• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Просочення дерев’яних конструкцій горищ КУ «Романівський дитячий будинок-інтернат»

вся інформація про технічні, кількісні та якісні характеристики предмету закупівлі зазначена в документації допорогової закупівлі

Завершена

58 514.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 585.15 UAH
Період оскарження: 04.09.2018 12:15 - 07.09.2018 12:30
Вимога
Відхилено

Вимога додержання чинного законодавства

Номер: 19ee28b1555448b689537931859675e9
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-04-000525-b.b3
Назва: Вимога додержання чинного законодавства
Вимога:
Шановний Василю Леонідовичу! Нагадуємо, що ми так і не дочекалися відповіді на поставлене питання. Водночас, не закінчивши з встановленими системою публічних закупівель PROZORRO термінів оскарження нашої дискваліфікації (18.09.2018), Вами 17.09.2018 об 13.19 було оприлюднене Повідомлення про намір укласти договір з іншим учасником закупівлі та додано у сканованому вигляді Протокол засідання тендерного комітету Замовника про визначення переможця № 51 від 17.09.2019 (далі-Протокол). Такі Ваші дії, як голови тендерного комітету, можуть свідчити лише про зацікавленість укласти договір саме з іншим учасником торгів, та проведенням процедури допорогової закупівлі лише тому, що цього вимагає від Вас обласна рада, а результати закупівлі з метою недопущення перевитрати бюджетних коштів у сумі 19276,16 грн. (які, до речі, можна було б використати на покращення умов утримання дітей в інтернаті), Вас абсолютно не цікавлять. Водночас, вважаємо що визначення переможцем закупівлі відповідно до Протоколу суперечить вимогам Вашої ж тендерної документації (зі змінами), а саме. Відповідно до п. 3 умов Тендерної документації Замовника, розрахунки ціни пропозиції мають бути підтверджені наступними документами у складі пропозиції конкурсних торгів, зокрема: - кошторисний розрахунок; - розрахунок загально-виробничих та адміністративних витрат; - підсумкова відомість матеріально-технічних ресурсів. Дані документи у складі пропозиції Переможця відсутні у повному обсязі. Копія Статуту надано не в повному обсязі, зокрема, відсутня перша сторінка; Відсутня інформація про систему оподаткування, що вимагається тендерною документацію Замовника для платників єдиного податку (яким Переможець являється згідно даними ЄДРПОУ); Також відсутні листи-згоди на обробку персональних даних осіб, які будуть безпосередніми виконавцями робіт (додаток 3 до тендерної документації Замовника); Також відсутні деякі інші документи, які вимагаються Замовником. При цьому, в абзаці 3 п. 4 тендерної документації Замовника передбачено, що «Якщо Учасник відповідно до норм чинного законодавства не подав у складі своєї пропозиції документи, а вони вимагаються цією документацією, він повинен надати щодо цього лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів.». Доводимо до Вашого відома, що такі листи щодо ненаданих документів відсутні (як відсутні пояснення щодо надання, наприклад, копії Статуту не в повному обсязі, подання документів без зазначення адресату, вихідного номеру та дати). Ураховуючи викладене, пропонуємо привести вимоги своїх протоколів, оприлюднених у рамках даної допорогової закупівлі у відповідність із чинним законодавством, яке Ви намагаєтеся порушити у самій грубій формі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник надаємо відповідь на Вашу вимогу
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Відсутність відповіді по суті поставлених питань

Номер: 6c69ea7d240d4570bcb30e7eddfb7f06
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-04-000525-b.c2
Назва: Відсутність відповіді по суті поставлених питань
Вимога:
Шановний Василю Леонідовичу! Ми так і не дочекалися відповіді на поставлене питання. Інформуємо Вас, що відповідь на наше питання, надана Замовником, а саме дословно: «Відповідь на вимогу стосовно декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці», ми можемо розцінювати лише як намагання ввести в оману систему публічних закупівель PROZORRO, яка не в змозі в автоматичному режимі аналізувати відповідь на поставлене питання по суті, а лише фіксувати сам факт наявності такої відповіді. Це дозволяє надавати відповіді у формі будь-якого тексту, який не містить ніякої інформації щодо поставленого питання, на кшталт оприлюдненої Вами, тим самим відхиляючи переможців, які запропонували найнижчу ціну без будь-яких законних на те підстав. Ураховуючи викладене, вважаємо, що такими діями тендерний комітет Замовника, очолюваний Вами, як керівником замовника, порушує законодавство про конкуренцію, та створює передумови для того, щоб вважати його дії такими, що містять підґрунтя для корупційних діянь. Тому НАПОЛЕГЛИВО ПРОСИМО надати відповідь на поставлене питання, а саме: Повідомляємо, що у склад наданої ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУД.» документації, подано посвідчення № № 86642 та 86643, видані особам які здійснюватимуть роботи, визначені у даній закупівлі, та які містять інформацію про проходження навчання і наявність відповідних знань, зокрема, з пожежної безпеки. Тому вважаємо, що зазначення в Протоколі засідання тендерного комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 49 від 14.09.2018 інформації щодо відсутності навчання з пожежної безпеки не відповідає дійсності, та викликано лише не уважним вивченням нашої документації тендерним комітетом. Щодо формулювання у вищезазначеному Протоколі «Відсутня декларація про дозвіл висотних робіт» повідомляємо про таке. Можливо, що тендерний комітет мав на увазі документ «Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці», так як чинним законодавством не передбачено документ «Декларація про дозвіл висотних робіт», тому що посилання на чинне законодавство в Протоколі засідання тендерного комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 49 від 14.09.2018 є невірним. Тому роз’яснюємо, що відповідно до п. 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2017 № 48 (далі-Постанова), виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6 Постанови, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що зазначене в додатку 7 Постанови, здійснюються роботодавцем на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Декларація за формою згідно з додатком 8 Постанови подається суб'єктом господарювання (уповноваженим ним органом або особою): у паперовій формі особисто або поштовим відправленням - адміністратору; в електронній формі через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, оформлена згідно з вимогами законів у сфері електронних документів, - дозвільному органу за своїм місцезнаходженням або у випадках, передбачених законом, за місцем провадження діяльності чи місцезнаходженням об'єкта не пізніше ніж за п'ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності. Тобто це повинно здійснюватися щодо визначених видів робіт, які будуть в майбутньому проводитись підрядником. Водночас, за станом на дату проведення торгів із даної закупівлі підрядника ще не було визначено, тому дану декларацію надати неможливо, так як відсутня правова підстава виконання таких робіт, а саме договір підряду. Слід зазначити, що у ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУД.» наявний дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки (додано у складі нашої тендерної пропозиції), який є чинний на даний момент і видача якого проводилась на підставі відповідної документації та за наявності відповідної матеріально-технічної бази підприємства. Також виконання робіт, передбачених закупівлею, передбачає їх проведення на діючому об’єкті, виключно на горищі, яке є закритим з усіх боків, містить тверду підлогу та виключає падіння працівників з висоти, так як фізично з горища, яке не знаходиться в процесі будівництва або ж ремонту, це здійснити не можливо. Ураховуючи викладене, вбачаємо в діях Замовника намагання дискваліфікувати ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУД.» за обставинами, які не відповідають дійсності та суперечать чинному законодавству, що в свою чергу може призвести до збільшення витрат Замовника на дану роботу та нецільового використання бюджетних коштів. Тому з метою дотримання наявної законодавчо-правової бази просимо переглянути рішення тендерного комітету та привести його у відповідність до чинного законодавства України та нашої тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику надаємо відповідь на Вашу вимогу
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Протокол Замовника складено без урахування документації та законодаства

Номер: 47bc5d1164f54a10b3e5e99d679a4025
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-04-000525-b.a1
Назва: Протокол Замовника складено без урахування документації та законодаства
Вимога:
Повідомляємо, що у склад наданої ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУД.» документації, подано посвідчення № № 86642 та 86643, видані особам які здійснюватимуть роботи, визначені у даній закупівлі, та які містять інформацію про проходження навчання і наявність відповідних знань, зокрема, з пожежної безпеки. Тому вважаємо, що зазначення в Протоколі засідання тендерного комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 49 від 14.09.2018 інформації щодо відсутності навчання з пожежної безпеки не відповідає дійсності, та викликано лише не уважним вивченням нашої документації тендерним комітетом. Щодо формулювання у вищезазначеному Протоколі «Відсутня декларація про дозвіл висотних робіт» повідомляємо про таке. Можливо, що тендерний комітет мав на увазі документ «Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці», так як чинним законодавством не передбачено документ «Декларація про дозвіл висотних робіт», тому що посилання на чинне законодавство в Протоколі засідання тендерного комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 49 від 14.09.2018 є невірним. Тому роз’яснюємо, що відповідно до п. 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2017 № 48 (далі-Постанова), виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6 Постанови, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що зазначене в додатку 7 Постанови, здійснюються роботодавцем на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Декларація за формою згідно з додатком 8 Постанови подається суб'єктом господарювання (уповноваженим ним органом або особою): у паперовій формі особисто або поштовим відправленням - адміністратору; в електронній формі через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, оформлена згідно з вимогами законів у сфері електронних документів, - дозвільному органу за своїм місцезнаходженням або у випадках, передбачених законом, за місцем провадження діяльності чи місцезнаходженням об'єкта не пізніше ніж за п'ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності. Тобто це повинно здійснюватися щодо визначених видів робіт, які будуть в майбутньому проводитись підрядником. Водночас, за станом на дату проведення торгів із даної закупівлі підрядника ще не було визначено, тому дану декларацію надати неможливо, так як відсутня правова підстава виконання таких робіт, а саме договір підряду. Слід зазначити, що у ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУД.» наявний дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки (додано у складі нашої тендерної пропозиції), який є чинний на даний момент і видача якого проводилась на підставі відповідної документації та за наявності відповідної матеріально-технічної бази підприємства. Також виконання робіт, передбачених закупівлею, передбачає їх проведення на діючому об’єкті, виключно на горищі, яке є закритим з усіх боків, містить тверду підлогу та виключає падіння працівників з висоти, так як фізично з горища, яке не знаходиться в процесі будівництва або ж ремонту, це здійснити не можливо. Ураховуючи викладене, вбачаємо в діях Замовника намагання дискваліфікувати ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУД.» за обставинами, які не відповідають дійсності та суперечать чинному законодавству, що в свою чергу може призвести до збільшення витрат Замовника на дану роботу та нецільового використання бюджетних коштів. Тому з метою дотримання наявної законодавчо-правової бази просимо переглянути рішення тендерного комітету та привести його у відповідність до чинного законодавства України та нашої тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу стосовно декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 18.09.2018 09:31
Підтвердження вирішення: Шановний учасник! 1) Згідно постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 26.06.2013р. № 444, а саме п. 16 особи, які приймаються на роботу пов’язану з підвищеною небезпекою мають попередньо пройти спеціальне навчання «ПТМ» Пожежно-технічний мінімум з пожежної безпеки 2) Стосовно декларації згідно Постанови КМУ від 07.02.2018р. № 48 Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2010 р. № 725 і від 26 жовтня 2011 р. № 1107 Додаток 6 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48) ПЕРЕЛІК видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці 1. Радіологічний (дозиметричний) і піротехнічний контроль. 2. Виготовлення та випробування вантажозахоплюючих пристроїв (стропів, траверсів, грейферів, захватів). 3. Експлуатація і ремонт водозбірних споруд. 4. Продавлювання тунельних конструкцій під будинками, спорудами, магістралями і водоймищами, крім земляних робіт, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою. 5. Роботи із застосуванням піротехнічних виробів. 6. Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. 7. Навчання з питань охорони праці працівників інших суб'єктів господарювання. 8. Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах). 9. Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою. 10. Водолазні роботи. 11. Маркшейдерські роботи 12. Обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів. 13. Звалювання та розпилювання блоків природного каменю. 14. Роботи верхолазні та скелелазні. 15. Роботи із збереження та переробки зерна. 16. Роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В та в зонах дії струму високої частоти. 17. Експертиза стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб'єктів господарювання, які виконують роботи та/або експлуатують обладнання підвищеної небезпеки. 18. Зберігання балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом. 19. Зварювальні роботи. Тому згідно додатка п.6 Додатка 6 потрібно надати не дозвіл, а декларацію. Роботи будуть проводяться на горищі висота, яких вища 3-х метрів.