• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Дезинфекційні засоби

Завершена

20 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 200.00 UAH
Період оскарження: 03.09.2018 12:55 - 04.09.2018 12:59
Вимога
Вирішена

порушення закону, упереджені дії

Номер: fa9549f6c96b4ed3848018a5a9ccf2d3
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-03-000510-c.c2
Назва: порушення закону, упереджені дії
Вимога:
Шановний! Ми розуміємо, що треба відробити хабар, який вам обіцяє "улюблений на всю країну постачальник", тому будете писати все, що завгодно, різну маячню, аби виправдати свої корупційні дії. Ви впевнені, що хочете бути "корупційними зірками" системи Прозорро за таку суму закупівлі? Ви розумієте, що всі, хто зайде на сторінку цього акціону зрозуміє,що ви протягуєте у переможці "свого" постачальника. Добре подумайте перед кінцевим рішенням, бо покарання за корупціну закупівлю буде дуже тяжким! Стосовно аргументів відхилення економічно найвигіднішої пропозиції. Ви не надали конкретного пояснення в чому полягає невідповідність запропонованого нами товару, відписуєтесь загальними словами. Відповідно до наказу №35 замовник повинен надати відповіді на поставлені питання, тож вимагаємо пояснення невідповідності. Розуміємо, що знання - це не ваш "коньок". Хабар - так. Замовник навмисно сформував дискримінаційні медико-технічні вимоги до продукції, яким відповідає лише продукція, зазначена в документації, а надання еквівалентів інших виробників, які б відповідали всім вимогам є неможливим! Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Скаржнику! Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам. З метою отримання установою дезінфекційних засобів, що повністю задовольняють потребу закладу в препаратах широкого спектру дії, щодо різноманітних інфекцій для запобігання внутрішньо лікарняного інфікування пацієнтів та працівників, тендерним комітетом при складанні медико-технічних вимог було зазначено саме такий перелік товарів. Крім того, тендерним комітетом нашої установи під час розгляду пропозиції встановлено, що до складу засобу дезінфекційного «Санідез» входить трихлорізоціанурова кислота, натомість, до складу запропонованого вами засобу «Клінідез» входить дихлорізоціанурова кислота; у препараті «Тіланол форте» відсутня можливість проведення дезінфекції високого рівня для жорстких та гнучких ендоскопів та відсутня можливість проведення стерилізації виробів медичного призначення. Замовник встановлює вимоги до закуповуємого товару виходячи з потреб медичної установи та результату тестування певних торгових марок дезінфектантів, тому йому важливо отримати продукцію саме з зазначеними характеристиками. То ж ваша вимога є безпідставною, забирає час медичних працівників на безглузду переписку, відволікає від прямих обов’язків. Ваші звинувачення та погрози носять характер тиску на Замовника за ради власних інтересів.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

вимога

Номер: 3989ac4d8a1042868dcb9f6d704739ca
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-03-000510-c.b1
Назва: вимога
Вимога:
порушення Закону
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Скаржнику! Технічне завдання було складено виходячи з потреб нашої медичної установи, а документація відповідає положенням п. 6.4 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників, тобто це право, а не обов’язок З метою отримання установою дезінфекційних засобів, що повністю задовольняють потребу закладу в препаратах широкого спектру дії, щодо різноманітних інфекцій для запобігання внутрішньо лікарняного інфікування пацієнтів та працівників, тендерним комітетом при складанні медико-технічних вимог було детально зазначено характеристики товарів. Закон не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Відповідно до ст.1 Закону України «Про захист економічної конкуренції»: «економічна конкуренція (конкуренція) – змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначити умови обороту товарів на ринку». Дезінфекційні засоби, зазначені у технічних вимогах до оголошення про закупівлю, реалізує необмежене коло продавців. Крім того, згідно з даними Державного реєстру дезінфекційні засоби, зазначені у технічних вимогах до оголошення, виробляються щонайменше двома виробниками. Наявність двох виробників вже є запорукою економічної конкуренції. За таких умов твердження про наявність корупційного зговору між посадовими особами Замовника та Постачальника та наявність дискримінаційних умов є безпідставними.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні