-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля антрацит для ВП «Аварійно-технічний центр»
Завершена
891 540.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 915.40 UAH
мін. крок: 1% або 8 915.40 UAH
Період оскарження:
02.08.2018 09:41 - 17.08.2018 00:00
Вимога
Відхилено
невідповідність тендерної документації чинному законодавству.
Номер:
2ace50b03e8e4166ad9319512e54abe0
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-02-000172-b.b1
Назва:
невідповідність тендерної документації чинному законодавству.
Вимога:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Водночас згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства з публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.08.2018 15:57
Вирішення:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Аварійно-технічний центр"):
Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Замовником у Додатку 1 до ТД «Тендерна пропозиція (цінова) з технічними характеристиками» був визначений предмет закупівлі «Вугілля АКО (25-100)» із посиланням на відповідність нормативним документам, зокрема, ГОСТ 19242-73 – «Угли бурые, каменные и антрацит. Классификация по размеру кусков».
Визначення «Вугілля АКО (25-100)» не являє собою ні конкретну торговельну марку чи фірму, ні патент, ні конструкцію, ні тип предмета закупівлі.
Відповідно до ГОСТ 19242-73 «Вугілля АКО (25-100)» є визначенням відповідного класу вугілля із зазначенням розміру кусків. У даному випадку:
А – антрацит;
К – крупний (клас кусків: від 50 мм до 100 мм;
О – горіх (орех) (клас кусків: від 25 мм до 50 мм).
Таким чином, до предмету закупівлі «Вугілля АКО (25-100)», який визначений відповідно до маркування за ГОСТ 19242-73, не потрібно застосовувати вираз "або еквівалент".
Статус вимоги:
Відхилено