-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги їдалень
Закупівля здійснюється відповідно до Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275
Торги не відбулися
30 960 647.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 154 803.23 UAH
мін. крок: 0.5% або 154 803.23 UAH
Період оскарження:
28.01.2025 16:44 - 04.02.2025 10:00
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА
Номер:
319745860c4b4aa6a43410e595cd7131
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-28-017461-a.a1
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
Дана Закупівля була оголошена відповідно до Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275, зокрема, пп. 2 п. 8, згідно якого такі закупівлі проводяться у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення спрощених закупівель замовники повинні дотримуватися певних принципів, до яких відносяться, серед іншого, максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Однак, на наше глибоке переконання, при розгляді нашої пропозиції всі згадані принципи були повністю знехтувані.
Це звернення не ставить за мету аргументувати відповідність нашої пропозиції кожній окремій умові чи вимозі, зазначеній в оголошенні, а є спробою зупинитись на деяких аспектах, щоб довести подекуди навіть абсурдність деяких висновків щодо невідповідності нашої пропозиції вимогам до предмета закупівлі та незаконність ситуації в цілому, що опосередкована наразі наявним рішеннями по даній закупівлі.
Не кажучи вже про те, що в нашій пропозиції в принципі відсутні невідповідності умовам, визначеним в Оголошенні про проведення Закупівлі, та вимогам до предмета Закупівлі, оскільки ті вимоги та умови, на які посилається Замовник в обґрунтування такої невідповідності - або відсутні взагалі, або витлумачені Замовником у власній довільній й суб’єктивній інтерпретації, яка не відповідає дійсності та реальним умовам Оголошення.
Так, серед зазначених умов користування учасником приміщення, які «не можуть гарантувати надання учасником послуг, які є предметом закупівлі, в обсягах та у строки, визначені умовами закупівлі», немає жодної об’єктивної та належним чином обґрунтованої, з посиланням на конкретні умови Оголошення, обставини, з якою пов’язується неможливість надання таких послуг.
Зокрема, в частині зауважень про невідповідність площі приміщення, слід відзначити, що в Оголошенні відсутня вимога щодо площі приміщень (залів) для прийому їжі, а лише визначено район розташування закладу громадського харчування, у якому повинні надаватися послуги їдалень, а саме - м. Київ, в межах вулиць (район, обмежений по периметру): пр-т Берестейський, пров. Політехнічний, вул. Борщагівська, вул. Польова, вул. Верхньоключова, пров. Індустріальний, вул. Вадима Гетьмана (ч. 2 Розділу ІІІ Оголошення), при цьому місце розташування зазначеного орендованого приміщення цьому відповідає.
Тези рішення про те, що «надання послуг з використанням цього приміщення залежить від рішень / дій третіх осіб у власності яких це приміщення перебуває» не можна вважати коректним, зважаючи на добровільне волевиявлення обох сторін щодо укладення такого договору, визначення їх взаємних прав та обов’язків (Розділ 5 Договору), гарантій виконання зобов’язань (Розділ 7 Договору), тощо.
Договір оренди нерухомого майна №1-10/02/2025 від 10.02.2025 (файл «8.3. Договір оренди приміщення.pdf»), наданий у складі тендерної пропозиції (незважаючи на те, що це не вимагалось Замовником), є дійсним на період надання послуг згідно технічної частини Оголошення, тобто до 31.12.2025. Згідно умов Договору (п. 3.4 Договору) «будь-які зміни строку оренди та строку дії цього договору допускаються виключно за згодою сторін, що оформлюються письмовою двосторонньою додатковою угодою до даного Договору». При цьому, одностороннє розірвання договору зі сторони орендодавця прямо та безпосередньо залежить від неналежного виконання орендарем своїх обов’язків за ним (Розділ 9 Договору), а одностороннє розірвання договору зі сторони орендаря було б нелогічним у разі фактичного надання послуг згідно умов цієї закупівлі.
Щодо невідповідностей графіку харчування, слід зазначити, що Замовником не було надано інформації ні в Оголошенні, ні в додатках до нього стосовно розпорядку дня і лише в п. 5.3 ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ (Додаток 3 до Оголошення) вказано, що «порядок надання Послуг визначає представник Замовника відповідно до свого внутрішнього розпорядку та специфіки завдань, які він виконує». Тобто, передбачалось ознайомлення з графіком харчування лише переможця процедури закупівлі, а в учасника не було ні підстав, ні навіть орієнтирів для встановлення іншого графіку користування приміщенням, ніж запропонованого орендодавцем. Інформація про те, що «внутрішнім розпорядком передбачено сніданок раніше 8 години ранку» була вказана Замовником вже після закінчення періоду подання пропозицій. В будь-якому разі, специфіка договірних відносин сторін дозволяє їм регулювати ці відносини впродовж дії укладеного договору оренди приміщення (в тому числі щодо графіку його використання);
Окремо хотіли б звернути увагу, що таке ретельне вивчення умов Договору оренди нерухомого майна №1-10/02/2025 від 10.02.2025 в принципі не відповідає умовам Оголошення, адже відповідно до п. 8 ч. 1 Розділу ІІІ Оголошення єдиним документом, який вимагався для підтвердження інформації про відповідність учасника такому кваліфікаційному критерію як наявність матеріально-технічної бази та обладнання є «підписана учасником довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявність власного та/або орендованого обладнання, матеріально-технічної бази, приміщень (залів) для прийому їжі та транспортних засобів, які використовуються та/або будуть використовуватися при наданні послуг їдалень, та/або такого, що знаходиться у користуванні».
Жодних інших документів на підтвердження наявності власного та/або орендованого обладнання, приміщень (залів) не вимагалось (тим більше надання підтвердження наявності обладнання в певній кількості чи певного найменування, чи наявності приміщення певної площі).
В той же час, нами були надані за власною ініціативою Договір оренди нерухомого майна №1-10/02/2025 від 10.02.2025 (файл «8.3. Договір оренди приміщення.pdf»), видаткові накладні (файл “8.2. Накладні обладнання.pdf”), які, в свою чергу, підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям.
Щодо тез про те, що «У наданій учасником калькуляції за нормою харчування № 1 – загальновійськова для курсантів, не враховано вимоги підпункту «б» пункту 2 приміток до норми № 1 – загальновійськова Норм харчування військовослужбовців Збройних Сил та інших військових формувань, затверджених постановою КМУ від 29 березня 2012 року № 426 у частині зміни кількості деяких продуктів у нормі № 1 - загальновійськова для курсантів у порівнянні з нормою № 1 – загальновійськова», слід зазначити наступне.
Відповідно до п. 13 Розділу ІІІ Оголошення, серед документів, які вимагаються для підтвердження відповідності предмета закупівлі встановленим замовником технічним, якісним та іншим характеристикам вказані: «калькуляції витрат на харчування із розрахунку за одну добову видачу за кожною нормою харчування окремо (три калькуляції) із зазначенням вартості всіх складових послуг їдалень, включаючи інформацію про окремі найменування харчових продуктів (товарів) із зазначенням ціни за одиницю харчового продукту (товару), одиниці виміру щодо продуктів (товарів) та вартості окремих послуг, загальної вартості за такі харчові продукти (товари) у складі ціни добових видач, а саме інформацію про: - набір продуктів харчування (продовольство): перелік (найменування) продуктів харчування, одиниця виміру, закупівельна вартість, кількість у відповідній нормі харчування за одну добову видачу, тощо; - витрати заробітної плати персоналу; - комунальні витрати: електрична енергія, водопостачання, водовідведення, теплопостачання; - інші витрати: використання інвентарю та матеріалів; супутні витрати (за наявності, якщо впливають на ціну/надаються сторонніми організаціями) - вивіз відходів, дезінсекція, дератизація, послуги зв’язку, технічне обслуговування та ремонт приміщень та обладнання тощо; - інші витрати, які впливають на ціну добових видач. Орієнтовна форма калькуляції зазначена у додатку 3.4 цього оголошення.». В орієнтовній формі калькуляції (а саме – в розділі таблиці «Найменування продовольсьва») вказано, що «нижчезазначене продовольство вказане для прикладу, в калькуляції яка буде додана до договору виконавцем має бути вказано фактичне продовольство, яке буде використовуватися при наданні послуг (з урахуванням норм заміни)». Тобто, урахування норм заміни повинно бути в калькуляції, яка буде додана до договору (вже після визначення учасника переможцем і відповідно – на етапі підписання такого договору).
В свою чергу нами надано калькуляції витрат на харчування із розрахунку за одну добову видачу за кожною нормою харчування окремо (за Постановою Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002 р. N 426) у повній відповідності до вимоги п. 13 Розділу ІІІ Оголошення.
Окрім того, навіть виявивши невідповідності, Замовником було повністю проігноровано вимогу п. 8 Особливостей, згідно якої у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Отже, щиро сподіваємось, що хибні висновки, які лягли в основу обґрунтування відхилення нашої пропозиції, мають суто технічний характер внаслідок допущеної помилки через людський фактор, що не стане на заваді перегляду вищезгаданого рішення про відхилення нашої пропозиції й проведення закупівлі у відповідності до загальних принципів здійснення публічних закупівель.
Враховуючи викладене вище, просимо скасувати зазначене рішення, оформлене Протоколом №2/1 від 17.02.2025 про відхилення нашої пропозиції, та завершити цю закупівлю все ж таки у відповідності до загальних принципів здійснення публічних закупівель, що дозволить здійснити закупівлю потрібних Замовнику послуг на засадах максимальної економії, прозорості та відкритості.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога UA-2025-01-28-017461-a.pdf 19.02.2025 21:58
Дата подачі:
19.02.2025 21:58