-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини. (Гіпохлорит натрію, марка А),
Завершена
1 676 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 760.00 UAH
мін. крок: 1% або 16 760.00 UAH
Період оскарження:
31.01.2025 12:09 - 07.02.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на рішення замовника після оцінки тендерної пропозиції
Номер:
9810b30579984ec883783ecf18fcdd09
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-31-006097-a.b2
Назва:
Скарга на рішення замовника після оцінки тендерної пропозиції
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на відхилення Коломияводоканал_Validation_Report.pdf 04.03.2025 16:20
- Скарга на відхилення Коломияводоканал.pdf.asice 04.03.2025 16:20
- Скарга на відхилення Коломияводоканал.docx 04.03.2025 16:20
- Скарга на відхилення Коломияводоканал.pdf 04.03.2025 16:20
- протокол на відхилення №23.PDF 04.03.2025 16:20
- sign.p7s 04.03.2025 16:22
- рішення від 06.03.2025 № 3448.pdf 06.03.2025 14:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.03.2025 № 3949.pdf 14.03.2025 14:24
- рішення від 13.03.2025 № 3949.pdf 17.03.2025 14:07
- Пояснення до скарги.PDF 10.03.2025 16:24
- Пояснення до скарги.docx 10.03.2025 16:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.03.2025 16:37
Дата розгляду скарги:
13.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.03.2025 14:42
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
17.03.2025 14:08
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ab40ee2370a84cdab896163721b0a059
Заголовок пункту скарги:
Протиправне відхилення тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ПІДСТАВА ВІДХИЛЕННЯ, що зазначена Замовником в протоколі
«Відповідно п.5 Додатку 5 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», Учасник повинен надати Довідку з інформацією щодо найменування виробника продукції, міста та країни походження товару, гарантійного терміну зберігання
У свою чергу, Учасник у складі тендерної пропозиції надає документ №132 від 06.02.2025р., а саме: Довідку про виробника товару, в якій зазначає гарантійний термін зберігання згідно ТУ У 20.1-44322406-002.2024 при цьому не вказує самого терміну, який зазначений у цьому ТУ та не надає документу (ТУ У 20.1-44322406-002.2024) чи посилання на нього яке можна знайти у відкритому доступі, задля отримання інформації, яку вимагається Замовником у тендерній документації .»
Скаржник не погоджується з доводами Замовника виходячи з наступного.
Скаржник вважає, що рішення Замовника є неправомірним, оскільки відхилення тендерної пропозиції порушує права Скаржника і суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», а також принципам добросовісної конкуренції. Відхилення пропозиції на підставі ненадання документа технічні умови (далі – ТУ) є безпідставним, оскільки тендерною документацією не передбачено вимогу надання ТУ.
Згідно з п. 5 Додатку 5 до тендерної документації, вимога щодо надання "гарантійного терміну зберігання" не передбачає необхідності надавати сам документ ТУ або посилання на нього, а також не передбачає зазначення конкретного строку/терміну. Вказано лише, що учасник має надати інформацію про гарантійний термін зберігання. Учасник ТОВ «Гідрохім» надав довідку, в якій вказано гарантійний термін зберігання згідно з ТУ У 20.1-44322406-002:2024, що відповідає вимогам тендерної документації. Таким чином, немає жодної законної підстави для відхилення пропозиції через ненадання самого документа ТУ або посилання на нього.
Важливо зазначити, що тендерною документацією не передбачалося обов’язкове зазначення конкретного строку гарантійного зберігання в днях, місяцях або роках. Вимога Додатку 5 передбачала лише надання інформації щодо гарантійного терміну зберігання, що і було виконано Скаржником у довідці №132 від 06.02.2025р. (стор.1 файл «Технічні документи.pdf»).
Таким чином, висунута Замовником вимога щодо надання конкретного строку зберігання (в числовому форматі) є такою, що не випливає з тендерної документації, а тому не може бути підставою для відхилення пропозиції.
Зокрема, в Протоколі Замовником зазначено, що гарантійний термін зберігання є якісною характеристикою товару, який закуповується в межах даної процедури закупівлі. Зауважуємо, що якісні характеристики товару зазначені в Додатку 3 до тендерної документації і такий показник як «гарантійний термін зберігання» серед технічних чи якісних показників технічної специфікації відсутній. Тобто, гарантійний термін зберігання не є якісною характеристикою в розумінні даної закупівлі, зокрема.
В Додатку 3 лише зазначено, що Допускається втрата активного хлору протягом 10 днів з дня відвантаження, але не більше 30% від первинного вмісту. В свою чергу, тендерна пропозиція Скаржника містить документ №137 від 06.02.2025р., в якому Учасником зазначено конкретні характеристики запропонованого товару на вимогу Замовника та вказано «Допускається втрата активного хлору протягом 10 днів з дня відвантаження, але не більше 30% від первинного вмісту» (стор.11 файл «Технічні документи.pdf»).
Також важливо зазначити, що будь-яка вимога, яка не була чітко вказана в тендерній документації, не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції. У цьому випадку вимога щодо надання документу ТУ або посилання на нього не була зазначена у тендерній документації. Тому вимога щодо надання ТУ після подання пропозиції є незаконною та суперечить принципам відкритості та прозорості закупівель, а саме на ТУ посилається Замовник у Протоколі щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Зокрема, п. 1 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" визначає, що замовник має право відхилити тендерну пропозицію лише у випадку, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації, а також, якщо учасник не надає необхідні документи, що чітко вказані в документації. Однак в даному випадку, тендерною документацією не було передбачено вимоги щодо надання самого документа ТУ або посилання на нього, тому вказана вимога щодо відхилення є безпідставною.
Крім того, якщо врахувати практику публічних закупівель, в умовах сучасної конкуренції, де замовники часто стикаються з численними пропозиціями, важливим є забезпечення рівності умов для усіх учасників. Відхилення пропозиції за формальними ознаками, якщо це не є суттєвим порушенням вимог тендерної документації, суперечить принципам добросовісної конкуренції та може призвести до ущемлення прав учасника закупівлі, який надав усі необхідні документи, що підтверджують відповідність його пропозиції.
Враховуючи, що пропозиція ТОВ «Гідрохім» була економічно вигіднішою та містила усю необхідну інформацію, що відповідає вимогам тендерної документації, Скаржник вважає, що відхилення пропозиції на підставі вимог, які не були включені до тендерної документації (ані зазначення конкретного строку, ані надання ТУ чи посилання на нього), є неправомірним.
Таким чином, рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Гідрохім» є протиправним, оскільки воно суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», принципам відкритості та добросовісної конкуренції, а також порушує права та інтереси Скаржника.
«Відповідно п.5 Додатку 5 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», Учасник повинен надати Довідку з інформацією щодо найменування виробника продукції, міста та країни походження товару, гарантійного терміну зберігання
У свою чергу, Учасник у складі тендерної пропозиції надає документ №132 від 06.02.2025р., а саме: Довідку про виробника товару, в якій зазначає гарантійний термін зберігання згідно ТУ У 20.1-44322406-002.2024 при цьому не вказує самого терміну, який зазначений у цьому ТУ та не надає документу (ТУ У 20.1-44322406-002.2024) чи посилання на нього яке можна знайти у відкритому доступі, задля отримання інформації, яку вимагається Замовником у тендерній документації .»
Скаржник не погоджується з доводами Замовника виходячи з наступного.
Скаржник вважає, що рішення Замовника є неправомірним, оскільки відхилення тендерної пропозиції порушує права Скаржника і суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», а також принципам добросовісної конкуренції. Відхилення пропозиції на підставі ненадання документа технічні умови (далі – ТУ) є безпідставним, оскільки тендерною документацією не передбачено вимогу надання ТУ.
Згідно з п. 5 Додатку 5 до тендерної документації, вимога щодо надання "гарантійного терміну зберігання" не передбачає необхідності надавати сам документ ТУ або посилання на нього, а також не передбачає зазначення конкретного строку/терміну. Вказано лише, що учасник має надати інформацію про гарантійний термін зберігання. Учасник ТОВ «Гідрохім» надав довідку, в якій вказано гарантійний термін зберігання згідно з ТУ У 20.1-44322406-002:2024, що відповідає вимогам тендерної документації. Таким чином, немає жодної законної підстави для відхилення пропозиції через ненадання самого документа ТУ або посилання на нього.
Важливо зазначити, що тендерною документацією не передбачалося обов’язкове зазначення конкретного строку гарантійного зберігання в днях, місяцях або роках. Вимога Додатку 5 передбачала лише надання інформації щодо гарантійного терміну зберігання, що і було виконано Скаржником у довідці №132 від 06.02.2025р. (стор.1 файл «Технічні документи.pdf»).
Таким чином, висунута Замовником вимога щодо надання конкретного строку зберігання (в числовому форматі) є такою, що не випливає з тендерної документації, а тому не може бути підставою для відхилення пропозиції.
Зокрема, в Протоколі Замовником зазначено, що гарантійний термін зберігання є якісною характеристикою товару, який закуповується в межах даної процедури закупівлі. Зауважуємо, що якісні характеристики товару зазначені в Додатку 3 до тендерної документації і такий показник як «гарантійний термін зберігання» серед технічних чи якісних показників технічної специфікації відсутній. Тобто, гарантійний термін зберігання не є якісною характеристикою в розумінні даної закупівлі, зокрема.
В Додатку 3 лише зазначено, що Допускається втрата активного хлору протягом 10 днів з дня відвантаження, але не більше 30% від первинного вмісту. В свою чергу, тендерна пропозиція Скаржника містить документ №137 від 06.02.2025р., в якому Учасником зазначено конкретні характеристики запропонованого товару на вимогу Замовника та вказано «Допускається втрата активного хлору протягом 10 днів з дня відвантаження, але не більше 30% від первинного вмісту» (стор.11 файл «Технічні документи.pdf»).
Також важливо зазначити, що будь-яка вимога, яка не була чітко вказана в тендерній документації, не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції. У цьому випадку вимога щодо надання документу ТУ або посилання на нього не була зазначена у тендерній документації. Тому вимога щодо надання ТУ після подання пропозиції є незаконною та суперечить принципам відкритості та прозорості закупівель, а саме на ТУ посилається Замовник у Протоколі щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Зокрема, п. 1 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" визначає, що замовник має право відхилити тендерну пропозицію лише у випадку, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації, а також, якщо учасник не надає необхідні документи, що чітко вказані в документації. Однак в даному випадку, тендерною документацією не було передбачено вимоги щодо надання самого документа ТУ або посилання на нього, тому вказана вимога щодо відхилення є безпідставною.
Крім того, якщо врахувати практику публічних закупівель, в умовах сучасної конкуренції, де замовники часто стикаються з численними пропозиціями, важливим є забезпечення рівності умов для усіх учасників. Відхилення пропозиції за формальними ознаками, якщо це не є суттєвим порушенням вимог тендерної документації, суперечить принципам добросовісної конкуренції та може призвести до ущемлення прав учасника закупівлі, який надав усі необхідні документи, що підтверджують відповідність його пропозиції.
Враховуючи, що пропозиція ТОВ «Гідрохім» була економічно вигіднішою та містила усю необхідну інформацію, що відповідає вимогам тендерної документації, Скаржник вважає, що відхилення пропозиції на підставі вимог, які не були включені до тендерної документації (ані зазначення конкретного строку, ані надання ТУ чи посилання на нього), є неправомірним.
Таким чином, рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Гідрохім» є протиправним, оскільки воно суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», принципам відкритості та добросовісної конкуренції, а також порушує права та інтереси Скаржника.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Гідрохім"
Скарга
Відхилено
КЕП
скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
a09f6444d3f94d7a81a7100b02dea02d
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-31-006097-a.b1
Назва:
скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Серт. SHL Гіпохлорит А, 2024.pdf 06.02.2025 21:55
- ТУ У 20.5 - 41385107-001 2023.pdf 06.02.2025 21:55
- Висновок ДСЕЕ СХЛ - Гіпохлорит натрію А.pdf 06.02.2025 21:55
- Перелік змін.docx 06.02.2025 21:55
- Про стандартизацію - Закон № 1315-VII від 05.06.2014 - d427963-20220609.docx 06.02.2025 21:55
- СКАРГА КОЛОМИЯ.pdf 06.02.2025 21:55
- Висновок ДСЕЕ СХЛ - ТУ.pdf 06.02.2025 21:55
- Тендерна_документація_на_гіпохлорит_2025_р_docx.docx 06.02.2025 21:55
- СКАРГА.docx 06.02.2025 21:55
- Тендерна_документація_зі змінами.docx 06.02.2025 21:55
- sign.p7s 06.02.2025 21:59
- рішення від 10.02.2025 № 1902.pdf 10.02.2025 15:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.02.2025 № 2280.pdf 17.02.2025 09:50
- рішення від 14.02.2025 № 2280.pdf 17.02.2025 16:37
- пояснення до отриманої Скарги.PDF 12.02.2025 14:43
- пояснення до скарги.docx 12.02.2025 14:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.02.2025 22:05
Дата розгляду скарги:
14.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.02.2025 15:40
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
17.02.2025 16:38
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
24c7d9236aeb4edfaf567e02fcffa14a
Заголовок пункту скарги:
1. Щодо вимоги Замовника надання одного із документів сертифікату (в тому числі сертифікату відповідності)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Замовником зазначено, що Учасник подає вищезазначені документи, серед яких є сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності). Сертифікат відповідності - це документ, що видається органами стандартизації та підтверджує відповідність товару, що ввозиться і реалізується на території України, обов’язковим вимогам нормам і стандартам що діють в Україні. Вважаємо, що Замовником штучно обмежено коло Учасників, виробників Товару Гіпохлорит натрію марки А, який виробляється українськими виробниками. Товар, який виробляється українськими виробниками не повинен проходити відповідну сертифікацію на відповідність. В даному випадку підтвердженням якості товару є - сертифікат виданий виробником Товару, який виготовляється до певних стандартів (технічних вимог) та якісних показників. Вважаємо, що вищезазначена норма надання документу сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності) штучно обмежує потенційне коло учасників саме українського виробництва. Вважаємо дану норму дискримінаційною по відношенню до українських виробників продукції.
×
-
Назва доказу:
технічні умови
-
Повʼязаний документ:
ТУ У 20.5 - 41385107-001 2023.pdf
-
-
Назва доказу:
Зразок сертифікату який видається виробником
-
Повʼязаний документ:
Серт. SHL Гіпохлорит А, 2024.pdf
-
-
Назва доказу:
Закон
-
Повʼязаний документ:
Про стандартизацію - Закон № 1315-VII від 05.06.2014 - d427963-20220609.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо, прийняти рішення щодо зобов’язання Замовника, викласти вищезазначену вимогу в тендерній документації в наступній редакції: “подає один з документів про відповідність, а саме - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат ( або /та сертифікат відповідності), протокол випробувань або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються оцінки відповідності запропонованого учасником товару технічній документації та/або стандарту та/або технічним умовам та/або технічному регламенту, за якими цей товар виготовляється, що виданий уповноваженим на те органом”.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
c8da3ad485cd42e8b5f5c99dfced36ac
Заголовок пункту скарги:
2. Щодо вимоги Замовника “надати копію сертифікату ISO 45001:2018
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Міжнародна організація зі стандартизації (ISO) розробляє стандарти, які забезпечують безпеку, надійність і якість продуктів, робіт та послуг. Ці стандарти також сприяють ефективному використанню ресурсів і мінімізації впливу на навколишнє середовище. Сертифікат ISO 45001 — охоплює систему управління охороною праці. Сертифікація за стандартами ISO гарантує відповідність певним міжнародним стандартам, що забезпечує якість та безпеку продуктів і послуг. Мета управління охороною праці – забезпечення безпеки, збереження здоров‟я та працездатності людини в процесі трудової діяльності.
Сертифікат ISO 45001:2018 не є обов’язковим у сфері діяльності Замовника, який проводить закупівлю та у сфері діяльності Скаржника. Сертифікат ISO 45001:2018 не стосується предмету закупівлі Гіпохлорит натрію марки А. Наявність чи відсутність даного сетифікату не вплине, на якість Товару в умовах даної закупівлі. Сертифікація по ISO 45001:2018 не є обов’язковою вимогою стандарту, є інструментом, що створює штучні дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників в закупівлі UA-2025-01-31-006097-a.
На нашому підприємстві заходи з охорони праці є в приоритеті. Охорона праці і всі вимоги, що передбачені чинним законодавством України з даного напрамку виконуються нашим підприємством в повному обсязі. Без заходів і правил з охорони праці буде унеможливлена безпечна робота на нашому підприємстві. Наприклад, на підприємстві скаржника постійно проводяться інстуктажі, навчаня, медичні огляди та інше, відповідно до законодавства України.
Сертифікація ISO 45001:2018 не є обов’язковою та території України. Дана вимога є дискримінаційною.
Сертифікат ISO 45001:2018 не є обов’язковим у сфері діяльності Замовника, який проводить закупівлю та у сфері діяльності Скаржника. Сертифікат ISO 45001:2018 не стосується предмету закупівлі Гіпохлорит натрію марки А. Наявність чи відсутність даного сетифікату не вплине, на якість Товару в умовах даної закупівлі. Сертифікація по ISO 45001:2018 не є обов’язковою вимогою стандарту, є інструментом, що створює штучні дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників в закупівлі UA-2025-01-31-006097-a.
На нашому підприємстві заходи з охорони праці є в приоритеті. Охорона праці і всі вимоги, що передбачені чинним законодавством України з даного напрамку виконуються нашим підприємством в повному обсязі. Без заходів і правил з охорони праці буде унеможливлена безпечна робота на нашому підприємстві. Наприклад, на підприємстві скаржника постійно проводяться інстуктажі, навчаня, медичні огляди та інше, відповідно до законодавства України.
Сертифікація ISO 45001:2018 не є обов’язковою та території України. Дана вимога є дискримінаційною.
×
-
Назва доказу:
технічні умови
-
Повʼязаний документ:
ТУ У 20.5 - 41385107-001 2023.pdf
-
-
Назва доказу:
тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
Перелік змін.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо, прийняти рішення щодо зобов’язання Замовника, виключити дискримінаційну вимогу - надання копії сертифікату ISO 45001:2018 виробника Товару в області виробництва, розробки і продажу гіпохлориту натрію. Сертифікат ISO 45001:2018 вважається чинним за умови щорічного підтвердження, а тому учасники у складі пропозиції повинні надати скан-копію документа, який підтверджує продовження терміну дії сертифікату ISO 45001:2018 (звіт по аудиту). Наданий документ повинен бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Учасник, який у складі своєї пропозиції відповідно до вимог тендерної документації подає копію сертифікату ISO 45001:2018, з дати видачі якого не пройшло 12 місяців, не подає звіт по аудиту, якщо інший термін періодичного підтвердження не зазначене органом з сертифікації у самому документі (сертифікаті), додатках чи інших супроводжуючих документах до нього.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
d7ff6047681f4c60bcb019adcf52e0c8
Заголовок пункту скарги:
3. Щодо вимоги Замовника надати “Копію сертифіката управління якості згідно вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
ISO 9001 –2015 це система управління якістю, сертифікація за якою підприємство може випускати продукцію на стабільному рівні якості та постійно його підвищувати. Якість продукції, яка випускається нашим підприємством визначається технічними умовами ТУ 20.5-41385107-001-2023, які є всласністю нашого підприємства та визначають основні аспекти якості виготовлення продукції Гіпохлорит натрію марки А, яку має на меті закупити Замовник. Від наявності чи відсутності у нашого підприємтва сертифікату ISO 9001:2015 якість продукції не зміниться, так у разі зміни показників якості продукції, показники не будуть відповідати вищезазначеним технічним вимогам виробника.
Сертифікація ISO 9001 –2015 не є обов’язковою та території України. Дана вимога є дискримінаційною.
Сертифікація ISO 9001 –2015 не є обов’язковою та території України. Дана вимога є дискримінаційною.
×
-
Назва доказу:
технічні умови виробника
-
Повʼязаний документ:
ТУ У 20.5 - 41385107-001 2023.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо, прийняти рішення щодо зобов’язання Замовника, виключити дискримінаційну вимогу щодо надання копії сертифіката управління якості згідно вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015 виробника Товару в області розробки виробництва і продажу гіпохлориту натрію. Сертифікат ISO 9001:2015 вважається чинним за умови щорічного підтвердження, а тому учасники у складі пропозиції повинні надати скан-копію документа, який підтверджує продовження терміну дії сертифікату ISO 9001:2015 (звіт по аудиту). Наданий документ повинен бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Учасник, який у складі своєї пропозиції відповідно до вимог тендерної документації подає копію сертифікату ISO 9001:2015, з дати видачі якого не пройшло 12 місяців, не подає звіт по аудиту, якщо інший термін періодичного підтвердження не зазначене органом з сертифікації у самому документі (сертифікаті), додатках чи інших супроводжуючих документах до нього.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
d5ac25ff53a347cc88dcc60ea63c8c15
Заголовок пункту скарги:
4. Щодо вимоги Замовника надати “Копія сертифікату екологічного менеджменту відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 14001:2015
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
ISO 14001:2015 - сертифікат екологічного менеджменту. Наше підприємство як виробник Товару, користується у виробництві Товару технічними умовами ТУ 20.5-41385107-001-2023. Розділом 4 та розділом 5 вищезазначених технічних умов передбачені вимоги щодо безпеки та вимоги щодо охорони довкілля та утилізації. Підприємство в процесі діяльності з виготовлення хімічної продукції користується даними нормами. Також в процесі виробництва Товару Гіпохлориту натрію марки А наше підприємство користується нормами чинного законодавства України в сфері екологічних норм та норм безпеки.
Сертифікація ISО 14001-2015 не є обов’язковою та території України. Дана вимога є дискримінаційною.
Сертифікація ISО 14001-2015 не є обов’язковою та території України. Дана вимога є дискримінаційною.
×
-
Назва доказу:
висновок
-
Повʼязаний документ:
Висновок ДСЕЕ СХЛ - ТУ.pdf
-
-
Назва доказу:
висновок
-
Повʼязаний документ:
Висновок ДСЕЕ СХЛ - Гіпохлорит натрію А.pdf
-
-
Назва доказу:
технічні умови
-
Повʼязаний документ:
ТУ У 20.5 - 41385107-001 2023.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо, прийняти рішення щодо зобов’язання Замовника, виключити дискримінаційну вимогу щодо надання - копія сертифікату екологічного менеджменту відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 14001:2015 виробника Товару. Сертифікат ISO 14001:2015 вважається чинним за умови щорічного підтвердження, а тому учасники у складі пропозиції повинні надати скан-копію документа, який підтверджує продовження терміну дії сертифікату ISO 14001:2015 (звіт по аудиту). Наданий документ повинен бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Учасник, який у складі своєї пропозиції відповідно до вимог тендерної документації подає копію сертифікату ISO 14001:2015, з дати видачі якого не пройшло 12 місяців, не подає звіт по аудиту, якщо інший термін періодичного підтвердження не зазначене органом з сертифікації у самому документі (сертифікаті), додатках чи інших супроводжуючих документах до нього.