-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Цибуля, морква, буряк, капуста
Завершена
92 387.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 923.87 UAH
мін. крок: 1% або 923.87 UAH
Період оскарження:
31.08.2018 18:05 - 13.09.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога на рішення замовника КЗ "Третя Черкаська міська лікарня ШМД" ЧМР від 18.09.2018 р. №4
Номер:
7f913a8defbc40ebb55974c19066ca8f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-31-001687-a.c1
Назва:
Вимога на рішення замовника КЗ "Третя Черкаська міська лікарня ШМД" ЧМР від 18.09.2018 р. №4
Вимога:
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі - відкриті торги щодо закупівлі: код (класифікатор ДК 021:2015 (CPV)) – 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи (Цибуля, морква, буряк, капуста). ТОВ "Каштан -Плюс" виявило бажання взяти участь у даному тендері та згідно тендерної документації подало пропозицію.
За результати проведеного аукціону 17.09.2018 року найбільш економічно вигідною виявилась пропозиція ТОВ "Каштан-Плюс", однак замовник в порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі" 18.09.2018 року приймає рішення з урахуванням вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону "Про публічні закупівлі" про відхилення тендерної пропозицію ТОВ "Каштан-Плюс" через її невідповідність умовам тендерної документації.
Вважаємо рішення замовника неправомірним, оскільки відхилення пропозиції ТОВ "Каштан-Плюс" було здійснено безпідставно з порушенням його прав та інтересів та з порушенням ЗУ "Про публічні закупівлі".
Відповідно до протоколу від 18.09.2018 року за №4 (далі-Протокол) підставою для відхилення нашої пропозиції зазначено наступне:
1. Відхилити тендерні пропозиції, згідно вимог ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р., а саме:
«Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації»:
- ТОВ «Каштан-Плюс», код 30955757, з наступних підстав:
1) Згідно абз. 14 п. 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «…У випадку надання у складі тендерної пропозиції відповідних документів з відомостями, що містяться в єдиних державних реєстрах, такі документи повинні бути видані учаснику (отримані учасником) у строк не більше ніж протягом 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель).»
У складі пропозиції учасника надано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за № 23619637 від 15.05.2018 р., а пропозиція подана 14.09.2018 р. відповідно даний документ повинен був виданий (отриманий) учаснику не пізніше 05.09.2018 р., що не відповідає вимогам тендерної документації.
3) Відповідно п. 5.1. Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме (в тому числі):
наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Відповідно п. 5.1.1 цього ж розділу 5.1.1. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідної для виконання поставок товарів, що є предметом даної закупівлі, що підтверджує наявність власного або орендованого спеціального транспорту (або так само отримання учасником відповідних послуг із залученням спеціального транспорту на договірних засадах) та іншого обладнання та матеріально-технічної бази, із зазначенням інформації щодо найменування такого обладнання, його технічного стану, кількості.
У складі пропозиції учасника надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в якій не зазначено інформації про технічний стан власного або орендованого спеціального транспорту та іншого обладнання та матеріально-технічної бази, що не відповідає вимогам тендерної документації.
З викладеним не можна погодитись з огляду на наступне:
1) у відповідності до вимог тендерної документації ТОВ "Каштан-Плюс" надав чинний в зв'язку з відсутністю внесених до нього змін оригінал витягу з ЄДР за №23619637 від 15.05.2018 року з мокрою печаткою Департаменту організаційного забезпечення ЧМР та на підтвердження наведеному (щодо відсутності змін) роздрукований витяг від 10.09.2018 року з електронного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, сформований на безкоштовний запит учасника з офіційного сайту міністерства юстиції України "usrinfo.minjust.gov.ua" , доступ до якого є вільнимта за датою сформований у строки, визначені тендерною документацією;
2) для підтвердження наявності матеріально-технічної бази учасник у складі тендерної пропозиції надав відповідну довідку, якою на виконання вимог тендерної документації в т.ч. повідомив про наявність власних автомобілів в кількості 7 (семи) одиниць з зазначенням марки, моделі, типу транспортних засобів, які систематично проходять санітарний огляд та надано засвідчені належним чином копії техпаспортів всих автомобілів. Вказані документи дозволяють Замовнику в повному обсязі ідентифікувати об'єкти матеріально-технічної бази підприємства.
Таким чином, констатуємо безпідставність посилання замовника не невідповідність пропозиції учасника, оскільки в протоколі розгляду тендерних пропозицій не вказано жодних обгрунтованих невідповідностей тендерної пропозиції "Каштан-Плюс" тендерній документації.
Вважаємо, що замовник своїми неправомірними діями, а саме необгрунтованим та незаконним відхиленням пропозиції ТОВ "Каштан-Плюс", та як наслідок неприйняттям до уваги нашої пропозиції з найменшими цінами порушив головні принципи здійснення державних закупівель, визначених ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі" :
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Як наслідок, при укладенні договору з учасником-переможцем виникає ситуація, яка в подальшому призведе до нераціонального та неефективного використання державних коштів, а саме зайва оплата за товар внаслідок завищення їх вартості, що не відповідатиме головній меті Закону - забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ТОВ "Каштан-Плюс", чия пропозиція повністю відповідає вимогам ТД та вимогам норм чинного законодавства, та як наслідок до незаконного визначення переможцем іншого учасника.
ТОВ "Каштан-Плюс" є реальним учасником продовольчого ринку та близько 15-ти років здійснює поставки продовольства до дошкільних навчальних закладів, держустанов в т.ч. і до замовника і претендує на визнання його пропозиції як найкращої.
На підставі вищевикладеного, керучись вимогами Закону України "Про публічні закупівлі",-
ПРОШУ:
Замовника переглянути рішення про відхилення пропозиції ТОВ "Каштан-Плюс" від 18.09.2018 року за №4
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.09.2018 16:46
Вирішення:
та є обґрунтованою підставою для відхилення пропозиції згідно вимог ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р., а саме «Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо… тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації».
Статус вимоги:
Відхилено