-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги обов`язкового технічного контролю автотранспорту
Завершена
171 167.34
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 189.33 UAH
мін. крок: 0.1% або 189.33 UAH
Період оскарження:
28.01.2025 14:51 - 01.02.2025 00:00
Вимога
Відхилено
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника, на неправомірне визначення переможця
Номер:
443f9de55f104f8b9cb71e978c3c82c8
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-28-012869-a.b1
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника, на неправомірне визначення переможця
Вимога:
Замовником по даній закупівлі, Чернігівською філією Товариства з обмеженою відповідальністю "Газорозподільні мережі України" прийнято рішення про визнання ТОВ «ТЕКСТОН» переможцем по лоту № 1 без врахування відсутності документально підтвердженого досвіду, що є суттєвою умовою закупівлі та порушує вимоги до учасників закупівлі встановлені тендерною документацією Замовника та абз. 1 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга по 1 лоту закупівлі UA-2025-01-28-012869-a.pdf 10.03.2025 16:06
- Відповідь на вимогу.pdf 13.03.2025 08:28
Дата подачі:
10.03.2025 16:07
Вирішення:
Ознайомившись зі змістом скарги (вимоги), замовник вважає за необхідне надати відповідь на звернення учасника процедури закупівлі такого змісту:
1. Чернігівська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України» не є замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII.
2. Чернігівська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України» здійснює закупівлі відповідно до Регламенту взаємодії структурних та відокремлених підрозділів Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України» під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, затвердженого наказом № 106/102/1 – 2023 від 06.06.2023 (далі – Регламент) та з урахуванням норм чинного законодавства: Закону та Постановою КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року №1178 (зі змінами).
3. Аналогічний договір у публічних закупівлях використовується під час підтвердження кваліфікаційним критеріям учасника закупівлі. Закон України «Про публічні закупівлі» не містить конкретного визначення, що таке аналогічний договір, та які вимоги до нього повинні встановлюватись. У Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі зазначено, що «під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір надання послуг обов’язкового технічного контролю автотранспорту, що передбачені для закупівлі у цій документації». Слід зазначити, що кваліфікаційні критерії — це вимоги, які замовник встановлює до учасників публічних закупівель. Вони дозволяють переконатися в тому, що учасник може надати відповідні послуги в повному обсязі, забезпечити належне виконання умов договору.
Учасником ТОВ «ТЕКСТОН» надано скан-копії договорів із документами, що підтверджують повне виконання аналогічних договорів. Дільниця 22, на якій планується надання послуг з проведення обов’язкового технічного контролю має порядковий номер 12 в переліку дільниць Випробувальної лабораторії ТОВ «ТЕКСТОН» в Атестаті про акредитацію випробувальної лабораторії. Надання аналогічного договору свідчить про надійність учасника, так як договір укладається з ТОВ «ТЕКСТОН», а не з дільницею.
4. Пропозиція учасника, який надав найбільш економічну вигідну пропозицію, відповідає кваліфікаційний критеріям, що встановлені замовником.
Статус вимоги:
Відхилено