• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Ліжка двоярусні розбірні Тип 1 за ДК 021:2015:39140000-5 Меблі для дому

Торги відмінено

2 193 840.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 969.20 UAH
Період оскарження: 29.01.2025 16:58 - 03.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЮГСТАЛЬ»

Номер: adea7d7694c2412493866a6bc326a2bc
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-29-016812-a.c1
Назва: Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЮГСТАЛЬ»
Скарга:
13 лютого 2024 року Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи №52 від 13.02.2025 року (далі – Протокол), згідно з яким Замовником відхилена тендерна пропозиція ТОВ «ЮГСТАЛЬ» з ціною 1 940 241,00 грн. з ПДВ, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. ТОВ «ЮГСТАЛЬ» (далі – Скаржник або Суб’єкт оскарження) не погоджується з вищевикладеними рішеннями Замовника.
Дата розгляду скарги: 28.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.02.2025 15:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.03.2025 13:34
Дата виконання рішення Замовником: 05.03.2025 16:56
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення АМКУ №3142-р/пк-пз від 28.02.2025 Квартирно-експлуатаційним відділом міста Черкаси (код ЄДРПОУ:26631946) скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЮГСТАЛЬ" (код ЄДРПОУ:37941143) за процедурою закупівлі — "Ліжка двоярусні розбірні Тип 1 за ДК 021:2015:39140000-5 Меблі для дому", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-29-016812-a.
Автор: ТОВ "ЮГСТАЛЬ", Суббота Валентин Анатолійович 380612280777 TENDER_UGSTAL@UKR.NET http://yugstal.com/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 1714ed4732f34ecd8e36c4b45389f0de
Заголовок пункту скарги: щодо неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЮГСТАЛЬ»
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Квартирно-експлуатаційний відділ міста Черкаси (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було розпочато проведення процедури відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю по предмету «Ліжка двоярусні розбірні Тип 1» за кодом ДК 021:2015: 39140000-5 «Меблі для дому», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-01-29-016812-a та оприлюднено тендерну документацію по вказаному предмету (далі – тендерна документація).
Відповідно до пункту 1 Розділу І тендерної документації, Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про оборонні закупівлі», «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та з урахуванням Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275 (зі змінами та доповненнями) (далі - Особливості), постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості).
За результатом проведення аукціону, було встановлено, що для участі у даній процедурі закупівлі свої тендерні пропозиції подали наступні учасники:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" 1 940 241,00
UAH з ПДВ 1 940 241,00
UAH з ПДВ
ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН
"ЕЛКОН-ДІЗАЙН" 2 172 852,00
UAH з ПДВ 2 172 852,00
UAH з ПДВ
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ
2 189 880,00
UAH з ПДВ 2 189 880,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2024 року Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи №52 від 13.02.2025 року (далі – Протокол), згідно з яким Замовником відхилена тендерна пропозиція ТОВ «ЮГСТАЛЬ» з ціною 1 940 241,00 грн. з ПДВ, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
ТОВ «ЮГСТАЛЬ» (далі – Скаржник або Суб’єкт оскарження) не погоджується з вищевикладеними рішеннями Замовника.
Так, відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно до пункту 7 Додатку 1 тендерної документації Документи, які учасники повинні надати в складі своїх пропозицій у закупівлі: «сертифікат якості або інший подібний документ від виробника товару, та/або документ, якій підтверджує якість та/або безпеку товару, що виданий компетентними органами (підприємствами) у сфері якості та безпеки товарів, де містяться відомості про виробника товару (Додаток 2)».
Згідно пункту 2 Додатку 2 тендерної документації встановлено «2. Якість товару повинна відповідати вимогам ДСТУ ГОСТ 19917:2016 (ГОСТ 19917-2014, IDT) «Меблі для сидіння та лежання. Загальні технічні умови» (протокол випробувань та сертифікат) виданий Національним Агентством з акредитації України, а також діючим ГОСТ, сертифікатом відповідності та іншим нормам, що встановлені для даного товару і підтверджуються відповідним документом (у складі пропозиції надається копія відповідного документу)».
Скаржник є Українським виробником товару - «Ліжка двоярусні розбірні Тип 1» за кодом ДК 021:2015: 39140000-5 «Меблі для дому» (далі - Товар). На виконання зазначених вимог, у складі тендерної пропозиції Скаржника містяться:
- сертифікат якості № 67/04/02/25, виданий виробником Товару – ТОВ «ЮГСТАЛЬ» (файл - Сертифікат якості.pdf);
- протокол випробувань № 0203.01/25Д від 03.02.2025, виданий випробувальною лабораторією ТОВ «УКРПРОМЛАБ» ВСЦ», що проводила випробування Товару (файл - протокол випробувань.PDF);
- сертифікат відповідності № UA.PS.25-0126, видений органом з оцінки відповідності ТОВ «ООВ «ПРОМСТАНДАРТ» (файл - сертифікат відповідності.PDF).
Наведеними документами Скаржником повністю та належним чином виконані вимоги Замовника визначені пунктом 2 Додатку 2 тендерної документації.
Однак, Замовником всупереч визначених пунктом 2 Додатку 2 тендерній документації умов, виявлено наступний недолік в документах Скаржника, а саме: «Протокол випробувань видано ТОВ «УКРПРОМЛАБ» ВСЦ . Згідно реєстру акредитованих ООВ розміщеному на сайті Національного Агентства з акредитації України https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov Акредитація ТОВ «УКРПРОМЛАБ» ВСЦ скасована з 16.11.2022 року», проте:
- по-перше, відповідно реєстру акредитованих органів з оцінки відповідності (ООВ) розміщеному на сайті Національного Агентства з акредитації України (https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov), атестат акредитації № 2Н1152 скасовано 16.11.2022 року скасована – ТОВ «УКРПРОМЛАБ» НВСЦ» (код ЄДРПОУ: 38507111), а випробування проведені – ТОВ «УКРПРОМЛАБ» ВСЦ» (код ЄДРПОУ: 43766371), що вбачає наявності підстав для прийняття Замовником рішення визначеного в Протоколі;
- по-друге, умови пункту 2 Додатку 2 тендерної документації не визначають проведення випробувань виключно акредитованими в НААУ лабораторіями, тому випробування проведені у лабораторії без акредитації НААУ. При цьому, діяльність випробувальної лабораторії ТОВ «УКРПРОМЛАБ» ВСЦ» (код ЄДРПОУ: 43766371), без акредитації НААУ, визначається відповідно витягу ЄДРПОУ № 10022409516080 від 18.02.2025 (додається) та свідоцтва, виданого акредитованої в НААУ випробувальної лабораторії «СЕРТ АСУ», атестат акредитації № 2О1253 (додається).
- по-третє, вимоги Замовника щодо наявності акредитації, визначені пунктом 2 Додатку 2 тендерної документації, стосуються виключно сертифікату відповідності Товару, однак в цій частині у Замовника відсутні заперечення щодо наданого Скаржником документу, зокрема сертифікат відповідності № UA.PS.25-0126 виданий органом з оцінки відповідності, що має акредитацію в НААУ. При цьому, прийняття органом з оцінки відповідності - ТОВ «ООВ «ПРОМСТАНДАРТ», рішення про сертифікацію Товару визначається відповідно до статті 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», що вбачається з відповіді вих.№ 79Л від 14.02.2025 (додається).
Беручи до уваги все вищевикладене, вважаємо, що Замовником було прийнято неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЮГСТАЛЬ», у зв’язку з чим Скаржник реалізовує своє право на оскарження такого рішення Замовника у порядку, визначеному пунктами 55-67 Особливостей та статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури закупівлі, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції. Неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЮГСТАЛЬ», позбавляє Скаржника можливості отримати прибуток за рахунок укладення договору про закупівлю із Замовником, адже тендерна пропозиція ТОВ «ЮГСТАЛЬ» є найбільш економічно вигідною та може бути розглянути і акцептована Замовником.
Вказані обставини призвели до порушення прав Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій. Окрім того, Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що у свою чергу, призводить до порушення прав та законних інтересів Скаржника.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)