-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Напівбрикет торф'яний, Торф паливний фрезерний
• Джерело фінансування: за рахунок коштів місцевого бюджету • Закупівля проводиться на очікувану вартість на 2025 рік. • Місце реєстрації: 30455, Хмельницька обл., селище Гриців, вул Ломоносова, 10 • Категорія: п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» • Уточнюючий код за ДК 021:2015: 09112200-9 - Торф • Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації.
Завершена
1 672 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 360.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 360.00 UAH
Період оскарження:
30.01.2025 15:58 - 05.02.2025 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
КЕП
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Номер:
5f8dadb12ad44c33bc34b3d58abc5b5d
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-30-013689-a.c1
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
Тендерна документація та додатки до неї, що опубліковані у електронній системі
публічних закупівель від 30 січня 2025 о 15:59, містить явно дискримінаційні умови та такі,
що порушують вільну конкуренцію, наші права на участь у закупівлі. Також вимоги
тендерної документації суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА Грицівське училище.pdf 03.02.2025 19:04
- sign.p7s 03.02.2025 19:05
- ТУ напівбрикети.pdf 04.02.2025 11:23
- ТУ торф фрезерний.pdf 04.02.2025 11:23
- СКАРГА Грицівське училище.docx 04.02.2025 11:24
- Рішення від 05.02.2025 №1689.pdf 05.02.2025 16:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.02.2025 19:37
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.02.2025 16:10
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c321b1ee54154ac09e261490f0ff564c
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Опис заперечення:
Тендерна документація та додатки до неї, що опубліковані у електронній системі публічних закупівель від 30 січня 2025 о 15:59, містить явно дискримінаційні умови та такі, що порушують вільну конкуренцію, наші права на участь у закупівлі. Також вимоги тендерної документації суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги:
У додатку 2 до тендерної документації зазначено:
- Пункту 13 передбачає (щодо Напівбрикетів торф’яних):
Відповідно до положень пункту 2.1. РСТ УРСР 1297-82 «Напівбрикети торф’яні. Технічні умови» - Прийомку напівбрикетів у виробника виконує інспекція «Укрінспаливо» партіями по ГОСТ 13674-78. На кожну партію продукції видається паспорт.
……
Враховуючи, що документи про якість направляються кожному споживачу товару, учасникам у складі тендерної пропозиції необхідно надати паспорт передбачений абзацом другим пункту 2.1. РСТ УРСР 1297-82 «Напівбрикети торф'яні. Технічні умови», у зазначеному паспорті повинна бути відображена інформація про відповідність напівбрикетів торф’яних вимогам РСТ УРСР 1297-82 «Напівбрикети торф'яні. Технічні умови» показникам згідно таблиці №2 зазначеного додатку тендерної документації.
Паспорт повинен бути виданий саме на партію товару відповідно пункту 2 ГОСТ 13674-78.
Наданий у складі тендерної пропозиції паспорт повинен бути чинний, та виданий не раніше дати оголошення процедури закупівлі.
Такі вимоги вважаємо незаконними та дискримінаційними.
Згідно з п. 29 постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178 у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Звертаємо вашу увагу, що Замовник у тендерній пропозиції зазначає:
Якісні, технічні характеристики товару, повинні відповідати вимогам, передбаченим діючим РСТ УРСР 1297-82 «Напівбрикети торф’яні. Технічні умови», ДСТУ 2043-92 «Торф фрезерний для виготовлення брикетів. Технічні умови»
У відповідності до стандарту РСТ УРСР 1297-82 "Напівбрикети торф’яні. Технічні умови" передбачено, що приймальний контроль брикетів та/або напівбрикетів у виробника здійснює інспекція "Укрінспаливо" партіями згідно ГОСТ 13674. На кожну партію продукції видається паспорт.
Однак, чинний стандарт РСТ УРСР 1297-82 «Напівбрикети торф’яні. Технічні умови» не містить жодних вимог щодо спеціальних умов видачі паспорта на продукцію, зокрема:
• Не встановлює вимогу щодо "чинності" паспорта у розумінні, що він має бути виданий після певної дати або протягом певного періоду.
• Не передбачає, що паспорт має бути виданий не раніше дати оголошення процедури закупівлі.
• Не містить обмежень щодо строку видачі паспорта, оскільки паспорт видається на партію товару відповідно до пункту 2 ГОСТ 13674-78, і він засвідчує відповідність партії продукції встановленим вимогам.
Таким чином, вимога замовника щодо надання паспорта, виданого не раніше дати оголошення процедури закупівлі, є неправомірною, такою, що не ґрунтується на положеннях чинного стандарту та суперечить законодавству.
З урахуванням вказаного просимо зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо надання: паспорту, що виданий саме на партію товару відповідно пункту 2 ГОСТ 13674-78. Та вимогу що паспорт повинен бути чинний, та виданий не раніше дати оголошення процедури закупівлі.
- Пункту 13 передбачає (щодо Напівбрикетів торф’яних):
Відповідно до положень пункту 2.1. РСТ УРСР 1297-82 «Напівбрикети торф’яні. Технічні умови» - Прийомку напівбрикетів у виробника виконує інспекція «Укрінспаливо» партіями по ГОСТ 13674-78. На кожну партію продукції видається паспорт.
……
Враховуючи, що документи про якість направляються кожному споживачу товару, учасникам у складі тендерної пропозиції необхідно надати паспорт передбачений абзацом другим пункту 2.1. РСТ УРСР 1297-82 «Напівбрикети торф'яні. Технічні умови», у зазначеному паспорті повинна бути відображена інформація про відповідність напівбрикетів торф’яних вимогам РСТ УРСР 1297-82 «Напівбрикети торф'яні. Технічні умови» показникам згідно таблиці №2 зазначеного додатку тендерної документації.
Паспорт повинен бути виданий саме на партію товару відповідно пункту 2 ГОСТ 13674-78.
Наданий у складі тендерної пропозиції паспорт повинен бути чинний, та виданий не раніше дати оголошення процедури закупівлі.
Такі вимоги вважаємо незаконними та дискримінаційними.
Згідно з п. 29 постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178 у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Звертаємо вашу увагу, що Замовник у тендерній пропозиції зазначає:
Якісні, технічні характеристики товару, повинні відповідати вимогам, передбаченим діючим РСТ УРСР 1297-82 «Напівбрикети торф’яні. Технічні умови», ДСТУ 2043-92 «Торф фрезерний для виготовлення брикетів. Технічні умови»
У відповідності до стандарту РСТ УРСР 1297-82 "Напівбрикети торф’яні. Технічні умови" передбачено, що приймальний контроль брикетів та/або напівбрикетів у виробника здійснює інспекція "Укрінспаливо" партіями згідно ГОСТ 13674. На кожну партію продукції видається паспорт.
Однак, чинний стандарт РСТ УРСР 1297-82 «Напівбрикети торф’яні. Технічні умови» не містить жодних вимог щодо спеціальних умов видачі паспорта на продукцію, зокрема:
• Не встановлює вимогу щодо "чинності" паспорта у розумінні, що він має бути виданий після певної дати або протягом певного періоду.
• Не передбачає, що паспорт має бути виданий не раніше дати оголошення процедури закупівлі.
• Не містить обмежень щодо строку видачі паспорта, оскільки паспорт видається на партію товару відповідно до пункту 2 ГОСТ 13674-78, і він засвідчує відповідність партії продукції встановленим вимогам.
Таким чином, вимога замовника щодо надання паспорта, виданого не раніше дати оголошення процедури закупівлі, є неправомірною, такою, що не ґрунтується на положеннях чинного стандарту та суперечить законодавству.
З урахуванням вказаного просимо зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо надання: паспорту, що виданий саме на партію товару відповідно пункту 2 ГОСТ 13674-78. Та вимогу що паспорт повинен бути чинний, та виданий не раніше дати оголошення процедури закупівлі.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації