-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони будівель ДП «Національна опера України» та прилеглої до них території. Код CPV згідно ДК021-2015: 79710000 - 4 Охоронні послуги .
Завершена
4 896 282.49
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 481.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 481.50 UAH
Період оскарження:
29.01.2025 15:24 - 03.02.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
a6d64c35c41e4376828a4d9a6ee4473e
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-29-012900-a.a2
Назва:
СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Працівники.pdf 06.03.2025 16:27
- Скарга до АМКУ норм.pdf 06.03.2025 16:27
- Протокол_№_31_визнач_перем_ТОВ_ПО_Грізлі.pdf 06.03.2025 16:27
- Протокол_розкриття_тендерних_пропозицій.pdf 06.03.2025 16:27
- Повідомлення_про_усунення_невідповідностей.pdf 06.03.2025 16:27
- Протокол_№_15_відхилення_ТОВ_ПОС_Грізлі.pdf 06.03.2025 16:27
- рішення від 26.02.2025 № 2999 (2).pdf 06.03.2025 16:28
- Посанова КМУ від 22.07.2015 № 645.pdf 06.03.2025 16:28
- Скарга до АМКУ норм.doc 06.03.2025 16:28
- Зразки документів про освіту.pdf 06.03.2025 16:28
- Додаток_3_до_Тендерної_Документації.pdf 06.03.2025 16:28
- Реєстр отриманих пропозицій.pdf 06.03.2025 16:28
- sign.p7s 06.03.2025 16:30
- Рішення від 10.03.2025 №3598.pdf 10.03.2025 17:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.03.2025 №4109.pdf 18.03.2025 12:29
- Рішення від 17.03.2025 №4109.pdf 19.03.2025 16:36
- Пояснення по суті скарги ТОВ Гюрза -2007 ЛТД.pdf 11.03.2025 15:34
- Пояснення по суті скарги охорона.docx 11.03.2025 15:34
- Додатки до пояснення.rar 11.03.2025 15:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.03.2025 16:45
Дата розгляду скарги:
17.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.03.2025 17:24
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
19.03.2025 16:37
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c51748555cab434c9022346a5bb17d82
Заголовок пункту скарги:
Щодо неправомірного визначення ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ" переможцем закупівлі та щодо наміру укласти договір про закупівлю з переможцем, прийнято з порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей, оскільки тендерна пропозиція ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ" не відповідає всім критеріям та умовам тендерній документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
На підтвердження п.п. 2.2.2 Додатку 3 ТД, Замовник вимагав надати копії/сканкопії свідоцтв про присвоєння робітничої кваліфікації «охоронник» державного зразку працівникам, що будуть залучені до виконання Договору та зазначені у довідці, не менше 20 копій свідоцтв, які пройшли професійну підготовку відповідно до вимог статті 14 Закону України «Про охоронну діяльність» за професією «охоронник» та щодо відповідності цих охоронників вимогам, які визначені статтею 11 Закону України «Про охоронну діяльність».
Відповідно до ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність», персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали документи, що вони:
1) не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії;
2) не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних кримінальних правопорушень;
3) не мають обмежень, встановлених судом щодо виконання покладених на них функціональних обов'язків;
4) не мають обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків;
5) зареєстровані за місцем проживання в установленому законодавством порядку.
Відповідно до листа ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ" вих 03 від 03.02.2025 року, який наявний в тендерній пропозиції (файл Працівники.pdf), зазначена інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі, а саме: охоронник Вербич Олександр Анатолійович; охоронник Вовна Юрій Миколайович; охоронник Зозуля Ігор Іванович; охоронник Козак Віктор Васильович; охоронник Парубченко Роман Костянтинович; охоронник Олексин Василь Михайлович; охоронник Погорєлов Олег Іванович; охоронник Щеглов Аркадій Васильович; охоронник Федченко Михайло Іванович; охоронник Кузьменко Андрій Григорович; охоронник Павлюк Валентина Михайлівна; охоронник Сідорський Аркадій Валентинович; охоронник Людва Валерій Олександрович; охоронник Бортовий Олександр Володимирович; охоронник Гунченко Тимофій Остапович; охоронник Калін Микола Григорович; охоронник Зайцев Євген Іванович; охоронник Скидан Володимир Іванович; охоронник Аванченко Микола Володимирович; охоронник Барна Володимир Васильович.
По - перше: на підтвердження вимог п.п. 2.2.2 Додатку 3 ТД, в тендерній пропозиції Учасника - ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ" надав:
- свідоцтва про закінчення ПП «Шериф-Захист» щодо підвищення кваліфікації за професією Охоронник 3 розряду та додаток до свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією охоронник (файл Працівники.pdf) на Вербич Олександр Анатолійович; Зозуля Ігор Іванович; Козак Віктор Васильович; Парубченко Роман Костянтинович; Олексин Василь Михайлович; Погорєлов Олег Іванович; Щеглов Аркадій Васильович; Федченко Михайло Іванович; Павлюк Валентина Михайлівна; Людва Валерій Олександрович; Бортовий Олександр Володимирович; Гунченко Тимофій Остапович; Калін Микола Григорович; Зайцев Євген Іванович; Скидан Володимир Іванович; Аванченко Микола Володимирович; Барна Володимир Васильович.
- свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією охоронник з додатками до них (файл Працівники.pdf) на Вовна Юрій Миколайович; Кузьменко Андрій Григорович; Сідорський Аркадій Валентинович.
Постановою КМУ «Про документи про професійну (професійно-технічну) освіту державного зразка і додатки до них» від 22 липня 2015 р. № 645 затверджено зразки документів про професійну (професійно-технічну) освіту державного зразка і додатків до них в тому числі зразок свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації.
Як вбачається зі зразку свідоцтво має містити Державний Герб України, написи назв «Україна», «СВІДОЦТВО про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації»….
Натомість в тендерній пропозиції Учасника-ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ" щодо Вербич Олександр Анатолійович; Зозуля Ігор Іванович; Козак Віктор Васильович; Парубченко Роман Костянтинович; Олексин Василь Михайлович; Погорєлов Олег Іванович; Щеглов Аркадій Васильович; Федченко Михайло Іванович; Павлюк Валентина Михайлівна; Людва Валерій Олександрович; Бортовий Олександр Володимирович; Гунченко Тимофій Остапович; Калін Микола Григорович; охоронник Зайцев Євген Іванович; Скидан Володимир Іванович; Аванченко Микола Володимирович; Барна Володимир Васильович -відсутні свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації державного зразку.
В зв’язку з чим можна зробити висновок, що Учасник- ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ" не виконав вимови зазначенні в п.п. 2.2.2 Додатку 3 ТД, в частині надання копії/сканкопії свідоцтв про присвоєння робітничої кваліфікації «охоронник» державного зразку працівникам, що будуть залучені до виконання Договору та зазначені у довідці.
По – друге: на підтвердження вимог п.п. 2.2.2 Додатку 3 ТД, щодо відповідності охоронників вимогам, які визначені статтею 11 Закону України «Про охоронну діяльність» в тендерній тендерній пропозиції Учасник - ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ" не надав доказів ( документів, інформації), які б свідчили про відповідність наданих Учасником охоронників вимогам ст.11 Закону України «Про охоронну діяльність», а саме, що вони:
• не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії;
• не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних кримінальних правопорушень;
• не мають обмежень, встановлених судом щодо виконання покладених на них функціональних обов'язків;
• не мають обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків;
• зареєстровані за місцем проживання в установленому законодавством порядку.
Враховуючи вище зазначене, Учасник ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ" не надав у складі тендерної пропозиції:
- свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації державного зразку на охоронників: Вербич О.А.; Зозуля І.І.; Козак В.В.; Парубченко Р.К.; Олексин В.М.; Погорєлов О.І.; Щеглов А.В.; Федченко М.І.; Павлюк В.М.; Людва В.О.; Бортовий О.В.; Гунченко Т.О.; Калін М.Г.; Зайцев Є.І.; Скидан В.І.; Аванченко М.В.; Барна В.В.
- документів, які б свідчили про відповідність охоронників Учасника вимогам ст.11 Закону України «Про охоронну діяльність»
а отже, тим самим, не підтвердив вимогу п.п. 2.2.2 Додатку 3 ТД.
Таким чином тендерна пропозиція ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ" не відповідає всім критеріям та умовам тендерній документації, у зв’язку з наявними невідповідностями в документах Пропозиції зазначеного учасника.
За таких обставин ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ" не може бути визнане переможцем закупівлі.
Відповідно до ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність», персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали документи, що вони:
1) не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії;
2) не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних кримінальних правопорушень;
3) не мають обмежень, встановлених судом щодо виконання покладених на них функціональних обов'язків;
4) не мають обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків;
5) зареєстровані за місцем проживання в установленому законодавством порядку.
Відповідно до листа ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ" вих 03 від 03.02.2025 року, який наявний в тендерній пропозиції (файл Працівники.pdf), зазначена інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі, а саме: охоронник Вербич Олександр Анатолійович; охоронник Вовна Юрій Миколайович; охоронник Зозуля Ігор Іванович; охоронник Козак Віктор Васильович; охоронник Парубченко Роман Костянтинович; охоронник Олексин Василь Михайлович; охоронник Погорєлов Олег Іванович; охоронник Щеглов Аркадій Васильович; охоронник Федченко Михайло Іванович; охоронник Кузьменко Андрій Григорович; охоронник Павлюк Валентина Михайлівна; охоронник Сідорський Аркадій Валентинович; охоронник Людва Валерій Олександрович; охоронник Бортовий Олександр Володимирович; охоронник Гунченко Тимофій Остапович; охоронник Калін Микола Григорович; охоронник Зайцев Євген Іванович; охоронник Скидан Володимир Іванович; охоронник Аванченко Микола Володимирович; охоронник Барна Володимир Васильович.
По - перше: на підтвердження вимог п.п. 2.2.2 Додатку 3 ТД, в тендерній пропозиції Учасника - ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ" надав:
- свідоцтва про закінчення ПП «Шериф-Захист» щодо підвищення кваліфікації за професією Охоронник 3 розряду та додаток до свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією охоронник (файл Працівники.pdf) на Вербич Олександр Анатолійович; Зозуля Ігор Іванович; Козак Віктор Васильович; Парубченко Роман Костянтинович; Олексин Василь Михайлович; Погорєлов Олег Іванович; Щеглов Аркадій Васильович; Федченко Михайло Іванович; Павлюк Валентина Михайлівна; Людва Валерій Олександрович; Бортовий Олександр Володимирович; Гунченко Тимофій Остапович; Калін Микола Григорович; Зайцев Євген Іванович; Скидан Володимир Іванович; Аванченко Микола Володимирович; Барна Володимир Васильович.
- свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією охоронник з додатками до них (файл Працівники.pdf) на Вовна Юрій Миколайович; Кузьменко Андрій Григорович; Сідорський Аркадій Валентинович.
Постановою КМУ «Про документи про професійну (професійно-технічну) освіту державного зразка і додатки до них» від 22 липня 2015 р. № 645 затверджено зразки документів про професійну (професійно-технічну) освіту державного зразка і додатків до них в тому числі зразок свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації.
Як вбачається зі зразку свідоцтво має містити Державний Герб України, написи назв «Україна», «СВІДОЦТВО про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації»….
Натомість в тендерній пропозиції Учасника-ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ" щодо Вербич Олександр Анатолійович; Зозуля Ігор Іванович; Козак Віктор Васильович; Парубченко Роман Костянтинович; Олексин Василь Михайлович; Погорєлов Олег Іванович; Щеглов Аркадій Васильович; Федченко Михайло Іванович; Павлюк Валентина Михайлівна; Людва Валерій Олександрович; Бортовий Олександр Володимирович; Гунченко Тимофій Остапович; Калін Микола Григорович; охоронник Зайцев Євген Іванович; Скидан Володимир Іванович; Аванченко Микола Володимирович; Барна Володимир Васильович -відсутні свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації державного зразку.
В зв’язку з чим можна зробити висновок, що Учасник- ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ" не виконав вимови зазначенні в п.п. 2.2.2 Додатку 3 ТД, в частині надання копії/сканкопії свідоцтв про присвоєння робітничої кваліфікації «охоронник» державного зразку працівникам, що будуть залучені до виконання Договору та зазначені у довідці.
По – друге: на підтвердження вимог п.п. 2.2.2 Додатку 3 ТД, щодо відповідності охоронників вимогам, які визначені статтею 11 Закону України «Про охоронну діяльність» в тендерній тендерній пропозиції Учасник - ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ" не надав доказів ( документів, інформації), які б свідчили про відповідність наданих Учасником охоронників вимогам ст.11 Закону України «Про охоронну діяльність», а саме, що вони:
• не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії;
• не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних кримінальних правопорушень;
• не мають обмежень, встановлених судом щодо виконання покладених на них функціональних обов'язків;
• не мають обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків;
• зареєстровані за місцем проживання в установленому законодавством порядку.
Враховуючи вище зазначене, Учасник ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ" не надав у складі тендерної пропозиції:
- свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації державного зразку на охоронників: Вербич О.А.; Зозуля І.І.; Козак В.В.; Парубченко Р.К.; Олексин В.М.; Погорєлов О.І.; Щеглов А.В.; Федченко М.І.; Павлюк В.М.; Людва В.О.; Бортовий О.В.; Гунченко Т.О.; Калін М.Г.; Зайцев Є.І.; Скидан В.І.; Аванченко М.В.; Барна В.В.
- документів, які б свідчили про відповідність охоронників Учасника вимогам ст.11 Закону України «Про охоронну діяльність»
а отже, тим самим, не підтвердив вимогу п.п. 2.2.2 Додатку 3 ТД.
Таким чином тендерна пропозиція ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ" не відповідає всім критеріям та умовам тендерній документації, у зв’язку з наявними невідповідностями в документах Пропозиції зазначеного учасника.
За таких обставин ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ" не може бути визнане переможцем закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Зразок свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації
-
Повʼязаний документ:
Зразки документів про освіту.pdf
-
-
Назва доказу:
Постанова КМУ №645 свідчить про затвердження державних зразків свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації
-
Повʼязаний документ:
Посанова КМУ від 22.07.2015 № 645.pdf
-
-
Назва доказу:
Працівники, що свідчить про відсутність свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації державного зразку на охоронників Учасника. та документів, які б свідчили про відповідність про відповідність охоронників вимогам ст.11 Закону України «Про охоронну діяльність»
-
Повʼязаний документ:
Працівники.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол №31 від 03.03.25р. про визначення переможця закупівлі ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ"
-
Повʼязаний документ:
Протокол_№_31_визнач_перем_ТОВ_ПО_Грізлі.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення АМКУ від 26.02.25р. про скасування рішення уповноваженої особи
-
Повʼязаний документ:
рішення від 26.02.2025 № 2999 (2).pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол №15 від 11.02.25р. про відхилення ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ"
-
Повʼязаний документ:
Протокол_№_15_відхилення_ТОВ_ПОС_Грізлі.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 3 до тендерної документації, містить перелік документів та/або інформації вимоги до Учасників
-
Повʼязаний документ:
Додаток_3_до_Тендерної_Документації.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника – Державне підприємство «Національний академічний театр опери та балету України імені Т.Г. Шевченка», скасувати рішення уповноваженої особи, яке оформлене Протоколом за №31 №31 від 03.03.2025 року про визнання переможцем процедури закупівлі торгів ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ" та про намір укласти договір про закупівлю з переможцем закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-29-012900-a.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
edab67b5f4fa4b378bd83030d838bde6
Заголовок пункту скарги:
Щодо невжиття заходів Замовником про відміну торгів у зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
З аналізу абзацу 1 пункту 43 Особливостей вбачається, що в Замовника присутній обов’язок надати учаснику виправити невідповідності, в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, якщо ним такі невідповідності виявлені при розгляді тендерної пропозиції.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону України « Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
При розгляді та оцінці тендерної пропозиції ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ" Замовником було виявлено невідповідності в інформації та документах, поданих в ії складі.
Так, Замовником у встановлений строк в електроній системі закупівкль було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей:
1.1. Відповідно до вимог п.п. 1.1. п.1 Додатку №3 до Тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції подає: - Учасник у складі тендерної пропозиції надає підписане технічне завдання (специфікація) за формою, викладеною в додатку 1 до тендерної документації: - учасник подав технічне завдання та не вказує найменування предмету закупівлі.
1.2. Відповідно до вимог п.п.3.4. п.3 Додатку №3 до Тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції подає: - Довідку з відомостями про учасника за встановленою формою 1. Подана довідка за формою, в якій учасник не вказує в п.5 назву обслуговуючого банку, МФО банку та в п.7 вказано статус платника податку без групи та ставки%.
1.3. Відповідно до вимог п.п. 3.10 п. 3. Додатку №3 до Тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції подає: - Розрахунок однієї години праці охоронника з урахуванням усіх обов'язкових платежів, податків і зборів (відпускних, роботи у нічний час, з урахуванням ЄСВ 22%, святкових) на період: з 01.03.2025 року по 31.12. 2025 року. У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА «ГРІЗЛІ»» подано документ № 8 від 03.02.2025 року, Розрахунок однієї години праці охоронника з урахуванням усіх обов'язкових платежів, податків і зборів (відпускних, роботи у нічний час, з урахуванням ЄСВ 22%, святкових) на період: з 01.03.2025 року по 31.12. 2025 року. Розрахунок Учасником проведено без урахування вимог тендерної документації, а саме: відсутній розрахунок 1-єї години праці охоронника з урахуванням відпускних, ЄСВ 22% та святкових. У період дії воєнного стану НЕ застосовуються норми статті 53 (тривалість роботи напередодні святкових, неробочих і вихідних днів), частини першої статті 65, частин третьої - п'ятої статті 67 та статей 71 - 73 (святкові і неробочі дні) Кодексу законів про працю України. Згідно Указу Президента України від 14 січня 2025 року № 26/2025 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 8 лютого 2025 року строком на 90 діб. Відповідно з 09.05.2025р. розрахунок 1-єї години праці охоронника має бути розрахований з урахуванням роботи в святкові дні.
1.4. Відповідно до вимог п.п. 3.11 п. 3. Додатку №3 до Тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції подає: - Розрахунок ціни тендерної пропозиції (з ПДВ та без ПДВ) за встановленою формою, яка наведена нижче, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з урахуванням усіх своїх витрат, на період: з 01.03.2025 року по 31.12.2025 року. У складі тендерної пропозиції Учасника подано лист № 09 від 03.02.2025 року, Розрахунок ціни тендерної пропозиції (з ПДВ та без ПДВ) за встановленою формою, яка наведена нижче, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з урахуванням усіх своїх витрат, на період: з 01.03.2025 року по 31.12.2025 року. Враховуючи те, що учасник провів розрахунок однієї години праці охоронника не відповідно вимог тендерної документації розрахунок ціни тендерної пропозиції також проведено без урахування вимог тендерної документації.
З розміщеного повідомлення про усунення невідповідностей не вбачається такі невідповідності, як:
- не надання Учасником - ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ" в складі тендерної пропозиції копій свідоцтв про присвоєння робітничої кваліфікації «охоронник» державного зразку на охоронників : Вербич О.А.; Зозуля І.І.; Козак В.В.; Парубченко Р.К.; Олексин В.М.; Погорєлов О.І.; Щеглов А.В.; Федченко М.І.; Павлюк В.М.; Людва В.О.; Бортовий О.В.; Гунченко Т.О.; Калін М.Г.; Зайцев Є.І.; Скидан В.І.; Аванченко М.В.; Барна В.В.
- відсутність в тендерній пропозиції Учасником - ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ" документів, які б свідчили про відповідність охоронників Учасника вимогам ст.11 Закону України «Про охоронну діяльність».
Зважаючи на те, що Замовником при розгляді тендерних пропозицій Учасника-ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ" та опублікуванні повідомлення (вимоги) про усунення невідповідності ( Протокол №12 від 07.02.2025 року) , не виявлено та не надано можливості усунути невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а саме надати документи копії свідоцтв про присвоєння робітничої кваліфікації «охоронник» державного зразку на охоронників : Вербич О.А.; Зозуля І.І.; Козак В.В.; Парубченко Р.К.; Олексин В.М.; Погорєлов О.І.; Щеглов А.В.; Федченко М.І.; Павлюк В.М.; Людва В.О.; Бортовий О.В.; Гунченко Т.О.; Калін М.Г.; Зайцев Є.І.; Скидан В.І.; Аванченко М.В.; Барна В.В. та документи, які б свідчили про відповідність охоронників Учасника вимогам ст.11 Закону України «Про охоронну діяльність», Замовником порушено пункт 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 2999-р/пк-пз від 26.02.2025 за результатами розгляду скарги ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА зобов'язано ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ТЕАТР ОПЕРИ ТА БАЛЕТУ УКРАЇНИ ІМЕНІ Т.Г.ШЕВЧЕНКА" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ".
При повторному розгляді тендерної пропозиції Учасника - ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ" Замовником не зважаючи на наявність в тендерній пропозиції учасника невідповідностей ( відсутність документів, які вимагались тендерною документацією) встановлено, що тендерна пропозиція зазначеного Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т.ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника у зв’язку з чим рішенням уповноваженої особи Замовника, яке оформлено протоколом за №31 від 03.03.2025 року визнано Учасника - ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ" переможцем закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем закупівлі.
У зв’язку з чим Замовником порушено принципи здійснення публічних закупівель, встановлених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Пунктом 18 ч.1. ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
В той же час, відповідно до абзацу 3 пункту 43 Особливостей, Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Тобто, Замовник не може усунути порушення, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Чинне законодавство передачає дії Замовника у разі виявлення даного факту. А саме, Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей ,Замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Таким чином, Замовник повинен був відмінити закупівлю, а не визнавати переможцем Учасника ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ" .
З огляду на те, що Закон України «Про публічні закупівлі» та Особливості виключають можливість усунення порушення шляхом розміщення Замовником ще одного повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до того ж самого Учасника ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ" та ще й після визнання переможцем закупівлі, у Замовника відсутня можливість усунути порушення. Тобто, наявні всі складові, які є необхідними для відміни закупівлі згідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
З аналізу абзацу 1 пункту 43 Особливостей вбачається, що в Замовника присутній обов’язок надати учаснику виправити невідповідності, в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, якщо ним такі невідповідності виявлені при розгляді тендерної пропозиції.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону України « Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
При розгляді та оцінці тендерної пропозиції ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ" Замовником було виявлено невідповідності в інформації та документах, поданих в ії складі.
Так, Замовником у встановлений строк в електроній системі закупівкль було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей:
1.1. Відповідно до вимог п.п. 1.1. п.1 Додатку №3 до Тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції подає: - Учасник у складі тендерної пропозиції надає підписане технічне завдання (специфікація) за формою, викладеною в додатку 1 до тендерної документації: - учасник подав технічне завдання та не вказує найменування предмету закупівлі.
1.2. Відповідно до вимог п.п.3.4. п.3 Додатку №3 до Тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції подає: - Довідку з відомостями про учасника за встановленою формою 1. Подана довідка за формою, в якій учасник не вказує в п.5 назву обслуговуючого банку, МФО банку та в п.7 вказано статус платника податку без групи та ставки%.
1.3. Відповідно до вимог п.п. 3.10 п. 3. Додатку №3 до Тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції подає: - Розрахунок однієї години праці охоронника з урахуванням усіх обов'язкових платежів, податків і зборів (відпускних, роботи у нічний час, з урахуванням ЄСВ 22%, святкових) на період: з 01.03.2025 року по 31.12. 2025 року. У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА «ГРІЗЛІ»» подано документ № 8 від 03.02.2025 року, Розрахунок однієї години праці охоронника з урахуванням усіх обов'язкових платежів, податків і зборів (відпускних, роботи у нічний час, з урахуванням ЄСВ 22%, святкових) на період: з 01.03.2025 року по 31.12. 2025 року. Розрахунок Учасником проведено без урахування вимог тендерної документації, а саме: відсутній розрахунок 1-єї години праці охоронника з урахуванням відпускних, ЄСВ 22% та святкових. У період дії воєнного стану НЕ застосовуються норми статті 53 (тривалість роботи напередодні святкових, неробочих і вихідних днів), частини першої статті 65, частин третьої - п'ятої статті 67 та статей 71 - 73 (святкові і неробочі дні) Кодексу законів про працю України. Згідно Указу Президента України від 14 січня 2025 року № 26/2025 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 8 лютого 2025 року строком на 90 діб. Відповідно з 09.05.2025р. розрахунок 1-єї години праці охоронника має бути розрахований з урахуванням роботи в святкові дні.
1.4. Відповідно до вимог п.п. 3.11 п. 3. Додатку №3 до Тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції подає: - Розрахунок ціни тендерної пропозиції (з ПДВ та без ПДВ) за встановленою формою, яка наведена нижче, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з урахуванням усіх своїх витрат, на період: з 01.03.2025 року по 31.12.2025 року. У складі тендерної пропозиції Учасника подано лист № 09 від 03.02.2025 року, Розрахунок ціни тендерної пропозиції (з ПДВ та без ПДВ) за встановленою формою, яка наведена нижче, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з урахуванням усіх своїх витрат, на період: з 01.03.2025 року по 31.12.2025 року. Враховуючи те, що учасник провів розрахунок однієї години праці охоронника не відповідно вимог тендерної документації розрахунок ціни тендерної пропозиції також проведено без урахування вимог тендерної документації.
З розміщеного повідомлення про усунення невідповідностей не вбачається такі невідповідності, як:
- не надання Учасником - ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ" в складі тендерної пропозиції копій свідоцтв про присвоєння робітничої кваліфікації «охоронник» державного зразку на охоронників : Вербич О.А.; Зозуля І.І.; Козак В.В.; Парубченко Р.К.; Олексин В.М.; Погорєлов О.І.; Щеглов А.В.; Федченко М.І.; Павлюк В.М.; Людва В.О.; Бортовий О.В.; Гунченко Т.О.; Калін М.Г.; Зайцев Є.І.; Скидан В.І.; Аванченко М.В.; Барна В.В.
- відсутність в тендерній пропозиції Учасником - ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ" документів, які б свідчили про відповідність охоронників Учасника вимогам ст.11 Закону України «Про охоронну діяльність».
Зважаючи на те, що Замовником при розгляді тендерних пропозицій Учасника-ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ" та опублікуванні повідомлення (вимоги) про усунення невідповідності ( Протокол №12 від 07.02.2025 року) , не виявлено та не надано можливості усунути невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а саме надати документи копії свідоцтв про присвоєння робітничої кваліфікації «охоронник» державного зразку на охоронників : Вербич О.А.; Зозуля І.І.; Козак В.В.; Парубченко Р.К.; Олексин В.М.; Погорєлов О.І.; Щеглов А.В.; Федченко М.І.; Павлюк В.М.; Людва В.О.; Бортовий О.В.; Гунченко Т.О.; Калін М.Г.; Зайцев Є.І.; Скидан В.І.; Аванченко М.В.; Барна В.В. та документи, які б свідчили про відповідність охоронників Учасника вимогам ст.11 Закону України «Про охоронну діяльність», Замовником порушено пункт 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 2999-р/пк-пз від 26.02.2025 за результатами розгляду скарги ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА зобов'язано ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ТЕАТР ОПЕРИ ТА БАЛЕТУ УКРАЇНИ ІМЕНІ Т.Г.ШЕВЧЕНКА" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ".
При повторному розгляді тендерної пропозиції Учасника - ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ" Замовником не зважаючи на наявність в тендерній пропозиції учасника невідповідностей ( відсутність документів, які вимагались тендерною документацією) встановлено, що тендерна пропозиція зазначеного Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т.ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника у зв’язку з чим рішенням уповноваженої особи Замовника, яке оформлено протоколом за №31 від 03.03.2025 року визнано Учасника - ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ" переможцем закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем закупівлі.
У зв’язку з чим Замовником порушено принципи здійснення публічних закупівель, встановлених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Пунктом 18 ч.1. ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
В той же час, відповідно до абзацу 3 пункту 43 Особливостей, Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Тобто, Замовник не може усунути порушення, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Чинне законодавство передачає дії Замовника у разі виявлення даного факту. А саме, Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей ,Замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Таким чином, Замовник повинен був відмінити закупівлю, а не визнавати переможцем Учасника ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ" .
З огляду на те, що Закон України «Про публічні закупівлі» та Особливості виключають можливість усунення порушення шляхом розміщення Замовником ще одного повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до того ж самого Учасника ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ" та ще й після визнання переможцем закупівлі, у Замовника відсутня можливість усунути порушення. Тобто, наявні всі складові, які є необхідними для відміни закупівлі згідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей
×
-
Назва доказу:
Повідомлення про усунення невідповіностей
-
Повʼязаний документ:
Повідомлення_про_усунення_невідповідностей.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол_№_31_визнач_перем_ТОВ_ПО_Грізлі.pdf
-
Повʼязаний документ:
Протокол_№_31_визнач_перем_ТОВ_ПО_Грізлі.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення АМКУ від 26.02.25р. про скасування рішення уповноваженої особи
-
Повʼязаний документ:
рішення від 26.02.2025 № 2999 (2).pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол №15 від 11.02.25р. про відхилення ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ"
-
Повʼязаний документ:
Протокол_№_15_відхилення_ТОВ_ПОС_Грізлі.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника відмінити процедуру закупівлі
×
-
Зобов’язати Замовника – Державне підприємство «Національний академічний театр опери та балету України імені Т.Г. Шевченка» відмінити закупівлю за процедурою відкритті торги з особливостями на закупівлю послуги за предметом: Послуги з охорони будівель ДП «Національна опера України» та прилеглої до них території. Код CPV згідно ДК021-2015: 79710000 - 4 Охоронні послуги, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-29-012900-a.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на неправомірні дії Замовника при кваліфікації пропозицій при проведенні закупівлі Послуги з охорони будівель ДП «Національна опера України» та прилеглої до них території. Код CPV згідно ДК021-2015: 79710000 - 4 Охоронні послуги Державне підприємство «Національний академічний театр опери та балету України імені Т.Г. Шевченка» (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення UA-2025-01-29-012900-a про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю Послуги з охорони будівель ДП «Національна опера України» та прилеглої до них території. Код CPV згідно ДК021-2015: 79710000 - 4 Охоронні послуги. Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій – 06 лютого 2025 року, до 00:00 год. Товариство з обмеженою відповідальністю «ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА «ГРІЗЛІ»» (далі - Скаржник) взяло участь в закупівлі та подало пропозицію згідно тендерної документації (надалі - ТД). За результатами аукціону виявилось, що участь в закупівлі взяли п’ять учасників з наступними ціновими пропозиціями: Учасник Остаточна пропозиція Статус 1 ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ" 3 194 640 грн з ПДВ Дискваліфіковано Вимога про усунення порушення: до 08.02.25, 14:12 2 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХОРОННА КОРПОРАЦІЯ «КАРДИНАЛ» 3 412 206 грн з ПДВ Дискваліфіковано Вимога про усунення порушення: до 12.02.25, 17:49 3 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР-91" 3 673 834 грн з ПДВ Очікує рішення Вимога про усунення порушення: до 14.02.25, 17:12 4 ТОВ "ГЮРЗА-2007 ЛТД" 3 673 835 грн з ПДВ Очікує розгляду 5 ТОВ "КЛ ПАРТНЕР" 3 959 500,21 грн з ПДВ Очікує розгляду Дата розкриття пропозицій – 06 лютого 2025 року о 15:04 . Відповідно до тендерної документації: «Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага - 100 %.». Замовником було розглянуто найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ" та виявлено невідповідності тендерної пропозиції Скаржника. 07 лютого 2025 року було надіслано Вимогу про усунення порушення до 08.02.2025 до 14:12 години. Після розгляду нових документів тендерної пропозиції Скаржника Замовником було прийнято рішення про її відхилення на підставі Протоколу №15 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.10.2024 року від 11.02.2025 року. Але Скаржник не може погодитися з таким рішенням Замовника, оскільки пропозиція ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ" відповідає вимогам документації, і мала бути прийнята. Згідно абзацу 3 пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ" та обґрунтовує це наступним:
Номер:
99f7b45d5c53444387af9dce3d67e81b
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-29-012900-a.c1
Назва:
СКАРГА
на неправомірні дії Замовника при кваліфікації пропозицій при проведенні закупівлі Послуги з охорони будівель ДП «Національна опера України» та прилеглої до них території. Код CPV згідно ДК021-2015: 79710000 - 4 Охоронні послуги
Державне підприємство «Національний академічний театр опери та балету України імені Т.Г. Шевченка» (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення UA-2025-01-29-012900-a про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю Послуги з охорони будівель ДП «Національна опера України» та прилеглої до них території. Код CPV згідно ДК021-2015: 79710000 - 4 Охоронні послуги.
Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій – 06 лютого 2025 року, до 00:00 год.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА «ГРІЗЛІ»» (далі - Скаржник) взяло участь в закупівлі та подало пропозицію згідно тендерної документації (надалі - ТД).
За результатами аукціону виявилось, що участь в закупівлі взяли п’ять учасників з наступними ціновими пропозиціями:
Учасник Остаточна пропозиція Статус
1 ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ" 3 194 640 грн з ПДВ Дискваліфіковано
Вимога про усунення порушення: до 08.02.25, 14:12
2 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХОРОННА КОРПОРАЦІЯ «КАРДИНАЛ» 3 412 206 грн з ПДВ Дискваліфіковано
Вимога про усунення порушення: до 12.02.25, 17:49
3 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР-91" 3 673 834 грн з ПДВ Очікує рішення
Вимога про усунення порушення: до 14.02.25, 17:12
4 ТОВ "ГЮРЗА-2007 ЛТД" 3 673 835 грн з ПДВ Очікує розгляду
5 ТОВ "КЛ ПАРТНЕР" 3 959 500,21 грн з ПДВ Очікує розгляду
Дата розкриття пропозицій – 06 лютого 2025 року о 15:04 .
Відповідно до тендерної документації: «Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага - 100 %.».
Замовником було розглянуто найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ" та виявлено невідповідності тендерної пропозиції Скаржника. 07 лютого 2025 року було надіслано Вимогу про усунення порушення до 08.02.2025 до 14:12 години. Після розгляду нових документів тендерної пропозиції Скаржника Замовником було прийнято рішення про її відхилення на підставі Протоколу №15 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.10.2024 року від 11.02.2025 року.
Але Скаржник не може погодитися з таким рішенням Замовника, оскільки пропозиція ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ" відповідає вимогам документації, і мала бути прийнята.
Згідно абзацу 3 пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ" та обґрунтовує це наступним:
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Доказ 2 Розрахунок пропозиції.pdf 14.02.2025 16:25
- Доказ 3 Аналогічний досвід 1.pdf 14.02.2025 16:25
- Протокол № 15 ТОВ ПОС Грізлі відхилення.pdf 14.02.2025 16:25
- Скарга.pdf 14.02.2025 16:25
- Доказ 1 Розрахунок однієї години праці.pdf 14.02.2025 16:25
- Доказ 5 Аналогічний досвід 3.pdf 14.02.2025 16:25
- Доказ 4 Аналогічний досвід 2.pdf 14.02.2025 16:25
- sign.p7s 14.02.2025 16:26
- рішення від 18.02.2025 № 2436.pdf 18.02.2025 13:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.02.2025 № 2999.pdf 27.02.2025 13:08
- рішення від 26.02.2025 № 2999.pdf 28.02.2025 16:59
- 000 Тендерна документація охорона.docx 20.02.2025 15:48
- 001 Додаток №1 техзавдання.docx 20.02.2025 15:49
- 002 Додаток 2 цінова пропозиція переможця.docx 20.02.2025 15:49
- 003 Додаток №3 охорона перелік документів учасника.docx 20.02.2025 15:50
- 004 Додаток № 4 документи п.47 переможця.docx 20.02.2025 15:50
- 005 Додаток № 5 Проєкт договору послуги охорони.docx 20.02.2025 15:50
- Пояснення по суті скарги охорона.docx 20.02.2025 15:51
- Пояснення по суті скарги охорона.pdf 20.02.2025 15:51
- Пропозиція ТОВ ПОС Грізлі.pdf 20.02.2025 15:52
- Протокол № 12 - 24год. ТОВ ПОС Грізлі.pdf 20.02.2025 15:52
- Протокол № 12 ТОВ ПОС Грізлі 24год..docx 20.02.2025 15:52
- Протокол № 15 відхилення не випр.невід - ТОВ ПОС Грізлі.docx 20.02.2025 15:52
- Протокол № 15 відхилення ТОВ ПОС Грізлі.pdf 20.02.2025 15:54
- Розрахунок однієї години праці ТОВ ПОС Грізлі.pdf 20.02.2025 15:54
- Розрахунок пропозиції ТОВ ПОС Грізлі.pdf 20.02.2025 15:55
- Протокол № 30 виконання рішення АМКУ.pdf 03.03.2025 10:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.02.2025 16:38
Дата розгляду скарги:
26.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.02.2025 13:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.02.2025 17:00
Дата виконання рішення Замовником:
03.03.2025 10:47
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 11.02.2025р. №15, згідно з яким відхилити тендерну пропозицію Учасника, який не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин (далі – Рішення)
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.02.2025р. №2999-р/пк-пз зобов’язано ДП "НАЦІОНАЛЬНИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ТЕАТР ОПЕРИ ТА БАЛЕТУ УКРАЇНИ ІМЕНІ Т.Г.ШЕВЧЕНКА" (код ЄДРПОУ: 02224531) скасувати Рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ" (код ЄДРПОУ: 45408541) за процедурою закупівлі — "Послуги з охорони будівель ДП "Національна опера України" та прилеглої до них території. Код CPV згідно ДК021-2015: 79710000 - 4 Охоронні 12 послуги .", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-29-012900-a. ДП "НАЦІОНАЛЬНИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ТЕАТР ОПЕРИ ТА БАЛЕТУ УКРАЇНИ ІМЕНІ Т.Г.ШЕВЧЕНКА".
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
ВИРІШИЛА:
1. Скасувати Рішення від 11.02.2025р. № 15.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
0cc50e41c27547339b02854d3b2e9611
Заголовок пункту скарги:
Неправомірна підстава для відхилення пропозиції Скаржника в частині розрахунку однієї години праці охоронника та розрахунку ціни тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Замовник у Протоколі №15 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.02.2025 року вказує:
(Протокол №15 від 11.02.2025)
Згідно Додатку № 3 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції маємо вимоги:
«3.10. Розрахунок однієї години праці охоронника з урахуванням усіх обов'язкових платежів, податків і зборів (відпускних, роботи у нічний час, з урахуванням ЄСВ 22%, святкових) на період: з 01.03.2025 року по 31.12. 2025 року.
3.11. Розрахунок ціни тендерної пропозиції (з ПДВ та без ПДВ) за встановленою формою, яка наведена нижче, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з урахуванням усіх своїх витрат, на період: з 01.03.2025 року по 31.12.2025 року.»
По-перше, на виконання п. 3.10. Додатку 3 Скаржник надав у складі тендерної пропозиції Довідку №03 від 07.02.2025 року «Розрахунок однієї години праці охоронника з урахуванням усіх обов'язкових платежів, податків і зборів (відпускних, роботи у нічний час, з урахуванням ЄСВ 22%, святкових) на період: з 01.03.2025 року по 31.12. 2025 року». Дана довідка повністю відображає вимоги Замовника та враховує відпускні, роботу у нічний час, з урахуванням ЄСВ 22%, святкових на період: з 01.03.2025 року по 31.12. 2025 року.
Замовником було висунуто 07.02.2025 Вимогу про усунення порушень:
«У період дії воєнного стану НЕ застосовуються норми статті 53 (тривалість роботи напередодні святкових, неробочих і вихідних днів), частини першої статті 65, частин третьої - п'ятої статті 67 та статей 71 - 73 (святкові і неробочі дні) Кодексу законів про працю України.
Згідно Указу Президента України від 14 січня 2025 року № 26/2025 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 8 лютого 2025 року строком на 90 діб. Відповідно з 09.05.2025р. розрахунок 1-єї години праці охоронника має бути розрахований з урахуванням роботи в святкові дні.»
Скаржник не погоджується з такою вимогою Скаржника, оскільки такої вимоги не було передбачено Тендерною документацією. Тендерна документація не містить вимоги щодо врахування майбутніх періодів скасування воєнного стану, які неможливо спрогнозувати – настане скасування воєнного стану чи буде продовжено і надалі як це було останні більше, ніж два роки.
Проте Скаржник все одно надає розрахунок однієї години праці охоронника згідно з новими вимогами Замовника, а саме враховуючи усі обов'язкові платежі, податки і збори (відпускні, роботи у нічний час, з урахуванням ЄСВ 22%, святкових) на період: з 01.03.2025 року по 08.05.2025 року та з 09.05.2025 року по 31.12. 2025 року. Також у довідці пояснено різниця між розрахованою однією годиною роботи охоронника та однією годиною роботи охоронника, врахованою при розрахунку тендерної пропозиції.
Повідомляємо, що можливість надання послуг за даною ціною була досягнута завдяки тому, що витрати є значно нижчими ніж зазвичай, оскільки Скаржник має об’єкти охорони у місці знаходження об’єктів Замовника даної закупівлі, Скаржник має дислокації груп швидкого реагування партнерів, має достатню кількість транспорту реагування та працівників груп швидкого реагування, також Скаржник має велику кількість досвіду виконання аналогічних договорів, має в наявності необхідне обладнання, пульт централізованого спостереження, який працює 24\7 та достатню кількість диспетчерів та технічних працівників, які забезпечують його функціонування.
Згідно внутрішньої фінансової політики Скаржника, усе матеріально-технічне забезпечення персоналу охорони, адміністративні витрати тощо, включено в загальні постійні витрати Скаржника та не розподіляються за окремими об’єктами охорони або замовниками. Це означає, що забезпечення всіх проектів (договорів) здійснюється за рахунок загального прибутку Скаржника від співпраці з усіма Замовниками, а не собівартості кожного об’єкта охорони чи Замовника.
Окремо повідомляємо, що відповідно до частини 1 статті 10 Закону України «Про ціни та ціноутворення» встановлено, що суб’єктами господарювання під час впровадження господарської діяльності використовують: вільні ціни; державні регульовані ціни. Згідно статті 11 Закону України «Про ціни та ціноутворення», вільні ціни встановлюються суб’єктами господарювання самостійно за згодою сторін на всі товари, крім тих, щодо яких здійснюється державне регулювання ціни.
Предмет закупівлі не відноситься до категорії державних регульованих цін.
Тому за відсутності будь-яких нормативно-правових актів, які свідчать про встановлення для цього виду правовідносин державних фіксованих чи регульованих цін застосовуються загальні норми ціноутворення, а тому встановлюється суб’єктом господарювання самостійно.
Також у тендерній документації Замовника зазначено, що: «Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага - 100 %».
По-друге, на виконання п. 3.11. Додатку 3 Скаржник надав у складі тендерної пропозиції Довідку №03 від 07.02.2025 року «Розрахунок ціни тендерної пропозиції (з ПДВ та без ПДВ) за встановленою формою, яка наведена нижче, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з урахуванням усіх своїх витрат, на період: з 01.03.2025 року по 31.12.2025 року». Дана довідка повністю відображає вимоги Замовника та враховує усі витрати Скаржника на період: з 01.03.2025 року по 31.12.2025 року.
Тендерна документація не містить додаткових вимог щодо розрахунку ціни тендерної пропозиції.
Повторимось, згідно внутрішньої фінансової політики Скаржника, усе матеріально-технічне забезпечення персоналу охорони, адміністративні витрати тощо, включено в загальні постійні витрати Скаржника та не розподіляються за окремими об’єктами охорони або замовниками. Це означає, що забезпечення всіх проектів (договорів) здійснюється за рахунок загального прибутку Скаржника від співпраці з усіма Замовниками, а не собівартості кожного об’єкта охорони чи Замовника.
Відповідно до частини 1 статті 10 Закону України «Про ціни та ціноутворення» встановлено, що суб’єктами господарювання під час впровадження господарської діяльності використовують: вільні ціни; державні регульовані ціни. Згідно статті 11 Закону України «Про ціни та ціноутворення», вільні ціни встановлюються суб’єктами господарювання самостійно за згодою сторін на всі товари, крім тих, щодо яких здійснюється державне регулювання ціни. Предмет закупівлі не відноситься до категорії державних регульованих цін.
Тому врахування чи не врахування податку (військового збору, як зазначає Замовник) не означає, що Скаржник не має наміру виконувати вимогу тендерної документації.
(Протокол №15 від 11.02.2025)
Згідно Додатку № 3 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції маємо вимоги:
«3.10. Розрахунок однієї години праці охоронника з урахуванням усіх обов'язкових платежів, податків і зборів (відпускних, роботи у нічний час, з урахуванням ЄСВ 22%, святкових) на період: з 01.03.2025 року по 31.12. 2025 року.
3.11. Розрахунок ціни тендерної пропозиції (з ПДВ та без ПДВ) за встановленою формою, яка наведена нижче, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з урахуванням усіх своїх витрат, на період: з 01.03.2025 року по 31.12.2025 року.»
По-перше, на виконання п. 3.10. Додатку 3 Скаржник надав у складі тендерної пропозиції Довідку №03 від 07.02.2025 року «Розрахунок однієї години праці охоронника з урахуванням усіх обов'язкових платежів, податків і зборів (відпускних, роботи у нічний час, з урахуванням ЄСВ 22%, святкових) на період: з 01.03.2025 року по 31.12. 2025 року». Дана довідка повністю відображає вимоги Замовника та враховує відпускні, роботу у нічний час, з урахуванням ЄСВ 22%, святкових на період: з 01.03.2025 року по 31.12. 2025 року.
Замовником було висунуто 07.02.2025 Вимогу про усунення порушень:
«У період дії воєнного стану НЕ застосовуються норми статті 53 (тривалість роботи напередодні святкових, неробочих і вихідних днів), частини першої статті 65, частин третьої - п'ятої статті 67 та статей 71 - 73 (святкові і неробочі дні) Кодексу законів про працю України.
Згідно Указу Президента України від 14 січня 2025 року № 26/2025 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 8 лютого 2025 року строком на 90 діб. Відповідно з 09.05.2025р. розрахунок 1-єї години праці охоронника має бути розрахований з урахуванням роботи в святкові дні.»
Скаржник не погоджується з такою вимогою Скаржника, оскільки такої вимоги не було передбачено Тендерною документацією. Тендерна документація не містить вимоги щодо врахування майбутніх періодів скасування воєнного стану, які неможливо спрогнозувати – настане скасування воєнного стану чи буде продовжено і надалі як це було останні більше, ніж два роки.
Проте Скаржник все одно надає розрахунок однієї години праці охоронника згідно з новими вимогами Замовника, а саме враховуючи усі обов'язкові платежі, податки і збори (відпускні, роботи у нічний час, з урахуванням ЄСВ 22%, святкових) на період: з 01.03.2025 року по 08.05.2025 року та з 09.05.2025 року по 31.12. 2025 року. Також у довідці пояснено різниця між розрахованою однією годиною роботи охоронника та однією годиною роботи охоронника, врахованою при розрахунку тендерної пропозиції.
Повідомляємо, що можливість надання послуг за даною ціною була досягнута завдяки тому, що витрати є значно нижчими ніж зазвичай, оскільки Скаржник має об’єкти охорони у місці знаходження об’єктів Замовника даної закупівлі, Скаржник має дислокації груп швидкого реагування партнерів, має достатню кількість транспорту реагування та працівників груп швидкого реагування, також Скаржник має велику кількість досвіду виконання аналогічних договорів, має в наявності необхідне обладнання, пульт централізованого спостереження, який працює 24\7 та достатню кількість диспетчерів та технічних працівників, які забезпечують його функціонування.
Згідно внутрішньої фінансової політики Скаржника, усе матеріально-технічне забезпечення персоналу охорони, адміністративні витрати тощо, включено в загальні постійні витрати Скаржника та не розподіляються за окремими об’єктами охорони або замовниками. Це означає, що забезпечення всіх проектів (договорів) здійснюється за рахунок загального прибутку Скаржника від співпраці з усіма Замовниками, а не собівартості кожного об’єкта охорони чи Замовника.
Окремо повідомляємо, що відповідно до частини 1 статті 10 Закону України «Про ціни та ціноутворення» встановлено, що суб’єктами господарювання під час впровадження господарської діяльності використовують: вільні ціни; державні регульовані ціни. Згідно статті 11 Закону України «Про ціни та ціноутворення», вільні ціни встановлюються суб’єктами господарювання самостійно за згодою сторін на всі товари, крім тих, щодо яких здійснюється державне регулювання ціни.
Предмет закупівлі не відноситься до категорії державних регульованих цін.
Тому за відсутності будь-яких нормативно-правових актів, які свідчать про встановлення для цього виду правовідносин державних фіксованих чи регульованих цін застосовуються загальні норми ціноутворення, а тому встановлюється суб’єктом господарювання самостійно.
Також у тендерній документації Замовника зазначено, що: «Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага - 100 %».
По-друге, на виконання п. 3.11. Додатку 3 Скаржник надав у складі тендерної пропозиції Довідку №03 від 07.02.2025 року «Розрахунок ціни тендерної пропозиції (з ПДВ та без ПДВ) за встановленою формою, яка наведена нижче, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з урахуванням усіх своїх витрат, на період: з 01.03.2025 року по 31.12.2025 року». Дана довідка повністю відображає вимоги Замовника та враховує усі витрати Скаржника на період: з 01.03.2025 року по 31.12.2025 року.
Тендерна документація не містить додаткових вимог щодо розрахунку ціни тендерної пропозиції.
Повторимось, згідно внутрішньої фінансової політики Скаржника, усе матеріально-технічне забезпечення персоналу охорони, адміністративні витрати тощо, включено в загальні постійні витрати Скаржника та не розподіляються за окремими об’єктами охорони або замовниками. Це означає, що забезпечення всіх проектів (договорів) здійснюється за рахунок загального прибутку Скаржника від співпраці з усіма Замовниками, а не собівартості кожного об’єкта охорони чи Замовника.
Відповідно до частини 1 статті 10 Закону України «Про ціни та ціноутворення» встановлено, що суб’єктами господарювання під час впровадження господарської діяльності використовують: вільні ціни; державні регульовані ціни. Згідно статті 11 Закону України «Про ціни та ціноутворення», вільні ціни встановлюються суб’єктами господарювання самостійно за згодою сторін на всі товари, крім тих, щодо яких здійснюється державне регулювання ціни. Предмет закупівлі не відноситься до категорії державних регульованих цін.
Тому врахування чи не врахування податку (військового збору, як зазначає Замовник) не означає, що Скаржник не має наміру виконувати вимогу тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Аналогічний досвід 3
-
Повʼязаний документ:
Доказ 5 Аналогічний досвід 3.pdf
-
-
Назва доказу:
Аналогічний досвід 2
-
Повʼязаний документ:
Доказ 4 Аналогічний досвід 2.pdf
-
-
Назва доказу:
Аналогічний досвід 1
-
Повʼязаний документ:
Доказ 3 Аналогічний досвід 1.pdf
-
-
Назва доказу:
Розрахунок пропозиції
-
Повʼязаний документ:
Доказ 2 Розрахунок пропозиції.pdf
-
-
Назва доказу:
Розрахунок однієї години праці
-
Повʼязаний документ:
Доказ 1 Розрахунок однієї години праці.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника згідно п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».