-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Коагулянт для очищення води на основі гідроксихлориду алюмінію, гіпохлорит натрію марки А
Завершена
18 021 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 90 108.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 90 108.00 UAH
Період оскарження:
28.01.2025 10:47 - 21.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Номер:
a8bc34385055467ebc17dfd6de8b2275
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-28-004181-a.c1
Назва:
СКАРГА
на порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ISO 45001 2018.pdf 01.02.2025 18:27
- ISO 14001 2015.pdf 01.02.2025 18:27
- РІЧ_Поліалюміній хлорид переклад.pdf 01.02.2025 18:27
- 17025 Свідоцтво акред додаток 1 KEMCRISTAL переклад.pdf 01.02.2025 18:27
- КАПІТАЛ РОСТ 45001 UA_ФЬОРСТ24.pdf 01.02.2025 18:27
- 17025 Свідоцтво акред переклад KEMCRISTAL.pdf 01.02.2025 18:27
- КАПІТАЛ РОСТ 9001 UA_ФЬОРСТ24.pdf 01.02.2025 18:27
- КАПІТАЛ РОСТ 14001 UA_ФЬОРСТ24.pdf 01.02.2025 18:27
- Сертификат Kemcristal PAX-14.pdf 01.02.2025 18:27
- Contract 2025 Kemcristal_-_Kapital_Rost_PAX_14_18. переклад.pdf 01.02.2025 18:27
- Contract 2025 Kemcristal_-_Kapital_Rost_PAX_14_18..pdf 01.02.2025 18:27
- Декларація про відповідність_коагулянт.pdf 01.02.2025 18:27
- Скарга_АМКУ_КраматорськийВодоканал.pdf 01.02.2025 18:28
- ISO 14001 2015 переклад.pdf 01.02.2025 18:28
- ISO 45001 2018 переклад.pdf 01.02.2025 18:28
- Скарга_АМКУ_КраматорськийВодоканал.docx 01.02.2025 18:28
- ISO 9001 2015 переклад.pdf 01.02.2025 18:28
- Сертифікат Kemcristal PAX-14 переклад.pdf 01.02.2025 18:28
- ISO 9001 2015.pdf 01.02.2025 18:28
- 17 025 Certificat_Acreditare_RENAR.pdf 01.02.2025 18:28
- РІЧ_Поліалюміній хлорид.pdf 01.02.2025 18:28
- sign.p7s 01.02.2025 18:29
- 06.02._Заперечення_на_пояснення_замовника.pdf 10.02.2025 17:38
- рішення від 04.02.2025 № 1603.pdf 04.02.2025 17:15
- інформація про резолютивну частину рішення від 11.02.2025 № 2074.pdf 12.02.2025 11:14
- рішення від 11.02.2025 № 2074.pdf 13.02.2025 14:35
- Тендерна документація(з додатками).docx 06.02.2025 10:54
- Додаток 4 до ТД (тех. умови).docx 06.02.2025 10:54
- Додаток 1 до ТД (проект договору ).docx 06.02.2025 10:54
- Розрахунок очікуваної вартості.pdf 06.02.2025 10:54
- Додаток 1 до ТД (проект договору ).pdf 06.02.2025 10:54
- Протокол 21 від 06.02.25р. (пояснення щодо скарги в АМКУ).pdf 06.02.2025 10:54
- Комерційні пропозиції.pdf 06.02.2025 10:54
- Додаток 4 до ТД (тех. умови).pdf 06.02.2025 10:54
- Тендерна документація(з додатками).pdf 06.02.2025 10:54
- Протокол 21 від 06.02.25р. (пояснення щодо скарги в АМКУ).docx 06.02.2025 10:54
- Перелік змін до ТД.docx 19.02.2025 13:27
- Протокол 26 від 19.02.2025р. Внесення змін до ТД +відповідь АМКУ.pdf 19.02.2025 13:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.02.2025 20:26
Дата розгляду скарги:
11.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.02.2025 17:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.02.2025 14:35
Дата виконання рішення Замовником:
19.02.2025 13:27
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №2074 – р/пк-пз від 11.02.2025року, замовником внесені зміни до тендерної документації
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
9f0f5f4be0d448bfb1b933a14878fddb
Заголовок пункту скарги:
1. ЩОДО ВКЛЮЧЕННЯ УЧАСНИКА ДО СПИСКУ РЕЄСТРАТОРИ/ПОСТАЧАЛЬНИКИ» («REGISTRANTS/SUPPLIERS DETAILS»)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. ЩОДО ВКЛЮЧЕННЯ УЧАСНИКА ДО СПИСКУ РЕЄСТРАТОРИ/ПОСТАЧАЛЬНИКИ» («REGISTRANTS/SUPPLIERS DETAILS»)
Вимога Документації
«Для підтвердження якості Товару, кожен учасник процедури закупівлі, у складі його тендерної пропозиції, має надати:……
У разі виготовлення товару, що пропонується Учасником, на території Європейського Союзу або постачається з території Європейського Союзу на виконання регламенту Європейського парламенту та ради № 1907/2006 від 18 грудня 2006 року про реєстрацію, оцінку, авторизацію і обмеження хімічних речовин та препаратів, учасник повинен надати довідку з інформацією про те, що Учасника включено до списку Реєстратори/Постачальники» («Registrants/Suppliers Details») в розділі для продукції, що є предметом закупівлі (відповідний номер CAS), який ведеться Європейським хімічним агентством (European Chemicals Agency). Учасник надає підтвердження (витяги, виписки, скріншоти, тощо) з офіційного сайту Європейського хімічного агентства (European Chemicals Agency) про дійсність такої інформації. У зв’язку з наявністю даної інформації у відкритому доступі, Замовник самостійно перевіряє достовірність інформації.».
Пояснення Скаржника
Скаржник вважає вищезазначену вимогу Документації, що міститься в «1. Коагулянт для очищення води на основі гідроксихлориду алюмінію», Додатку № 4 «ФОРМА «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» щодо закупівлі: Основні неорганічні хімічні речовини – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 24310000-0 (Коагулянт для очищення води на основі гідроксихлориду алюмінію, гіпохлорит натрію марки А)», дискримінаційною та такою, що позбавляє його можливості взяти участь в Закупівлі.
Згідно із статтею 6 Регламенту Європейського парламенту та ради № 1907/2006 від 18 грудня 2006 року про реєстрацію, оцінку, авторизацію і обмеження хімічних речовин та препаратів (RЕАСН), далі – Регламент RЕАСН, кожний виробник або імпортер речовини, як такої, чи у складі одного або більше препаратів, що здійснює виробництво або імпорт у кількостях, що дорівнюють або більші від 1 тони на рік, повинен надати до Агентства заяву про реєстрацію, якщо в цьому Регламенті не вказане інше.
Відповідно до статті 3 Регламенту RЕАСН:
- виробник речовини: будь-яка фізична чи юридична особа, що знаходиться на території Співтовариства, і яка виробляє у Співтоваристві певну речовину;
- імпортер (постачальник): будь-яка фізична чи юридична особа, що знаходиться на території Співтовариства та є відповідальною за імпорт.
Відповідні виробники та постачальники хімічної продукції, яка зареєстрована згідно з Регламентом RЕАСН, включаються Агентством хімічних речовин та препаратів (Європейським хімічним агентством) до списку «Реєстратори/Постачальники» в розділі для продукції, яку вони виробляють/постачають хімічну продукцію з відповідним номером САS.
Таким чином, відповідно до положень Регламенту включеними до списку «Реєстратори/Постачальники» («Registrants/Suppliers Details») можуть бути виключно ті реєстратори/постачальники, які знаходяться на території Європейського Союзу.
Скаржник не знаходиться на території Європейського Союзу, а тому не може бути включений Агентством хімічних речовин та препаратів (Європейським хімічним агентством) до списку «Реєстратори/Постачальники» в розділі для продукції, яку він постачає на території України.
Натомість, Скаржник має намір взяти участь у даній закупівлі та пропонувати товар коагулянт поліалюмінію хлорид PAХ-18 виробництва SC Kemcristal S.R.L, Румунія, вироблений в Європейському Союзі, що як зазначалося вище, підтверджується наданим виробником зразком сертифікату якості (копія додається, назва файлу: Сертифікат Kemcristal PAX-14).
Компанія SC Kemcristal S.R.L, Румунія, як виробник поліалюмінію хлориду (номер CAS 1327-41-9) включена до списку «Реєстратори/Постачальники» («Registrants/Suppliers Details»), який ведеться Європейським хімічним агентством (European Chemicals Agency), в розділі для хімічної продукції, що є предметом закупівлі (відповідний номер CAS) з присвоєнням номеру REACH: 01-2119531563-43-0014.
Тобто, хімічна продукції та її виробник зареєстровані в реєстрі, який ведеться Європейським хімічним агентством, відповідно до Регламенту RЕАСН, що відповідає вимогам Тендерної документації, але сам Скаржник такої реєстрації не має і відповідно до Регламенту RЕАСН не може мати, що є формальною підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
За таких обставин умови Тендерної документації (технічної специфікації) щодо необхідності надання учасником довідки з інформацією про те, що Учасника включено до списку «Реєстратори/Постачальники» («Registrants/Suppliers Details») в розділі для продукції, що є предметом закупівлі (відповідний номер CAS), який ведеться Європейським хімічним агентством (European Chemicals Agency), позбавляють Скаржника можливості участі у Закупівлі, тобто є дискримінаційними та підлягають виключенню з Тендерної документації.
Посилання на практику АМКУ щодо аналогічних вимог, де Скарги в цій частині були задоволені
1) Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-03-007246-a (Номер Скарги: UA-2024-12-03-007246-a.c1);
2) Ідентифікатор закупівлі:UA-2024-12-24-005090-a (Номер Скарги: UA-2024-12-24-005090-a.c2).
1. ЩОДО ВКЛЮЧЕННЯ УЧАСНИКА ДО СПИСКУ РЕЄСТРАТОРИ/ПОСТАЧАЛЬНИКИ» («REGISTRANTS/SUPPLIERS DETAILS»)
Вимога Документації
«Для підтвердження якості Товару, кожен учасник процедури закупівлі, у складі його тендерної пропозиції, має надати:……
У разі виготовлення товару, що пропонується Учасником, на території Європейського Союзу або постачається з території Європейського Союзу на виконання регламенту Європейського парламенту та ради № 1907/2006 від 18 грудня 2006 року про реєстрацію, оцінку, авторизацію і обмеження хімічних речовин та препаратів, учасник повинен надати довідку з інформацією про те, що Учасника включено до списку Реєстратори/Постачальники» («Registrants/Suppliers Details») в розділі для продукції, що є предметом закупівлі (відповідний номер CAS), який ведеться Європейським хімічним агентством (European Chemicals Agency). Учасник надає підтвердження (витяги, виписки, скріншоти, тощо) з офіційного сайту Європейського хімічного агентства (European Chemicals Agency) про дійсність такої інформації. У зв’язку з наявністю даної інформації у відкритому доступі, Замовник самостійно перевіряє достовірність інформації.».
Пояснення Скаржника
Скаржник вважає вищезазначену вимогу Документації, що міститься в «1. Коагулянт для очищення води на основі гідроксихлориду алюмінію», Додатку № 4 «ФОРМА «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» щодо закупівлі: Основні неорганічні хімічні речовини – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 24310000-0 (Коагулянт для очищення води на основі гідроксихлориду алюмінію, гіпохлорит натрію марки А)», дискримінаційною та такою, що позбавляє його можливості взяти участь в Закупівлі.
Згідно із статтею 6 Регламенту Європейського парламенту та ради № 1907/2006 від 18 грудня 2006 року про реєстрацію, оцінку, авторизацію і обмеження хімічних речовин та препаратів (RЕАСН), далі – Регламент RЕАСН, кожний виробник або імпортер речовини, як такої, чи у складі одного або більше препаратів, що здійснює виробництво або імпорт у кількостях, що дорівнюють або більші від 1 тони на рік, повинен надати до Агентства заяву про реєстрацію, якщо в цьому Регламенті не вказане інше.
Відповідно до статті 3 Регламенту RЕАСН:
- виробник речовини: будь-яка фізична чи юридична особа, що знаходиться на території Співтовариства, і яка виробляє у Співтоваристві певну речовину;
- імпортер (постачальник): будь-яка фізична чи юридична особа, що знаходиться на території Співтовариства та є відповідальною за імпорт.
Відповідні виробники та постачальники хімічної продукції, яка зареєстрована згідно з Регламентом RЕАСН, включаються Агентством хімічних речовин та препаратів (Європейським хімічним агентством) до списку «Реєстратори/Постачальники» в розділі для продукції, яку вони виробляють/постачають хімічну продукцію з відповідним номером САS.
Таким чином, відповідно до положень Регламенту включеними до списку «Реєстратори/Постачальники» («Registrants/Suppliers Details») можуть бути виключно ті реєстратори/постачальники, які знаходяться на території Європейського Союзу.
Скаржник не знаходиться на території Європейського Союзу, а тому не може бути включений Агентством хімічних речовин та препаратів (Європейським хімічним агентством) до списку «Реєстратори/Постачальники» в розділі для продукції, яку він постачає на території України.
Натомість, Скаржник має намір взяти участь у даній закупівлі та пропонувати товар коагулянт поліалюмінію хлорид PAХ-18 виробництва SC Kemcristal S.R.L, Румунія, вироблений в Європейському Союзі, що як зазначалося вище, підтверджується наданим виробником зразком сертифікату якості (копія додається, назва файлу: Сертифікат Kemcristal PAX-14).
Компанія SC Kemcristal S.R.L, Румунія, як виробник поліалюмінію хлориду (номер CAS 1327-41-9) включена до списку «Реєстратори/Постачальники» («Registrants/Suppliers Details»), який ведеться Європейським хімічним агентством (European Chemicals Agency), в розділі для хімічної продукції, що є предметом закупівлі (відповідний номер CAS) з присвоєнням номеру REACH: 01-2119531563-43-0014.
Тобто, хімічна продукції та її виробник зареєстровані в реєстрі, який ведеться Європейським хімічним агентством, відповідно до Регламенту RЕАСН, що відповідає вимогам Тендерної документації, але сам Скаржник такої реєстрації не має і відповідно до Регламенту RЕАСН не може мати, що є формальною підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
За таких обставин умови Тендерної документації (технічної специфікації) щодо необхідності надання учасником довідки з інформацією про те, що Учасника включено до списку «Реєстратори/Постачальники» («Registrants/Suppliers Details») в розділі для продукції, що є предметом закупівлі (відповідний номер CAS), який ведеться Європейським хімічним агентством (European Chemicals Agency), позбавляють Скаржника можливості участі у Закупівлі, тобто є дискримінаційними та підлягають виключенню з Тендерної документації.
Посилання на практику АМКУ щодо аналогічних вимог, де Скарги в цій частині були задоволені
1) Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-03-007246-a (Номер Скарги: UA-2024-12-03-007246-a.c1);
2) Ідентифікатор закупівлі:UA-2024-12-24-005090-a (Номер Скарги: UA-2024-12-24-005090-a.c2).
×
-
Назва доказу:
Сертифікат Kemcristal PAX-14 переклад.pdf
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат Kemcristal PAX-14 переклад.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертификат Kemcristal PAX-14.pdf
-
Повʼязаний документ:
Сертификат Kemcristal PAX-14.pdf
-
-
Назва доказу:
РІЧ_Поліалюміній хлорид.pdf
-
Повʼязаний документ:
РІЧ_Поліалюміній хлорид.pdf
-
-
Назва доказу:
РІЧ_Поліалюміній хлорид переклад.pdf
-
Повʼязаний документ:
РІЧ_Поліалюміній хлорид переклад.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів скаржника Як вбачається з наведених вище обставин, Замовником допущені порушення процедури закупівлі, а саме ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині недискримінації учасників та рівного ставлення до них; участі у процедурах закупівель на рівних умовах. Таким чином, зазначені у даній Скарзі вимоги Тендерної документації є дискримінаційними по відношенню до нашого Скаржника, який не має можливості виконати викладені в Скарзі вимоги Тендерної документації та позбавляють ТОВ «КАПІТАЛ-РОСТ» можливості взяти участь у Закупівлі, а також порушують права та інтереси ТОВ «КАПІТАЛ-РОСТ», пов’язані з його участю у Закупівлі з дотриманням принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування Усунення зазначених в даній Скарзі порушень процедури Закупівлі можливе шляхом покладення на Замовника зобов'язання внесення змін до Тендерної документації в тій її частині, яка зазначена в мотивувальній частині даної Скарги Враховуючи викладене вище, на підставі ст.ст. 5, 18, 22, Закону України «Про публічні закупівлі», п. 28 Особливостей, ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про наявність порушень Замовником процедури Закупівлі № UA-2025-01-28-004181-a. 3. Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРАМАТОРСЬКИЙ ВОДОКАНАЛ", усунути допущені порушення процедури Закупівлі шляхом виключення з тендерної документації зазначених в даній Скарзі вимог. ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ" заявляє про бажання взяти участь у розгляді даної скарги шляхом присутності свого представника на засіданні Органу оскарження та надання додаткових пояснень.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
5fe9c83685f14a4f856464622d6faea3
Заголовок пункту скарги:
2. ЩОДО ВИМОГ ОБЛАСТІ ВИРОБНИЦТВА СЕРТИФІКАТІВ ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015), ISO 14001:2015, ISO 45001:2018 НА КОАГУЛЯНТ ДЛЯ ОЧИЩЕННЯ ВОДИ НА ОСНОВІ ГІДРОКСИХЛОРИДУ АЛЮМІНІЮ
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
2. ЩОДО ВИМОГ ОБЛАСТІ ВИРОБНИЦТВА СЕРТИФІКАТІВ ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015), ISO 14001:2015, ISO 45001:2018 НА КОАГУЛЯНТ ДЛЯ ОЧИЩЕННЯ ВОДИ НА ОСНОВІ ГІДРОКСИХЛОРИДУ АЛЮМІНІЮ
Вимога Документації
«Для підтвердження якості Товару, кожен учасник процедури закупівлі, у складі його тендерної пропозиції, має надати:……
- скан-копію сертифікату на систему управління якості згідно вимог стандарту ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015) виробника Товару в області виробництва, розробки і продажу коагулянтів на основі солей алюмінію для очищення води питного і промислового призначення з доказами щорічного підтвердження, що видані органом сертифікації (якщо така вимога передбачена сертифікатом);
– скан-копію сертифікату системи екологічного менеджменту виробника Товару згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO 14001:2015 в області виробництва, розробки і продажу коагулянтів на основі солей алюмінію для очищення води питного і промислового призначення з доказами щорічного підтвердження, що видані органом сертифікації (якщо така вимога передбачена сертифікатом);
– скан-копію сертифікату ISO 45001:2018 виробника Товару в області виробництва, розробки і продажу коагулянтів на основі солей алюмінію для очищення води питного і промислового призначення з доказами щорічного підтвердження, що видані органом сертифікації (якщо така вимога передбачена сертифікатом)».
Пояснення Скаржника
Скаржник вважає вищезазначену вимогу Документації, що міститься в «1. Коагулянт для очищення води на основі гідроксихлориду алюмінію», Додатку № 4 «ФОРМА «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» щодо закупівлі: Основні неорганічні хімічні речовини – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 24310000-0 (Коагулянт для очищення води на основі гідроксихлориду алюмінію, гіпохлорит натрію марки А)», дискримінаційною та такою, що позбавляє його можливості взяти участь в Закупівлі.
В чому полягає дискримінація? Умовами Документації Замовник визначив сферу (область) акредитації ДСТУ ISO/ ISO з конкретним змістом:
«в області виробництва, розробки і продажу коагулянтів на основі солей алюмінію для очищення води питного і промислового призначення».
Скаржник реалізовує товар (Коагулянт для очищення води на основі гідроксихлориду алюмінію) іноземного виробника (KEMCRISTAL SRL, Str. Muncii, Nr. 51, 915200 Фундулея, Румунія), який має діючі сертифікати про відповідність ДСТУ ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 та ISO 45001:2018 (копії додаються, назва файлу: КАПІТАЛ РОСТ 9001 UA_ФЬОРСТ24: назва файлу: КАПІТАЛ РОСТ 14001 UA_ФЬОРСТ24; назва файлу: назва файлу: КАПІТАЛ РОСТ 45001 UA_ФЬОРСТ24). Сфера (область) акредитації сертифікатів виробника відрізняється від визначеної Замовником, що може стати формальною підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Зокрема у сертифікатах KEMCRISTAL SRL, зазначену наступну сферу/область застосування:
- сертифікат на систему управління якості згідно вимог стандарту ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015) - виробництво та комерціалізацію коагулянтів, флокулянтів, полімерів, антипінних агентів та інших хімічних продуктів для очищення питної води, стічних вод та шламів є результатом очищення стічних вод. Внутрішні та міжнародні автомобільні перевезення генеральних вантажів та небезпечних вантажів – ADR;
- сертифікат системи екологічного менеджменту згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO 14001:2015 - діяльність, що включає та пов'язана з виробництвом та комерціалізацією коагулянтів, флокулянтів, полімерів, антипінних агентів та інших хімічних продуктів для очищення питної води, стічних вод та мулів, що виникли в результаті очищення стічних вод. Внутрішні та міжнародні автомобільні перевезення генеральних вантажів та небезпечних вантажів – ADR;
- сертифікат ISO 45001:2018 - діяльність, що включає та пов'язана з виробництвом та комерціалізацією коагулянтів, флокулянтів, полімерів, антипінних агентів та інших хімічних продуктів для очищення питної води, стічних вод та мулів, що виникли в результаті очищення стічних вод. Внутрішні та міжнародні автомобільні перевезення генеральних вантажів та небезпечних вантажів – ADR.
Отже, із сертифікатів ISO компанії KEMCRISTAL SRL, вбачається, що вони є належними та допустимими документами для підтвердження якості товару. Одним із доказів необхідного рівня якості послуг із постачання та реалізації товарів є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик цих послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ), шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Зауважуємо на тому, що діючим законодавством та відповідними стандартами ДСТУ ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, не регламентовано вимогу щодо необхідності зазначення конкретної сфери (області) в таких сертифікатах.
Однак, формулювання сфери (області) акредитації визначені Замовником є такими, що можуть стати підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника. А тому зайва деталізація сфери/області застосування ДСТУ ISO призводить до того, що участь в закупівлі можуть прийняти лише ті учасники, які мають дослівно зазначену інформацію щодо цього.
На підставі вищевикладеного, Скаржник вважає, що тендерна документація, в цій частині, містить дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників, в тому числі і Скаржника, а тому є всі підстави зобов'язати Замовника внести зміни до Документації, в цій частині.
Посилання на практику АМКУ щодо аналогічних вимог, де Скарги в цій частині були задоволені
В попередній закупці цього ж Замовника, вказана вимога оскаржувалася. За результатами розгляду АМКУ зобов’язав Замовника виключити інформацію щодо сфери (області) акредитації ДСТУ ISO. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-10-016598-a (Номер Скарги: UA-2024-12-10-016598-a.a1).
2. ЩОДО ВИМОГ ОБЛАСТІ ВИРОБНИЦТВА СЕРТИФІКАТІВ ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015), ISO 14001:2015, ISO 45001:2018 НА КОАГУЛЯНТ ДЛЯ ОЧИЩЕННЯ ВОДИ НА ОСНОВІ ГІДРОКСИХЛОРИДУ АЛЮМІНІЮ
Вимога Документації
«Для підтвердження якості Товару, кожен учасник процедури закупівлі, у складі його тендерної пропозиції, має надати:……
- скан-копію сертифікату на систему управління якості згідно вимог стандарту ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015) виробника Товару в області виробництва, розробки і продажу коагулянтів на основі солей алюмінію для очищення води питного і промислового призначення з доказами щорічного підтвердження, що видані органом сертифікації (якщо така вимога передбачена сертифікатом);
– скан-копію сертифікату системи екологічного менеджменту виробника Товару згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO 14001:2015 в області виробництва, розробки і продажу коагулянтів на основі солей алюмінію для очищення води питного і промислового призначення з доказами щорічного підтвердження, що видані органом сертифікації (якщо така вимога передбачена сертифікатом);
– скан-копію сертифікату ISO 45001:2018 виробника Товару в області виробництва, розробки і продажу коагулянтів на основі солей алюмінію для очищення води питного і промислового призначення з доказами щорічного підтвердження, що видані органом сертифікації (якщо така вимога передбачена сертифікатом)».
Пояснення Скаржника
Скаржник вважає вищезазначену вимогу Документації, що міститься в «1. Коагулянт для очищення води на основі гідроксихлориду алюмінію», Додатку № 4 «ФОРМА «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» щодо закупівлі: Основні неорганічні хімічні речовини – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 24310000-0 (Коагулянт для очищення води на основі гідроксихлориду алюмінію, гіпохлорит натрію марки А)», дискримінаційною та такою, що позбавляє його можливості взяти участь в Закупівлі.
В чому полягає дискримінація? Умовами Документації Замовник визначив сферу (область) акредитації ДСТУ ISO/ ISO з конкретним змістом:
«в області виробництва, розробки і продажу коагулянтів на основі солей алюмінію для очищення води питного і промислового призначення».
Скаржник реалізовує товар (Коагулянт для очищення води на основі гідроксихлориду алюмінію) іноземного виробника (KEMCRISTAL SRL, Str. Muncii, Nr. 51, 915200 Фундулея, Румунія), який має діючі сертифікати про відповідність ДСТУ ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 та ISO 45001:2018 (копії додаються, назва файлу: КАПІТАЛ РОСТ 9001 UA_ФЬОРСТ24: назва файлу: КАПІТАЛ РОСТ 14001 UA_ФЬОРСТ24; назва файлу: назва файлу: КАПІТАЛ РОСТ 45001 UA_ФЬОРСТ24). Сфера (область) акредитації сертифікатів виробника відрізняється від визначеної Замовником, що може стати формальною підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Зокрема у сертифікатах KEMCRISTAL SRL, зазначену наступну сферу/область застосування:
- сертифікат на систему управління якості згідно вимог стандарту ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015) - виробництво та комерціалізацію коагулянтів, флокулянтів, полімерів, антипінних агентів та інших хімічних продуктів для очищення питної води, стічних вод та шламів є результатом очищення стічних вод. Внутрішні та міжнародні автомобільні перевезення генеральних вантажів та небезпечних вантажів – ADR;
- сертифікат системи екологічного менеджменту згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO 14001:2015 - діяльність, що включає та пов'язана з виробництвом та комерціалізацією коагулянтів, флокулянтів, полімерів, антипінних агентів та інших хімічних продуктів для очищення питної води, стічних вод та мулів, що виникли в результаті очищення стічних вод. Внутрішні та міжнародні автомобільні перевезення генеральних вантажів та небезпечних вантажів – ADR;
- сертифікат ISO 45001:2018 - діяльність, що включає та пов'язана з виробництвом та комерціалізацією коагулянтів, флокулянтів, полімерів, антипінних агентів та інших хімічних продуктів для очищення питної води, стічних вод та мулів, що виникли в результаті очищення стічних вод. Внутрішні та міжнародні автомобільні перевезення генеральних вантажів та небезпечних вантажів – ADR.
Отже, із сертифікатів ISO компанії KEMCRISTAL SRL, вбачається, що вони є належними та допустимими документами для підтвердження якості товару. Одним із доказів необхідного рівня якості послуг із постачання та реалізації товарів є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик цих послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ), шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Зауважуємо на тому, що діючим законодавством та відповідними стандартами ДСТУ ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, не регламентовано вимогу щодо необхідності зазначення конкретної сфери (області) в таких сертифікатах.
Однак, формулювання сфери (області) акредитації визначені Замовником є такими, що можуть стати підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника. А тому зайва деталізація сфери/області застосування ДСТУ ISO призводить до того, що участь в закупівлі можуть прийняти лише ті учасники, які мають дослівно зазначену інформацію щодо цього.
На підставі вищевикладеного, Скаржник вважає, що тендерна документація, в цій частині, містить дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників, в тому числі і Скаржника, а тому є всі підстави зобов'язати Замовника внести зміни до Документації, в цій частині.
Посилання на практику АМКУ щодо аналогічних вимог, де Скарги в цій частині були задоволені
В попередній закупці цього ж Замовника, вказана вимога оскаржувалася. За результатами розгляду АМКУ зобов’язав Замовника виключити інформацію щодо сфери (області) акредитації ДСТУ ISO. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-10-016598-a (Номер Скарги: UA-2024-12-10-016598-a.a1).
×
-
Назва доказу:
ISO 45001 2018.pdf
-
Повʼязаний документ:
ISO 45001 2018.pdf
-
-
Назва доказу:
ISO 14001 2015.pdf
-
Повʼязаний документ:
ISO 14001 2015.pdf
-
-
Назва доказу:
ISO 9001 2015.pdf
-
Повʼязаний документ:
ISO 9001 2015.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів скаржника Як вбачається з наведених вище обставин, Замовником допущені порушення процедури закупівлі, а саме ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині недискримінації учасників та рівного ставлення до них; участі у процедурах закупівель на рівних умовах. Таким чином, зазначені у даній Скарзі вимоги Тендерної документації є дискримінаційними по відношенню до нашого Скаржника, який не має можливості виконати викладені в Скарзі вимоги Тендерної документації та позбавляють ТОВ «КАПІТАЛ-РОСТ» можливості взяти участь у Закупівлі, а також порушують права та інтереси ТОВ «КАПІТАЛ-РОСТ», пов’язані з його участю у Закупівлі з дотриманням принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування Усунення зазначених в даній Скарзі порушень процедури Закупівлі можливе шляхом покладення на Замовника зобов'язання внесення змін до Тендерної документації в тій її частині, яка зазначена в мотивувальній частині даної Скарги Враховуючи викладене вище, на підставі ст.ст. 5, 18, 22, Закону України «Про публічні закупівлі», п. 28 Особливостей, ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про наявність порушень Замовником процедури Закупівлі № UA-2025-01-28-004181-a. 3. Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРАМАТОРСЬКИЙ ВОДОКАНАЛ", усунути допущені порушення процедури Закупівлі шляхом виключення з тендерної документації зазначених в даній Скарзі вимог. ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ" заявляє про бажання взяти участь у розгляді даної скарги шляхом присутності свого представника на засіданні Органу оскарження та надання додаткових пояснень.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
59187166d1524d71a67d35e44b304305
Заголовок пункту скарги:
3. ЩОДО ВИМОГ ОБЛАСТІ ВИРОБНИЦТВА СЕРТИФІКАТІВ ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015), ISO 14001:2015, ISO 45001:2018 НА ГІПОХЛОРИТ НАТРІЮ МАРКИ А
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
3. ЩОДО ВИМОГ ОБЛАСТІ ВИРОБНИЦТВА СЕРТИФІКАТІВ ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015), ISO 14001:2015, ISO 45001:2018 НА ГІПОХЛОРИТ НАТРІЮ МАРКИ А
Вимога Документації
«Для підтвердження якості Товару, кожен учасник процедури закупівлі, у складі його тендерної пропозиції, має надати:……
-скан-копію сертифікату на систему управління якості згідно вимог стандарту ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015) виробника Товару в області виробництва, розробки і продажу гіпохлориту натрію з доказами щорічного підтвердження, що видані органом сертифікації (якщо така вимога передбачена сертифікатом);
– скан-копію сертифікату системи екологічного менеджменту виробника Товару згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO 14001:2015 в області виробництва, розробки і продажу гіпохлориту натрію з доказами щорічного підтвердження, що видані органом сертифікації (якщо така вимога передбачена сертифікатом);
– скан-копію сертифікату ISO 45001:2018 виробника Товару в області виробництва, розробки і продажу гіпохлориту натрію з доказами щорічного підтвердження».
Пояснення Скаржника
Скаржник вважає вищезазначену вимогу Документації, що міститься в «2. Гіпохлорит натрію марки А», Додатку № 4 «ФОРМА «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» щодо закупівлі: Основні неорганічні хімічні речовини – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 24310000-0 (Коагулянт для очищення води на основі гідроксихлориду алюмінію, гіпохлорит натрію марки А)», дискримінаційною та такою, що позбавляє його можливості взяти участь в Закупівлі.
В чому полягає дискримінація? Умовами Документації Замовник визначив сферу (область) акредитації ДСТУ ISO/ ISO з конкретним змістом:
«в області виробництва, розробки і продажу гіпохлориту натрію».
Скаржник є виробником гіпохлорит натрію марки А та має намір запропонувати до закупівлі товар власного виробництва.
Виробництво Скаржника пройшло сертифікацію відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 45001:2018, про що має відповідні сертифікати (копії додаються, назва файлу: ISO 9001:2015; назва файлу ISO 9001:2015 переклад; назва файлу: ISO 14001:2015; назва файлу ISO 14001:2015 переклад; (назва файлу: ISO 45001:2015; назва файлу ISO 45001:2015 переклад). Однак, сфера (область) акредитації сертифікатів Скаржника відрізняється від визначеної Замовником, що може стати формальною підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Зокрема у сертифікатах Скаржника зазначену наступну сферу/область застосування:
- сертифікат на систему управління якості згідно вимог стандарту ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015) - стосовно: розробки, виробництва, впровадження та реалізації:- алюмінійвмісних та залізовмісних коагулятів для очищення та обробки води господарсько-питного та промислового водопостачання, очищення господарсько-побутових та промислових стiчних вод;- органічних флокулянтів для очищення води господарського-питного та промислового водопостачання, очищення промислових та інших стічних вод; - реагентів для отримання діоксиду хлору, призначених для очищення та знезараження води господарського-питного та промислового призначення, знезараження промислових та інших стічних вод, для відбілювання у паперовій та текстильній промисловості, дезінфекції у харчовій промисловості та сільському господарстві; - гіпохлориту натрію;- реагентів на основі соляної та сірчаної кислоти;- гідрооксиду натрію; - оптової торгівлі хімічними речовинами;
- сертифікат системи екологічного менеджменту згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO 14001:2015 - стосовно: розробки, виробництва, впровадження та реалізації:- алюмінійвмісних та залізовмісних коагулятів для очищення та обробки води господарсько-питного та промислового водопостачання, очищення, господарсько-побутових та промислових стiчних вод;- органічних флокулянтів для очищення води господарського-питного та промислового водопостачання, очищення промислових та інших стічних вод;- реагентів для отримання діоксиду хлору, призначених для очищення та знезараження води господарського-питного та промислового призначення, знезараження промислових та інших стічних вод, для відбілювання у паперовій та текстильній промисловості, дезінфекції у харчовій промисловості та сільському господарстві;- гіпохлориту натрію; - реагентів на основі соляної та сірчаної кислоти; - гідрооксиду натрію;- оптової торгівлі хімічними речовинами;
- сертифікат ISO 45001:2018 - стосовно: розробки, виробництва, впровадження та реалізації:- алюмінійвмісних та залізовмісних коагулятів для очищення та обробки води господарсько-питного та промислового водопостачання, очищення господарсько-побутових та промислових стiчних вод; - органічних флокулянтів для очищення води господарського-питного та промислового водопостачання, очищення промислових та інших стічних вод;- реагентів для отримання діоксиду хлору, призначених для очищення та знезараження води господарського-питного та промислового призначення, знезараження промислових та інших стічних вод, для відбілювання у паперовій та текстильній промисловості, дезінфекції у харчовій промисловості та сільському господарстві; - гіпохлориту натрію; - реагентів на основі соляної та сірчаної кислоти; - гідрооксиду натрію;- оптової торгівлі хімічними речовинами.
Отже, із сертифікатів ISO Скаржника, вбачається, що вони є належними та допустимими документами для підтвердження якості товару. Одним із доказів необхідного рівня якості послуг із постачання та реалізації товарів є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик цих послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ), шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Зауважуємо на тому, що діючим законодавством та відповідними стандартами ДСТУ ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, не регламентовано вимогу щодо необхідності зазначення конкретної сфери (області) в таких сертифікатах.
Однак, формулювання сфери (області) акредитації визначені Замовником є такими, що можуть стати підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника. А тому зайва деталізація сфери/області застосування ДСТУ ISO призводить до того, що участь в закупівлі можуть прийняти лише ті учасники, які мають дослівно зазначену інформацію щодо цього.
На підставі вищевикладеного, Скаржник вважає, що тендерна документація, в цій частині, містить дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників, в тому числі і Скаржника, а тому є всі підстави зобов'язати Замовника внести зміни до Документації, в цій частині.
Посилання на практику АМКУ щодо аналогічних вимог, де Скарги в цій частині були задоволені
В попередній закупці цього ж Замовника, вказана вимога оскаржувалася. За результатами розгляду АМКУ зобов’язав Замовника виключити інформацію щодо сфери (області) акредитації ДСТУ ISO. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-10-016598-a (Номер Скарги: UA-2024-12-10-016598-a.a1).
3. ЩОДО ВИМОГ ОБЛАСТІ ВИРОБНИЦТВА СЕРТИФІКАТІВ ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015), ISO 14001:2015, ISO 45001:2018 НА ГІПОХЛОРИТ НАТРІЮ МАРКИ А
Вимога Документації
«Для підтвердження якості Товару, кожен учасник процедури закупівлі, у складі його тендерної пропозиції, має надати:……
-скан-копію сертифікату на систему управління якості згідно вимог стандарту ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015) виробника Товару в області виробництва, розробки і продажу гіпохлориту натрію з доказами щорічного підтвердження, що видані органом сертифікації (якщо така вимога передбачена сертифікатом);
– скан-копію сертифікату системи екологічного менеджменту виробника Товару згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO 14001:2015 в області виробництва, розробки і продажу гіпохлориту натрію з доказами щорічного підтвердження, що видані органом сертифікації (якщо така вимога передбачена сертифікатом);
– скан-копію сертифікату ISO 45001:2018 виробника Товару в області виробництва, розробки і продажу гіпохлориту натрію з доказами щорічного підтвердження».
Пояснення Скаржника
Скаржник вважає вищезазначену вимогу Документації, що міститься в «2. Гіпохлорит натрію марки А», Додатку № 4 «ФОРМА «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» щодо закупівлі: Основні неорганічні хімічні речовини – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 24310000-0 (Коагулянт для очищення води на основі гідроксихлориду алюмінію, гіпохлорит натрію марки А)», дискримінаційною та такою, що позбавляє його можливості взяти участь в Закупівлі.
В чому полягає дискримінація? Умовами Документації Замовник визначив сферу (область) акредитації ДСТУ ISO/ ISO з конкретним змістом:
«в області виробництва, розробки і продажу гіпохлориту натрію».
Скаржник є виробником гіпохлорит натрію марки А та має намір запропонувати до закупівлі товар власного виробництва.
Виробництво Скаржника пройшло сертифікацію відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 45001:2018, про що має відповідні сертифікати (копії додаються, назва файлу: ISO 9001:2015; назва файлу ISO 9001:2015 переклад; назва файлу: ISO 14001:2015; назва файлу ISO 14001:2015 переклад; (назва файлу: ISO 45001:2015; назва файлу ISO 45001:2015 переклад). Однак, сфера (область) акредитації сертифікатів Скаржника відрізняється від визначеної Замовником, що може стати формальною підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Зокрема у сертифікатах Скаржника зазначену наступну сферу/область застосування:
- сертифікат на систему управління якості згідно вимог стандарту ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015) - стосовно: розробки, виробництва, впровадження та реалізації:- алюмінійвмісних та залізовмісних коагулятів для очищення та обробки води господарсько-питного та промислового водопостачання, очищення господарсько-побутових та промислових стiчних вод;- органічних флокулянтів для очищення води господарського-питного та промислового водопостачання, очищення промислових та інших стічних вод; - реагентів для отримання діоксиду хлору, призначених для очищення та знезараження води господарського-питного та промислового призначення, знезараження промислових та інших стічних вод, для відбілювання у паперовій та текстильній промисловості, дезінфекції у харчовій промисловості та сільському господарстві; - гіпохлориту натрію;- реагентів на основі соляної та сірчаної кислоти;- гідрооксиду натрію; - оптової торгівлі хімічними речовинами;
- сертифікат системи екологічного менеджменту згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO 14001:2015 - стосовно: розробки, виробництва, впровадження та реалізації:- алюмінійвмісних та залізовмісних коагулятів для очищення та обробки води господарсько-питного та промислового водопостачання, очищення, господарсько-побутових та промислових стiчних вод;- органічних флокулянтів для очищення води господарського-питного та промислового водопостачання, очищення промислових та інших стічних вод;- реагентів для отримання діоксиду хлору, призначених для очищення та знезараження води господарського-питного та промислового призначення, знезараження промислових та інших стічних вод, для відбілювання у паперовій та текстильній промисловості, дезінфекції у харчовій промисловості та сільському господарстві;- гіпохлориту натрію; - реагентів на основі соляної та сірчаної кислоти; - гідрооксиду натрію;- оптової торгівлі хімічними речовинами;
- сертифікат ISO 45001:2018 - стосовно: розробки, виробництва, впровадження та реалізації:- алюмінійвмісних та залізовмісних коагулятів для очищення та обробки води господарсько-питного та промислового водопостачання, очищення господарсько-побутових та промислових стiчних вод; - органічних флокулянтів для очищення води господарського-питного та промислового водопостачання, очищення промислових та інших стічних вод;- реагентів для отримання діоксиду хлору, призначених для очищення та знезараження води господарського-питного та промислового призначення, знезараження промислових та інших стічних вод, для відбілювання у паперовій та текстильній промисловості, дезінфекції у харчовій промисловості та сільському господарстві; - гіпохлориту натрію; - реагентів на основі соляної та сірчаної кислоти; - гідрооксиду натрію;- оптової торгівлі хімічними речовинами.
Отже, із сертифікатів ISO Скаржника, вбачається, що вони є належними та допустимими документами для підтвердження якості товару. Одним із доказів необхідного рівня якості послуг із постачання та реалізації товарів є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик цих послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ), шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Зауважуємо на тому, що діючим законодавством та відповідними стандартами ДСТУ ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, не регламентовано вимогу щодо необхідності зазначення конкретної сфери (області) в таких сертифікатах.
Однак, формулювання сфери (області) акредитації визначені Замовником є такими, що можуть стати підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника. А тому зайва деталізація сфери/області застосування ДСТУ ISO призводить до того, що участь в закупівлі можуть прийняти лише ті учасники, які мають дослівно зазначену інформацію щодо цього.
На підставі вищевикладеного, Скаржник вважає, що тендерна документація, в цій частині, містить дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників, в тому числі і Скаржника, а тому є всі підстави зобов'язати Замовника внести зміни до Документації, в цій частині.
Посилання на практику АМКУ щодо аналогічних вимог, де Скарги в цій частині були задоволені
В попередній закупці цього ж Замовника, вказана вимога оскаржувалася. За результатами розгляду АМКУ зобов’язав Замовника виключити інформацію щодо сфери (області) акредитації ДСТУ ISO. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-10-016598-a (Номер Скарги: UA-2024-12-10-016598-a.a1).
×
-
Назва доказу:
КАПІТАЛ РОСТ 45001 UA_ФЬОРСТ24.pdf
-
Повʼязаний документ:
КАПІТАЛ РОСТ 45001 UA_ФЬОРСТ24.pdf
-
-
Назва доказу:
КАПІТАЛ РОСТ 14001 UA_ФЬОРСТ24.pdf
-
Повʼязаний документ:
КАПІТАЛ РОСТ 14001 UA_ФЬОРСТ24.pdf
-
-
Назва доказу:
КАПІТАЛ РОСТ 9001 UA_ФЬОРСТ24.pdf
-
Повʼязаний документ:
КАПІТАЛ РОСТ 9001 UA_ФЬОРСТ24.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів скаржника Як вбачається з наведених вище обставин, Замовником допущені порушення процедури закупівлі, а саме ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині недискримінації учасників та рівного ставлення до них; участі у процедурах закупівель на рівних умовах. Таким чином, зазначені у даній Скарзі вимоги Тендерної документації є дискримінаційними по відношенню до нашого Скаржника, який не має можливості виконати викладені в Скарзі вимоги Тендерної документації та позбавляють ТОВ «КАПІТАЛ-РОСТ» можливості взяти участь у Закупівлі, а також порушують права та інтереси ТОВ «КАПІТАЛ-РОСТ», пов’язані з його участю у Закупівлі з дотриманням принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування Усунення зазначених в даній Скарзі порушень процедури Закупівлі можливе шляхом покладення на Замовника зобов'язання внесення змін до Тендерної документації в тій її частині, яка зазначена в мотивувальній частині даної Скарги Враховуючи викладене вище, на підставі ст.ст. 5, 18, 22, Закону України «Про публічні закупівлі», п. 28 Особливостей, ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про наявність порушень Замовником процедури Закупівлі № UA-2025-01-28-004181-a. 3. Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРАМАТОРСЬКИЙ ВОДОКАНАЛ", усунути допущені порушення процедури Закупівлі шляхом виключення з тендерної документації зазначених в даній Скарзі вимог. ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ" заявляє про бажання взяти участь у розгляді даної скарги шляхом присутності свого представника на засіданні Органу оскарження та надання додаткових пояснень.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
fe5eca40d9be4c38bec5fcc2e08d3dc5
Заголовок пункту скарги:
4. ЩОДО СЕРТИФІКАТУ ВІДПОВІДНОСТІ НА СЕРІЙНЕ ВИРОБНИЦТВО ЗАПРОПОНОВАНОГО ТОВАРУ ВИДАНИЙ ОРГАНОМ, АКРЕДИТОВАНИМ ЗГІДНО ДСТУ EN ISO/IEC 17065 (ЯК ДЛЯ КОАГУЛЯНТУ ДЛЯ ОЧИЩЕННЯ ВОДИ ТАК І ДЛЯ ГІПОХЛОРИТУ НАТРІЮ МАРКИ А)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
4. ЩОДО СЕРТИФІКАТУ ВІДПОВІДНОСТІ НА СЕРІЙНЕ ВИРОБНИЦТВО ЗАПРОПОНОВАНОГО ТОВАРУ ВИДАНИЙ ОРГАНОМ, АКРЕДИТОВАНИМ ЗГІДНО ДСТУ EN ISO/IEC 17065 (ЯК ДЛЯ КОАГУЛЯНТУ ДЛЯ ОЧИЩЕННЯ ВОДИ ТАК І ДЛЯ ГІПОХЛОРИТУ НАТРІЮ МАРКИ А)
Вимога Документації
«Для підтвердження якості Товару, кожен учасник процедури закупівлі, у складі його тендерної пропозиції, має надати:……
– дійсний сертифікат відповідності на серійне виробництво запропонованого товару виданий органом, акредитованим згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17065».
Пояснення Скаржника
Скаржник вважає вищезазначену вимогу Документації, що міститься в «1. Коагулянт для очищення води на основі гідроксихлориду алюмінію. 2. Гіпохлорит натрію марки А», Додатку № 4 «ФОРМА «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» щодо закупівлі: Основні неорганічні хімічні речовини – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 24310000-0 (Коагулянт для очищення води на основі гідроксихлориду алюмінію, гіпохлорит натрію марки А)», дискримінаційною та такою, що позбавляє його можливості взяти участь в Закупівлі.
Міністерством економічного розвитку та торгівлі України було прийнято Наказ №451 “Про внесення змін до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, та визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Державного комітету України зі стандартизації, метрології та сертифікації”, було скасовано обов'язкову сертифікацію. Міністерством економічного розвитку та торгівлі України прийнято Наказ від 26.01.2018 № 93 «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів». Відповідно до Положення про Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 року № 459 та з метою приведення нормативно-правових актів у відповідність із законодавством, вищевказаний Наказ № 93 скасував Наказ № 451.
Згідно із Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності", обов’язкова сертифікація стосується виключно товарів, які підпадають під відповідні технічні регламенти. Серійне виробництво коагулянту та гіпохлориту натрію не регулюється технічними регламентами та отримувати такий сертифікат не є обов’язковим
Відповідно до статті 24 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» законодавець затвердив:
«1. Здійснення добровільної оцінки відповідності не вимагається технічними регламентами.
2. Добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам.».
За таких умов, вказана вимога Документації складена з порушенням ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (стаття 24).
Отже, предмет закупівлі, що передбачений Закупівлею, підлягає добровільній оцінці відповідності. А тому документом, що може підтверджувати відповідність пропонованого товару є не лише сертифікат відповідності, а й інші документи (частина 2, статті 24 «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»: протокол (у тому числі протокол випробувань); звіт; висновок; атестат; декларації (у тому числі декларації про відповідність), тощо.
Відповідно до частини 5, статті 25 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» законодавець затвердив:
«Забороняється вимагати видачу протоколів випробувань та документів про відповідність, зазначених у технічних регламентах та передбачених ними процедурах оцінки відповідності, виключно акредитованими органами з оцінки відповідності, якщо законодавством не встановлені вимоги щодо акредитації таких органів.
Замовник всупереч вимогам та умова Технічного регламенту змушує учасників торгів надати сертифікат відповідності на серійне виробництво запропонованого товару, що виданий саме органом, акредитованим згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17065. За таких умов, вказана вимога Документації складена з порушенням ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (стаття 25).
Скаржник є виробник гіпохлориту натрію марки А та імпортером коагулянту для очищення води на основі гідроксихлориду алюмінію іноземного виробника (KEMCRISTAL SRL). Скаржник не має в наявності сертифікатів відповідності на серійне виробництво, виданого органом, акредитованим згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17065. Проте, керуючись частиною 2, статті 24 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», задля підтвердження відповідності пропонованого товару, Скаржник пройшов добровільну оцінку відповідності, про що була складена Декларація постачальника про відповідність відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 на гіпохлориту натрію марки А та коагулянт для очищення води на основі гідроксихлориду алюмінію (виробник KEMCRISTAL SRL) (копії додаються, назва файлу: Декларація про відповідність; назва файлу: Декларація про відповідність_коагулянт).
Просимо, зобов’язати замовника привести у відповідність вимогу тендерної документації в цій частині та викласти її в наступній редакції:
«дійсний сертифікат відповідності на серійне виробництво запропонованого товару виданий органом, акредитованим/атестованим згідно ДСТУ EN ISO/IEC та /або Декларація про відповідність Постачальника відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, та/або протокол випробування, що виданий акредитованою/атестованою лабораторією та/або звіт про проведення лабораторних випробувань, що виданий акредитованою/атестованою лабораторією».
4. ЩОДО СЕРТИФІКАТУ ВІДПОВІДНОСТІ НА СЕРІЙНЕ ВИРОБНИЦТВО ЗАПРОПОНОВАНОГО ТОВАРУ ВИДАНИЙ ОРГАНОМ, АКРЕДИТОВАНИМ ЗГІДНО ДСТУ EN ISO/IEC 17065 (ЯК ДЛЯ КОАГУЛЯНТУ ДЛЯ ОЧИЩЕННЯ ВОДИ ТАК І ДЛЯ ГІПОХЛОРИТУ НАТРІЮ МАРКИ А)
Вимога Документації
«Для підтвердження якості Товару, кожен учасник процедури закупівлі, у складі його тендерної пропозиції, має надати:……
– дійсний сертифікат відповідності на серійне виробництво запропонованого товару виданий органом, акредитованим згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17065».
Пояснення Скаржника
Скаржник вважає вищезазначену вимогу Документації, що міститься в «1. Коагулянт для очищення води на основі гідроксихлориду алюмінію. 2. Гіпохлорит натрію марки А», Додатку № 4 «ФОРМА «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» щодо закупівлі: Основні неорганічні хімічні речовини – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 24310000-0 (Коагулянт для очищення води на основі гідроксихлориду алюмінію, гіпохлорит натрію марки А)», дискримінаційною та такою, що позбавляє його можливості взяти участь в Закупівлі.
Міністерством економічного розвитку та торгівлі України було прийнято Наказ №451 “Про внесення змін до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, та визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Державного комітету України зі стандартизації, метрології та сертифікації”, було скасовано обов'язкову сертифікацію. Міністерством економічного розвитку та торгівлі України прийнято Наказ від 26.01.2018 № 93 «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів». Відповідно до Положення про Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 року № 459 та з метою приведення нормативно-правових актів у відповідність із законодавством, вищевказаний Наказ № 93 скасував Наказ № 451.
Згідно із Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності", обов’язкова сертифікація стосується виключно товарів, які підпадають під відповідні технічні регламенти. Серійне виробництво коагулянту та гіпохлориту натрію не регулюється технічними регламентами та отримувати такий сертифікат не є обов’язковим
Відповідно до статті 24 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» законодавець затвердив:
«1. Здійснення добровільної оцінки відповідності не вимагається технічними регламентами.
2. Добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам.».
За таких умов, вказана вимога Документації складена з порушенням ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (стаття 24).
Отже, предмет закупівлі, що передбачений Закупівлею, підлягає добровільній оцінці відповідності. А тому документом, що може підтверджувати відповідність пропонованого товару є не лише сертифікат відповідності, а й інші документи (частина 2, статті 24 «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»: протокол (у тому числі протокол випробувань); звіт; висновок; атестат; декларації (у тому числі декларації про відповідність), тощо.
Відповідно до частини 5, статті 25 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» законодавець затвердив:
«Забороняється вимагати видачу протоколів випробувань та документів про відповідність, зазначених у технічних регламентах та передбачених ними процедурах оцінки відповідності, виключно акредитованими органами з оцінки відповідності, якщо законодавством не встановлені вимоги щодо акредитації таких органів.
Замовник всупереч вимогам та умова Технічного регламенту змушує учасників торгів надати сертифікат відповідності на серійне виробництво запропонованого товару, що виданий саме органом, акредитованим згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17065. За таких умов, вказана вимога Документації складена з порушенням ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (стаття 25).
Скаржник є виробник гіпохлориту натрію марки А та імпортером коагулянту для очищення води на основі гідроксихлориду алюмінію іноземного виробника (KEMCRISTAL SRL). Скаржник не має в наявності сертифікатів відповідності на серійне виробництво, виданого органом, акредитованим згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17065. Проте, керуючись частиною 2, статті 24 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», задля підтвердження відповідності пропонованого товару, Скаржник пройшов добровільну оцінку відповідності, про що була складена Декларація постачальника про відповідність відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 на гіпохлориту натрію марки А та коагулянт для очищення води на основі гідроксихлориду алюмінію (виробник KEMCRISTAL SRL) (копії додаються, назва файлу: Декларація про відповідність; назва файлу: Декларація про відповідність_коагулянт).
Просимо, зобов’язати замовника привести у відповідність вимогу тендерної документації в цій частині та викласти її в наступній редакції:
«дійсний сертифікат відповідності на серійне виробництво запропонованого товару виданий органом, акредитованим/атестованим згідно ДСТУ EN ISO/IEC та /або Декларація про відповідність Постачальника відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, та/або протокол випробування, що виданий акредитованою/атестованою лабораторією та/або звіт про проведення лабораторних випробувань, що виданий акредитованою/атестованою лабораторією».
×
-
Назва доказу:
Декларація про відповідність_коагулянт.pdf
-
Повʼязаний документ:
Декларація про відповідність_коагулянт.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів скаржника Як вбачається з наведених вище обставин, Замовником допущені порушення процедури закупівлі, а саме ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині недискримінації учасників та рівного ставлення до них; участі у процедурах закупівель на рівних умовах. Таким чином, зазначені у даній Скарзі вимоги Тендерної документації є дискримінаційними по відношенню до нашого Скаржника, який не має можливості виконати викладені в Скарзі вимоги Тендерної документації та позбавляють ТОВ «КАПІТАЛ-РОСТ» можливості взяти участь у Закупівлі, а також порушують права та інтереси ТОВ «КАПІТАЛ-РОСТ», пов’язані з його участю у Закупівлі з дотриманням принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування Усунення зазначених в даній Скарзі порушень процедури Закупівлі можливе шляхом покладення на Замовника зобов'язання внесення змін до Тендерної документації в тій її частині, яка зазначена в мотивувальній частині даної Скарги Враховуючи викладене вище, на підставі ст.ст. 5, 18, 22, Закону України «Про публічні закупівлі», п. 28 Особливостей, ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про наявність порушень Замовником процедури Закупівлі № UA-2025-01-28-004181-a. 3. Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРАМАТОРСЬКИЙ ВОДОКАНАЛ", усунути допущені порушення процедури Закупівлі шляхом виключення з тендерної документації зазначених в даній Скарзі вимог. ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ" заявляє про бажання взяти участь у розгляді даної скарги шляхом присутності свого представника на засіданні Органу оскарження та надання додаткових пояснень.
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
75b25c44e5c548d38dc85880ec9099a7
Заголовок пункту скарги:
5. ЩОДО ПРОТОКОЛУ, АКТ, ТОЩО ВИДАНИЙ АКРЕДИТОВАНОЮ ЛАБОРАТОРІЮ ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ КОНКРЕТНИХ СТАНДАРТІВ
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
5. ЩОДО ПРОТОКОЛУ, АКТ, ТОЩО ВИДАНИЙ АКРЕДИТОВАНОЮ ЛАБОРАТОРІЮ ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ КОНКРЕТНИХ СТАНДАРТІВ
Вимога Документації:
«Для підтвердження якості Товару, кожен учасник процедури закупівлі, у складі його тендерної пропозиції, має надати:……
– протокол, акт, тощо виданий акредитованою лабораторію, який підтверджує відповідність запропонованого товару нормативній документації та всім технічним характеристикам, зазначеним в таблиці;
Відповідно до ст. 1 Закону України “Про систему громадського здоров’я” акредитована лабораторія - лабораторія будь-якої форми власності, що розташована в Україні або іншій країні, акредитована на відповідність вимогам стандарту ISO/IEC 17025 (ДСТУ ISO/IEC 17025) та/або ISO/IEC 15189 (ДСТУ ISO/IEC 15189), та/або належної лабораторної практики Організації економічного співробітництва та розвитку (GLP OECD) чи Національним органом України з акредитації, іноземним органом з акредитації, який є повним членом Міжнародної організації із співробітництва в галузі акредитації лабораторій (International Laboratory Accreditation Cooperation - ILAC), або іншим іноземним органом з акредитації, діяльність якого відповідає вимогам стандарту ISO/IEC 17011 (ДСТУ ISO/IEC 17011).»
Пояснення Скаржника
Скаржник вважає вищезазначену вимогу Документації, що міститься в «1. Коагулянт для очищення води на основі гідроксихлориду алюмінію. Додатку № 4 «ФОРМА «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» щодо закупівлі: Основні неорганічні хімічні речовини – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 24310000-0 (Коагулянт для очищення води на основі гідроксихлориду алюмінію, гіпохлорит натрію марки А)», дискримінаційною та такою, що позбавляє його можливості взяти участь в Закупівлі.
Скаржник має намір взяти участь в закупівлі та запропонувати коагулянт для очищення води на основі гідроксихлориду алюмінію іноземного виробника (KEMCRISTAL SRL). Якість даного продукту підтверджується сертифікатом якості (копія додається, назва файлу: Сертифікат Kemcristal PAX-14), що виданий лабораторією виробника Кемкристал С.Р.Л. Компетентність лабораторії підтверджується свідоцтвом про акредитацію, відповідно до вимог SR EN ISO/IEC 17025:2018 (копія додається, назва файлу: 17025 Certificat_Acreditare_RENAR; назва файлу: 17025 Свідоцтво акред додаток 1 KEMCRISTAL переклад; назва файлу: 17025 Свідоцтво акред переклад KEMCRISTAL).
Встановлення вимоги з конкретно визначеним переліком стандарту до акредитованої лабораторії, не передбачає можливість подання документів, що видані з акредитованої лабораторії у відповідності SR EN ISO/IEC 17025. Все це може стати формальною підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Позначення SR EN застосовується лише державою Румунією і ідентифікує країну, що його прийняла. При цьому зміст стандарту є незмінних для всіх країн. Отже, із сертифікату лабораторії компанії KEMCRISTAL SRL, вбачається, що вона має необхідну компетенцію для підтвердження якості товару. Одним із доказів необхідного рівня якості акредитованої лабораторії є підтвердження відповідності лабораторії загальновизнаним стандартом.
На підставі вищевикладеного, Скаржник вважає, що тендерна документація, в цій частині, містить дискримінаційні вимоги по відношенню до Скаржника. Просимо, зобов’язати замовника привести у відповідність вимогу тендерної документації в цій частині та викласти її в наступній редакції:
– «протокол, акт, тощо виданий акредитованою лабораторію, який підтверджує відповідність запропонованого товару нормативній документації та всім технічним характеристикам, зазначеним в таблиці;
Відповідно до ст. 1 Закону України “Про систему громадського здоров’я” акредитована лабораторія - лабораторія будь-якої форми власності, що розташована в Україні або іншій країні, акредитована на відповідність вимогам стандарту ISO/IEC 17025 (ДСТУ ISO/IEC 17025) та/або SR EN ISO/IEC 17025:2018 та/або ISO/IEC 15189 (ДСТУ ISO/IEC 15189), та/або належної лабораторної практики Організації економічного співробітництва та розвитку (GLP OECD) чи Національним органом України з акредитації, іноземним органом з акредитації, який є повним членом Міжнародної організації із співробітництва в галузі акредитації лабораторій (International Laboratory Accreditation Cooperation - ILAC), або іншим іноземним органом з акредитації, діяльність якого відповідає вимогам стандарту ISO/IEC 17011 (ДСТУ ISO/IEC 17011).».
5. ЩОДО ПРОТОКОЛУ, АКТ, ТОЩО ВИДАНИЙ АКРЕДИТОВАНОЮ ЛАБОРАТОРІЮ ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ КОНКРЕТНИХ СТАНДАРТІВ
Вимога Документації:
«Для підтвердження якості Товару, кожен учасник процедури закупівлі, у складі його тендерної пропозиції, має надати:……
– протокол, акт, тощо виданий акредитованою лабораторію, який підтверджує відповідність запропонованого товару нормативній документації та всім технічним характеристикам, зазначеним в таблиці;
Відповідно до ст. 1 Закону України “Про систему громадського здоров’я” акредитована лабораторія - лабораторія будь-якої форми власності, що розташована в Україні або іншій країні, акредитована на відповідність вимогам стандарту ISO/IEC 17025 (ДСТУ ISO/IEC 17025) та/або ISO/IEC 15189 (ДСТУ ISO/IEC 15189), та/або належної лабораторної практики Організації економічного співробітництва та розвитку (GLP OECD) чи Національним органом України з акредитації, іноземним органом з акредитації, який є повним членом Міжнародної організації із співробітництва в галузі акредитації лабораторій (International Laboratory Accreditation Cooperation - ILAC), або іншим іноземним органом з акредитації, діяльність якого відповідає вимогам стандарту ISO/IEC 17011 (ДСТУ ISO/IEC 17011).»
Пояснення Скаржника
Скаржник вважає вищезазначену вимогу Документації, що міститься в «1. Коагулянт для очищення води на основі гідроксихлориду алюмінію. Додатку № 4 «ФОРМА «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» щодо закупівлі: Основні неорганічні хімічні речовини – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 24310000-0 (Коагулянт для очищення води на основі гідроксихлориду алюмінію, гіпохлорит натрію марки А)», дискримінаційною та такою, що позбавляє його можливості взяти участь в Закупівлі.
Скаржник має намір взяти участь в закупівлі та запропонувати коагулянт для очищення води на основі гідроксихлориду алюмінію іноземного виробника (KEMCRISTAL SRL). Якість даного продукту підтверджується сертифікатом якості (копія додається, назва файлу: Сертифікат Kemcristal PAX-14), що виданий лабораторією виробника Кемкристал С.Р.Л. Компетентність лабораторії підтверджується свідоцтвом про акредитацію, відповідно до вимог SR EN ISO/IEC 17025:2018 (копія додається, назва файлу: 17025 Certificat_Acreditare_RENAR; назва файлу: 17025 Свідоцтво акред додаток 1 KEMCRISTAL переклад; назва файлу: 17025 Свідоцтво акред переклад KEMCRISTAL).
Встановлення вимоги з конкретно визначеним переліком стандарту до акредитованої лабораторії, не передбачає можливість подання документів, що видані з акредитованої лабораторії у відповідності SR EN ISO/IEC 17025. Все це може стати формальною підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Позначення SR EN застосовується лише державою Румунією і ідентифікує країну, що його прийняла. При цьому зміст стандарту є незмінних для всіх країн. Отже, із сертифікату лабораторії компанії KEMCRISTAL SRL, вбачається, що вона має необхідну компетенцію для підтвердження якості товару. Одним із доказів необхідного рівня якості акредитованої лабораторії є підтвердження відповідності лабораторії загальновизнаним стандартом.
На підставі вищевикладеного, Скаржник вважає, що тендерна документація, в цій частині, містить дискримінаційні вимоги по відношенню до Скаржника. Просимо, зобов’язати замовника привести у відповідність вимогу тендерної документації в цій частині та викласти її в наступній редакції:
– «протокол, акт, тощо виданий акредитованою лабораторію, який підтверджує відповідність запропонованого товару нормативній документації та всім технічним характеристикам, зазначеним в таблиці;
Відповідно до ст. 1 Закону України “Про систему громадського здоров’я” акредитована лабораторія - лабораторія будь-якої форми власності, що розташована в Україні або іншій країні, акредитована на відповідність вимогам стандарту ISO/IEC 17025 (ДСТУ ISO/IEC 17025) та/або SR EN ISO/IEC 17025:2018 та/або ISO/IEC 15189 (ДСТУ ISO/IEC 15189), та/або належної лабораторної практики Організації економічного співробітництва та розвитку (GLP OECD) чи Національним органом України з акредитації, іноземним органом з акредитації, який є повним членом Міжнародної організації із співробітництва в галузі акредитації лабораторій (International Laboratory Accreditation Cooperation - ILAC), або іншим іноземним органом з акредитації, діяльність якого відповідає вимогам стандарту ISO/IEC 17011 (ДСТУ ISO/IEC 17011).».
×
-
Назва доказу:
17 025 Certificat_Acreditare_RENAR.pdf
-
Повʼязаний документ:
17 025 Certificat_Acreditare_RENAR.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів скаржника Як вбачається з наведених вище обставин, Замовником допущені порушення процедури закупівлі, а саме ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині недискримінації учасників та рівного ставлення до них; участі у процедурах закупівель на рівних умовах. Таким чином, зазначені у даній Скарзі вимоги Тендерної документації є дискримінаційними по відношенню до нашого Скаржника, який не має можливості виконати викладені в Скарзі вимоги Тендерної документації та позбавляють ТОВ «КАПІТАЛ-РОСТ» можливості взяти участь у Закупівлі, а також порушують права та інтереси ТОВ «КАПІТАЛ-РОСТ», пов’язані з його участю у Закупівлі з дотриманням принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування Усунення зазначених в даній Скарзі порушень процедури Закупівлі можливе шляхом покладення на Замовника зобов'язання внесення змін до Тендерної документації в тій її частині, яка зазначена в мотивувальній частині даної Скарги Враховуючи викладене вище, на підставі ст.ст. 5, 18, 22, Закону України «Про публічні закупівлі», п. 28 Особливостей, ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про наявність порушень Замовником процедури Закупівлі № UA-2025-01-28-004181-a. 3. Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРАМАТОРСЬКИЙ ВОДОКАНАЛ", усунути допущені порушення процедури Закупівлі шляхом виключення з тендерної документації зазначених в даній Скарзі вимог. ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ" заявляє про бажання взяти участь у розгляді даної скарги шляхом присутності свого представника на засіданні Органу оскарження та надання додаткових пояснень.