-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
дизельне паливо
Завершена
220 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 100.00 UAH
Період оскарження:
29.01.2025 10:40 - 07.02.2025 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
СКАРГА на умови тендерної документації
Номер:
9711cccaf55c46b1ba5d348b95e8776f
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-29-003711-a.c1
Назва:
СКАРГА на умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf 02.02.2025 11:59
- Скарга_02.02_2025_на умови_ЛУКА-МЕЛЕШКІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ.pdf 02.02.2025 11:59
- Скарга_02.02_2025_на умови_ЛУКА-МЕЛЕШКІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ.docx 02.02.2025 11:59
- Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf 02.02.2025 11:59
- sign.p7s 02.02.2025 11:59
- рішення від 04.02.2025 № 1630.pdf 04.02.2025 17:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.02.2025 № 2085.pdf 12.02.2025 13:04
- Рішення від 11.02.2025 № 2085.pdf 13.02.2025 14:30
- Пояснення Лука дизпаливо.pdf 05.02.2025 14:13
- Перелік змін до ТД 05.02.doc 05.02.2025 14:13
- додаток 3 технічний опис предмета закупівлі (нова редакція).doc 05.02.2025 14:13
- Пояснення по скарзі.doc 05.02.2025 14:13
- Пояснення по скарзі.doc.asice 05.02.2025 14:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.02.2025 15:19
Дата розгляду скарги:
11.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.02.2025 17:42
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
13.02.2025 14:30
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
13.02.2025 14:30
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
cb7c00cae2ea4f1cabf4e3cb9b3fb211
Заголовок пункту скарги:
Відстань до АЗС
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.1. В пункті 9 Додатку №3 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу наявності не менше 3 (трьох) АЗС, які знаходяться на відстані до 15 км від місця знаходження Замовника (Вінницька область Вінницький район с. Лука-Мелешківська, вулиця Шкільна, будинок 52), не менше 1 (однієї) АЗС на відстані, що не перевищує 3 км від юридичної адреси, а також сучасну мережу АЗС по Вінницькій області. Учасник надає перелік АЗС із зазначенням адреси та контактного телефону.
«Учасник повинен мати в наявності не менше 3 (трьох) АЗС, які знаходяться на відстані до 15 км від місця знаходження Замовника (Вінницька область Вінницький район с. Лука-Мелешківська, вулиця Шкільна, будинок 52), не менше 1 (однієї) АЗС на відстані, що не перевищує 3 км від юридичної адреси, а також сучасну мережу АЗС по Вінницькій області. Учасник надає перелік АЗС із зазначенням адреси та контактного телефону. .»
Дискримінаційна вимога в частині обмеження місцезнаходження АЗС та відстані до АЗС Учасника
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності АЗС учасника не менше 1 (однієї) АЗС на відстані, що не перевищує 3 км від юридичної адреси зможе задовільнити лише 1 мережа АЗС, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
Місце знаходження Замовника: Вінницька область Вінницький район с. Лука-Мелешківська, вулиця Шкільна, будинок 52
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих партнером Скаржника, у мережі АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
При цьому, зазначена мережа АЗС має АЗС з наступним місцерозташуванням:
1) вулиця Якова Гальчевського, 60А, Вінниця, Вінницька область, 21019- АЗС на відстані 5 км, тобто БІЛЬШЕ 3 км по автомобільних дорогах від місцезнаходження Замовника.
Зазначена АЗС знаходиться на відстані 5 км від місцезнаходження Замовника (зазначене підтверджується Скриншотом з карти Google з зображенням АЗС на відстані більше ніж 3 км по автомобільним дорогам від місцезнаходження Замовника.
З урахуванням вимоги в частині місцезнаходження АЗС - наявні дискримінаційні вимоги до Скаржника, який пропонує АЗС на відстані БІЛЬШЕ 3 км від місцезнаходження Замовника (Вінницька область Вінницький район с. Лука-Мелешківська, вулиця Шкільна, будинок 52):
- вулиця Якова Гальчевського, 60А, Вінниця, Вінницька область, 21019 - АЗС на відстані БІЛЬШЕ 3 км по автомобільних дорогах від місцезнаходження Замовника (Вінницька область Вінницький район с. Лука-Мелешківська, вулиця Шкільна, будинок 52), а саме на відстані 5 км від місцезнаходження Замовника.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановлює вимоги в частині наявності АЗС, при цьому з окремим обмеженням місцерозташування таких АЗС та кількості та встановлює такою вимогою умови, що суперечать п. 29 Особливостей в частині встановлення кваліфікаційного критерію до учасників – наявності матеріально-технічної бази учасника.
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС, Скаржник планує запропонувати АЗС мережі БРСМ-нафта, яка розповсюджена по всій території України, але при цьому не має АЗС на відстані САМЕ не більше 3 км від місцезнаходження Замовника (Вінницька область Вінницький район с. Лука-Мелешківська, вулиця Шкільна, будинок 52).
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автотранспорту в партнерській мережі АЗС БРСМ-нафта за наступними адресами:
АЗС БРСМ-нафта: вулиця Якова Гальчевського, 60А, Вінниця, Вінницька область, 21019
Також, варто звернути увагу, що В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються, а отже вищезазначені вимоги, визначені Замовником, визначають наявність матеріально-технічної бази учасників, що суперечить п. 29 Особливостей та нівелюють дотримання ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником.
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині наявності матеріально-технічної бази учасника:
- наявність не менше 1 (однієї) АЗС на відстані, що не перевищує 3 км від юридичної адреси.
Документальне підтвердження/докази:
(Додаток 1: Скаржник надає копії партнерського договору, укладеного з емітентом талонів - власником мережі АЗС БРСМ-Нафта (договір № ДГ-0006994 від 05.10.2023 р) та зразки талонів:
На умовах договору № ДГ-0006994 від 05.10.2023 р: В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Продавець зобов'язується передати Покупцю бланки-дозволи та/або електронні паливні картки, які надають право на здійснення заправки паливно-мастильними матеріалами автотранспорту Покупця або контрагентів Покупця на АЗС, вказаних на сайті: www.brsm-nafta.com, а Покупець зобов'язується приймати та оплачувати бланки-дозволи їх номіналом та/або поповнювати електронні паливні картки на бажану кількість/суму отримання паливно-мастильних матеріалів (далі - ПММ).
1.2.1. бланк-дозвіл (талони) - спеціальний документ, який має встановлену Продавцем форму, зміст, ступінь захисту, строк дії, порядковий номер, тощо, та дозволяє його пред’явнику отримувати на АЗС Продавця ПММ відповідного найменування, марки та у кількості, що зазначені у ньому. Бланк-дозвіл видається Продавцем на умовах, передбачених цим Договором. Бланк-дозвіл за цим Договором не є спеціальним платіжним засобом (платіжною карткою) у розумінні Закону України «Про платіжні системи та переказ грошей в Україні», призначений виключно для підтвердження повноважень представників Покупця на отримання ПММ, є засобом одноразового використання, що забезпечує систему безготівкового відпуску ПММ в мережі АЗС Продавця;
Додаток 2: Зразки талонів емітовані мережею АЗС БРСМ-нафта;)
Додаток 3: Сайт мережі АЗС БРСМ-нафта з зображенням та зазначенням адрес АЗС які може запропонувати Скаржник: https://brsm-nafta.com/map ,
Додаток 4: Скриншот карти Google з зображенням місцезнаходження АЗС на відстані БІЛЬШЕ 3 км по автомобільним дорогам від місцезнаходження Замовника)
«Учасник повинен мати в наявності не менше 3 (трьох) АЗС, які знаходяться на відстані до 15 км від місця знаходження Замовника (Вінницька область Вінницький район с. Лука-Мелешківська, вулиця Шкільна, будинок 52), не менше 1 (однієї) АЗС на відстані, що не перевищує 3 км від юридичної адреси, а також сучасну мережу АЗС по Вінницькій області. Учасник надає перелік АЗС із зазначенням адреси та контактного телефону. .»
Дискримінаційна вимога в частині обмеження місцезнаходження АЗС та відстані до АЗС Учасника
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності АЗС учасника не менше 1 (однієї) АЗС на відстані, що не перевищує 3 км від юридичної адреси зможе задовільнити лише 1 мережа АЗС, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
Місце знаходження Замовника: Вінницька область Вінницький район с. Лука-Мелешківська, вулиця Шкільна, будинок 52
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих партнером Скаржника, у мережі АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
При цьому, зазначена мережа АЗС має АЗС з наступним місцерозташуванням:
1) вулиця Якова Гальчевського, 60А, Вінниця, Вінницька область, 21019- АЗС на відстані 5 км, тобто БІЛЬШЕ 3 км по автомобільних дорогах від місцезнаходження Замовника.
Зазначена АЗС знаходиться на відстані 5 км від місцезнаходження Замовника (зазначене підтверджується Скриншотом з карти Google з зображенням АЗС на відстані більше ніж 3 км по автомобільним дорогам від місцезнаходження Замовника.
З урахуванням вимоги в частині місцезнаходження АЗС - наявні дискримінаційні вимоги до Скаржника, який пропонує АЗС на відстані БІЛЬШЕ 3 км від місцезнаходження Замовника (Вінницька область Вінницький район с. Лука-Мелешківська, вулиця Шкільна, будинок 52):
- вулиця Якова Гальчевського, 60А, Вінниця, Вінницька область, 21019 - АЗС на відстані БІЛЬШЕ 3 км по автомобільних дорогах від місцезнаходження Замовника (Вінницька область Вінницький район с. Лука-Мелешківська, вулиця Шкільна, будинок 52), а саме на відстані 5 км від місцезнаходження Замовника.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановлює вимоги в частині наявності АЗС, при цьому з окремим обмеженням місцерозташування таких АЗС та кількості та встановлює такою вимогою умови, що суперечать п. 29 Особливостей в частині встановлення кваліфікаційного критерію до учасників – наявності матеріально-технічної бази учасника.
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС, Скаржник планує запропонувати АЗС мережі БРСМ-нафта, яка розповсюджена по всій території України, але при цьому не має АЗС на відстані САМЕ не більше 3 км від місцезнаходження Замовника (Вінницька область Вінницький район с. Лука-Мелешківська, вулиця Шкільна, будинок 52).
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автотранспорту в партнерській мережі АЗС БРСМ-нафта за наступними адресами:
АЗС БРСМ-нафта: вулиця Якова Гальчевського, 60А, Вінниця, Вінницька область, 21019
Також, варто звернути увагу, що В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються, а отже вищезазначені вимоги, визначені Замовником, визначають наявність матеріально-технічної бази учасників, що суперечить п. 29 Особливостей та нівелюють дотримання ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником.
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині наявності матеріально-технічної бази учасника:
- наявність не менше 1 (однієї) АЗС на відстані, що не перевищує 3 км від юридичної адреси.
Документальне підтвердження/докази:
(Додаток 1: Скаржник надає копії партнерського договору, укладеного з емітентом талонів - власником мережі АЗС БРСМ-Нафта (договір № ДГ-0006994 від 05.10.2023 р) та зразки талонів:
На умовах договору № ДГ-0006994 від 05.10.2023 р: В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Продавець зобов'язується передати Покупцю бланки-дозволи та/або електронні паливні картки, які надають право на здійснення заправки паливно-мастильними матеріалами автотранспорту Покупця або контрагентів Покупця на АЗС, вказаних на сайті: www.brsm-nafta.com, а Покупець зобов'язується приймати та оплачувати бланки-дозволи їх номіналом та/або поповнювати електронні паливні картки на бажану кількість/суму отримання паливно-мастильних матеріалів (далі - ПММ).
1.2.1. бланк-дозвіл (талони) - спеціальний документ, який має встановлену Продавцем форму, зміст, ступінь захисту, строк дії, порядковий номер, тощо, та дозволяє його пред’явнику отримувати на АЗС Продавця ПММ відповідного найменування, марки та у кількості, що зазначені у ньому. Бланк-дозвіл видається Продавцем на умовах, передбачених цим Договором. Бланк-дозвіл за цим Договором не є спеціальним платіжним засобом (платіжною карткою) у розумінні Закону України «Про платіжні системи та переказ грошей в Україні», призначений виключно для підтвердження повноважень представників Покупця на отримання ПММ, є засобом одноразового використання, що забезпечує систему безготівкового відпуску ПММ в мережі АЗС Продавця;
Додаток 2: Зразки талонів емітовані мережею АЗС БРСМ-нафта;)
Додаток 3: Сайт мережі АЗС БРСМ-нафта з зображенням та зазначенням адрес АЗС які може запропонувати Скаржник: https://brsm-nafta.com/map ,
Додаток 4: Скриншот карти Google з зображенням місцезнаходження АЗС на відстані БІЛЬШЕ 3 км по автомобільним дорогам від місцезнаходження Замовника)
×
-
Назва доказу:
зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf
-
-
Назва доказу:
партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf
-
-
Назва доказу:
Скрін шот гугл карт
-
Повʼязаний документ:
Скарга_02.02_2025_на умови_ЛУКА-МЕЛЕШКІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛУКА-МЕЛЕШКІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ЛУКА-МЕЛЕШКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за Дизельне паливо (за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-29-003711-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації вимогу щодо наявності у учасників не менше 1 (однієї) АЗС на відстані, що не перевищує 3 км від юридичної адреси Замовника.