• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуга по теплоізоляції провідної сталевої труби Ø530 мм, L – 310,5м

Торги відмінено

3 904 535.02 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 522.68 UAH
Період оскарження: 31.01.2025 15:10 - 05.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 9d317eb1760b45bd80ee40b8558983d4
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-31-010964-a.a1
Назва: Скарга
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 05.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.02.2025 17:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.03.2025 17:12
Дата виконання рішення Замовником: 11.03.2025 12:33
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до РІШЕННЯ КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №3434-р/пк-пз від 05.03.2025, Замовником скасовуються наступні протокольні рішення: - ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №25 від 17.02.2025р. про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів з особливостями (UA-2025-01-31-010964-a) – ТОВ «ТЕРМО-ІЗОЛ»; - ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №31 від 20.02.2025р. про визначення переможцем відкритих торгів з особливостями (UA-2025-01-31-010964-a) ТОВ «КОРПОРАЦІЯ «ЕНЕРГОРЕСУРС-ІНВЕСТ».
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Термо - Ізол", Фостяк Галина 380971939973 galinatermoizol@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 9e4edc5940184165abf7b68fee39a4d5
Заголовок пункту скарги: ЩОДО НЕПРАВОМІРНОГО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1.1. Згідно п. 2 розділу ІІІ «Перелік документів та/або інформації передбачених вимогами тендерної документації для підтвердження відповідності учасника» Додатку №1 до тендерної документації, Замовником встановлено наступну вимогу (надати):
«- Калькуляція щодо розрахунку вартості наданої послуги.»

Умовами тендерної документації не було визначено конкретної форми документа “калькуляція”, а також способу її подання. Крім того, тендерною документацією не зазначено конкретний зміст, який має бути включений до цього документа. Законодавство України також не містить визначення терміну “калькуляція” в контексті публічних закупівель. Враховуючи зазначене, вважаємо, що цінова пропозиція, що була надана Скаржником, є достатньою для виконання вимог тендерної документації щодо підтвердження вартості наданої послуги.
Слід зауважити, що ненадання в складі тендерної документації документу з назвою «Калькуляція щодо розрахунку вартості наданої послуги» не є підставою для відхилення такої пропозиції з огляду на те, що, окрім даного документу, також надано «Цінову пропозицію», яка містить необхідні дані для оцінки вартості послуг.
Скаржник, надавши «Цінову пропозицію» в складі тендерної пропозиції, виконав вимогу Замовника, а саме надав калькуляцію послуг оскільки в документі «Цінова пропозиція» є документом, що надає повну інформацію про вартість послуг, вимога щодо надання калькуляції була виконана.
Адже, калькуляція – це деталізація цінової пропозиції, а не окремий документ. Тим більше це документ, що НЕ стосується якості товару/послуги.

До того ж, Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та Верховний Суд у своїх рішеннях неодноразово наголошували, що формальне невиконання вимоги, яка не впливає на оцінку тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення.

В даному випадку, Замовник мав би надати можливість на виправлення такої невідповідності шляхом надання 24 годин на усунення невідповідностей, відповідно до п. 43 Особливостей (якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель) та надати можливість додати калькуляцію в межах встановленого строку.
На основі вищесказаного, надання 24 годин на усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника, тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, є обов’язковою вимогою для замовника за умови, що тендерна пропозиція містить невідповідності, які стосуються саме кваліфікаційних критеріїв або допущених іншим невідповідностей у документах, окрім вимог, що стосуються інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції .
Вищенаведене означає, що Замовник не може дати учаснику 24 години на виправлення тоді, коли:
-відсутнє забезпечення тендерної пропозиції;
-відсутні документи в розділі технічних та якісних характеристиках предмета закупівлі, якщо такі вимагались;
-якщо виправлення в технічній специфікації призведе до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.

Однак, Замовник не надав такої можливості Скаржнику для усунення такої несуттєвої помилки, чим порушив норми п. 43 Особливостей.

На основі вищесказаного, відхилення пропозиції Скаржника на підставі ненадання калькуляції є необґрунтованим та порушує принципи пропорційності та рівності учасників у процесі публічних закупівель.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)