-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з харчування (постачання готових страв) для вихованців Комунального підприємства «Кременчуцький обласний спеціалізований будинок дитини Полтавської обласної ради»
Торги відмінено
1 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
Період оскарження:
28.01.2025 11:26 - 02.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможцем закупівлі учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації
Номер:
17af822ec1554131a7f68e22df29783a
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-28-005851-a.c1
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможцем закупівлі учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.docx.asice.zip 12.02.2025 13:04
- меню до 1р.pdf 12.02.2025 13:04
- 18.1. меню 1-14день.pdf 12.02.2025 13:04
- 5 сертифікати ХАССП.pdf 12.02.2025 13:04
- 18.2. меню 15-28 день.pdf 12.02.2025 13:04
- Протокол переможець кейтеринг.pdf 12.02.2025 13:04
- sign.p7s 12.02.2025 13:05
- Рішення від 14.02.2025 № 2255.pdf 14.02.2025 15:05
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.02.2025 № 2720.pdf 24.02.2025 10:28
- Рішення від 21.02.2025 № 2720.pdf 26.02.2025 15:01
- техн та якісні характер.pdf 18.02.2025 09:52
- 5 сертифікати ХАССП.pdf 18.02.2025 09:52
- 6. наказ хассп.pdf 18.02.2025 09:52
- 18.2. меню 15-28 день.pdf 18.02.2025 09:52
- меню до 1р.pdf 18.02.2025 09:52
- 3 лист наявн працівників.pdf 18.02.2025 09:52
- Пояснення по скарзі.pdf 18.02.2025 09:52
- 18.1. меню 1-14день.pdf 18.02.2025 09:52
- Договір 8-02 кейтеринг.pdf 18.02.2025 09:52
- Пояснення по скарзі.docx 18.02.2025 09:52
- 4 дов про працівника хассп.pdf 18.02.2025 09:52
- Програма міносвіти НАССР.pdf 18.02.2025 09:52
- Протокол про виконання вимоги АМКУ.pdf 27.02.2025 14:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.02.2025 14:54
Дата розгляду скарги:
21.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.02.2025 15:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.02.2025 15:01
Дата виконання рішення Замовником:
27.02.2025 14:42
Коментар замовника щодо усунення порушень:
1. Виконано рішення Постійно діючої адміністративної комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель про скасування рішення уповноваженої особи щодо визначення переможцем закупівлі ФОП ЛУР′Є АЛЛА ЮРІЇВНА на закупівлю Послуги з харчування (постачання готових страв) для вихованців Комунального підприємства «Кременчуцький обласний спеціалізований будинок дитини Полтавської обласної ради» згідно коду ДК 021:2015 - 55520000-1 «Кейтерингові послуги», № UA-2025-01-28-005851-a. 2.Оприлюднено інформацію про скасування рішення уповноваженої особи щодо визначення переможцем закупівлі ФОП ЛУР′Є АЛЛА ЮРІЇВНА на закупівлю Послуги з харчування (постачання готових страв) для вихованців Комунального підприємства «Кременчуцький обласний спеціалізований будинок дитини Полтавської обласної ради» згідно коду ДК 021:2015 - 55520000-1 «Кейтерингові послуги», № UA-2025-01-28-005851-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f53a09d1f81a48c98bc9a98889db125a
Заголовок пункту скарги:
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
тендерна пропозиція учасника ФОП ЛУР′Є АЛЛА ЮРІЇВНА не відповідає умовам технічної специфікації. А саме, відповідно до п. 1 Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»: «..Учасник розраховує ціну послуги відповідно до примірного п’ятиразового чотиритижневого сезонного меню для різних вікових груп, при цьому враховують особливі дієтичні потреби вихованців (у разі їх наявності) та сезонність (осінь, зима, весна, літо)...»
Відповідно до п. 10 Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», учасники повинні надати: «10. В складі пропозиції на підтвердження відповідності встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам учасники подають розроблене примірне меню, скориговане по наступним віковим категоріям учнів: від народження до 1 року, від 1 до 4 років, від 4 до 6 років..»
Учасник ФОП ЛУР′Є АЛЛА ЮРІЇВНА не надав у складі пропозиції примірне меню, скориговане по наступним віковим категоріям учнів: від народження до 1 року. Тендерна пропозиція переможця закупівлі не відповідає умовам технічної специфікації, а тому повинна була відхилена Замовником.
Проте, всупереч п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022р., Замовник надає учаснику 24 години на виправлення.
Відповідно до п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених З.У. «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», далі – «Особливості»:
«43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалось замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в тендерній пропозиції)..
Окрім того, переможець Закупівлі ФОП ЛУР′Є АЛЛА ЮРІЇВНА після надання йому 24 години на виправлення Замовником, все одно не виконує вимогу, встановлену п. 1 та п. 10 Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та надає Меню для вікової категорії від народження до 1 року чотириразового харчування, на один день, а не п’ятиразове чотиритижневе сезонне меню, як зазначено у п. 1 Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
Хоча за іншими віковими категоріями: від 1 до 4 років, від 4 до 6 років надає у складі тендерної пропозиції п’ятиразові чотиритижневі сезонні меню.
Відповідно до п. 10 Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», учасники повинні надати: «10. В складі пропозиції на підтвердження відповідності встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам учасники подають розроблене примірне меню, скориговане по наступним віковим категоріям учнів: від народження до 1 року, від 1 до 4 років, від 4 до 6 років..»
Учасник ФОП ЛУР′Є АЛЛА ЮРІЇВНА не надав у складі пропозиції примірне меню, скориговане по наступним віковим категоріям учнів: від народження до 1 року. Тендерна пропозиція переможця закупівлі не відповідає умовам технічної специфікації, а тому повинна була відхилена Замовником.
Проте, всупереч п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022р., Замовник надає учаснику 24 години на виправлення.
Відповідно до п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених З.У. «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», далі – «Особливості»:
«43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалось замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в тендерній пропозиції)..
Окрім того, переможець Закупівлі ФОП ЛУР′Є АЛЛА ЮРІЇВНА після надання йому 24 години на виправлення Замовником, все одно не виконує вимогу, встановлену п. 1 та п. 10 Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та надає Меню для вікової категорії від народження до 1 року чотириразового харчування, на один день, а не п’ятиразове чотиритижневе сезонне меню, як зазначено у п. 1 Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
Хоча за іншими віковими категоріями: від 1 до 4 років, від 4 до 6 років надає у складі тендерної пропозиції п’ятиразові чотиритижневі сезонні меню.
×
-
Назва доказу:
меню 15-28 день
-
Повʼязаний документ:
18.2. меню 15-28 день.pdf
-
-
Назва доказу:
меню 1-14 день
-
Повʼязаний документ:
18.1. меню 1-14день.pdf
-
-
Назва доказу:
меню до 1р.
-
Повʼязаний документ:
меню до 1р.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов'язати замовника скасувати його рішення, що оформлене Протоколом № 18/4-2025 від 07.02.2025 р. про визначення переможцем закупівлі ФОП ЛУР′Є АЛЛУ ЮРІЇВНУ.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
d2421225d1814adba70d55d306701f9e
Заголовок пункту скарги:
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до п. 2.2. Додатку № 1 до тендерної документації, учасники повинні надати:
«2.2. Довідку, складену у довільній формі, про наявність в штаті підприємства працівників (із зазначенням ПІБ працівників та їх посади), які пройшли навчання щодо розробки, запровадження та забезпеченню функціонування процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР), а також документи (сертифікати тощо), що підтверджують проходження такого навчання зазначеними працівниками…»
Переможець закупівлі ФОП ЛУР′Є АЛЛА ЮРІЇВНА не надала у складі тендерної пропозиції сертифікати, що підтверджують проходження навчання працівниками за темою: щодо розробки, запровадження та забезпеченню функціонування процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР), а тому його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
«2.2. Довідку, складену у довільній формі, про наявність в штаті підприємства працівників (із зазначенням ПІБ працівників та їх посади), які пройшли навчання щодо розробки, запровадження та забезпеченню функціонування процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР), а також документи (сертифікати тощо), що підтверджують проходження такого навчання зазначеними працівниками…»
Переможець закупівлі ФОП ЛУР′Є АЛЛА ЮРІЇВНА не надала у складі тендерної пропозиції сертифікати, що підтверджують проходження навчання працівниками за темою: щодо розробки, запровадження та забезпеченню функціонування процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР), а тому його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
сертифікати НАССР
-
Повʼязаний документ:
5 сертифікати ХАССП.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов'язати замовника скасувати його рішення, що оформлене Протоколом № 18/4-2025 від 07.02.2025 р. про визначення переможцем закупівлі ФОП ЛУР′Є АЛЛУ ЮРІЇВНУ.