• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

24950000-8 «Спеціалізована хімічна продукція»(Хімічна продукція в асортименті для службових автомобілів)

Під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Закупівля здійснюється з урахуванням вимог постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами).

Торги не відбулися

320 367.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 3 203.67 UAH
Період оскарження: 31.01.2025 12:32 - 05.02.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо неправомірного відхилення

Номер: 20be88998227474a89136cf4d4851edd
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-31-006628-a.c2
Назва: Щодо неправомірного відхилення
Вимога:
ПП НВФ «ІМЕКС ХІМГРУПП» подало тендерну пропозицію у межах процедури закупівлі, однак згідно Протоколу № 47-ВТО від 26.02.2025 року подана пропозиція була відхилена на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Підприємством надано заповнений та підписаний Додаток 2 до тендерної документації «Інформація та документи про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації, а саме в абзаці Примітка «Учасник під час подання тендерної пропозиції надає порівняльну таблицю у якій зазначає найменування та технічні характеристики пропонованого товару». Під час перевірки порівняльної таблиці Замовником, ним встановлено, що ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ІМЕКС ХІМГРУПП" не заповнили технічні характеристики пропонованого товару, а залишено технічні характеристики із показниками «від» – «до» та математичний символ більше – «>», які зазначалися Замовником для більш розширеного асортименту пропонованого товару та уникнення дискримінаційних вимог. Тобто, Замовником в найменуваннях товару зазначено: - Тосол (синій) «Технічні характеристики»: Температура початку кристалізації, ºС, не менша мінус 35; Термічна стабільність, ºС, щонайменше: +110; Щільність, кг/м3 1065-1125; Показник рН 8,8 – 9,5; Колір синій; - Антифриз G12+ (червоний) «Технічні характеристики»: Температура кристалізації < -36°C ASTM D 1177; Рівень pH 7,5-11,0 ASTM D 1287; Лужність (0,1 HCl/10 мл), мл > 5 ASTM D 1121; Щільність при температурі 20°С > 1 г/см3 ASTM D 4052;Колір червоний. Під час перевірки сертифікатів якості на Тосол (синій) Антифриз G12+ (червоний), які надані ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ІМЕКС ХІМГРУПП" в складі тендерної пропозиції встановлено наступні технічні характеристики пропонованого товару: - Рідина охолоджуюча Тосол A-40M PREMIUM «Технічні характеристики»: Температура початку кристалізації, ºС, мінус 38; Термічна стабільність, ºС, щонайменше: +112,5; Щільність, кг/м3 1100; Показник рН 8,9. - Антифриз G12+ «Технічні характеристики»: Температура кристалізації мінус 37; Рівень pH 8,7; Лужність (0,1 HCl/10 мл), мл 11 ASTM D 1121; Щільність при температурі 20°С 1,07 г/см3 ASTM D 4052. Виходячи з наведеного ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ІМЕКС ХІМГРУПП" під час заповнення порівняльної таблиці мало зазначати саме технічні характеристики пропонованого товару, а не залишати вимоги до товару, які зазначалися під час оголошення закупівлі Замовником. ПП НВФ «ІМЕКС ХІМГРУПП» вважає, що вищезазначене рішення є необґрунтованим і таким, що порушує вимоги законодавства України про публічні закупівлі з наступних підстав. Відповідно до підпункту 3.3 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, учасник мав надати підписану та заповнену інформацію про запропонований товар згідно з технічними, якісними та кількісними характеристиками (Додаток 2 до тендерної документації). Причиною відхилення пропозиції стало залишення в порівняльній таблиці технічних характеристик із позначеннями «від» – «до» або «>». Проте такі позначення використані самим Замовником у Додатку 2 для визначення допустимого діапазону характеристик товару. Тому їх застосування учасником не може вважатися невідповідністю. Як зазначено в Протоколі, запропонований ПП НВФ «ІМЕКС ХІМГРУПП» товар відповідає вимогам, встановленим Замовником, що підтверджується сертифікатами якості на товар. Поняття сертифікат якості (виробника) тотожний поняттю паспорт якості (виробника) - це документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості продукції виробника, отримані в результаті лабораторних випробувань, а також інформацію про їх відповідність вимогам нормативних документів. Тобто сертифікат якості це документ, який видається на конкретну партію товару. ПП НВФ «ІМЕКС ХІМГРУПП» в порівняльній таблиці технічних характеристик залишено технічні характеристики із показниками «від» – «до» та математичний символ більше – «>» оскільки вказані в наданих і сертифікатах якості показники Товару є актуальними для конкретної партії товару, та можуть коливатися в допустимих межах в кожній новій партії, що також передбачено ТУ, однак вони все одно будуть відповідати встановленому Замовником діапазону. Враховуючи вищенаведене, рішення Замовника є безпідставним, порушує принципи публічних закупівель, закріплені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», права та законні інтереси ПП НВФ «ІМЕКС ХІМГРУПП», і на підставі вищезазначеного, має бути скасоване.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області під час проведення закупівель дотримується вимог Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі- Особливості) (зі змінами). Відповідно до ст. 22 Закону та пункту 28 Особливостей, для проведення процедури Відкриті торги з особливостями замовник розробив та затвердив тендерну документацію на закупівлю Хімічна продукція в асортименті для службових автомобілів, код ДК 021:2015 – 24950000-8 «Спеціалізована хімічна продукція», що була розроблена з урахуванням наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 06.12.2024 року №27593 «Про затвердження Примірної тендерної документації», вимог Закону, Особливостей та специфіки предмету закупівлі. Відповідно до пункту 38 Особливостей дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 39 Особливостей розкриття тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 28 Закону (положення абзацу третього частини першої та абзацу другого частини другої статті 28 Закону не застосовуються). Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Шановний Учаснику, повідомляємо Вам, що відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації, а саме в абзаці Примітка «Учасник під час подання тендерної пропозиції надає порівняльну таблицю у якій зазначає найменування та технічні характеристики пропонованого товару». Відповідно до вказаної вимоги Вами під час заповнення порівняльної таблиці необхідно було зазначати саме технічні характеристики пропонованого товару, а не залишати вимоги до товару, які зазначалися під час оголошення закупівлі Замовником. Тобто Ви підчас подання тендерної пропозиції не заповнили (не зазначили) технічні характеристики пропонованого товару. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Окрім зазначеного Ви не скористались можливістю звернутись за розясненнями та уточненнями, а саме відповідно до пункту 54 Особливостей, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель. Поняття сертифікат якості (виробника) тотожний поняттю паспорт якості (виробника) - це документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості продукції виробника, отримані в результаті лабораторних випробувань, а також інформацію про їх відповідність вимогам нормативних документів. Тобто сертифікат якості та або інші документи є документами, який видається на конкретну партію товару. Дані документи Учасник надає підчас подання пропозиції з метою підтвердження технічних характеристик пропонованого товару, які обов’язково зазначає в Додатку 2 до тендерної документації. Таким чином Ви не виконали вимого передбачені Додатком 2 до тендерної документації. У зв’язку із зазначеним, Замовник відхилив тендерну пропозицію на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Виходячи із вищенаведеного Замовник відхиляє вимогу, у зв’язку з відсутністю підстав для скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП НВФ «ІМЕКС ХІМГРУПП».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Щодо неправомірного відхилення

Номер: 793aa9b426a14df0bc33013cde86750d
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-31-006628-a.b1
Назва: Щодо неправомірного відхилення
Вимога:
Шановний Замовнику! ТОВ "ГПЛ" подало тендерну пропозицію у межах процедури закупівлі, однак рішенням Протоколу № 44-ВТО від 21.02.2025 року наша пропозиція була відхилена на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме через невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації. Водночас вважаємо це рішення необґрунтованим і таким, що порушує вимоги законодавства України про публічні закупівлі. Відповідно до підпункту 3.3 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, учасник мав надати підписану та заповнену інформацію про запропонований товар згідно з технічними, якісними та кількісними характеристиками (Додаток 2 до тендерної документації). Причиною відхилення нашої пропозиції стало залишення в порівняльній таблиці технічних характеристик із позначеннями «від» – «до» або «>». Проте такі позначення використані самим Замовником у Додатку 2 для визначення допустимого діапазону характеристик товару. Тому їх застосування учасником не може вважатися невідповідністю. Запропоновані нами товари (Тосол, Антифриз G12+, Омивач скла тощо) повністю відповідають встановленим Замовником параметрам, що підтверджується наданими сертифікатами якості та паспортами продукції. Учасником не зазначалося параметри продукції оскільки вони можуть відрізнятися від партії до партії, але будуть відповідати встановленому діапазону. Також аргументом для відхилення було зазначено, що учасник не вказав конкретне фасування товару, залишивши загальні позначення, такі як «5-10 л» або «4-5 л». Водночас саме такі формулювання були передбачені Замовником у Додатку 2 до тендерної документації. Оскільки учасник зобов’язаний зазначати технічні характеристики відповідно до вимог Замовника, вказане фасування не може бути підставою для відхилення. Крім того, у пункті 3.3 Додатку 1 немає вимоги зазначати точний літраж фасування, а лише надавати інформацію про запропонований товар відповідно до технічних характеристик. Відповідно, тендерна пропозиція ТОВ "ГПЛ" повністю відповідала умовам закупівлі. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо Замовник під час розгляду тендерної пропозиції виявляє невідповідності у документах, він зобов’язаний надати Учаснику 24 години для їх усунення. Оскільки наше фасування відповідало вимогам тендерної документації, а всі характеристики товару були належним чином підтверджені, нам не було надано можливості усунути формальні розбіжності. Це є порушенням процедури розгляду тендерних пропозицій. Рішення про відхилення також суперечить ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки виявлені невідповідності не мали критичного характеру та могли бути виправлені у встановлений строк. Крім того, у Протоколі № 44-ВТО міститься посилання на рішення Антимонопольного комітету України №10220-р/пк-пз від 11.06.2024 року. Водночас у відкритих джерелах знайти текст цього рішення не вдалося, що унеможливлює перевірку правомірності його застосування до нашої пропозиції. З огляду на це просимо Замовника надати копію вказаного рішення або конкретні його положення, які були використані як підстава для відхилення. На підставі вищевикладеного вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ГПЛ" та повторно розглянути її на відповідність вимогам тендерної документації. У разі невиконання цієї вимоги ми будемо змушені подати скаргу до Антимонопольного комітету України відповідно до ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області під час проведення закупівель дотримується вимог Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі- Особливості) (зі змінами). Відповідно до ст. 22 Закону та пункту 28 Особливостей, для проведення процедури Відкриті торги з особливостями замовник розробив та затвердив тендерну документацію на закупівлю Хімічна продукція в асортименті для службових автомобілів, код ДК 021:2015 – 24950000-8 «Спеціалізована хімічна продукція», що була розроблена з урахуванням наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 06.12.2024 року №27593 «Про затвердження Примірної тендерної документації», вимог Закону, Особливостей та специфіки предмету закупівлі. Відповідно до пункту 38 Особливостей дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 39 Особливостей розкриття тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 28 Закону (положення абзацу третього частини першої та абзацу другого частини другої статті 28 Закону не застосовуються). Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною визначена тендерна пропозиція учасника - ТОВ "АВТО-КОМФОРТ ПЛЮС", яка становить 180 102,00 грн без ПДВ. В ході розгляду та аналізу пропозиції ТОВ "АВТО-КОМФОРТ ПЛЮС" Замовником встановлено, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Таким чином, враховуючи вищевказане, Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ "Перша паливно-енергетична корпорація" на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Враховуючи вимоги пункту 49 Особливостей, у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені цими Особливостями. Наступною найбільш економічно вигідною визначена тендерна пропозиція учасника ТОВ "ГПЛ", яка складає 188 730,00 грн. без ПДВ. В ході розгляду та аналізу пропозиції ТОВ "ГПЛ" Замовником встановлено, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації із нижче наведених підстав. Відповідно до підпункту 3.3 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, у складі своєї тендерної пропозиції Учасник подає: 3.3. Підписану та заповнену інформацію про запропонований учасником товар згідно технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (Додаток № 2 до тендерної документації). Під час перевірки документів, які надані у складі тендерної пропозиції ТОВ "ГПЛ" встановлено, що товариством надано заповнений та підписаний Додаток 2 до тендерної документації «Інформація та документи про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації, а саме в абзаці Примітка «Учасник під час подання тендерної пропозиції надає порівняльну таблицю у якій зазначає найменування та технічні характеристики пропонованого товару». Під час перевірки порівняльної таблиці встановлено, що ТОВ "ГПЛ" не заповнено технічні характеристики пропонованого товару, а залишено технічні характеристики із показниками «від» – «до» та математичний символ більше – «>», які зазначалися Замовником для більш розширеного асортименту пропонованого товару та уникнення дискримінаційних вимог. Тобто, Замовником в найменуваннях товару зазначено: - Тосол (синій) «Технічні характеристики»: Температура початку кристалізації, ºС, не менша мінус 35; Термічна стабільність, ºС, щонайменше: +110; Щільність, кг/м3 1065-1125; Показник рН 8,8 – 9,5; Колір синій; - Антифриз G12+ (червоний) «Технічні характеристики»: Температура кристалізації < -36°C ASTM D 1177; Рівень pH 7,5-11,0 ASTM D 1287; Лужність (0,1 HCl/10 мл), мл > 5 ASTM D 1121; Щільність при температурі 20°С > 1 г/см3 ASTM D 4052;Колір червоний. Під час перевірки паспорта якості на Тосол (синій) та технічного паспорта на Антифриз G12+ (червоний), які надані ТОВ "ГПЛ" в складі тендерної пропозиції встановлено наступні технічні характеристики пропонованого товару: - Рідина охолоджуюча VIRA TOSOL A-40M -40 ºС «Технічні характеристики»: Температура початку кристалізації, ºС, мінус 41; Щільність, кг/м3 1081; Показник рН 9,4. - K2 KULER LONG LIFE RED G12/G12+ «Технічні характеристики»: Лужність (0,1 HCl/10 мл), мл 5.1 ASTM D 1121; Щільність при температурі 20°С 1.080 г/см3 ASTM D 4052. Виходячи з наведеного ТОВ "ГПЛ" під час заповнення порівняльної таблиці мало зазначати саме технічні характеристики пропонованого товару, а не залишати вимоги до товару, які зазначалися під час оголошення закупівлі Замовником. Окрім зазначеного, в порівняльній таблиці Замовником вимагалося зазначити «Каністра фасуванням ємністю». Під час оголошення закупівлі Замовником ставилися вимоги щодо ємності, а саме Каністра фасуванням ємністю: «5-10»; «4-5»; «5-20» для більш розширеного асортименту пропонованого товару та уникнення дискримінаційних вимог. ТОВ "ГПЛ" під час заповнення порівняльної таблиці не зазначило «Каністра фасуванням ємністю» відповідно до пропонованого товару, а залишено вимогу Замовника, а саме Каністра фасуванням ємністю: «5-10»; «4-5»; «5-20». Водночас, Учасником в графі «Найменування товару» зазначено неповні найменування пропонованого товару. Відповідно до вказаного ТОВ "ГПЛ" під час заповнення порівняльної таблиці мало зазначити саме ті ємності каністри які відповідають запропонованому, у зв’язку з тим, що запропонований товар, літраж, найменування та кількість, у разі укладання договору, зазначається у специфікації (Додаток 1 до договору). Водночас в договорі не може бути зазначені в одній позиції різні ємності каністр тому, що вартість на кожну ємність з різним фасуванням знаходиться в різному ціновому діапазоні. Окрім зазначеного, ТОВ "ГПЛ" пропонує товар Омивач скла літній JRGANIK PINK морський бриз синій, ємністю 4,2 л. Під час оголошення закупівлі Замовником ставилися вимоги, а саме Омивач скла літній 1300л. Виходячи з наведеного, якщо взяти до уваги, що Учасником пропонується каністра фасуванням 4,2 літри, то дана ємність не може бути поставлена Замовнику в кількості цілого числа, тому що 1300 л. поділити на каністра фасуванням 4,2 л. дорівнює 309,5238 штук каністр. Таким чином, дане фасування не відповідає вимогі технічним характеристикам Замовника. Окрім зазначеного, відповідно до пункту 54 Особливостей, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель. Враховуючи вимоги пункту 54 Особливостей, ТОВ "ГПЛ" не зверталося до Замовника за роз’ясненнями та/або щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Водночас, відповідно до підпункту 3.2. пункту 3 розділу V Тендерної документації Замовника зазначено, що відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог документації з боку Учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію, буде означати, що Учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї документації та вимоги даної документації. У зв’язку із всім вище зазначеним, Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ "ГПЛ" на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Стосовно рішення Комісії Антимонопольного комітету України №10220-р/пк-пз від 11.06.2024 року повідомляємо, що дане рішення знаходиться в джерелах з відкритим доступом на сайті прозоро (Ідентифікатор закупівлі:UA-2024-04-27-000206-a). Виходячи із вищенаведеного Замовник відхиляє вимогу, у зв’язку з відсутністю підстав для скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ГПЛ".
Статус вимоги: Відхилено