-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Паливні брикети типу Pini Key
Торги не відбулися
1 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
29.01.2025 10:10 - 04.02.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога скасувати рішення УО від 14.02.25 року № 28/С про відхилення пропозиції Учасника ФОП Боговик Світлана Миколаївна
Номер:
94957fccf5a04950b10a65317748b3cc
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-29-002588-a.c2
Назва:
Вимога скасувати рішення УО від 14.02.25 року № 28/С про відхилення пропозиції Учасника ФОП Боговик Світлана Миколаївна
Вимога:
ФОП Боговик Світлана Миколаївна не погоджується з відхиленням своєї пропозиції згідно рішення УО від 14.02.25 року № 28/С та вимагає повернути її на кваліфікацію, здійснити повторний розгляд пропозиції та надати можливість виправлення невідповідностей у документах, що подані учасником закупівлі у складі пропозиції.
Відповідно до рішення УО від 14.02.25 року № 28/С уповноваженою особою виявлено невідповідності, а саме:
- згідно пункту 11 Оголошення необхідно надати копію чинної банківської ліцензії, або витягу з Державного реєстру банків, що видані Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копію документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, мають бути додатково надані у складі тендерної пропозиції;
Але такий документ міститься у файлі під назвою Завірена_копія_Банківська_Ліцензія_Губанова_І_П.zip, а саме: копія чинної банківської ліцензії, що видана Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, а копія довіреності, яка підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, міститься у файлі під назвою Довіреність_завірена копія_Губанова_І_П.zip
Отже, в УО відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника в цій частині.
- згідно пункту 22 Додатку 2 до Оголошення Учасником необхідно надати на виконання частини 3 статті 30 Закону України «Про оборонні закупівлі», заповнений зі сторони Учасника Розрахунок ціни товару із врахуванням витрат Постачальника, зокрема податків, зборів та інших передбачених законодавством обов’язкових платежів і прибуток, підписаного та скріпленого печаткою Учасника (за наявності) відповідно до Додатку. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано Розрахунок ціни товару без зазначення у графі 5 кількості відсотку прибутку, що є обов’язковим, відповідно до вимог зазначених у Додатку 5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Розрахунок ціни товару», незмінні та обов’язкові графи до заповнення. Також прошу звернути увагу, що в Розрахунку ціни товару вказано формування ціни товару на 2024 рік.
Але УО проігноровано норму, встановлену пунктом 8 ОСОБЛИВОСТІ
здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану
постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275, якою встановлено, що разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Пунктом 43 таких особливостей встановлено: Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, не надавши Учаснику виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у складі пропозиції, УО порушено встановлені законодавством вимоги.
- згідно пункту 5 Додатку 1 до Оголошення Учасник що є офіційним представником, дилером, дистриб’ютором чи покупцем, який здійснює реалізацію та відвантаження товару, тощо: надає авторизаційний лист від виробника товару щодо права використовувати документи що посвідчують якісні та технічні характеристики товару (протоколи випробувань, висновки державної санітарно епідеміологічної експертизи) на ім’я замовника та із зазначенням ідентифікатора закупівлі, однак надано авторизаційний лист від виробника товару від 05.02.2025 року вих. № 1 для Військової частини 3066 Національної гвардії України.
Знову УО проігноровано норму встановлену пунктом 8 ОСОБЛИВОСТІ
здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану
постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 та не надано Учаснику можливості виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у складі пропозиції, а саме: надати оновлений авторизаційний лист від виробника товару щодо права використовувати документи що посвідчують якісні та технічні характеристики товару (протоколи випробувань, висновки державної санітарно епідеміологічної експертизи) на ім’я замовника та із зазначенням ідентифікатора закупівлі ( такий лист не є документом про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником в пропозиції.
- вимогами пункту 11 Оголошення встановлено зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628, а також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення учаснику забезпечення пропозиції згідно ч. 3 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон»). Таким чином, Гарантія № 574/25 - ТГ від 06.02.2025 року не відповідає умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Звертаємо увагу УО на ч3. Ст. 25 Закону, де встановлено:
Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Зміст наданої Учасником Гарантія № 574/25 - ТГ від 06.02.2025 року в цій частині:
Пункт 3 ( див.на другій сторінці):
Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов'язань, передбачених його пропозицією:
- відкликання пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними;
- непідписання договору про закупівлю принципалом, який став переможцем спрощеної закупівлі;
- ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
- ненадання принципалом, який став переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Отже, Гарантія № 574/25 - ТГ від 06.02.2025 року повністю відповідає умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині відповідності ч.2 ст.25 Закону.
Зважаючи на все вищеописане, пропозиція Учасника ФОП Боговик Світлана Миколаївна була відхилена неправомірно та безпідставно.
Тому, просимо уповноважену особу, скасувати рішення УО від 14.02.25 року № 28/С про відхилення пропозиції Учасника ФОП Боговик Світлана Миколаївна, повернути її на кваліфікацію, здійснити повторний розгляд пропозиції з наданням можливості виправити невідповідносі у документах, що не є документами про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником в пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.02.2025 15:09
Вирішення:
Добрий день, Шановний Учасник, на оскарження рішення Замовника від 15.02.2025 року повідомляємо наступне:
Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі предметом закупівлі UA-2025-01-29-002588-a Код за ЄЗС ДК 09110000-3 «Тверде паливо» паливні брикети типу Pini Kay.
За результатами повторного аналізу пропозиції Учасника ФОП Боговик Світлана Миколаївна нами виявлено невідповідність у пропозиції, а саме:
- згідно пункту 22 Додатку 2 до Оголошення Учасником необхідно надати на виконання частини 3 статті 30 Закону України «Про оборонні закупівлі», заповнений зі сторони Учасника Розрахунок ціни товару із врахуванням витрат Постачальника, зокрема податків, зборів та інших передбачених законодавством обов’язкових платежів і прибуток, підписаного та скріпленого печаткою Учасника (за наявності) відповідно до Додатку 5. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано Розрахунок ціни товару без зазначення у графі 5 кількості відсотку прибутку, що є обов’язковим, відповідно до вимог зазначених у Додатку 5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Розрахунок ціни товару», незмінні та обов’язкові графи до заповнення. У складі ціни державного контракту (договору) на постачання товарів, виконання робіт та надання послуг для забезпечення потреб сектору безпеки і оборони, а також інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони враховуються витрати, зокрема податки, збори та інші передбачені законодавством обов’язкові платежі, і прибуток виконавця. Пусті рядки, визначені в розрахунку ціни товару, підлягають обов’язковому заповненню постачальником, з урахуванням показників економічної діяльності такого постачальника. Також прошу звернути увагу, що в Розрахунку ціни товару вказано формування ціни товару станом на 2024 рік;
- згідно пункту 5 Додатку 1 до Оголошення Учасник що є офіційним представником, дилером, дистриб’ютором чи покупцем, який здійснює реалізацію та відвантаження товару, тощо: надає авторизаційний лист від виробника товару щодо права використовувати документи що посвідчують якісні та технічні характеристики товару(протоколи випробувань, висновки державної санітарно епідеміологічної експертизи) на ім’я замовника та із зазначенням ідентифікатора закупівлі, однак учасником ФОП Боговик С. М. надано авторизаційний лист виробника товару від 05.02.2025 року вих. № 1 на ім’я Військової частини 3066 Національної гвардії України;
- паливні брикети з деревини твердих порід повинні: відповідати усім діючим санітарно–епідеміологічним нормам та стандартам України. У зв’язку з чим, учасником у складі тендерної пропозиції надаються документи, які підтверджують, що паливні брикети з деревини твердих порід, а також їх поставка відповідає вимогам безпеки для здоров’я і життя людини та охорони праці і довкілля, а саме: Висновок державної санітарно епідеміологічної експертизи на брикети паливні з деревини твердих порід та Протокол радіаційно - гігієнічних випробувань щодо відповідності «НРБУ-97». Протокол випробувань № 0982 від 08 червня 2021 року, підприємством – виробником є ТОВ «Брикети Черкащини» заявником випробувань брикетів паливних з деревинної твердих порід є ТОВ «Укр-тест», протокол випробувань стосується тільки зразків які передані на випробування 02.06.2021 ріку. Немає жодного підтверджуючого документу, що заявник випробувань ТОВ «Укр-тест» має відношення до пропонованих брикетів типу Pini Kay ФОП Боговик Світлана Миколаївна, а також, що випробувальні зразки які були надані ТОВ «Укр-тест» 02.06.2021 року будуть поставлені в військову частину 3005 НГУ в кількості 100 000,00 кг.;
- вимогами пункту 11 Оголошення встановлено зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628, а також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення учаснику забезпечення пропозиції згідно ч. 3 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон»). В Гарантії № 574/25 - ТГ від 06.02.2025 року зазначаються також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов'язань, передбачених його пропозицією, однак обов’язкової прямої інформації про підстави не повернення учаснику забезпечення пропозиції вище зазначена гарантія не містить. Таким чином, Гарантія № 574/25 - ТГ від 06.02.2025 року не відповідає умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Разом з тим Учасник не може внести та надати зміни до Гарантії після завершення часу на прийом пропозицій електронною системою закупівель (відповідно до вимог Оголошення) та/або надати Гарантію видану банком датою до завершення строку подання пропозицій.
Також повідолмяємо наступне, що норму, встановлену пунктом 8 ОСОБЛИВОСТІ здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275, якою встановлено, що разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Пунктом 43 таких особливостей встановлено: Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Однак гарантія № 574/25 - ТГ від 06.02.2025 року не відповідає умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Разом з тим Учасник не може внести та надати зміни до Гарантії після завершення часу на прийом пропозицій електронною системою закупівель (відповідно до вимог Оголошення) та/або надати Гарантію видану банком датою до завершення строку подання пропозицій, тому норму, встановлену пунктом 8 ОСОБЛИВОСТЕЙ не було проігноровано.
Відповідно до п.1 ч.13 ст.14 Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі без повернення на повторну кваліфікацію.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Номер:
12a7fc74a08444dcb6ab3601384a7fdc
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-29-002588-a.a1
Назва:
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Вимога:
Вимогами пункту 11 Оголошення встановлено, що Учасник повинен надати у складі пропозиції забезпечення пропозиції у формі електронної гарантії виданої банком з накладенням електронного підпису (що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта. Забезпечення пропозиції згідно з умовами цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі, повинно бути надане банком, щодо якого Національним банком України не приймалось рішення про віднесення такого банку до категорії неплатоспроможних у порядку, передбаченому згідно ст. 76 Закону України «Про банки і банківську діяльність». Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628, а також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення учаснику забезпечення пропозиції згідно ч. 3 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон»). Умови надання забезпечення пропозиції згідно умов цього розділу повинні передбачати неможливість внесення змін до умов гарантії або дострокового припинення дії гарантії без згоди бенефіціара після завершення часу на прийом пропозицій електронною системою закупівель. Розмір забезпечення пропозиції (3%) – 30 000,00 грн.
Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Учасником Фізична особа – підприємець Голобородько Любов Вікторівни була надана гарантія №03-1/01/2512/602 від 06.02.2025 року, що не відповідає умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі:
- відсутня підстава не повернення учаснику забезпечення пропозиції згідно ч. 3 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон»), а саме: 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
- містить пункт 6, яким встановлено: “Зміни до цієї гарантії можуть бути внесені в установленому законодавством порядку, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії”.
Таким чином, Гарантія №03-1/01/2512/602 від 06.02.2025 року не відповідає умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Разом з тим Учасник не може внести та надати зміни до Гарантії після завершення часу на прийом пропозицій електронною системою закупівель (відповідно до вимог Оголошення) та/або надати Гарантію видану банком датою до завершення строку подання пропозицій.
Відповідно до пункту 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник
Повинен був відхилити пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
ВИМАГАЮ:
1. Відхилити пропозицію учасника Фізичної особи – підприємця Голобородько Любов Вікторівни на закупівлю код за ЄЗС ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо (паливні брикети типу Pini Kay з деревини) (ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-29-002588-a) відповідно до п.13 ст. 14 Закону (пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі).
2. На підставі пункту 14 ст. 14 Закону оприлюднити в електронній системі закупівель рішення про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.02.2025 23:20
Вирішення:
Добрий день, Шановний Учасник! За результатами аукціону, який відбувся 10.02.2025 о 13:42, найбільш економічно вигідною визначена пропозиція Учасника ФОП "Голобородько Любов Вікторівна" (остаточна пропозиція 920 000,00 UAH з ПДВ). За результатами розгляду пропозиції Учасника ФОП "Голобородько Любов Вікторівна" було виявлено ряд невідповідностей, на виправлення яких Замовником надано час вказаному Учаснику для виправлення їх, в порядку передбаченому п.43 постанови КМУ 1178 від 12.10.2022 року (зі змінами). Учасником ФОП "Голобородько Любов Вікторівна" виправлено визначені невідповідності.
Згідно умов Оголошення про закупівлю товару паливні брикети типу Pini Kay з деревини, Учасник має надати забезпечення пропозиції. В пропозиції Учасника ФОП "Голобородько Любов Вікторівна" наявні документи, що підтведжують реалізацію забезпечення пропозиції. Згідно п. 43 постанови КМУ 1178 від 12.10.2022 року (зі змінами) під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Таким чином, Замовник взяв до уваги вимогу законодавства, що пропозиція Учасника має містити безпосередньо підтвердження забезпечення тендерної пропозиції. У вказаній нормі законодавства не йдеться про неможливість усунення невідповідностей у разі, коли забезпечення пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником.
На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, з метою забезпечення дотримання принципів об’єктивного та неупередженого визначення переможця спрощеної закупівлі, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, Замовником буде здійснено повернення пропозиції Учасника ФОП "Голобородько Любов Вікторівна" на повторну кваліфікацію.
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
14.02.2025 13:57