-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бензин А- 95 та Дизельне паливо в скреч-картах /талонах (код ДК 021:2015 - ДК 021:2015 - 09130000-9 - нафта і дистиляти)
Завершена
428 610.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 143.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 143.05 UAH
Період оскарження:
29.01.2025 16:38 - 03.02.2025 00:00
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Номер:
bb3e3048665a4000a55d0de1400ff448
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-29-016284-a.b1
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Скарга:
29.01.2025 замовником Відділ освіти Новороздільської міської ради (далі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі «Бензин А- 95 та Дизельне паливо в скреч-картах /талонах (код ДК 021:2015 - ДК 021:2015 - 09130000-9 - нафта і дистиляти)» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Процедура закупівлі).
10.02.2025 Замовником було оприлюднене рішення (протокол уповноваженої особи№3), згідно якого було відхилено тендерну пропозицію Учасника ТОВ «Мартін Енерджі Груп» на підставі абз. 2 підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
ТОВ «Мартін Енерджі Груп» вважає, що Замовником порушено його права, як учасника закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі щодо обов’язку Замовника дотримуватись принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Знімок екрану 1.jpeg 15.02.2025 20:57
- Скарга АМКУ.docx 15.02.2025 20:57
- протокол бензин.pdf 15.02.2025 20:57
- Знімок екрану 2.jpeg 15.02.2025 20:57
- MARTIN.pdf 15.02.2025 20:57
- sign.p7s 15.02.2025 21:08
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
16.02.2025 00:00
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
700e9d23ac784d76b23a8060fd746020
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Згідно Протоколу Уповноваженої особи № 3 від 10.02.2025 року щодо розгляду тендерних пропозицій уповноваженою особою Замовника, пропозиція ТОВ «Мартін Енерджі Груп» відхилена з таких підстав:
06.02.2025 р. в електронній системі відбулось розкриття поданих тендерних пропозицій. За результатами проведеного аукціону тендерна пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Мартін Енерджі Груп" визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною.
В п. 41 Особливостей и здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. No1178 (далі по тексту - Постанова про особливості закупівель або Особливості)" зазначено: " 41. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадіїятої, абзаців другого і третього частини п ’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.». Відповідно у ч. 10 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачено: " 10. Строк розгляд тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п ’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.". Враховуючи все вище викладене, уповноважена особа розглянула тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Особливостей, щодо її відповідності вимогам тендерної документації та чинному законодавству.
В результаті розгляду були встановлені наступні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Мартін Енерджі Груп".
Під час розгляду пропозиції були виявлені невідповідності, які відповідно до п. 43 про особливості закупівель підлягають виправленню. 07.02.2025 р. уповноваженою особою опубліковано в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Серед перелічених невідповідностей зокрема зазначалось:
В Додатоку № 4 «ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі« в абзаці:. «Найближча власна, орендована та/або партнерська стаціонарна автозаправочна станція (далі - АЗС) повинна знаходитись на відстані не більше 20 км від м. Новий Розділ Львівської області. Учасник у складі пропозиції надає довідку в довільній формі, підтверджуючу вищезазначену вимогу.». Учасником надана Довідка про наявність АЗС, яка територіально знаходиться найближче до Замовника. Просимо уточнити на якій відстані знаходиться АЗС (в км) та подати уточнену довідку.».
Для усунення даної невідповідності учасником завантажено довідку No12-02 від 07.02.2025 р. про те, що АЗС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Мартін Енерджі Груп" розташоване 19 км від меж міста Новий Розділ. Проте, дослідивши маршрут встановлено те, що відстань від м. Новий Розділ до міста Миколаїв відстань напряму - 12 км; відстань шляхами - 23 км. Відповідно до вимог Додатку 4 АЗС Учасника повинна знаходитись на відстані не більше 20 км від м. Новий Розділ. Учасник вважає, що відлік маршруту починається від межі Нового Роздолу, хоча в тендерній документації зазначено місце розташування Замовника і зрозуміло, що транспорт не знаходиться на межі м. Новий Розділ. Взявши до уваги вище сказане нами проведено відстеження по маршруту від межі м. Нового Роздолу (вулиця Миколаївська) до м. Миколаїв (вул. Львівське шосе, 1) та встановлено, що відстань становить не менше ніж 21 - 20,5 км.
Виходячи з вищенаведеного, наявні обґрунтовані підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Мартін Енерджі Груп" згідно з абзацом 2 та підпункту 1 пункту 44 Постанови, а саме: «44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: ...1) учасник процедури закупівлі:
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
10. Наявність чи відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції згідно зі п. 44 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 " Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" .
10.1. На даному етапі розгляду, виявлено наявність підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Мартін Енерджі Груп" згідно з абзацом 2 підпункту 1 пункту 44 Постанови, а саме: «44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: ... 1) учасник процедури закупівлі: - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
11. Уповноважена особа вирішила:
11.1. Пропозицію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Мартін Енерджі Груп"відхилити на підставі абзацу 2 підпункту 1 пункту 44 Постанови, а саме: «44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель уразі, коли: ...1) учасник процедури закупівлі: - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
11.2. Оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (через електронний торговельний майданчик) даний протокол в порядку та в терміни, встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням Постанови про особливості закупівель.
12. ПІДПИС: /
Уповноважена особа: Ум/
- начальник групи ЦО відділу освіти Коник Г.С.
ТОВ «Мартін Енерджі Груп» вважає, що Замовник не мав права приймати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Мартін Енерджі Груп» на підставі абзацу 2 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, оскільки тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації.
Згідно Додатку № 4 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Замовником вимагалось подання від учасників:
«Найближча власна, орендована та/або партнерська стаціонарна автозаправочна станція (далі – АЗС) повинна знаходитись на відстані не більше 20 км від м. Новий Розділ Львівської області. Учасник у складі пропозиції надає довідку в довільній формі, підтверджуючу вищезазначену вимогу.»
Учасник ТОВ «Мартін Енерджі Груп» на виконання даної вимоги у складі тендерної пропозиції надав Довідку №11-02 від 05.02.2025 про наявність АЗС, що територіальне найближче: 81600, Україна, Львівська обл., м. Миколаїв, вул. Львівське шосе, 1.
Проте 07.02.2025 Замовником оприлюднено повідомлення в електронній системі закупівель:
Учаснику відкритих торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Мартін Енерджі Груп" Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по процедурі відкриті торги на закупівлю - Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 09130000-9 - нафта і дистиляти Бензин А- 95 та Дизельне паливо в скреч-картах /талонах, Пунктом 43 Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі по тексту документації – Постанова про особливості закупівель або особливості) передбачено: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Враховуючи дане положення Постанови вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності, а саме:. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №1.
Додаток № 4
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
В абзаці:. «Найближча власна, орендована та/або партнерська стаціонарна автозаправочна станція (далі – АЗС) повинна знаходитись на відстані не більше 20 км від м. Новий Розділ Львівської області. Учасник у складі пропозиції надає довідку в довільній формі, підтверджуючу вищезазначену вимогу.». Учасником надана Довідка про наявність АЗС, яка територіально знаходиться найближче до Замовника але не вказав конкретної відстані.
Просимо уточнити на якій відстані знаходиться АЗС (в км) та подати оновлену довідку.
На виконання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, ТОВ «Мартін Енерджі Груп» надано довідку №12-02 від 07.02.2025 про те, що АЗС ТОВ «Мартін Енерджі Груп» - Львівська область, місто Миколаїв, вул. Львівське шосе, 1 (19 км до меж міста Новий Розділ Львівської області).
Незважаючи на усунення даної невідповідності, Замовником відхилено тендерну пропозицію Учасника ТОВ «Мартін Енерджі Груп».
Проте, варто зазначити наступне.
Згідно з визначення слова «Ві?дстань» (між двома? то?чками) це довжина уявного відрізка, кінцями якого є ці точки. Найкоротший шлях, яким можна дістатися з однієї точки в іншу.
Учасником ТОВ «Мартін Енерджі Груп» додається знімок екрана вимірювання відстані Google Maps від АЗС до розташування Замовника.
Зазначаємо, що тендерна документація Замовника не містить порядку визначення відстані між Замовником та АЗС учасника, а також порядку підтвердження відповідності такої відстані.
Також варто звернути увагу, що ТОВ «Мартін Енерджі Груп» на виконання повідомлення про усунення невідповідностей виконало вимогу в частині надання Довідки про АЗС із зазначенням відстані не більше 20 км.
Варто звернути увагу на той факт, що Додаток № 4 до тендерної документації не містить окремих вимог до способу підтвердження, надання інформації та/або документів в частині «порядку виміру відстані» до АЗС учасників, а отже незрозуміло, яким чином Замовник визначає таку відстань більше ніж та, що запропонована ТОВ «Мартін Енерджі Груп» та підтверджена на виправленні повідомлення про усунення невідповідностей.
За таких обставин, у Замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції Скаржника з підстав підстави абзацу 2 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
06.02.2025 р. в електронній системі відбулось розкриття поданих тендерних пропозицій. За результатами проведеного аукціону тендерна пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Мартін Енерджі Груп" визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною.
В п. 41 Особливостей и здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. No1178 (далі по тексту - Постанова про особливості закупівель або Особливості)" зазначено: " 41. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадіїятої, абзаців другого і третього частини п ’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.». Відповідно у ч. 10 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачено: " 10. Строк розгляд тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п ’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.". Враховуючи все вище викладене, уповноважена особа розглянула тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Особливостей, щодо її відповідності вимогам тендерної документації та чинному законодавству.
В результаті розгляду були встановлені наступні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Мартін Енерджі Груп".
Під час розгляду пропозиції були виявлені невідповідності, які відповідно до п. 43 про особливості закупівель підлягають виправленню. 07.02.2025 р. уповноваженою особою опубліковано в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Серед перелічених невідповідностей зокрема зазначалось:
В Додатоку № 4 «ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі« в абзаці:. «Найближча власна, орендована та/або партнерська стаціонарна автозаправочна станція (далі - АЗС) повинна знаходитись на відстані не більше 20 км від м. Новий Розділ Львівської області. Учасник у складі пропозиції надає довідку в довільній формі, підтверджуючу вищезазначену вимогу.». Учасником надана Довідка про наявність АЗС, яка територіально знаходиться найближче до Замовника. Просимо уточнити на якій відстані знаходиться АЗС (в км) та подати уточнену довідку.».
Для усунення даної невідповідності учасником завантажено довідку No12-02 від 07.02.2025 р. про те, що АЗС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Мартін Енерджі Груп" розташоване 19 км від меж міста Новий Розділ. Проте, дослідивши маршрут встановлено те, що відстань від м. Новий Розділ до міста Миколаїв відстань напряму - 12 км; відстань шляхами - 23 км. Відповідно до вимог Додатку 4 АЗС Учасника повинна знаходитись на відстані не більше 20 км від м. Новий Розділ. Учасник вважає, що відлік маршруту починається від межі Нового Роздолу, хоча в тендерній документації зазначено місце розташування Замовника і зрозуміло, що транспорт не знаходиться на межі м. Новий Розділ. Взявши до уваги вище сказане нами проведено відстеження по маршруту від межі м. Нового Роздолу (вулиця Миколаївська) до м. Миколаїв (вул. Львівське шосе, 1) та встановлено, що відстань становить не менше ніж 21 - 20,5 км.
Виходячи з вищенаведеного, наявні обґрунтовані підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Мартін Енерджі Груп" згідно з абзацом 2 та підпункту 1 пункту 44 Постанови, а саме: «44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: ...1) учасник процедури закупівлі:
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
10. Наявність чи відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції згідно зі п. 44 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 " Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" .
10.1. На даному етапі розгляду, виявлено наявність підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Мартін Енерджі Груп" згідно з абзацом 2 підпункту 1 пункту 44 Постанови, а саме: «44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: ... 1) учасник процедури закупівлі: - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
11. Уповноважена особа вирішила:
11.1. Пропозицію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Мартін Енерджі Груп"відхилити на підставі абзацу 2 підпункту 1 пункту 44 Постанови, а саме: «44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель уразі, коли: ...1) учасник процедури закупівлі: - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
11.2. Оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (через електронний торговельний майданчик) даний протокол в порядку та в терміни, встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням Постанови про особливості закупівель.
12. ПІДПИС: /
Уповноважена особа: Ум/
- начальник групи ЦО відділу освіти Коник Г.С.
ТОВ «Мартін Енерджі Груп» вважає, що Замовник не мав права приймати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Мартін Енерджі Груп» на підставі абзацу 2 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, оскільки тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації.
Згідно Додатку № 4 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Замовником вимагалось подання від учасників:
«Найближча власна, орендована та/або партнерська стаціонарна автозаправочна станція (далі – АЗС) повинна знаходитись на відстані не більше 20 км від м. Новий Розділ Львівської області. Учасник у складі пропозиції надає довідку в довільній формі, підтверджуючу вищезазначену вимогу.»
Учасник ТОВ «Мартін Енерджі Груп» на виконання даної вимоги у складі тендерної пропозиції надав Довідку №11-02 від 05.02.2025 про наявність АЗС, що територіальне найближче: 81600, Україна, Львівська обл., м. Миколаїв, вул. Львівське шосе, 1.
Проте 07.02.2025 Замовником оприлюднено повідомлення в електронній системі закупівель:
Учаснику відкритих торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Мартін Енерджі Груп" Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по процедурі відкриті торги на закупівлю - Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 09130000-9 - нафта і дистиляти Бензин А- 95 та Дизельне паливо в скреч-картах /талонах, Пунктом 43 Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі по тексту документації – Постанова про особливості закупівель або особливості) передбачено: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Враховуючи дане положення Постанови вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності, а саме:. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №1.
Додаток № 4
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
В абзаці:. «Найближча власна, орендована та/або партнерська стаціонарна автозаправочна станція (далі – АЗС) повинна знаходитись на відстані не більше 20 км від м. Новий Розділ Львівської області. Учасник у складі пропозиції надає довідку в довільній формі, підтверджуючу вищезазначену вимогу.». Учасником надана Довідка про наявність АЗС, яка територіально знаходиться найближче до Замовника але не вказав конкретної відстані.
Просимо уточнити на якій відстані знаходиться АЗС (в км) та подати оновлену довідку.
На виконання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, ТОВ «Мартін Енерджі Груп» надано довідку №12-02 від 07.02.2025 про те, що АЗС ТОВ «Мартін Енерджі Груп» - Львівська область, місто Миколаїв, вул. Львівське шосе, 1 (19 км до меж міста Новий Розділ Львівської області).
Незважаючи на усунення даної невідповідності, Замовником відхилено тендерну пропозицію Учасника ТОВ «Мартін Енерджі Груп».
Проте, варто зазначити наступне.
Згідно з визначення слова «Ві?дстань» (між двома? то?чками) це довжина уявного відрізка, кінцями якого є ці точки. Найкоротший шлях, яким можна дістатися з однієї точки в іншу.
Учасником ТОВ «Мартін Енерджі Груп» додається знімок екрана вимірювання відстані Google Maps від АЗС до розташування Замовника.
Зазначаємо, що тендерна документація Замовника не містить порядку визначення відстані між Замовником та АЗС учасника, а також порядку підтвердження відповідності такої відстані.
Також варто звернути увагу, що ТОВ «Мартін Енерджі Груп» на виконання повідомлення про усунення невідповідностей виконало вимогу в частині надання Довідки про АЗС із зазначенням відстані не більше 20 км.
Варто звернути увагу на той факт, що Додаток № 4 до тендерної документації не містить окремих вимог до способу підтвердження, надання інформації та/або документів в частині «порядку виміру відстані» до АЗС учасників, а отже незрозуміло, яким чином Замовник визначає таку відстань більше ніж та, що запропонована ТОВ «Мартін Енерджі Груп» та підтверджена на виправленні повідомлення про усунення невідповідностей.
За таких обставин, у Замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції Скаржника з підстав підстави абзацу 2 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
×
-
Назва доказу:
Знімок екрану з google maps 2
-
Повʼязаний документ:
Знімок екрану 2.jpeg
-
-
Назва доказу:
Знімок екрану з google maps 1
-
Повʼязаний документ:
Знімок екрану 1.jpeg
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
- Зобов’язати Замовника – Відділ освіти Новороздільської міської ради скасувати рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «Мартін Енерджі Груп» згідно з протоколом уповноваженої особи Замовника №3 від 10.02.2025.