• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Фуфайка

Завершена

7 485 028.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 425.14 UAH
Період оскарження: 30.01.2025 12:53 - 09.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на Протокольне рішення уповноваженої особи Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій, код ЄДРПОУ: 33945469, від 18.03.2025 року № 29, яким вирішено: - Визначити переможцем ПрАТ «Трикотажна фабрика «РОЗА» учасника відкритих торгів на закупівлю Фуфайка згідно з ДК 021:2015: 18330000-1 Футболки та сорочки, UA-2025-01-30-007640-a, та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю. - Оприлюднити в електронній системі закупівель рішення про визнання учасника ПрАТ «Трикотажна фабрика «РОЗА» переможцем процедури закупівлі та рішення про намір укласти договір про закупівлю.

Номер: bd47a618a64544fc8ee1353a7229bd52
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-30-007640-a.b1
Назва: СКАРГА на Протокольне рішення уповноваженої особи Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій, код ЄДРПОУ: 33945469, від 18.03.2025 року № 29, яким вирішено: - Визначити переможцем ПрАТ «Трикотажна фабрика «РОЗА» учасника відкритих торгів на закупівлю Фуфайка згідно з ДК 021:2015: 18330000-1 Футболки та сорочки, UA-2025-01-30-007640-a, та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю. - Оприлюднити в електронній системі закупівель рішення про визнання учасника ПрАТ «Трикотажна фабрика «РОЗА» переможцем процедури закупівлі та рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 02.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.03.2025 15:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.04.2025 19:19
Дата виконання рішення Замовником: 14.04.2025 15:34
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником на виконання рішення № 5646-р/пк-пз від 09.04.2025 скасовано рішення про визначення приватного акціонерного товариства "Трикотажна фабрика "Роза" переможцем процедури закупівлі — "Фуфайка", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-30-007640-a.
Автор: ТОВ "МАЛЬТА.", Олег Степанюк +380674019598 bazaroza@mail.ru

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 9bb6f0ccd0c34cf0abce37586d711216
Заголовок пункту скарги: Невідповідність тендерної пропозиції у ПрАТ «Трикотажна фабрика «РОЗА» технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в додатках № 1 та № 1.4. до тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до ч. 1 та 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», (далі - Закон), Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює Комісію (комісії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та здійснює інші повноваження, визначені цим Законом та Законом України «Про Антимонопольний комітет України». Рішення Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України.
Скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Керуючись положеннями ст. 18 Закону, Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЛЬТА.» звертається до Антимонопольного комітету України з даною скаргою з огляду на наступне.
Викладення обставин.
30.01.2025 року Управлінням забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій, (код ЄДРПОУ: 33945469), (далі - Замовник) оголошено проведення публічної закупівлі: UA-2025-01-30-007640-a, предмет закупівлі: Фуфайка,
ДК 021:2015: 18330000-1 Футболки та сорочки.
Участь у вказаній публічній закупівлі взяло три учасника: Приватне акціонерне товариство «Трикотажна фабрика «РОЗА» (далі – ПрАТ «Трикотажна фабрика «РОЗА»), Товариство з обмеженою відповідальністю «ТК-Домашній Текстиль» та Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЛЬТА.» (Скаржник).
Протокольним рішенням Уповноваженої особи Замовника від 18.03.2025 року № 29 (далі - Протокольне рішення), вирішено:
«1. Визначити переможцем ПрАТ «Трикотажна фабрика «РОЗА» учасника відкритих торгів на закупівлю Фуфайка згідно з ДК 021:2015: 18330000-1 Футболки та сорочки, UA-2025-01-30-007640-a, та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю.
2. оприлюднити в електронній системі закупівель рішення про визнання учасника ПрАТ «Трикотажна фабрика «РОЗА» переможцем процедури закупівлі та рішення про намір укласти договір про закупівлю.»

Однак, ТОВ «МАЛЬТА.» категорично не погоджується з підставами прийняття Протокольного рішення, адже тендерна пропозиція ПрАТ «Трикотажна фабрика «РОЗА» не відповідає вимогам тендерної документації, Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (далі - Особливості), тому вважає, що Замовник має бути зобов’язаний скасувати Протокольне рішення з огляду на наступні норми.

Нормативне обґрунтування.
Згідно з ч. 5 ст. 18 Закону, скарга, серед іншого, повинна містити обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Згідно ст. 5 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.

Аналізуючи положення ст. 5 Закону слід дійти висновку, що принципи публічної закупівлі визначають права та обов’язки для замовників та учасників публічних закупівель.
ТОВ «МАЛЬТА.» вважає, що Замовник допустив порушення його права на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, адже тендерна пропозиція учасника - ПрАТ «Трикотажна фабрика «РОЗА» не відповідала вимогам тендерної документації, які встановлювалися для підтвердження необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, тому мала були відхилена згідно пп. 2 п. 44 Особливостей, що свідчить про неправомірність та необґрунтованість Протокольного рішення, та згідно ст. 18 Закону є підставою для подання даної скарги.
1. Невідповідність тендерної пропозиції у ПрАТ «Трикотажна фабрика «РОЗА» технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в додатку № 1.4. до тендерної документації.

1.1. Зміст документів ПрАТ «Трикотажна фабрика «РОЗА», шо наданий у складі тендерної пропозиції:
У складі тендерної пропозиції ПрАТ «Трикотажна фабрика «РОЗА» надало документ у вигляді файлу: «технічний опис.pdf», який містить Інформацію про необхідні, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку № 1.4. до тендерної документації від 07.03.2025 року за підписом директора ПрАТ «Трикотажна фабрика «РОЗА» Вдовиченко Ніни Борисівни, що містить такі висловлювання:
«…
2. Загальні вимоги
Предмет (див. рис. 1) за конструкцією, розмірами, зовнішнім виглядом, номенклатурою матеріалів та якістю виготовлення повинен відповідати цим ТВ.

3. Розміри Предмета
Предмет за розмірами повинен виготовлятися відповідно до типових фігур та таблиці 1 цих ТВ.

4. 4. Основні вимоги конструкції Предмета

(абз. 2 Розділу)
Усі кінці строчок пласких ланцюгових стібків строчок (клас 600) повинні бути закріплені човниковими стібками (код стібка 301) для запобігання розпуску ланцюгових строчок. Класифікація та види стібків, строчок і швів, що застосовуються, – згідно з ДСТУ ISO 4915:2005 та ДСТУ ISO 4916:2005.

(абз. 5 Розділу)
За лінійними вимірами Предмет повинен відповідати вимірам, наведеним у таблиці 2.

5.1.2. Вимога щодо значення показників координат колірності здійснюється відповідно до CIE Standard Illuminant D65, CIE 1964. Кольорометричні характеристики в просторі повинні відповідати: L* – (17,32), a* – (0,00), b* – (-4,66). Допускається кольорова відмінність ΔЕ СМС не більше 3,8.

6. Маркування
(абз. 2 Розділу)
Для маркування Предмета повинні використовуватися:

(абз. 13 Розділу)
Етикетка повинна бути виготовлена зі стійкого до зносу поліестерового або поліамідного матеріалу з поверхневою щільністю не менше 50 г/м2. Інформація, що міститься на етикетці, повинна легко читатися протягом усього терміну експлуатації виробу.

(передостанній та останній абзаци Розділу)
Етикетка виробу, стрічка з розмірними ознаками, товарний ярлик повинні бути білого кольору. Написи ‒ чорного кольору.
Інформація на етикетці виробу, стрічці з розмірними ознаками, товарному ярлику повинна бути надрукована державною мовою.

7. Пакування
Пакування Предмета повинно забезпечувати захист продукції від пошкодження та негативного впливу навколишнього середовища під час транспортування та зберігання. Матеріали, з яких виготовлена упаковка, повинні бути інертними щодо Предмета, не давати йому невластивих якостей і відповідати вимогам санітарного законодавства. Кожен Предмет пакується в первинну тару – індивідуальний пакет із поліетиленової плівки. Пакети закриваються в будь-який спосіб, що забезпечує збереження Предмета під час транспортування та зберігання. Група Предметів по 20 штук пакується у транспортну тару (ящик з гофрованого картону). Ящики повинні бути заклеєні стрічкою або клейкою стрічкою типу „скотч” згідно з чинною нормативною документацією.
Для кожного ящика використовують 2 пакувальних листи, із них один вкладається в ящик, другий кріпиться на сам ящик.
Пакувальний лист повинен містити таку інформацію:

(абз. 11, 12 Розділу)
Пакувальний лист повинен бути білого кольору. Написи ‒ чорного кольору.
Інформація на пакувальному листі повинна бути надрукована державною мовою.
…».

1.2. Вимоги тендерної документації:
Згідно п.п. 6-8 Розділу ІІІ - Інструкція з підготовки тендерної пропозиції,
Перелік документів та інформації, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям передбачений у Додатку 1 до цієї тендерної документації;
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведені в Додатку 1.4 до тендерної документації.
Вимоги щодо інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі, визначено в Додатку 1.4 до тендерної документації.
Розділом 3 Додатку 1 Тендерної документації, передбачено перелік документів на підтвердження інформації про необхідні технічні якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі згідно Додатку 1.4. до тендерної документації.
Так, згідно п. 6 зазначеного Переліку, учасник має надати технічний опис, який повинен містити детальний опис моделі з урахуванням ТВ, зображення виробу та всіх конструктивних елементів з поясненнями та зазначення їх розмірів, таблицю вимірів виробу в готовому вигляді із зазначенням усіх розмірів виробу, конструктивних елементів і місця їх розташування за всіма розмірами, фактичних назв матеріалів, що використовуються для виготовлення та пройшли випробування, фактичних параметрів за результатами лабораторних випробувань (вимірювань).
1.3. Позиція ТОВ «МАЛЬТА.»:
Аналізуючи зміст вищевказаних пунктів тендерної документації, слід вважати, що замовник чітко вимагає від учасника надання Технічний опис, зазначений в Додатку 1.4. до тендерної документації, який підтверджує відповідності запропонованого товару заявленим в Додатку № 1.4 до цієї тендерної документації технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, як і відповідність самого учасника вимогам тендерної документації.
У свою чергу, наданий ПрАТ «Трикотажна фабрика «РОЗА» документ – Технічний опис за своїм об’єктивним змістом не підтверджують відповідність запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі.
Отже, на виконання п.п. 6-8 Розділу ІІІ та Додатку №1.4. до тендерної документації,
ПрАТ «Трикотажна фабрика «РОЗА» не виконало вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції технічного опису Додатку № 1.4. до тендерної документації, який має підтвердити відповідність запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, як і відповідність самого учасника вимогам тендерної документації.
Звертаємо увагу, що зміст вищевказаних висловлювань ПрАТ «Трикотажна фабрика «РОЗА» у документі – «технічний опис.pdf» безпосередньо належить до тих, які у Додатку № 1.4. до тендерної документації має підтвердити учасник, як ті, що відповідають: «іншим вимогам до предмету закупівлі, як і відповідність самого учасника вимогам тендерної документації».
Іншими словами, згідно вимог тендерної документації вся інформація Додатку № 1.4 до тендерної документації має підтверджувати відповідність запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, як і відповідність самого учасника вимогам тендерної документації, що є вимогами технічної специфікації. Тим більше, що усі ці вимоги у подальшому будуть у договорі про публічну закупівлю, а ПрАТ «Трикотажна фабрика «РОЗА» не дає підтвердження (гарантій) їх виконання.

Зауважуємо, що викладення технічної специфікації у підтверджувальній формі (підтвердження відповідності вимогам) було неодноразовим предметом розгляду Антимонопольного комітету України.
У закупівлі: UA-2024-05-30-010134-a та UA-2025-01-14-010014-a АМКУ прийняв рішення від 31.07.2024 № 13075-р/пк-пз та від 24.02.2025 №2794-р/пк-пз відповідно, яким (І)залишив у силі рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника та (ІІ)скасував рішення про визнання переможцем з огляду на відсутність підтвердження з боку учасників вимог технічної специфікації (відсутності підтверджувальної форми) у складі тендерної пропозиції.
У даних справах учасник також просто скопіював текст (продублював їх), але як і
ПрАТ «Трикотажна фабрика «РОЗА» не надав підтвердження!
Згідно пп. 2 п. 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, враховуючи те, що учасник - ПрАТ «Трикотажна фабрика «РОЗА» на виконання п.п. 6-8 Розділу ІІІ та Додатку №1.4. до тендерної документації у складі тендерної пропозиції надав документ «технічний опис.pdf» з інформацією, яка не підтверджує відповідність запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, як і відповідність самого учасника вимогам тендерної документації (вимогам технічної специфікації), що свідчить про невідповідність тендерної пропозиції технічним вимогам (вимогам технічної специфікації), вважаємо, що згідно пп. 2 п. 44 Особливостей, Замовник мав відхилити тендерну пропозицію ПрАТ «Трикотажна фабрика «РОЗА».

1.2. У складі тендерної пропозиції ПрАТ «Трикотажна фабрика «РОЗА» надало документ у вигляді файлу: «технічний опис.pdf», який містить Інформацію про необхідні, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку № 1.4. до тендерної документації від 07.03.2025 року за підписом директора ПрАТ «Трикотажна фабрика «РОЗА» Вдовиченко Ніни Борисівни, що містить такі висловлювання:
Таблицю 5
Назва показника, одиниця виміру | Вимоги щодо значення показників | Фактичні параметри | Нормативний документ на визначення показників
Вміст складників сировинного складу | Бавовна 95+-2 Еластан 5+-2 | Бавовна – 96,9 Еластан – 3,1 | ДСТУ 4057-2001
Поверхнева густина г/м2 | Не менше 170 | Не менше 178 | ДСТУ EN 12127:2009

Натомість, всупереч наведеної інформації щодо Вмісту складників сировинного складу - Бавовна – 96,9, Еластан – 3,1 ПрАТ «Трикотажна фабрика «РОЗА» надає документ «3.5 - Паспорт ластичне полотно.pdf», в якому зазначені інші показники Вмісту складників сировинного складу – Бавовна (кардна) – 98%, лайкра – 2%.
Також, запропонований ПрАТ «Трикотажна фабрика «РОЗА» товар не відповідає показникам поверхневої густини, про що учасник самостійно зазначає в наведеній Таблиці 5 додатку № 1.4. до тендерної документації.

1.3. Вимога тендерної документації:
Розділ 10. Перелік підтвердних документів Додатку 1.4. до Тендерної документації та Пункт 5 розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації:
Перелік документів на підтвердження інформації про необхідні технічні якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі згідно Додатку 1.4. до тендерної документації:
інформацію від виробника матеріалів, наведених у розділі 5, з підтвердженням того, що він справді виробляє зазначену продукцію, із зазначенням артикула та відповідних характеристик (технічний паспорт виробника чи інший документ виробника), що дозволяє ідентифікувати продукцію.
Розділ 10. Перелік підтвердних документів Додатку 1.4. до Тендерної документації

На виконання вищезазначених вимог тендерної документації, у складі тендерної пропозиції ПрАТ «Трикотажна фабрика «РОЗА» надало документи у вигляді файлів:
«3.5 - Паспорт ластичне полотно.pdf»
«3.5 - Паспорт нитка.pdf»
«3.5 - Паспорт основне полотно.pdf»
Зазначені документи не містять інформації про виробника, його назву, код ЄРПОУ, адресу.
Відтак, з наданих документів не можливо встановити вимоги, які ставилися перед учасником Тендерною документацією.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: fa950f8262ef4bb790edf5acbce9a721
Заголовок пункту скарги: Невідповідність тендерної пропозиції ПрАТ «Трикотажна фабрика «РОЗА» кваліфікаційним критеріям
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 2. Невідповідність тендерної пропозиції ПрАТ «Трикотажна фабрика «РОЗА» кваліфікаційним критеріям.
Пунктом 2, розділу 4 Додатку № 1 до тендерної документації, встановлена вимога:
2) учасник підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції довідки в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків.

Натомість, зазначена Довідка відсутня в переліку документів, які надані ПрАТ «Трикотажна фабрика «РОЗА» у складі тендерної пропозиції.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 6d64ac00401d4deeb405389e35bacf83
Заголовок пункту скарги: Порушення, повʼязані з процедурою 24 години
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: 3. Надання Замовником строк у 24 години для усунення порушення:
«1. Просимо надати уточнення до протоколу випробувань від 28.05.2024 № 538 щодо дат чинності свідоцтв про верифікацію та калібрування випробувального устаткування.
2. Просимо надати більш якісні та чіткі фото контрольних зразків фуфайок в розмірах 44, 52, 60 що проходили випробування відповідно до протоколу від 07.06.2024 № 0193/2024.
3. Просимо привести у відповідність інформацію щодо виготовлення етикетки предмета, зазначену в розділі 6 технічного опису, відповідно до фактичних результатів випробування»

Згідно вимог Розділу 6 Додатку № 1.4. до тендерної документації:
«6. Маркування

Етикетка повинна бути виготовлена зі стійкого до зносу поліестерового або поліамідного матеріалу з поверхневою щільністю не менше 50 г/м2. Інформація, що міститься на етикетці, повинна легко читатися протягом усього терміну експлуатації виробу.»

Натомість, ПрАТ «Трикотажна фабрика «РОЗА» було надано Технічний опис, в розділі якого було зазначена наступна інформація:
«6. Маркування

Етикетка повинна бути виготовлена зі стійкого до зносу поліестерового або поліамідного матеріалу з поверхневою щільністю не 65 г/м2. Інформація, що міститься на етикетці, повинна легко читатися протягом усього терміну експлуатації виробу.»

Відповідно до п. 43 Особливостей, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

Відтак, Замовником було порушено процедуру закупівлі, оскільки допущені ПрАТ «Трикотажна фабрика «РОЗА» не мали бути виправлені шляхом надання замовником відповідного на це часу (24 години).


Відповідно до ч. 18 ст. 18 Закону, за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Відповідно до абзацу 4 ч. 8 ст. 18 Закону, скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій, порядок якого передбачений частиною дванадцятою статті 29 цього Закону, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель протоколу розгляду тендерних пропозицій, у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Відповідно до абзацу третього пункту 59 Особливостей скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір