17.03.2025 15:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.02.2025 16:27
Дата розгляду скарги:
07.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.02.2025 15:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.03.2025 18:47
Дата виконання рішення Замовником:
17.03.2025 15:59
Коментар замовника щодо усунення порушень:
За результатами скарги UA-2025-01-31-012928-a.b2 по закупівлі UA-2025-01-31-012928-a «Послуги у сфері поводження з токсичними, медичними та небезпечними відходами, код ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» АМКУ прийняла рішення № 3559-р/пк-пз від 07.03.2025 і ним постановила:
«Зобов'язати обласне комунальне некомерційне підприємство "Чернівецький обласний клінічний кардіологічний центр" (код ЄДРПОУ: 43334908) скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС" (код ЄДРПОУ: 38234621) переможцем процедури закупівлі — "Послуги у сфері поводження з токсичними, медичними та небезпечними відходами", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-31-012928-a.»
Інформуємо про виконання рішення.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ac7f82050f65432e974d56246cb037ff
Заголовок пункту скарги:
Скарга на рішення Замовника від 21.02.2025 № 14 про прийняте рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ОБЛАСНИМ КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ КАРДІОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР" (надалі - Замовник) були проведені відкриті торги з особливостями (ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-31-012928-a) Послуги у сфері поводження з токсичними, медичними та небезпечними відходами, ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Пропозиції до участі у даній закупівлі були подані від:
- ТОВ "ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС " з ціною 139 900,00 грн. з ПДВ;
- ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" з ціною 140 000,00 грн. з ПДВ;
- ТОВ " НВК "УКРЕКОПРОМ " з ціною 153 900,00 грн. з ПДВ.
21.02.2025 згідно Протокольного рішення щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 14 було визначено переможцем закупівлі учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» (надалі- Рішення).
ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» як учасник даної процедури закупівлі категорично не погоджується з рішенням Замовника, та вважає його протиправним та незаконним, та таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника (суб’єкта оскарження) на перемогу даній закупівлі на підставі нижчевикладеного.
ОБГРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА ПО СУТІ СКАРГИ:
Замовник передбачив у пункті 5 Технічні вимоги до предмета закупівлі додатку 2 до тендерної документації вимогу: «5. Оригінал або копію дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів виданий уповноваженим органом, який містить коди згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі»
Замовником не було передбачено надання учасниками інших документів за цим пунктом вимоги, та/або зокрема декларацію про провадження господарської діяльності, у тому числі як альтернативний документ.
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації замовник передбачив наступне (витяг з додатку 2 до тендерної документації):
ДОДАТОК 2
до тендерної документації
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі
Послуги у сфері поводження з токсичними, медичними та небезпечними відходами, код ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
І. Технічні вимоги до предмету закупівлі
1.Учасник зобов'язується надавати Замовникові комплекс послуг із збору, транспортування і утилізації нижченаведених відходів:
№ Категорія відходів
Найменування Од. вим. К-сть
1 Медичні відходи категорії B (Наказ МОЗ №325 від 08.06.2015): медичні вироби і предмети, забруднені імунобіологічними лікарськими засобами, кров'ю та/або іншими біологічними рідинами); гострі предмети
Національний перелік відходів-18 01 03* Клінічні та подібні їм відходи: голки, шприци, системи
кг 2500
2 Медичні відходи категорії B (Наказ МОЗ №325 від 08.06.2015): медичні вироби і предмети, забруднені імунобіологічними лікарськими засобами, кров'ю та/або іншими біологічними рідинами)
Національний перелік відходів - 18 01 03* Клінічні та подібні їм відходи: засоби індивідуального захисту, операційне покриття кг 1600
3 Медичні відходи категорії А (Наказ МОЗ №325 від 08.06.2015): первинна упаковка лікарських засобів, окрім первинної упаковки лікарських засобів визначених Переліком отруйних лікарських засобів за міжнародними непатентованими або загальноприйнятими назвами
Національний перелік відходів - код 18 01 09 Непридатні для використання фармацевтичні препарати
кг 250
4 Національний перелік відходів - код 20 01 21* Люмінесцентні лампи шт 100
Предметом закупівлі було зазначено Замовником: «Послуги у сфері поводження з токсичними, медичними та небезпечними відходами, код ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами».
Категорія відходів та коди відходів відповідно до предмету закупівлі Замовник визначив у таблиці додатку 2 до тендерної документації. Зокрема небезпечні відходи визначені за кодами 18 01 03*, 20 01 21* відповідно до Постанови КМУ від 20.10.2023 р. № 1102 “Про затвердження Порядку класифікації відходів та Національного переліку відходів”, коди з позначенням *- Дзеркальні коди одного і того самого виду відходів, які є небезпечними.
Також відповідно до пункту 1,2 частини 3 ст. 27 Закону України «Про управління відходами» суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний:
1) мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами;
2) провадити діяльність на об’єктах оброблення відходів, які відповідають вимогам законодавства. Види відходів, що підлягають обробленню на таких об’єктах, повинні відповідати дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів.
Щодо документів переможця:
У складі пропозиції учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» відсутній САМЕ: Оригінал або копія дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів виданий уповноваженим органом, який містить коди згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі, зокрема який містить коди небезпечних відходів 18 01 03*, 20 01 21* згідно Національного переліку відходів, що були передбачені додатком 2 до тендерної документації технічних вимог до предмету закупівлі.
Також, за відкритими даними, що містяться саме у реєстрі Дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів інформація по учаснику ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» Код ЄДРПОУ: 38234621 – ВІДСУТНЯ.
Посилання на відкритий реєстр: https://my.eco.gov.ua/eco/registry?keyId=195 (прінт скрін пошуку додається).
Просимо також звернути увагу Комісії, що зазначені вимоги тендерної документації не оскаржувалися потенційними учасниками.
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі передбаченим додатком 3 до тендерної документації та вимогам тендерної документації, та має бути відхилена Замовником.
Скаржник вбачає у діях Замовника порушення базових принципів закупівлі, адже Замовник зобов’язаний дотримуватися відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників.
Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем закупівлі ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», пропозиція якого не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі визначених у тендерній документації, порушує права та охоронювані законом інтереси Скаржника.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостями:
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за № UA-2025-01-31-012928-a замовником ОБЛАСНИМ КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ КАРДІОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР"..
3) Зобов'язати ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ КАРДІОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР" скасувати Протокольне рішення від 21.02.2025 № 14 про прийняте рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС».
Пропозиції до участі у даній закупівлі були подані від:
- ТОВ "ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС " з ціною 139 900,00 грн. з ПДВ;
- ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" з ціною 140 000,00 грн. з ПДВ;
- ТОВ " НВК "УКРЕКОПРОМ " з ціною 153 900,00 грн. з ПДВ.
21.02.2025 згідно Протокольного рішення щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 14 було визначено переможцем закупівлі учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» (надалі- Рішення).
ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» як учасник даної процедури закупівлі категорично не погоджується з рішенням Замовника, та вважає його протиправним та незаконним, та таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника (суб’єкта оскарження) на перемогу даній закупівлі на підставі нижчевикладеного.
ОБГРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА ПО СУТІ СКАРГИ:
Замовник передбачив у пункті 5 Технічні вимоги до предмета закупівлі додатку 2 до тендерної документації вимогу: «5. Оригінал або копію дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів виданий уповноваженим органом, який містить коди згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі»
Замовником не було передбачено надання учасниками інших документів за цим пунктом вимоги, та/або зокрема декларацію про провадження господарської діяльності, у тому числі як альтернативний документ.
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації замовник передбачив наступне (витяг з додатку 2 до тендерної документації):
ДОДАТОК 2
до тендерної документації
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі
Послуги у сфері поводження з токсичними, медичними та небезпечними відходами, код ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
І. Технічні вимоги до предмету закупівлі
1.Учасник зобов'язується надавати Замовникові комплекс послуг із збору, транспортування і утилізації нижченаведених відходів:
№ Категорія відходів
Найменування Од. вим. К-сть
1 Медичні відходи категорії B (Наказ МОЗ №325 від 08.06.2015): медичні вироби і предмети, забруднені імунобіологічними лікарськими засобами, кров'ю та/або іншими біологічними рідинами); гострі предмети
Національний перелік відходів-18 01 03* Клінічні та подібні їм відходи: голки, шприци, системи
кг 2500
2 Медичні відходи категорії B (Наказ МОЗ №325 від 08.06.2015): медичні вироби і предмети, забруднені імунобіологічними лікарськими засобами, кров'ю та/або іншими біологічними рідинами)
Національний перелік відходів - 18 01 03* Клінічні та подібні їм відходи: засоби індивідуального захисту, операційне покриття кг 1600
3 Медичні відходи категорії А (Наказ МОЗ №325 від 08.06.2015): первинна упаковка лікарських засобів, окрім первинної упаковки лікарських засобів визначених Переліком отруйних лікарських засобів за міжнародними непатентованими або загальноприйнятими назвами
Національний перелік відходів - код 18 01 09 Непридатні для використання фармацевтичні препарати
кг 250
4 Національний перелік відходів - код 20 01 21* Люмінесцентні лампи шт 100
Предметом закупівлі було зазначено Замовником: «Послуги у сфері поводження з токсичними, медичними та небезпечними відходами, код ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами».
Категорія відходів та коди відходів відповідно до предмету закупівлі Замовник визначив у таблиці додатку 2 до тендерної документації. Зокрема небезпечні відходи визначені за кодами 18 01 03*, 20 01 21* відповідно до Постанови КМУ від 20.10.2023 р. № 1102 “Про затвердження Порядку класифікації відходів та Національного переліку відходів”, коди з позначенням *- Дзеркальні коди одного і того самого виду відходів, які є небезпечними.
Також відповідно до пункту 1,2 частини 3 ст. 27 Закону України «Про управління відходами» суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний:
1) мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами;
2) провадити діяльність на об’єктах оброблення відходів, які відповідають вимогам законодавства. Види відходів, що підлягають обробленню на таких об’єктах, повинні відповідати дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів.
Щодо документів переможця:
У складі пропозиції учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» відсутній САМЕ: Оригінал або копія дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів виданий уповноваженим органом, який містить коди згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі, зокрема який містить коди небезпечних відходів 18 01 03*, 20 01 21* згідно Національного переліку відходів, що були передбачені додатком 2 до тендерної документації технічних вимог до предмету закупівлі.
Також, за відкритими даними, що містяться саме у реєстрі Дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів інформація по учаснику ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» Код ЄДРПОУ: 38234621 – ВІДСУТНЯ.
Посилання на відкритий реєстр: https://my.eco.gov.ua/eco/registry?keyId=195 (прінт скрін пошуку додається).
Просимо також звернути увагу Комісії, що зазначені вимоги тендерної документації не оскаржувалися потенційними учасниками.
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі передбаченим додатком 3 до тендерної документації та вимогам тендерної документації, та має бути відхилена Замовником.
Скаржник вбачає у діях Замовника порушення базових принципів закупівлі, адже Замовник зобов’язаний дотримуватися відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників.
Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем закупівлі ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», пропозиція якого не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі визначених у тендерній документації, порушує права та охоронювані законом інтереси Скаржника.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостями:
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за № UA-2025-01-31-012928-a замовником ОБЛАСНИМ КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ КАРДІОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР"..
3) Зобов'язати ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ КАРДІОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР" скасувати Протокольне рішення від 21.02.2025 № 14 про прийняте рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС».
×
-
Назва доказу:
Додаток 2 Технічна специфікація, нова ред.
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 Технічна специфікація, нова ред..docx
-
-
Назва доказу:
Рішення № 14 від 21.02.2025 року
-
Повʼязаний документ:
Рішення № 14 від 21.02.2025 року.doc
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов'язати ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ КАРДІОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР" скасувати Протокольне рішення від 21.02.2025 № 14 про прийняте рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС».
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
4dedd7ddcac0426685458c7416569896
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-31-012928-a.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Доброго дня! Зрозуміло що дане рішення буде оскаржене. Але логічне запитання до замовника при перевірці документів переможця.
Вимагалося надати учасником: Оригінал або копію дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів виданий уповноваженим органом, який містить коди згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі. Замовник не зазначав або декларація. Закон України «Про управління відходами» передбачає наявності в учасника саме дозволу на оброблення відходами, сам нормативно правовий акт має вищу юридичну силу.
Чи перевірив Замовник інформацію про Дозвіл в реєстрі дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів ?
Ви у додатку 2 до тендерної документації визначили коди відходів відповідно до Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі, в якому із документів переможця, а саме дозволу зазначені небезпечні відходи за вказаними вами кодами: 18 01 03*, 20 01 21*.
Вам до відома, що при оскаржені умов тендерної документації орган оскарження – АМКУ залишає редакцію саме надання учасниками дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, і не дає право вказати декларацію.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь.doc 26.02.2025 15:27
Дата подачі:
21.02.2025 16:27
Вирішення:
Згідно п.1 ч.3 ст. 27 Закону України «Про управління відходами» суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Враховуючи п. 9 ч.2 ст. 17, ч. 2 ст. 41 Закону України «Про управління відходами», а також те, що категорія відходів у закупівлі відноситься до сфери поводження з токсичними, медичними та небезпечними відходами, в тендерну документацію до частини ІІ Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» було включено вимогу про надання: «5.Оригінал або копію дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів виданий уповноваженим органом, який містить коди згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі».
В той же час, відповідно до Постанови КМУ від 31 жовтня 2023 № 1137 зі змінами, внесеними постановою КМУ від 13 грудня 2024 № 1431 подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів є дійсними до 15 червня 2025 року. У строк до 15 червня 2025 р. суб’єкти господарювання для подальшого провадження своєї діяльності повинні отримати відповідні дозвільні документи у порядку та на умовах, що передбачені Законом України “Про управління відходами”.
Отже, на підставі наданих ТОВ "ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС" (далі – Учасник) документів підтверджено, що йому та залученому ним субпідряднику/співвиконавцю ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «ЕКОЦЕНТР» (ЄДРПОУ: 13744541) дозволено здійснювати операції з оброблення відходів, що є предметом закупівлі, на підставі діючих ліцензій та чинних декларацій про провадження видів господарської діяльності:
• декларація № 057880/24 про провадження господарської діяльності
• декларація № 057872/24 про провадження господарської діяльності
Відповідно до п.1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5)об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно частини 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Згідно Додатку 3 до тендерної документації у разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний подавати ті чи інші документи, такий учасник подає письмове пояснення про підстави та/або причини їх відсутності.
Учасником надано пояснення щодо не надання оригіналу або копії дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів виданий уповноваженим органом, який містить коди згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі. Також Учасником надані ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, додатки до яких містять коди згідно Національного переліку відходів, які є предметом закупівлі. Окрім того Учасник подав складі тендерної пропозиції ДОЗВІЛ на здійснення операцій з оброблення відходів № 7443/24, що містить дозвіл на оброблення відходів за кодом код 18 01 09, що є предметом закупівлі.
Таким чином, Учасник скористався своїм правом згідно Додатку 3 до тендерної документації та подав письмове пояснення яким підтвердив, що йому дозволено здійснювати обробку відходів, що є предметом закупівлі
Отже, на підставі частини 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі, Додатку 3 до тендерної документації, а також керуючись принципами про об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, визнали переможцем Учасника ТОВ "ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС" (ЄДРПОУ 38234621).
Статус вимоги:
Відхилено