• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 24450000-3 - Агрохімічна продукція ( дезінфекційні засоби)

ДК 021:2015 - 24450000-3 - Агрохімічна продукція ( дезінфекційні засоби) строк поставки: вересень-грудень 2018р. місце поставки: м.Луцьк, пр.Відродження 30 кількість : 7 найменувань товарів - 170 шт.

Завершена

59 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 295.00 UAH
Період оскарження: 12.09.2018 11:26 - 17.09.2018 13:00
Вимога
Вирішена

Щодо відповіді Замовника

Номер: 0fe49d84f5ec4b5d919c95d0fb58e8a6
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-12-000936-c.a2
Назва: Щодо відповіді Замовника
Вимога:
Замовник чітко дав зрозуміти, що економія бюджетних коштів - не в його приорітеті! Саме особисті домовленості посадових осіб з заздалегідь обраним у переможці Учасником домінують над прийнятими його рішеннями! Ми не будмо гаяти час на переписку хабарником, а направляємо скарги до контролюючих органів!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний скаржнику! Оприлюднюючи НЕДОСТОВІРНУ інформацію, Ви ставите під сумнів нашу ділову репутацію. Тому повідомляємо про те, що Ви повинні спростувати безпідставні звинувачення на нашу адресу. В іншому випадку ми змушені будемо звернутись до суду.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 00477079c5b14eb0b434c532cc4cdb36
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-12-000936-c.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний! Ми розуміємо, що ви так любите свого постачальника за цікаві пропозиції, але... Щодо ненадання гарантійного листа від виробника. . Вимога щодо надання гарантійного листа від виробника про гарантію поставки товару визнана рішеннями АМКУ дискримінаційною - рішення від 30.08.2017 №6000 р/пк-пз. Наша компанія, як учасник торгів, закупила засоби в асортименті згідно специфікації документації в необхідній кількості та належної якості, тобто є власником цих товарів, тому вимагати від нас, як від власника цих товарів, гарантії поставки від виробника є абсурдними. Листи- гарантії на поставку вищезазначеної продукції від нашої компанії ми надали. Далі, зазначимо, що наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель (далі - Порядок). Згідно п. 6.4 даного Порядку "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників". Тобто, Ви дійсно "можете вказувати", "можете не вказувати", але дозволу на не допущення до розгляду саме еквівалентів цей Наказ не дає. Натомість, не допущення до торгів учасників із еквівалентами - обмеження конкурентного середовища і пряме порушення принципу "максимальної економії та ефективності". Ознайомившись з документацією даних торгів, стає зрозуміло, що Технічні (якісні) характеристики викладені таким чином, що максимально унеможливлюють надання альтернативних пропозицій (аналогічних,єквівалентних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними!!! На ринку України зареєстровано і дозволено до використання в ЛПЗ безліч аналогічних засобів, які мають теж саме призначення, але можуть не відповідати всім тим прописаним в оголошенні не обов?язковим для замовника ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ технічним вимогам! Не існує двох однакових засобів за складом, але є безліч засобів які мають спільні, а деколи й зовсім різні основні діючі речовини, але при цьому мають інші однакові основні та загально прийняті показники: призначення, спектр антимікробної дії, фізико-хімічні властивості, токсичність та безпечність, які підтверджуються в офіційних документах (Свідоцтво про реєстрацію, Висновок санітарно-єпідеміологічної експертизи, Паспорт якості, Методичні вказівки) . Це стосується і дезінфікуючих засобів. По-перше, прописаний склад діючих речовин в засобах в технічному завданні зроблено таким чином, що НЕМОЖЛИВО підібрати еквіваленти! Їх не існує в Україні, крім певного виробника ! Наприклад, безглуздо прописані обмеження щодо масової долі активно-діючих речовин в засобах, терміни придатності хлорвмісткого засобу(Хлорвмісткі засоби використовують в той же день, коли був приготований розчин, макисмум нан наступний - не обдурюйте громадськість, бо ви показуєте свою "нефаховість")! Ці обмеження зроблено спеціально для того, щоб певні учасники не змогли запропонувати еквіваленти. Не існує жодного Наказу МОЗ де регламентується яка діюча чи допоміжна речовина повинна чи не повинна міститись у засобі, яка масова доля тієї чи іншої речовини повинна міститись, адже дезінфекція – знищення патогенних і умовно-патогенних мікроорганізмів, тому засоби повинні виконувати саме цю функцію. Згідно наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 пункт 6. Оголошення Закупівлі, період уточнень та подання пропозицій 6.1. Закупівлі проводяться з метою відбору постачальників товарів,( а не заздалегідь обраних) виконавців робіт і надавачів послуг для потреб Замовника та укладення з ними відповідних договорів. 6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. максимальна економія та ефективність; 3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. недискримінація учасників; 5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій 6. 6.запобігання корупційним діям і зловживанням Отже, вимоги, які прписані під конкретного виробника та його представників, не впливають на додавання виразу « або еквівалент», а лише говорять про можливий корупційний зговір посадових осіб Замовника із заздалегідь запланованим переможцем та представником. Ще раз зауважую, медико-технічні вимоги до предмету закупівлі документації не є описом технічних, кількісних, якісних або функціональних характеристик предмета закупівлі, а є, скоріше, описом окремо взятої марки товару виробника – за його специфічними та технічними особливостями. Ваші медико-технічні вимоги до предмету закупівлі документації дезінфікуючих засобів, які майстерно підготував для вас "заздалегідь обраний Вами переможець", містять перелік особливих характеристик. Може він вам сам і підказав, як краще прописати технічні вимоги, щоб уникнути конкуренції? В слід чого ви отримаєте не тільки засоби низької якості та і «подяку» від Переможця у грошовому еквіваленті. Отже, виходячи з наведеного вище вимоги МТВ встановленні Замовником у Документації, суперечать головним принципам здійснення закупівель визначених статтею 3 Закону, що може призвести до не об’єктивної і упередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів і, як наслідок, – до зловживань, корупційних дій та не ефективного використання бюджетних коштів. Таким чином, дії Замовника порушують вимоги ст. 3, ч.3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону. Ви прописуєте лише засоби однієї всім відомої групи компаній . То ж це підтверджує давні стосунки Ваші та завідомо обраного Постачальника, а отже про зговір посадових осіб . Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Скаржнику! Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам. З метою отримання установою дезінфекційних засобів, що повністю задовольняють потребу закладу в препаратах широкого спектру дії, щодо різноманітних інфекцій для запобігання внутрішньо лікарняного інфікування пацієнтів та працівників, відповідальною особою при складанні медико-технічних вимог було зазначено саме такий перелік товарів. Крім того, під час розгляду пропозиції встановлено, що запропоновані Вами засоби не є еквівалентами ( навіть якби і розглядали такі), про що вам описали коротко в Протоколі, більш широко писати про невідповідність не вбачаємо потреби безглуздо марнувати час. Замовник встановлює вимоги до товару виходячи з потреб медичної установи та результату тестування певних торгових марок дезінфектантів, тому йому важливо отримати продукцію саме з зазначеними характеристиками. То ж ваша вимога до повернення на розгляд вашої пропозиції, забирає час медичних працівників на безглузду переписку, відволікає від прямих обов’язків. Ваші звинувачення та погрози носять характер тиску на Замовника за ради власних інтересів. Цінуймо час та поважаймо одне одного.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні