-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 39830000-9 Продукція для чищення (Миючі засоби )
Завершена
162 926.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 814.63 UAH
мін. крок: 0.5% або 814.63 UAH
Період оскарження:
28.01.2025 18:50 - 02.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірну відміну замовником процедури закупівлі
Номер:
b9ed7941b2b946e58e55bcabe35bfcbe
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-28-019134-a.c1
Назва:
Скарга на неправомірну відміну замовником процедури закупівлі
Скарга:
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 13.02.2025 р. №47/юр/25.
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.02.2025 № 2771.pdf 25.02.2025 12:22
- рішення від 24.02.2025 № 2771.pdf 27.02.2025 14:35
- рішення від 17.02.2025 № 2326.pdf 17.02.2025 14:39
- Скарга від 13.02.2025.docx 13.02.2025 13:09
- Скарга від 13.02.2025.pdf.asice.zip 13.02.2025 13:09
- sign.p7s 13.02.2025 13:09
- Скарга від 13.02.2025.docx 13.02.2025 13:08
- Скарга від 13.02.2025.pdf.asice.zip 13.02.2025 13:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.02.2025 14:25
Дата розгляду скарги:
24.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.02.2025 14:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.02.2025 14:36
Дата виконання рішення Замовником:
19.03.2025 17:34
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником скасовано рішення про відміну процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2025-01-28-019134-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
4e476bf301574ed5ae11bb01c3cf2b6b
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірну відміну замовником процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
З рішенням Замовника про відміну тендеру не погоджуємось, вважаємо його протиправним, дискримінаційним, прийнятими з грубим порушенням правових норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель з наступних підстав.
Згідно з підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Даною нормою визначено, що замовник може відмінити відкриті торги при неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Однак жодних вимог до таких дій зазначена норма не містить.
Водночас в даному відміна повинна бути аргументовано та документально підтвердженою. Зокрема, замовник в кожному конкретному випадку повинен довести, неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Однак, у даному випадку Замовник у Протоколі зазначає «неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель», тобто відміняє закупівлю на підставі п.п.2 п. 50 Особливостей, але в той же час Замовником на майданчику вказано коментар, який взагалі відноситься до п.п.1 п. 50 Особливостей, а саме: «Відсутність подальшої потреби по заданих технічних, якісних та кількісних характеристик.»
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник у своєму Протоколі фактично лише вказав (процитував) п.п.2 п. 50 Особливостей, а на майданчику лише вказав (процитував) п.п.1 п. 50 Особливостей але відповідне рішення про відміну торгів по даній закупівлі не підтвердив жодними обставинами, документами чи іншими аргументованими на те причинами, як наявність доказової бази відповідної відміни, що свідчило б про фактичну необхідність та правомірність дій Замовника.
Вважаємо, що Замовник безпідставно та без належного обґрунтування відмінив публічну закупівлю, чим порушив вимоги ст. 5, 29 Закону.
Просимо зобовʼязати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2025-01-28-019134-a.
Аналогічна правова позиція викладена у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 601-р/пк-пз від 10.01.2024р., № 15365-р/пк-пз від 26.09.2023р. та №6217-р/пк-пз від 09.05.2023р.
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Згідно з підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Даною нормою визначено, що замовник може відмінити відкриті торги при неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Однак жодних вимог до таких дій зазначена норма не містить.
Водночас в даному відміна повинна бути аргументовано та документально підтвердженою. Зокрема, замовник в кожному конкретному випадку повинен довести, неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Однак, у даному випадку Замовник у Протоколі зазначає «неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель», тобто відміняє закупівлю на підставі п.п.2 п. 50 Особливостей, але в той же час Замовником на майданчику вказано коментар, який взагалі відноситься до п.п.1 п. 50 Особливостей, а саме: «Відсутність подальшої потреби по заданих технічних, якісних та кількісних характеристик.»
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник у своєму Протоколі фактично лише вказав (процитував) п.п.2 п. 50 Особливостей, а на майданчику лише вказав (процитував) п.п.1 п. 50 Особливостей але відповідне рішення про відміну торгів по даній закупівлі не підтвердив жодними обставинами, документами чи іншими аргументованими на те причинами, як наявність доказової бази відповідної відміни, що свідчило б про фактичну необхідність та правомірність дій Замовника.
Вважаємо, що Замовник безпідставно та без належного обґрунтування відмінив публічну закупівлю, чим порушив вимоги ст. 5, 29 Закону.
Просимо зобовʼязати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2025-01-28-019134-a.
Аналогічна правова позиція викладена у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 601-р/пк-пз від 10.01.2024р., № 15365-р/пк-пз від 26.09.2023р. та №6217-р/пк-пз від 09.05.2023р.
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобовʼязати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2025-01-28-019134-a.