-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ФІЛЬТРИ - ПОГЛИНАЧІ
Завершена
1 294 698.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 473.49 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 473.49 UAH
Період оскарження:
30.01.2025 10:24 - 04.02.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА ЩОДО ВИЯВЛЕНИХ ПОРУШЕНЬ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ЩО СТОСУЮТЬСЯ ПРИЙНЯТИХ РІШЕНЬ ВИЗНАННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Номер:
f4e38ef26a094a618abecaaf253c3107
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-30-002861-a.b2
Назва:
СКАРГА ЩОДО ВИЯВЛЕНИХ ПОРУШЕНЬ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ЩО СТОСУЮТЬСЯ ПРИЙНЯТИХ РІШЕНЬ ВИЗНАННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ТОВ СЕЛТОН.pdf 20.03.2025 17:50
- Додаток 1. Протокол розгляду пропозиції № 62.pdf 20.03.2025 17:50
- Додаток 2, 7. Довідка про виконавця монтажу фільтрів.pdf 20.03.2025 17:51
- Додаток 3. Довідка про наявність мат. бази.pdf 20.03.2025 17:51
- Додаток 4. Оборотно-сальдова відомість по рахунку 10.pdf 20.03.2025 17:51
- Додаток 5. Протокол право підпису директора.pdf 20.03.2025 17:51
- Додаток 6. Лист про монтаж.pdf 20.03.2025 17:51
- sign.p7s 20.03.2025 17:53
- рішення від 24.03.2025 №4476.pdf 24.03.2025 15:05
- інформація про резолютивну частину рішення від 31.03.2025 №4974.pdf 01.04.2025 11:09
- рішення від 31.03.2025 №4974.pdf 03.04.2025 10:57
- 26.03 Протокол надання відповіді на запит АМКУ № 72.pdf 26.03.2025 15:14
- Відповідь по суті скарги на запит АМКУ від 26.03.2025.pdf 26.03.2025 15:14
- ДОДАТОК 1 (кваліфікаційні документи) - нова редакція.docx 26.03.2025 15:15
- ДОДАТОК 2 ( технічна специфікація)-нова редакція.docx 26.03.2025 15:15
- Додаткова угода пролонгація до 31.12.25. (1).docx.pdf 26.03.2025 15:15
- Договір аренди.docx.pdf 26.03.2025 15:15
- Довідка про наявність мат. бази docx.pdf 26.03.2025 15:15
- Оборотно-сальдова відомість по рахунку 10 за Січень 2024 р. ЛАЙНПАРТС_1.pdf 26.03.2025 15:15
- Наказ на призначення директора, завірений(2).pdf 26.03.2025 15:15
- Протокол право підпису директора.pdf 26.03.2025 15:15
- Протокол засновників рішення діяти на підставі модельного Статуту.pdf 26.03.2025 15:15
- Модельний статут.pdf 26.03.2025 15:15
- Виписка з ЄДР.pdf 26.03.2025 15:15
- Лист представництво Люфтгранд.pdf 26.03.2025 15:15
- Довідка про виконавця монтажу фільтрів..pdf 26.03.2025 15:15
- Лист про монтаж. docx.pdf 26.03.2025 15:15
- 17.03 Протокол розгляду пропозиції № 62.pdf 26.03.2025 15:15
- Протокол про надання відповіді на запит АМКУ.docx 26.03.2025 15:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.03.2025 18:12
Дата розгляду скарги:
31.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.03.2025 15:05
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
03.04.2025 10:57
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
b343c3fac2cf47d6adf79c03de113540
Заголовок пункту скарги:
ЩОДО ВИЯВЛЕНИХ ПОРУШЕНЬ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
ЩО СТОСУЮТЬСЯ ПРИЙНЯТИХ РІШЕНЬ ВИЗНАННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Документи, які надаються переможцем
Тип порушення:
Документи, які надаються переможцем
Опис суті пункту скарги:
ТОВ «СЕЛТОН» (надалі – Скаржник) звертається до Антимонопольного комітету України у зв'язку з порушенням своїх прав та охоронюваних інтересів ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ» (надалі – Замовник) під час проведення процедури закупівлі ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої за ідентифікатором UA-2025-01-30-002861-a.
17.03.2025 Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу було розміщено протокол № 62, яким вирішено визначити учасника ТОВ «ЛАЙНПАРТС» переможцем закупівлі, прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем закупівлі, оприлюднено рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем закупівлі в електронній системі закупівель.
Скаржник не погоджується з вище вказаним рішенням Замовника та вважає його протиправним та таким, що порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, виходячи з наступного.
1. Щодо недотримання учасником вимог п.п.2.2. п.2 Додатку 1 Тендерної документації закупівлі
1.1. Відповідно до п.п. 2.2. п. 2 Додатку 1 Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Тендерної документації 2.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном.
При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.
ТОВ «ЛАЙНПАРТС» в складі тендерної пропозиції надав Договір оренди № 264/24 (оперативна оренда) від 24.04.2024 та додаткову угоду №1 від 12.11.2024 до договору оренди № 264/24 від 24.04.2024, відповідно до останньої Сторони прийшли до згоди продовжити строк оренди, у зв’язку з чим вирішили змінити пп. 3.2. Договору та викласти його в наступній редакції:1.1.«3.2.СтрокорендиОб’єктаоренди за цим Договором починає свій перебіг в момент підписання Сторонами Акту приймання-передачі Об’єкту оренди Орендареві та закінчується 31 грудня 2025 року.».
Відповідно до ст. 793 Цивільного кодексу України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) укладається у письмовій формі. Договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений на строк більше п’яти років.
Відповідно до ч. 1 ст. 220 Цивільного кодексу України у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним.
Отже, ТОВ «ЛАЙНПАРТС» не було дотримано вимоги п.п.2.2. п. 2 Додатку 1 Тендерної документації в частині надання нотаріально засвідченого договору найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше.
1.2. Відповідно до п.п. 2.2. п. 2 Додатку 1 Тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції 2.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном.
ТОВ «ЛАЙНПАРТС» в складі тендерної пропозиції надав Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника № 125 від 05.02.2025 та Оборотно-сальдову відомість по рахунку 10 за Січень 2025 р. на підтвердження вимог п.п.2.2. п.2 Додатку 1 Тендерної документації.
Відповідно до ст. 328 Цивільного кодексу України право власності набувається на підставах, що не заборонені законом, зокрема із правочинів. Право власності вважається набутим правомірно, якщо інше прямо не випливає із закону або незаконність набуття права власності чи необґрунтованість активів, які перебувають у власності, не встановлені судом.
Відповідно до ч. ч.1-2 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.
Відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 7 «ОСНОВНІ ЗАСОБИ» затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 27.04.2000 № 92 «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 7 «Основні засоби» (далі – П (С)БО 7 «Основні засоби») основні засоби — матеріальні активи, які підприємство утримує з метою використання їх у процесі виробництва або постачання товарів, надання послуг, здавання в оренду іншим особам або для здійснення адміністративних і соціально-культурних функцій, очікуваний строк корисного використання (експлуатації) яких більше одного року (або операційного циклу, якщо він довший за рік).
Відповідно до П(С)БО 7 «Основні засоби» вимагають наявність первинних документів, що підтверджують: придбання (виникнення) основного засобу; оплату та введення в експлуатацію; подальший рух (модернізацію, ремонт, списання, вибуття).
Документальне підтвердження придбання основного засобу може бути підтверджене наступними документами: договір купівлі-продажу, постачання або інший правовстановлюючий документ; рахунок-фактура (інвойс від постачальника); видаткова накладна (товарно-транспортна накладна); акт приймання-передачі основних засобів (форма № ОЗ-1); платіжне доручення або банківська виписка; митна декларація (у разі імпорту).
Оборотно-сальдова відомість — це один із основних бухгалтерських звітів, що відображає залишки на рахунках бухгалтерського обліку на початок і кінець періоду, а також обороти за дебетом і кредитом за цей період.
Отже, надані Учасником у складі тендерної пропозиції довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника № 125 від 05.02.2025 та оборотно-сальдова відомість по рахунку 10 за Січень 2025 р. не є документами, що підтверджують право власності Учасника на відповідне майно, а отже Учасником не дотримані вимоги п.п.2.2. п. 2 Додатку 1 Тендерної документації в частині надання документів/документу на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном.
2. Щодо недотримання учасником вимог п.п. 8.1. п.8 Додатку 1 Тендерної документації закупівлі
Відповідно до п.п. 8.1. п.8 Додатку 1 Тендерної документації Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, та/або наказом про призначення, та/або довіреністю, та/або дорученням та/або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання всіх документів) – для юридичних осіб.
ТОВ «ЛАЙНПАРТС» в складі тендерної пропозиції не було надано жодного документу, який підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.
Натомість ТОВ «ЛАЙНПАРТС» в складі тендерної пропозиції подано протокол №1.1. засідання позачергових Загальних Зборів учасників ТОВ «ЛАЙНПАРТС» від 09.02.2022, яким директору товариства надаються повноваження на вчинення правочину (укладення договору), який перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства на кінець попереднього кварталу. Учасник не надав відомості про чисті активи товариства.
Отже, ТОВ «ЛАЙНПАРТС» не було дотримано вимоги п.п. 8.1. п.8 Додатку 1 Тендерної документації в частині надання документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.
3. Щодо недотримання учасником вимог п.п. 7.1. п. 7 Додатку 1 Тендерної документації закупівлі
Відповідно до п.п.7.1. п. 7 Додатку 1 Тендерної документації Перелік документів та/або інформації щодо інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам: - скановані копії з оригіналів документів належним чином завірених учасником: - лист в довільній формі належним чином завірений Учасником про згоду та можливість надання супутніх послуг по демонтажу, монтажу та підключенню до системи фільтровентиляції нових фільтрів а також про можливість їх випробовування зі складанням відповідних Актів на відповідність технічним умовам.
ТОВ «ЛАЙНПАРТС» в складі тендерної пропозиції надав лист № 123 від 05.02.2025, яким інформує Замовника про те, що надає згоду та підтверджує можливість надання супутніх послуг по демонтажу, монтажу та підключенню до системи фільтровентиляції нових фільтрів а також про можливість їх випробовування зі складанням відповідних Актів на відповідність технічним умовам.
Разом з цим, ТОВ «ЛАЙНПАРТС» в складі тендерної пропозиції надав довідку № 131 від 07.02.2025, у якій інформував Замовника про те, що у разі визнання його переможцем та після заключення договору, зобов’язується організувати доставку, демонтаж встановленого обладнання, встановлення, монтаж та введення в експлуатацію нового обладнання відповідно до вимог Замовника. Монтаж буде здійснено підприємством-виробником ТОВ «ЛЮФТГРАНД» що має необхідний досвід та підготовчу базу та несе гарантійні зобов’язання на монтаж та продукцію.
Учасником не надано жодного підтверджуючого документа від підприємства-виробника ТОВ «ЛЮФТГРАНД» про те, що він згоден (погоджується) і здатний здійснити монтажні роботи на об’єкті Замовника із дотриманням умов договору на закупівлю товару.
Відповідно до п.1.3. проекту Договору на закупівлю товару (додаток 3 до тендерної документації) (далі – Договір) Продавець за власний рахунок зобов’язується виконати доставку , демонтаж встановленого обладнання, встановлення, монтаж та введення в експлуатацію нового обладнання відповідно до наступних вимог:
- надає повний комплекс послуг по демонтажу відпрацьованих фільтрів ФПУ-100 та ФПУ 200 Покупця (12 одиниць), доставці, монтажу та підключенню до системи фільтровентиляції нових фільтрів Продавця а також по їх випробуванню із складанням актів на відповідність технічним вимогам ( надалі – послуги), згідно технічної документації виробника та Калькуляції (Додаток 3 до договору), в якому узгоджуються види послуг по монтажу та демонтажу обладнання , витрати на їх проведення, вартість послуг і супутніх матеріалів, інші необхідні відомості.
Відповідно до п. 5.3. Договору Продавець зобов’язаний розпочати надання Послуг за Договором упродовж 3 (трьох) днів з дати отримання Товару Покупцем і завершити надання Послуг по встановленню, монтажу та випробуванню товару протягом не довше ніж 30 календарних днів з дати підписання видаткової накладної на отриманий товар.
Відповідно до п. 5.8. Договору здача і приймання фактично наданих послуг по встановленню та монтажу товару проводиться згідно з актом здачі-приймання наданих послуг.
Відповідно до п. 5.9. Договору Продавець протягом 2 (двох) робочих днів після закінчення надання послуг по встановленню та монтажу товару направляє Покупцю Акт здачі-приймання наданих послуг (у двох примірниках), підписаний уповноваженою на те особою Продавця.
Відповідно до п.п. 7.3.8. 7.3.9. п. 7.3. Договору Продавець зобов’язаний надавати послуги по встановленню та монтажу товару, передбачені даним договором якісно та в обумовлені договором строки. Для надання послуг по встановленню та монтажу товару залучити кваліфікованих, досвідчених фахівців і робітників.
Умовами Договору передбачено, що саме Продавець надає послуги та зобов’язаний залучити для надання послуг по встановленню та монтажу товару кваліфікованих, досвідчених фахівців і робітників, але ніяк не інших суб’єктів господарювання.
Учасником не надано жодного підтверджуючого документа від підприємства-виробника ТОВ «ЛЮФТГРАНД» про те, що він згоден (погоджується) і здатний здійснити монтажні роботи на об’єкті Замовника із дотриманням умов договору на закупівлю товару.
Отже, ТОВ «ЛАЙНПАРТС» не було дотримано вимоги п.п. 7.1. п. 7 Додатку 1 Тендерної документації закупівлі в частині можливості учасником надання супутніх послуг по демонтажу, монтажу та підключенню до системи фільтровентиляції нових фільтрів, а також про можливість їх випробовування зі складанням відповідних Актів на відповідність технічним умовам.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім того, відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Відповідно до п. 1 ч.2 ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості:3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Відповідно до абз. 7 п. 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до абз. 1 п. 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, природного газу, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Відповідно до абз. 2 п.п.2 п. 44 Особливостей 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
З огляду на вищевикладене вбачається, що Замовником при прийнятті рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника було порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, а тому рішення Замовника є таким, що підлягає скасуванню.
17.03.2025 Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу було розміщено протокол № 62, яким вирішено визначити учасника ТОВ «ЛАЙНПАРТС» переможцем закупівлі, прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем закупівлі, оприлюднено рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем закупівлі в електронній системі закупівель.
Скаржник не погоджується з вище вказаним рішенням Замовника та вважає його протиправним та таким, що порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, виходячи з наступного.
1. Щодо недотримання учасником вимог п.п.2.2. п.2 Додатку 1 Тендерної документації закупівлі
1.1. Відповідно до п.п. 2.2. п. 2 Додатку 1 Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Тендерної документації 2.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном.
При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.
ТОВ «ЛАЙНПАРТС» в складі тендерної пропозиції надав Договір оренди № 264/24 (оперативна оренда) від 24.04.2024 та додаткову угоду №1 від 12.11.2024 до договору оренди № 264/24 від 24.04.2024, відповідно до останньої Сторони прийшли до згоди продовжити строк оренди, у зв’язку з чим вирішили змінити пп. 3.2. Договору та викласти його в наступній редакції:1.1.«3.2.СтрокорендиОб’єктаоренди за цим Договором починає свій перебіг в момент підписання Сторонами Акту приймання-передачі Об’єкту оренди Орендареві та закінчується 31 грудня 2025 року.».
Відповідно до ст. 793 Цивільного кодексу України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) укладається у письмовій формі. Договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений на строк більше п’яти років.
Відповідно до ч. 1 ст. 220 Цивільного кодексу України у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним.
Отже, ТОВ «ЛАЙНПАРТС» не було дотримано вимоги п.п.2.2. п. 2 Додатку 1 Тендерної документації в частині надання нотаріально засвідченого договору найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше.
1.2. Відповідно до п.п. 2.2. п. 2 Додатку 1 Тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції 2.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном.
ТОВ «ЛАЙНПАРТС» в складі тендерної пропозиції надав Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника № 125 від 05.02.2025 та Оборотно-сальдову відомість по рахунку 10 за Січень 2025 р. на підтвердження вимог п.п.2.2. п.2 Додатку 1 Тендерної документації.
Відповідно до ст. 328 Цивільного кодексу України право власності набувається на підставах, що не заборонені законом, зокрема із правочинів. Право власності вважається набутим правомірно, якщо інше прямо не випливає із закону або незаконність набуття права власності чи необґрунтованість активів, які перебувають у власності, не встановлені судом.
Відповідно до ч. ч.1-2 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.
Відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 7 «ОСНОВНІ ЗАСОБИ» затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 27.04.2000 № 92 «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 7 «Основні засоби» (далі – П (С)БО 7 «Основні засоби») основні засоби — матеріальні активи, які підприємство утримує з метою використання їх у процесі виробництва або постачання товарів, надання послуг, здавання в оренду іншим особам або для здійснення адміністративних і соціально-культурних функцій, очікуваний строк корисного використання (експлуатації) яких більше одного року (або операційного циклу, якщо він довший за рік).
Відповідно до П(С)БО 7 «Основні засоби» вимагають наявність первинних документів, що підтверджують: придбання (виникнення) основного засобу; оплату та введення в експлуатацію; подальший рух (модернізацію, ремонт, списання, вибуття).
Документальне підтвердження придбання основного засобу може бути підтверджене наступними документами: договір купівлі-продажу, постачання або інший правовстановлюючий документ; рахунок-фактура (інвойс від постачальника); видаткова накладна (товарно-транспортна накладна); акт приймання-передачі основних засобів (форма № ОЗ-1); платіжне доручення або банківська виписка; митна декларація (у разі імпорту).
Оборотно-сальдова відомість — це один із основних бухгалтерських звітів, що відображає залишки на рахунках бухгалтерського обліку на початок і кінець періоду, а також обороти за дебетом і кредитом за цей період.
Отже, надані Учасником у складі тендерної пропозиції довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника № 125 від 05.02.2025 та оборотно-сальдова відомість по рахунку 10 за Січень 2025 р. не є документами, що підтверджують право власності Учасника на відповідне майно, а отже Учасником не дотримані вимоги п.п.2.2. п. 2 Додатку 1 Тендерної документації в частині надання документів/документу на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном.
2. Щодо недотримання учасником вимог п.п. 8.1. п.8 Додатку 1 Тендерної документації закупівлі
Відповідно до п.п. 8.1. п.8 Додатку 1 Тендерної документації Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, та/або наказом про призначення, та/або довіреністю, та/або дорученням та/або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання всіх документів) – для юридичних осіб.
ТОВ «ЛАЙНПАРТС» в складі тендерної пропозиції не було надано жодного документу, який підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.
Натомість ТОВ «ЛАЙНПАРТС» в складі тендерної пропозиції подано протокол №1.1. засідання позачергових Загальних Зборів учасників ТОВ «ЛАЙНПАРТС» від 09.02.2022, яким директору товариства надаються повноваження на вчинення правочину (укладення договору), який перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства на кінець попереднього кварталу. Учасник не надав відомості про чисті активи товариства.
Отже, ТОВ «ЛАЙНПАРТС» не було дотримано вимоги п.п. 8.1. п.8 Додатку 1 Тендерної документації в частині надання документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.
3. Щодо недотримання учасником вимог п.п. 7.1. п. 7 Додатку 1 Тендерної документації закупівлі
Відповідно до п.п.7.1. п. 7 Додатку 1 Тендерної документації Перелік документів та/або інформації щодо інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам: - скановані копії з оригіналів документів належним чином завірених учасником: - лист в довільній формі належним чином завірений Учасником про згоду та можливість надання супутніх послуг по демонтажу, монтажу та підключенню до системи фільтровентиляції нових фільтрів а також про можливість їх випробовування зі складанням відповідних Актів на відповідність технічним умовам.
ТОВ «ЛАЙНПАРТС» в складі тендерної пропозиції надав лист № 123 від 05.02.2025, яким інформує Замовника про те, що надає згоду та підтверджує можливість надання супутніх послуг по демонтажу, монтажу та підключенню до системи фільтровентиляції нових фільтрів а також про можливість їх випробовування зі складанням відповідних Актів на відповідність технічним умовам.
Разом з цим, ТОВ «ЛАЙНПАРТС» в складі тендерної пропозиції надав довідку № 131 від 07.02.2025, у якій інформував Замовника про те, що у разі визнання його переможцем та після заключення договору, зобов’язується організувати доставку, демонтаж встановленого обладнання, встановлення, монтаж та введення в експлуатацію нового обладнання відповідно до вимог Замовника. Монтаж буде здійснено підприємством-виробником ТОВ «ЛЮФТГРАНД» що має необхідний досвід та підготовчу базу та несе гарантійні зобов’язання на монтаж та продукцію.
Учасником не надано жодного підтверджуючого документа від підприємства-виробника ТОВ «ЛЮФТГРАНД» про те, що він згоден (погоджується) і здатний здійснити монтажні роботи на об’єкті Замовника із дотриманням умов договору на закупівлю товару.
Відповідно до п.1.3. проекту Договору на закупівлю товару (додаток 3 до тендерної документації) (далі – Договір) Продавець за власний рахунок зобов’язується виконати доставку , демонтаж встановленого обладнання, встановлення, монтаж та введення в експлуатацію нового обладнання відповідно до наступних вимог:
- надає повний комплекс послуг по демонтажу відпрацьованих фільтрів ФПУ-100 та ФПУ 200 Покупця (12 одиниць), доставці, монтажу та підключенню до системи фільтровентиляції нових фільтрів Продавця а також по їх випробуванню із складанням актів на відповідність технічним вимогам ( надалі – послуги), згідно технічної документації виробника та Калькуляції (Додаток 3 до договору), в якому узгоджуються види послуг по монтажу та демонтажу обладнання , витрати на їх проведення, вартість послуг і супутніх матеріалів, інші необхідні відомості.
Відповідно до п. 5.3. Договору Продавець зобов’язаний розпочати надання Послуг за Договором упродовж 3 (трьох) днів з дати отримання Товару Покупцем і завершити надання Послуг по встановленню, монтажу та випробуванню товару протягом не довше ніж 30 календарних днів з дати підписання видаткової накладної на отриманий товар.
Відповідно до п. 5.8. Договору здача і приймання фактично наданих послуг по встановленню та монтажу товару проводиться згідно з актом здачі-приймання наданих послуг.
Відповідно до п. 5.9. Договору Продавець протягом 2 (двох) робочих днів після закінчення надання послуг по встановленню та монтажу товару направляє Покупцю Акт здачі-приймання наданих послуг (у двох примірниках), підписаний уповноваженою на те особою Продавця.
Відповідно до п.п. 7.3.8. 7.3.9. п. 7.3. Договору Продавець зобов’язаний надавати послуги по встановленню та монтажу товару, передбачені даним договором якісно та в обумовлені договором строки. Для надання послуг по встановленню та монтажу товару залучити кваліфікованих, досвідчених фахівців і робітників.
Умовами Договору передбачено, що саме Продавець надає послуги та зобов’язаний залучити для надання послуг по встановленню та монтажу товару кваліфікованих, досвідчених фахівців і робітників, але ніяк не інших суб’єктів господарювання.
Учасником не надано жодного підтверджуючого документа від підприємства-виробника ТОВ «ЛЮФТГРАНД» про те, що він згоден (погоджується) і здатний здійснити монтажні роботи на об’єкті Замовника із дотриманням умов договору на закупівлю товару.
Отже, ТОВ «ЛАЙНПАРТС» не було дотримано вимоги п.п. 7.1. п. 7 Додатку 1 Тендерної документації закупівлі в частині можливості учасником надання супутніх послуг по демонтажу, монтажу та підключенню до системи фільтровентиляції нових фільтрів, а також про можливість їх випробовування зі складанням відповідних Актів на відповідність технічним умовам.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім того, відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Відповідно до п. 1 ч.2 ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості:3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Відповідно до абз. 7 п. 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до абз. 1 п. 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, природного газу, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Відповідно до абз. 2 п.п.2 п. 44 Особливостей 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
З огляду на вищевикладене вбачається, що Замовником при прийнятті рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника було порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, а тому рішення Замовника є таким, що підлягає скасуванню.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
На підставі наведеного вище, керуючись нормами статей 5, 16, 18, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ЛАЙНПАРТС» у закупівлі UA-2025-01-30-002861-a. 3. Визнати рішення Замовника у закупівлі UA-2025-01-30-002861-a неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 4. Скасувати рішення Замовника у закупівлі UA-2025-01-30-002861-a, яким визнано переможцем ТОВ «ЛАЙНПАРТС».
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення пропозиції скаржника
Номер:
88f01773b7624b0c9e7fffbec6f6ab4c
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-30-002861-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення пропозиції скаржника
Скарга:
Скаржник ТОВ «ЛАЙНПАРТС» вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням
норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про
публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів,
робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на
період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його
припинення або скасування (далі - Особливості), з огляду на наступне
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 20.02.2025 12:17
- Протокол ДСНС_випробування_ФП_парами_ДСНС.pdf 20.02.2025 12:17
- Протокол ДСНС_випробувань_на_герметичність_2_1.pdf 20.02.2025 12:17
- ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.pdf 20.02.2025 12:17
- sign.p7s 20.02.2025 12:20
- Рішення від 24.02.2025 № 2762.pdf 24.02.2025 13:36
- інформація про перенесення розгляду скарги від 04.03.2025 № 465.pdf 04.03.2025 14:50
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.03.2025 № 3767.pdf 12.03.2025 14:03
- Рішення від 11.03.2025 № 3767.pdf 14.03.2025 17:21
- 25.02 Протокол надання відповіді по суті скарги № 39.pdf 25.02.2025 16:52
- 25.02 Протокол надання відповіді по суті скарги № 39.pdf 25.02.2025 16:56
- 25.02.2025 Інформація (пояснення по суті скарги).pdf 25.02.2025 16:56
- 17.02 Протокол розгляду пропозиції № 34.pdf 25.02.2025 16:56
- 31.01 Перелік змін №1.pdf 25.02.2025 16:56
- 31.01 Протокол внесення змін до ТД № 21.pdf 25.02.2025 16:56
- ДОДАТОК 1 (кваліфікаційні документи) - нова редакція.docx 25.02.2025 16:56
- ДОДАТОК 2 ( технічна специфікація)-нова редакція.docx 25.02.2025 16:56
- Висновок СЕЗ Люфтгранд-2.pdf 25.02.2025 16:56
- Декларація відповідності 011 ФПУ 100(3).pdf 25.02.2025 16:56
- Протокол ДСНС_випробування_ФП_парами_ДСНС-7.pdf 25.02.2025 16:56
- Протокол ДСНС_випробувань_на_герметичність_2_1-8.pdf 25.02.2025 16:56
- Технічний паспорт на ФПУ 100(9).pdf 25.02.2025 16:56
- Сертифікат якості виробника ФПУ-100(3).pdf 25.02.2025 16:56
- ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ(4).pdf 25.02.2025 16:56
- 25.02 Протокол про надання відповіді на запит АМКУ.docx 25.02.2025 16:56
- 17.03 Протокол скасування рішення № 60.pdf 17.03.2025 15:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.02.2025 12:26
Дата розгляду скарги:
04.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.02.2025 13:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.03.2025 17:21
Дата виконання рішення Замовником:
17.03.2025 15:14
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 17.02.2025 № 34 (далі - Рішення), згідно з яким було оприлюднено інформацію щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника - товариства з обмеженою відповідальністю «ЛАИНПАРТС» згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 11.03.2025 № 3767-р/пк-пз зобов'язано приватне акціонерне товариство "Миколаївська теплоелектроцентраль" (код ЄДРПОУ: 30083966) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЛАЙНПАРТС" (код ЄДРПОУ: 44597826) за процедурою закупівлі — "ФІЛЬТРИ - ПОГЛИНАЧІ", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № ПА-2025-01-30-002861-а .
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c621fb3fe29d46db9882989f42fa2806
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне відхилення пропозиції скаржника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Скаржник ТОВ «ЛАЙНПАРТС» вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням
норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про
публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів,
робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на
період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його
припинення або скасування (далі - Особливості), з огляду на наступне.
Згідно протоколу № 34_6 від 17.02.2025 замовником прийнято рішення про Відхилення
тендерної пропозиції ТОВ «ЛАЙНПАРТС». За протоколом, під час розгляду тендерної
пропозиції «Лайнпартс» замовник ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО
"МИКОЛАЇВСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ" зазначив, що у протоколах випробувань
ДСНС наданих учасником відсутній фільтр-поглинач ФПУ100.
Вважаємо відхилення пропозиції ТОВ «Лайнпартс» неправомірною з огляду на наступне:
1) Як вказно замовником ДОДАТОК 2 до тендерної документації (технічна специфікація)
у п.4 містить вимогу до 1-надати скановані копії з оригіналів документів належним
чином завірені учасником зокрема надати протокол випробувань узгоджений та
затверджений фахівцями ГУ ДСНС України ( документи обов’язково повинен містити
опис товару, відомості про виробника, документальне підтвердження відповідності
основних технічних характеристик товару)
Просимо звернути увагу шановної колегії, що даною вимогою замовник не зобов’язує
надати протоколи саме на ФПУ-100 та ФПУ-200, а лише зазначає, що документи
обов’язково повинен містити опис товару, відомості про виробника, документальне
підтвердження відповідності основних технічних характеристик товару.
Також ТД замовника, Додаток 2 п.4 Документи від Учасника які надаються у складі
його тендерної пропозиції на підтвердження відповідності товару технічним та якісним
характеристикам була вимога надати копію титульного листа аркушу технічних умов
погоджених ДСНС та Міністерством охорони здоров’я України або інший документ від
заводу виробника на підтвердження відповідності товару Учасника державним стандартам
України, технічним та/або іншим умовам які пред’являються до товару даного виду.
Так само оскільки титульний лист технічних умов не визначає всі моделі Фільтрів поглиначів
які можливо виготовляти, а зазначає лише загальну назву виробу «Фільтри поглиначі», тому
що до загальної назви скорочено ФП додається пропускна можливість 100, 200 або інші умовні
позначення, титульний лист технічних умов має лише загальну назву, та не може містити
всі можливі моделі чи назви.
Також, просимо розглянути, що під час періоду Звернення за роз’ясненнями замовник
давав роз’яснення одному з учасників де було чітко вказано, що протокол можливо надати на
партію «партію фільтрів-поглиначів» без зазначення моделей фільтрів:
Дати роз’яснення
Дата подання: 01 лютого 2025 12:29
Дата відповіді: 03 лютого 2025 09:22
«Шановний замовнику просимо дайти розяснення наша компанія пропонує фільтри поглиначі
вироблени в Ізраєлі, та маємо всі международні сертифікати переведені на Укр. мову, згідно
ТД додаток 1 ви вимогаєте : * протокол випробувань узгоджений та затверджений
фахівцями ГУ ДСНС України. ( документи обов’язково повинен містити опис товару,
відомості про виробника, документальне підтвердження відповідності основних технічних
характеристик товару); Чи можемо ми як учасник надати довідку що надамо протокол
випробування при постачанні товара при визначенні нас переможцем?»
Відповідь замовника: Доброго дня шановний Учаснику . Оскільки товар ФІЛЬТРИПОГЛИНАЧІ потребує проходження випробувань та ви пропонуєте надати протокол таких
випробувань разом з постачанням товару, ви можете надати протокол випробувань на
іншу партію фільтрів-поглиначів такого ж самого зразка, тобто надати протокол
випробувань на партію товару яку ви вже постачали в Україні. Дякуємо за звернення.
Оскільки, провести випробування на всі можливі моделі фільтрів-поглиначів не є
технічно можливим і вимога замовника не має переліку всіх можливих моделей чи назв
фільтрів поглиначів, а протокол наданий у складі пропозиції ТОВ «Лайнпартс» містить назви
випробувань на партію фільтрів-поглиначів таких же само зразків, які вже постачались, то
вважаємо, що зазначені документи можуть бути враховані як ті, що відповідають вимогам
технічної документації замовника .
2) Додатково просимо звернути увагу, що згідно ТД Замовника додаток 1 п.6 Перелік
документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні
характеристики предмета закупівлі, учасник Для підтвердження відповідності тендерної
пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета
закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної
пропозиції надає технічну специфікацію, складену згідно з Таблицею 4.
3
ТОВ «Лайнпартс» підтвердив відповідність тендерної пропозиції учасника технічним,
якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі оскільки у складі тендерної
пропозиції надав технічну специфікацію згідно з Таблицею 4, з підтвердження
відповідності усіх технічних характеристик товару що пропонується характеристикам
товару встановленим Замовником та замовник до наданої таблиці зауважень не має.
3) Також просимо прийняти до уваги, що причина відхилення пропозиції замовником з причин
послідовності розташування букв у скорочений назві які містяться у протоколах ДСНС є
формальними, так як повна назва (маркування) ФПУ 100 є абревіатурою ФІЛЬТР ПОГЛИНАЧ
УНІФІКОВАНИЙ який може вживатися різних послідовностях, тобто ФПУ-100 або ФП-100У
фактично є один і той само фільтр поглинач. В свою чергу цифри у маркуванню свідчать про
номінальну витрати повітря:100, 200, або іншу.
Наприклад:
Фільтр поглинач уніфікований 100 ( назва може бути ФПУ100 або ФП100У)
Фільтр поглинач уніфікований 200 (назва може бути ФПУ200 або ФП200У)
Слово «Уніфікований» в назві фільтра , саме літера «У» в маркуванні відповідає за можливість
з’єднання в колону з іншими фільтрами поглиначами, як того вимагає ТД замовника: фільтрпоглинач (ФПУ-100, або еквівалент), за допомогою комплекту монтажних деталей монтується у одну фільтрувальну колонну ФПУ-100.
Тому просимо прийняти до уваги, що ФПУ 100 та ФП 100У не є різними товарами, чи
товарами з різними технічними, якісними та кількісними характеристиками.
Можливо замовника ввела в оману інформація про фільтри з маркуванням ФП 100 (зверніть
увагу що літера «У» відсутня), тому він припустився помилки відхиливши пропозицію ТОВ
«Лайнпартс».
Товари ФП100 та ФПУ100(ФП100У ) дійсно є різними так як ФП 100 не є уніфікованим,
та має суттєві відмінності. Також зверніть увагу, що згідно переліку фільтрів поглиначів
наданих у наказі МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ 09.07.2018 № 579
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0879-18#top Додаток 7 до Вимог щодо утримання та
експлуатації захисних споруд цивільного захисту (пункт 7 глави 9 розділу ІІІ) ТАБЛИЦЯ
контролю якості фільтрів-поглиначів, окремо в роз’ясненні є перелік найменувань фільтрів
поглиначів: «Фільтрів-поглиначів середній термін придатності фільтрів-поглиначів ФП-100,
ФП-100у і ФПУ-200». Позиція ФПУ-100 не вказана окремо оскільки технічно та фактично є
тим же само фільтром-поглиначем що і ФП-100у.
З огляду на вищезазначене вважаємо, що пропозиція ТОВ «Лайнпартс» відповідає
умовам технічної специфікації замовника та іншим вимогам щодо предмету закупівлі, тому
просимо скасувати рішення щодо дискваліфікації нашого підприємства
норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про
публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів,
робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на
період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його
припинення або скасування (далі - Особливості), з огляду на наступне.
Згідно протоколу № 34_6 від 17.02.2025 замовником прийнято рішення про Відхилення
тендерної пропозиції ТОВ «ЛАЙНПАРТС». За протоколом, під час розгляду тендерної
пропозиції «Лайнпартс» замовник ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО
"МИКОЛАЇВСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ" зазначив, що у протоколах випробувань
ДСНС наданих учасником відсутній фільтр-поглинач ФПУ100.
Вважаємо відхилення пропозиції ТОВ «Лайнпартс» неправомірною з огляду на наступне:
1) Як вказно замовником ДОДАТОК 2 до тендерної документації (технічна специфікація)
у п.4 містить вимогу до 1-надати скановані копії з оригіналів документів належним
чином завірені учасником зокрема надати протокол випробувань узгоджений та
затверджений фахівцями ГУ ДСНС України ( документи обов’язково повинен містити
опис товару, відомості про виробника, документальне підтвердження відповідності
основних технічних характеристик товару)
Просимо звернути увагу шановної колегії, що даною вимогою замовник не зобов’язує
надати протоколи саме на ФПУ-100 та ФПУ-200, а лише зазначає, що документи
обов’язково повинен містити опис товару, відомості про виробника, документальне
підтвердження відповідності основних технічних характеристик товару.
Також ТД замовника, Додаток 2 п.4 Документи від Учасника які надаються у складі
його тендерної пропозиції на підтвердження відповідності товару технічним та якісним
характеристикам була вимога надати копію титульного листа аркушу технічних умов
погоджених ДСНС та Міністерством охорони здоров’я України або інший документ від
заводу виробника на підтвердження відповідності товару Учасника державним стандартам
України, технічним та/або іншим умовам які пред’являються до товару даного виду.
Так само оскільки титульний лист технічних умов не визначає всі моделі Фільтрів поглиначів
які можливо виготовляти, а зазначає лише загальну назву виробу «Фільтри поглиначі», тому
що до загальної назви скорочено ФП додається пропускна можливість 100, 200 або інші умовні
позначення, титульний лист технічних умов має лише загальну назву, та не може містити
всі можливі моделі чи назви.
Також, просимо розглянути, що під час періоду Звернення за роз’ясненнями замовник
давав роз’яснення одному з учасників де було чітко вказано, що протокол можливо надати на
партію «партію фільтрів-поглиначів» без зазначення моделей фільтрів:
Дати роз’яснення
Дата подання: 01 лютого 2025 12:29
Дата відповіді: 03 лютого 2025 09:22
«Шановний замовнику просимо дайти розяснення наша компанія пропонує фільтри поглиначі
вироблени в Ізраєлі, та маємо всі международні сертифікати переведені на Укр. мову, згідно
ТД додаток 1 ви вимогаєте : * протокол випробувань узгоджений та затверджений
фахівцями ГУ ДСНС України. ( документи обов’язково повинен містити опис товару,
відомості про виробника, документальне підтвердження відповідності основних технічних
характеристик товару); Чи можемо ми як учасник надати довідку що надамо протокол
випробування при постачанні товара при визначенні нас переможцем?»
Відповідь замовника: Доброго дня шановний Учаснику . Оскільки товар ФІЛЬТРИПОГЛИНАЧІ потребує проходження випробувань та ви пропонуєте надати протокол таких
випробувань разом з постачанням товару, ви можете надати протокол випробувань на
іншу партію фільтрів-поглиначів такого ж самого зразка, тобто надати протокол
випробувань на партію товару яку ви вже постачали в Україні. Дякуємо за звернення.
Оскільки, провести випробування на всі можливі моделі фільтрів-поглиначів не є
технічно можливим і вимога замовника не має переліку всіх можливих моделей чи назв
фільтрів поглиначів, а протокол наданий у складі пропозиції ТОВ «Лайнпартс» містить назви
випробувань на партію фільтрів-поглиначів таких же само зразків, які вже постачались, то
вважаємо, що зазначені документи можуть бути враховані як ті, що відповідають вимогам
технічної документації замовника .
2) Додатково просимо звернути увагу, що згідно ТД Замовника додаток 1 п.6 Перелік
документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні
характеристики предмета закупівлі, учасник Для підтвердження відповідності тендерної
пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета
закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної
пропозиції надає технічну специфікацію, складену згідно з Таблицею 4.
3
ТОВ «Лайнпартс» підтвердив відповідність тендерної пропозиції учасника технічним,
якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі оскільки у складі тендерної
пропозиції надав технічну специфікацію згідно з Таблицею 4, з підтвердження
відповідності усіх технічних характеристик товару що пропонується характеристикам
товару встановленим Замовником та замовник до наданої таблиці зауважень не має.
3) Також просимо прийняти до уваги, що причина відхилення пропозиції замовником з причин
послідовності розташування букв у скорочений назві які містяться у протоколах ДСНС є
формальними, так як повна назва (маркування) ФПУ 100 є абревіатурою ФІЛЬТР ПОГЛИНАЧ
УНІФІКОВАНИЙ який може вживатися різних послідовностях, тобто ФПУ-100 або ФП-100У
фактично є один і той само фільтр поглинач. В свою чергу цифри у маркуванню свідчать про
номінальну витрати повітря:100, 200, або іншу.
Наприклад:
Фільтр поглинач уніфікований 100 ( назва може бути ФПУ100 або ФП100У)
Фільтр поглинач уніфікований 200 (назва може бути ФПУ200 або ФП200У)
Слово «Уніфікований» в назві фільтра , саме літера «У» в маркуванні відповідає за можливість
з’єднання в колону з іншими фільтрами поглиначами, як того вимагає ТД замовника: фільтрпоглинач (ФПУ-100, або еквівалент), за допомогою комплекту монтажних деталей монтується у одну фільтрувальну колонну ФПУ-100.
Тому просимо прийняти до уваги, що ФПУ 100 та ФП 100У не є різними товарами, чи
товарами з різними технічними, якісними та кількісними характеристиками.
Можливо замовника ввела в оману інформація про фільтри з маркуванням ФП 100 (зверніть
увагу що літера «У» відсутня), тому він припустився помилки відхиливши пропозицію ТОВ
«Лайнпартс».
Товари ФП100 та ФПУ100(ФП100У ) дійсно є різними так як ФП 100 не є уніфікованим,
та має суттєві відмінності. Також зверніть увагу, що згідно переліку фільтрів поглиначів
наданих у наказі МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ 09.07.2018 № 579
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0879-18#top Додаток 7 до Вимог щодо утримання та
експлуатації захисних споруд цивільного захисту (пункт 7 глави 9 розділу ІІІ) ТАБЛИЦЯ
контролю якості фільтрів-поглиначів, окремо в роз’ясненні є перелік найменувань фільтрів
поглиначів: «Фільтрів-поглиначів середній термін придатності фільтрів-поглиначів ФП-100,
ФП-100у і ФПУ-200». Позиція ФПУ-100 не вказана окремо оскільки технічно та фактично є
тим же само фільтром-поглиначем що і ФП-100у.
З огляду на вищезазначене вважаємо, що пропозиція ТОВ «Лайнпартс» відповідає
умовам технічної специфікації замовника та іншим вимогам щодо предмету закупівлі, тому
просимо скасувати рішення щодо дискваліфікації нашого підприємства
×
-
Назва доказу:
Технічна пропозиція
-
Повʼязаний документ:
ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол випробування на герметичність
-
Повʼязаний документ:
Протокол ДСНС_випробувань_на_герметичність_2_1.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол ДСНС випробування парами
-
Повʼязаний документ:
Протокол ДСНС_випробування_ФП_парами_ДСНС.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
З огляду на вищезазначене вважаємо, що пропозиція ТОВ «Лайнпартс» відповідає умовам технічної специфікації замовника та іншим вимогам щодо предмету закупівлі, тому просимо скасувати рішення щодо дискваліфікації нашого підприємства