-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М'ясо : яловичина без кістки охолоджена; курятина - охолоджена (тушки курей).
Торги не відбулися
511 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 110.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 110.00 UAH
Період оскарження:
22.08.2018 09:32 - 02.09.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
неправомірне визначення переможця
Номер:
d325040487964948ad768086b6848a1c
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-22-000208-c.c3
Назва:
неправомірне визначення переможця
Вимога:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» 22.08.2018 року в системі PROZORRO Управління освіти, молоді та спорту Олександрійської міської ради оголошено торги на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 15130000-8 - М’ясопродукти (Ковбаса варена в\г, сарделі в\г, сосиски в\г).
У закупівлі взяло участь чотири учасники:
1. ФОП Сергієнко Володимир Іванович
2. ТОВ "Трансенергоком"
3. Фізична особа - підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна
4. ТОВ "ВКФ "ОКСАМИТ"
За результатом розгляду тендерних пропозицій 18 вересня 2018 року тендерним комітетом було визначено переможцем ТОВ "ВКФ "ОКСАМИТ".
Фізична особа-підприємець Сергієнко Володимир Іванович не погоджується з рішенням тендерного комітету Управління освіти, молоді та спорту Олександрійської міської ради, в частині визначення переможцем процедури закупівлі, з подальшим укладенням договору з ТОВ "ВКФ "ОКСАМИТ", адже дана пропозиція не відповідає технічним вимогам, встановлених в тендерній документації, та кваліфікаційним критеріям, а саме:
По-перше: У тендерній документації Замовник надає форму тендерної пропозиції (додаток 1 до тендерної документації), яку повинен учасник заповнити і надати у складі пропозиції.
ТОВ "ВКФ "ОКСАМИТ" у складі пропозиції надає документ, назва якого: «Тендерна форма пропозиція КОВБАСА», який містить «Тендерну пропозицію». Даний документ встановленої форми, не містить інформації, яку вимагав Замовник, а саме: учасник надає не заповнені колонки «e-mail (адреса електронної пошти в разі наявності)» та «в т.ч. ПДВ (грн.)» .
Отже, ТОВ "ВКФ "ОКСАМИТ", не надає інформації яку вимагає Замовник.
По-друге: Замовник вимагає надати у складі пропозиції довідку, складена у довільній формі на фірмовому бланку учасника, яка містить інформацію про виконання аналогічних договорів разом з документальним підтвердженням (копії договорів зазначених у довідці ).
Виходячи зі змісту тендерної документації учасник мав надати виконаний договір.
ТОВ "ВКФ "ОКСАМИТ" у складі пропозиції надає вищезазначену довідка, а також у складі пропозиції надає копій договорів зазначених у довідці. Дані договори є чинними та діють 31.12.2018 року, а також учасник не надає жодного підтвердження щодо повного виконання даних договорі.
Отже, ТОВ "ВКФ "ОКСАМИТ" надав договори які є невиконаними, чим не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію наявність досвіду виконання аналогічного договору.
По-третє: Замовник вимагає надати у складі пропозиції інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (згідно додатку 5).
Таким чином, учасник повинен надати інформацію, що підтверджує технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (згідно додатку 5).
ТОВ "ВКФ "ОКСАМИТ" в складі пропозиції надано документ з назвою «Технічні і якісні характеристики ковбасв », який містить скопійований текст із Додатку 5 тендерної документації.
Разом з тим, у зазначеному документі міститься наступна інформація «на упаковці повинен бути ярлик».
Отже, надана інформація не підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до Додатку 5 тендерної документації. Так як учасник вказує інформацію, що запропонований товар лише «ПОВИНЕН БУТИ » , а не «БУДЕ » , а тому не відповідає вимогам Замовника.
Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1376-р/пк-пз від 15.02.2018 р. (індивідуальний номер закупівлі UA-2017-12-08-001615-b) в якому зазначено, що наявність формулювання «повинно» і «має бути» не вважається підтвердженням вимогам Замовника, учасник не підтвердив відповідність тендерної пропозиції технічним, кількісним, якісним характеристикам предмета закупівлі.
По-четверте: Замовник вимагає надати у складі пропозиції інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (згідно додатку 5).
ТОВ "ВКФ "ОКСАМИТ" в складі пропозиції не надано жодних документів які підтверджують якісні характеристики предмета закупівлі.
По-п’яте: Замовник вимагає надати у складі пропозиції заповнений з боку Учасника, проект договору про закупівлю товарів за державні кошти - основні умови, які обов'язково включаються до договору про закупівлю (згідно додатку № 6);
Виходячи зі змісту тендерної документації учасник мав надати повністю заповнений проект договору, в тому числі із цінами на момент подачі пропозиції.
ТОВ "ВКФ "ОКСАМИТ" в складі пропозиції надає проект договору, який не заповнений повністю, а саме проект не містить ціни договору, дати та номеру договору, не містить реквізитів сторін договору.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ "ВКФ "ОКСАМИТ", має бути відхилена. Просимо Замовника усунути допущене порушення. У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення Замовника до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.09.2018 15:21
Вирішення:
Учасника ТОВ ВКФ "Оксамит" дискваліфіковано.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
неправомірне визначення переможця
Номер:
a64939c396fe47ce8b59e8139552de65
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-22-000208-c.a2
Назва:
неправомірне визначення переможця
Вимога:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» 22.08.2018 року в системі PROZORRO Управління освіти, молоді та спорту Олександрійської міської ради оголошено торги на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 15130000-8 - М’ясопродукти (Ковбаса варена в\г, сарделі в\г, сосиски в\г).
У закупівлі взяло участь п’ять учасників:
1. ФОП Сергієнко Володимир Іванович
2. ФОП Киюк Станіслав Михайлович
3. Фізична особа - підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна
4. ТОВ Алан
5. ТОВ "ВКФ "ОКСАМИТ"
За результатом розгляду тендерних пропозицій 18 вересня 2018 року тендерним комітетом було визначено переможцем ТОВ "ВКФ "ОКСАМИТ".
Фізична особа-підприємець Сергієнко Володимир Іванович не погоджується з рішенням тендерного комітету Управління освіти, молоді та спорту Олександрійської міської ради, в частині визначення переможцем процедури закупівлі, з подальшим укладенням договору з ТОВ "ВКФ "ОКСАМИТ", адже дана пропозиція не відповідає технічним вимогам, встановлених в тендерній документації, та кваліфікаційним критеріям, а саме:
По-перше: У тендерній документації Замовник надає форму тендерної пропозиції (додаток 1 до тендерної документації), яку повинен учасник заповнити і надати у складі пропозиції.
ТОВ "ВКФ "ОКСАМИТ" у складі пропозиції надає документ, назва якого: «Тендерна форма пропозиція КОВБАСА», який містить «Тендерну пропозицію». Даний документ встановленої форми, не містить інформації, яку вимагав Замовник, а саме: учасник надає не заповнені колонки «e-mail (адреса електронної пошти в разі наявності)» та «в т.ч. ПДВ (грн.)» .
Отже, ТОВ "ВКФ "ОКСАМИТ", не надає інформації яку вимагає Замовник.
По-друге: Замовник вимагає надати у складі пропозиції довідку, складена у довільній формі на фірмовому бланку учасника, яка містить інформацію про виконання аналогічних договорів разом з документальним підтвердженням (копії договорів зазначених у довідці ).
Виходячи зі змісту тендерної документації учасник мав надати виконаний договір.
ТОВ "ВКФ "ОКСАМИТ" у складі пропозиції надає вищезазначену довідка, а також у складі пропозиції надає копій договорів зазначених у довідці. Дані договори є чинними та діють 31.12.2018 року, а також учасник не надає жодного підтвердження щодо повного виконання даних договорі.
Отже, ТОВ "ВКФ "ОКСАМИТ" надав договори які є невиконаними, чим не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію наявність досвіду виконання аналогічного договору.
По-третє: Замовник вимагає надати у складі пропозиції інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (згідно додатку 5).
Таким чином, учасник повинен надати інформацію, що підтверджує технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (згідно додатку 5).
ТОВ "ВКФ "ОКСАМИТ" в складі пропозиції надано документ з назвою «Технічні і якісні характеристики ковбасв », який містить скопійований текст із Додатку 5 тендерної документації.
Разом з тим, у зазначеному документі міститься наступна інформація «на упаковці повинен бути ярлик».
Отже, надана інформація не підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до Додатку 5 тендерної документації. Так як учасник вказує інформацію, що запропонований товар лише «ПОВИНЕН БУТИ » , а не «БУДЕ » , а тому не відповідає вимогам Замовника.
Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1376-р/пк-пз від 15.02.2018 р. (індивідуальний номер закупівлі UA-2017-12-08-001615-b) в якому зазначено, що наявність формулювання «повинно» і «має бути» не вважається підтвердженням вимогам Замовника, учасник не підтвердив відповідність тендерної пропозиції технічним, кількісним, якісним характеристикам предмета закупівлі.
По-четверте: Замовник вимагає надати у складі пропозиції інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (згідно додатку 5).
ТОВ "ВКФ "ОКСАМИТ" в складі пропозиції не надано жодних документів які підтверджують якісні характеристики предмета закупівлі.
По-п’яте: Замовник вимагає надати у складі пропозиції заповнений з боку Учасника, проект договору про закупівлю товарів за державні кошти - основні умови, які обов'язково включаються до договору про закупівлю (згідно додатку № 6);
Виходячи зі змісту тендерної документації учасник мав надати повністю заповнений проект договору, в тому числі із цінами на момент подачі пропозиції.
ТОВ "ВКФ "ОКСАМИТ" в складі пропозиції надає проект договору, який не заповнений повністю, а саме проект не містить ціни договору, дати та номеру договору, не містить реквізитів сторін договору.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ "ВКФ "ОКСАМИТ", має бути відхилена. Просимо Замовника усунути допущене порушення. У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення Замовника до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.09.2018 15:19
Опис причини скасування:
допущена помилка при написанні вимоги
Дата скасування:
19.09.2018 15:19
Вимога
Є відповідь
Неправомірна дискваліфікація учасника
Номер:
bf92a55361124608a1ddd697f24ac6a5
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-22-000208-c.b1
Назва:
Неправомірна дискваліфікація учасника
Вимога:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» 22.08.2018 року в системі PROZORRO Управління освіти, молоді та спорту Олександрійської міської ради оголошено торги на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо, а саме: М'ясо : яловичина без кістки охолоджена; курятина - охолоджена (тушки курей).
У закупівлі взяло участь чотири учасники:
1.ФОП Сергієнко Володимир Іванович
2. ТОВ "Трансенергоком"
3. Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна
4. ТОВ "ВКФ "ОКСАМИТ"
За результатом розгляду тендерних пропозицій 10 вересня 2018 року тендерним комітетом було визначено переможцем ФОП Сергієнко Володимир Іванови, але 12 вересня рішення було скасовано та, дану пропозицію учасника (переможця) дискваліфіковано.
Замовник, відхиливши пропозицію, обгрунтовує, це тим, що учасник у складі пропозиції надає копії документів, замість оригіналів, які вимагав надати Замовник.
Фізична особа-підприємець Сергієнко Володимир Іванович, вважає рішення тендерного комітету неправомірним та обґрунтовує, це тим що:
По-перше: Замовник встановлює вимогу у тендерній документації надати «Сертифікат на систему управління безпечності харчових продуктів ( на м’ясні вироби) який відповідає вимогам ДСТУ 4161- 2003 - виданий органом сертифікації державним підприємством, центром стандартизації, метрології та сертифікації (ISO).
Експертний висновок регіональної державної лабораторії ветеринарної медицини на показники безпеки(мікротоксини,токсичні елементи та радіонукліди) датований серпнем місяцем.»
Замовник не встановлює чітку вимогу щодо надання оригіналу або копії вищезазначених документів. Тому учасник у складі пропозиції може надавати як оригінал зазначених документів так і належно завірену копію.
Отже, на підставі вищевикладеного ФОП Сергієнко Володимир Іванович, у складі пропозиції надає належно завірені копії документів, які вимагає Замовник.
По-друге: Відповідно до п.2 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» відхилення тендерної пропозиції переможця передбачено лише у двох випадках: 1. відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;; 2. не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону.
ФОП Сергієнко Володимир Іванович не відмовлявся від підписання договору та установлений законом строк планував надати документи, що підтверджують відсутність підстав передбачених статтею 17 цього Закону. Але Замовник не дотримуючись та порушуючи норми чинного законодавства дискваліфіковує тендерну пропозицію переможця (ФОП Сергієнко В.І.), з підстав які не встановлені в законі.
Отже, ФОП Сергієнко Володимир Іванович, вважає, що тендерний комітет Управління освіти, молоді та спорту Олександрійської міської ради, порушив норми чинного у сфері публічних закупівель.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо усунути порушення та скасувати рішення щодо дискваліфікації тендерної пропозиції учасника ФОП Сергієнко Володимир Іванович. У випадку не задоволення вимоги ми будемо змушені звернутись до контролюючих органів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.09.2018 10:49
Вирішення:
ПОЯСНЕННЯ
щодо скарги фізичної особи – підприємця Сергієнка Володимира Івановича
на рішення тендерного комітету Управління освіти, молоді та спорту
Олександрійської міської ради
про дискваліфікацію учасника
Вважаємо, що скарга фізичної особи – підприємця Сергієнка Володимира Івановича на рішення тендерного комітету Управління освіти, молоді та спорту Олександрійської міської ради про дискваліфікацію учасника є необґрунтованою та такою, що не підлягає розгляду з огляду на наступні обставини.
По-перше, частиною 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлене право замовника вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Управлінням освіти, молоді та спорту Олександрійської міської ради була встановлена чітка вимога до учасників щодо надання сертифікату на систему управління безпечності харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ 4161-2003, виданого органом сертифікації – державним підприємством, центром стандартизації, метрології та сертифікації (ISO).
Тендерною документацією не передбачалося надання копій документів (у тому числі належно засвідчених), що автоматично зобов’язує учасників подавати оригінали зазначених у тендерній документації документів.
У порушення зазначеної вимоги тендерної документації ФОП Сергієнко В.І. у складі своєї тендерної пропозиції надав копію документу, подання якого вимагалося замовником в оригіналі.
По-друге, подані ФОП Сергієнком В.І. копії документів не можна вважати належно засвідченими, оскільки надані ним копії документів стосуються інших юридичних осіб, зокрема товариства з обмеженою відповідальністю «Агро-Рось» та товариства з обмеженою відповідальністю «Глобинський м’ясокомбінат», що свідчить про неможливість засвідчення копій таких документів самим учасником.
Крім того, примітки до наданої ФОП Сергієнком В.І. копії експертного висновку містить пряму заборону на його відтворення, тиражування та розповсюдження, повністю чи частково, як офіційного документа без дозволу керівництва лабораторії. При цьому, дозволу керівництва лабораторії, якою надано експертний висновок, на його відтворення, тиражування та розповсюдження, повністю чи частково, як офіційного документа, ФОП Сергієнком В.І. у складі тендерної пропозиції не надано, що виключає його прийняття замовником.
Зазначені обставини у відповідності до вимог чинного законодавства України є підставою для дискваліфікації учасника.
Статус вимоги:
Відхилено