• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М'ясопродукти

Завершена

372 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 863.00 UAH
Період оскарження: 17.08.2018 11:03 - 30.08.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

скарга

Номер: d0a99a0085cd448884476113de0e58f9
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-17-000548-c.b1
Назва: скарга
Вимога:
ТОВ АЛАН щодо дискваліфікації повідомляє таке: 1. стосовно акту обстеження , підприємством у складі пропозиції було надано лист-пояснення щодо факту зазначеного вами, та повідомлено, що пАкт складений за результатами проведення планового (позапланового)заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами ( відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 06.02.2017 №42), виданий на обстеження складських приміщень по зберіганню харчових продуктів та обстеження транспортних засобів до вимог діючого законодавства, протягом 2018 року. Крім того, в акті повинно бути зазначено марка та номер транспортного засобу по даному предмету закупівлі повідомляє, що спеціалістами Головного управління Держпродспоживслужби у Дніпропетровській області не заносяться до акту транспортні засоби окремо кожний, що не суперечить чинному законодавству, але перевірку пройшли усі ТЗ підприємства , окрім цього підприємство не може впливати на конкретну подію щодо створення такого акту. Зі свого боку підприємство гарантує належну роботу спеціалізованих транспортних засобів, якими буде здійснюватись постачання продуктів харчування. 2 стосовно спеціалізованого транспорту просимо, надати інформацію: яким КВАЛІФІКОВАНИМ спеціалістом , якого було залучено до оцінки та на якій підставі(надати акт) проводилось встановлення невідповідності транспорту(спеціалізований або не спеціалізований, тех паспорт -не техпаспорт) Згідно із ПОРЯДКом державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 7 вересня 1998 р. N 1388 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 23 грудня 2009 р. N 1371 ( 1371-2009-п ) не існує інших паспортів або особливих позначень ніж передбачено Законом 3 не зрозуміло чим тендерна пропозиція не відповідає Додатку 2 Дискваліфікація безпідставна та надумана Замовником, вимагаємо привезти у відповідність із Законом прийняте вами рішення
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Розглянувши Вашу скаргу від 11.09.2018 стосовно дискваліфікації в тендерних закупівлях, по предмету закупівлі UA-2018-08-17-000548- c.b1 "М`ясопродукти” для закладів освіти Інгулецького району на вересень-грудень 2018 року повідомляємо наступне. Вимогою п.1.1. Додатку 3 Тендерної документації Замовником вимагався «Акт складений за результатом проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 06.02.2017 42), виданий на обстеження складських приміщень по зберіганню харчових продуктів та обстеження транспортних засобів до вимог діючого законодавства, протягом 2018року, крім того, в акті повинно бути зазначено марка та номер транспортного засобу по даному предмету закупівлі». ТОВ «Алан» в складі тендерної пропозиції надано акт №1787/27-18 від 05.07.2018 обстеження складського приміщення, в якому відсутнє обстеження транспортних засобів (із зазначенням марки та номеру транспортного засобу), якими буде здійснюватись постачання предмету закупівлі в дошкільні та загальноосвітні заклади району. Наданий Учасником лист-пояснення№77 від 29.08.2018 р. Замовником, в складі тендерної документації не вимагався. Стосовно перевірки автотранспортних засобів, які використовуються для перевезення харчових продуктів, уніфікованою формою акта затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства україни від 06.02.2017 №42, передбачено вичерпний перелік питань, які перевіряються посадовими особами органу, який здійснює перевірку та за результатом якого вирішується питання щодо його відповідності. Враховуючи, що транспортні засоби розглядаються як окремі потужності, санітарний стан яких може впливати на безпечність харчових продуктів при їх транспортуванні, відсутність інформації про державний реєстраційний номер авто в акті перевірkи, не дає змогу в подальшому ідентифікувати який саме транспортний засіб підлягав перевірці та відповідає вимогам законодавства у сфері безпечності харчових продуктів. Вимогою п.1.3. Додатку 3 вимагалась «Довідка у довільній формі,щодо наявності власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів (зазначити), якими буде здійснюватися постачання продуктів харчування: -технічний паспорт на автотранспорт який буде наведено в довідці; -довідки про санобробку на кожен із наведених транспортних засобів. Продукти харчування — це предмет закупівлі з особливими, суворими вимогами до якості, а в нашому випадку, це закупівля продовольчої сировини для дитячого харчування в дошкільних навчальних закладах та харчування в школах освіти району. При підготовці тендерної документації, тендерним комітетом враховано, що продовольча сировина має відповідати таким нормативним документам-Закону України “Про дитяче харчування” від 14.09.2006 №142-V; Закону України “Про безпечність та якість харчових продуктів” від 23.12.1997 №771/97ВР; Наказу МОЗ і МОН “Про затвердження порядку організації харчування дітей у навчальних закладах” від 01.06.2005 №242/329;Постанові КМУ “Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах” від 22.11.2004 №1591 тощо. Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону (Закон №922-VIII) та з дотриманням законодавства в цілому. Розгляд тендерної пропозиції проводиться тендерним комітетом відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради затвердженого наказом №-- від ___ та який в свою чергу діє на засадах колегіальності та неупередженості. Спеціалізований транспортний засіб -транспортний засіб, який за своєю конструкцією та обладнанням призначений для перевезення вантажів певних категорій. Кузови транспортних засобів для перевезення швидкопсувних продуктів повинні відповідати санітарно-гігієнічним вимогам, установленим у санітарних правилах і нормах для підприємств продовольчої торгівлі, громадського харчування, харчової та переробної промисловості, продовольчих ринків тощо відповідно до «Санітарних правил для підприємств громадського харчування», СанПін 5777-91 від 16.04.91. Процес перевезення і навіть короткочасного зберігання швидкопсувних вантажів у зв’язку з можливою зміною їх фізико-механічних, біологічних та інших властивостей обумовлений цілим рядом визначених та обов’язкових умов і правил. Порушення відповідних умов і правил здатне викликати не тільки втрату якості продукту, але й повну втрату цінності вантажу як товару, а вживання зіпсованих харчових продуктів може призвести до отруєння ними дітей та виникнення інфекційних хвороб серед дітей дошкільного та шкільного віку. Також наголошуємо. що з метою забезпечення якості та безпечності харчового продукту, холодовий ланцюг при їх транспортуванні не повинен перериватися, що передбачено Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Швидкопсувні продукти та кулінарні вироби перевозять у закритій маркірованій тарі холодильним або ізотермічним автотранспортом. Транспортування повинно проводитись в ізотермічному транспорті при наявності льоду не більше 3 годин, без льоду – не більше 1 години. Інформація щодо облаштування автотранспортного засобу рефрижератором, зазначається у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу. Технічний паспорт наданий Вами щодо транспортного засобу не відповідає вимогам тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що питання неправомірності дій тендерного комітету є безпідставним та необґрунтованим. Дії тендерного комітету відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради відповідають чинному законодавству.
Статус вимоги: Задоволено