-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 (CPV) : 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності)
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Переклад повинен бути засвідчений підписом та печаткою (у разі використання) учасника торгів, або засвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу.
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Скарга
- Додаток 2 Технічні характеристики із змінами.docx 20.02.2025 21:22
- Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги) із змінами.docx 20.02.2025 21:22
- Додаток 3 (проект договору).docx 20.02.2025 21:22
- Додаток 4 до тендерної документації.docx 20.02.2025 21:22
- ліцензія.pdf 20.02.2025 21:22
- Зміни.docx 20.02.2025 21:22
- рішення від 22.01.2025 № 974.pdf 20.02.2025 21:22
- Скарга.pdf 20.02.2025 21:22
- Скарга.pdf.p7s 20.02.2025 21:22
- Скарга.docx 20.02.2025 21:22
- Тендерна документація із змінами.docx 20.02.2025 21:22
- sign.p7s 20.02.2025 21:22
- Рішення від 24.02.2025 № 2753.pdf 24.02.2025 13:04
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.03.2025 № 3214.pdf 04.03.2025 11:22
- рішення від 03.03.2025 № 3214.pdf 05.03.2025 17:03
- Заперечення на скаргу.pdf 26.02.2025 15:09
- Заперечення на скаргу.docx 26.02.2025 15:09
Пункт скарги
В умовах тендерної документації по Процедурі закупівлі, ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-29-008752-a, наявні дискримінаційні, необґрунтовані та незаконні вимоги що обмежують участь Скаржника та інших потенційних учасників.
11.02.2025 Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення №2062-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС" (код ЄДРПОУ: 38234621) від 02 лютого 2025 № UA-2025-01-29- 008752-a.c1, Комісія постановила зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство "Перша Черкаська міська лікарня" (код ЄДРПОУ: 02004947) внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "ДК 021:2015 (CPV) : 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-29-008752-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Тендерна документація із змінами затвердженими протокольним рішенням уповноваженої особи від «19» лютого 2025 року містить нові дискримінаційні вимоги які Замовник встановив в тендерній документації.
У відповідності до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Аналогічна норма містить п. 56 Особливостей, а саме скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Скаржник бажає скористатись вказаним правом з огляду на встановлення в тендерній документації дискримінаційних умов.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи - викладені в наступному.
Таблиця 1
№
пп Посилання на вимогу тендерної документації Зміст вимоги яка встановлена Замовником в тендерній документації Опис порушення процедури закупівлі та дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію та участь Скаржника в Процедурі закупівлі
1 Додаток 2 Технічні характеристики із змінами №
з/п Найменування послуги Код відповідно до Національного переліку відходів
І. Послуги з управління медичними відходами
1. Медичні відходи категорії В:
«Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції ( D15, D10):
- клінічні та органні відходи;
18 01 03*
2. Медичні відходи категорії В:
«Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (D13, D15, D10)
- відходи, що утворились у результаті діяльності клініко-діагностичної лабораторії; 18 02 02*
3. Медичні відходи категорії С:
Змішані медичні та фармацевтичні відходи (D13, D15 D10):
- фармацевтичні відходи; 16 12 46* Скаржник вважає що Замовником безпідставно до таких відходів як 18 02 02* та 16 12 46* в оприлюдненій новій редакції тендерної документації додано операцію D13.
Відповідно до цієї вимоги тендерної документації технічні вимоги містять, зокрема операції, які обмежують та дискримінують Скаржника в участі у Процедурі закупівлі, оскільки ліцензія Скаржника (додається як доказ) не містить цієї операції, які Замовник необґрунтовано передбачив в технічних вимогах.
Разом з тим до цих відходів Замовник безпідставно не передбачає можливості їх відновлення.
Відповідно до пунктів 22 та 38 статті 1 Закону України "Про управління відходами" операції з управління відходами - збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів; управління відходами - комплекс заходів із збирання, перевезення, оброблення (відновлення, у тому числі сортування, та видалення) відходів, включаючи нагляд за такими операціями та подальший догляд за об’єктами видалення відходів.
В той час, відповідно до пунктів 3 та 5 статті 1 Закону України "Про управління відходами" видалення відходів - операція, що не є відновленням відходів, навіть якщо одним із наслідків такої операції є використання речовин або енергії. Перелік операцій з видалення відходів наведено в додатку 1; відновлення відходів - операція, у результаті якої відходи використовуються для корисних цілей, замінюючи матеріали, які мали бути використані для виконання певної функції або які підготовлені для виконання цієї функції на підприємстві чи в іншій господарській діяльності. Перелік операцій з відновлення відходів наведено в додатку 2.
Скаржник, посилаючись на додатки до Закону України "Про управління відходами", повідомляє, що щоб надати послуги, передбачені предметом закупівлі, Скаржник не зобов'язаний застосовувати до відходів 18 02 02*, 16 12 46* таку операцію як D13, а саме - здійснювати попередні операції з відходами перед операціями з видалення, визначеними у позиціях D1-D12 цього додатка, у тому числі, сортування, дроблення, ущільнення, гранулювання, сушіння, подрібнення, кондиціонування або відокремлення.
Замовник не закуповує послуги з попередніх операцій з відходами перед операціями з видалення, визначеними у позиціях D1-D12 цього додатка, у тому числі, сортування, дроблення, ущільнення, гранулювання, сушіння, подрібнення, кондиціонування або відокремлення.
В цій частині тендерної документації замовник визначає найменування послуг як:
Медичні відходи категорії В
Медичні відходи категорії С
Відповідно до пункту 10 розділу V "Вимоги до відходів категорії В 1" Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 08 червня 2015 року № 325 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров'я України від 06 вересня 2022 року № 1602) при збиранні відходів категорії В (контаміновані (забруднені) або потенційно контаміновані інфекційними агентами відходи, незалежно від місця їхнього утворення) забороняється:
1) руйнувати, розбирати і розрізати інфекційно небезпечні відходи, у тому числі використані системи для внутрішньовенних інфузій;
2) знімати голку зі шприца після його використання;
3) пересипати / переливати інфекційно небезпечні відходи з однієї ємності в іншу, за винятком ситуацій, передбачених у СОП щодо алгоритму дій у разі виникнення аварійних ситуацій;
4) ущільнювати (утрамбовувати) інфекційно небезпечні відходи;
5) встановлювати одноразові та багаторазові ємності для роздільного збирання інфекційно небезпечних відходів на відстані менше одного метра від нагрівальних приладів.
Таким чином, здійснювати попередні операції (D13) з відходами 18 02 02* (відходами категорії) заборонено".
Відповідно до пунктів 1-13 розділу VI. Вимоги до медичних відходів категорії С 1 Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 08 червня 2015 року № 325 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров'я України від 06 вересня 2022 року № 1602) встановлені наступні вимоги:
1. До відходів категорії С належать:
1) відходи, забруднені цитостатиками і генотоксичними лікарськими та діагностичними засобами;
2) первинна упаковка лікарських засобів визначених Переліком отруйних лікарських засобів за міжнародними непатентованими або загальноприйнятими назвами, затвердженим наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17 серпня 2007 року № 490, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03 вересня 2007 року за № 1007/14274, та Переліком сильнодіючих лікарських засобів за міжнародними непатентованими або загальноприйнятими назвами, затвердженим наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17 серпня 2007 року № 490, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03 вересня 2007 року за № 1008/14275;
3) стоматологічна амальгама.
2. В закладах можуть утворюватися інші токсикологічно небезпечні відходи (наприклад, елементи живлення; вироби, що містять ртуть; прилади і обладнання, що містять важкі метали; відходи, що утворились в результаті експлуатації обладнання, транспорту, систем освітлення, відходи дезінфекційних хімічних засобів). Поводження з ними проводиться відповідно до вимог чинного законодавства.
3. Поводження з відходами лікарських засобів проводиться відповідно до Порядку провадження діяльності, пов’язаної з обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, та контролю за їх обігом, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 червня 2009 року № 589; Правил проведення утилізації та знищення неякісних лікарських засобів, до складу яких входять наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки України від 19 березня 1999 року № 67/59, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 22 липня 1999 року за № 496/3789; Правил утилізації та знищення лікарських засобів, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24 квітня 2015 року № 242, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 18 травня 2015 року за № 550/2699.
4. Зазначені у пункті 1 цього розділу відходи збирають у марковані контейнери з кришками, які щільно прилягають, і відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання, та зберігають у спеціально виділених приміщеннях.
5. Збирання, тимчасове зберігання відходів категорії С, зазначених в підпункті 1 пункту 1 цього розділу, без нейтралізації не допускається (підлягають негайній нейтралізації в місці утворення із застосуванням відповідних засобів, які зазначені в інструкції до лікарського засобу). Також обов’язково проводиться нейтралізація поверхонь робочого місця.
Якщо виробником цитостатичного або генотоксичного лікарського/діагностичного засобу не передбачено проведення нейтралізації, відходи, які ними забруднені, збираються без проведення нейтралізації, відповідно до пункту 4 цього розділу.
6. Роботи з відходами категорії С, які визначені підпунктом 1 пункту 1 цього розділу, проводяться виключно із застосуванням відповідних ЗІЗ (зазначаються в інструкції до лікарського засобу) та здійснюються у витяжній шафі.
Роботи з відходами категорії С, які визначені підпунктом 2 пункту 1 цього розділу, проводяться виключно із застосуванням відповідних ЗІЗ (зазначаються в інструкції до лікарського/діагностичного засобу).
7. Для збирання відходів категорії С заборонено використовувати контейнери обмеженого (багаторазового) використання.
8. Заклади, в яких використовується стоматологічна амальгама, видаляються пломби із стоматологічної амальгами або зуби, що містять такі пломби, обладнуються сепараторами амальгами. Сепаратори амальгами повинні забезпечувати утримання та збирання частинок амальгами, включаючи ті, що містяться у використаній воді (рівень утримання не нижче 95 %).
9. Відходи від стоматологічної амальгами та інші відходи, що містять ртуть, збираються окремо від інших відходів у контейнери, виготовлені з матеріалу, який не взаємодіє з ртуттю, і відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання. Відходи, що містять рідку ртуть, зберігають у щільно закритих контейнерах у присутності сірки та передаються суб’єкту господарювання, що отримав Ліцензію, без попереднього оброблення або знешкодження.
10. Вимоги до приміщень для тимчасового зберігання відходів категорії С зазначені у додатку 2 до цих Правил.
11. Відходи категорії С передаються суб’єкту господарювання, що отримав Ліцензію.
12. Вивезення відходів категорії С за межі території закладів, проводиться перевізником із дотриманням наступних вимог:
1) мішки/пакети вторинного паковання мають маркування відповідно до додатку 1 до цих Правил;
2) мішки/пакети вторинного паковання щільно закриті;
3) транспортування мішків/пакетів проводиться спеціалізованим транспортом (кабіна водія ізольована, вантажний кузов забезпечує ізоляцію від навколишнього середовища, а внутрішнє оздоблення стійке до очищення і нейтралізації).
13. Нейтралізація відходів, визначених в підпункті 1 пункту 1 цього розділу, проводиться всіма закладами та не потребує дотримання вимог пункту 4 розділу І цих Правил.
Як видно з вказаних вимогах відсутні попередні операції з відходами перед операціями з видалення, визначеними у позиціях D1-D12 цього додатка, у тому числі, сортування, дроблення, ущільнення, гранулювання, сушіння, подрібнення, кондиціонування або відокремлення.
З огляду на це Замовник безпідставно здійснювати операцію D13 до відходів 18 02 02* та 16 12 46*.
Також Скаржник може надати послуги з управління вказаними відходами 18 02 02* та 16 12 46*, з такими операціями як R1 та R13 тобто, здійснити відновлення перелічених відходів, що є більш пріорітетнішою операцію відповідно до ієрарахії управління відходами що передбачена Законом України "Про управління відходами.
Статтею 1 Закону України "Про управління відходами" визначено, що:
небезпечні відходи – небезпечні відходи - відходи, що мають одну чи більше властивостей, що роблять їх небезпечними, наведених у Переліку властивостей, що роблять відходи небезпечними (додаток 3);
операції – операції з управління відходами - збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів;
оброблення відходів – операція з відновлення або видалення відходів, включаючи підготовку відходів до таких операцій;
відновлення відходів – операція, у результаті якої відходи використовуються для корисних цілей, замінюючи матеріали, які мали бути використані для виконання певної функції або які підготовлені для виконання цієї функції на підприємстві чи в іншій господарській діяльності. Перелік операцій з відновлення відходів наведено в додатку 2 Закону;
видалення відходів – операція, що не є відновленням відходів, навіть якщо одним із наслідків такої операції є використання речовин або енергії. Перелік операцій з видалення відходів наведено в додатку 1 до Закону;
З огляду на вказане, Скаржник вважає, що вимоги тендерної документації в цій частинні повинні містити можливість більшого переліку застосування операцій до небезпечних відходів, зокрема передбачати можливість їх відновлення, а також не дискримінувати Скаржника щодо необхідності здійснення операції D13.
Враховуючи наведене, законні права та інтереси Скаржника можуть бути захищені лише шляхом зобов’язання Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та прибрати із тендерної документації вказані дискримінаційні вимоги. Разом із скаргою Скаржник надає документальне підтвердження/докази.
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
Вважаємо, що вищенаведені дії Замовника спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників, а тому порушують статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що основними принципами здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
-
Назва доказу:
Ліцензія скаржника
-
Повʼязаний документ:
ліцензія.pdf
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скарга
- Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx 02.02.2025 18:47
- Додаток 4 до тендерної документації.docx 02.02.2025 18:47
- Додаток 2 Технічні характеристики.docx 02.02.2025 18:47
- Додаток 3 (проект договору).docx 02.02.2025 18:47
- Скарга.pdf.p7s 02.02.2025 18:47
- Скарга.pdf 02.02.2025 18:47
- Скарга.docx 02.02.2025 18:47
- Докази за скаргою.pdf 02.02.2025 18:47
- Тендерна документація.docx 02.02.2025 18:47
- sign.p7s 02.02.2025 18:47
- рішення від 04.02.2025 № 1582.pdf 04.02.2025 15:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.02.2025 № 2062.pdf 12.02.2025 12:29
- рішення від 11.02.2025 № 2062.pdf 13.02.2025 14:50
- Заперечення на скаргу.pdf.p7s 06.02.2025 18:06
- Заперечення на скаргу.pdf 06.02.2025 18:06
- Заперечення на скаргу.docx 06.02.2025 18:06
Пункт скарги
В умовах тендерної документації по Процедурі закупівлі, ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-29-008752-a, наявні дискримінаційні, необґрунтовані та незаконні вимоги що обмежують участь Скаржника та інших потенційних учасників.
У відповідності до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Аналогічна норма містить п. 56 Особливостей, а саме скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Скаржник бажає скористатись вказаним правом з огляду на встановлення в тендерній документації дискримінаційних умов.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи - викладені в наступному.
Таблиця 1
№
пп Посилання на вимогу тендерної документації Зміст вимоги яка встановлена Замовником в тендерній документації Опис порушення процедури закупівлі та дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію та участь Скаржника в Процедурі закупівлі
1 ДОДАТОК 1
до тендерної документації Довідка в довільній формі про наявність обладнання для демеркуризації/знешкодження люмінесцентних ламп. Предметом закупівлі є ДК 021:2015 (CPV) : 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності). При цьому не закупляються послуги із демеркуризації/знешкодження люмінесцентних ламп.
Предметом закупівлі також не є послуги демеркуризації/знешкодження люмінесцентних ламп.
З огляду на це, незрозуміло, чому в Учасника повинно бути наявним обладнання для демеркуризації/знешкодження люмінесцентних ламп.
Разом з тим при наданні послуг, які є предметом закупівлі обладнання для демеркуризації/знешкодження люмінесцентних ламп не використовується.
Крім цього, ЗУ «Про управління відходами», Постанова КМУ від 5 грудня 2023 р. № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами», зокрема п.25 (додаються як докази), та інші нормативно-правові акти не вимагають наявності в суб’єктів господарювання, які надають послуги з управління (поводження) небезпечними відходами обладнання для демеркуризації/знешкодження люмінесцентних ламп.
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії Наказ з додатком про видачу ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» та ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «ЕКОЦЕНТР» (якого Скаржник планує залучати як субпідрядника/співвиконавця для надання послуги з управління відходами які містять ртуть) ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, який виданий і за відсутності обладнання для демеркуризації/знешкодження люмінесцентних ламп, що додатково підтверджує незаконність такої вимоги Замовника.
Незаконність такої вимоги підтверджена і рішенням АМКУ № 15104-р/пк-пз від 10.09.2024 (додається як доказ).
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.
2 ДОДАТОК 1
до тендерної документації Дозвіл Державної служби з питань праці на експлуатацію обладнання. Скаржник звертається до Антимонопольного комітету України у зв’язку з неправомірними діями, що стосуються вимоги отримання дозволу Державної служби України з питань праці на експлуатацію обладнання, яке згідно з чинним законодавством не потребує такого дозволу. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 77 від 03.02.2021 року, перелік обладнання, що підлягає отриманню дозволу, є вичерпним, і обладнання, яке використовується Скаржником, до нього не належить. Таким чином, вимога щодо надання відповідного дозволу є необґрунтованою і такою, що порушує принципи законності.
Скаржник має як доказ та надає лист ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ, який містить ідентифікацію щодо прийнято рішення про невіднесення до об’єкта підвищеної небезпеки об’єкта на якому провадить господарську діяльність Скаржник.
Скаржник також надає як доказ паспорт відповідного обладнання яке планує використовувати при наданні послуг.
Разом з тим, чинне законодавство, зокрема Законом України "Про управління відходами", Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 не вимагає наявності в суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність у сфері управління небезпечними відходами обов’язкових умов наявності дозволу Державної служби з питань праці на експлуатацію обладнання
Нав’язування необхідності отримання (надання у складі пропозиції) дозволу без правових підстав створює штучні обмеження серед тих учасників які мають право експлуатувати обладнання без окремих дозволів Державної служби з питань праці на експлуатацію обладнання.
З огляду на це, Замовник не обґрунтував і не довів необхідність встановлення зазначеної дискримінаційної умови в тендерній документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.
3 ДОДАТОК 1
до тендерної документації На підтвердження інформації вказаній в довідці, надати копії підтверджуючих документів про право користування: свідоцтво(а) про реєстрацію транспортного(х) засобу(ів) (у разі користування власним транспортним засобом) або свідоцтво(а) про реєстрацію транспортного(х) засобу(ів) разом з договором оренди (у разі оренди) або цивільно-правовий договір, свідоцтво про допущення транспортного(их) засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів у разі використання транспортних засобів типу EX/II, EX/III, FL, AT, MEMU категорій N та O відповідно до п.2 розділу ІІ Наказу Міністерства внутрішніх справ України № 656 від 04 серпня 2018 року «Порядок видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів» або офіційний документ виданий регіональним чи територіальним сервісним центром МВС або іншим уповноваженим органом, який містить підтвердження, що транспортний засіб вказаний в довідці не відноситься до транспортних засобів типу EX/II, EX/III, FL, AT, MEMU категорій N та O) Предметом закупівлі фактично є послуги з управління відходами, які надаються в межах України.
Відповідно до п.34 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 р. № 1001 (надається як доказ) свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів (на транспортні засоби EX/II, EX/III, FL, OX, AT та MEMU) видається для міжнародних перевезень небезпечних вантажів. Відповідно до п.2 розділу ІІ Наказу Міністерства внутрішніх справ України № 656 від 04 серпня 2018 року (надається як доказ), на який посилається Замовник, також зазначено, що таке свідоцтво видається на підтвердження відповідності Європейській Угоді про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ).
Таким чином, незрозуміло, яке відношення має порядок здійснення міжнародного перевезення небезпечних вантажів до управління небезпечними відходами, яке здійснюється виключно на території України. Тому незрозуміло, на підставі чого учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати свідоцтво про допущення транспортного(их) засобів, зазначеного (их) в довідці, до перевезення визначених небезпечних вантажів (для транспортних засобів типу EX/II, EX/III, FL, AT, MEMU категорій N та O відповідно до п.2 розділу ІІ Наказу Міністерства внутрішніх справ України № 656 від 04 серпня 2018 року «Порядок видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів»).
Щодо можливості надання у складі тендерної пропозиції офіційного документа, виданого регіональним чи територіальним сервісним центром МВС або іншим уповноваженим органом, який підтверджує, що транспортний засіб(и), який учасник задіє для транспортування небезпечних відходів не відноситься до транспортних засобів типу EX/II, EX/III, FL, AT, MEMU категорій N та O), то зазначаємо, що чинне законодавство України (в тому числі Наказ Міністерства внутрішніх справ України № 656 від 04 серпня 2018 року, Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 р. № 1001) не передбачає надання такого документа та взагалі не містить поняття такого документа і відповідно можливості його видачі. При цьому відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Тому регіональний чи територіальний сервісний центр МВС або інший уповноважений орган не має права та повноважень на видачу офіційного документа, який підтверджує, що транспортний засіб(и), який учасник задіє для транспортування небезпечних медичних та інших небезпечних відходів засіб, вказаний(і) ним в довідці не відноситься до транспортних засобів типу EX/II, EX/III, FL, AT, MEMU категорій N та O). А відтак такий документ виданий не буде.
Крім цього, ЗУ «Про управління відходами», Постанова КМУ від 5 грудня 2023 р. № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами», зокрема п.25 (додаються як докази), та інші нормативно-правові акти не вимагають наявності в суб’єктів господарювання, які надають послуги з управління небезпечними відходами зазначених документів.
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії Наказ з додатком про видачу ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, який виданий і за відсутності зазначених документів, що додатково підтверджує незаконність такої вимоги Замовника.
При цьому для надання послуг передбачених Предметом закупівлі, Скаржник планує залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі менше ніж 20 % від вартості договору про закупівлю, а саме ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКОГАРАНТ», який буде здійснювати перевезення небезпечних вантажів і який має ліцензію, що вимагається Замовником. При цьому у ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКОГАРАНТ» також є відсутніми документи, які вимагаються Замовником в оскаржуваному пункті.
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії Договір № П100323 від 10 березня 2023 року про перевезення вантажів автомобільним транспортом по Україні та копію витягу про видачу ліцензії на право перевезення небезпечних вантажів і небезпечних відходів ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКОГАРАНТ». При цьому звертаємо увагу, що ліцензія ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКОГАРАНТ» видана і за відсутності документів, які вимагаються Замовником в оскаржуваному пункті.
З огляду на вищезазначене, такі вимоги Замовника є безпідставними.
Тому участь в закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, в яких на момент проведення процедури закупівлі є в наявності документи, передбачені оскаржуваним пунктом тендерної документації. Цим порушується право Скаржника та інших учасників, у яких відсутні зазначені документи на участь у цій процедурі закупівлі.
Вимога, встановлена в оскаржуваному пункті прямо суперечить таким принципам здійснення публічних закупівель як недискримінація, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія, ефективність та пропорційність, добросовісна конкуренція серед учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
З огляду на це, Замовник не обґрунтував і не довів необхідність встановлення зазначеної дискримінаційної умови в тендерній документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.
Дискримінаційність даної вимоги додатково підтверджується рішенням АМКУ № 48-р/пк-пз від 02.01.2025 (додається як доказ).
4 ДОДАТОК 1
до тендерної документації
та
ДОДАТОК 2
до тендерної документації Учасник повинен мати Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів (небезпечних відходів зазначені в Додатку 3) від уповноваженого органу видавати відповідні дозволи (документ має містити дату початку дії дозволу). Інформація про Дозвіл учасника повинна міститися в реєстрі дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів і перевіряється замовником в екосистемі (eco.gov.ua); Скаржник просить Комісію приділити окрему увагу в оцінці дискримінаційності вказаної вимоги тендерної документації.
Відповідно до пункту 1 частини 3 статті 27 ЗУ «Про управління відходами» суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний мати зокрема дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів. Постановою КМУ від 19 грудня 2023 р. № 1328 «Про затвердження Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів», відповідно до пункту 10 частини першої статті 19 та абзацу другого частини першої статті 42 Закону України “Про управління відходами” КМУ затвердив Порядок видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів. Однак згідно абзацу другого частини першої статті 42 Закону України “Про управління відходами” видача, відмова у видачі, припинення дії дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів здійснюються відповідно до законів України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" та "Про адміністративні послуги" з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до абзацу 8 частини 1 статті 1 ЗУ «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» декларація про провадження господарської діяльності - документ, яким суб’єкт господарювання повідомляє дозвільний орган про свою відповідність вимогам законодавства до певного виду господарської діяльності та на підставі якого набуває право на провадження заявленого виду господарської діяльності і несе передбачену законом відповідальність. Згідно з частиною 3 статті 4 ЗУ «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» суб’єкт господарювання набуває право на здійснення певних дій щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності з дати надходження до електронного сервісу (у разі подання декларації в електронній формі). В той час, згідно частини 2-2 статті 11 «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» у період дії воєнного стану, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, право на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності може набуватися суб’єктом господарювання на підставі подання на безоплатній основі до відповідних дозвільних органів декларації про провадження господарської діяльності без отримання документів дозвільного характеру, крім тих видів господарської діяльності, перелік яких визначається КМУ.
БЕЗ ОТРИМАННЯ ДОКУМЕНТІВ ДОЗВІЛЬНОГО ХАРАКТЕРУ.
Разом з тим, абзац 1 частини статті 9 ЗУ «Про адміністративні послуги» передбачає що адміністративні послуги в електронній формі надаються з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, у тому числі через інтегровані з ним інформаційні системи державних органів та органів місцевого самоврядування.
Відповідно до Постанови КМУ від 31 жовтня 2023 р. № 1137 зі змінами, внесеними постановою КМУ від 13 грудня 2024 р. № 1431 подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів є дійсними до 15 червня 2025 року. У строк до 15 червня 2025 р. суб’єкти господарювання для подальшого провадження своєї діяльності повинні отримати відповідні дозвільні документи у порядку та на умовах, що передбачені Законом України “Про управління відходами”.
В той час пункт 1 частини 1 ПОСТАНОВИ КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» установлює, що у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності, що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2.
Додаток 2 до постанови КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 не містить такого виду господарської діяльності, як провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (як це вказано в пункті 1 частини 3 статті 27 ЗУ «Про управління відходами»).
Таким чином, згідно зокрема з абзацом 8 частини 1 статті 1 ЗУ «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» суб’єкти господарювання можуть набувати право на провадження заявленого виду господарської діяльності за декларативним принципом, подаючи декларацію через Єдиний державного вебпорталу електронних послуг.
Скаржник набув право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами задекларувавши вид дозвільного документа: Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів.
Декларація (дозвіл) про провадження господарської діяльності, яка отримана в умовах воєнного стану дає право Скаржнику на здійснення операцій з оброблення відходів до 15 червня 2025 року. З урахуванням вимог законодавства в умовах воєнного стану, суб’єкти господарювання до цієї дати зобов’язані отримати вказаний дозвіл і вимагати його станом на дату подання Скарги є дискримінацією по відношенню до Скаржника та інших потенційних учасників.
Ці можливості фактично передбачив КМУ вказаними постановами зі змінами, дозволивши суб’єктам господарювання декларувати наявність (отримувати) Дозволу(-іл) на здійснення операцій з оброблення відходів за допомогою Єдиного державного вебпорталу електронних послуг.
Інформаційне посилання (для ознайолення):
https://mepr.gov.ua/povidomlennya-pro-oprylyudnennya-proyektu-postanovy-kabinetu-ministriv-ukrayiny-pro-vnesennya-zmin-do-punktu-2-postanovy-kabinetu-ministriv-ukrayiny-vid-31-zhovtnya-2023-r-1137/
Просимо Комісію звернути увагу, що ЗУ «Про управління відходами» розділяє вимоги до провадження господарської діяльності з управління відходами та управління небезпечними відходами. Про це також й свідчить ЗУ «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» який потребує наявності ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Така господарська діяльність, як управління небезпечними відходами - не підпадає під вид господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2 до постанови КМУ від 18 березня 2022 р. № 314. Отже може набуватися за декларативним принципом відповідно до викладеного вище.
Скаржник має декларацію про провадження господарської діяльності яку було отримано згідно частини 2-2 статті 11 «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» у період дії воєнного стану, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-IX.
Інформація щодо наявності Декларації про провадження господарської діяльності в Скаржника (дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів) зазначена на сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України за посиланням: https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/(файл додається як доказ).
Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України внесло до вказаного реєстру за результатом декларування з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг відомості про дозвільний документ який Скаржник задекларував в умовах воєнного стану, та особливостей видачі документів дозвільного характеру які визначені Кабінетом Міністрів України.
Декларація № 057880/24 про провадження господарської діяльності Скаржника містить вид дозвільного документа: Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів.
З огляду на вказане вимога тендерної документації в цій частині повинна бути виключена з умов тендерної документації або викладена в наступній редакції:
Учасник повинен мати Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів (небезпечних відходів зазначені в Додатку 3) від уповноваженого органу видавати відповідні дозволи (документ має містити дату початку дії дозволу). Інформація про Дозвіл учасника повинна міститися в реєстрі дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів і перевіряється замовником в екосистемі (eco.gov.ua) або декларація про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів, яка містить відповідний запис про вид дозвільного документа: дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі в необхідності наявності вказаного дозволу та подання його в складі пропозиції до 15 червня 2025 року. Інформація про наявний дозвіл Скаржника на здійснення операцій з оброблення відходів оприлюднений на сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України за посиланням: https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/.
За таких обставин участь в Процедурі закупівлі зможуть прийняти учасники, які вже отримали дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, а саме до 15 червня 2025 року. Однак переліченими вище нормативно-правовими документами встановлений термін отримання вказаного дозволу у строк до 15 червня 2025 р. Така вимога є дискримінацією по відношенню до Скаржника та інших потенційних учасників які знаходяться в процесі отримання дозволу.
Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до скаржника та створює обмеження конкуренції серед учасників.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
5 ДОДАТОК 2
до тендерної документації
ІІ. Послуги з управління відходами які містять ртуть
«Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи ( D15, D9):
- відпрацьовані люмінесцентні та бактерицидні лампи. 20 01 21* Заводська упаковка шт 150
«Відходи, що містять ртуть»
( D15, D9):
- термометри медичні ртутні 06 04 04* Заводська упаковка кг 5 Предметом закупівлі є ДК 021:2015 (CPV) : 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності). Відповідно до пункту 38 частини 1 статті 1 ЗУ «Про управління відходами» управління відходами - комплекс заходів із збирання, перевезення, оброблення (відновлення, у тому числі сортування, та видалення) відходів, включаючи нагляд за такими операціями та подальший догляд за об’єктами видалення відходів.
Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 ЗУ «Про управління відходами» операції з управління відходами - збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів
Замовник безпідставно встановлює до послуг з управління відходами які містять ртуть операції, D15, D9 не даючи можливість застосувувати операцію з відновлення.
Скаржник має намір залучити до надання послуг за даною закупівлею ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВОВИРОБНИЧА ФІРМА «ЕКОЦЕНТР» як співвиконавця. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «ЕКОЦЕНТР» має у ліцензію на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами за кодом 20 01 21* (додається як доказ). При цьому відповідно до цієї ліцензії операції за кодом 20 01 21* відповідає код R4 Рециклінг/відновлення металів та їх сполук (включаю чи підготовку до повторного використання), R13 Зберігання відходів перед здійсненням операцій, визначених у позиціях R1-R12 цього додатка (крім операції збирання), а не D15, D9.
Відповідно до ст.3 ЗУ «Про управління відходами» (додається як доказ) основними цілями державної політики у сфері запобігання утворенню та управління відходами є в тому числі дотримання ієрархії управління відходами.
Відповідно до ст.4 ЗУ «Про управління відходами» ієрархія управління відходами впроваджується центральними та місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями з метою (у порядку пріоритетності):
1) запобігання утворенню відходів;
2) підготовки відходів до повторного використання;
3) рециклінгу;
4) відновлення відходів (у тому числі виробництва енергії);
5) видалення відходів.
При цьому відповідно до ЗУ «Про управління відходами» коди R4, R13, D15, D9 відповідають наступним операція
R4 Рециклінг/відновлення металів та їх сполук (включаю чи підготовку до повторного використання),
R13 Зберігання відходів перед здійсненням операцій, визначених у позиціях R1-R12 цього додатка (крім операції збирання)
D9 Фізико-хімічне оброблення, не зазначене в інших позиціях цього додатка, в результаті якого утворюються кінцеві сполуки чи суміші, що видаляються шляхом здійснення операцій, визначених у позиціях D1-D12 цього додатка, у тому числі випарювання, висушування, кальцинування тощо
D15 Зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14 цього додатка
Таким чином, відповідно до ст.4 ЗУ «Про управління відходами» рециклінг та відновлення відходів є більш пріоритетною операцією. Тобто операції за кодами R4, R13 є більш пріоритетними, ніж операції за кодами D9, D15.
За таких обставин участь в закупівлі зможуть взяти учасники, які мають ліцензію, у якій щодо коду 20 01 21* зазначені операції за кодами саме D9, D15, що позбавляє права Скаржника та інших учасників на участь у даній процедурі закупівлі, у ліцензії яких щодо коду 20 01 21* зазначені операції за кодами R4, R13.
Замовник повинен був передбачити у тендерній документації вказання щодо коду 20 01 21* операцій за кодами D9, D15 або еквівалента, наприклад операцій за кодами R4, R13.
Зазначена вимога із зазначення коду 20 01 21* операцій виключно за кодами саме D9, D15 є дискримінаційною по відношенню до скаржника та створює обмеження конкуренції серед учасників.
Додатковим підтвердженням вказаної дискримінації що Замовник в своїй тендерній документації вимагає що учасник повинен надати Наказ про видачу учаснику або субпідряднику (у разі залучення) ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами разом з додатком до такого наказу із зазначенням кодів відходів відповідно до Національного переліку відходів, додаток до наказу повинен містити коди відходів та перелік операцій з ними зазначені в технічних вимогах (Додаток 3).
Наведена вище вимога Документації є дискримінаційною для тих учасників, які мають ліцензію на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами щодо операцій R12, R13, R4 за кодами відходів 06 04 04* та 20 01 21*.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають ліцензію на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, які містять операції виключно D13, D15, D9 за кодами відходів 06 04 04* та 20 01 21*, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Відповідно до вказано вище Скаржник вважає, що з метою уникнення дискримінації, що кількісні характеристики предмета закупівлі мають бути викладені наступним чином:
ІІ. Послуги з управління відходами які містять ртуть
«Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи (видалення або відновлення):
- відпрацьовані люмінесцентні та бактерицидні лампи. 20 01 21* Заводська упаковка шт 150
«Відходи, що містять ртуть»
(видалення або відновлення):
- термометри медичні ртутні 06 04 04* Заводська упаковка кг 5
За таких обставин, тендерні вимоги не будуть обмежувати конкуренцію серед учасників, обмежуючи участь безпідставним здійсненням окремих операцій з видалення, не даючи можливості їх відновити відповідно до ієрархії управління відходами яку встановлює ЗУ «Про управління відходами» пріорітетнішою.
Незаконність такої вимоги підтверджена і рішенням №583-р/пк-пз від 14.01.2025 (додається як доказ).
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.
Враховуючи наведене, законні права та інтереси Скаржника можуть бути захищені лише шляхом зобов’язання Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та прибрати із тендерної документації вказані дискримінаційні вимоги. Разом із скаргою Скаржник надає документальне підтвердження/докази.
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
Вважаємо, що вищенаведені дії Замовника спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників, а тому порушують статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що основними принципами здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
-
Назва доказу:
Докази за скаргою
-
Повʼязаний документ:
Докази за скаргою.pdf
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації